abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 september 2010 @ 13:59:14 #151
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_86496860
helaas word het niets in die nieuwe tent..
ik mis zaal 8 wel helaas.. de laatste tijd is het niet meer zo gezellig om te stappen in het stadje..
daar moet snel verandering in komen
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
  donderdag 16 september 2010 @ 14:06:51 #152
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_86497073
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:59 schreef Softfeel het volgende:
helaas word het niets in die nieuwe tent..
ik mis zaal 8 wel helaas.. de laatste tijd is het niet meer zo gezellig om te stappen in het stadje..
daar moet snel verandering in komen
Nou nou nou, optimistje.. :') Laten we het eerst even een jaartje aanzien voordat we gaan schreeuwen dat het niks wordt.. :D

Als het je niks lijkt kun je die dag ook naar, FF Wat Anders - Grooves World Music Beats Funk and more, met DJs Skizm & J. Cousteau.. :)



En/of,

....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  donderdag 16 september 2010 @ 14:10:11 #153
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_86497193
nou ik begreep laatst dat ze eigenlijk een doorstart willen gaan maken dus vandaar zo...
de laatste tijd worden we nogal veel doodgegooid met van dit soort events..

kijk eens wat met soho gebeurd is niet dat ik daar ooit binnen ben geweest,
het publiek word veel te jong... als je om je heen kijkt zie je alleen maar jong volk rondrennen.
de sfeer is aan het vergaan..

waar het nog goed te doen is is bij de Roerkade daar is het nog wel gezellig.. maar niet veel te beleven..
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
  donderdag 16 september 2010 @ 14:24:13 #154
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_86497739
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:10 schreef Softfeel het volgende:
nou ik begreep laatst dat ze eigenlijk een doorstart willen gaan maken dus vandaar zo...
Nee hoor, geheel nieuw management, nieuwe naam, nieuwe opzet, niks geen doorstart.. :)
quote:
de laatste tijd worden we nogal veel doodgegooid met van dit soort events..
Oh!?.. :?

quote:
kijk eens wat met soho gebeurd is niet dat ik daar ooit binnen ben geweest,
het publiek word veel te jong... als je om je heen kijkt zie je alleen maar jong volk rondrennen.
de sfeer is aan het vergaan..
Ben ook nog nooit in Soho geweest, maar het kan kloppen wat je zegt, had ik ook wel verwacht dat het concept niet zou werken in Roermond.. :)

quote:
waar het nog goed te doen is is bij de Roerkade daar is het nog wel gezellig.. maar niet veel te beleven..
Klopt.. :Y
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  donderdag 16 september 2010 @ 14:33:41 #155
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_86498128
Ja klopt dat het nieuw is maar toch op de een of andere manier willen ze een doorstart maken.
maar dat zijn geruchten die er weer rond gaan.

nou die evenementen zijn ook veel van die kleine dingetjes ik zal eens vragen waar ze zich afspelen....

nou club soho is eigenlijk alweer einde omdat ze daar dat jong publiek uit gegooid hebben en dan alleen 18+ niets mis mee maar ga dan geen 10 euro entree vragen waar als je binnen komt verblind word van de lichten of roze lampjes..
( en nee ben er niet binnen geweest toen ze aan het bouwen waren of met stappen alleen met een controle)

Ook de muziek is niet goed daar..
De gemeente moet gewoon hun plannen onder het stof halen om de veldstraat op te knappen en er geld in pompen 1 malig. ik weet dat ze er zijn dan doe het ook.
laat de veldstraat herleven zoals vroeger le cave voor de kids en hoafke voor ons.. en de rest er ook bij opknappen goede regels treffen en je hebt weer publiek...

maar nee ze willen onderzoeken of een disco goed is bij het outlet center... wat gaat er gebeuren als die komt krijg je een soort cheetah effect alle duitsers hier en wij daar... dat is gewoon jammer

maar daarintegen op het plein ben ik over Jill wel te spreken
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
pi_86498581
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:10 schreef Softfeel het volgende:

waar het nog goed te doen is is bij de Roerkade daar is het nog wel gezellig.. maar niet veel te beleven..
Wat voor publiek komt daar dan qua leeftijd en welk(e) café('s) is/zijn dan aan te raden? Wanneer het geen terrasweer is gaan we in R'mond nl. (vrijwel) altijd naar Jill Murphy's, maar daar sta je vaak als haringen in een ton. Misschien de Roerkade dan maar eens met een bezoek vereren...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 16 september 2010 @ 14:50:14 #157
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_86498827
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:44 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Wat voor publiek komt daar dan qua leeftijd en welk(e) café('s) is/zijn dan aan te raden? Wanneer het geen terrasweer is gaan we in R'mond nl. (vrijwel) altijd naar Jill Murphy's, maar daar sta je vaak als haringen in een ton. Misschien de Roerkade dan maar eens met een bezoek vereren...
de pauw aan de roerkade is gezellig..
publiek tel ongeveer 25+ dus een stuk volwassener haha
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
pi_86499463
*Café de Pauw noteren doet*
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 16 september 2010 @ 15:34:46 #159
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_86500423
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:33 schreef Softfeel het volgende:


nou club soho is eigenlijk alweer einde omdat ze daar dat jong publiek uit gegooid hebben en dan alleen 18+ niets mis mee maar ga dan geen 10 euro entree vragen waar als je binnen komt verblind word van de lichten of roze lampjes..

Tja, ik vind dit ook altijd zo.. :') x3000 , waarvoor!??.. :') Flikker toch op, zo bijzonder zijn die kuttentent echt niet om dat te eisen.. :D

Dit is voor mij zo'n een principe questie, mij zul je dus nooit in die tent vinden alleen daarom al, ik ga toch echt niets betalen als ik er niks voor terug krijg.. 8)7 Het mag tegenwoordig dan steeds vaker zo zijn, moeten ze zelf weten.. :') Stelletje randebielen die zo iets verzinnen.. :r
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  donderdag 16 september 2010 @ 15:35:44 #160
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_86500454
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:34 schreef Tism het volgende:

[..]

Tja, ik vind dit ook altijd zo, waarvoor!??.. :') x3000 Flikker toch op, zo bijzonder zijn die kuttentent echt niet om dat te eisen.. :D

Dit is voor mij zo'n een principe questie, mij zul je dus nooit in die tent vinden alleen daarom al, ik ga toch echt niets betalen als ik er niks voor terug krijg.. 8)7 Het mag tegenwoordig dan steeds vaker zo zijn, moeten ze zelf weten.. :') Stelletje randebielen die zo iets verzinnen.. :r
Insert mee eens modus
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
pi_86501608
Ach ja, eerst komend weekend Zjwamer kermis
Net efkes anges
  donderdag 16 september 2010 @ 16:28:17 #162
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_86502391
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ach ja, eerst komend weekend Zjwamer kermis
Jeuj.. *O* Na Sjwaampop nu kermis.. :o Swalmen begint een beetje de feestput van Roermond te worden met al die geweldige vette evenementen elk weekend.. ^O^
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_86508375
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:10 schreef Softfeel het volgende:
nou ik begreep laatst dat ze eigenlijk een doorstart willen gaan maken dus vandaar zo...
de laatste tijd worden we nogal veel doodgegooid met van dit soort events..
Bandjes? Die zie je juist best wel weinig in Roermond, als je tenminste iets origineels wilt. Net zoals DJ's. Gabriel Ananda volgende week in de Azijnfabriek is dan wel weer een topact. Tenminste een naam die je niet elk weekend op elke willekeurige straathoek ziet en die ook nog kwaliteit aflevert.

quote:
kijk eens wat met soho gebeurd is niet dat ik daar ooit binnen ben geweest,
het publiek word veel te jong... als je om je heen kijkt zie je alleen maar jong volk rondrennen.
de sfeer is aan het vergaan..
Ik ben 2x in Soho geweest, waaronder 1x met carnaval en dat was dus echt een kinderdisco :') Een andere keer ben ik er geweest tijdens een 21+ avond, maar dan zag je ook weer dat het niet genoeg volk trekt om de zaal vol te krijgen. Het probleem is dus ook dat je daar al die eerdergenoemde DJ's vindt die je elk weekend op een willekeurig feest in de regio wel kunt vinden. Daarnaast hebben ze geen parkeerplaats naast de deur, wat dus al de mensen die met een auto willen komen afschrikt. Een andere reden is ook nog dat mensen in Roermond vrij "boers" zijn qua uitgaan, mensen lopen een tent binnen, gaan rechtstreeks naar de bar en blijven daar ook. Nu doe ik dat zelf ook als de act niet de moeite waard is, maar goed :+

quote:
waar het nog goed te doen is is bij de Roerkade daar is het nog wel gezellig.. maar niet veel te beleven..
Ja, Roerkade is goed, ben vaak te vinden bij de Kade :) Moet zeggen dat ik laatst met dweijele wel weer echt genoten heb van het stappen in Roermond. Jammer dat er niet altijd zoveel te beleven valt.
Don't let my username fool you...
  donderdag 16 september 2010 @ 19:34:29 #164
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_86508835
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:22 schreef Metalfreak het volgende:

Een andere reden is ook nog dat mensen in Roermond vrij "boers" zijn qua uitgaan
Neuh.. :N Ik voel me totaal niet aangesproken, maar ik wil je wel ff corrigeren.. :P

quote:
Een andere reden is ook dat we het moeten doen met dat wat we hier hebben.. :{
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  donderdag 16 september 2010 @ 20:25:48 #165
11102 knep
Mountainfreak
pi_86511003
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:52 schreef Tism het volgende:

[..]

n00b.. :')

@ de rest:

We hadden het laatst over die nieuwe kroeg in de Zwartbroekstr..right!?.. :)

Nou, het eerste RaggendeStonerPunkRockMetalSmartlappen bandje waarvan je kunt gaan genieten tijdens het uitchecken van die (vernieuwde) kroeg is gepland op 25 September, of het de officiele opening is weet ik niet maar er is dan een (akoestisch) optreden van de Valse Honden @ Café Q, zwartbroekstraat.. :)
Valse Honden? :P
  donderdag 16 september 2010 @ 20:27:50 #166
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_86511098
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:25 schreef knep het volgende:

[..]

Valse Honden? :P
http://valsehonden.hyves.nl/

.. *O*
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  donderdag 16 september 2010 @ 20:28:53 #167
11102 knep
Mountainfreak
pi_86511146
quote:
Naam: Valse Honden RaggendeStonerPunkRockMetalSma
Ah zo! :+
pi_86516247
Dan ben ik trots op een boer te zijn O+
Net efkes anges
pi_86516708
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:34 schreef Tism het volgende:

[..]

Neuh.. :N Ik voel me totaal niet aangesproken, maar ik wil je wel ff corrigeren.. :P
[..]

Nou ja, ik heb hier wel eens over gesproken met iemand van Extrema. Hem viel dat namelijk heel erg op hier in de regio.
Don't let my username fool you...
  vrijdag 17 september 2010 @ 07:14:25 #170
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_86525079
Als we massaal op de dansvloer staan te swingen zonder drank, verdienen ze nauwelijks iets. Ze zullen het toch van de drankomzet moeten hebben. Dus: Sjöd in.
Net efkes anges
  vrijdag 17 september 2010 @ 08:58:17 #171
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_86526100
Ind wij zorgen dat extrema tenminste nog omzet draait hier in het zuiden...
dat ze daar boven de rivieren zo nodig alleen maar staan te springen op de vloer zonder te drinken kunnen ze niet op ons afschuiven
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
pi_86774831
Iemand uit Roermond bij Take me Out. Emra ofzoiets :P
  vrijdag 24 september 2010 @ 07:51:40 #173
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_86777696
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 00:33 schreef Lauuwtje het volgende:
Iemand uit Roermond bij Take me Out. Emra ofzoiets :P
Uit die naam kan ik niet halen of het een man of een vrouw is :')
Don't let my username fool you...
pi_86781281
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 07:51 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Uit die naam kan ik niet halen of het een man of een vrouw is :')
Een jonge van turkse afkomst ;)
  zondag 26 september 2010 @ 17:13:55 #175
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_86865796
quote:
Auto door voetgangerszone Roermond: Drie gewonden
Bij een aanrijding in Roermond zijn twee vrouwen en een man uit die stad gewond geraakt.

De aanrijding vond plaats in de nacht van vrijdag op zaterdag, op de Veldstraat. Daar reed een nog onbekende bestuurder in een donkere Golf met hoge snelheid over de voetgangerszone.

De auto raakte twee vrouwen en een man. De automobilist is na de aanrijding gevlucht. De politie zoekt getuigen.
Net efkes anges
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')