abonnement Unibet Coolblue
pi_85277909
ook op een dronken avond in een wijk op alle trampolines springen die je tegenkomt :') bij de laatste kwam een vent in z'n ochtendjas naar buiten. bij onze vluchtpoging viel ik over een gespannen ijzerdraad in een bosje met mijn kin op de straat :p opgestaan en verder gevlucht :')
Later op die avond nog in een in aanbouw zijnde gebouw geklommen, daar dik met die brandblussers ouwehoeren en op het dak chillen. Toen we naar beneden gingen was daar zo'n security gast in een busje, wij weer rennen met onze zatte hasses en uiteraard ontkomen.
.
pi_85285556
Na eerst een liefdesverklaring te hebben afgelegd via de telefoon, ik moet dat ding echt uitzetten met het stappen, knock-out gegaan en vol met men bakkes op de vloer gesmakt. Resultaat, een zware hersenschudding, een gezicht vol schaafwonden en een opgelaten gevoel na gehoord te hebben van mijn liefdesverklaring. Nooit meer Bacardi voor mij (8>
I always tell the truth. Even when I lie.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:24:44 #29
314159 MelissaMurderr
Do your fucking dance, RAWR!
pi_85285749
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:11 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Je was ook dronken toen je dit typte? :|W
Ja ik heb moeite met hele verhalen vertellen omg xd
Dan raak ik een beetje in de war enzo, trouwens ik ben een allochtoon jaa dus dan heb ik een excuus :D Hahaha neehoor grapje dat is geen excuus ^^
Patrick: What does claustrofobic mean?
Spongebob: It means you're afraid of Santa Claus:
pi_85285860
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:24 schreef MelissaMurderr het volgende:

[..]

Ja ik heb moeite met hele verhalen vertellen omg xd
Dan raak ik een beetje in de war enzo, trouwens ik ben een allochtoon jaa dus dan heb ik een excuus :D Hahaha neehoor grapje dat is geen excuus ^^
waarvandaan, melissa klinkt niet buitenlands..
I always tell the truth. Even when I lie.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:43:50 #31
314159 MelissaMurderr
Do your fucking dance, RAWR!
pi_85286268
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:28 schreef sexxi het volgende:

[..]

waarvandaan, melissa klinkt niet buitenlands..
Naja me moeder uit Spanje en mijn vader uit Argentinie, ben half spaans half nederlands opgevoed.
Patrick: What does claustrofobic mean?
Spongebob: It means you're afraid of Santa Claus:
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:46:44 #32
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_85286333
ik ging gister op me brommer zitten van een heuvel af, terwijl ik dronke was, zonder motor aan..
politie, dat ik geen licht voer..
maar me rijbewijs mocht ik houden.. want ik was geen bestuurder, wel rijverbod van 3 uur
pi_85287947
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:43 schreef MelissaMurderr het volgende:

[..]

Naja me moeder uit Spanje en mijn vader uit Argentinie, ben half spaans half nederlands opgevoed.
goeie combinatie ^O^ O+
I always tell the truth. Even when I lie.
pi_85288473
Nog meer gedronken :p.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:36:12 #35
314159 MelissaMurderr
Do your fucking dance, RAWR!
pi_85290807
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:46 schreef sexxi het volgende:

[..]

goeie combinatie ^O^ O+
hahaha Dankje <3
Patrick: What does claustrofobic mean?
Spongebob: It means you're afraid of Santa Claus:
  zondag 15 augustus 2010 @ 11:11:26 #36
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_85302218
volgens mij is iedereen in dit topic chronisch dronken!
  zondag 15 augustus 2010 @ 11:38:35 #37
240618 Micson
The lonely stoner
pi_85302995
Ik ben een paar weken geleden in Lloret geweest , op een gegeven moment had ik een chickie 'geregeld' en afgesproken dat ik naar haar hotel zou gaan na afloop. Omdat ik bewust was van mijn zatheid, maakte ik een foto van ons tweeen, zodat ik altijd zou kunnen terugzien hoe ze er nu ook alweer uitzag.

Best pienter van mezelf, ware het niet dat ik even eerder kauwgom tussen het schuifmechanisme van mijn mobiel had gestopt. Mijn camera was dus naar de klote, en tegen een uur of zes kwam ik erachter dat de bewuste foto niet in mijn telefoon was opgeslagen. Ik ben toen naar elk blond wicht gegaan en heb subtiel erachter geprobeerd te komen of zij mijn blonde vlam was :')

Nou, zwaar gefaald natuurlijk, en ik ging eenzaam kotsend terug naar mijn hotelkamertje :7
pi_85330945
Ik doe nooit domme dingen als ik zuip. Ik merk wel dat als ik teveel drink ik steeds meiden zomaar ga omhelzen of aan ze hangen, doe ik normaal nooit :')
pi_85330982
en gedrocht van een wijf ballen en vervolgens
3 weken daarna weer :|W

:r :r
Gelukkig zijn we geen vrienden meer ^O^ :7

Verders:
Lattenbodem van een bed op z'n zijkant op straat zetten

en bloembakken van iemand anders meenemen om vervolgens
andermans tuin ermee op te fleuren ^O^.

Knetter stoned en straal bezopen een agent vragen
of je een blaastest mag doen omdat je nog met de fiets
naar huis moet :')
pi_85332000
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

Knetter stoned en straal bezopen een agent vragen
of je een blaastest mag doen omdat je nog met de fiets
naar huis moet :')
haha, vertel verder :D!
pi_85332104
gister nog,
wildplassen tegen politiebureau, kwam er met een waarschuwing van af (omdat op het station de openbare toiletten al om 10 uur dicht gaan, en de laatste trein om 1 uur aankomt zag de agent het deze keer door de vingers)
Op &lt;a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;&lt;/a&gt; schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_85332537
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:18 schreef Haantje_de_voorste het volgende:

[..]

haha, vertel verder :D!
Nou dat was dus in Zwolle :') Die blaastest was aanvankelijk voor
automobilisten, maar ik heb die agent aan de verkeerslessen van de
basisschool herinnerd dat fietsers ook 'bestuurder' zijn van een 'rijwiel'.
Nou al goed ik mocht een blaastest doen. 2.1 promille :') Ladderzat was ik :P
Toen effe legitimatie laten zien of ik wel echt 22 ben/was( wtf:') ) mocht ik doorlopen.
Ik was gematst omdat mijn licht het niet deed, en ik toch die blaastest heb 'durven' doen.
Ik moest wel lopen want die popo zijn collega's reden op een motor rond,
en motoren zijn meestal wel wat sneller dan een fiets :')
  maandag 16 augustus 2010 @ 00:46:50 #43
311994 nullicedo
Rules are for fools
pi_85333066
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Nou dat was dus in Zwolle :') Die blaastest was aanvankelijk voor
automobilisten, maar ik heb die agent aan de verkeerslessen van de
basisschool herinnerd dat fietsers ook 'bestuurder' zijn van een 'rijwiel'.
Nou al goed ik mocht een blaastest doen. 2.1 promille :') Ladderzat was ik :P
Toen effe legitimatie laten zien of ik wel echt 22 ben/was( wtf:') ) mocht ik doorlopen.
Ik was gematst omdat mijn licht het niet deed, en ik toch die blaastest heb 'durven' doen.
Ik moest wel lopen want die popo zijn collega's reden op een motor rond,
en motoren zijn meestal wel wat sneller dan een fiets :')
Held _O_

Ik word schijnbaar heel grappig want mijn vrienden liggen constant in een deuk als ik dronken ben en dan mijn bek openzet :')
pi_85333239
Oh en ik heb ook wel handje van ongenuanceerd mijn mening
over lelijke auto's en huizen uitroepen. Maar daar heb ik geen
speculaastaire verhalen over ;(
pi_129121538
Ach te veel om op te noemen , Maar het ergste vond ik toch die keer toen ik ladderzat zo dringend moest schijten ( was 17 u overdag lol ) en ik kon het niet meer houden , dus de broek uit in een redelijke drukke straat op iemand zijn trottoir mijn behoefte gedaan .Mensen claxonnerenen en roepen te erg lol en als klap op de vuurpijl kwam ik toch wel juist het meisje tegen waarop ik stapel was en een relatie had van een paar weken we zagen elkaar amper omdat ze strenge ouders had .Ze zag alles live gebeuren want ze kwam met haar fiets langs achter me, maar vanaf die dag moest ze niets meer van me weten.Zie nog altijd haar blik toen ik daarzo gehurkt stond . Wat een schaamte en ongelovelijk lekker wijf kwijt .

[ Bericht 0% gewijzigd door broekhoest. op 19-07-2013 14:34:25 ]
  vrijdag 19 juli 2013 @ 15:36:15 #46
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_129124085
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2010 02:02 schreef MelissaMurderr het volgende:
Tijd geleden:

Eerst op de schoot van een jongen zitten omdat je hem leuk vind en om hem te versieren, zn hand vasthouden en hopen dat hij me zoende.. Want ik wist dat hij mij ook leuk vond, toen deden we het shotjes spel (Bij iedere neger op tv een shotje :') ) Kwam me ex binnnen , staat de jongen op, gaat mn ex snel zitten. Vroeg ie;" KOM OP MN SCHOOT" .. Ik dronken als ik was.. Ging op zijn schoot zitten waarna ik helemaal werd afgebekt door hem .. Daar zat ie jongen opgelaten in de achtertuin, en ik wist de volgende dag maar half wat ik had gedaan xd

Die ene jongen is nu wel mijn vriendje <3
VMBO-T :')
  vrijdag 19 juli 2013 @ 15:39:29 #47
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_129124196
Oh dit topic is al 3 jaar oud
  vrijdag 19 juli 2013 @ 15:40:30 #48
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_129124238
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 14:20 schreef broekhoest. het volgende:
Ach te veel om op te noemen , Maar het ergste vond ik toch die keer toen ik ladderzat zo dringend moest schijten ( was 17 u overdag lol ) en ik kon het niet meer houden , dus de broek uit in een redelijke drukke straat op iemand zijn trottoir mijn behoefte gedaan .Mensen claxonnerenen en roepen te erg lol en als klap op de vuurpijl kwam ik toch wel juist het meisje tegen waarop ik stapel was en een relatie had van een paar weken we zagen elkaar amper omdat ze strenge ouders had .Ze zag alles live gebeuren want ze kwam met haar fiets langs achter me, maar vanaf die dag moest ze niets meer van me weten.Zie nog altijd haar blik toen ik daarzo gehurkt stond . Wat een schaamte en ongelovelijk lekker wijf kwijt .
Was deze verzonnen post het waard om dit topic terug te halen?
pi_129129241
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 15:40 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Was deze verzonnen post het waard om dit topic terug te halen?
Kijk als ik moet kiezen tussen een pak shit in mijn broek of niet is de keuze zeer vlug gemaakt hoor ik had die dag pech dat er in die straat alleen maar huizen stonden . Je zou eens moeten weten wat ik al heb gezien tijdens carnaval bij ons . Daar zie je wel elk jaar mensen met hun kont bloot paraderen , met hun broek af k.o in een straatje hun roes uitslapen , mijn eerste jaar carnaval heb ik zelf nog gezien hoe ze gewoon iemand aan het onderpissen waren langs achteren . Dit zijn gewoon de die hards die meerdere flessen sterke drank binnentikken.
pi_129129359
Ik heb dit jaar toen ik half comateus was het oor van een vriendin van mijn zusje natgelebberd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')