abonnement Unibet Coolblue
pi_85356724
Laat die blonde fopspeen zich anders effe lekker bezighouden met het land dat hij hoopt te regeren. Nee, Wilders houdt zich liever bezig met het buitenland en dan met name de bewegingen van moslims over de grens. Zijn er werkelijk Nederlanders die zitten te wachten op een politicus wiens loyaliteit niet bij Nederland ligt?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_85356992
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:38 schreef KoosVogels het volgende:
Laat die blonde fopspeen zich anders effe lekker bezighouden met het land dat hij hoopt te regeren. Nee, Wilders houdt zich liever bezig met het buitenland en dan met name de bewegingen van moslims over de grens. Zijn er werkelijk Nederlanders die zitten te wachten op een politicus wiens loyaliteit niet bij Nederland ligt?
Nogal frappant inderdaad. Heeft hij geen formatiebesprekingen waar hij bij moet zijn?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:47:57 #103
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85357106
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:38 schreef KoosVogels het volgende:
Laat die blonde fopspeen zich anders effe lekker bezighouden met het land dat hij hoopt te regeren. Nee, Wilders houdt zich liever bezig met het buitenland en dan met name de bewegingen van moslims over de grens. Zijn er werkelijk Nederlanders die zitten te wachten op een politicus wiens loyaliteit niet bij Nederland ligt?
Nee. Het zal de gemiddelde haal-die-kleine-kutmarokkaantjes-bij-mij-van-de-straat-PVV'er worst zijn wat er in NYC wel of niet wordt gebouwd. Dit is Wilders' persoonlijke obsessie, hij vervreemdt zich van veel van zijn kiezers op deze manier. Niet dat ik daar wakker van lig, maar ik voorspel u. Hij zou zich vaker moeten laten adviseren.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_85360524
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:44 schreef waht het volgende:

[..]

Nogal frappant inderdaad. Heeft hij geen formatiebesprekingen waar hij bij moet zijn?
Die moeten dan al afgerond zijn volgens de planning.
pi_85380541
Persoonlijk denk ik dat Dhr. Wilders een beetje levensmoe is.
pi_85386858
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 05:39 schreef Antaris het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Dhr. Wilders een beetje levensmoe is.
Hoezo, Islam is toch een vredige religie en Moslims kunnen toch heel goed met kritiek omgaan?
pi_85387457
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:58 schreef Arctic_Warrior het volgende:

[..]

Hoezo, Islam is toch een vredige religie en Moslims kunnen toch heel goed met kritiek omgaan?
Klopt. Maar wat Wilders doet is geen kritiek maar keiharde discriminatie op basis van geloof.
pi_85388131
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:58 schreef Arctic_Warrior het volgende:

[..]

Hoezo, Islam is toch een vredige religie en Moslims kunnen toch heel goed met kritiek omgaan?
Je moet niet zo generaliseren. Sommige moslims zijn vreedzaam, andere niet. Het zijn net Christenen. Wat zeg ik: Het zijn net mensen....
;)
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:38:03 #109
104871 remlof
Europees federalist
pi_85388338
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:47 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nee. Het zal de gemiddelde haal-die-kleine-kutmarokkaantjes-bij-mij-van-de-straat-PVV'er worst zijn wat er in NYC wel of niet wordt gebouwd. Dit is Wilders' persoonlijke obsessie, hij vervreemdt zich van veel van zijn kiezers op deze manier. Niet dat ik daar wakker van lig, maar ik voorspel u. Hij zou zich vaker moeten laten adviseren.
Ach, zolang die extremistische amerikaanse joden hem tonnen "schenken" om z'n anti-islam geblaat te laten horen zal ie dat wel blijven doen.
pi_85388798
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:38 schreef remlof het volgende:

[..]

Ach, zolang die extremistische amerikaanse joden hem tonnen "schenken" om z'n anti-islam geblaat te laten horen zal ie dat wel blijven doen.
Met zn internationale anti-islam club :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_85401340
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:44 schreef waht het volgende:

[..]

Nogal frappant inderdaad. Heeft hij geen formatiebesprekingen waar hij bij moet zijn?
Wilders is uiteraard uit op internationale steun van organisaties met dezelfde denkwijze. Op die manier kan hij makkelijker nationaal en internationaal draagvlak creeeren voor zijn ideologie.

En uiteraard beschilderd de VS een heel groot deel van de media.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:17:54 #112
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_85405408
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 19:24 schreef Arctic_Warrior het volgende:

[..]

Die moeten dan al afgerond zijn volgens de planning.
Ja, en dan is er direct niks meer te doen? Er zijn geen zaken blijven liggen doordat we hiervoor een demissionair Kabinet hadden?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_85405555
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, en dan is er direct niks meer te doen?

Niet voor Wilders, hij zal immers hoe dan ook niet in de regering zitten.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:28:42 #114
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_85405938
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:20 schreef Arctic_Warrior het volgende:

[..]

Niet voor Wilders, hij zal immers hoe dan ook niet in de regering zitten.
_O-

Goed plan. Wilders weg, regering dient een voorstel in, PVV heeft 1 stem te weinig, weg voorstel _O-
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_85407647
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

_O-

Goed plan. Wilders weg, regering dient een voorstel in, PVV heeft 1 stem te weinig, weg voorstel _O-
Hij komt wel terug.
pi_85423058
Keith Olbermann Special Comment: There Is No 'Ground Zero Mosque' - 08/16/10
_O_
  woensdag 18 augustus 2010 @ 02:56:20 #117
111528 Viajero
Who dares wins
pi_85423097
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

_O-

Goed plan. Wilders weg, regering dient een voorstel in, PVV heeft 1 stem te weinig, weg voorstel _O-
Alsof andere parlementariers nooit reizen. Daarnaast weet ik niet hoeveel stemmingen in het weekend plaatsvinden.

Niet dat ik een Wilders fan ben, integendeel. Maar jij schiet zo erg door met je kritiek dat het gewoon erg dom overkomt.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_85431910
To quote John Oliver from the Tonight Show let's stop building Catholic churches next to the playground.
pi_85435127
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 02:56 schreef Viajero het volgende:

[..]

Alsof andere parlementariers nooit reizen. Daarnaast weet ik niet hoeveel stemmingen in het weekend plaatsvinden.

Niet dat ik een Wilders fan ben, integendeel. Maar jij schiet zo erg door met je kritiek dat het gewoon erg dom overkomt.
Het is natuurlijk wel prettig als Wilders voorstellen doorneemt alvoren zijn fractie tot stemming overgaat. En ik kan je vertellen dat het om vuistdikke boekwerken gaat die Kamerleden even door moeten nemen. Vervolgens moet een fractie gezamenlijk over het voorstel vergaderen. Althans, dat mag je verwachten. Maarja, Wilders zal het wel te druk hebben met zijn strijd tegen de islam.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_85467299
Even in het algemeen op de hele controverse, op CNN hoor ik regelmatig de term "bridge builder" vallen, wijzend op de imam van de moskee in kwestie.

Ik zal me niet mengen in de discussie of hij al dan niet goede bedoelingen heeft, maar stel nou dat hij de moskee met de beste bedoelingen wil oprichten. In dat geval zou hij toch moeten merken dat er door de hele ophef geen verbroedering plaatsvindt? Als er zo'n ophef over ontstaat sla je toch de plank mis met het bouwen van deze moskee?
Of mis ik iets?
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:48:11 #121
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85479418
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:47 schreef gekkewiebel het volgende:
Even in het algemeen op de hele controverse, op CNN hoor ik regelmatig de term "bridge builder" vallen, wijzend op de imam van de moskee in kwestie.

Ik zal me niet mengen in de discussie of hij al dan niet goede bedoelingen heeft, maar stel nou dat hij de moskee met de beste bedoelingen wil oprichten. In dat geval zou hij toch moeten merken dat er door de hele ophef geen verbroedering plaatsvindt? Als er zo'n ophef over ontstaat sla je toch de plank mis met het bouwen van deze moskee?
Of mis ik iets?
nee. je hebt het volkomen bij het rechte eind. dat toont ook gelijk de ware intenties van minachting en schaamteloosheid.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_85494527
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 02:52 schreef Mistaravim het volgende:
Keith Olbermann Special Comment: There Is No 'Ground Zero Mosque' - 08/16/10
_O_
Iets met koppen en spijkers.

Maar leuk dat Wilders van ons geld naar NY gaat om te demonstreren tegen een iets wat door de media als moskee wordt gebracht om het enger te laten lijken dan het eigenlijk is. Altijd leuk dit soort dingen vooral omdat we er geen kut mee opschieten.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 01:57:00 #123
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_85499357
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:47 schreef gekkewiebel het volgende:
Even in het algemeen op de hele controverse, op CNN hoor ik regelmatig de term "bridge builder" vallen, wijzend op de imam van de moskee in kwestie.

Ik zal me niet mengen in de discussie of hij al dan niet goede bedoelingen heeft, maar stel nou dat hij de moskee met de beste bedoelingen wil oprichten. In dat geval zou hij toch moeten merken dat er door de hele ophef geen verbroedering plaatsvindt? Als er zo'n ophef over ontstaat sla je toch de plank mis met het bouwen van deze moskee?
Of mis ik iets?
Het is maar net hoe je het bekijkt.

Mensen die leugens verspreiden om de bouw hiervan tegen te gaan zou je kunnen kenmerken als tegenstanders van verbroedering, en als doorzetter geef je dan natuurlijk niet zo gauw op.
AFC AJAX
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 07:10:29 #124
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85759831
quote:
Ron Paul to Sunshine Patriots: Stop Your Demagogy About The NYC Mosque!

Congressman Ron Paul today released the following statement on the controversy concerning the construction of an Islamic Center and Mosque in New York City:

Is the controversy over building a mosque near ground zero a grand distraction or a grand opportunity? Or is it, once again, grandiose demagoguery?

It has been said, “Nero fiddled while Rome burned.” Are we not overly preoccupied with this controversy, now being used in various ways by grandstanding politicians? It looks to me like the politicians are “fiddling while the economy burns.”

The debate should have provided the conservative defenders of property rights with a perfect example of how the right to own property also protects the 1st Amendment rights of assembly and religion by supporting the building of the mosque.

Instead, we hear lip service given to the property rights position while demanding that the need to be “sensitive” requires an all-out assault on the building of a mosque, several blocks from “ground zero.”

Just think of what might (not) have happened if the whole issue had been ignored and the national debate stuck with war, peace, and prosperity. There certainly would have been a lot less emotionalism on both sides. The fact that so much attention has been given the mosque debate, raises the question of just why and driven by whom?

In my opinion it has come from the neo-conservatives who demand continual war in the Middle East and Central Asia and are compelled to constantly justify it.

They never miss a chance to use hatred toward Muslims to rally support for the ill conceived preventative wars. A select quote from soldiers from in Afghanistan and Iraq expressing concern over the mosque is pure propaganda and an affront to their bravery and sacrifice.

The claim is that we are in the Middle East to protect our liberties is misleading. To continue this charade, millions of Muslims are indicted and we are obligated to rescue them from their religious and political leaders. And, we’re supposed to believe that abusing our liberties here at home and pursuing unconstitutional wars overseas will solve our problems.

The nineteen suicide bombers didn’t come from Iraq, Afghanistan, Pakistan or Iran. Fifteen came from our ally Saudi Arabia, a country that harbors strong American resentment, yet we invade and occupy Iraq where no al Qaeda existed prior to 9/11.

Many fellow conservatives say they understand the property rights and 1st Amendment issues and don’t want a legal ban on building the mosque. They just want everybody to be “sensitive” and force, through public pressure, cancellation of the mosque construction.

This sentiment seems to confirm that Islam itself is to be made the issue, and radical religious Islamic views were the only reasons for 9/11. If it became known that 9/11 resulted in part from a desire to retaliate against what many Muslims saw as American aggression and occupation, the need to demonize Islam would be difficult if not impossible.

There is no doubt that a small portion of radical, angry Islamists do want to kill us but the question remains, what exactly motivates this hatred?

If Islam is further discredited by making the building of the mosque the issue, then the false justification for our wars in the Middle East will continue to be acceptable.

The justification to ban the mosque is no more rational than banning a soccer field in the same place because all the suicide bombers loved to play soccer.

Conservatives are once again, unfortunately, failing to defend private property rights, a policy we claim to cherish. In addition conservatives missed a chance to challenge the hypocrisy of the left which now claims they defend property rights of Muslims, yet rarely if ever, the property rights of American private businesses.

Defending the controversial use of property should be no more difficult than defending the 1st Amendment principle of defending controversial speech. But many conservatives and liberals do not want to diminish the hatred for Islam–the driving emotion that keeps us in the wars in the Middle East and Central Asia.

It is repeatedly said that 64% of the people, after listening to the political demagogues, don’t want the mosque to be built. What would we do if 75% of the people insist that no more Catholic churches be built in New York City? The point being is that majorities can become oppressors of minority rights as well as individual dictators. Statistics of support is irrelevant when it comes to the purpose of government in a free society—protecting liberty.

The outcry over the building of the mosque, near ground zero, implies that Islam alone was responsible for the 9/11 attacks. According to those who are condemning the building of the mosque, the nineteen suicide terrorists on 9/11 spoke for all Muslims. This is like blaming all Christians for the wars of aggression and occupation because some Christians supported the neo-conservatives’ aggressive wars.

The House Speaker is now treading on a slippery slope by demanding a Congressional investigation to find out just who is funding the mosque—a bold rejection of property rights, 1st Amendment rights, and the Rule of Law—in order to look tough against Islam.

This is all about hate and Islamaphobia.

We now have an epidemic of “sunshine patriots” on both the right and the left who are all for freedom, as long as there’s no controversy and nobody is offended.

Political demagoguery rules when truth and liberty are ignored.
Bron: ronpaul.com

Voor de mensen die Ron Paul niet kennen: hij is één van de conservatiefste republikeinen die er is.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_85776534
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:57 schreef Gulo het volgende:
Waar denkt de zionistische trol Wilders eigenlijk het recht vandaan te halen ginder te gaan betogen?

Ik bedoel, op basis van welk mandaat doet hij dat? Vermits hij geen Amerikaanse staatsburger is en voor zover bekend ook geen nabestaande is van een van de slachtoffers van 9/11 heeft hij toch geen enkel redelijk belang, objectief gezien?

Moet hij als Nederlands niet gewoon primair zijn taken als tweede kamerlid (meer is hij immers niet) hier in Nederland uitvoeren?
Sterk punt ,ja.
Wat heeft een NL se volksvertegenwoordiger daar mee ?
Zou die het ook roepen het een synagoge was die ernaast kwam te staan?
  Moderator vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:47:13 #126
54278 crew  Tijger_m
42
pi_85776618
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 07:10 schreef Dagonet het volgende:

Bron: ronpaul.com

Voor de mensen die Ron Paul niet kennen: hij is één van de conservatiefste republikeinen die er is.
Paul is een libertarier, geen conservatieve Republikein. Een beetje een vreemd geval die zowel hele linkse als hele rechtse standpunten heeft.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:48:40 #127
54278 crew  Tijger_m
42
pi_85776665
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:44 schreef MantaGSi het volgende:

[..]

Sterk punt ,ja.
Wat heeft een NL se volksvertegenwoordiger daar mee ?
Zou die het ook roepen het een synagoge was die ernaast kwam te staan?
Wilders wordt betaald door de lui die tegen deze moskee zijn, ze houden regelmatig fundraisers voor hem dus alleen al om hen blij te houden zal hij aanwezig zijn.

Bovendien, is toch prachtig voor een egomaniak als Wilders, al deze publiciteit op een wereld nivo?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:49:10 #128
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85776682
Volgens http://voteview.com/Is_John_Kerry_A_Liberal.htm zat hij het verst aan de rechterkant.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Moderator vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:51:53 #129
54278 crew  Tijger_m
42
pi_85776784
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:49 schreef Dagonet het volgende:
Volgens http://voteview.com/Is_John_Kerry_A_Liberal.htm zat hij het verst aan de rechterkant.
Heh, grappig, vooral omdat Paul zo'n beetje de enige RNC'er was die falikant tegen Afghanistan en Irak was en is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_85776838
Wilders gaat erheen omdat hij bij het clubje van Pamela Geller hoort. Dat is een clubje Islam bashers die allemaal loyaliteit aan Israel tonen.

Wilders, Pamela Geller, Brigitte Gabriel , Daniel Pipes, en al die andere anti-Islam knakkers komen eens in de zoveel tijd samen in Israel en ze duiken daar regeringsgebouwen binnen. Vast en zeker om samen een bakje koffie te drinken?

Niet dus. Hier krijgen ze opdrachten en die voeren ze in het westen uit. De opdrachten zijn heel simpel. Zet de westerlingen tegen Moslims op. Denk dat Wilders zo onderhand multi miljonair is en binnenkort lekker van zijn zionisten centjes kan genieten.

Noem het een complot theorie of probeer uit te vissen waarom al die Anti Islam lui banden met Israel hebben.
pi_85777155
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:53 schreef eurabia het volgende:
Wilders gaat erheen omdat hij bij het clubje van Pamela Geller hoort. Dat is een clubje Islam bashers die allemaal loyaliteit aan Israel tonen.

Wilders, Pamela Geller, Brigitte Gabriel , Daniel Pipes, en al die andere anti-Islam knakkers komen eens in de zoveel tijd samen in Israel en ze duiken daar regeringsgebouwen binnen. Vast en zeker om samen een bakje koffie te drinken?

Niet dus. Hier krijgen ze opdrachten en die voeren ze in het westen uit. De opdrachten zijn heel simpel. Zet de westerlingen tegen Moslims op. Denk dat Wilders zo onderhand multi miljonair is en binnenkort lekker van zijn zionisten centjes kan genieten.

Noem het een complot theorie of probeer uit te vissen waarom al die Anti Islam lui banden met Israel hebben.
Klinkt interessant wat je zegt, maar zijn er bewijzen voor? Behalve dan het feit dat GW regelmatig in Israel is?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:08:36 #132
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_85777411
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_85777739
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:00 schreef spuitje het volgende:

[..]

Klinkt interessant wat je zegt, maar zijn er bewijzen voor? Behalve dan het feit dat GW regelmatig in Israel is?
Harde bewijzen zijn er niet, maar als je een dag googled dan kan je verschillende personen aan elkaar linken en deze personen kan je weer aan een land linken.

Ik google bijvoorbeeld een naam van iemand die in een blog Moslims zit te bashen, vervolgens zie ik deze gast op een andere site met een Israelisch vlag in zijn handen staan (terwijl hij Christen is) en op een andere site zie je dezelfde kerel met Pamela Gellar op de foto staan enz.....

Je blijft oneindig doorlinken en er duiken steeds Islam bashers op die allemaal met elkaar verbonden zijn en allemaal één ding gemeen hebben: Een sterke band met Israel.

Het is 2010. De wereld is zo fucked up dat ik nergens meer van op kijk.
pi_85780361
"To me, it would be no different than a group of people purchasing a Jewish temple and converting it into a Nazi history museum. It’s an unbelievable slap in the face to those who lost their lives and the families and friends who were left behind."

Kan ik me wel in vinden.Netjes is het niet echt.
In veel moslimlanden bouw je volgens mij ook niet zo even een kerk.
Zou netjes zijn als ze een andere plek zouden accepteren.

Stop Islamization of America
SIOA is a human rights organization dedicated to freedom of speech, religious liberty, and individual rights; no special rights for special classes.

Maar dit is gewoon een belachelijk en eigenlijk lachwekkende organisatie..

Kerk
..that talks are under way to establish formal diplomatic relations between the Vatican and Saudi Arabia, and to eventually allow for Catholic churches to be built there. Pope Benedict XVI is believed to have personally appealed to King Abdullah on the topic during the Saudi monarch's first ever visit to the Vatican last November.

They note that Europe's biggest mosque, built with Saudi funds, was opened in 1995 in Rome, just across the river from the Vatican.

Is wel vaak tolerantie van een kant.
Ja,en dat ontkennen mensen vaak of lullen er wat omheen.
Zijn gewoon feiten.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:09:10 #135
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85780863
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:54 schreef MantaGSi het volgende:
"To me, it would be no different than a group of people purchasing a Jewish temple and converting it into a Nazi history museum. It’s an unbelievable slap in the face to those who lost their lives and the families and friends who were left behind."

Kan ik me wel in vinden.Netjes is het niet echt.
In veel moslimlanden bouw je volgens mij ook niet zo even een kerk.
Zou netjes zijn als ze een andere plek zouden accepteren.

Wat een onzin, dit is totaal niet te vergelijken met wat jij nu quote.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_85781033
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:20 schreef eurabia het volgende:
Het is 2010. De wereld is zo fucked up dat ik nergens meer van op kijk.
:Y :Y :Y :Y
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:16:23 #137
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_85781071
In moslimslanden kom ik vaak een bijbel tegen in mijn hotelkamer... In westerse landen nooit een koran. :o

Eenzijdiger tolerantie... Gewoon feiten!!
pi_85781854
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:54 schreef MantaGSi het volgende:
"To me, it would be no different than a group of people purchasing a Jewish temple and converting it into a Nazi history museum. It’s an unbelievable slap in the face to those who lost their lives and the families and friends who were left behind."

Kan ik me wel in vinden.Netjes is het niet echt.
In veel moslimlanden bouw je volgens mij ook niet zo even een kerk.
Zou netjes zijn als ze een andere plek zouden accepteren.

Stop Islamization of America
SIOA is a human rights organization dedicated to freedom of speech, religious liberty, and individual rights; no special rights for special classes.

Maar dit is gewoon een belachelijk en eigenlijk lachwekkende organisatie..

Kerk
..that talks are under way to establish formal diplomatic relations between the Vatican and Saudi Arabia, and to eventually allow for Catholic churches to be built there. Pope Benedict XVI is believed to have personally appealed to King Abdullah on the topic during the Saudi monarch's first ever visit to the Vatican last November.

They note that Europe's biggest mosque, built with Saudi funds, was opened in 1995 in Rome, just across the river from the Vatican.

Is wel vaak tolerantie van een kant.
Ja,en dat ontkennen mensen vaak of lullen er wat omheen.
Zijn gewoon feiten.
Er staan ook gewoon kerken en synagoges in de Arabische wereld, maar het probleem is dat niemand nieuwe wil bouwen en daarom lijkt het alsof Christenen en Joden geen gebedsruimtes in Arabische landen mogen bouwen, maar dat is niet zo. Er is gewoon geen vraag naar.

Als het geld er is en ze vinden een mooi stuk grond dan kunnen ze daar gewoon een kerk of synagoge bouwen.
pi_85782041
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:53 schreef eurabia het volgende:
Wilders gaat erheen omdat hij bij het clubje van Pamela Geller hoort. Dat is een clubje Islam bashers die allemaal loyaliteit aan Israel tonen.

Wilders, Pamela Geller, Brigitte Gabriel , Daniel Pipes, en al die andere anti-Islam knakkers komen eens in de zoveel tijd samen in Israel en ze duiken daar regeringsgebouwen binnen. Vast en zeker om samen een bakje koffie te drinken?

Niet dus. Hier krijgen ze opdrachten en die voeren ze in het westen uit. De opdrachten zijn heel simpel. Zet de westerlingen tegen Moslims op. Denk dat Wilders zo onderhand multi miljonair is en binnenkort lekker van zijn zionisten centjes kan genieten.

Noem het een complot theorie of probeer uit te vissen waarom al die Anti Islam lui banden met Israel hebben.
En wat zij uiteindelijk willen, is dat er iemand in de VS opstaat die durft wat Wilders doet. En zodra dat gebeurt, heeft Girt er weer een nieuwe machtige bondgenoot bij.
pi_85783252
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:49 schreef boyv het volgende:

[..]

En wat zij uiteindelijk willen, is dat er iemand in de VS opstaat die durft wat Wilders doet. En zodra dat gebeurt, heeft Girt er weer een nieuwe machtige bondgenoot bij.
De elite van de wereld maakt zich eigenlijk niet zo druk om religie, aangezien er ook Moslims bij de elite horen. Enige wat die gasten willen is dat er haat tussen bevolkingen blijven zodat zij, de elite, geld kunnen blijven drukken en wapens produceren waarmee wij, de schapen, oorlog gaan voeren en op die manier de elite rijker maken dan ze al zijn, want iemand moet alle oorlogen betalen en dat zijn wij de belastingbetalers.

Zo zit de wereld eigenlijk in elkaar.
pi_85783464
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:47 schreef gekkewiebel het volgende:
Even in het algemeen op de hele controverse, op CNN hoor ik regelmatig de term "bridge builder" vallen, wijzend op de imam van de moskee in kwestie.

Ik zal me niet mengen in de discussie of hij al dan niet goede bedoelingen heeft, maar stel nou dat hij de moskee met de beste bedoelingen wil oprichten. In dat geval zou hij toch moeten merken dat er door de hele ophef geen verbroedering plaatsvindt? Als er zo'n ophef over ontstaat sla je toch de plank mis met het bouwen van deze moskee?
Of mis ik iets?
Dit alles zeg je natuurlijk wel met de kennis van nu.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:11:13 #142
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85787955
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:38 schreef remlof het volgende:

[..]

Ach, zolang die extremistische amerikaanse joden hem tonnen "schenken" om z'n anti-islam geblaat te laten horen zal ie dat wel blijven doen.
is dit een serieuze post of gewoon weer een van de veelal angstige, linkse, paranoïa/conspiracy gedrochten ten nadele van de jooooooden?

zoals het kindermoslimbloed in joodse matzes. en het goud dat de jooooooden onder hun huid in een buidel dragen?

tonnen gekregen om zijn anti-islam geblaat te laten horen? weet je wel zeker dat dat het doel is van al de 'tonnen' die hij krijgt van die vieze, amerikaanse, zionistische joooooooooooooooooden?

neem aan dat je daar een verdomd goede bron van hebt. liever geen telegraaf.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:19:58 #143
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_85791413
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 20:21 schreef eurabia het volgende:

[..]

De elite van de wereld maakt zich eigenlijk niet zo druk om religie, aangezien er ook Moslims bij de elite horen. Enige wat die gasten willen is dat er haat tussen bevolkingen blijven zodat zij, de elite, geld kunnen blijven drukken en wapens produceren waarmee wij, de schapen, oorlog gaan voeren en op die manier de elite rijker maken dan ze al zijn, want iemand moet alle oorlogen betalen en dat zijn wij de belastingbetalers.

Zo zit de wereld eigenlijk in elkaar.
1984 gelezen toevallig? :P
Wie dit leest is alfabeet.
  Moderator vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:32:07 #144
54278 crew  Tijger_m
42
pi_85791954
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:49 schreef boyv het volgende:

[..]

En wat zij uiteindelijk willen, is dat er iemand in de VS opstaat die durft wat Wilders doet. En zodra dat gebeurt, heeft Girt er weer een nieuwe machtige bondgenoot bij.
Eh, in de VS mag je gewoon doen wat Wilders doet en dat gebeurt daar al jaren, je mag zelfs Obama een moslim noemen.

Je mag zelfs als neo-nazi op Hannukah met nazi vlaggen bij een synagoge paraderen. zie Riverside, CA in December 2009 dus so much for Newt Gingrich' analogie, dat is namelijk niets ongewoons in de VS tegenwoordig.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:42:22 #145
54278 crew  Tijger_m
42
pi_85792411
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:11 schreef zoalshetis het volgende:

neem aan dat je daar een verdomd goede bron van hebt. liever geen telegraaf.
Of Wilders een agent is van de Israelische regering? Lijkt mij minder waarschijnlijk, hij is inderdaad behoorlijk dweperig met Israel maar dat hoeft vrij weinig te betekenen. Wordt hij betaald door anti-islam groeperingen waaronder Joodse in de VS? Ja, wel degelijk.

http://www.lobelog.com/eu(...)ocon-anti-jihadists/

http://www.vn.nl/Dossiers(...)rs-in-Californie.htm

Het zou tijd worden dat Geert eens een loyaliteitsverklaring tekent.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:35:10 #146
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85794610
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:25 schreef Gulo het volgende:
Weet je, ik snap niet dat hier zoveel aandacht aan besteed wordt.

Het lijkt mij dat ieder weldenkend mens zich realiseert dat moslims daar net zoveel rechten hebben als Christenen. Ik begrijp de houding van de zionistische trol Wilders wel, dit is voor hem een uitgelezen kans om zich internationaal te profileren.

Maar waarom wordt dit in hemelsnaam gefaciliteerd door mensen, door het zoveel in de spotlight te zetten. Je biedt de trol Wilders zo alleen maar een groter podium. Onverstandig me dunkt.

Voorts begrijp ik niet waar de Christelijke Amerikanen, veelal nazaten van niets ontziende kolonisten die daar hele Indiaanse volkeren uitgemoord hebben, het gore lef vandaan denken te halen om constant maar te blijven verwijzen naar een enkele aanslag, en dit dan ook nog durven te koppelen aan een complete geloofsgroep.
Amen. ^O^
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 01:09:13 #147
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85795767
Heel dit onderwerp wordt door moslim bashers totaal uitgezogen om maar in de opinie te blijven. Want dat is heel het euvel, als ze dit onderwerp even laten liggen bloed het dood en gaat het volk weer helder nadenken, ze moeten blijven voeden. Ik denk dat Wilders en consorten gewoon opgedragen worden om het onderwerp in leven te houden.

Als je logisch nadenkt gaat het natuurlijk nergens over, want er zijn misschien wel 100 moskees (gebedsruimtes) in newyork en nu er toevallig zogenaamd een op het groundzero gebouwd, terwijl het gewoon een paar blokken verwijderd is en een gebedsruimte is en geen Aja sofia. . Dit is het werkelijk, maar wat ze je willen over laten komen is: Er wordt een moskee gebouwd OP ground zero met marinetten en al en is dus een provocatie want moslims hebben 9/11 veroorzaakt.

Werkelijk dat mensen nog achter een Wilders staat is onbegrijpelijk 8)7
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_85824949
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:43 schreef eurabia het volgende:

[..]

Er staan ook gewoon kerken en synagoges in de Arabische wereld, maar het probleem is dat niemand nieuwe wil bouwen en daarom lijkt het alsof Christenen en Joden geen gebedsruimtes in Arabische landen mogen bouwen, maar dat is niet zo. Er is gewoon geen vraag naar.

Als het geld er is en ze vinden een mooi stuk grond dan kunnen ze daar gewoon een kerk of synagoge bouwen.
In Mekka kan je het wel vergeten in heel Saudi arabia eigenlijk wel.

Due to the legal framework of the country, which does not provide legal protection for freedom of religion, the public practice of non-Muslim religions is prohibited.

Eigenlijk nog veel erger dan Wilders en zijn aanhang. |:(
  zondag 29 augustus 2010 @ 05:19:20 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85824997
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 01:09 schreef Killaht het volgende:
Heel dit onderwerp wordt door moslim bashers totaal uitgezogen om maar in de opinie te blijven. Want dat is heel het euvel, als ze dit onderwerp even laten liggen bloed het dood en gaat het volk weer helder nadenken, ze moeten blijven voeden. Ik denk dat Wilders en consorten gewoon opgedragen worden om het onderwerp in leven te houden.

Als je logisch nadenkt gaat het natuurlijk nergens over, want er zijn misschien wel 100 moskees (gebedsruimtes) in newyork en nu er toevallig zogenaamd een op het groundzero gebouwd, terwijl het gewoon een paar blokken verwijderd is en een gebedsruimte is en geen Aja sofia. . Dit is het werkelijk, maar wat ze je willen over laten komen is: Er wordt een moskee gebouwd OP ground zero met marinetten en al en is dus een provocatie want moslims hebben 9/11 veroorzaakt.

Werkelijk dat mensen nog achter een Wilders staat is onbegrijpelijk 8)7
jij bent het levende bewijs dat marokkaanse ramadan in nederland niet gezond is. ik hoop dat het met jouw paranoia vooral blijft bij denkbeelden. niets geks gaan doen he?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 29 augustus 2010 @ 05:22:07 #150
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_85825009
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 05:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij bent het levende bewijs dat marokkaanse ramadan in nederland niet gezond is. ik hoop dat het met jouw paranoia vooral blijft bij denkbeelden. niets geks gaan doen he?
Hij heeft zeker een punt. Maar je gaat snel onder de gordel he? Zelfs Bloomberg heeft er weinig problemen mee, toch een vrij goede burgemeester.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')