pi_85109913
registreer om deze reclame te verbergen
Enig zoekwerk leerde me dat er niet een dergelijk centraal topic is, alleen uit het oude MIS subforum of topics van jaren oud, dus bij deze: Het algemene topic over de Nederlandse onderwereld. Vind het zelf een interessant onderwerp en het is zo af en toe best wel in de actualiteit. Bovendien staat menig tijdschrift of krant vaak vol met misdaadverhalen, dus misdaad verkoopt, er is animo voor om er over te lezen/horen.

De Nederlandse onderwereld ('poldermafia') verwierf voor het eerst bekendheid toen Klaas Bruinsma zijn intrede deed. Eerst samen met Thea Maoer, later met Etiënne Urka, Sam Klepper en John Mieremet ('Spic & Span') en vele anderen.

Bruinsma in zijn hoogtijdagen.
Lees hier meer info over Bruinsma of lees het boek 'De Dominee'.

Andere namen uit de groepering van Bruinsma zijn na zijn dood in 1991 nog langer in het wereldje blijven hangen, sommigen nog steeds. Die eerste generatie criminelen trok op met of tegen de Joegoslaven die in de jaren '90 Amsterdam onveilig maakten. Ook Willem Holleeder zette destijds grote stappen op de criminele ladder, nadat hij jaren eerder met vier anderen de beroemde ontvoering op Heineken had gepleegd.

Vier van de vijf Heineken-ontvoerders, Cor van Hout is aan lager wal geraakt en doodgeschoten

Rondom Holleeder bevonden zich (veelal inmiddels geliquideerde) namen als Thomas van der Bijl, Willem Endstra, Evert Hingst etc.

Tegenwoordig zijn er in het criminele circuit veel allochtonen, zoals de Antilliaanse Gwenette Martha, Molukkers, oostblokkers en Surinamers. Recent kregen de zgn. 'tattoo-killers' veel media-aandacht, een groep vermeende huurmoordenaars en ripdealers die het voorzien hebben op de 'gevestigde orde' van de 'groep Martha'.

De tattoo-killers

--

Dit is een (extreem) beknopte geschiedenis van de Amsterdamse onderwereld, uiteraard lopen en liepen er nog diverse namen rond die hier niet in vermeld staan. Mocht je meer te weten willen komen, lees dan eens boeken van bekende journalisten als Bert Huisjes, Peter R. de Vries, John van den Heuvel, Steve Brown (geen journalist weliswaar), Bert van Middelburg. Of artikelen uit de sensatie-media die over het algemeen veel interessants over misdaad melden.

Discussieer hier over achtergronden, recente ontwikkelingen en andere wetenswaardigheden over de Nederlandse onderwereld.
Ik heb eeuwenlang in de rij Achtbaan 3 gestaan
pi_85122430
tvp's plaatsen mag ook :@
pi_85165619
UPDATE: Ontplofte auto lijkt gerichte aanslag
De Explosieve Opruimingsdienst (EOD) is op dit moment bezig met een onderzoek naar een ontplofte auto op de Torontobrug bij het Amstelhotel van woensdagavond.

Foto: Cris Toala Olivares
Daar vond rond 20.15 uur een explosie plaats in een zwarte BMW. Hierop werd de hele omgeving afgezet voor onderzoek door de recherche. De politie laat weten rekening te houden met een gerichte aanslag op de inzittenden van de auto. Vanwege het risico op nog aanwezig explosieven blijft de brug voorlopig nog helemaal afgezet.
Een ooggetuige meldt AT5 dat er twee mannen in de auto zaten. Na de explosie zijn ze weggelopen, waarbij een van hen gezegd zou hebben: "De volgende keer ben ik dood." Beide mannen zijn opgevangen door de politie en meegenomen voor verhoor. Volgens een woordvoerder van de politie zijn beiden ongedeerd.
De politie is op zoek naar getuigen en vraagt iedereen die iets gezien heeft zich te melden. Dat kan via het nummer: 020-5592051.

AT5
pi_85169701
Droegs. ;)
Hmmm, hedde ge wel gelijk in.. 1 schone dame in de hand is beter dan 10 in het zwembad.
Best things in life start with an F: Fun, Freedom, Fantasy...and Females who share all these!
The only limit is your own imagination
pi_85169981
Leuk O+
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_85173728
Interessant onderwerp ^O^

*volgt topic
pi_85174743
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
UPDATE: Ontplofte auto lijkt gerichte aanslag
De Explosieve Opruimingsdienst (EOD) is op dit moment bezig met een onderzoek naar een ontplofte auto op de Torontobrug bij het Amstelhotel van woensdagavond.

Foto: Cris Toala Olivares
Daar vond rond 20.15 uur een explosie plaats in een zwarte BMW. Hierop werd de hele omgeving afgezet voor onderzoek door de recherche. De politie laat weten rekening te houden met een gerichte aanslag op de inzittenden van de auto. Vanwege het risico op nog aanwezig explosieven blijft de brug voorlopig nog helemaal afgezet.
Een ooggetuige meldt AT5 dat er twee mannen in de auto zaten. Na de explosie zijn ze weggelopen, waarbij een van hen gezegd zou hebben: "De volgende keer ben ik dood." Beide mannen zijn opgevangen door de politie en meegenomen voor verhoor. Volgens een woordvoerder van de politie zijn beiden ongedeerd.
De politie is op zoek naar getuigen en vraagt iedereen die iets gezien heeft zich te melden. Dat kan via het nummer: 020-5592051.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

AT5
Misschien had hij teveel vuurwerk in zn kofferbak... :')
pi_85414780
En we hebben een volgend (bijna) slachtoffer bij een pand waar ik onlangs nog hospiteerde:

dinsdag 17 augustus 2010 21:59
ZWAARGEWONDE BIJ SCHIETPARTIJ ZUID
Bij een schietpartij op de Rooseveltlaan is rond 21.15 uur een man zwaargewond geraakt.

De twee vermoedelijke daders zijn op de vlucht geslagen, zo laat de politie weten.
Onze verslaggever ter plaatse meldt dat de schietpartij gebeurde in of rond snackbar Broodje Veronica op de hoek van de Waalstraat met de Rooseveltlaan. De politie heeft de straat afgezet voor onderzoek.
Een buurtbewoner laat AT5 weten dat hij vijf à zes schoten hoorde. Toen hij naar zijn raam liep, zag hij twee mannen op een motor wegrijden richting de RAI.

Bron: AT5
pi_85419691
beetje suffe vraag, maar ben erg benieuwd wat die rug-tattoos betekenen, weet iemand dat toevallig?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85420218
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 00:23 schreef oompaloompa het volgende:
beetje suffe vraag, maar ben erg benieuwd wat die rug-tattoos betekenen, weet iemand dat toevallig?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'wees daadkrachtig'
pi_85420637
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 00:37 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

'wees daadkrachtig'
Dan verloochenen ze zelf hun eigen tattoo's. Met een pistool is iedereen "daadkrachtig".
Stumperds.
pi_85426719
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 00:37 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

'wees daadkrachtig'
dank!
pi_85435626
Slachtoffer schietpartij is 48-jarige Brit
Het slachtoffer van de schietpartij dinsdagavond in snackbar Broodje Veronica is een 48-jarige Brit.
Dat heeft de politie woensdag bekendgemaakt. De man is in Nederland geen bekende van de politie. Het Parool meldt dat de man uit Liverpool komt, de 'criminele hoofdstad' van Engeland. Hij zou connecties hebben met drugscriminelen uit Liverpool en al langere tijd in Amsterdam verblijven. De politie meldt AT5 echter dat het slachtoffer ook in Engeland niet bekendstaat als crimineel.
De Brit werd dinsdagavond rond 21.15 uur met zes kogels neergeschoten in de snackbar op de hoek van de Rooseveltlaan en de Waalstraat. De eigenaar van Broodje Veronica vertelde tegen AT5 dat de schutter de zaak binnenkwam en zonder een woord te zeggen begon te schieten. Hij gaat er vanuit dat het een liquidatiepoging was.
Het slachtoffer is met meerdere schotwonden zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis. De schutter is samen met een handlanger op een motor richting de RAI gevlucht.
Volgens de politie lijkt het er op dit moment op dat het gaat om een op zichzelf staand incident. De recherche is nog op zoek naar getuigen van de schietpartij. Ook wil de recherche graag mensen spreken die meer weten over de vluchtroute van de motor en waar de motor nu is. Inmiddels is gebleken dat de motor rondreed met een gestolen kentekenplaat. Het gaat om een motor met het kenteken MN-PX-55.
Eerder dit jaar riep de politie de hulp van het publiek in bij het opsporen van voortvluchtige Britse criminelen. Het bleek namelijk dat Amsterdam een geliefd toevluchtsoord is voor Britse boeven. In maart werd hier een van de meest gezochte Engelse criminelen gearresteerd.

AT5
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:28:03 #15
28033 Pek
je moet wat
pi_85440900
quote:
Hij bestelde rond 21.15 uur een kop thee, toen een gewapende man de snackbar binnenkwam en hem zonder een woord te zeggen met zes kogels neerschoot.

Het slachtoffer is zeer zwaargewond geraakt.
Die zou ik niet nog eens inhuren, wat een faal-killer :')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_85447673
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:28 schreef Pek het volgende:

[..]

Die zou ik niet nog eens inhuren, wat een faal-killer :')
Was straks op TV. De schutter pakte het op zich professioneel aan. Rustig, kalm, vastberaden en met een helm op. Tot zover gaat het goed.

Maar vervolgens schiet hij van dichtbij 5 tot 6 keer overal, BEHALVE in het hoofd |:(

Als ik iemand dood zou willen hebben, zou ik juist 5 tot 6 keer van nabij IN het hoofd schieten. Onbegrijpelijk wat een fout.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 19:52:25 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85447822
mooi topic! dank. ik doe nog wel een keer een boekje open.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 18 augustus 2010 @ 20:28:36 #18
131800 Tarado
capô de fusca
pi_85449364
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:47 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Als ik iemand dood zou willen hebben, zou ik juist 5 tot 6 keer van nabij IN het hoofd schieten. Onbegrijpelijk wat een fout.
Makkelijker gezegd dan gedaan :+
  woensdag 18 augustus 2010 @ 20:33:58 #19
78680 Nielsch
Dinamo! Dinamo Riga!
pi_85449542
Misschien is dit boek iets voor je:

quote:
Samenvatting
Schokkende feiten over handel en wandel van de Italiaanse maffia in Nederland

Wie kent niet de maffia van schilderachtige Hollywoodfilms als The Godfather of tv-series als The Sopranos? In werkelijkheid is er weinig romantisch aan de maffia, die met een geschatte megaomzet van 135 miljard euro op jaarbasis met afstand Italiës grootste multinational vormt. Een gewelddadig misdaadsyndicaat dat ook in Nederland volop actief is. Volgens Italiaanse crimefighters is het bestaan van de maffia in ons land echter veel te lang gebagatelliseerd.

In februari 2002 worden langs de snelweg A12 bij Woerden de lichamen van twee Brazilianen gevonden. De drugshandelaars zijn het slachtoffer van een ripdeal. Opdrachtgever is de gevreesde Filippo Cerfeda, een hoge baas van de maffiatak Sacra Corona Unita, die met zijn handlangers in Nederland zit ondergedoken. De maffiosi genieten hier volop van la dolce vita: cokegebruik, luxeprostituees – het kan niet op. Ondertussen gaan de drugshandel en het moorden volop door.

Onderzoeksjournalisten Stan de Jong en Koen Voskuil doken in deze geruchtmakende zaak en gunnen ons voor het eerst een inkijk in het leven van maffiosi in de polder. Daarnaast spraken zij met tal van betrokkenen en deskundigen in binnen- en buitenland en onderzochten hoe diep de Italiaanse maffia in Nederland is geworteld. Hun bevindingen zijn ronduit schokkend.
For Boston, for Boston, we sing our proud refrain! For Boston, for Boston, 'tis wisdom's earthly fane!
pi_85450117
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:52 schreef zoalshetis het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar jouw verhalen :Y Ik meen me tenminste te herinneren dat je vroeger omging met wat grote namen, waarvan sommigen er niet meer zijn. Toch?
pi_85450994
Interessant onderwerp. :)
pi_85451115
Ik heb nooit die fascinatie over de Nederlandse onderwereld begrepen... Ow jee ze handelen drugs die eigenlijk legaal moeten zijn (vrijheid om te doen met je lichaam wat je wil enzzzz...)! Af en toe schieten ze mekaar af! (de meest gemiste personen van de samenleving wat een tragedie) Ow jee af en toe jatten ze een overpriced kunstwerk of ander statussymbool van een corrupte overheid/zakenman! De horror!!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 21:29:36 #23
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_85451891
Ha, ik was een tijdje geleden op zoek naar een dergelijk topic maar kon inderdaad geen algemeen topic vinden.

Heb laatst nog eens wat bij zitten lezen over Holleeder er kornuiten en het is toch wel boeiend moet ik zeggen. Ik had PRdV's boek over de ontvoering van Heineken wel eens gelezen (nee, ik ben geen voetballer :') ), maar verder had de georganiseerde misdaad in Nederland me nooit zo geinteresseerd. Ten onrechte.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jane op 18-08-2010 22:22:44 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...

FOK!kers op YouTube: Tijn - Sinterklaas
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:15:51 #24
78680 Nielsch
Dinamo! Dinamo Riga!
pi_85453603
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:29 schreef Jane het volgende:
Ten geïnteresseerd. Ten onrechte.
wut? :?
For Boston, for Boston, we sing our proud refrain! For Boston, for Boston, 'tis wisdom's earthly fane!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:24:11 #25
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_85453926
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:15 schreef Nielsch het volgende:

[..]

wut? :?
Whehehe, ik heb het al hersteld. Je moet je ook niet laten afleiden terwijl je een reactie aan het typen bent. :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...

FOK!kers op YouTube: Tijn - Sinterklaas
pi_85457155
@Nielsch
Dat boek heb ik laatst in een soort preview bij he programma 'Blauw' op AT5 langs zien komen, met commentaar van de auteurs. Schijnt er hier in het A'damse bos (woon er praktisch in) ook eentje een tuintje op z'n buik te hebben ;)
Staat zeker op mijn lijstje mocht ik binnenkort tijd/zin in een goed boek hebben.

@ de rest, benieuwd naar de verhalen. :Y

quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:10 schreef baba117 het volgende:
Ik heb nooit die fascinatie over de Nederlandse onderwereld begrepen... Ow jee ze handelen drugs die eigenlijk legaal moeten zijn (vrijheid om te doen met je lichaam wat je wil enzzzz...)! Af en toe schieten ze mekaar af! (de meest gemiste personen van de samenleving wat een tragedie) Ow jee af en toe jatten ze een overpriced kunstwerk of ander statussymbool van een corrupte overheid/zakenman! De horror!!
Op zich begrijpelijk, de meese mensen vinden het óf niet boeiend, óf eng, of verwerpelijk, en vinden het best dat ze elkaar afknallen, en voor alles is ook wel wat te zeggen. Maar het fascineert gewoon, en dat komt pas als je je hebt ingelezen. Toen ik een jaar of 18 was las ik 'De ontvoering van Alfred Heineken' en dat heeft me in het onderwerp geïntroduceerd. Het werkt verslavend om er meer over te weten te komen, zeker als je een betrokkene irl kent. James Bond is ook maar fictie, maar toch heeft hij een hele schare fans.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 07:04:43 #27
78680 Nielsch
Dinamo! Dinamo Riga!
pi_85461799
Ik weet dat een van de Italiaans-Amerikaanse maffiafamilies uit New York (ik geloof de Gambino familie) in de jaren '80 geprobeerd heeft het illegalie gokcircuit in Nederland in handen te krijgen. Verder is de vrouw van Van der Valk ooit gekidnapped door de Italiaanse maffia, geloof door de Cosa Nostra... Later zijn ook de 'Ndrangheta, Sacra Corona Unita en Camorra hier actief geworden: http://onore.wikispaces.com/italie

Buiten de Italiaans-(Amerikaanse) maffia boeit de onderwereld me niet zo...
pi_85463667
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 07:04 schreef Nielsch het volgende:
Ik weet dat een van de Italiaans-Amerikaanse maffiafamilies uit New York (ik geloof de Gambino familie) in de jaren '80 geprobeerd heeft het illegalie gokcircuit in Nederland in handen te krijgen. Verder is de vrouw van Van der Valk ooit gekidnapped door de Italiaanse maffia, geloof door de Cosa Nostra... Later zijn ook de 'Ndrangheta, Sacra Corona Unita en Camorra hier actief geworden: http://onore.wikispaces.com/italie

Buiten de Italiaans-(Amerikaanse) maffia boeit de onderwereld me niet zo...
Dat waren inderdaad Italianen, maar het waren behoorlijke amateurs (hoewel een aantal van hen later wel moorden achter hun naam zou krijgen). In dat kader is het boek 'Dynastie Van der Valk' erg interessant, geweldige vent die Gerrit vdV :)
Heb het hier liggen mochten er liefhebbers zijn, maar wil het wel graag terug :P
pi_85829400
Schopje in het kader van onze vrind Soerel:

quote:
Dino Soerel al langere tijd op Rozengracht
Dino Soerel heeft zich langere tijd schuilgehouden in de woning aan de Rozengracht waar hij vrijdagavond is gearresteerd.
De Nationale Recherche heeft zich enkele weken intensief beziggehouden met het onderzoek alvorens tot actie over te gaan. Het onderzoek kwam voort uit informatie die enige tijd geleden bij de politie is binnengekomen en na analyse zeer betrouwbaar leek.
Dit zei Jan Boersma, chef opsporing van de Nationale Recherche, zaterdag tijdens een persconferentie over de spectaculaire aanhouding. Soerel werd beschouwd als de meest gezochte zware crimineel van Nederland. Hij is aangehouden in het kader van een grote drugszaak, waarvoor hij eind vorig bij verstek is veroordeeld tot acht jaar gevangenisstraf. Volgens Boersma is de arrestatie een belangrijk succes.
De kleine bovenwoning was volgens Boersma echt ingericht als schuilplaats. Soerel (49) had de vierde en vijfde verdieping van het pand in gebruik, waarbij de vijfde (een zolderkamertje) in gebruik was als fitnessruimte. De zolder bood toegang tot een dakterras, dat in verbinding stond met daken van omliggende panden. Deze constructie zou Soerel een vluchtweg hebben kunnen bieden.

De grondig voorbereide arrestatie is zonder problemen verlopen. Nadat het zwaarbewapende arrestatieteam de woning was binnengevallen, gaf Soerel zich direct over. De politie arresteerde twee van zijn mogelijke handlangers. Een van die arrestaties werd op straat verricht.

In de woning zijn geen wapens gevonden. Wel stuitte de politie op meerdere valse paspoorten met de beeltenis van Soerel. Ook werd vermommingsmateriaal gevonden, waaronder een grote hoeveelheid brillen. De politie neemt aan dat Soerel zich daarmee op straat heeft gewaagd.

Dino Soerel zit momenteel vast op een politiebureau. De basis voor zijn arrestatie vormt een bevel tot gevangenneming dat de rechtbank Haarlem heeft afgegeven in het kader van de drusgzaak. In die zaak hebben zowel de advocaat van Soerel als het Openbaar Ministerie hoger beroep aangetekend.

Vrijdag liet het Amsterdamse parket weten dat op afzienbare termijn zal worden beslist of Soerel vervolgd gaat worden in het kader van het onderzoek Passage, dat is gericht op een reeks liquidaties in de onderwereld. In dat mega-onderzoek wordt Soerel veelvuldig genoemd als opdrachtgever.
AT5
  zondag 29 augustus 2010 @ 13:44:20 #30
78680 Nielsch
Dinamo! Dinamo Riga!
pi_85830650
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 09:40 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Dat waren inderdaad Italianen, maar het waren behoorlijke amateurs
er lopen natuurlijk een heleboel kneuzen rond in die onderwereld...
  zondag 29 augustus 2010 @ 14:30:16 #31
8130 raptorix
Boula is een baas!
pi_85832169
Hehehe Soerel kon vanaf ze dakterras het hoofdbureau zien :D
"In sociaal democratische maatschappijen spelen problemen van milieuvervuiling, armoede, segregatie, hufterig gedrag, opsluiting en criminaliteit veel minder." aldus klopkoek
pi_85832658
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=210354/page=1
quote:
In de documentaire brengt misdaadverslaggever John van den Heuvel alle geheimen aan het licht die antwoord geven op de vele vragen die de nabestaanden van Gerrit Jan Heijn, 23 jaar na de noodlottige dag, nog steeds hebben. De reconstructie, die met goedkeuring van de familie Heijn tot stand is gekomen, bevat unieke informatie over de ontvoering en de moord.
Erg toffe docu, geeft een mooi beeld van de psyche van een moordenaar.
Met beeld en geluid van de ondervragingen en de dader die super kil mee speelt in de reconstructie.

Hoe hij het graf ook laat zien.
Best bizar.
pi_85834897
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 14:43 schreef Kabolter het volgende:
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=210354/page=1
[..]

Erg toffe docu, geeft een mooi beeld van de psyche van een moordenaar.
Met beeld en geluid van de ondervragingen en de dader die super kil mee speelt in de reconstructie.

Hoe hij het graf ook laat zien.
Best bizar.
Heel erg interessant ^O^
Wat een misselijke gast, dat wel.
pi_85835108
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:47 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Heel erg interessant ^O^
Wat een misselijke gast, dat wel.
Klopt. Ik had het idee dat hij bij de reconstructie nog even wou laten zien hoe goed hij het had uitgedacht, hoeveel controle hij had en hoe goed hij alles had opgelost (luchtige en persoonlijke praatjes houden met diegene die ontvoerd werd).

Gewoon nog even wat eer behalen omdat hij het zo dom had verknald.
pi_85836462
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:52 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Klopt. Ik had het idee dat hij bij de reconstructie nog even wou laten zien hoe goed hij het had uitgedacht, hoeveel controle hij had en hoe goed hij alles had opgelost (luchtige en persoonlijke praatjes houden met diegene die ontvoerd werd).

Gewoon nog even wat eer behalen omdat hij het zo dom had verknald.
Inderdaad, die gast is de belichaming van een narcist. Vindt zichzelf helemaal het einde. Maar ook een beetje wanhopig, misschien omdat hij werkeloos was? Hoewel hij een gezin had doet hij me wat denken aan Karst Tates.
Valt me trouwens op hoeveel (top-)criminelen narcistische trekjes of asperger-trekjes vertonen.
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:30:27 #36
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85836717
Deze man was ook een beruchte en machtige persoon geweest in de Nederlandse onderwereld:

http://onore.wikispaces.com/rommy
Pain is temporary, Pride is forever.
pi_87674123
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:52 schreef zoalshetis het volgende:
Schopje, vooral voor jou :)
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:48:03 #38
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_87694720
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:23 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Schopje, vooral voor jou :)
sorry meisje. don't feel like it. 8-)
pi_87695544
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

sorry meisje. don't feel like it. 8-)
Wel als blijkt dat ik geen meisje ben? :')
Belofte maakt schuld 8-)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:32:22 #40
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_87699125
Waarom is Holleeders bijnaam eigenlijk "de neus"? :?
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 07:09:14 #41
78680 Nielsch
Dinamo! Dinamo Riga!
pi_87701582
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:32 schreef TheFamousMan het volgende:
Omdat hij het altijd als eerste rook als er iemand een scheet gelaten had...
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 08:31:02 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_87702095
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 07:09 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Omdat hij het altijd als eerste rook als er iemand een scheet gelaten had...
_O-
pi_87705330
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:32 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat dacht je zelf.. ;)
Leuke anekdote: Toen Willem en Cor op de vlucht waren na de Heineken-ontvoering (stonden wereldwijd gesignaleerd) en in Frankrijk met de auto van Thomas v/d Bijl in een politiefuik kwamen, ging Willem zo goor in z'n neus zitten peuteren dat de agent die ze staande hield, ze meteen weer door liet rijden. Briljant _O-
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:51:07 #44
231213 Halcon
This is Dixie, baby ....
pi_87902150
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:10 schreef baba117 het volgende:
Een beetje de Outlaw-gedachte. Het zijn mannen met geld, veel vrouwen en veel aanzien. Ze doen alles wat God heeft verboden, maar toch krijgt justitie ze niet achter de tralies.

Dan krijg je altijd enige vorm van begrip: zie de Caribische avonturen van Cor en Willem, de Britse treinrovers, de Hells Angels, etc...
.... where we do things right!
God, guns and guts. Let´s keep them all three!
Supporting Israel!
pi_91992125
Schopje!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 04:27:05 #46
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_92669367
Goed topic _O_
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:18:09 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92686329
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2010 23:03 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Wel als blijkt dat ik geen meisje ben? :')
Belofte maakt schuld 8-)
er is een belofte gedaan, maar zonder tijdslimiet. heb al genoeg ellende meegemaakt. anders kom je gezellig een keer langs. vertel ik je wie ik allemaal heb moeten zien begraven en leg ik uit waarom het op een forum niet goed is om er over te praten. bij nader inzien.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 22:17:49 #48
322331 DoimuN
Nee, het boeit me niets!
pi_92989238
Ik ben best wel benieuwd! Rivierenbuurt/de pijp woonde je toch? :P
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
Op naar de sterren en daar voorbij!
  vrijdag 18 februari 2011 @ 22:26:50 #49
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92989813
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:17 schreef DoimuN het volgende:
Ik ben best wel benieuwd! Rivierenbuurt/de pijp woonde je toch? :P
was tegen elliberaliste. jij mag ook langskomen, maar dan ga je niet meer naar huis. :9
  vrijdag 18 februari 2011 @ 22:40:06 #50
120621 Piet_Piraat
*De Scheve Schuit*
pi_92990651
-= Piet Piraat Piet Piraat schip ahoy hoy hoy =-

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')