Zelden, vind het opmerkelijk dat het bijna altijd dezelfde foto's zijn die gepost worden als bewijs dat er voor 1980-1990 (imho is het begin 80 begonnen) wel 's persistente trails bestonden. Nooit 's iemand die in uit z'n eigen (familie) archief , foto's/film met luchten als deze post. En dan hoeven er van mij echt niet zoveel strepen te zien zijn.quote:
Gelukkig dat we het er over eens zijn dat er meer "lange " trails te zien zijn.quote:Lange contrails bestaan al sinds vliegtuigen in geschikte omgevingen vliegen. Je ziet er nu simpelweg meer van om 2 eenvoudige redenen:
1) Het luchtverkeer is enorm toegenomen
2) Het gebruik van efficiente high bypass motoren.
0,4 en 20 % ? Ze gaan wel flexibel met bepaalde gegevens om. Zou dat ook voor die vetgedrukte kunnen gelden ?quote:Current aircraft engines emit aerosol particles and gaseous aerosol precursors into the upper troposphere and lower stratosphere that may affect air chemistry and climate. Aircraft engines also directly emit soot and metal particles. Liquid aerosol precursors include water vapor, oxidized sulfur in various forms, chemi-ions (charged molecules), nitrogen oxides, and unburned hydrocarbons.
Large numbers (about 1017/kg fuel) of small (radius 1 to 10 nm) volatile particles are formed in the exhaust plumes of cruising aircraft, as shown by in situ observations and model calculations. These new particles initially form from sulfuric acid, chemi-ions, and water vapor; they grow in size by coagulation and uptake of water vapor and other condensable gases. The conversion fraction of fuel sulfur to sulfuric acid in the young plume is inferred to be likely in the range of 0.4 to about 20%.
http://www.grida.no/publi(...)pcc/aviation/032.htm
Zie de reply onder je..quote:Op zondag 20 maart 2011 01:12 schreef DeMolay het volgende:
@The_Stranger
ik begrijp dat de c130 een hercules is....welke modellen van bijtanktoestellen ken jij in de US army?
Als die strepen vroeger minder voorkwamen is het toch ook niet zo vreemd dat je ze ook minder in oude foto's terug ziet? Je ziet ze zeker terug, je moet alleen even zoeken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:48 schreef Resonancer het volgende:
Zelden, vind het opmerkelijk dat het bijna altijd dezelfde foto's zijn die gepost worden als bewijs dat er voor 1980-1990 (imho is het begin 80 begonnen) wel 's persistente trails bestonden. Nooit 's iemand die in uit z'n eigen (familie) archief , foto's/film met luchten als deze post. En dan hoeven er van mij echt niet zoveel strepen te zien zijn.
Gelukkig dat we het er over eens zijn dat er meer "lange " trails te zien zijn.
Dan zouden op oudere foto's/film toch ook met regelmaat "lange " trails te zien moeten zijn ?
Ben het er ook mee eens dat er meer gevlogen word, en ook dat er innovaties aan motoren en brandstof plaatsvinden. Waarom zou men die techniek niet kunnen misbruiken ?
Er zijn veel verschillende motoren, van de kachelpijpen die onder de 707 hingen tot de brandstofverslinders in Mirages en F-15's en dehigh bypass motoren onder de A380. Het is niet zo vreemd dat je dan op heel wisselende waarden komt voor uitstoot.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:48 schreef Resonancer het volgende:
0,4 en 20 % ? Ze gaan wel flexibel met bepaalde gegevens om. Zou dat ook voor die vetgedrukte kunnen gelden ?
Dan krijg je dit ?
Wel opmerkelijk dat zelfs de MM aandacht aan deze zgn. idioterie besteed.
Dat is niet flexibel met gegevens omgaan, dat is op basis van bekende gegevens een schatting maken, daarom staat er ook infer. Ze zouden kunnen liegen en net doen alsof ze het precies weten, maar dat is gewoon niet zo. Het is dus niet flexibel maar juist secuur.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:48 schreef Resonancer het volgende:
0,4 en 20 % ? Ze gaan wel flexibel met bepaalde gegevens om. Zou dat ook voor die vetgedrukte kunnen gelden ?
Ja en , ik ben niet degene die beweert dat men dit wel exact weet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is niet flexibel met gegevens omgaan, dat is op basis van bekende gegevens een schatting maken, daarom staat er ook infer. Ze zouden kunnen liegen en net doen alsof ze het precies weten, maar dat is gewoon niet zo. Het is dus niet flexibel maar juist secuur.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Goed een aantal simpele redenen dan:
In het geval van brandstof additieven krijg je oa problemen met:
- Problemen met de brandstof balans. de verwachte energieopbrengst per liter/kilo/whatever klopt niet meer met de normale brandstof.
Tja beste Resonancer, dat er een kleine mogelijkheid tot iets bestaat wil niet zeggen dat het ook zo is of dat je er uberhaupt rekening mee moet houden. Zo kan het zijn dat jullie allemaal een verzinsel van mij zijn. Maar is het ook zo?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:50 schreef Resonancer het volgende:
Ik beweer dat nav deze schattingen het prima mogelijkheid is om met additieven te experimenteren.
Wat doet je denken dat het chemtrails waren?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:59 schreef Lambiekje het volgende:
Het was overigens vandaag weer goed raak. Tientallen chemtrails.
Heb er gisteren ook een aantal gezien. Maar ik kan niet zien of het chem of con is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:59 schreef Lambiekje het volgende:
Het was overigens vandaag weer goed raak. Tientallen chemtrails.
Aha... en dat rook je of zo?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:59 schreef Lambiekje het volgende:
Het was overigens vandaag weer goed raak. Tientallen chemtrails.
Het schaakbord gebeuren. Dat was NOOIT. Maar zoals met zoveel zaken heb je stront in je ogen.quote:
Weet je, er bestaat ook nog zoiets als wind. Misschien heb je er wel eens van gehoord?quote:Op zondag 3 april 2011 17:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het schaakbord gebeuren. Dat was NOOIT. Maar zoals met zoveel zaken heb je stront in je ogen.
Een raster patroon is heel eenvoudig te verklaren als je rekening houdt met het luchtwegennet en de wind.quote:Op zondag 3 april 2011 17:08 schreef Lambiekje het volgende:
Het schaakbord gebeuren. Dat was NOOIT. Maar zoals met zoveel zaken heb je stront in je ogen.
Joh doe geen moeite, Lambiekje neemt het toch niet van je aan.quote:Op zondag 3 april 2011 17:22 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Een raster patroon is heel eenvoudig te verklaren als je rekening houdt met het luchtwegennet en de wind.
Stel je neemt een vliegtuig op een luchtweg met 30 knopen zijwind.
10 minuten later komt er nog een vliegtuig langs. De contrail van het eerste toestel zal dan al 5 zeemijlen zijn afgedreven waardoor de contrails naast elkaar komen te liggen. Neem dan een intersectie en je krijgt een raster.
Onthoud hierbij ook dat luchtwegen 8 a 10 zeemijlen breed zijn en vliegtuigen ook direct naar een bepaald punt geklaard kunnen worden.
Het is geen kwestie van welles nietes chemtrails. De vraag is waarom.quote:Op zondag 3 april 2011 20:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Joh doe geen moeite, Lambiekje neemt het toch niet van je aan.
Dus als ik het goed begrijp is het voor jou onomstotelijk dat het chemtrails zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 22:43 schreef Lambiekje het volgende:
Het is geen kwestie van welles nietes chemtrails. De vraag is waarom.
Er zijn wetten op gebasseerd dat het chemtrailen wel wat minder mag. Buitenland die het toegeeft. Alleen Nederland met zijn gecorrumpeerde achterlijke prutswetenschappers willen niet.quote:Op zondag 3 april 2011 22:49 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is het voor jou onomstotelijk dat het chemtrails zijn.
Mag ik dan aan je vragen waarom je dat denkt? Waarom kunnen die lange strepen volgens jou geen contrails zijn?
Kun je voorbeelden geven waarin het sproeien van chemtrails door overheden en of andere instanties wordt toegegeven? Verder, kun je de vraag in mijn vorige post alsjeblieft beantwoorden?quote:Op maandag 4 april 2011 07:30 schreef Lambiekje het volgende:
Er zijn wetten op gebasseerd dat het chemtrailen wel wat minder mag. Buitenland die het toegeeft. Alleen Nederland met zijn gecorrumpeerde achterlijke prutswetenschappers willen niet.
Doel je nog steeds op dat stukje van de duitse TV?quote:Op maandag 4 april 2011 07:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er zijn wetten op gebasseerd dat het chemtrailen wel wat minder mag. Buitenland die het toegeeft. Alleen Nederland met zijn gecorrumpeerde achterlijke prutswetenschappers willen niet.
Onomstotelijk kun je nooit.quote:Op zondag 3 april 2011 22:49 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is het voor jou onomstotelijk dat het chemtrails zijn.
Mag ik dan aan je vragen waarom je dat denkt? Waarom kunnen die lange strepen volgens jou geen contrails zijn?
Kennelijk wel voor Nederlandse belangenverstrengelde wetenschappersquote:Op maandag 4 april 2011 19:29 schreef oompaloompa het volgende:
Denk jij echt dat wetenschap iets locaals is?
Nobel is een farce. En dan mag jezelf bedenken waarom?quote:(en 1 groot homogeen veld wat dat betreft?)
(en dat die nobelprijzen niet tellen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |