quote:
Nee hoor, ziet er echt als 2 druppels water uit als een Ambassador.
Alsof ze een Ambassador hebben neergezet, er een bult klei voor en achter tegenaan hebben gemikt, een beetje aan geboetseerd en er daarna een mal van hebben genomen. Voila, een buskit.
quote:
Met het nieuwe VDL-logo zoals was aangekondigd.
Oh? Vertel.
quote:
Vind het eigenlijk helemaal niks.
't Lijkt wel wat op een auto(bus)bot.
quote:
Het is net zo'n Chinees plagiaat-ding met de constructie en techniek nageaapt van een echte Amba, maar dan op de Chinese manier opnieuw gestyled.
Misschien gebruikten ze wel Chinese klei?
quote:
Er staat wel "Citea nogwat" of zoiets op, maar afgezien het front en de achterkant is het toch duidelijk een Ambassador. Ik snap het niet meer ...
Eventjes de foto wat donkerder gemaakt om te zien wat er op staat. Lijkt erop dat deze gepimpte Ambassador aangeboden zal worden onder de naam "Citea LLE". Zou dat misschien kunnen staan voor Light Low Entry?
Als L staat voor (model) Ambassador ben ik wel benieuwd of de C van Citea
nog wel blijft aangezien nu alles Citea gaat heten en die C dus overbodig wordt.
*Om mijn eigen vraag maar te beantwoorden: de Citea CLE en CLF gaan nu Citea SLF, SLE en XLE heten.
Lekker duidelijk allemaal

Wat die marketing gastjes toch tegenwoordig op school leren, ik weet 't niet, hoor.
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:39 schreef marcel.nl het volgende:Ik vind de Ambassador een soort barbie / playmobil bus, dus wanneer dit zijn opvolger is: een veel betere look. Een stuk mannelijker.
Citea vond ik ook al wel beter dat Amba, maar deze nieuwe vind ik de beste look hebben van de 3.
Jij doet vast aan bodybuilding.
quote:
Voor de rest kan ik er natuurlijk niet over oordelen.
quote:
Het zou mooi zijn als deze wel van voor tot achter lage vloer zou hebben.
In een LE?
quote:
Van Hool heeft dat al bijna 20jaar... .
Berkhof ook.
[ Bericht 27% gewijzigd door BeefRWijker op 12-09-2010 21:35:00 ]
Beef R. Wijker