abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_87695109
Ik was ook naar Mysteryland en had mn id van te voren al tevoorschijn gehaald. Kreeg toen een glimlach van de security en zei "Dat hoeft niet hoor." en kon doorlopen.
pi_87695237
Tja, zit daarom nu ook te twijfelen om naar Fusion of Dance Indoor te gaan (eerste evenement in dit genre in de IJsselhallen sinds de rellen tijdens Planet Hardcore :o?!). Kan wel gewoon aan de deur proberen een kaartje dan alsnog te kopen, maar die is dan ondertussen al 45 euro (en dan kun je wellicht alsnog geweigerd worden?).

Nog maar een paar maandjes gelukkig :s)!

[ Bericht 0% gewijzigd door yosander op 18-10-2010 23:14:19 ]
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:12:19 #278
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87695956
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:57 schreef yosander het volgende:
Tja, zit daarom nu ook te twijfelen om naar Fusion of Dance Indoor te gaan (eerste evenement in dit genre sinds de rellen tijdens Planet Hardcore :o?!). Kan wel gewoon aan de deur proberen een kaartje dan alsnog te kopen, maar die is dan ondertussen al 45 euro (en dan kun je wellicht alsnog geweigerd worden?).

Nog een paar maandjes gelukkig :s)!
Ik heb t probleem niet, maar k zou de afweging maken, hoe lang en vooral moeizaam/kloten is de reis heen en terug, wat kost n kaartje.. als dat niet opweegt tegen wel n avond fun, heb je je antwoord..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_87696153
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:12 schreef Koepert het volgende:

[..]

Ik heb t probleem niet, maar k zou de afweging maken, hoe lang en vooral moeizaam/kloten is de reis heen en terug, wat kost n kaartje.. als dat niet opweegt tegen wel n avond fun, heb je je antwoord..
Nou, dat is 'm juist: maar tien minuten fietsen.
Maar aan de andere kant ga ik voor dat geld bijvoorbeeld liever naar Nightmare 4 december, alleen vraag ik me af wie d'r meegaat van m'n vrienden.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_87696638
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Na de rellen in Hoek van Holland zijn ze overal een stuk strenger op ID. Laatste paar festivals (Defqon, Dominator en Mystery Land) heb ik em alle 3 moeten laten zien. Dit werd ook van te voren duidelijk gecommuniceerd..
Hmm weinig last van gehad, alleen bij Nightmare Outdoor een nieuwsgierig securityvrouwtje die even er op keek bij de controle van m'n tas. Ik heb hem wel altijd mee sinds Dominator '08.

Maar goed ik ben ook geen 18 meer. :P :X

[ Bericht 14% gewijzigd door Sassie op 18-10-2010 23:31:19 ]
<a href="http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/GoS.htm" target="_blank" rel="nofollow">Gathering of Smilies</a> (mirrored by Shinadul (geregeld door Oblivion))
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:36:46 #281
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_87697097
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:16 schreef yosander het volgende:

[..]

Nou, dat is 'm juist: maar tien minuten fietsen.
Maar aan de andere kant ga ik voor dat geld bijvoorbeeld liever naar Nightmare 4 december, alleen vraag ik me af wie d'r meegaat van m'n vrienden.
Als je weet dat je toch wel bekenden tegen gaat komen, omdat het zo dichtbij is, kun je net zo goed in je eentje gaan, misschien met 1 of 2 kameraden meer.
Je vermaakt je sowieso :)
Ik had et wel geweten !
The Outside Agency
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:42:03 #282
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_87721268
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:26 schreef Sassie het volgende:

[..]

Hmm weinig last van gehad, alleen bij Nightmare Outdoor een nieuwsgierig securityvrouwtje die even er op keek bij de controle van m'n tas. Ik heb hem wel altijd mee sinds Dominator '08.

Maar goed ik ben ook geen 18 meer. :P :X
Ik ben ook al een aardig tijdje geen 18 meer :P. Heb bij Defqon zelfs op 't oog 30+ers terug gestuurd zien worden odmat ze geen id bij zich hadden :P.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_87728727
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:42 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik ben ook al een aardig tijdje geen 18 meer :P. Heb bij Defqon zelfs op 't oog 30+ers terug gestuurd zien worden odmat ze geen id bij zich hadden :P.
Defqon1 was toch wel 1 van de grote feesten dit jaar waarbij het controleren op ID's van te voren expliciet aangekondigd werd. http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/11017
Maar idd ik heb de verhalen ook gehoord en gelezen de dagen na het feest.

Was op Dominator '08 ook aangekondigd zag ik net, maar goed het is me wel gelukt om toen binnen te komen (mede dankzij m'n zorgverzekeringspasje waarop m'n geboortedatum stond en ik denk dat ook m'n lieve verschijning ;)).

Aan de andere kant: als feestganger merk je ook wel dat ze vaker niet zo streng controleren dan wel. Je kunt het risico nemen dan. En niet iedereen leest de 'all you need to know's (altijd) van a tot z natuurlijk. ;)
<a href="http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/GoS.htm" target="_blank" rel="nofollow">Gathering of Smilies</a> (mirrored by Shinadul (geregeld door Oblivion))
pi_87729887
Iemand de Masters of Hardcore podcast al ontdekt? Ik zit nou het eerste deel te luisteren en die klinkt aardig vet!

http://www.mastersofhardcore.com/podcast (openen in iTunes of http://reader.google.com).
pi_87740863
Nieuwe Noize Suppressor releases!

Vind `m niet super. Ken betere hardcore tracks in ieder geval

Vind ik wel echt lekker. Luistert lekker weg en knalt heel lekker op een feestje denk!

Hahaha, ik heb 3 minuten lang met een lach op m`n gezicht in de bus gezeten. Lekker tempo, grappige track. Leuk gedaan!

Bonustracks:
Blog & Portfolio: kevn.nl
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:42:08 #286
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_87751091
Even wat nummers waar je geen aansteker voor nodig hebt maar gewoon moet hakken.

pi_87763888
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:42 schreef NoizEkick het volgende:
Even wat nummers waar je geen aansteker voor nodig hebt maar gewoon moet hakken.

*pakt aansteker en steekt die ouwe meuk in de fik.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_87764069
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maar waarom dan? Dat zijn toch echt wel aardig leuke plaatjes hoor :{ Ik kan me moeilijk voorstellen dat je ze niet leuk vind eigenlijk :@
Aciiiiiiiiiiiid
pi_87765094
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:13 schreef T-Force het volgende:

[..]

Maar waarom dan? Dat zijn toch echt wel aardig leuke plaatjes hoor :{ Ik kan me moeilijk voorstellen dat je ze niet leuk vind eigenlijk :@
Ben er sowieso geen fan van.. en al helemaal niet van degene die totaal geen positief woord kan uitbrengen over de hardcore van nu (tenzij het van Promo komt).
Maarja, ieder z'n eigen ding.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_87765264
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
van degene die totaal geen positief woord kan uitbrengen over de hardcore van nu (tenzij het van Promo komt).
Dan post ik nu dezelfde nummers, vind je het nu iets beter te pruimen :+ ?

*O*
Aciiiiiiiiiiiid
pi_87765659
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:39 schreef T-Force het volgende:

[..]

Dan post ik nu dezelfde nummers, vind je het nu iets beter te pruimen :+ ?

*O*
2e gaat. Rest is mij gewoon te eentonig.
Nogmaals, ieder z'n ding ;) een beetje respect naar elkaar (dus ook geen semi-grappige neerbuigende opmerkingen over mainstream) is niet teveel gevraagd dunkt mij.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_87765694
Die billy the kid lijkt wel jumpstyle :P Maar nummer van Waxweazle (altijd lekker) en scarface is ook erg lekker.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_87766143
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

:')

Heb liever dit dan die standaard meuk van tegenwoordig, al zijn er goede releases. Zoals de nieuwe Noize Suppressor die ik na 1x luisteren wel te pruimen vind.
pi_87766427
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:56 schreef julian6 het volgende:

[..]

:')

Heb liever dit dan die standaard meuk van tegenwoordig, al zijn er goede releases. Zoals de nieuwe Noize Suppressor die ik na 1x luisteren wel te pruimen vind.
Tuurlijk, altijd lekker de grond instampen, maar er zijn wel een paar goede releases :')
GAST, in 1995 was de meerderheid ook meuk en waren er ook maar een paar topnummers. Nu, 15 jaar later zijn er 100en topnummers uit de 90's. Over 10 jaar zeg je hetzelfde over de nummers van 2000-2010.

"vreuger was alles beter"-mensen :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_87768499
Je hebt gelijk.

O+
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:05:06 #296
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_87769855
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:10:57 #297
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_87770157
quote:
Noize Suppressor - Masters of War lyrics

Indestructible [?x]

I'll have you know
That I've become indestructible

You will be shown
How I've become indestructible
Determination that is incorruptible
From the other side, a terror to behold
That their opponent had to be invincible
Take a last look around while you're alive
I'm indestructible master of war

Oooh, indestructible!

Indestructible

You need to know that you're in for the fight of your life

I'll have you know
Zo awesome!
Op woensdag 8 juni 2011 01:51 schreef Biogarde het volgende:
Ja. porsche1 hebben ze na het uitpoepen 8 weken in die luier kunnen houden. Hebben ze 8 weken een stuk poep staan opvoeden tot ze erachter kwamen :')
  donderdag 21 oktober 2010 @ 02:07:01 #298
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_87780497
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:01 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Tuurlijk, altijd lekker de grond instampen, maar er zijn wel een paar goede releases :')
GAST, in 1995 was de meerderheid ook meuk en waren er ook maar een paar topnummers. Nu, 15 jaar later zijn er 100en topnummers uit de 90's. Over 10 jaar zeg je hetzelfde over de nummers van 2000-2010.

"vreuger was alles beter"-mensen :')
Ik heb liever dat er slechte releases uitkomen omdat men experimenteerd (zoals in de 90's), dan dat er slechte releases uitkomen omdat men bang is om te experimenteren (zoals nu).
  donderdag 21 oktober 2010 @ 02:13:31 #299
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_87780567
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef Haque het volgende:
Die billy the kid lijkt wel jumpstyle :P Maar nummer van Waxweazle (altijd lekker) en scarface is ook erg lekker.
Naast het feit dat die uitspraak een regelrechte beleding is aan het adres van Hardcore, ligt het tempo ook te hoog voor Jumpstyle.
pi_87808092
quote:
14.gif Op donderdag 21 oktober 2010 02:07 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Ik heb liever dat er slechte releases uitkomen omdat men experimenteerd (zoals in de 90's), dan dat er slechte releases uitkomen omdat men bang is om te experimenteren (zoals nu).
Vroeger was er mainstream, nu is er mainstream. Vroeger kwam er meuk voor in alle soorten en maten, nu nog steeds. Jij houdt gewoon van early en minder van mainstream, dat is duidelijk. Je kritiek is al maandenlang duidelijk. Voor mij, maar ook voor de rest van deze reeks-volgers. Post gewoon een leuke bijdrage met wat early songs erin en laat het daarbij. Het is echt niet leuk om in elke post van jou hetzelfde geschop tegen de huidige mainstream te lezen.
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')