Ik vind dat ze dat gedoe met die kaartjes op naam maar onprofessioneel hebben aangepakt en het is een behoorlijke kutstreek richting de bezoekers om dit alles nu pas te communiceren.
Eerst beweren ze dat het mogelijk is om kaartjes over te zetten, dan blijkt dat toch niet te kunnen en nu zou je ze alleen nog maar kunnen verkopen via die omruilkassa van hen. Alsof mensen die wegens wat voor omstandigheden dan ook niet in de gelegenheid zijn om naar het festival komen wel even naar die omruilkassa gaan!

Bovendien moet je ook maar zin hebben om daar als kaartzoekende op de bonnefooi heen te gaan in de hoop dat er nog een kaartje voor je over is, terwijl je dat al lang goed geregeld had kunnen hebben als je je kaartje eerder al overgekocht zou hebben.
Zwarthandelaars gaan toch wel door en hiermee worden goedwillenden die nog aan een kaartje willen komen of er op een eerlijke manier vanaf willen genaaid.
Maargoed, we gaan er maar vanuit dat de soep in de praktijk niet zo heet wordt gegeten als hij hier opgediend wordt. Vorig jaar werd er ook niet op ID gecontroleerd en ik kan me niet voorstellen dat ze dat nu wel gaan doen in al die drukte bij de ingang. Bovendien kunnen ze het echt niet maken om iemand met een kaartje waar gewoon voor betaald is te weigeren, dat zou ik nooit accepteren.