Omdat het een hobby is als school/werk doe ik ICT, en dit is juist iets totaal anders als ICT.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:50 schreef error_404 het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waarom zoveel energie steken in een auto van 16 jaar oud?
waarom?quote:
Sorry maar hij gaat gewoon weer rood wordenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:57 schreef ukga het volgende:
Honda civic coupe zwart is ie echt mooi. met nette velgen er onder. Mooi model wat qua vormgeving makkelijk mee kan komen
Omdat ze eigenlijk te klein was voor deze auto, iets met koppeling verhaal enz.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:00 schreef CantFazeMe het volgende:
tvp! - maar hoe kon je ex de auto zo om gort gereden hebben? Daardoor je ex geworden?
die komen bij de eerst volgende aanpassing aan het blok (ombouw van vtec-e naar vtec)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:15 schreef densmee het volgende:
kijk uit met het plastic "tunen"
wij willen pk's zien en dyno uitdraaien
Maar misschien wil TS dat juist wel? Ieder zijn eigen smaakquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:15 schreef densmee het volgende:
kijk uit met het plastic "tunen"
wij willen pk's zien en dyno uitdraaien
nutteloos...zoveel moeite voor hooguit 5 pkquote:
Waar bazeer je dat op?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nutteloos...zoveel moeite voor hooguit 5 pk
ervaring...je zal een D16Z6 kop nodig hebben om je D15Z6 om te bouwen naar SOHC VTEC, een compleet D16Z6 blok levert 125pk.quote:
Dan moet je toch eventjes verder gaan snuffelen naar Mini-e.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ervaring...je zal een D16Z6 kop nodig hebben om je D15Z6 om te bouwen naar SOHC VTEC, een compleet D16Z6 blok levert 125pk.
Wat denk je dat je dat op gaat leveren?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:29 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Dan moet je toch eventjes verder gaan snuffelen naar Mini-e.
een D15Z6 heeft al een P2J kop, dat is een D16Y8 kop dus, en deze heeft gewoon SOHC VTEC.
Door de brug van een D16Y8 of Z6, nokkenassen ed te gebruiken bouw je je SOHC VTEC-E om naar SOHC VTEC.
Geloof je me niet, ga maar zoeken
Met "denken dat het op gaat leveren" ben ik gestopt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat denk je dat je dat op gaat leveren?
leg dat eens langs de tijd en moeite die je hier in gaat steken?
Ik weet meer dan genoeg over mini-e's en dergelijke.
Van het geld en de tijd wat ik in mijn blok gestoken heb had ik een mooie B18 kunnen kopen.
Ik waarschuw alleen maar....op basis van mijn ervaring met +- 20 mini-e'squote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:37 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Met "denken dat het op gaat leveren" ben ik gestopt.
Waar ik wel stiekem nieuwsgierig naar ben is hoeveel het werkelijk op gaat leveren.
Daarom doe ik ook een dyno run voor de mini-e en na de mini-e.
Zodat ik precies kan aangeven hoeveel de mini-e mij in pk/nm heeft opgeleverd en voor hoeveel geld
Klopt, maar ik hoef dus geen B blokquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik waarschuw alleen maar....op basis van mijn ervaring met +- 20 mini-e's
Stuk voor stuk bleek het veel sneller/goedkoper/makkelijker te zijn om gewoon naar B-series te switchen.
Een B16a2 kost geen drol meer tegenwoordig...160pk out of the box...
ik dacht: ik probeer nog 1x zo'n tupperwarerijder iets te leren maar waarom ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:43 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Klopt, maar ik hoef dus geen B blok
Daarbij, het is een hobby van me.
Er rijden ook mensen rond met een civic coupe en een H22 of K20, puur omdat het kan
Ik heb een blok uit een 96 civic (1 model nieuwer dus) in een oudere gezet, puur omdat het kan
quote:Om het heel simpel te houden: NORMAAL DOEN.
Dat houdt in: Géén gebash, gezeur, constant negatief zijn, geen onderbouwing geven, trollen en pogingen tot rellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |