abonnement Unibet Coolblue
pi_85332114
Weet iemand misschien waar je online gamecube spellen kan kopen? 2e hands mag uiteraard (:

En niet Ebay, en ook niet Nedgame of Next-level (bij die twee verzenden ze jammer genoeg niet naar België :[ :[ :[ )
pi_85332262
Op het internet
  maandag 16 augustus 2010 @ 00:31:11 #4
137556 L.no
Midlife crisis
pi_85332449
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_85342236
Sites zoals Ebay en Marktplaats mag ik niet van kopen, noch wil ik. 't Is btw handiger als je een heel aantal spellen ineens kan bestellen bij een vertrouwde site, is dan veiliger en heb je eventueel nog een klantendienst, maar 1x verzendkosten etc....

Mariocube.nl is wel heel goed ja, maar het enige wat ik daar storend aan vind ik dat de spellen er zo overdreven duur zijn. En als je dan de spellen onder 10 euro gaat bekijken zijn het echt zo'n baggerspellen ( :
pi_85342341
www.nedgame.nl heeft nog wat GC spellen te koop
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:41:36 #7
137556 L.no
Midlife crisis
pi_85344139
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:52 schreef hoera_man het volgende:
Sites zoals Ebay en Marktplaats mag ik niet van kopen, noch wil ik. 't Is btw handiger als je een heel aantal spellen ineens kan bestellen bij een vertrouwde site, is dan veiliger en heb je eventueel nog een klantendienst, maar 1x verzendkosten etc....

Mariocube.nl is wel heel goed ja, maar het enige wat ik daar storend aan vind ik dat de spellen er zo overdreven duur zijn. En als je dan de spellen onder 10 euro gaat bekijken zijn het echt zo'n baggerspellen ( :
Baggerspellen? Volgens mij kijk jij al neer op ze omdat ze onbekender zijn of oud zijn.
Mja, je moet het zelf weten ja. Die site is geen tweedehandse site iig, maar heeft wel meestal prijzen wat sommige winkels ook hebben (soms ook goedkoper). Dus het is niet duur, de prijzen zijn normaal.
Ach, je moet het zelf weten natuurlijk. :)
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_85346754
"Baggerspellen" was misschien een slechte veralgemening ja, maar ik zal het zo zeggen: games die me aanspreken vind ik op die site niet onder 20 euro, terwijl ik ze bij sites zoals nedgames.nl onder de 10 euro echt leuk spellen vind. En mij maakt het echt niet uit of de spellen oud zijn hoor, voor mij part mogen de graphics e.d. zuigen als wat zolang de gameplay maar leuk is. Maar ik blijf het toch wat duur vinden, maar blijkbaar zijn de spellen dus niet tweedehands? Maar mij maakt het eigenlijk niet uit of ze tweedehands zijn, zolang ze maar werken (: dus daarom zou ik zo'n site zoals nedgames.nl moeten kunnen vinden maar waarbij ze dan ook naar BE verzenden :D want het enige spel dat ik echt graag zou willen en goedkoop is bij Mariocube is Final Fantasy Crystal Chronicles (:

Ligt het trouwens aan mij of werkt http://www.mariocube.nl soms niet goed?
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:38:25 #9
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_85349203
wat een woekerprijzen daar bij mariocube :N
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_85359571
Btw, de spellen van Mariocube.nl zijn zo goed als allemaal wél tweedehands, staat op de site (:
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')