abonnement Unibet Coolblue
pi_105161632
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:33 schreef TheArt het volgende:

[..]

Als Veldt fit is, kan hij gewoon meedoen voor de medailles. Het is nu een kwestie van zich plaatsen, want daar moeten nog wel wat goede resultaten voor worden neergezet.
Ik heb op zich best vertrouwen in de kwaliteiten van Veldt. Twee jaar geleden pakte hij brons op het WK omnium. Maar hij heeft wat blessures en problemen met zijn rug gehad. Het is inderdaad te hopen dat ie fit is en zich plaatst.
pi_105169750
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:31 schreef Leatherface het volgende:
Ik kijk erg uit naar het omnium in Londen.

Dat gaat erg interessant en spannend worden. Gevoelsmatig schat ik Ed Clancy heel hoog in. Hij werd al eens wereldkampioen op dit nummer en heeft het thuisvoordeel. Het is een ervaren rot en een goede renner met inhoud.

Maar de top is blijkbaar breed. Op het WK in Apeldoorn ging het tussen de Australiër Freiberg en de Nieuw-Zeelander Archbold. In Astana won Roger Kluge en dit weekend in Cali de Colombiaan Arango. En dan heb je nog renners als de Canadees Bell, de Belg Van Hoecke, de Fransman Coquard en nog wat namen. Tim Veldt wordt waarschijnlijk de Nederlandse kandidaat als ie zich plaatst en hij reed in het verleden wel eens goede uitslagen wanneer hij fit was.
Clancy twijfelt zelf nog over de omnium. Hij vindt het een beetje een loterij en de achtervolging is dat natuurlijk niet.

Verder heb je natuurlijk ook nog de nodige grote namen die vooral op de weg actief zijn, zoals een Viviani, Howard en eventueel een Phinney.
pi_105198368
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:07 schreef wimderon het volgende:

[..]

Clancy twijfelt zelf nog over de omnium. Hij vindt het een beetje een loterij en de achtervolging is dat natuurlijk niet.

Verder heb je natuurlijk ook nog de nodige grote namen die vooral op de weg actief zijn, zoals een Viviani, Howard en eventueel een Phinney.
Ja zeker. Alhoewel ik me afvraag of Phinney nog van BMC de ruimte krijgt voor een baanprogramma. Ik zou hem er wel graag bijzien. :)
pi_107959290
Van donderdag t/m zondag de laatste wereldbeker van het seizoen in Londen. Een belangrijk moment in de strijd om olympische tickets.

Gaan de Nederlandse teamsprint heren het bijvoorbeeld nog redden?
pi_107959520
Michael Hepburn pleit voor een terugkeer van de achtervolging op de olympische programmering. http://www.cyclingnews.co(...)ck-program-reshuffle

Ik ben het roerend met hem eens. Het had een geweldige strijd kunnen worden tussen de oude garde (lees Wiggins) en jonge renners als Phinney, Sergent en Bobridge. Als dan ook nog per land meerdere renners mochten meerijden, mengden Thomas, Durbidge en Hepburn zich tevens in die strijd. Misschien dat zelfs Cancellara en Martin er serieus werk van hadden willen maken.

En laten we dan ook de puntenkoers terughalen.
pi_107961116
:Y
pi_107962408
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 09:27 schreef Leatherface het volgende:
Van donderdag t/m zondag de laatste wereldbeker van het seizoen in Londen. Een belangrijk moment in de strijd om olympische tickets.

Gaan de Nederlandse teamsprint heren het bijvoorbeeld nog redden?
Er zijn nog twee momenten om punten te halen: deze WB en het WK. Ze moeten Polen voorbij gaan. Verschil is niet groot, maar er moeten wel goede resultaten worden neergezet.

Ook een belangrijk moment voor het omnium. Nederland staat op dit moment buiten de 8 Europese tickets, maar de verschillen in die stand zijn nog heel klein. Stroetinga gaat nu de WB in Londen doen. Mijns inziens de perfecte man voor het omnium. 1 goed resultaat van Wim, in Londen of op het WK, en Nederland mag ook op het omnium iemand afvaardigen.
pi_107963615
Wim dicht ik wel kansen toe, ja.
pi_108077107
Pfff, Wim plaatst zich maar nipt voor het hoofdtoernooi van de omnium. Hij moest bij de beste 12 in zijn kwalificatieheat komen (een korte puntenkoers) en hij werd precies 12e met 3 punten.

In het hoofdtoernooi is nu alles mogelijk. Echt hopen op een goed resultaat, d.w.z. een plek in de top-7.
pi_108077189
De Nederlandse achtervolgingsdames deden het gister goed.

Is het ergens op tv TheArt?
pi_108077215
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:34 schreef Leatherface het volgende:
De Nederlandse achtervolgingsdames deden het gister goed.

Is het ergens op tv TheArt?
Nope helaas niet, ik volg het via de livetiming van Tissot Timing op internet. De avondwedstrijden zijn waarschijnlijk wel op tv, maar de ochtendwedstrijden zeker niet.
pi_108077328
Ik vind de Australische achtervolgingsploeg bij de heren toch ook wel sterk hoor.

Britten hebben thuisvoordeel en worden er vast sterker op nu Geraint Thomas er weer bij is (en Clancy wellicht vol zich op de ploegenachtervolging stort). Maar ik durf geen geld te zetten op een gouden plak voor de Britten.

Dat kan wel eens een mooi duel worden op de Spelen.
pi_108088028
Meares en McCulloch reden een wereldrecord in de kwalificatie van de teamsprint voor vrouwen: 0:00:32.828.
pi_108088253
teamsprint heren werden 9e, wel voor Polen, maar moeten op WK 5 plaatsen hoger dan de polen eindigden om naar de OS te mogen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_108088541
Gaat lastig worden voor de teamsprinters zo. Njah, hopen dat Mulder eventueel iets kan op de Keirin straks.

Iemand met zoveel wk-medailles mag wel eens een olympische plak pakken. Goud zal lastig worden, maar zilver of brons zou hem toch wel eens toekomen.
pi_108088919
2 plaatsen hoger vandaag en alles was nog mogelijk geweest, maar het is gewoon niet goed genoeg.

Overigens ook Stroetinga vandaag matig. Ik vroeg Jeroen Koster (van de NOS) al of hij wist of er wat met hem aan de hand was. Hij zou het gaan vragen. Wim rijdt i.i.g. ver onder niveau vandaag. Het zal zo ook lastig worden om een plek op het omnium te krijgen. Nu moet hij wel een heel goed resultaat halen op het WK.
pi_108089110
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef TheArt het volgende:
2 plaatsen hoger vandaag en alles was nog mogelijk geweest, maar het is gewoon niet goed genoeg.

Overigens ook Stroetinga vandaag matig. Ik vroeg Jeroen Koster (van de NOS) al of hij wist of er wat met hem aan de hand was. Hij zou het gaan vragen. Wim rijdt i.i.g. ver onder niveau vandaag. Het zal zo ook lastig worden om een plek op het omnium te krijgen. Nu moet hij wel een heel goed resultaat halen op het WK.
jij bent t v d h? ;)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_108089194
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef franklop het volgende:

[..]

jij bent t v d h? ;)
:Y

Mijn tweets langs zien komen? ;)
pi_108089222
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:28 schreef TheArt het volgende:

[..]

:Y

Mijn tweets langs zien komen? ;)
:Y

zal je eens volgen :P
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_108095076
WR en brons voor Australie teampursuit vrouwen. 3.19.164, Nederland dus 4e in 3.21.164
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_108095305
GBR in great form with another world record in the Women's Team Pursuit 3.18.148

Live op BBC 2 trouwens
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_108095584
teamsprint finale nu, Frankrijk - Duitsland
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_108151903
Mooie hal in Londen.

Hoy toch weer indrukwekkend. Zal nog een stevig gevecht worden met Kenny om de startplaats op de sprint. Hoy maakt op dit moment echter de beste indruk.
pi_108152572
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 16:11 schreef Leatherface het volgende:
Mooie hal in Londen.

Hoy toch weer indrukwekkend. Zal nog een stevig gevecht worden met Kenny om de startplaats op de sprint. Hoy maakt op dit moment echter de beste indruk.
Hoy lijkt toch weer op tijd in orde te zijn. Deze wedstrijd is voor de Britten samen met het WK een belangrijke om uit te maken wie van de twee er naar de Spelen gaat.

Voor de Spelen zullen de wonderpakken ook weer uit de kluis gehaald worden.
pi_108152658
Hoy klopt Forstemann in de halve finale.

Ik vraag me eigenlijk af of die Forstemann niet teveel lichaamsmassa heeft. Als je die benen ziet. Teveel gewicht gaat ook alleen maar tegen je werken, lijkt me.
pi_108152734
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 16:30 schreef wimderon het volgende:

[..]

Hoy lijkt toch weer op tijd in orde te zijn. Deze wedstrijd is voor de Britten samen met het WK een belangrijke om uit te maken wie van de twee er naar de Spelen gaat.

Voor de Spelen zullen de wonderpakken ook weer uit de kluis gehaald worden.
Ergens is het zuur voor Hoy of Kenny.

Voor renners uit de gevestigde landen is het bijna moeilijker om zich te kwalificeren dan op de Spelen zelf een medaille te winnen. Het veld in Londen is straks aardig uitgedund.

En wat voor Hoy en Kenny geldt, gaat uiteraard ook op voor Baugé en Sireau.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:08:50 #102
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_117922312
Het WB-seizoen is geopend in Colombia. Veldt net naast het podium op het omnium.

[ Bericht 19% gewijzigd door borisz op 13-10-2012 11:19:50 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_120779685
Morgen beginnen de NK in Apeldoorn. Benieuwd of er nog wat jong talent in Nederland rondrijdt. Ik weet dat de Kreders soms op de baan goed rijden, maar ik heb het de laatste tijd niet echt meer gevolgd.

Zaterdag ben ik er trouwens zelf bij in Omnisport.
pi_120853750
Bondscoach Robert Slippens is overigens opgestapt naar aanleiding van de subsidievermindering.
pi_120865838
http://nos.nl/artikel/456(...)-belgische-bond.html

Peter Pieters blijft bondscoach van de Belgen. Hij is volgens mij met goed werk bezig daar. Op de Spelen waren er nog geen medailles, maar wie weet over vier jaar in Rio wel.
pi_120873592
Op mogelijke supertalenten na zal het er in ieder geval niet beter op worden. -O-
pi_120884081
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Op mogelijke supertalenten na zal het er in ieder geval niet beter op worden. -O-
Niet direct nee. Als de puntenkoers weer olympisch wordt, kan best Vos weer de titel winnen in Rio. Maar dat kan de problemen niet camoufleren. Je kunt niet louter en alleen op Vos teren.
pi_120926699
Ik was vandaag dus bij het NK. Vanwege de reisafstand besloten om niet het hele programma af te wachten, maar ik had wel de kwalificaties van de puntenkoers mannen gezien. Grappig dat die oude Van Bon nog meedeed. Hij plaatste zich trouwens niet voor de finale.
pi_120930239
Voor mijn gevoel is Van Bon al een eeuwigheid gestopt met wielrennen op de weg.
pi_120931098
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Voor mijn gevoel is Van Bon al een eeuwigheid gestopt met wielrennen op de weg.
Dat is ie ook. Maar zo nu en dan doet Van Bon nog wel eens een puntenkoersje op de baan.
pi_120931263
Theo Bos was trouwens ook van de partij op de puntenkoers. Ik vraag of me af of hij toch nog serieus werk van de baan gaat maken indien duurnummers als de puntenkoers en madison terug op het olympische programma komen. Daar heeft ie meer medaillekansen dan op de weg, zeker in het bergachtige Rio.
pi_120947244
Hugo Haak won de kilometer tijdrit in een snelle tijd: 1.02,48. Zilver was voor Theo Bos, brons voor Yondi Schmidt.

Goede tijd van Haak. Toch een lichtpuntje in donkere dagen voor het Nederlandse baanwielrennen (die bezuinigingen dus). Hij won trouwens ook de keirin, voor Nils van 't Hoenderdaal en Matthijs Buchli.

Wim Stroetinga won de puntenkoers, voor Raymond Kreder en Tim Veldt. Veldt was op zijn beurt de snelste in de scratch. De Noord-Hollander bleef Jenning Huizenga en Barry Markus voor.

Marianne Vos zou vandaag samen met Roxanne Knetemann de duokoers rijden.
pi_120982415
De broertjes Kreder winnen de koppelkoers. :D Bij de dames winnen Vos/Knetemann.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_120998882
Leuk voor de Kredertjes. :)

Vos sluit het jaar passend af met de zege op de koppelkoers, samen met Roxanne Knetemann. Wát een droomjaar van de kannibaal uit Babyloniënbroek.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 april 2013 @ 14:53:44 #115
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_125311123
Hoy gaat vanmiddag waarschijnlijk zijn afscheid aankondigen -O-

http://www.guardian.co.uk(...)s-cycling?CMP=twt_gu

Hoy _O_ _O_ _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_125313503
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan....

Groot sportman, Chris Hoy. Letterlijk en figuurlijk.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 april 2013 @ 13:04:28 #117
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_125437201
Bevestiging is binnen.

quote:
"I am officially announcing my retirement. It was not a decision I took easily or lightly, but I know it's the right decision. Nothing would give me more pleasure than going to Glasgow, but I don't want to be there for the numbers. Being objective, I got every last drop out in London. Now it's time for younger riders to experience what it is like to compete in front of a home crowd."
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_125437845
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:53 schreef heywoodu het volgende:
Hoy gaat vanmiddag waarschijnlijk zijn afscheid aankondigen -O-

http://www.guardian.co.uk(...)s-cycling?CMP=twt_gu

Hoy _O_ _O_ _O_
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:01 schreef Leatherface het volgende:
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan....

Groot sportman, Chris Hoy. Letterlijk en figuurlijk.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:04 schreef borisz het volgende:
Bevestiging is binnen.

[..]

Verdient een eigen topic. _O_

SPT / Sir Chris Hoy beëindigt loopbaan
pi_125469212
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:25 schreef Bronson het volgende:

[..]

[..]

[..]

Verdient een eigen topic. _O_

SPT / Sir Chris Hoy beëindigt loopbaan
Prima, is voor een zesvoudig Olympisch kampioen wel op zijn plaats. :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:05:52 #120
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_130379587
quote:
De puntenkoers keert niet terug op het olympisch programma van de baanrenners. Dat meldt de Britse krant The Telegraph vrijdag. Het onderdeel werd voor de Spelen van Londen geschrapt en werd vervangen door het omnium. De hoop was dat de puntenkoers zou terugkeren in 2016. Het internationaal olympisch comité IOC zou nu echter hebben laten weten dat er geen wijziging komt in de onderdelen.
Marianne Vos pakte bij de Spelen van 2008 in Peking het goud op de puntenkoers. De Nederlandse renner Wim Stroetinga hoopte zich bij de mannen weer op dit onderdeel te kunnen gaan richten, maar voor Rio 2016 is dit geen optie.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_130393295
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:05 schreef borisz het volgende:

[..]

Erg jammer, puntenkoers is één van de mooiste onderdelen bij het baanwielrennen.
pi_130848038
Teun Mulder beëindigt zijn carrière als 'normaal' baanwielrenner. Hij blijft wel op de velodromes actief, want hij wordt tandemrijder voor visueel gehandicapte wielrenners.

Toch een mooie loopbaan gehad met drie wereldtitels en Olympisch brons. Echt zo iemand die er vrijwel alles uit heeft gehaald. En hij was ook jarenlang een vaste klant in grote Keirin-finales. :)
pi_130848060
Die bronzen plak was wel een erg mooi einde eigenlijk _O_
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_130848117
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:44 schreef franklop het volgende:
Die bronzen plak was wel een erg mooi einde eigenlijk _O_
Mooi sluitstuk inderdaad van een memorabele Olympische dag voor Nederland, met natuurlijk ook Epke Zonderland die dag. :)
pi_130848232
Zonde trouwens dat de puntenkoers niet op de OS terugkomt. Dat is nu net een onderdeel waar je af en toe verrassende winnaars krijgt, net als de koppelkoers. Komt ook een stukje tactiek en geluk bij kijken.
pi_130851573
Geen EK Apeldoorn meer voor hem?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 oktober 2013 @ 13:00:19 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132756404
WB Manchester komt eraan
http://www.bbc.co.uk/sport/0/cycling/24758158

WB Mexico is 5-7 december
Een derde locatie NNB
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 november 2013 @ 16:18:10 #128
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132796595
quote:
De Nederlandse achtervolgingsploeg heeft zich bij de wereldbekerwedstrijden in de Engelse plaats Manchester in een nationaal record geplaatst voor de strijd om het brons. Dion Beukeboom, Roy Eefting, Jenning Huizinga en Tim Veldt legden de 4 kilometer af in 4.03,033, goed voor de vierde tijd.
Oranje strijdt later op de dag tegen de Deense ploeg voor een podiumplaats tijdens de eerste wereldbekerwedstrijd van het seizoen. De finale gaat tussen Australië en thuisfavoriet Groot-Brittannië, dat in 3.59,672 als enige ploeg onder de 4 minuten bleef.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 november 2013 @ 12:08:08 #129
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132848536
Kenny niet door de Q van het sprinttoernooi _O- http://www.bbc.co.uk/sport/0/cycling/24794506
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 november 2013 @ 16:36:37 #130
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133221703
quote:
Geen Nederlandse inbreng ploegenachtervolging WK baan in Colombia
Geplaatst op 13 november 2013
Nieuwegein, 13 november 2013 – De Nederlandse ploegenachtervolging op de baan rijdt dit jaar geen Wereldkampioenschap. De KNWU heeft dit besluit genomen vanuit sporttechnisch oogpunt maar ook vanwege financiële redenen.

Technisch directeur KNWU Thorwald Veneberg licht toe: “Het besluit van de UCI om de laatste wereldbeker ook in Mexico te laten plaatsvinden, heeft als gevolg dat onze renners, met slechts 5 weken tussentijd, binnen 3 maanden twee maal naar Mexico (red. beide wereldbekers) en naar het Wereldkampioenschap in Colombia moeten reizen. Om mee te mogen strijden in Colombia om de wereldtitels, zijn zij namelijk verplicht om alle wereldbekers te rijden. Het vele reizen binnen zo’n korte periode heeft zijn weerslag op de fysieke gesteldheid van onze renners en daarmee op de resultaten. Op deze wij ze draagt het rijden van de Wereldbekers en het Wereldkampioenschap onvoldoende bij aan de lange termijn doelstelling richting de Olympische Spelen van Rio de Janeiro”
Veneberg vervolgt met de financiële impact van de keuze voor een tweede wereldbeker in Mexico: ’Natuurlijk speelt bij deze keuze ook de financiering een belangrijke rol. Wij hebben niet de luxe om de voltallige baanequipe drie maal naar Zuid-Amerika af te laten reizen en moeten daarom keuzes maken.”

Het ploegenachtervolgingsteam, bestaande uit Nick Stӧpler, Jenning Huizenga, Tim Veldt, Dion Beukeboom, Roy Eefting en Wim Stroetinga heeft als droom om samen naar de Olympische Spelen van Rio de Janeiro in 2016 te gaan. De ploeg heeft een uniek voorbereidingsprogramma en zet alles op alles om deze droom te verwezenlijken.
Vanaf volgend jaar tellen de punten van alle Wereldbekerwedstrijden en Wereldkampioenschappen mee voor kwalificatie richting de Olympische Spelen 2016. Gezien de lastige combinatie van twee Wereldbekers in Mexico en een WK in Colombia in 2013/2014, zoals eerder genoemd, zet het team hun kracht en financiën in op het jaar waarin de punten meetellen voor de Spelen.

“Natuurlijk vinden wij het jammer dat we geen Wereldbekers en WK rijden. Echter, wij hebben maar 1 doel en dat is een medaille op de Olympische Spelen (Rio de Janeiro 2016) en niet naar de korte termijn. De keuze komt uiteindelijk onze droom ten goede, en daar gaan we dan ook voor 100% voor”, aldus Jenning Huizenga.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133223269
Jammer, een goede achtervolgingsploeg is vaak toch de ruggengraat van een goede baanploeg.
pi_134040555
Tijden dit weekend in Mexico gaan echt negens over :')

Pervis haalt bijvoorbeeld even een kleine 3 seconde van het WR op de kilometer af.
pi_134040837
Nou is Mexico wel op hoogte natuurlijk, is het al een tijd geleden dat er op een dergelijke hoogte is gereden?
Niettemin wel bizar veel idd.
in a crowd you lose humanity
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 december 2013 @ 08:19:53 #134
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_134040964
Hugo Haak op plek 5 ook nog onder het oude WR :P

WR sprint: 9.572 --> 9.347 en 4 man onder het oude WR.
WR teamsprint: 42.600 --> 41.871 en 2 teams onder het oude WR

WR sprint vrouwen: 10.573 --> 10.384 (WR stond al in Aguascalientes)
500m vrouwen: 33.010 --> 32.836
Team pursuit vrouwen: 4:19.115 --> 4:16.552

Die achtervolgsters halen dus ongeveer hetzelfde van het WR af als Pervis in een wedstrijd van nog geen minuut 8)7
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_134041330
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 04:16 schreef wimderon het volgende:
Tijden dit weekend in Mexico gaan echt negens over :')

Pervis haalt bijvoorbeeld even een kleine 3 seconde van het WR op de kilometer af.
Zal daar straks in Cali op het WK ook wel hard gaan, al weet ik niet of dat hoger of lager ligt dan Aguascalientes.
pi_137701586
Damn, dat komt hard aan.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 maart 2014 @ 18:53:27 #138
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137701865
Schijnt dat ze breuken/verwondingen aan knie en bovenbeen heeft opgelopen, dan kom je goed weg :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137702102
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:53 schreef heywoodu het volgende:
Schijnt dat ze breuken/verwondingen aan knie en bovenbeen heeft opgelopen, dan kom je goed weg :{
Dat kun je wel stellen ja.
pi_138460332
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:53 schreef heywoodu het volgende:
Schijnt dat ze breuken/verwondingen aan knie en bovenbeen heeft opgelopen, dan kom je goed weg :{
Tevens schijnt dat ze vlak hiervoor positief getest heeft op cocaïne :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 mei 2014 @ 12:51:45 #141
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_140310063
quote:
De Europese kampioenschappen baanwielrennen worden dit jaar in de Caraïben gehouden. De Europese wielerbond heeft de organisatie van het evenement van 16 tot en met 19 oktober toegewezen aan het eiland Guadeloupe. De wedstrijden worden verreden op het Vélodrome Amédée Detraux in Baie-Mahault.

De Europese titelstrijd telt mee voor de kwalificatie voor de Olympische Spelen in 2016 in Rio de Janeiro.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_140310155
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 12:51 schreef borisz het volgende:

[..]

:D

Maar is natuurlijk gewoon Frankrijk.
pi_140672308
quote:
Wielerbaan Apeldoorn niet goed gelegd

Het merendeel van de 12.000 latten die samen de wielerbaan Omnisport in Apeldoorn vormen, is niet goed gelegd. Het hout van de wielerbaan is niet vochtig genoeg en er zijn te weinig eisen gesteld aan de houtsoort. Daardoor laten er grote splinters los uit de baan.

Dat is gebleken uit onderzoek door een Wagenings bureau, dat de gemeente Apeldoorn heeft laten doen. Apeldoorn gaf opdracht voor het onderzoek toen de Koninklijke Nederlandse Wieler Unie KNWU eind februari per onmiddellijk besloot de baan niet meer te gebruiken. Verschillende wielrenners kregen tijdens trainingen en wedstrijden grote splinters in hun benen. Ook de internationale licentie voor de baan is opgeschort.
Er zijn volgens de onderzoekers geen manieren om het splinteren van de baan te verhelpen. Dat betekent volgens de gemeente Apeldoorn dat er een hele nieuwe baan moet worden gelegd in het sportcentrum, dat eind 2008 in gebruik is genomen. De bouwer van de baan krijgt een paar weken tijd om te reageren, maar de gemeente beraadt zich ondertussen op juridische stappen.
Apeldoorn wil de internationale licentie zo snel mogelijk terug, zodat er weer topwedstrijden in Omnisport kunnen worden gereden. De KNWU en NOCNSF worden betrokken bij het vinden van een oplossing. Apeldoorn verwacht daar deze maand een besluit over te nemen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_goed_gelegd__.html
Oef. :X
pi_145789792
6-Daagse van Amsterdam nu live op Eurosport 2.
pi_145790840
:X :X :X :X Zware valpartij.
Derny rijder rijdt over renner. :X :X :X :X

Een GVD live op TV :o

Ziet er niet goed uit.
pi_145790896
En nog een GVD van Traksel. :D
pi_145791027
:X :X :X
pi_145791051
Derny rijder gebruikt renner gewoon als springschans.
  Spellchecker dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:19:38 #149
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_145865371
Toch wel leuk dat zesdaagse fietsen. Veel afwisseling en weinig pauze tussen de onderdelen. ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')