abonnement Unibet Coolblue
  zondag 15 augustus 2010 @ 23:16:51 #1
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85329614










Officiele website http://www.nec-nijmegen.nl

Vorige topics #0 #1 #2 #3 #4 #5 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 41 #42 #43 #44

Voor de OP Klik hier

[ Bericht 0% gewijzigd door Mark op 16-08-2010 14:39:52 ]
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 15 augustus 2010 @ 23:18:14 #2
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85329669
*)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 15 augustus 2010 @ 23:18:55 #3
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85329706
Overigens moet dat laatste plaatje dringend van een update voorzien worden.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85330600
Maar is BasNijmegen nog op dit forum aanwezig?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_85330962
Ja.
pi_85340337
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:41 schreef -J-D- het volgende:
Maar is BasNijmegen nog op dit forum aanwezig?
haha ik ga al aan de slag :P

Lekker om van WII te winnen. Björn had die bal er niet in moeten tikken, maar het geeft wel aan hoe gretig hij is. Vlemninckx was gister wel waardeloos als hij rond de middenlijn de bal kreeg. Veldspel moet beter.
George speelde weer een prima wedstrijd en die Chatelle viel me ook niet tegen.

Nuytinck en Babos hadden een off-day. Maar tja als je wint, dan weegt dat niet zo zwaar.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85340462
Zijn d'r nog mensen met een nieuwe plek betreft seizoenskaart? Of mensen die nog niet op het lijstje staan.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85340535
Het Patrick Kluivert-effect.
pi_85341189
Ik ben dit seizoen teletekstsupporter. Dus ik zit helemaal nergens meer in het stadion.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_85341234
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 10:49 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

haha ik ga al aan de slag :P

Lekker om van WII te winnen. Björn had die bal er niet in moeten tikken, maar het geeft wel aan hoe gretig hij is. Vlemninckx was gister wel waardeloos als hij rond de middenlijn de bal kreeg. Veldspel moet beter.
George speelde weer een prima wedstrijd en die Chatelle viel me ook niet tegen.

Nuytinck en Babos hadden een off-day. Maar tja als je wint, dan weegt dat niet zo zwaar.
Wat zou je zeggen van zijn zoveelste onnodige overtreding die je al van een kilometer ziet aankomen? Ditmaal bestraft met geel.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_85341676




Iemand nog een leuke foto voor in de afbeelding met het logo. Of is de huidige wel goed?
Ik heb de OP ook aangepast, dus als Mark dit wil doorvoeren in de OP van dit topic, dan is het allemaal weer gepiept
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85341792
Hoost Ebergen? :D

Voor de rest ^O^
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_85341850
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:22 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Wat zou je zeggen van zijn zoveelste onnodige overtreding die je al van een kilometer ziet aankomen? Ditmaal bestraft met geel.
Ja klopt, hij draaft nog steeds te veel als een dolle stier. Maar ik moet wel toegeven dat hij minder over de middenlijn te vinden is, dan vorig jaar. Dus dat is een verbetering.
Alleen die overtreding was 'zeer' stom en onnodig.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85341877
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:40 schreef -J-D- het volgende:
Hoost Ebergen? :D

Voor de rest ^O^
Hoost voor intimi. Maar als je er niet aan kan wennen, maak ik er wel weer Joost van.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85341961
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik ben dit seizoen teletekstsupporter. Dus ik zit helemaal nergens meer in het stadion.
Heb je verwijderd. Misschien moet ik een afbeelding aanmaken waar de teletekstsups zitten ;)
Was het vanwege het vorige seizoen dat je gestopt bent?
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 16 augustus 2010 @ 11:46:28 #16
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85342000
Schone liet zien goed te kunnen voetballen ^O^ .
Maar wat is die Vleminckx een :r :r :r :r
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  maandag 16 augustus 2010 @ 11:49:12 #17
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_85342100
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:46 schreef Runselpink het volgende:
Schone liet zien goed te kunnen voetballen ^O^ .
Maar wat is die Vleminckx een :r :r :r :r
Vond Schöne gister niet eens geweldig.. George vond ik daarentegen super..

Enige mindere spelers waren, zoals hierboven al iemand zei, Nuytinck & Babos
pi_85342371
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:46 schreef Runselpink het volgende:
Schone liet zien goed te kunnen voetballen ^O^ .
Maar wat is die Vleminckx een :r :r :r :r
Schone heb ik de hele wedstrijd niet in zijn spel zien komen. Maakte wel twee prima doelpunten, maar de rest wast niet super. Maar het zegt wel iets over dit NEC. (of over Willem II :S) De twee mannen die geen beste wedstrijd speelden (Vleminckx en Schone) zorgen voor de doelpunten. Vorig jaar had er dan geen bal in het netje gelegen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85343495
Al jaloers dat het gerucht uit Estland niet klopte ;)
pi_85343526
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:25 schreef DeVinger het volgende:
Al jaloers dat het gerucht uit Estland niet klopte ;)
Van viestesse kun je niks moois maken, zelfs niet met veel geld.
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_85344023
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:25 schreef DeVinger het volgende:
Al jaloers dat het gerucht uit Estland niet klopte ;)
Jaloers, nee. Ik ben er mee eens dat clubs amper tot geen bestaansrecht meer hebben in het voetbal als ze geen hulp van investeerders (of hele grote sponsoren) hebben. Echter is het compleet overnemen van een club zeker niet goed. Je wordt een speeltje van een zakenman die niets met de club (in dit geval) Vitesse heeft. Dit moet je als supporter niet willen. Je wordt als club afhankelijk van die investeerder. Wanneer hij de club laat vallen, dan ben je gezien.
Ik meen dat Vitesse de spreekwoord over ezels en stenen ook kent?

Kortom, nee ik ben niet jaloers.
Ben jij jaloers dat NEC nog een volksclub is en Vitesse (al lang) niet meer? Zo niet, dan zul je waarschijnlijk ook wel vrede hebben met de overname van een onbekende rijkaard. Veel succes met de centen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85344535
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:38 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Jaloers, nee. Ik ben er mee eens dat clubs amper tot geen bestaansrecht meer hebben in het voetbal als ze geen hulp van investeerders (of hele grote sponsoren) hebben. Echter is het compleet overnemen van een club zeker niet goed. Je wordt een speeltje van een zakenman die niets met de club (in dit geval) Vitesse heeft. Dit moet je als supporter niet willen. Je wordt als club afhankelijk van die investeerder. Wanneer hij de club laat vallen, dan ben je gezien.
Ik meen dat Vitesse de spreekwoord over ezels en stenen ook kent?

Kortom, nee ik ben niet jaloers.
Ben jij jaloers dat NEC nog een volksclub is en Vitesse (al lang) niet meer? Zo niet, dan zul je waarschijnlijk ook wel vrede hebben met de overname van een onbekende rijkaard. Veel succes met de centen.
Tsjah, ik snap je volledig, maar zoals ik in het Vitesse topic al heb gezegd:
Het kan in Nederland maar één club gebeuren wat dat betreft, en dat is Vitesse. Ik zou ook bij god niet weten of het op lange termijn goed nieuws betreft, vermoedelijk komen over enkele jaren (of al eerder) talloze lijken uit de kast of gaat het om een andere reden volledig de boot in, maar ik leef maar één keer, waarom zou ik dit dan ontmoedigen? Dat gezeur over volksclub ofniet, je bent fan of niet, en dan wil je gewoon spektakel en succes. En misschien is het gewoon wél een man met visie, of laat hij zijn geld in ieder geval besteden door mensen met visie en is het gewoon en volledig legale manier van handelen. Het staat nergens dat het verboden is en het zal mij dan eerlijk gezegd geen zak kunnen schelen of de beste man nu een geel-zwart hart heeft of een op whiskey gebasseerd plan. Een clubhart bestaat niet, dat is voor extreem zwakbegaafde mensen wat mij betreft. Maargoed, dat is inderdaad een verschil van opvatting, dat ben ik met je eens.
pi_85344664
NEC (nog) een volksclub?? :?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_85344761
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:53 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
NEC (nog) een volksclub?? :?
Vind jij van niet dan?
Dan ben ik benieuwd wat jij onder 'volksclub' verstaat.

@devinger
We hebben duidelijk een andere mening betreft beleving van voetbal.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85344804
Fair enough.
pi_85345079
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:55 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Vind jij van niet dan?
Dan ben ik benieuwd wat jij onder 'volksclub' verstaat.
Nee, dat vind ik niet. NEC is net als alle andere profclubs een commercieel bedrijf geworden, en niet een door supporters geleide vereniging. De afstand tussen club en supporter is groot. Volksclubs bestaan niet meer.

Of versta jij onder volksclub de achtergrond van de supportersschare?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_85345382
Beter een commercieel bedrijf dan een maffiaclub natuurlijk :D
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:28:05 #28
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85346271
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:36 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik heb de OP ook aangepast, dus als Mark dit wil doorvoeren in de OP van dit topic, dan is het allemaal weer gepiept
^O^ Thnx!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85346923
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:02 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik niet. NEC is net als alle andere profclubs een commercieel bedrijf geworden, en niet een door supporters geleide vereniging. De afstand tussen club en supporter is groot. Volksclubs bestaan niet meer.

Of versta jij onder volksclub de achtergrond van de supportersschare?
De term volksclub is in de huidige maatschappij niet meer wat het vroeger was (een door supporters geleide vereniging). Daarvoor gaat er te veel geld om in het voetbal. Echter denk ik dat de huidige volksclubs de clubs zijn die een mooie middenweg tussen volk en financiën hebben gevonden.
Natuurlijk zal ik NEC als voorbeeld noemen. Waarom staat er nog geen nieuw stadion of laat staan nieuwe plannen, omdat NEC tegemoet wil komen aan het volk (supporters). Ze willen een stadion behouden in de wijk met alle cultuur en nostalgie rondom. Wanneer NEC geen volksclub was, maar puur gericht op de zakelijke kant van het voetbal, dan hadden we een nieuw stadion gehad op een industrie terrein buiten de stad zelf. Soms is iets anders niet mogelijk, maar NEC probeert dit in ieder geval te voorkomen.
Het is algemeen bekend dat Boekhoorn wil investeren (nog meer dan hij al doet) in NEC en ze een stap hogerop wil brengen. NEC houdt dit tegen, omdat we dan de (te) zakelijke kant opgaan (iets wat dus niet in de lijn met een volksclub staat). Ook hiermee geeft NEC aan een volksclub te zijn en ze proberen om sportieve prestatie de financiële zaken op orde te houden.
Belangrijkste factor is toch wel het feit dat meer dan 90% van de supporters uit onze regio komen. Een club voor het omliggende volk.

Echter is het in de huidige tijd enorm lastig om een volksclub te blijven. Wil je hogerop komen dan moet je geluk hebben (zie NEC 2008), maar dan moet je dit ook vast kunnen houden. Geld speelt steeds meer een grote rol in het voetbal, dus zullen alle clubs hier niet aan ontkomen. Echter is er wat mij betreft wel een middenweg tussen een club overkopen of in een club investeren. Als we van dat laatste uitgaan, dan kun je als volksclub groeien. Wordt de club verkocht aan een zakenman die niets met NEC heeft, dan ben je volksclub af en doe je mee in de moderne voetbalwereld.

Bovenstaande is natuurlijk mijn kijk en voor anderen ligt dit uiteraard anders.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85346977
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:28 schreef Mark het volgende:

[..]

^O^ Thnx!
Kleding afbeelding moet je nog aanpassen naar 2011 ;)
Kon trouwens geen mooie foto vinden van huidige uitshirt. Heb shirt van vorig jaar dus geshopt naar nieuwe shirt haha
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:41:32 #31
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85349324
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:41 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Kleding afbeelding moet je nog aanpassen naar 2011 ;)
Check!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85353403
ARNHEM - Vitesse wil binnen drie jaar de kampioensschaal van de eredivisie in handen houden. Dat stelt de club maandag na de bekendmaking van de overname door Merab Zjordania uit Georgië. De investeerder wordt voor de volle honderd procent eigenaar van de Arnhemse club.
Bron

Ze beginnen nu echt door te draaien daar 8)7
Wie dit leest is gek
  maandag 16 augustus 2010 @ 16:24:12 #33
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85353502
Graag on-topic blijven o|O
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85353553
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:24 schreef Mark het volgende:
Graag on-topic blijven o|O
Zie spandoek op bovenste plaatje in OP
Wie dit leest is gek
pi_85354728
Vrijdag nummer 1 positie.
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_85356359
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:53 schreef appeltjap het volgende:
Vrijdag nummer 1 positie.
NEC heeft het traditioneel moeilijk op Woudestein. Zullen het daar zeker lastig krijgen.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:34:45 #37
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85356580
Niet alleen NEC: Feyenoord verliest er afgelopen weekend, AZ verspeelt er een titel, Mario heeft er nog nooit gewonnen met zijn andere clubs. Blijft een lastige ploeg :Y

Wij zijn trouwens uberhaupt niet in de positie om welke ploeg dan ook te onderschatten.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:45:38 #38
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_85357029
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:34 schreef Mark het volgende:
Niet alleen NEC: Feyenoord verliest er afgelopen weekend, AZ verspeelt er een titel, Mario heeft er nog nooit gewonnen met zijn andere clubs. Blijft een lastige ploeg :Y

Wij zijn trouwens uberhaupt niet in de positie om welke ploeg dan ook te onderschatten.
Volgens mij is jullie team wel behoorlijk volledig. Ik zie jullie serieus meedoen om het linkerrijtje en Excelsior gaat eraan...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_85357282
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:45 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Volgens mij is jullie team wel behoorlijk volledig. Ik zie jullie serieus meedoen om het linkerrijtje en Excelsior gaat eraan...
Ik denk dat nummer 9 t/m 17 van de Eredivisie min of meer gelijkwaardig is. De ene club heeft wat vaker terugval naar onder en de ander heeft het wat vaker naar boven. Draai je een goed seizoen zullen we rond de 9e plek komen, slecht seizoen rond de 16e plek.Echter zijn er nog genoeg ploegen die we boven ons moeten dulden, die dus structureel een beter seizoen zullen draaien.

Ajax
Feyenoord
PSV
AZ
Utrecht
Heerenveen
Twente
Groningen

NAC lijkt uit dit rijtje te zijn weggevallen, maar daarvoor denk ik dat Groningen in de plaats is gekomen. Er is dus nog een plekkie te vergeven in het linker rijtje.... tja ik denk dat dit seizoen NEC, Roda en NAC aardig gelijkwaardig zullen zijn.

Willem II, Heracles, ADO, VVV, De Graafschap en Excelsior zullen we onder ons houden.
Vitesse zou in dit lijstje staan, maar kan sinds vandaag wel eens aansluiting vinden bij NEC, Roda en NAC. En wie weet volgend jaar nog hoger.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85357473
quote:
Keeper Jérémy de Vriendt keert terug naar KV Mechelen

In overleg tussen Jérémy de Vriendt, KV Mechelen en N.E.C. is besloten om de huurovereenkomst te ontbinden en Jérémy te laten terugkeren naar zijn club KV Mechelen. Reden hiervoor is dat bij de doelman een rugblessure is teruggekeerd.

Nader medisch onderzoek heeft uitgewezen dat het herstel geruime tijd gaat duren en daarom is besloten dat Jérémy beter in Mechelen kan gaan revalideren. N.E.C. gaat proberen nog voor het sluiten van de transfermarkt een vervanger voor Jérémy vast te leggen.
Jammer voor hem, zakelijk prima van NEC
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 16 augustus 2010 @ 18:10:41 #41
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_85357897
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:52 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Ik denk dat nummer 9 t/m 17 van de Eredivisie min of meer gelijkwaardig is. De ene club heeft wat vaker terugval naar onder en de ander heeft het wat vaker naar boven. Draai je een goed seizoen zullen we rond de 9e plek komen, slecht seizoen rond de 16e plek.Echter zijn er nog genoeg ploegen die we boven ons moeten dulden, die dus structureel een beter seizoen zullen draaien.

Ajax
Feyenoord
PSV
AZ
Utrecht
Heerenveen
Twente
Groningen

NAC lijkt uit dit rijtje te zijn weggevallen, maar daarvoor denk ik dat Groningen in de plaats is gekomen. Er is dus nog een plekkie te vergeven in het linker rijtje.... tja ik denk dat dit seizoen NEC, Roda en NAC aardig gelijkwaardig zullen zijn.

Willem II, Heracles, ADO, VVV, De Graafschap en Excelsior zullen we onder ons houden.
Vitesse zou in dit lijstje staan, maar kan sinds vandaag wel eens aansluiting vinden bij NEC, Roda en NAC. En wie weet volgend jaar nog hoger.
Klopt, maar er is ieder jaar wel een subtop club waarbij het niet loopt. Vorig jaar Heerenveen en Groningen (hoewel die een eindsprint hadden), het jaar ervoor AZ en Utrecht ook dacht ik. Daarvan moet NEC - en misschien Vitesse - het hebben. toch vind ik het een leuk beleid wat jullie hebben; jonge spelers met talent die doorgroeien. Past helaas bij Vitesse niet meer, bij ons moet altijd alles extreem ;)
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_85380871
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:10 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Klopt, maar er is ieder jaar wel een subtop club waarbij het niet loopt. Vorig jaar Heerenveen en Groningen (hoewel die een eindsprint hadden), het jaar ervoor AZ en Utrecht ook dacht ik. Daarvan moet NEC - en misschien Vitesse - het hebben. toch vind ik het een leuk beleid wat jullie hebben; jonge spelers met talent die doorgroeien. Past helaas bij Vitesse niet meer, bij ons moet altijd alles extreem ;)
Dat doet iedere club toch zowat noodgedwongen op het moment :?
pi_85381198
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 07:24 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Dat doet iedere club toch zowat noodgedwongen op het moment :?
Het verschil zit 'm in het feit dat niet elke jeugdopleiding talent heeft om door te groeien ;)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85383447
En plots hingen er twee spandoeken bij onze buren.




bron: trouwehonden.nl

Ik heb zo'n gevoel dat we 31 oktober een leuke derby krijgen haha
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85385726
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:17 schreef BasNijmegen het volgende:
En plots hingen er twee spandoeken bij onze buren.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
bron: trouwehonden.nl

Ik heb zo'n gevoel dat we 31 oktober een leuke derby krijgen haha
Meesterlijke actie weer _O_
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_85386751
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 08:16 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Het verschil zit 'm in het feit dat niet elke jeugdopleiding talent heeft om door te groeien ;)
Nee, maar noodgedwongen gebeurd het dit jaar toch echt overal.

Ik bedoel, daar staat NEC toch niet echt bekend om, eigen jeugd?
pi_85386820
Leuke die spandoeken :P

Maar wat is er met Mitchell Pries-pries-baas-boven-baas Burgzorg gebeurd?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_85387013
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:55 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Nee, maar noodgedwongen gebeurd het dit jaar toch echt overal.

Ik bedoel, daar staat NEC toch niet echt bekend om, eigen jeugd?
Dat zegt ie toch ook niet? (en ik ook niet). Gaat ook om algemeen.

Spandoek actie heeft zelfs nieuws gehaald. Hoor het net bij Q music.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85387053
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:57 schreef DuTank het volgende:
Leuke die spandoeken :P

Maar wat is er met Mitchell Pries-pries-baas-boven-baas Burgzorg gebeurd?
Priester zou eerst naar ADO gaan..... ging niet door.
Priester zou naar AGOVV gaan...... ging niet door.

Ik zou niet weten waar ie nu is.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85401543
priester is nog zoekende
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:18:50 #51
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_85416793
Hup NEC!
OEH-OEH-OEH...

was een weekendje weg, even compensatie
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_85427973
Mooie actie met de spandoeken _O_
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_85449935
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 10:54 schreef BasNijmegen het volgende:
Zijn d'r nog mensen met een nieuwe plek betreft seizoenskaart? Of mensen die nog niet op het lijstje staan.
Voeg mij maar toe in vak M ^O^
pi_85462298
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:43 schreef Greetings het volgende:

[..]

Voeg mij maar toe in vak M ^O^
Voeg mij maar toe in vak H :)
pi_85465051
Kijk aan gentlemen. Ik zal jullie er direct bijzetten.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85465089
@Mark

Je moet nog even de fokusers afbeelding naar 2011 veranderen.
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:56:44 #57
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85465702
Zou ik wel willen doen, maar de tijd die je daar voor hebt is al verstreken.... Zal dus in de volgende OP moeten.

Overigens lijkt het net of er vak E1 en O1 staat, ipv EL en OL?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85465925
Gewoon een Moderator vragen joh.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:08:41 #59
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85466049
Ach, die NEC topics lopen zo hard met die posts over nieuwe spelers ;)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85466327
Vraagje, ik wilde vanmiddag even naar de training kijken, die van 14:00 maar weet iemand of deze door gaat?
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:19:25 #61
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85466382
indien men een training wil bezoeken raden we aan om vlak voor de training even te bellen naar N.E.C. Supporterszaken, telefoon 024-3590360, en te vragen of de training daadwerkelijk doorgaat. Dit om teleurstellingen te voorkomen!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85466424
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:19 schreef Mark het volgende:
indien men een training wil bezoeken raden we aan om vlak voor de training even te bellen naar N.E.C. Supporterszaken, telefoon 024-3590360, en te vragen of de training daadwerkelijk doorgaat. Dit om teleurstellingen te voorkomen!
oké bedankt :)
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_85466579
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:56 schreef Mark het volgende:
Zou ik wel willen doen, maar de tijd die je daar voor hebt is al verstreken.... Zal dus in de volgende OP moeten.

Overigens lijkt het net of er vak E1 en O1 staat, ipv EL en OL?
Staat er ook. Bovendien staat er "De goffert". Zonder hoordletter dus.
Oja en Fok ipv FOK!
Wie dit leest is gek
pi_85468908
Aangepast. Vreemd dat die tribunes fout stonden, want was standaard paatje van NEC plattegrond. Maar goed speciaal voor jullie aangepast ;)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85476031
Geen Chatelle tegen Excelsior. Geblesseerd op de training, onduidelijk hoe lang hij er uit is.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:34:22 #66
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85476068
Verdorie, da's jammer!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85476921
http://www.detrouwehonden(...)je-john-bram-en-rens

Met de jeugd zit het wel goed :)

Hoe staat het trouwens met Fejzullahu? Tijdje niks van gehoord.

Daarnaast moest ik wel lachen om het 'Gras van de Buren' op www.detrouwehonden.nl over Vitesse en de overname ervan

http://www.detrouwehonden(...)lachen-daar-in-arnep
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_85477203
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:33 schreef -J-D- het volgende:
Geen Chatelle tegen Excelsior. Geblesseerd op de training, onduidelijk hoe lang hij er uit is.
Dat is erg jammer. Hopelijk duurt het niet te lang.
Met Goossens hebben we natuurlijk wel een prima vervanger achter de hand. En gezien de concurrentie zal Goossens alles geven om een goed signaal af te geven. Ik denk niet dat we hierdoor heel veel inleveren.
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:59:09 #69
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85477268
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:52 schreef numero_uno het volgende:
Hoe staat het trouwens met Fejzullahu? Tijdje niks van gehoord.
Tot vandaag de enige geblesseerde (lies). Is nog wel een tijdje uit de running
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85478575
Chatelle dus een hamstring blessure. Dit duurt ook wel ff ben ik bang. Nu zie je dat die extra spits wel noodzakelijk is bij NEC. Mocht Goossens nu wegvallen heb je een enorm probleem.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85482889
Scan heeft uitgewezen dat het om een scheurtje in de hamstring gaat. Voorlopige prognose is 4 tot 6 weken eruit.
Fijn, met de moeilijke wedstrijden voor de boeg!

[ Bericht 1% gewijzigd door -J-D- op 19-08-2010 18:33:10 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_85483676
Is dat niet hetzelfde wat Robben had / heeft?
Wie dit leest is gek
pi_85483705
Correct.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_85501480
Als NEC vanavond wint, is dat dan de beste start uit de clubgeschiedenis?
pi_85501614
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 08:13 schreef DeVinger het volgende:
Als NEC vanavond wint, is dat dan de beste start uit de clubgeschiedenis?
Zou best mogelijk kunnen zijn. Volgens mij in het 1e jaar onder Neeskens zijn we ook erg goed bezig geweest, best een tijdje bovenaan gestaan toen.
pi_85520603
kan me nog wel herinneren dat we een keer na 9 wedstrijden nog steeds ongeslagen waren
weet alleen niet meer welk seizoen
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_85520841
12 wedstrijden ongeslagen in 2000/2001
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_85528472
Niet te geloven :(
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:32:57 #79
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_85528532
Excelsior, Dè club van rotjeknor :7
pi_85528602
4-2 _O-
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 00:24:11 #81
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_85532597
Bah Bah -O-
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 00:25:49 #82
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85532655
Ach ja, je kon er op wachten. Excelsior uit is al jaren een drama.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85533485
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 00:25 schreef Mark het volgende:
Ach ja, je kon er op wachten. Excelsior uit is al jaren een drama.
Ja, en Excelsior thuis nog erger. Ik voorspel ook dit jaar weer een 0-1.... :r
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 02:18:11 #84
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_85535105
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 22:34 schreef Doublepain het volgende:
4-2 _O-
Ja, daar krijg je het Siberisch koud van, niet?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:05:29 #85
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85537256
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 02:18 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Ja, daar krijg je het Siberisch koud van, niet?
Game, set, match Elvislives _O-
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85547598
Zolang spelers als Sibum en Schone niet willen voetballen dan win je ook zeker niet. Daarnaast zijn Babos en Nuytinck enorm uit vorm. En lijkt Will tekort te komen voor de Eredivisie. Enige die positief was, was Vleminckx, Van Eijden en Ten voorde.

Ben er goed ziek van zeg, bah
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 22 augustus 2010 @ 07:52:12 #87
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_85563527
Babos heeft inderdaad niet de beste periode van zijn leven. Echter weten we allemaal waartoe hij in staat is dus met hem komt het wel goed.
Nuytinck en Will zijn gewoon heel erg jong en onervaren, dat zie je in hun spel. 2 jaar geleden was Lens ook jong en onervaren en ook dat is goed afgelopen.
Vlemincx lijkt eindelijk zijn draai een beetje gevonden te hebben, en Sibum verrast me met zijn spel tot nu toe.
Ik heb er wel vertrouwen in dat we de prestatie van vorig jaar gaan overtreffen. :)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_85564461
Ik vind Will best meevallen. Komt veel meer op dan Wellenberg en is wel een verbetering. Vind het veel te vroeg om nu al te roepen dat hij tekort komt voor de Eredivisie.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_85564793
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 07:52 schreef numero_uno het volgende:
Babos heeft inderdaad niet de beste periode van zijn leven. Echter weten we allemaal waartoe hij in staat is dus met hem komt het wel goed.
Nuytinck en Will zijn gewoon heel erg jong en onervaren, dat zie je in hun spel. 2 jaar geleden was Lens ook jong en onervaren en ook dat is goed afgelopen.
Vlemincx lijkt eindelijk zijn draai een beetje gevonden te hebben, en Sibum verrast me met zijn spel tot nu toe.
Ik heb er wel vertrouwen in dat we de prestatie van vorig jaar gaan overtreffen. :)
Babos zou eens wat vaker de bal moeten vangen ipv wegschoppen of stompen. Oogt zo onzeker de laatste weken. Daarnaast komt ie nooit van zijn lijn af. Maar zoals je zegt, weten we wat ie kan, en moet ie dat asap weer oppakken.

@JD
Natuurlijk is het te vroeg om te zeggen dat Will tekort komt, maar in mijn ogen was Wellenberg vorig seizoen de enige speler die wel stappen maakte betreft verbetering. Aan het eind van seizoen was hij degelijker dan Will op dit moment is.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85565248
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:08 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]


@JD
Natuurlijk is het te vroeg om te zeggen dat Will tekort komt, maar in mijn ogen was Wellenberg vorig seizoen de enige speler die wel stappen maakte betreft verbetering. Aan het eind van seizoen was hij degelijker dan Will op dit moment is.
Daar verschillen we dan ernstig over van mening. Ik vond Wellenberg vorig seizoen onder de mat, ook aan het eind.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_85569517
Moet Vloet Davids een kans geven ipv Sibum?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85569596
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:13 schreef BasNijmegen het volgende:
Moet Vloet Davids een kans geven ipv Sibum?
Juist niet, Sibum is het seizoen best redelijk begonnen.
Davids vind ik duidelijk minder in de rol van Sibum.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_85585403
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 07:52 schreef numero_uno het volgende:
Babos heeft inderdaad niet de beste periode van zijn leven. Echter weten we allemaal waartoe hij in staat is dus met hem komt het wel goed.
Nuytinck en Will zijn gewoon heel erg jong en onervaren, dat zie je in hun spel. 2 jaar geleden was Lens ook jong en onervaren en ook dat is goed afgelopen.
Vlemincx lijkt eindelijk zijn draai een beetje gevonden te hebben, en Sibum verrast me met zijn spel tot nu toe.
Ik heb er wel vertrouwen in dat we de prestatie van vorig jaar gaan overtreffen. :)
Welke prestatie :P
Verder helemaal met je eens!
  maandag 23 augustus 2010 @ 08:34:31 #94
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_85596227
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:01 schreef larry91 het volgende:

[..]

Welke prestatie :P
Verder helemaal met je eens!
prestatie prestatie.... als je resultaat haalt is het toch altijd een prestatie ;)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_85638513
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:16 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Juist niet, Sibum is het seizoen best redelijk begonnen.
Davids vind ik duidelijk minder in de rol van Sibum.
Dan verschillen we hier toch ernstig van mening ;)
Komend weekend tegen Heerenveen, roept u maar!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85663594
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:33 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Dan verschillen we hier toch ernstig van mening ;)
Komend weekend tegen Heerenveen, roept u maar!
Wordt heel moeilijk, helemaal omdat we nu ook al Davids en Zimling missen. Kan best tevreden zijn met een gelijkspel, maar ik vrees een nederlaag.
pi_85675571
TT klopt niet :6
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:46:44 #98
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85678329
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:28 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Wordt heel moeilijk, helemaal omdat we nu ook al Davids en Zimling missen. Kan best tevreden zijn met een gelijkspel, maar ik vrees een nederlaag.
Zimling is een forse aderlating :Y Ik vind het moeilijk om de kracht van Heerenveen in te schatten, vaak kan het twee kanten op omdat beide ploegen wel willen voetballen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85680255
Zonder Zimling en toch ook Chatelle zijn we een stuk minder. Daarnaast moeten we hopen dat Schöne, Nuytinck en Babos wat beter in de wedstrijd zitten. Anders gaan we zeker de bietenbrug op.
Goossens moet lekker veel van buiten de 16 gaan rossen op het doel van Heerenveen. Die Steppe maakt wel een blunder.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:54:48 #100
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_85680422
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:46 schreef Mark het volgende:

[..]

Zimling is een forse aderlating :Y Ik vind het moeilijk om de kracht van Heerenveen in te schatten, vaak kan het twee kanten op omdat beide ploegen wel willen voetballen.
Als het verdedigend een beetje beter staat dan de vorige 2 wedstrijden zie ik het nog helemaal niet zo negatief in!
pi_85682094
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:54 schreef abdalfawaz het volgende:

[..]

Als het verdedigend een beetje beter staat dan de vorige 2 wedstrijden zie ik het nog helemaal niet zo negatief in!
Probleem zit 'm deels ook op middenveld.
Ik wil Wellenberg wel weer eens zien ipv Will. En als Nuytinck deze wedstrijd weer zo slap speelt vervangen door Amieux.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85684525
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:41 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Probleem zit 'm deels ook op middenveld.
Ik wil Wellenberg wel weer eens zien ipv Will. En als Nuytinck deze wedstrijd weer zo slap speelt vervangen door Amieux.
Denk dat het grootste gevaar aanvallend gezien toch van Beerens moet komen. ik denk dat wellenberg verdedigend net iets slimmer is dan will.

Hoe staat het eigenlijk met de blessure van Fejzullahu?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 12:51:03 #103
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85684647
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:47 schreef Kruitdampje het volgende:
Denk dat het grootste gevaar aanvallend gezien toch van Beerens moet komen. ik denk dat wellenberg verdedigend net iets slimmer is dan will.
Volgens mij komt Beerens Bram tegen op weg naar het doel.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85696216
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:47 schreef Kruitdampje het volgende:

Hoe staat het eigenlijk met de blessure van Fejzullahu?
Dat vraag ik me dus ook af..
pi_85718435
Volgens mij is Erton er nog een week of 4 uit. Gebeurde vlak voor de seizoensstart. En er staat 6 tot 8 weken voor.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85719619
Blijkbaar is NEC ook in de race geweest voor een overname door Jordania.
Aldus Hans van Delft vandaag in de Gelderlander.
Wie dit leest is gek
pi_85720100
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Blijkbaar is NEC ook in de race geweest voor een overname door Jordania.
Aldus Hans van Delft vandaag in de Gelderlander.
Beetje vreemd bericht. Van Delft was toch naar achteren geschoven? Neem aan dat Zwart over dit soort gesprekken gaat. Besef nu dat ik compleet geen idee heb, hoe het achter de schermen van NEC zit.
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:09:56 #108
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85720127
Goeie foto van Vak P (Twente) op De Trouwe Honden site:

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85722533
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:08 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Beetje vreemd bericht. Van Delft was toch naar achteren geschoven? Neem aan dat Zwart over dit soort gesprekken gaat. Besef nu dat ik compleet geen idee heb, hoe het achter de schermen van NEC zit.
In de gedrukte versie van de Gelderlander staat dat er in kringen rond NEC gefluisterd wordt dat van Delft nog altijd achter de schermen aan belangrijke touwtjes trekt. Sowieso ook al via de stichting die de aandelen van NEC beheert dus in principe ook verantwoordelijk is als het gaat om het verkopen van die aandelen.
Wie dit leest is gek
pi_85722842
Er wordt inderdaad van alles gefluisterd..... maar duidelijkheid is er volgens mij niet echt.
Er zou rond deze tijd toch ook een supprtersavond komen?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85745801
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:25 schreef BasNijmegen het volgende:
Er wordt inderdaad van alles gefluisterd..... maar duidelijkheid is er volgens mij niet echt.
Er zou rond deze tijd toch ook een supprtersavond komen?
Ik heb altijd begrepen dat van delft achter de schermen nog van alles regelt/bepaald bij nec. Dat zou ook de reden zijn dat Boekhoorn niet investeert. Pas als van delft en zijn vriendjes bij NEC weg zijn, zou Boekhoorn bereid zijn te investeren.

Over de supportersavond....wat zou er echt verteld kunnen worden? dat de stadionuitbreiding weer langer gaat duren? dat NEC het financieel heel moeilijk heeft? er is volgens mij niet echt iets nieuws dat de moeite waard is om daar een supportersavond over te houden.

Het is (helaas) gewoon een kwestie van overleven tot het nieuwe stadion klaar is en dat kan nog wel een jaar over 4 duren.
pi_85751461
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:07 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Ik heb altijd begrepen dat van delft achter de schermen nog van alles regelt/bepaald bij nec. Dat zou ook de reden zijn dat Boekhoorn niet investeert. Pas als van delft en zijn vriendjes bij NEC weg zijn, zou Boekhoorn bereid zijn te investeren.

Over de supportersavond....wat zou er echt verteld kunnen worden? dat de stadionuitbreiding weer langer gaat duren? dat NEC het financieel heel moeilijk heeft? er is volgens mij niet echt iets nieuws dat de moeite waard is om daar een supportersavond over te houden.

Het is (helaas) gewoon een kwestie van overleven tot het nieuwe stadion klaar is en dat kan nog wel een jaar over 4 duren.
Zoals jij in je post aangeeft ben je niet overtuigd hoe het allemaal zit achter de schermen van NEC (qua bestuur). Ik denk dat de benadering van Jordania wel vragen oproept bij bepaalde supporters. Na sluiten van transferwindow praten over doelstellingen. Update over stadion. Update over Sponsor voor volgend seizoen.

kortom er is altijd wel wat om over te praten. Ik vind het altijd wel gezellig. Is ook een samenzijn met supporters. Lekker biertje drinken op kosten van Jacco.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85766495
Cayfano Latupeirissa morgen op de vleugel samen met George.
Goossens zakt een linie i.v.m. blessure Zimling.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:39:58 #114
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85767463
Dat leek me al de meest logische oplossing :)

Hopelijk is Gabor weer in vorm
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85767469
Ondanks de blessures en matige spel van vorige week, heb ik een goed gevoel voor morgen :?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85767578
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:40 schreef BasNijmegen het volgende:
Ondanks de blessures en matige spel van vorige week, heb ik een goed gevoel voor morgen :?
Voorin staat het goed, achterin alleen niet, denk dat het weer een wedstrijd met veel doelpunten wordt en ik hoop natuurlijk dat we winnnen, maar ik denk een gelijkspel
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:48:01 #117
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85767735
Vorig jaar hebben Lasse en Bjorn laten zien hoe het moet :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85768522
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:48 schreef Mark het volgende:
Vorig jaar hebben Lasse en Bjorn laten zien hoe het moet :)
De afgelopen weken ben ik onder de indruk van de steekpasses van Lasse. Echt geniaal!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_85770518
van beukering naar de eagles
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_85772496
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:10 schreef -J-D- het volgende:

[..]

De afgelopen weken ben ik onder de indruk van de steekpasses van Lasse. Echt geniaal!
pass op sibum van schone (2-2 excelsior) was ook geniaal.

Op 6:00
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85772667
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:02 schreef sjeppert het volgende:
van beukering naar de eagles
Die houdt wel van gevogelte.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_85773928
Ik heb toch echt een heel slecht gevoel voor mogen :N :{

Volgens mij staan we over een paar weken weer bij de onderste vijf met 6 uit 8 ofzo :'(
pi_85775269
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:30 schreef Greetings het volgende:
Ik heb toch echt een heel slecht gevoel voor mogen :N :{

Volgens mij staan we over een paar weken weer bij de onderste vijf met 6 uit 8 ofzo :'(
Dus rond plek 13... daar waar we horen. Niets mis mee toch?
Ik denk dat we dan 8 of 9 punten uit acht wedstrijden hebben.

Daarna gaan we weer punten pakken (groningen, roda, vitese, ado en graafschap, Willem II). Met wat geluk ga je met 21 punten de winterstop in..... staan we er beter voor dan vorig jaar.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85775524
quote:
Babos ontbreekt op training NEC

NIJMEGEN - NEC trainde vrijdag zonder doelman Gabos Babos. Hij heeft last van zijn rug en het is onduidelijk of de Hongaarse doelman zaterdag onder de lat staat in de thuiswedstrijd tegen Heerenveen.

Bij de Nijmeegse club ontbreken in ieder geval Thomas Chatelle, Eron Fejzullahu, Zimling en Lorenzo Davids.

Babos (?); Will, Van Eijden, Zomer, Nuytinck; Sibum, Schöne, Goossens, Latupeirissa, Vleminckx, George.
Bron: OG

Babos er dus misschien niet bij. Ben wel benieuwd naar Cillissen. Oogt altijd best prima op trainingen en jong NEC. Nu nog een stapje hoger.
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:20:28 #125
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85775710
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 08:58 schreef BasNijmegen het volgende:
Volgens mij is Erton er nog een week of 4 uit. Gebeurde vlak voor de seizoensstart. En er staat 6 tot 8 weken voor.
Volgens de Gelderlander doet hij vanaf maandag met Jong NEC mee
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85776124
Ja ik las het, toch vrij snel..... Gezien de dunne spoeling verwacht ik hem wel op de bank morgen. Invalbeurtje ofzo
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 09:54:10 #127
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85800215
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:32 schreef BasNijmegen het volgende:
Ja ik las het, toch vrij snel..... Gezien de dunne spoeling verwacht ik hem wel op de bank morgen. Invalbeurtje ofzo
:N Hoef je niet op te rekenen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85811494
Babos er definitief niet bij vanavond. Ai, vrees het ergste.
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 19:28:29 #129
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85813054
Gezien zijn vorm van de laatste wedstrijden hoeft het niet per se erg te zijn. Ben wel benieuwd hoe men die hoge ballen op Dost gaat verwerken.

Ik denk dat we sowieso veel goals gaan zien.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85819695
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 19:28 schreef Mark het volgende:
Ik denk dat we sowieso veel goals gaan zien.
^O^
Erg vermakelijke, maar slechte pot.
Echt zonde om die 2-1 zo snel te zien vallen en dan ook nog de 2-2 vlak voor tijd. Jammer dat NEC dat niet kan uitspelen.
Cillessen _O_ _O_
Sibum :{
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_85822457
sibum had indd een aantal vreemde ballen
Snelle 2-1 compleet gemist...zo snel ging ie
aantal domme en onnodige gele kaarten weer
george die na 75 minuten er compleet doorheen zit

indd jammer.
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  zondag 29 augustus 2010 @ 05:53:49 #132
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85825136
Over 90 minuten was een gelijkspel wel terecht, maar inderdaad: als die 2-1 langer uitblijft dan maak je goede kans op een driepunter. Wel een paar onbegrijpelijke ballen, volgens mij hebben we 2 vrije trappen zo aan de tegenstander meegegeven.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 29 augustus 2010 @ 10:38:32 #133
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_85826373
Vind dat je duidelijk ziet dat Vloet de spelers echt wel beter maakt. Vind dat bijvoorbeeld van Eijden grote stappen vooruit heeft gemaakt. De wissels die hij toepaste vond ik logisch en de inzet was zeer goed. Heb wel een goed gevoel!
  zondag 29 augustus 2010 @ 12:20:13 #134
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_85828360
Toch fijn om te weten dat Cilissen er echt kan staan mocht er iets voorvallen met Babos.
Sibum had wat vreemde acties en soms lijkt het alsof hij wat dolend op het veld staat.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_85842400
Hoe was Latupeirissa?
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:13:18 #136
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_85842514
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:38 schreef abdalfawaz het volgende:
Vind dat je duidelijk ziet dat Vloet de spelers echt wel beter maakt. Vind dat bijvoorbeeld van Eijden grote stappen vooruit heeft gemaakt. De wissels die hij toepaste vond ik logisch en de inzet was zeer goed. Heb wel een goed gevoel!
Ja, hij scoorde zelfs ;(
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_85845458
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:10 schreef DeVinger het volgende:
Hoe was Latupeirissa?
Eerste helft redelijk, tweede helft was de motor leeg.
  maandag 30 augustus 2010 @ 09:46:36 #138
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_85862982
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:13 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Ja, hij scoorde zelfs ;(
Dan doet hij het al beter dan de spitsen van Vitesse dit weekend ;)

Al met al jammer dat we gewoon 2 punten hebben laten liggen, zeker als je op het einde nog een paar van zulke kansen krijgt die er eigenlijk gewoon in moeten.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_85863450
De wedstrijd was boven verwachting. Cillissen is een zeer leuke keeper. Vleminckx en George hadden een ongelukkige wedstrijd (al scoorde George prachtig). Er had meer in kunnen zitten dan één punt, maar over het geheel gezien mogen we blij zijn met dat ene punt.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85872018
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:05 schreef BasNijmegen het volgende:
De wedstrijd was boven verwachting. Cillissen is een zeer leuke keeper. Vleminckx en George hadden een ongelukkige wedstrijd (al scoorde George prachtig). Er had meer in kunnen zitten dan één punt, maar over het geheel gezien mogen we blij zijn met dat ene punt.
Inderdaad, 7 punten nu uit 4 wedstrijden, de komende reeks wordt erg zwaar hopelijk kunnen we dan 1x stunten.
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:12:17 #141
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85873517
PSV uit is te hoog gegrepen, maar AZ is zeker niet onklopbaar getuige ook de 1-1 van gisteren tegen Excelsior. Feyenoord is ook niet bij voorbaat verloren, evenals NAC.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85873740
Volgens mij valt er normaal gesproken alleen niet van Ajax, Twente en PSV te winnen. De rest is allemaal te kloppen. En dan met name in de thuiswedstrijden uiteraard.
pi_85876977
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:19 schreef DeVinger het volgende:
Volgens mij valt er normaal gesproken alleen niet van Ajax, Twente en PSV te winnen. De rest is allemaal te kloppen. En dan met name in de thuiswedstrijden uiteraard.
Heb je gelijk in. Van Ajax, PSV en Twente hebben we pas 3x in eigen huis gewonnen.Bij Ajax en PSV hebben we uit nooit gewonnen. Bij Twente wel 4x.
Van AZ hebben we thuis ook pas 4x weten te winnen, dus dat is zeker een lastige. Zelfde geldt voor Feyenoord.

Alle andere clubs kunnen we thuis van winnen, maar dan heb je een rijtje als Utrecht, Groningen en Heerenveen, waar een gelijkspel niet slecht is (ook in eigen huis).

----
mooi filmpje van Vloet
http://www.eredivisie.nl/video/play/28962
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:53:57 #144
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85877659
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:39 schreef BasNijmegen het volgende:
Bij Ajax en PSV hebben we uit nooit gewonnen
wel voor de beker :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85877805
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:53 schreef Mark het volgende:

[..]

wel voor de beker :)
Ja ok, maar dat is anders dan competitie vind ik.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:59:09 #146
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_85877896
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:53 schreef Mark het volgende:

[..]

wel voor de beker :)
Ik mag barsten als dat niet het beste elftal ooit van NEC was
Wie dit leest is gek
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:31:42 #147
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85879151
En ook bij Ajax 9 man die een jaar later de CL wonnen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85880592
Mooie fragmenten idd. Hele elftal bij Mart Smeets in de studio :)
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_85911850
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:51 schreef Kruitdampje het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)g-naar-Gelredome.htm

Weer een verrader erbij!
Gewoon iemand met voetbalverstand.
pi_85911975
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:01 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Gewoon iemand met voetbalverstand.
Ja want voor het voetbal ga je naar viestesse :')
pi_85913580
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:51 schreef Kruitdampje het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)g-naar-Gelredome.htm

Weer een verrader erbij!
Kan me d'r niet druk om maken.
Is overigens wel een goeie voetballer. Zeker een meerwaarde voor Vitesse.

ontopic:
Had vernomen dat Zimling en Chatelle weer mee kunnen doen tegen PSV. Lijkt me wat vroeg betreft Chatelle? Iemand meer info?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85921771
quote:

N.E.C. breidt selectie uit met Van Duin en Secerovic

31 augustus '10 18:12

N.E.C. versterkt zich op de laatste dag van de transfermarkt met nog twee spelers: Marco van Duin en Adnan Secerovic.
Foto

Keeper Marco van Duin maakt per direct deel uit van de N.E.C selectie en komt over van FC Volendam. Van Duin maakte in het seizoen 2008/2009 zijn officiële debuut in het betaalde voetbal voor HFC Haarlem. Hij speelde reeds 32 wedstrijden in de Jupiler League en speelde daarvoor in de jeugdopleiding van Ajax. De 23-jarige Van Duin tekende een contract tot het einde van het seizoen.

Daarnaast neemt N.E.C. middenvelder Adnan Secerovic tijdelijk over van Roda JC. De 18-jarige speler maakte in april jl. zijn eerste betaald voetbalminuten voor de ploeg uit Kerkrade.
Toch nog twee spelers erbij.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85922159
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:20 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Toch nog twee spelers erbij.
Je was net iets eerder dan ik. Maar waarom nog een middenvelder? eerder een aanvaller en/of verdediger
pi_85925836
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Je was net iets eerder dan ik. Maar waarom nog een middenvelder? eerder een aanvaller en/of verdediger
Verdediging hebben we dubbel bezet. Rens is erg goed bezig, maar het niveau van de rest mag daar zeker hoger, maar we hebben gezien wat Nuytinck en Zomer kunnen, dus die moeten weer in vorm komen. Daarnaast hebben we Otten, Wellenberg, Amieux.
Middenveld of spits heb je gelijk in. Maar het is nog geen twaalf uur ;)
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:00:30 #156
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85931725
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef Kruitdampje het volgende:
Maar waarom nog een middenvelder?
Nou, zo heel dik zitten we niet in de middenvelders als je kijkt naar afgelopen zaterdag. Op de bank zaten alleen maar verdedigers en aanvallers.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85932957
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:51 schreef Kruitdampje het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)g-naar-Gelredome.htm

Weer een verrader erbij!
Ook lekker hypocriet, toen ie een aantal jaar geleden vertrok gaf ie aan dat hij ooit weer terug wou naar NEC omdat NEC zijn club was geworden. Nu zegt hij dat ie t geweldig vindt om voor Vitesse te spelen...

Maar ja, je zult maar supporter zijn van vitesse. Het is gewoon een compleet vreemdelingenlegioen geworden.

Nu weer over de echt belangrijke zaken:
Mooi dat we eindelijk een derde keeper hebben. Daarentegen snap ik de huur van die jongen van Roda niet. Daar hebben we toch vrij weinig aan. Mocht hij het heel goed doen hebben wij er even profijt van maar daarnaast hebben we alleen een concurrent beter gemaakt, en mocht hij het slecht doen dan hebben we er helemaal niks aan. Beetje vreemd vind ik het.
pi_85934621
Die adnan schijnt van nol hendriks te zijn en niet van roda. Hij was daar gestald. Nu wordt ie gestald bij NEC. Dus geen huur, maar bepaalde overeenkomst met nol. Zal wel deel salaris zijn.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85935693
quote:
Op woensdag 1 september 2010 00:11 schreef BasNijmegen het volgende:
Die adnan schijnt van nol hendriks te zijn en niet van roda. Hij was daar gestald. Nu wordt ie gestald bij NEC. Dus geen huur, maar bepaalde overeenkomst met nol. Zal wel deel salaris zijn.
Aah oké dan zit er dus wel een positieve kant aan. Maar verder heb ik toch wel vertrouwen gekregen in dit seizoen. Denk dat we met deze selectie ons relatief gemakkelijk gaan veilig spelen.
  woensdag 1 september 2010 @ 09:08:08 #160
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85938882
quote:
Op woensdag 1 september 2010 00:11 schreef BasNijmegen het volgende:
Die adnan schijnt van nol hendriks te zijn en niet van roda. Hij was daar gestald. Nu wordt ie gestald bij NEC. Dus geen huur, maar bepaalde overeenkomst met nol. Zal wel deel salaris zijn.
Volgens De Gelderlander betaalt Hendriks het hele salaris. Het kost NEC dus niets, en Hendriks kan zijn speler in de kijker laten spelen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85938964
quote:
Op woensdag 1 september 2010 09:08 schreef Mark het volgende:

[..]

Volgens De Gelderlander betaalt Hendriks het hele salaris. Het kost NEC dus niets, en Hendriks kan zijn speler in de kijker laten spelen.
Nog beter nieuws. Zal wel komen door Vloet. Hij en Nol blijken nog prima contact te hebben.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_85940056
Nja, in de kijker spelen... Verwachten jullie dan dat-ie minuten gaat maken in het eerste?
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 1 september 2010 @ 10:08:53 #163
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_85940109
Als iedereen heel blijft wordt het moeilijk, dat zie je al aan Davids. Maar zodra er schorsingen en blessures komen: waarom niet?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_85943069
Ik ben reuzeblij dat Schone niet verkocht is. ^O^
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_85944514
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:46 schreef -J-D- het volgende:
Ik ben reuzeblij dat Schone niet verkocht is. ^O^
Daar ben ik ook enorm blij om. In de winterstop zijn contract verlengen (meen dat er een éénzijdige optie was).
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 5 september 2010 @ 21:21:16 #166
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86103001
Ik kwam er pas laat achter dat DTH de reactiemogelijkheid op hun site heeft geblokkeerd. Jammer, maar begrijpelijk: de schreeuwers overheersen weer
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_86129787
Ja is idd jammer, helaas wel begrijpelijk imo
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 8 september 2010 @ 14:35:01 #168
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86204313
Babos nog weken uitgeschakeld

De droom van Jasper Cillessen blijft voorlopig nog even voortduren. De jonge doelman is de komende weken onze sluitpost aangezien Babos nog enige weken is uitgeschakeld. De rugklachten van de doelman zijn erger dan verwacht.

De captain van de Nijmeegse ploeg kreeg na de derde competitiewedstrijd van dit seizoen te veel last van zijn rug om nog langer te keepen. In eerste instantie werd verwacht dat Babos vrij snel terug zou keren. Na uitgebreid onderzoek is echter gebleken dat een revalidatie van rust en behandeling het beste is voor de Hongaarse goalie. Babos moet nu dus langer revalideren zo laat NEC weten op de officiële website.

Cillessen verving hem in de wedstrijd tegen sc Heerenveen waarna hij vervolgens uit werd geroepen tot Man of the Match. Nieuwkomer Marco van Duin kampte de voorbije dagen ook nog met lichte blessureklachten. Hij maakt naar verwachting deze week zijn rentree op het trainingsveld.

Komende zaterdag gaat NEC op bezoek bij PSV.

http://www.detrouwehonden(...)-weken-uitgeschakeld
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_86205698
Leuk voor die jonge gast, ben benieuwd. Ga hem eens even volgen :)
pi_86206343
Prima dat NEC Babos de tijd laat nemen. Deze blessure liep al veel langer, en dit was terug te zien op het veld (hij kon niet 100% gaan). Babos zonder blessure is beter dan Jasper Cillissen (op dit moment), dus primakans voor Jasper om ervaring op te doen en zich in de picture te spelen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_86206402
hij heeft iig goed gekeept de vorige wedstrijd.
  vrijdag 10 september 2010 @ 13:36:40 #172
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86276184
Chatelle is er weer bij, Davids speelt en dus zit Goossens op de bank.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_86276289
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:36 schreef Mark het volgende:
Chatelle is er weer bij, Davids speelt en dus zit Goossens op de bank.
Davids gewoon op affelay zetten en hopen dat ie affellay compleet uit de wedstrijd speelt, zijn specialiteit. Mooi dat Chatelle weer fit is :)
  vrijdag 10 september 2010 @ 13:55:22 #174
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86276864
George gaat Pieters dollen :+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_86285493
Kan er niet bijzijn dit weekend -O-
Hup NEC
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 11 september 2010 @ 16:21:10 #176
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86316058
Otten ipv van Eijden (koorts)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_86338655
Best verdienstelijk toch, 3-1.
pi_86338686
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:27 schreef DeVinger het volgende:
Best verdienstelijk toch, 3-1.
:')
pi_86338738
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:27 schreef vizible het volgende:

[..]

:')
Ik meen het ook gewoon hoor. Zonder Babos enzo :P
pi_86338918
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:29 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ik meen het ook gewoon hoor. Zonder Babos enzo :P
lame
pi_86339150
3-1 is zeker geen schande. Het is alleen balen dat je na zo een degelijke eerste helft je in de tweede helft na één minuut al de gelijkmaker tegen krijgt en ook nog eens op een hele simpele manier. Daarna komt toch echt de klasse van PSV naar boven en weet je gewoon dat je het niet gaat redden.
pi_86342911
Opzich geen onterechte uitslag. NEC speelde aanvallend en Durfde naar voren te spelen in eerste helft. Prima eerste helft hierdoor. Afellay had rood moeten krijgen, maar dat is achteraf gelul. Chatelle speelde weer een prima pot. Is er al nieuws over George?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_86344509
Heb ik niets nieuws over gelezen.. Valt hopelijk mee.

Ik vond Chatelle trouwens niet super spelen. Veel balverlies, ongelukkige acties.
Maar eigenlijk liet NEC die eerste helft zien prima te kunnen voetballen.

Alleen Will krijgt van mij echt een onvoldoende. Kan leuk voetballen, maar komt tot nu toe in elke wedstrijd verdedigend tekort, werd vooral in de laatste twee wedstrijden compleet zoek gespeeld. Nou zijn Assaidi en Dzsudzsak ook niet de minsten, maar toch..
I don't really come from outer space || Last.fm
  zondag 12 september 2010 @ 15:20:22 #184
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86344677
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Heb ik niets nieuws over gelezen.. Valt hopelijk mee.

Ik vond Chatelle trouwens niet super spelen. Veel balverlies, ongelukkige acties.
Maar eigenlijk liet NEC die eerste helft zien prima te kunnen voetballen.

Alleen Will krijgt van mij echt een onvoldoende. Kan leuk voetballen, maar komt tot nu toe in elke wedstrijd verdedigend tekort, werd vooral in de laatste twee wedstrijden compleet zoek gespeeld. Nou zijn Assaidi en Dzsudzsak ook niet de minsten, maar toch..
Vond bij de goal van Koevermans Nuytinck ook wel jammerlijk aan de verkeerde kant verdedigen waar de assist uit volgde. Jammer dat die talentvolle knul toch niet het niveau van vorig jaar haalt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_86364431
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:20 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Vond bij de goal van Koevermans Nuytinck ook wel jammerlijk aan de verkeerde kant verdedigen waar de assist uit volgde. Jammer dat die talentvolle knul toch niet het niveau van vorig jaar haalt.
Iedere jongeling krijgt vroeg of laat een terugval. Het is gewoon zaak om vertrouwen te geven aan hem, dan komt zijn klasse en talent echt wel weer bovendrijven. En hij wordt ook verkracht op de linksback positie, zie hem veel liever spelen centraal, naast van Eijden.
  zondag 12 september 2010 @ 23:14:10 #186
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86365680
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:52 schreef larry91 het volgende:

[..]

Iedere jongeling krijgt vroeg of laat een terugval. Het is gewoon zaak om vertrouwen te geven aan hem, dan komt zijn klasse en talent echt wel weer bovendrijven. En hij wordt ook verkracht op de linksback positie, zie hem veel liever spelen centraal, naast van Eijden.
Tsja, toch vind ik Otten een uitstekende vervanger en krijg ik toch het gevoel wanneer hij speelt onze verdediging de nodige agressiviteit en veerkracht krijgt. Speelt niet zo vaak, maar wel altijd voor 100 %.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_86375716
Ik hoorde net op Studio Voetbal (Munsterman), dat Goossens ook naar Twente kon gaan, maar hij wilde liever naar NEC... de held! _O_
Website: Sneaker-forum.nl
pi_86375987
Ja, dat was toen bekend. Hij wilde meer speelminuten en NEC was daarnaast ook bereid mee te werken aan een terugkoopregeling met Ajax. Twente was dat niet.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_86377531
Eigenlijk dus gewoon een egoist ;)
pi_86377662
Neuh, dan speelde hij 15 km noordelijker.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 13 september 2010 @ 12:15:47 #191
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86377682
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:15 schreef -J-D- het volgende:
Neuh, dan speelde hij 15 km noordelijker.
Dan moest hij nu Georgisch leren.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_86377830
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:15 schreef -J-D- het volgende:
Neuh, dan speelde hij 15 km noordelijker.
Whehe :+
pi_86388501
Eigenlijk zou NEC dit seizoen gewoon moeten proberen om 8ste van de Eredivisie te worden.
Geen 7, geen 9 maar 8.
Wie dit leest is gek
pi_86390406
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Eigenlijk zou NEC dit seizoen gewoon moeten proberen om 8ste van de Eredivisie te worden.
Geen 7, geen 9 maar 8.
Euhm leg eens uit? Ik snap dat je voor het hoogst haalbare wil gaan, maar waarom dan geen 7e (niet dat ik denk dat het mogelijk is hoor...)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_86390540
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:41 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Euhm leg eens uit? Ik snap dat je voor het hoogst haalbare wil gaan, maar waarom dan geen 7e (niet dat ik denk dat het mogelijk is hoor...)
http://bit.ly/abQvuw
Wie dit leest is gek
pi_86406140
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:45 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

http://bit.ly/abQvuw
Had je niet even een waarschuwing bij die link kunnen zetten :N
pi_86489821
quote:
Cruciale miljoenendeal NEC op losse schroeven
don. 16 september 2010

De Nijmeegse gemeenteraad gaat vooralsnog niet akkoord met de deal waarbij NEC 2,2 miljoen euro ontvangt, omdat de club afziet van het recht het trainingscomplex terug te kopen.

De raad wil, op voorstel van VVD en GroenLinks, een second opinion naar de rechtsgeldigheid van de deal. Grote vraag daarbij is of NEC inderdaad het keiharde recht heeft om De Eendracht terug te kopen voor het geringe bedrag van 300.000 euro. De stadsadvocaat meent van wel, maar diverse partijen betwijfelen dat. Zij willen daarom een onafhankelijke jurist naar de oude contracten en overeenkomsten laten kijken.

De deal is enorm belangrijk voor NEC, dat kampt met financiele problemen. Woensdag werd nog bekend dat de club miljoenen moet lenen om aan de eisen van de licentiecommissie te voldoen.

Wethouder Floris Tas hield de gemeenteraad woensdagavond voor dat de situatie voor NEC ‘penibel’ wordt als de Eendrachtdeal niet doorgaat. Eind deze maand velt voetbalbond KNVB een nieuw oordeel over de situatie bij de Nijmeegse club, zei hij.

De raad heeft volgden week woensdag een extra raadsvergadering ingealst. dan moet de uitkomst van de second opinion er liggen en wordt een besluit over de Eendrachtdeal genomen.
quote:
Beslissingen maken kunnen ze niet echt hier
pi_86506389
Ik heb het idee dat het clubs als NEC niet meer gaat lukken om het financiële tij nog te keren.
Nu worden de recettes van de komende jaren al verpand terwijl er totaal geen zicht is op een structurele verhoging van de inkomsten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nieuwschierig op 17-09-2010 19:01:00 ]
Wie dit leest is gek
pi_86567939
De "Eendrachtdeal" die NEC ruim 2 miljoen euro moet opleveren is misschien niet rechtsgeldig.
Volgende week valt de beslissing

quote:
22 september is een cruciale datum voor NEC. Dan buigt de Nijmeegse gemeenteraad zich nogmaals over de constructie van de Eendrachtdeal. Afgelopen week besloot de raad, op voorstel van VVD en GroenLinks, tot een second opinion naar de rechtsgeldigheid ervan.

De Eendrachtdeal komt er in het kort op neer dat NEC afziet van het recht trainingscomplex De Eendracht terug te kopen van de gemeente. In ruil daarvoor ontvangt de club 2,2 miljoen euro. Met dat geld betaalt NEC de verplichtingen aan de gemeente tot en met juni 2011.

De deal is ook cruciaal voor NEC om een nieuwe miljoenenlening af te kunnen sluiten, waarmee de eredivisionist vervolgens kan voldoen aan de liquiditeitsgarantie die de licentiecommissie van de KNVB eist. „Als de Eendrachtdeal er niet komt, gaat die transactie ook niet door. Anders is het bij wijze van in een dag geregeld”, zegt Swart. „Beide deals zijn noodzakelijk om de financiële problemen op een structurele manier op te kunnen lossen. En de gemeente Nijmegen is dan verzekerd van vooruitbetaalde stadionhuur tot en met 31 augustus 2013.”
Wie dit leest is gek
  zaterdag 18 september 2010 @ 13:02:29 #200
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86567979
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb het idee dat het clubs als NEC niet meer gaat lukken om het financiële tij nog te keren.
Nu worden de recettes van de komende jaren al verpand terwijl er totaal geen zicht is op een structurele verhoging van de inkomsten.
Dat hoopt men met uitbreiding van het stadion te bewerkstelligen. Maar dat het penibel is, geef ik onmiddellijk toe.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_86568802
De belangrijkste dag uit de geschiedenis van NEC zit er woensdag aan te komen. Gaat het woensdag niet door dan is de stekker eruit. Woensdag is nou echt eens D-day.
  zaterdag 18 september 2010 @ 14:27:16 #202
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86570133
Denk je? Ik denk dat de soep niet zo heet gegeten wordt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_86570406
Ik denk dat het deze keer echt kritiek is. We hebben geen geld een negatief eigen vermogen wat maar blijft groeien en schulden die we niet kunnen aflossen. Het zal woensdag wel goed komen omdat de gemeente al veel geld in NEC heeft gestoken en een faillissement zou betekenen dat de gemeente sowieso al dat geld kwijt is. Maar feit blijft dat de situatie uitermate kritiek is.
pi_86570994
Ik kan dan nog steeds niet geloven dat er ook deze zomer weer aankopen zijn gedaan. Hoe haal je het in je hoofd!?

Ik ga misschien wat ver maar ik kijk liever naar een NEC dat voetbalt in de eerste divisie met financiële zekerheid en toekomst dan naar een NEC dat voetbalt in de eredivisie maar onverantwoorde keuzes maakt en daardoor het risico loopt om in financieel zwaar weer te komen (of zelfs te verdwijnen :'().

Waarschijnlijk zal het niet in zo'n tempo lopen, maar we zitten wel op dit spoor...Hopen dat er ergens een spoorwissel onderweg is.
pi_86572961
Ergens geloof ik nog meer in een degradatie en dan met goedkope contracten en eigen jeugd gezond opnieuw beginnen dan in een vlucht voorruit met een groter stadion, maar waarschijnlijk nog hogere huur en exploitatiekosten.

Ik zag vanmiddag Leo Beenhakker op Rijnmond TV en die gokken volledig op het nieuwe stadion maar het klonk zo weinig overtuigend. Voorbeelden waren dan Groningen en Heerenveen die het gelukt is om een stapje hoger te komen maarja, Vitesse werd niet genoemd :P
Wie dit leest is gek
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:03:50 #206
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86573868
Jullie hebben prima talentvolle spelers die verkocht kunnen worden. Dat kan best geregeld worden dat die - Vitesse-style - in de aanbieding worden gedaan en zo verkocht kunnen worden in de winterstop. Spelers als Schöne, Goossens en Vlemminkx hebben echt nog wel restwaarde. Alles beter dan dan NEC failliet
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_86574262
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ergens geloof ik nog meer in een degradatie en dan met goedkope contracten en eigen jeugd gezond opnieuw beginnen dan in een vlucht voorruit met een groter stadion, maar waarschijnlijk nog hogere huur en exploitatiekosten.
Ook mijn filosofie _O_
  zaterdag 18 september 2010 @ 17:18:43 #208
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86574361
Als Jordania niet was gekomen hadden we de Arnhem/Nijmegen Eendracht Combinatie kunnen oprichten. Of gewoon Gelderland Eendracht Combinatie. En dan de ene week in 'onze' fabriekshal en de andere in De Goffert spelen
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:57:55 #209
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86577415
Elst United :+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_86578752
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:57 schreef Mark het volgende:
Elst United :+
Spero heeft prachtige kunstgrasvelden. Ben er vanmorgen nog geweest.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:57:42 #211
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86579411
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:37 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Spero heeft prachtige kunstgrasvelden. Ben er vanmorgen nog geweest.
Kunstgras levert meteen wat extra thuisoverwinningen op ^O^
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:40:21 #212
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86580966
Maar dan zouden we geen derby meer hebben.....

Al moet ik eerlijkheidshalve melden dat een derby tegen 10 Georgiers en een Moldavier ook niet echt tot de verbeelding spreekt. Waar is de tijd van Super Frank Demouge tegen Nicky "Breek je been" Hofs?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:43:07 #213
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86581060
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:40 schreef Mark het volgende:
Maar dan zouden we geen derby meer hebben.....

Al moet ik eerlijkheidshalve melden dat een derby tegen 10 Georgiers en een Moldavier ook niet echt tot de verbeelding spreekt. Waar is de tijd van Super Frank Demouge tegen Nicky "Breek je been" Hofs?
We hebben er nu toch 2 geboren Arnhemmers in staan, waarvan jullie er één gruwelijk haten. Hopelijk blijft dat ook zo: veel goede jeugd
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_86596631
Vandaag even de financiele zorgen uit ons hoofd zetten en winnen tegen AZ. Ik zie wel mogelijkheden vandaag, AZ is nog niet zo overtuigend.
  zondag 19 september 2010 @ 14:00:17 #215
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86599285
Volgens mij kunnen we bij winst zelfs weer 5e staan, als Ajax en PSV ook winnen

en bij verlies van ons en winst van Utrecht en Heracles kunnen we zomaar weer 13e staan....
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_86605102
Het was heel erg slecht :(
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_86605141
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:54 schreef -J-D- het volgende:
Het was heel erg slecht :(
Om te huilen gewoon, geen kans gecreërd. enige die applaus verdiende was Cillissen
  zondag 19 september 2010 @ 19:04:08 #218
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86608877
Idd, passing was ongekend slecht, men bracht continu een medespeler in de problemen. Jammer, tegen dit AZ was er zeker wat mogelijk geweest, maar met een collectieve offday houdt het snel op.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 19 september 2010 @ 21:32:10 #219
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86615506
We gaan weer de ranglijst in de verkeerde richting af :'(
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_86620738
Ach joh dat komt helemaal goed met die deal met de gemeente. De enige reden waarom Jacco Swart zogenaamd de noodklok luidt is om de gemeente onder druk te zetten.
pi_86635484
quote:
Op zondag 19 september 2010 23:13 schreef Greetings het volgende:
Ach joh dat komt helemaal goed met die deal met de gemeente. De enige reden waarom Jacco Swart zogenaamd de noodklok luidt is om de gemeente onder druk te zetten.
Dat denk ik ook. We weten iig wel waar we aan toe zijn.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_86636536
Wat ik overigens wel een mooie deal zou vinden, is dat de raad akkoord gaat maar wel met de eis dat Jacco en zijn gevolg per direct aftreden (inclusief van delft). Het is tijd voor een frisse, en financieel verantwoordde, wind in de Goffert!
pi_86636744
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:44 schreef larry91 het volgende:
Het is tijd voor een frisse, en financieel verantwoordde, wind in de Goffert!
Opportunistisch gelul :')
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_86636863
Je kan er zo van buitenaf idd weinig zinnigs over zeggen..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_86638276
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:49 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Opportunistisch gelul :')
Ja wat wil jij dan? Dat men maar blijft zitten en door blijft gaan met wat ze aan het doen zijn. Mij maak je niet wijs (ook al weet ik niet alle ins en outs) dat het beleid wat nu gevoerd wordt het juiste is. Daarom is het gewoon tijd voor een frisse wind. Het is niet voor niets dat er sinds 2003 alleen maar verlies (exclusief transferinkomsten, incl transfers zou er in het seizoen 2006/2007 en 2008/2009 winst zijn gemaakt, zei het marginaal) is gemaakt en het negatief eigen vermogen alleen maar gegroeid is.....
pi_86656727
NEC geen recht op koop Eendracht-complex

NIJMEGEN - Er staat niets op papier waaruit blijkt dat NEC het keiharde recht heeft het eigen trainingscomplex te kopen van de gemeente. Dat blijkt uit een onderzoek dat is uitgevoerd in opdracht van de gemeenteraad.

Nijmegen wil NEC 2,2 miljoen euro betalen als de voetbalclub afziet van de koop van het Eendracht-complex. NEC heeft dit geld hard nodig omdat de club in financiële problemen zit.

Uit het onderzoek van Hekkelman Advocaten blijkt wel dat de gemeente moet onderhandelen met NEC over de verkoop. Woensdagavond is er een extra raadsvergadering over de kwestie.

(Bron: omroepgelderland)
pi_86658939
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:28 schreef Positive_Thinking het volgende:
NEC geen recht op koop Eendracht-complex

NIJMEGEN - Er staat niets op papier waaruit blijkt dat NEC het keiharde recht heeft het eigen trainingscomplex te kopen van de gemeente. Dat blijkt uit een onderzoek dat is uitgevoerd in opdracht van de gemeenteraad.

Nijmegen wil NEC 2,2 miljoen euro betalen als de voetbalclub afziet van de koop van het Eendracht-complex. NEC heeft dit geld hard nodig omdat de club in financiële problemen zit.

Uit het onderzoek van Hekkelman Advocaten blijkt wel dat de gemeente moet onderhandelen met NEC over de verkoop. Woensdagavond is er een extra raadsvergadering over de kwestie.

(Bron: omroepgelderland)
Dat zal een hoop problemen gaan geven.
Al stond er over de huurverlaging voor het Gelredome ook niets keihard op papier, uiteindelijk bleek het wel degelijk rechtsgeldig te zijn.
Wie dit leest is gek
pi_86660224
Ik reken nergens meer op. Ben benieuwd of we donderdag nog tegen Dordrecht mogen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_86660359
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:56 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik reken nergens meer op. Ben benieuwd of we donderdag nog tegen Dordrecht mogen.
Nou donderdag zal nog wel doorgaan en feyenoord ook nog wel. We kunnen de licentie pas na 1 oktober kwijtraken. Ik begin serieus steeds angstiger te worden.
  dinsdag 21 september 2010 @ 00:06:51 #230
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86660554
Vraag me af of de politiek NEC durft te laten vallen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 21 september 2010 @ 00:15:06 #231
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86660830
Jongens, dat gaat de verkeerde kant op... Maar ik blijf erbij: NEC gaat er niet aan, daar is de club te groot voor.

Edit: het is nu nog allemaal politiek geneuzel. Mocht dit niet door dreigen te gaan, stromen de volkswijken leeg en staat het stadhuisplein vol en worden het weer gouden weken voor glaszettersbedrijven. Zover is het nog niet
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  dinsdag 21 september 2010 @ 00:24:08 #232
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86661109
-O-
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 21 september 2010 @ 00:37:34 #233
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86661474
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:15 schreef Elvislives het volgende:
Jongens, dat gaat de verkeerde kant op... Maar ik blijf erbij: NEC gaat er niet aan, daar is de club te groot voor.

Edit: het is nu nog allemaal politiek geneuzel. Mocht dit niet door dreigen te gaan, stromen de volkswijken leeg en staat het stadhuisplein vol en worden het weer gouden weken voor glaszettersbedrijven. Zover is het nog niet
Ik denk dat je inderdaad de poppen aan het dansen hebt als "De Politiek" NEC laat vallen, terwijl "Ze" Vitesse overeind hebben gehouden....

Maar ik blijf er bij dat het allemaal wel los zal lopen. Al zou het lekker zijn als we eens van die financiele misere af zouden zijn en ons op het voetbal konden concentreren.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 21 september 2010 @ 01:11:17 #234
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86662036
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:37 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik denk dat je inderdaad de poppen aan het dansen hebt als "De Politiek" NEC laat vallen, terwijl "Ze" Vitesse overeind hebben gehouden....

Maar ik blijf er bij dat het allemaal wel los zal lopen. Al zou het lekker zijn als we eens van die financiele misere af zouden zijn en ons op het voetbal konden concentreren.
Ja hee, jullie willen zo graag niét op Vitesse lijken, dus wat dat betreft ;) Maar is toch een landelijke trend. In Arnhem gebeurde het, in Waalwijk en in Maastricht staat het plein volgens mij al 3 jaar lang constant vol met schorriemorrie met het 'hart op de juiste plaats' :D
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_86669211
De raad gaat er dus waarschijnlijk mee instemmen. Maar het is voorlopig niets meer dan pappen en nathouden, er gaat dus na woensdag weer flink wat geld geleend worden. Dus eigenlijk zitten we, als er niet flink wat spelers voor een mooie prijs verkocht worden(wat ik niet zo snel zie gebeuren), over een bepaalde tijd weer in hetzelfde schuitje.
pi_86670982
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:37 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik denk dat je inderdaad de poppen aan het dansen hebt als "De Politiek" NEC laat vallen, terwijl "Ze" Vitesse overeind hebben gehouden....

Maar ik blijf er bij dat het allemaal wel los zal lopen. Al zou het lekker zijn als we eens van die financiele misere af zouden zijn en ons op het voetbal konden concentreren.
Toen wij steun kregen van de overheid was het schandalig en dat moest niet kunnen. Nu gaan die principes wel erg snal over boord als het over je eigen club gaat. Want ondanks het bij ons schandalig was moet het nu ook bij jullie kunnen, want Vitesse is ook geholpen. Ik hoop dat je het dan ook net zo schandalig vind als jullie club ook geholpen wordt ;)
pi_86671087
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:58 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Toen wij steun kregen van de overheid was het schandalig en dat moest niet kunnen. Nu gaan die principes wel erg snal over boord als het over je eigen club gaat. Want ondanks het bij ons schandalig was moet het nu ook bij jullie kunnen, want Vitesse is ook geholpen. hoop dat je het dan ook net zo schandalig vind als jullie club ook geholpen wordt ;)
We worden niet voor de eerste keer geholpen hoor..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_86671416
Ik weet...
Maar de situatie bij julle is wel erg extreem nu ook.
Ik begreep dan ook al niet dat wat supporters riepen dat ze geen rijke georgier daar willen. Die hebben werkelijk geen idee hoe hun eigen club ervoor staat financieel.
pi_86671828
'Toch miljoenen Nijmegen voor NEC'

NIJMEGEN - Voetbalclub NEC lijkt gered. Een meerderheid van de raad gaat akkoord met het collegebesluit om de club 2,2 miljoen euro te betalen als de club afziet van het terugkopen van trainingsgebouw de Eendracht. Dat blijkt uit een rondgang langs de fracties.

NEC verkeert in financiële nood en staat onder toezicht bij de KNVB. Zonder de miljoenen van de gemeente zou de voetballicentie van de club op het spel staan. Woensdagavond is er een extra raadsvergadering over de kwestie.

Advocatenkantoor Hekkelman stelt dat er niets op papier staat waaruit blijkt dat NEC een keihard recht heeft om het complex terug te kunnen kopen. Wel zegt het kantoor dat de gemeente moet onderhandelen met NEC en dat de gemeente deze deal mag sluiten. Of het om ongeoorloofde staatssteun gaat, is niet onderzocht. De gemeenteraad heeft daar niet naar gevraagd.

(Bron: omroepgelderland)
pi_86672956
Er moet iets goed veranderen binnen NEC, alleen ben ik niet de persoon om de vinger op de zere plek te leggen. Er moet een grondig onafhankelijk onderzoek komen.
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 21 september 2010 @ 14:09:09 #241
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86673346
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:58 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Toen wij steun kregen van de overheid was het schandalig en dat moest niet kunnen. Nu gaan die principes wel erg snal over boord als het over je eigen club gaat. Want ondanks het bij ons schandalig was moet het nu ook bij jullie kunnen, want Vitesse is ook geholpen. Ik hoop dat je het dan ook net zo schandalig vind als jullie club ook geholpen wordt ;)
Selectief lezen is ook een vak. Lees je ergens dat ik vind dat de politiek NEC moet helpen?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_86673445
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:12 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ik weet...
Maar de situatie bij julle is wel erg extreem nu ook.
Ik begreep dan ook al niet dat wat supporters riepen dat ze geen rijke georgier daar willen. Die hebben werkelijk geen idee hoe hun eigen club ervoor staat financieel.
Ik wil nog steeds geen rijke georgier.
pi_86681953
Als we dan hulp nodig hebben van een investeerder.... dan een met een NEC hart, en nooit voor 100% eigenaar (zie contstructie bij Utrecht)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_86683157
Net zoals bij Vitesse in het verleden vind ik het een schande dat er zo makkelijk een club gered wordt, ook al is het mijn eigen club.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_86684548
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:42 schreef -J-D- het volgende:
Net zoals bij Vitesse in het verleden vind ik het een schande dat er zo makkelijk een club gered wordt, ook al is het mijn eigen club.
Maar als ik alle commotie goed begrijp werd De Eendracht al een aantal jaar als buffer gebruikt. Die buffer was nodig om aan te kunnen tonen bij de KNVB. Echter moest de gemeente elk jaar akkoord geven aan de KNVB dat het dat jaar op orde was (dus direct gekocht zou worden). Dit jaar deden ze dit niet, waardoor de comotie ontstond. (correct me if I'm wrong).

Was toch gewoon een bestaande (al een aantal jaar lopende) deal met de gemeente?
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:48:56 #246
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86685613
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:42 schreef -J-D- het volgende:
Net zoals bij Vitesse in het verleden vind ik het een schande dat er zo makkelijk een club gered wordt, ook al is het mijn eigen club.
:Y Helemaal mee eens. Heb ik toen ook (voorál) bij de talloze Vitesse reddingen gezegd: eigenlijk zouden we niet meer horen te bestaan...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:47:41 #247
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86696180
Eigenlijk hoort het gros van de Nederlandse profclubs niet meer te bestaan :')
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 22 september 2010 @ 04:03:46 #248
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86699562
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:47 schreef Mark het volgende:
Eigenlijk hoort het gros van de Nederlandse profclubs niet meer te bestaan :')
Precies. Daarom is het maar mooi dat de politiek ons een handje (heel wat handjes) boven het hoofd houdt, anders heb je straks geen clubs meer over
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  woensdag 22 september 2010 @ 07:40:38 #249
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86700004
Het doet je wel verlangen naar de tijd dat je op woensdagavond (knockout) Europa Cup-voetbal had en we nog guldens hadden en Raiders en en en.......
;)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_86704850
quote:
Op woensdag 22 september 2010 07:40 schreef Mark het volgende:
Het doet je wel verlangen naar de tijd dat je op woensdagavond (knockout) Europa Cup-voetbal had en we nog guldens hadden en Raiders en en en.......
;)
en en en...... toen Beatrix nog sexy was. :|W


Ik zeg, achter de schermen moeten we een constructie hebben als bij Utrecht en we moeten het beleid van Twente hebben. Mooie gezonde combi
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 22 september 2010 @ 17:30:32 #251
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86718006
Doe maar niet, dan worden jullie veel te goed. Misschien maakt een seizoen met nacompetitie jullie weer gezond, die grap maakten Nijmeegse vrienden altijd vroeger ;(
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_86728068
Latupeirissa heeft zijn enkelbanden gescheurd.
Twee maandjes :W
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_86729832
Beukie opgeroepen voor het nationale elftal _O-
van Indonesie
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_86733997
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:25 schreef -J-D- het volgende:
Latupeirissa heeft zijn enkelbanden gescheurd.
Twee maandjes :W
Toch zuur, zo wisselen de blessures zich af
Website: Sneaker-forum.nl
pi_86734296
Erton is weer terug toch? Had ook niet het gevoel dat Latupeirissa er al klaar voor was. Wel vervelend voor die jongen.

Cillissen's goeie optredens zijn trouwens beloond met een plaats in de voorselectie van Jong Oranje.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_86738584
Erton is er vanavond idd bij. Maar ik wist niet dat hij naast de blessure ook bewust door Vloet buiten de selectie werd gehouden. Vloet was boos, omdat Erton na zijn vakantie met een blessure terugkwam.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_86742878
Ohja? Niet meegekregen. Is dat wel in het nieuws geweest?
I don't really come from outer space || Last.fm
  donderdag 23 september 2010 @ 11:31:42 #258
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86743017
Ook nieuw voor mij
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_86750427
quote:
Op donderdag 23 september 2010 11:27 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ohja? Niet meegekregen. Is dat wel in het nieuws geweest?
Stond op voetbalzone paar dagen terug.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=121018

“En ik moet zeggen; Erton maakt de laatste weken een goede indruk. Ik ben heel boos op hem geweest, nadat hij van vakantie terugkwam met een blessure. Hij zal moeten knokken om zijn plek weer te verdienen, maar voorlopig pikt hij het goed op. Hij traint hard en doet het goed in Jong NEC.”
Website: Sneaker-forum.nl
pi_86764907
Wat een schande daar in Dordrecht. Met rust met 3-1 achter en net voor rust rood voor goossens.
pi_86765021
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:52 schreef larry91 het volgende:
Wat een schande daar in Dordrecht. Met rust met 3-1 achter en net voor rust rood voor goossens.
wordt echt helemaal niks meer dit seizoen... maar waarom heeft goossens rood gekregen?
  donderdag 23 september 2010 @ 20:56:43 #262
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86765104
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:52 schreef larry91 het volgende:
Wat een schande daar in Dordrecht. Met rust met 3-1 achter en net voor rust rood voor goossens.
:')

quote:
Het drama werd compleet nadat John Goossens na een forse charge met rood van het veld moest en Thomas Chatelle tevens het veld geblesseerd moest verlaten.
Vind het tweede erger dan het eerste.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_86765245
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:56 schreef GSbrder het volgende:

[..]

:')
[..]

Vind het tweede erger dan het eerste.
ja absoluut, die chatelle speelt 1 wedstrijd en vervolgens is hij er 3 geblesseerd.
pi_86765879
yes 3-2 :')
pi_86765945
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:11 schreef larry91 het volgende:
yes 3-2 :')
er is nog hoop :P
pi_86766582
4-2 :') :') :')
  donderdag 23 september 2010 @ 21:28:50 #267
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86766781
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:25 schreef larry91 het volgende:
4-2 :') :') :')
Hoop :')
Excelsior-uit once again!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_86768655
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:28 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hoop :')
Excelsior-uit once again!
Ik vind dit nog veel erger! OM JE TE SCHAMEN GEWOON :( :( :( :( :(
pi_86768735
Gelukkig maken we nog 4-3 in de laatste minuut, dat maakt het resultaat iets draaglijker! :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86772195
nou, lekker dan
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  donderdag 23 september 2010 @ 23:39:38 #271
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86773133
[Positivo-mode]
Kunnen we ons weer helemaal richten op dit seizoen
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 24 september 2010 @ 00:31:49 #272
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86774796
Telt die rode kaart nog mee voor de competitie?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 24 september 2010 @ 02:42:37 #273
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_86776768
Volgens mij wel. Was dat ook niet toen met Suarez die rood kreeg in een bekerduel?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:32:57 #274
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86779209
Zou best eens kunnen :Y Nog een speler kwijt dus
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_86779518
Jup, telt mee. Dus 3 of 4 buitenspelers afwezig.
Cay, Goos, Chatelle en evt. George
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:54:40 #276
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86779713
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:46 schreef -J-D- het volgende:
Jup, telt mee. Dus 3 of 4 buitenspelers afwezig.
Cay, Goos, Chatelle en evt. George
Maar laten we verder vooral 4-3-3 blijven spelen.
Dan plukken we wel een paar A1-tjes weg, want 4-4-2 is natuurlijk onmogelijk ;(.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_86780517
Het was weer 'ns helemaal niets
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 24 september 2010 @ 10:45:16 #278
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86781161
Hoe speelde Erton?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_86782415
Erton speelde erg goed. Zorgde in z'n eentje voor meer dreiging dan dan in de eerste helft. Had een prachtige assist gegeven op Vleminckx, maar verzuimde te scoren. Erg gretig.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_86784789
Laten we ff dit topic volspammen, ik word een beetje misselijk van de tt..:'(
pi_86787647
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:32 schreef Ebbao het volgende:
Laten we ff dit topic volspammen, ik word een beetje misselijk van de tt..:'(
haha ik dacht net hetzelfde. Suggesties voor een nieuwe titel....?

"NEC, het medicijn om als club uit een dip te komen."
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:53:57 #282
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86787854
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:48 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

haha ik dacht net hetzelfde. Suggesties voor een nieuwe titel....?

"NEC, het medicijn om als club uit een dip te komen."
"NEC, het medicijn om als supporter in een dip te komen."
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_86799012
Het duel tussen NEC en Feyenoord zondag in De Goffert is om meerdere redenen interessant. Trainer Mario Been van de Rotterdamse middenmoter keert terug naar de club waar hij tussen 2006 en 2009 met veel plezier en het nodige succes werkte. Bovendien zijn beide ploegen gebrand op revanche, na een miskleun in het toernooi om de KNVB-beker.

Feyenoord verloor woensdag op strafschoppen van Roda JC. ''Heel triest'', verzuchtte Been. NEC ging donderdag bij FC Dordrecht onderuit. ''Een wanprestatie'', foeterde trainer Wiljan Vloet.

De selectie van Feyenoord is dezelfde als bij het duel met Roda JC. Maar Jon Dahl Tomasson, Ron Vlaar, Erwin Mulder, Bart Schenkeveld, Dani Fernández (allen geblesseerd) en Bruno Martins Indi (geschorst) zijn nog niet van de partij.

Bij NEC keert Leroy George terug van een blessure. Thomas Chatelle is niet beschikbaar wegens een hamstringblessure. John Goossens is een twijfelgeval. Hij kreeg rood tegen FC Dordrecht, maar ging vrijdag niet akkoord met het schikkingsvoorstel van drie duels schorsing waarvan twee voorwaardelijk. Of hij zondag tegen Feyenoord speelgerechtigd is, is nog niet duidelijk.
Wie dit leest is gek
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:51:35 #284
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86813706
Heb het net teruggekeken en vond het met direct rood erg zwaar bestraft. Logisch dat ze in beroep gaan.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_86813994
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:51 schreef Mark het volgende:
Heb het net teruggekeken en vond het met direct rood erg zwaar bestraft. Logisch dat ze in beroep gaan.
En natuurlijk in de hoop dat Goossens zondag mee mag doen, zodat Chatelle volgende week tegen NAC fit is, zodat Goossens zijn straf kan uitzitten.
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 25 september 2010 @ 00:20:21 #286
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_86814980
Vond het ook wel overdreven.
Terecht beroep.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_86821957
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:51 schreef Mark het volgende:
Heb het net teruggekeken en vond het met direct rood erg zwaar bestraft. Logisch dat ze in beroep gaan.
Inderdaad.

Heeft iemand trouwens de hele wedstrijd gezien? Ik kan m'n mening alleen baseren op de samenvatting. En daar zie ik drie tegengoals uit spelhervattingen, en een tegengoal tijdens de man-minder-situatie.
Dan zeg ik: "kan gebeuren"..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_86822111
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 11:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Inderdaad.

Heeft iemand trouwens de hele wedstrijd gezien? Ik kan m'n mening alleen baseren op de samenvatting. En daar zie ik drie tegengoals uit spelhervattingen, en een tegengoal tijdens de man-minder-situatie.
Dan zeg ik: "kan gebeuren"..
Niet gezien (tenminste helemaal). Maar 3 tegengoals uit spelhervattingen is iets wat juist níét mag gebeuren en daar moet je op trainen (dat reken ik dan ook deels vloet aan). Daarentegen een tegengoal met een man minder kan natuurlijk gebeuren.
pi_86835932
Goossens krijgt zwaardere straf na in beroep gegaan te zijn....... :?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_86836935
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:32 schreef BasNijmegen het volgende:
Goossens krijgt zwaardere straf na in beroep gegaan te zijn....... :?
Op zich wel vreemd inderdaad, maar sowieso vraag ik me af waarom NEC in godsnaam in beroep is gegaan, het was maar 1 wedstrijd schorsing!
pi_86841089
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:00 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Op zich wel vreemd inderdaad, maar sowieso vraag ik me af waarom NEC in godsnaam in beroep is gegaan, het was maar 1 wedstrijd schorsing!
Om uitstel te krijgen, voor de topper tegen Feyenoord denk ik.
Wie dit leest is gek
  zondag 26 september 2010 @ 11:04:41 #292
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86854022
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:32 schreef BasNijmegen het volgende:
Goossens krijgt zwaardere straf na in beroep gegaan te zijn....... :?
Volgens mij is dat standaard.

Maar het wordt nu alleen nog maar bezopener: een rode kaart, die al zwaar is, dan ook nog eens een wedstrijd schorsing en nu zelfs 3, terwijl ik er bij blijf dat het amper een overtreding was.
Als je dat afzet tegen de 4 wedstrijden van Berg voor een opzettelijke elleboog of een Brama die zelfs zonder straf wegkomt, dan ga je stiekem toch weer denken dat kleine clubs vaker harder worden aangepakt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 26 september 2010 @ 11:21:54 #293
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_86854346
Zou het er niet aan liggen dat protesteren tegen één wedstrijd schorsing gezien wordt als het ondermijnen van het gezag van de scheidsrechter en de strafcommisie?
Wie dit leest is gek
pi_86854411
Twijfel nog of ik ga... zo ziek als een hond.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 26 september 2010 @ 11:28:52 #295
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86854506
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zou het er niet aan liggen dat protesteren tegen één wedstrijd schorsing gezien wordt als het ondermijnen van het gezag van de scheidsrechter en de strafcommisie?
Dat is volgens mij wel de reden waarom een verloren beroep meestal meer schorsing betekent: men wil vorkomen dat iedereen maar protest aantekent, zelfs bij de meest kansloze zaken.

Maar in dit geval kan ik er nog steeds niet over uit: die actie is amper een kaart, laat staan een rode, en dan 3 wedstrijden schroring? En ondertussen wordt een George door Pieters uit de wedstrijd geschopt zonder sanctie :{w
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_86859277
Ze hebben wat goed te maken na de wedstrijd tegen Dordrecht :r
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_86865334
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:16 schreef appeltjap het volgende:
Ze hebben wat goed te maken na de wedstrijd tegen Dordrecht :r
En dat is nu iig gebeurd :)
pi_86865524
Aardig verrassend dit. Erton speelde wel een stuk beter nu we een keer 4-4-2 spelen zoals hij dat graag zou willen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_86865624
Prima wedstrijd en een keer de opstelling waarin we altijd moeten spelen. Vraag me wel af waarom deze inzet tegen Dordrecht nu niet kon.
  zondag 26 september 2010 @ 18:54:30 #300
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86869350
Viel me tegen dat bij de eerste verkeerde pass van Rens men al meteen begint te fluiten. Daar help je zo'n jongen absoluut niet mee.

Overigens was Kuipers met afstand de slechtste man op het veld.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 26 september 2010 @ 19:01:15 #301
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_86869632
Geluk gehad met die zuivere goal van Feyenoord die werd afgekeurd wegens buitenspel
Dat compenseert de rode kaart van Goossens dan weer qua scheidsrechers


NEC #46: Daar aan de boorden van de Waal...

[ Bericht 28% gewijzigd door Nieuwschierig op 26-09-2010 19:08:59 ]
Wie dit leest is gek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')