Naar de coffeeshop en die heb je daar zatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:51 schreef Meneer_Agent het volgende:
Na laatst weer eens in de buurt van wierook te hebben gezeten heb ik me voorgenomen om zo af en toe eens een stickje aan te steken. Heb alleen geen idee waar ik heen moet.
Jaa die bedoelde ik, was de naam kwijtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:03 schreef Meneer_Agent het volgende:
Max Havelaar winkels = Wereld winkels?
Het is meer dat ik geen gedoe er om heen wil. Zoals de link die ParanoidEv post. Quotes als:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:05 schreef LostFormat het volgende:
Stel je eens voor dat je in een winkel geholpen wordt door iemand met sandalen aan.
Kees Wereldvreemd, doe gewoon niet zo moeilijk en loop een winkel binnen.
quote:Werkt aardend en is ondersteunend bij angsten en depressies.
Daar zit ik dus niet op te wachten. Het gaat me meer om een goede geur dan om een of andere vage bijwerking, en verwacht dus dat ik sneller slaag in een winkel die daar ook zo over denkt.quote:Werkt beschermend, reinigend en ondersteund genezing.
Waar zeg ik dat ik alleen online wil bestellen? 'Zweverige' websites zit ik dus ook niet op te wachten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:08 schreef rijsttafel het volgende:
Wierook via internet willen bestellen omdat je bang bent voor mensen in een winkel.
Alleen op Fok
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand in een winkel waar ik wierook kocht begon over zogenaamd paranormale bijwerkingen hoor. En ik koop t al mn hele leven.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:10 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Het is meer dat ik geen gedoe er om heen wil. Zoals de link die ParanoidEv post. Quotes als:
[..]
[..]
Daar zit ik dus niet op te wachten. Het gaat me meer om een goede geur dan om een of andere vage bijwerking, en verwacht dus dat ik sneller slaag in een winkel die daar ook zo over denkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |