quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:45 schreef trainfreak het volgende:[..]
Het is een winkel in Schellebelle (

)
Ik had er niets nieuws bestelt, maar ze waren een tijdje in verlof, daarom hadden ze geen voorraad meer.
Veel succes met je tocht
Ik denk dat ik mijn nieuwsgierigheid kan bedwingen tot je maandag zelf bent geweest. Tis 2,5 uur rijden!
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 01:53 schreef Harunobu het volgende:Als ik eerder ga zaaien zal ik zeker lampen moeten gaan gebruiken. Zit er aan te denken om een soort cannabiskweekbox te maken, maar dan voor normale planten. De lente duurt nog zooo lang.
Ik heb sphagnum mos, perliet, zwarte turf zonder bemesting, reverse osmose water en regenwater.
Wow! Jij hebt de spullen in huis! Ik moet denk ik heel goed zoeken om het bij elkaar te vinden. Het grondmengesel dan he?! Die lampen ga ik maar niet aan beginnen.
Mijn Pinguicula heeft een extra plantje in haar potje. Die wil ik eigenlijk ook nu verpotten maar ik durf niet zo goed. En ik heb ergens gelezen dat je gewoon een takje kan afknippen van een Drosera, die een week of 2 in een bakje water leggen en dan in een potje. Maar ik weet niet of dat verstandig is nu ze bijna in winterrust gaan. Ik heb ze vandaag een week in huis maar mijn handen jeuken!
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:42 schreef Guppyfriend het volgende:Nou, ik heb anti-luis gescoord, ben benieuwd of het iets gaat helpen. Volgens de plantenwinkel meneer was het kommer en kwel met de luizen, ik had de laatste bus
Spannend! Ik hoop dat het lukt!