abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 augustus 2010 @ 23:54:55 #176
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_85164439
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:29 schreef Dubish het volgende:
Hmmmm, Het is rustig.. :')
Vertel jij nog 'ns wat dan? ;)
pi_85164846
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:22 schreef twiFight het volgende:
maar waar ik nog meer van hou is mensen die gewoon even een route uitprinten als ze ergens heen gaan.
Tot er een omleiding komt, is direct heel die print waardeloos geworden.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 00:27:10 #178
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_85166037
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:03 schreef vannelle het volgende:

[..]

Tot er een omleiding komt, is direct heel die print waardeloos geworden.
Mwuah, dan staan er meestal wel borden bij met een alternatieve route, of je moet eventjes uit je doppen kijken hoe je de juiste weg weer op komt.

Overigens hebben we dat in Tsjechie gehad, op vakantie, toen navigatie nog niet bestond. Mooi een route uitgeprint, zaten we in the middle of nowhere.. wegen afgesloten, en het was zo'n buitengebied dat er ook geen zinnige alternatieven waren. En in Tsjechie doen ze niet zo aan duidelijkheid. Uiteindelijk hebben we bijna een uur gedaan over 2 km :'(
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_85167992
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:27 schreef twiFight het volgende:

[..]

Mwuah, dan staan er meestal wel borden bij met een alternatieve route, of je moet eventjes uit je doppen kijken hoe je de juiste weg weer op komt.


Vooral in een drukke stad werkt dat uitstekend!
pi_85173786
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:27 schreef twiFight het volgende:

[..]

Mwuah, dan staan er meestal wel borden bij met een alternatieve route, of je moet eventjes uit je doppen kijken hoe je de juiste weg weer op komt.

Overigens hebben we dat in Tsjechie gehad, op vakantie, toen navigatie nog niet bestond. Mooi een route uitgeprint, zaten we in the middle of nowhere.. wegen afgesloten, en het was zo'n buitengebied dat er ook geen zinnige alternatieven waren. En in Tsjechie doen ze niet zo aan duidelijkheid. Uiteindelijk hebben we bijna een uur gedaan over 2 km :'(
hehe, deze vakantie ben ik ook naar tsjechie geweest (3e keer, 1e keer met navigatie) en voorheen liep het wel goed af. nu met navigatie was er ook een omleiding maar dan zit je ook nog ff uit te vogelen hoe je moet rijden. Daar is het sowieso lang rijden meestal omdat er maar heel weinig snelwegen zijn. Een ritje van 100 km kost je al gauw 2 uur
lama
pi_85174636
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:43 schreef jacobras het volgende:
Vergeten jullie ook nog wel 'ns de achter ruitenwissen uit te doen? :P Kwam er laatst na 5 minuten rijden pas achter dat dat ding vrolijk over een droog raam zat te glijden :X.
Gebruik hem nooit.
pi_85176242
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:57 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Gebruik hem nooit.
Ik heb er niet eens een :+
pi_85177813
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:43 schreef jacobras het volgende:
Vergeten jullie ook nog wel 'ns de achter ruitenwissen uit te doen? :P Kwam er laatst na 5 minuten rijden pas achter dat dat ding vrolijk over een droog raam zat te glijden :X.
kijk jij maar eens in de 5 minuten door je achteruitkijk spiegel dan?
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_85178671
@jacobras

Is me wel een aantal keer overkomen ja :P

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:00 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

kijk jij maar eens in de 5 minuten door je achteruitkijk spiegel dan?
Nee, maar dat ding veegt toch ook maar eens in de 30 seconden ofzo je achterruit schoon? ;)

Even een quote van een ander forum:
quote:
Verdomme, zojuist misschien een rood licht meegepakt.
Ik reed zo'n 60~ en het stoplicht sprong op oranje. Omdat er iemand achter me zat besloot ik om gas bij te geven, maar nét toen ik over de streep ging (of er op was) zag ik het licht nog op rood springen.

Zit er meestal niet een vertraging van 1 á 2 seconden in voordat het flitskastje geactiveerd wordt?

Ik hoop het, anders ben ik voor niks aan het werk :p

Stond trouwens naar mijn mening redelijk kort op oranje.
Was precies op dit punt dat hij op rood sprong, maar dan op de rechter rijstrook:
http://maps.google.nl/?ie(...)bp=12,90.67,,0,14.03
  donderdag 12 augustus 2010 @ 11:36:15 #185
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85179037
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:26 schreef Spelvout het volgende:

Even een quote van een ander forum:
[..]

Was precies op dit punt dat hij op rood sprong, maar dan op de rechter rijstrook:
http://maps.google.nl/?ie(...)bp=12,90.67,,0,14.03
Balen zeg, fkn' dure bon ook, 156,- incl. administratiekosten. Ik ben ook een paar weken geleden vol door rood gegaan, omdat de motor al tig was afgeslagen voor groen. Toen ik de auto weer rijdend had, bleek ie al op rood te staan ;( Nog niks van gehoord overigens..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_85179068
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:26 schreef Spelvout het volgende:
@jacobras

Is me wel een aantal keer overkomen ja :P
[..]

Nee, maar dat ding veegt toch ook maar eens in de 30 seconden ofzo je achterruit schoon? ;)

Even een quote van een ander forum:
[..]

Was precies op dit punt dat hij op rood sprong, maar dan op de rechter rijstrook:
http://maps.google.nl/?ie(...)bp=12,90.67,,0,14.03
auch, das minder. Hoe hard mag je daar? Grote kans dat hij ook op snelheid flitst. Bij zulk soort dingen maak ik me niet zoveel zorgen wat er achter me rijdt, heb geen zin in een door-rood-boete.
pi_85180562
Ik heb gister iemand keihard gesnitched trouwens :')

Op de A4 was ik aan het inhalen en ineens komt er zo'n lelijke Kia Sorento bijna in mijn kofferbak rijden knipperen met zn lichten e.d. maar ik was nog aan het inhalen en kon nog niet opzij, maar ik zag achter me al een V50 van het KLPD opdoemen. Dus toen liet ik het gas iets los, waarna hij nog dichter op me kwam rijden. Vervolgens ging ik aan de kant en die blinde mongool had die zuurstok nog niet gezien :') Dus die scheurde ervandoor, V50 er overheen en Politie Volgen aan _O-

:')
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:19:25 #188
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_85180702
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:00 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

kijk jij maar eens in de 5 minuten door je achteruitkijk spiegel dan?
Vond 5 minuten ook al enorm lang inderdaad :P
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_85180798
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:37 schreef L0we het volgende:

[..]

auch, das minder. Hoe hard mag je daar? Grote kans dat hij ook op snelheid flitst. Bij zulk soort dingen maak ik me niet zoveel zorgen wat er achter me rijdt, heb geen zin in een door-rood-boete.
50, wat ik opzich ook belachelijk vindt want de weg gaat zo een aantal km door:
http://maps.google.nl/?ie(...)001732,0.005284&z=18

Overigens is het eigenlijk verplicht om door te rijden als er iemand achter je zit en je niet redelijksgewijs kunt stoppen ;)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:26:39 #190
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_85180936
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:00 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

kijk jij maar eens in de 5 minuten door je achteruitkijk spiegel dan?
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:26 schreef Spelvout het volgende:
Nee, maar dat ding veegt toch ook maar eens in de 30 seconden ofzo je achterruit schoon? ;)
pi_85182337
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:22 schreef Spelvout het volgende:

[..]

50, wat ik opzich ook belachelijk vindt want de weg gaat zo een aantal km door:
http://maps.google.nl/?ie(...)001732,0.005284&z=18

Overigens is het eigenlijk verplicht om door te rijden als er iemand achter je zit en je niet redelijksgewijs kunt stoppen ;)
Als je niet redelijksgewijs kunt stoppen lijkt het me heel sterk dat het licht op rood springt als je net over de streep rijdt :)
pi_85182803
Potverdorie, ik moet toch echt eens die hellingproef met de voetrem oefenen, hij slaat steeds af bij dezelfde soorten kruisingen :') Met de handrem heb ik er geen probleem mee, maar net sloeg hij dus weer af ;( . En ik moet de handrem goed naar beneden drukken :@ Verder is de auto nog heel, ondanks het in- en uitparkeren en uit de garage rijden enzo *)
Tap tap tap
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:11:48 #193
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85182891
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Potverdorie, ik moet toch echt eens die hellingproef met de voetrem oefenen, hij slaat steeds af bij dezelfde soorten kruisingen :') Met de handrem heb ik er geen probleem mee, maar net sloeg hij dus weer af ;( . En ik moet de handrem goed naar beneden drukken :@ Verder is de auto nog heel, ondanks het in- en uitparkeren en uit de garage rijden enzo *)
Het is eigenlijk zo makkelijk... :D
pi_85183182
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:11 schreef mstr het volgende:

[..]

Het is eigenlijk zo makkelijk... :D
Ik had met rijlessen ook nergens moeite mee :D . Maar nu is het al een paar keer raak geweest. Moet gewoon meer gasgeven denk ik :')
Tap tap tap
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:28:01 #195
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_85183657
De dealer belde net en kon mij vertellen dat de auto volgende week donderdag opgehaald kan worden :D! Had rekening gehouden met een levertijd van 2 maanden ofzo maar dit valt mij goed mee :9~

Beetje jammer alleen dat ik vandaag precies 3 weken geleden geslaagd ben.... en defensie nog steeds mijn rijbewijs niet heeft :N Heel asociaal dat dit zo lang duurt, maar als reden hadden ze vakantie, ja ja :r

Gaat nog spannend worden dus of ik voor donderdag mijn rijbewijs heb EN kan laten omzetten bij de gemeente -O-
Op elke fokker past een bril.
pi_85187629
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef L0we het volgende:

[..]

Als je niet redelijksgewijs kunt stoppen lijkt het me heel sterk dat het licht op rood springt als je net over de streep rijdt :)
Zoals ik aangaf vond ik het stoplicht redelijk snel van oranje op rood springen.

Ik had denk ik nog een meter of 20-25 te gaan tot de stopstreep, met 60km/h leg je 16.6 meter per seconde af. Dan is het echt levensgevaarlijk om vol op de rem te stampen, ik was hoe dan ook pas na de stopstreep tot stilstand gekomen, dan beter doorrijden.
pi_85189608
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:55 schreef Spelvout het volgende:

[..]

Zoals ik aangaf vond ik het stoplicht redelijk snel van oranje op rood springen.

Ik had denk ik nog een meter of 20-25 te gaan tot de stopstreep, met 60km/h leg je 16.6 meter per seconde af. Dan is het echt levensgevaarlijk om vol op de rem te stampen, ik was hoe dan ook pas na de stopstreep tot stilstand gekomen, dan beter doorrijden.
Dan zou ik dat maar heel snel voorleggen aan de gemeente... Dat zou betekenen dat het licht nog geen 2 seconden op oranje stond, voor hij al op rood sprong. Dat is wel heel erg kort :).
pi_85191307
Volgens mijn broertje (de politieagent :') ) is het meestal wel zo dat je 2 seconden speling hebt bij die roodlicht-flitskasten. Je zult er dus wel mee wegkomen ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door EMCioran op 12-08-2010 17:25:18 ]
pi_85192743
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:17 schreef EMCioran het volgende:
Mijn broertje (de politieagent :') ) is het meestal wel zo dat je 2 seconden speling hebt bij die roodlicht-flitskasten. Je zult er dus wel mee wegkomen ^O^
Dat zou mooi zijn :P
Toen ik het licht op rood zag springen keek ik ook gelijk om via m'n schouder maar ik zag geen flits. Het flitskastje was alleen niet in mijn zicht dus daarom weet ik het niet zeker.

Ik moet er zometeen weer langs, zal nu wat rustiger rijden en gewoon stoppen zodra het oranje wordt :D
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:51:45 #200
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85192807
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:50 schreef Spelvout het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn :P
Toen ik het licht op rood zag springen keek ik ook gelijk om via m'n schouder maar ik zag geen flits. Het flitskastje was alleen niet in mijn zicht dus daarom weet ik het niet zeker.

Ik moet er zometeen weer langs, zal nu wat rustiger rijden en gewoon stoppen zodra het oranje word :D
Tegenwoordig flitsen ze met infrarood, wat je niet kunt zien. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')