abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:07:51 #1
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_85098597


Hier wat handige sites:
Haakpatronen poppen en knuffels
Hobbydoos.nl - Haken
HobbyGigant.nl
Stitch Diva's Crochet Tutorial (Engelstalig, met foto's )
Jessica Tromp - Haaksteken en hun symbolen pagina 1
Jessica Tromp - Haaksteken en hun symbolen pagina 2
Amigurumi leren haken (incl. linkjes naar deel 2 en 3)
Handige tips om (bijna onzichtbaar) te meerderen en minderen
Haaknaalden
Hier kun je je werk bijhouden
Bloemen haken
Zpagetti bollen kun je hier vinden
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
Gratis Nederlandse patronen
Heuse blogpost over onze eigen Wampi aan het haken in de trein!
Voor een indicatie van de gemiddelde afmetingen van babyvoetjes, kom maar op met de slofjes!



Vorige delen:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 -
25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 -
33 - 34

Heb je de laatste post in het topic? Open dan even een nieuw deel. De openingspost vindt je hier.

De laatst geshowde haaksels :

Kwakz0r:


Lyssa:


TwistedDarling:


EsseEi:


Hook on!

[ Bericht 2% gewijzigd door kruimel_20 op 10-08-2010 16:12:53 ]
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:08:31 #2
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_85098624
ik gooide e'm dicht :)
Hopelijk staat het allemaal goed zo

heb op vakantie m'n bunny afgehaakt. Vind het wel heel leuk om beestjes te haken... nu nog zoeken naar het volgende project.
Vind alleen wel dat met acryl het wel teveel pluist. Als ik een strak beestje wil maken moet het denk ik toch met katoen...



trouwens coole jellyfish :)
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_85098970
Leuk konijntje! Is dat die van Lion Brand?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:26:51 #4
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85099488
ooew schattig je konijntje ^^ leuk in het wit!! :D hij lijkt wel wat op m'n knuffel konijn die ik al vanaf m'n geboorte heb ^^ (dus extra mooi! :D)

Heb m'n eerste bloemetjes rij nu echt in elkaar zitten :D
En ben nu even Guusje in elkaar aan het zetten!
Foto's volgen :P
pi_85099911
Ik vond dat popje van canada-girl zo leuk!!! O+

Daar kun je dan ook nog een hele garderobe voor maken O+ Waar komt het patroon vandaan?? :9
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:36:58 #6
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85099940
Ik ben nieuwsgierig naar Guus!
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_85100707
Bijna naar huis! Kan ik aan de slag voor m'n lapje! (en m'n sollicitatiebrief en m'n luchtbed testen :'))
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:00:57 #8
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85101104
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Lyssa het volgende:
Bijna naar huis! Kan ik aan de slag voor m'n lapje!
check :)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_85101569
:D alweer een nieuw topic! dat gaat gauw!
ik ben ook gauw begonnen met een guusje, als kraam/babycadeautje voor een babietje waarvan van de week de test pas positief was :D maar goed, lijfje bijna af, verder nog niks... en ik heb gisteren een 5e baan aan m'n visjesdeken gezet. er moeten er 23 komen, maar ik kan me niet voorstellen dat als ik wat ik nu heb x5 doe, dat ik dan een deken heb die groot genoeg is... toch nog maar eens meten... :D
waren er nog suggesties voor een plaats voor de meet? Van Trui mocht het wel weer bij haar, het mocht ook bij mij, maar dat is heel erg noorderlijk in Noord Holland... waren er nog meer plekken mocht dat nodig zijn? :)
pi_85101721
Ik ben nog bezig met een gehaakt theeserviesje. Zo leuk om daar ook op mijn werk soms wat aan te werken, het geeft zo'n huiselijk idee met een paar cliënten om je heen. Pas zat ik met links een die zat te breien en rechts een die zat te borduren. Ze vochten bijna om een plaatsje naast me. Ondertussen zaten we met de hele club een dvd van een concert van K3 te kijken, een paar deden een poging tot een dansje enzo, echt zo gezellig. En ongemerkt schiet het ook wel op met het haakwerkje. Komende weken maar eens wat afmaak-werk mee nemen als ik naar die locatie ga, ik word gek van al die halve projectjes.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:15:57 #11
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85101898
Canada-girl, welkom. Leuk popje :-)

Kruimel_20, dat is nog eens een leuke knuffel - vooral dat zwarte armbandje.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:17:12 #12
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85101963
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog bezig met een gehaakt theeserviesje. Zo leuk om daar ook op mijn werk soms wat aan te werken, het geeft zo'n huiselijk idee met een paar cliënten om je heen. Pas zat ik met links een die zat te breien en rechts een die zat te borduren. Ze vochten bijna om een plaatsje naast me. Ondertussen zaten we met de hele club een dvd van een concert van K3 te kijken, een paar deden een poging tot een dansje enzo, echt zo gezellig. En ongemerkt schiet het ook wel op met het haakwerkje. Komende weken maar eens wat afmaak-werk mee nemen als ik naar die locatie ga, ik word gek van al die halve projectjes.
Op het werk? Ik wil ook zo'n baan O+
pi_85102452
Kan niet altijd en overal hoor, maar is altijd wel leuk als er gelegenheid voor is. Ik werk in de gehandicaptenzorg en met een late dienst zit je soms een tijd met ze tv te kijken ofzo. Soms moet ik wel eens mee met een cliënt die gedialyseerd wordt, dan ligt hij daar een paar uur aan zo'n apparaat aangesloten en kan ik bijna ongestoord boeken lezen of haken.
Heb altijd wel een haakwerkje bij me, soms heb ik ook een niet-doorbetaalde pauze als ik ergens op een dagbesteding werk en dan zit de ene collega te puzzelen, de ander te handwerken enzo.
pi_85102865
Lieve bunny O+

Mijsje het mag ook hier, maar denk dat trui beter te bereiken is met ov.
pi_85104180
:) oke, dan hebben we weer stof voor lijstjes :D

wanneer kunnen we?: -klik-

waar kunnen we?
- Trui (bij Utrecht)
- Mijsje (Laatste afslag A7 voor de afsluitdijk aan de kant van Noord Holland)
- Anitra (ook bij Utrecht?)
pi_85104913
mijsje mag ook bij mij hoor maar denk niet dat dat doorgaat :-)

Ik heb eigenlijk jullie creatieve ideeën nodig voor de swap :( En nu moet ik het zelf zien op te lossen })
pi_85104981
Haakmeet, haakmeet! *O* *O* *O*

Leuke lapjes voor de tas! :) Ik moet nog beginnen :@ Was gistermiddag vrij omdat ik vanochtend moest werken (ben normaal altijd de hele dinsdag vrij), en deze middag dus, maar ik heb alleen maar Uncharted zitten spelen :@ (wel uitgespeeld zojuist :D )
pi_85105001
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:22 schreef StefanieV het volgende:
mijsje mag ook bij mij hoor maar denk niet dat dat doorgaat :-)

Ik heb eigenlijk jullie creatieve ideeën nodig voor de swap :( En nu moet ik het zelf zien op te lossen })
Stefanie, misschien kun je iemand die niet mee doet met de swap via PM raadplegen?
pi_85105231
Goeiemorgen allemaal,

het patroon van het popje staat op www.bernat.com.
Kijk even bij gehaakte toys.En ik vond ook nog deze,weet niet of jullie die al kennen?
http://www.squidoo.com/crocheteddolls
pi_85105363
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:31 schreef canada-girl het volgende:
Goeiemorgen allemaal,

het patroon van het popje staat op www.bernat.com.
Kijk even bij gehaakte toys.En ik vond ook nog deze,weet niet of jullie die al kennen?
http://www.squidoo.com/crocheteddolls
Ojaa, helemaal vergeten! Welkom! :) Schattig popje is dat zeg, zag 'em haar in het vorige topic maar vergat net in m'n post te zeggen :@ Dat konijntje is ook cute! Wordt dat je volgende projectje?
pi_85106121
Hm Yachiru dat kan ik op zich doen maar denk niet dat er iemand buiten de swap dit al gemaakt heeft maar ik kan het maar proberen.

Iemand die zich geroepen voelt om me te helpen? Iemand die niet mee doet met de swap?
pi_85106127
Geeft niks joh,maar het konijntje Ben ik idd mee bezig nu.
pi_85107305
:) Canada-girl, inderdaad een leuk popje en ook een leuk konijntje :D

ik heb het lijfje met kopje van Guusje afgemaakt net, en ga zo beginnen met het snuitje :) ik ben wel bang dat ik niet genoeg geel heb. moet ik weer een bolletje gaan halen (als het winkeltje er nog zit, want dat zou ermee op houden op korte termijn...) is trouwens ander garen dan balans. ik heb nu Victory gebruikt (net als bij Jip), maar balans is wel fijner om te gebruiken.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:23:02 #24
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85107326
oow jaa helemaal vergeten: het is inderdaad een schattig poppetje!! :D

Stefanie ik wil je wel helpen hoor :) Weet niet of ik het weet, maar kan het altijd proberen (of anders mijn eigen handwerkwonder raadplegen: m'n mams ;))

Guusje giraffe is klaar!!!!


en dit is 1 strook bloempjes voor het lapje voor de tas:


Ga donderdag naar een Festival in Duitsland en morgen al weg dus maandag denk ik pas weer tijd om verder te haken :(
Misschien morgen nog wel wat....

Mijsje: in het boekje staat dat je 75 gram nodig hebt, maar ik had aan 50 gram ruim voldoende! Dus heb nog een bol over:P Van Bravo... Weet niet of je de snuit enzo ook van ander kleurtje doet? of doe je alles geel?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:26:00 #25
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85107440
Guus is erg tof geworden. :D O+
En je lapje voor de tas gaat ook heel leuk worden :Y
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')