abonnement Unibet Coolblue
pi_84888636
The Joker wist gisteren geen spaan heel te laten van zijn tegenstanders. Of hij dat in de tweede ronde ook voor elkaar kan krijgen tegen Shredder en Sephiroth, zullen we moeten afwachten.

Vandaag zal de laatste wedstrijd in de eerste ronde zich afspelen. In het nieuwsbericht op FOK!games kun je alvast het schema voor de komende rondes checken zodat je kunt zien of je favoriete baas een kans maakt.

De laatste drie zwaargewichten in de laatste voorronde staan hieronder. Pas op want de beschrijvingen kunnen SPOILERS! bevatten.

T-Rex (Tombraider)

Stel je loopt in een jungle omgeving waar je een afgebroken brug boven je ziet, wat kleine dinosaurusjes neerschiet en niet goed kan zien wat er voor je ligt. stel je nou een voor dat je dan een Tyrannosaurus Rex tegenkomt die misschien wel 5 keer zo groot als jij zelf is. Wat doe je dan? Huilen, rennen en buttonbashen is misschien het beste idee. Bidden dat je dit gaat overleven is ook een optie. Deze situatie kwam voor in de eerste Tomb Raider-game maar is in Tomb Raider: Anniversary voor de liefhebbers nog eens nagemaakt. Veel succes, Lara!

The Milkman (Psychonauts)
Psychonauts gaf gamers de mogelijkheid om in de hoofden van de meest vreemde figuren te maken. Hoewel The Milkman niet de officiële eindbaas is, is de strijd die je voert in zijn hoofd wel één van de meest memorabele. Met zijn vreemde uiterlijk, bijzondere uitspraken als "I am the Milkman. My milk is delicious," en Freudiaanse figuren die zijn diepe verlangens uitspreken met de woorden "Look at that woman's breasts. They're large," kunnen we wel stellen dat The Milkman een baas is in zijn eigen categorie. Zijn melk is versterkt met wat de wereld wilt en hij kan niet rusten tot hij zijn laatste levering heeft voltooid.

Lazarevic (Uncharted 2: Among Thieves)
De NATO mag wel denken dat hij dood is, toch is Zoran Lazarevic springlevend. De aanval die hem gedood zou moeten hebben heeft een flink litteken achtergelaten op zijn gezicht waardoor hij er nog enger uit ziet. Hij is medogenloos en dat zal Drake goed merken. Beide zijn ze opzoek naar de Cintamani Stone en als Lazarevic op het einde van de game de beschikking krijgt tot deze steen wordt hij nog groter, sterker en angstaanjagender dan hij al is.



Wie van bovenstaande deelnemers vinden jullie het tofst? Laat het weten in het topic in GAM. Deze poll loopt tot morgenmiddag 12.00 uur waarna we de uitslag bekendmaken op FOK!games en dan zal het volgende gevecht gaan plaatsvinden.

Poll: Welke baas is het tofst?
T-Rex
The Milkman
Lazarevic
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
  donderdag 5 augustus 2010 @ 11:54:46 #2
309193 404_
Broertje van apij4125
pi_84888742
T-Rex :s)
Not found...
pi_84888818
Ik vond de T-Rex in de eerste Tombraider echt enorm tof. de eerste keer dat ik die tegenkwam schrok ik me echt een ongeluk :D
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_84889078
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:56 schreef KoosyNL het volgende:
Ik vond de T-Rex in de eerste Tombraider echt enorm tof. de eerste keer dat ik die tegenkwam schrok ik me echt een ongeluk :D
zelfde hier, als jonge jongen zo ver gekomen in dat spel en dan die T-Rex ;(
pi_84889182
Blijkbaar heeft niemand Psychonauts gespeeld hier? The Milkman all the way! Dat level is echt briljant.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_84889249
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:07 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Blijkbaar heeft niemand Psychonauts gespeeld hier? The Milkman all the way! Dat level is echt briljant.
Wel gespeeld, maar uit mijn raam gefrisbeed omdat het een kutgame is.

T-Rex all the way.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_84889349
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wel gespeeld, maar uit mijn raam gefrisbeed omdat het een kutgame is.
Pffffrrrt. 8)7
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_84889371
@ Koosy

Het schema is niet helemaal eerlijk of wel? Er komt een halve finale met 2 deelnemers en een halve finale met 3 deelnemers?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_84889446
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ Koosy

Het schema is niet helemaal eerlijk of wel? Er komt een halve finale met 2 deelnemers en een halve finale met 3 deelnemers?
Klopt :Y We moesten iets verzinnen en uiteindelijk zal de beste toch winnen :)
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:18:57 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84889588
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:14 schreef KoosyNL het volgende:

[..]



Klopt :Y We moesten iets verzinnen en uiteindelijk zal de beste toch winnen :)
Dan had je beter van te voren het aantal deelnemers kunnen aanpassen, nu zit je met een scheef knock-out systeem waardoor de hele wedstrijd eigenlijk niet klopt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_84889612
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dan had je beter van te voren het aantal deelnemers kunnen aanpassen, nu zit je met een scheef knock-out systeem waardoor de hele wedstrijd eigenlijk niet klopt.
Helemaal waar :)
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:20:55 #12
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_84889659
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wel gespeeld, maar uit mijn raam gefrisbeed omdat het een kutgame is.

T-Rex all the way.
:')


Milkman!


quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:14 schreef KoosyNL het volgende:

[..]



Klopt :Y We moesten iets verzinnen en uiteindelijk zal de beste toch winnen :)
De beste kan al helemaal niet meer winnen want the master ligt er al uit ;(
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:22:21 #13
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84889711
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:19 schreef KoosyNL het volgende:

[..]



Helemaal waar :)
:o Je geeft het direct toe, wat een verschil met de vorige HR/Manager Games :D Maar goed, het moet inderdaad maar zo.

Ligt er niet nog wat meuk die je kan weggeven aan mensen die de uiteindelijke winnaar goed voorspellen? B-)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_84889814
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

:o Je geeft het direct toe, wat een verschil met de vorige HR/Manager Games :D Maar goed, het moet inderdaad maar zo.

Ligt er niet nog wat meuk die je kan weggeven aan mensen die de uiteindelijke winnaar goed voorspellen? B-)
ik zit te denken om aan de finale een prijsvraag te hangen waarbij we wellicht iets kunnen verloten onder de mensen die het goed hebben voorspeld. Maar hier moet ik nog over nadenken dus ik garandeer niets :)
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_84889821
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wel gespeeld, maar uit mijn raam gefrisbeed omdat het een kutgame is.

T-Rex all the way.
Dude! :o
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_84889885
T-rex, omdat ik jarenlang een behoorlijke TR-fan geweest ben.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:30:58 #17
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84890011
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:25 schreef KoosyNL het volgende:

[..]



ik zit te denken om aan de finale een prijsvraag te hangen waarbij we wellicht iets kunnen verloten onder de mensen die het goed hebben voorspeld. Maar hier moet ik nog over nadenken dus ik garandeer niets :)
Drie gratis Xbox 360 slims it is! *O*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_84890730
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Drie gratis Xbox 360 slims it is! *O*
*O*

En The Milkman, all the way! T-Rex was wel toffig, maar The Milkman was legendarisch!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 13:01:44 #19
312694 errrbek
Rollende R en ook een harde L
pi_84891000
The Milkman, omdat Frankii.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:02:26 #20
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_84893133
Milkman, omdat er net iemand voorbij loopt met enorme boobs _O_
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:14:50 #21
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_84893662
Toch Lazarevic, ondanks dat ik het eindgevecht heel anders had voorgesteld. Vond het toch een beetje tegenvallen :@ Een van de mindere levels van Uncharted 2, IMHO. Toch is ie wel een baas :D

waarom zeg ik zo vaak 'toch' :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_84895083
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:01 schreef errrbek het volgende:
The Milkman, omdat Frankii.
:D
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  donderdag 5 augustus 2010 @ 15:03:36 #23
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84895618
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:01 schreef errrbek het volgende:
The Milkman, omdat Frankii.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_84897029
T-Rex is gewoon een onschuldig beestje (nomineer dan de T-Rex in Turok ofzo) en die tweede ken ik niet, dus ik ga voor de Servische oorlogscrimineel.
pi_84910957
T-Rex

100 %
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')