Doe toch normaal man. Wie heeft het over een geheime dienst verleden?!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:28 schreef AlphaOmega het volgende:
Ah, dat is weer eens iets anders. Een superleuke vent met PTSD a.g.v. Afghanistan, i.p.v. een zeer dramatisch 'geheime dienst' verleden... hij heeft er vast heel erg veel indruk mee gemaakt, of niet?
Twijfelachtige reactie... je bijt wel heel erg hard terug... opvallend.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:49 schreef SlightlyMessy het volgende:
[..]
Doe toch normaal man. Wie heeft het over een geheime dienst verleden?!
Heel toevallig is deze jongen al jaren een kameraad van een goede vriendin van mij, het is geen bullshit verhaaltje.
Heb jij verd*mme niks beters te doen?!!![]()
De tijd dat ik achter stoere mannetjes met stoere praatjes aanliep is allang geweest (hé, wacht es, die heb ik nooit gehad, zo'm naief breezersletje ben ik nooit geweest)
Alleen al het mooie verhaal dat jij niet weet wat er is gebeurt. Lijkt me dat je dat uiteindelijk beter wel kunt weten, anders wankelt de relatie al voor die echt is gestart...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:55 schreef SlightlyMessy het volgende:
De rest trouwens heel erg bedankt voor de serieuze reacties.
Ongelooflijk hoe dom lomp mensen kunnen zijn (ach, je moet wat om aandacht te trekken. heb je ook nog een echt leven AlphaOmega? of is dit alle spanning en sensatie die je meemaakt?)
Ik weet niet of 'ie na de eerste uitzendig prof. hulp gehad heeft. Blijkbaar was hij niet de enige die dacht dat het allemaal wel meeviel qua impact. Omdat ik dus niet weet wát er is gebeurd weet ik ook niet of er iets vergelijkbaars aan de hand was de 2e keer.
Het is een beetje stilletjes in de Klaagbaak, dus zoekt AO zijn heil ergens anders. Laat hem maar; hij heeft zijn eigen psychische problemen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:55 schreef SlightlyMessy het volgende:
De rest trouwens heel erg bedankt voor de serieuze reacties.
Ongelooflijk hoe dom lomp mensen kunnen zijn (ach, je moet wat om aandacht te trekken. heb je ook nog een echt leven AlphaOmega? of is dit alle spanning en sensatie die je meemaakt?)
Ik weet niet of 'ie na de eerste uitzendig prof. hulp gehad heeft. Blijkbaar was hij niet de enige die dacht dat het allemaal wel meeviel qua impact. Omdat ik dus niet weet wát er is gebeurd weet ik ook niet of er iets vergelijkbaars aan de hand was de 2e keer.
Wil je een knuffel?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:02 schreef error_404 het volgende:
[..]
Het is een beetje stilletjes in de Klaagbaak, dus zoekt AO zijn heil ergens anders. Laat hem maar; hij heeft zijn eigen psychische problemen.
Kun jij gewoon heel ff je kop houden en buiten dit topic blijven? Idioot!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:28 schreef AlphaOmega het volgende:
Ah, dat is weer eens iets anders. Een superleuke vent met PTSD a.g.v. Afghanistan, i.p.v. een zeer dramatisch 'geheime dienst' verleden... hij heeft er vast heel erg veel indruk mee gemaakt, of niet?
Dat is vervelend voor je, maar het vragen van een mening op een forum kan alle mogelijke reacties geven, toch? Maar blijkbaar moeten we alleen 'Ja en Amen' zeggen en lief zijn? Het plaatsen van vraagtekens mag opeens niet meer?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kun jij gewoon heel ff je kop houden en buiten dit topic blijven? Idioot!!!!
Aan TS: IK lijdt ook aan PTSS en ben een man, uitgezonden geweest naar Srebrenica in 1994.
SlightlyMessy het gaat niet om wat je gezien hebt, maar meer er om dat men na (post) een extreem stressvolle gebeurtenis (trauma) dit niet verwerken kan. Wat deze stressvolle gebeurtenis was verschild van persoon tot persoon. En netzo als de uitloser voor PTSD zal iedereen andere 'triggers' hebben die beelden/herinderingen oproepen. Men kan daarom ook niet 1, 2, 3 zeggen van dat had hij toch aan zijn klompen moeten kunnen aanvoelen, of zijn baas had het moeten zien/merken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:55 schreef SlightlyMessy het volgende:
Blijkbaar was hij niet de enige die dacht dat het allemaal wel meeviel qua impact. Omdat ik dus niet weet wát er is gebeurd weet ik ook niet of er iets vergelijkbaars aan de hand was de 2e keer.
AlphaOmega natuurlijk kan men bij alles zijn vraagtekens zetten, maar je vraag/antwoord had ook genuanceerder kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:11 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dat is vervelend voor je, maar het vragen van een mening op een forum kan alle mogelijke reacties geven, toch? Maar blijkbaar moeten we alleen 'Ja en Amen' zeggen en lief zijn? Het plaatsen van vraagtekens mag opeens niet meer?
Dat snap ik, maar dan kunnen jullie het beter een tijdje rustig aan doen met elkaar, want de behandeling gaat hem alle kanten uit gooien. Maar voor de relatie is het denk ik toch verstandig dat ook jij uiteindelijk wel dat hele verhaal gaat kennen, hoe afschuwelijk het ook is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:11 schreef SlightlyMessy het volgende:
Dat ik zo weinig weet komt omdat ik het er niet uit ga lopen trekken. Ik wil geen beerput met ellende opentrekken voor hem!
Eh, je hebt een vriend met ogenschijnlijk een zeer complexe issue, maar jij wilt weglopen voor een gecompliceerd verhaal?quote:Zullen we nou puur voor het gemak eens doen alsof 'ie niet liegt? Anders wordt t helemaal zo'n gecompliceerd verhaal.
(hij kan ook wel een meid krijgen zonder liegen- lukt wellicht niet iedereen- maar deze is knap zat)
True. Ik heb me al verontschuldigd bij TS middels een PM. Ik schaam mij ook diep, dus ook hier, sorry, hij kwam wat hard mijn tengels uit. Mede gevoed door een kleine persoonlijke ervaring...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:14 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
AlphaOmega natuurlijk kan men bij alles zijn vraagtekens zetten, maar je vraag/antwoord had ook genuanceerder kunnen zijn.
Als je daar dan een eigen topic over opent?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:16 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
True. Ik heb me al verontschuldigd bij TS middels een PM. Ik schaam mij ook diep, dus ook hier, sorry, hij kwam wat hard mijn tengels uit. Mede gevoed door een kleine persoonlijke ervaring...
Niet nodig, dat misverstand loog zich uiteindelijk de hoek in, omdat het verhaal niet sluitend was. Zaak is dus al afgehandeld. Maar die vent hing een zielig verhaal op over een dramatisch verleden bij de geheime dienst. Het klemlullen kwam toen hij in de problemen kwam met z'n baan, en hij ging blaten hoeveel dienstjaren hij wel niet had. Een eenvoudig sommetje maakte duidelijk dat de prachtverhalen niet op konden gaan... maar dat heeft mij blijkbaar zo sceptisch gemaakt dat ik er ook wel eens naast zit... zoals hier.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:22 schreef error_404 het volgende:
[..]
Als je daar dan een eigen topic over opent?
Ben ik het niet echt over eens, want wat wil je gaan vertellen (als het al mogelijk is)? Ik heb zelf ook een paar t-shirts, maar ondanks mijn vrouw weet waar ik geweest ben en wat er ongeveer gebeurt is, heb ik nooit met haar een woord gerept over wat er nu allemaal werkelijk gebeurt is. En toch hebben we een zeer gezonde en goede relatie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:15 schreef AlphaOmega het volgende:
Maar voor de relatie is het denk ik toch verstandig dat ook jij uiteindelijk wel dat hele verhaal gaat kennen, hoe afschuwelijk het ook is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |