Een kleine kanttekening van mijzelf; in plaats van dubbelgeledes kunnen er ook wagens komen met een vergelijkbare capaciteit. Het zouden dus ook capacity's kunnen worden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:46 schreef BastiaanL het volgende:
Goh, het hele Van Hool-wagenpark van de GVU gaat dus vervangen worden, inclusief de dubbelgeledes. Ben benieuwd waar ze dan terecht zullen komen. Levert Van Hool al hybride AGG300's? Anders wordt het dat dubbelgelede HESS-ding dat een paar jaar geleden op proef in Utrecht heeft gereden.
of deze:quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:49 schreef Bitlord het volgende:
[..]Het zouden dus ook capacity's kunnen worden.
8900quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:42 schreef Gnittoo het volgende:
de nieuwe volvo 9700 rijdt al rond in zweden:
Maar een Capacity / Citaro GL of Lion's City GXL is niet vergelijkbaar met een dubbelgelede bus. Net als dat een normale drie-assige bus niet vergelijkbaar is met een gelede bus.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:49 schreef Bitlord het volgende:Een kleine kanttekening van mijzelf; in plaats van dubbelgeledes kunnen er ook wagens komen met een vergelijkbare capaciteit. Het zouden dus ook capacity's kunnen worden.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 02:34 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Kennelijk. Zullen de chauffeurs wel fijn vinden. Zijn ze hier in Utrecht toch wat anders in: met de nieuwe concessie staat op het draaien van radio in de bus door een chauffeur een boete van 500 euro, net zoals mobiel bellen (handsfree of niet).
quote:12.7 Roken/muziek
In de voertuigen mag nooit gerookt worden door het personeel en passagiers.
Tijdens de uitvoering van de dienstregeling mag door het personeel niet (mobiel) gebeld worden
behoudens bij noodsituaties (ongevallen, onwel worden van een reiziger, enz.). Ook mag tijdens
het uitvoeren van de dienstregeling geen radio of muziek afgespeeld worden of ten gehore worden
gebracht door de bestuurders van de voertuigen en servicemedewerkers. Muziek afluisteren
of telefoongesprekken voeren via een koptelefoon of via de zogenaamde “oortjes” of andere
middelen is ook niet toegestaan. Ook het dragen van de zogenaamde “oortjes” tijdens de uitvoering,
zonder dat er geluisterd wordt naar muziek of getelefoneerd, is verboden.
In geval van een constatering door de concessieverlener of gegronde klachten van de reizigers
wordt dit gesanctioneerd met een boete van ¤ 1.000,= per keer.
In vergelijking met de Van Hool AGG300 heeft een Capacity een veel betere indeling. De motor neemt minder ruimte in (die zit achterin, er zitten mensen op) en ook zijn er zittingen op de banden. Hierdoor ligt de capaciteit vrijwel gelijk met die van een Van Hool.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:55 schreef BastiaanL het volgende:
[..]
Maar een Capacity / Citaro GL of Lion's City GXL is niet vergelijkbaar met een dubbelgelede bus. Net als dat een normale drie-assige bus niet vergelijkbaar is met een gelede bus.
Een Voith in een elektrische melkkar?quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:42 schreef Gnittoo het volgende:
ook in utrecht:
[ afbeelding ]
die chauffeursstoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |