abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:09:14 #151
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_88374345
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:03 schreef Black-Hole het volgende:

[..]


Hadden ze niet beter in de Oosterwei kunnen controleren :')
Why?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:16:57 #152
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_88377047
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 17:05 schreef Enfermera het volgende:
Ze (politie) stonden vanmiddag te controleren op de hoek van de korte en lange tiendeweg, want dat stukje mag je net niet fietsen
Die hele zone is voetgangersgebied. Je mag daar, mits je niemand overhoop rijdt wel fietsen (helaas). Maar ach, dan ziet al het winkelende publiek weer eens wat blauw op straat, lekker politiek correct.

Beter sturen ze die blowende jongetjes in het Willem Vroezenpark 100m verderop weg. Maar dat durven meneer en mevrouw agent niet.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:23:50 #153
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_88377327
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:16 schreef error_404 het volgende:

[..]

Die hele zone is voetgangersgebied. Je mag daar, mits je niemand overhoop rijdt wel fietsen (helaas). Maar ach, dan ziet al het winkelende publiek weer eens wat blauw op straat, lekker politiek correct.

Beter sturen ze die blowende jongetjes in het Willem Vroezenpark 100m verderop weg. Maar dat durven meneer en mevrouw agent niet.
Ja, inderdaad. Ik weet ook wel dat je op sommige stukken in de stad niet mag fietsen, bij de markt weer wel, daar staat het duidelijk aangegeven. Maar bij de tiendeweg volgens mij niet zo.
:')
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:28:10 #154
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_88377524
Ergens bij het Matelootje staat een bord en bij de ingang van het Vroezenpark. Daar staan ook die stalen palen midden in de weg voor de auto's.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:36:21 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88377893
Je mag op de lange tiendeweg idd wel fietsen, maar niet op de korte tiendeweg, dat hoekje naar de markt. Daar waar de multi-vlaai en Perry Sport zitten etc.
***
pi_88378516
quote:
Opstelten wil opheldering over Gouda
(Novum) - Minister van Veiligheid Ivo Opstelten (VVD) wil opheldering over de situatie in Gouda. Hij gaat praten met burgemeester Wim Cornelis (PvdA), en desnoods gaat hij zelf naar Gouda toe. Dat heeft Opstelten vrijdag gezegd.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:50:59 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88378564
"desnoods gaat hij zelf naar Gouda toe"

_O-!!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:03:04 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88379154
Ja, Opstelten een rondje Oosterwei maken, en iedere snotaap die een kastanje zijn kant opgooit krijgt een oorvijg.... dat zal ze leren :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:05:41 #159
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_88379305
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
Je mag op de lange tiendeweg idd wel fietsen, maar niet op de korte tiendeweg, dat hoekje naar de markt. Daar waar de multi-vlaai en Perry Sport zitten etc.
Ahh, oké. Ik dacht vanaf het bruggetje bij die kaasboer zeg maar dat je daar al niet meer mocht fietsen :) Maar wat een lijers zeg, dat ze daar voor dat kleine stukje gaan staan bekeuren.. :') :N Nouja.
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Eh. Ja. Want er is een burgeroorlog uitgebroken? :')
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:03 schreef Leandra het volgende:
Ja, Opstelten een rondje Oosterwei maken, en iedere snotaap die een kastanje zijn kant opgooit krijgt een oorvijg.... dat zal ze leren :')
Hahahaha _O- :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:10:46 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88379573
Opstelten buldert: "niet doen, vlegels! vlerken!" en denkt dat het dan over is :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88468137
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 21:03 schreef Leandra het volgende:
Ja, Opstelten een rondje Oosterwei maken, en iedere snotaap die een kastanje zijn kant opgooit krijgt een oorvijg.... dat zal ze leren :')


De secretaris-generaal van de heer Opstelten zag wel potentie in de raddraaiers.
  maandag 8 november 2010 @ 14:01:48 #162
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88471497
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:15 schreef zeeeend het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De secretaris-generaal van de heer Opstelten zag wel potentie in de raddraaiers.
Veel te veel eer voor een stel rellende Marokjes.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:39:05 #163
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_88508986
Van de frontpage

Zou het Cornelis lukken? Lijkt mij een juridisch verhaal dat niet lukt, anders waren ze toch allang eruit geschopt, of zie ik het verkeerd?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_88510408
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 11:39 schreef error_404 het volgende:
Van de frontpage

Zou het Cornelis lukken? Lijkt mij een juridisch verhaal dat niet lukt, anders waren ze toch allang eruit geschopt, of zie ik het verkeerd?
Hij wil ruilen he
Wat schieten jullie er dan mee op?
ga er maar vanuit dat hij met Culemborg wil ruilen .
Waarom?Ronald van Schelven is een oude maat van hem
Een burgemeester die antikraak woont ,en zich meer bezig houd met oude auto's dan zijn stad
Trouwens 30 nevenfuncties van jullie Wim ,is dat niet een beetje veel als je in een brandhaard woont ?

Belachelijk voorstel ,je zit met uitkeringen ,scholen ,werk ,familiebanden en dan hebben we het nog geeneens over verhuis-en inrichtingskosten .
Terwijl de ellende via de andere deur weer binnengehaald word.

In lang vervlogen tijden had men aan de overzijde van de gouwe (waar de oude verffabriek van Boonstoppel staat),een soort heropvoedingskamp voor de onaangepaste.
Daar werd dagelijks gewerkt aan nuttige dagbesteding,het leven volgens een vast patroon (dus niet om 12 uur je nest uitkomen,hygiëne ,geen excessen als drank.
Daar liep ook een opzichter ,en bij geblekn verandering mochten ze dan terug de stad in .
De verffabriek staat leeg en ouwe Gouwe ziet van de 45 woningen af .
Logistiek en commercieel denk ik een betere oplossing dan een uitwisselingsprogramma .
hebben we het nog geeneens over het feit dat jhopelijk de plaatselijke hermandad zijn papppenheimers wel kent ,.
bij uitwisseling gaat die kennis wel verloren,dus kan je van voor af aan beginnen .
  woensdag 10 november 2010 @ 22:56:02 #165
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_88577024
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:19 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Hij wil ruilen he
Wat schieten jullie er dan mee op?
ga er maar vanuit dat hij met Culemborg wil ruilen .
Waarom?Ronald van Schelven is een oude maat van hem
Een burgemeester die antikraak woont ,en zich meer bezig houd met oude auto's dan zijn stad
Trouwens 30 nevenfuncties van jullie Wim ,is dat niet een beetje veel als je in een brandhaard woont ?
Het onzinnige en ongefundeerde gespeculeer zal ik even buiten beschouwing laten. Dan blijft er weinig over, behalve de opmerking dat 'hij wil ruilen'. De bedoeling daarvan is mensen "uit hun sociale context te halen" (sic) en ze zo een nieuwe start te geven. Het is een proefballonnetje en het is nog maar de vraag of het hier echt van komt (ik ben er ook niet zo'n voorstander van moet ik zeggen).

quote:
Belachelijk voorstel ,je zit met uitkeringen ,scholen ,werk ,familiebanden en dan hebben we het nog geeneens over verhuis-en inrichtingskosten .
Terwijl de ellende via de andere deur weer binnengehaald word.
Het is een paardenmiddel, niet iets wat je zomaar inzet. Daarbij komt dat ook slechts een deel van het gezin kan worden overgeplaatst.

quote:
In lang vervlogen tijden had men aan de overzijde van de gouwe (waar de oude verffabriek van Boonstoppel staat),een soort heropvoedingskamp voor de onaangepaste.
Daar werd dagelijks gewerkt aan nuttige dagbesteding,het leven volgens een vast patroon (dus niet om 12 uur je nest uitkomen,hygiëne ,geen excessen als drank.
Daar liep ook een opzichter ,en bij geblekn verandering mochten ze dan terug de stad in .
De verffabriek staat leeg en ouwe Gouwe ziet van de 45 woningen af .
Logistiek en commercieel denk ik een betere oplossing dan een uitwisselingsprogramma .
hebben we het nog geeneens over het feit dat jhopelijk de plaatselijke hermandad zijn papppenheimers wel kent ,.
bij uitwisseling gaat die kennis wel verloren,dus kan je van voor af aan beginnen .
In je kritiek op het plan kan ik me deels vinden. Werkkampen, daar heb ik niet zo'n behoefte aan.

---

Nogmaals: dit plan was volgens mij niet al te ver uitgewerkt en is bovendien een aanvulling op het bestaande beleid dat positief is bevonden bij een evaluatie.
Wie dit leest is alfabeet.
pi_88587436
quote:
Op woensdag 10 november 2010 22:56 schreef Corkscrew het volgende:

[..]


Het onzinnige en ongefundeerde gespeculeer zal ik even buiten beschouwing laten. Dan blijft er weinig over, behalve de opmerking dat 'hij wil ruilen'. De bedoeling daarvan is mensen "uit hun sociale context te halen" (sic) en ze zo een nieuwe start te geven. Het is een proefballonnetje en het is nog maar de vraag of het hier echt van komt (ik ben er ook niet zo'n voorstander van moet ik zeggen).


[..]


Het is een paardenmiddel, niet iets wat je zomaar inzet. Daarbij komt dat ook slechts een deel van het gezin kan worden overgeplaatst.


[..]


In je kritiek op het plan kan ik me deels vinden. Werkkampen, daar heb ik niet zo'n behoefte aan.

---

Nogmaals: dit plan was volgens mij niet al te ver uitgewerkt en is bovendien een aanvulling op het bestaande beleid dat positief is bevonden bij een evaluatie.
Van Schelven antikraak >http://www.gelderlander.n(...)d/article4871342.ece

Van Schelven Met zijn A-Fordje naar de markt > http://webcache.googleuse(...)=nl&client=firefox-a

Culemborg geen overlast ?

Ouders uit de ettelijke macht ontzetten <en waar ga je die leeftijdsroep 8-12 jaar dumpen .
Krig je nooit voor elkaar (wettelijk gezien )

Werkkampen? Kan ik nergens lezen .
Controle ,werken deden ze uit zichzelf wel want anders ging je toendertijd gewoon dood .
Sociale stelsel was daar niet op ingericht

Het plan was niet al te ver uitgewerkt .
Kwam ook nog :Moeten we soms jongeren executeren? Handjes afhakken? tegen van W.C

Toen Wimpie nog geschiedenisleraar was
deed hij weleens een potje schaak
Dit is ook het verschuiven van stukken
en de boel staat schaakmat.
aanval is de beste verdediging ,
dus neemt hij het kabinet de wind uit de zelen
door excessief te reageren
het downplayen is al in volle gang ,
dus gaan we over tot de orde van de dag :
Welke kerstboom laat ik op de markt verschijnen
  donderdag 11 november 2010 @ 11:24:54 #167
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88587908
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef zeeeend het volgende:

Toen Wimpie nog geschiedenisleraar was
deed hij weleens een potje schaak
Dit is ook het verschuiven van stukken
en de boel staat schaakmat.
aanval is de beste verdediging ,
dus neemt hij het kabinet de wind uit de zelen
door excessief te reageren
het downplayen is al in volle gang ,
dus gaan we over tot de orde van de dag :
Welke kerstboom laat ik op de markt verschijnen
* stil
* mooi
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_88596159
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Van Schelven antikraak >http://www.gelderlander.n(...)d/article4871342.ece
Het is misschien niet de best mogelijke oplossing, maar het lijkt me alleen maar goed dat hij niet jarenlang een een woonlastenvergoeding moet gebruiken. Dat hij inmiddels nog geen woning heeft - ik vind het ook wat opmerkelijk - maar de verklaring uit het artikel lijkt me redelijk en wat is er verder mis mee?
Woont-ie nog steeds anti-kraak trouwens?

quote:
Van Schelven Met zijn A-Fordje naar de markt > http://webcache.googleuse(...)=nl&client=firefox-a
Een burgemeester met hobby's, dat lijkt me weinig bijzonders en ik zie er ook het probleem niet van in. Ik zie nergens dat hobby en werk elkaar in de weg zitten.

quote:
Culemborg geen overlast ?
Zeg ik dat?

quote:
Ouders uit de ettelijke macht ontzetten <en waar ga je die leeftijdsroep 8-12 jaar dumpen .
Krig je nooit voor elkaar (wettelijk gezien )
Het gaat dan waarschijnlijk wel om oudere kinderen (voor zover het nog kinderen zijn). En nogmaals: ik weet er ook het fijne niet van en ben er ook niet zo'n fan van - de raad leek dat ook niet te zijn.

quote:
Werkkampen? Kan ik nergens lezen .
Controle ,werken deden ze uit zichzelf wel want anders ging je toendertijd gewoon dood .
Sociale stelsel was daar niet op ingericht

Het plan was niet al te ver uitgewerkt .
Kwam ook nog :Moeten we soms jongeren executeren? Handjes afhakken? tegen van W.C
Ik begrijp niet echt waar je heen wil. Heropvoedingskampen waar je verhongert als je niet werkt (klinkt in mijn oren toch niet echt als vrijwillig werk) heb ik in elk geval geen behoefte aan.

quote:
Toen Wimpie nog geschiedenisleraar was
deed hij weleens een potje schaak
Dit is ook het verschuiven van stukken
en de boel staat schaakmat.
aanval is de beste verdediging ,
dus neemt hij het kabinet de wind uit de zelen
door excessief te reageren
het downplayen is al in volle gang ,
dus gaan we over tot de orde van de dag :
Welke kerstboom laat ik op de markt verschijnen
Gelukkig laat Cornelis zich niet leiden door de waan van de dag en de chocoladeletterkoppen van de Telegraaf en kiest hij er niet voor het vrij recent ingezette politiebeleid - dat als goed en innovatief is bevonden - nu al de nek om te draaien vanwege dit voorval.

Cornelis komt soms inderdaad met vrij radicale plannen, maar het veiligheidsplan is doordacht, lijkt goed uit te pakken en wordt door de raad breed gesteund (zelfs Trots was er vol lof over, geloof het of niet). En ja, ik weet dat downplayen niet de politieke trend van vandaag is, maar kom op: als je met bloembollen en chocolademelk gooien straatterreur noemt, is dat dan niet een tíkkeltje overdreven?
Wie dit leest is alfabeet.
pi_88604048
Ik geef je de voordeel van de twijfel,ofwel formuleer ik mijn zinsbouw niet goed ,of je leest selektief.
Waarom was die pers in de eerste instantie in Gouda,om de boel is (wederom) zonder aanleiding op te schudden en zo Cornelis te helpen met zijn imagoprobleem wat Gouda uitdraagt of omdat de stenen door de ramen vlogen tijdens een vergadering over het akkefietje op zaterdag?

Je kan je natuurlijk ook afvragen waarom het gebeurt,buiten de opvoeding om.
Omdat ze de kans krijgen ,omdat er geen toezicht is,omdat de kaaskop bang is ,omdat de oudere Marokkaan het prima vind zolang het niet voor de camera gebeurd,(meegemaakt 1e hand Markt)

Dus politiepost terug in de Rijkestraat ,en in Goverwelle,het kost je nu een kwartier om van het politiebureau op de Nieuwe Gouwe Oostzijde tot in oosterwei te geraken (als het verkeer mee zit)
en een vaste ploeg liefst Marokkanen (de wijkagenten ).
Gezeik van zo'n onverlaat,mee naar huis en rond de tafel

Nu krijgen ze een stadmarinier die overkoepelend moet werken ,is dat niet net zoiets als in 2003 met
K. El Yattioui die toen chef over veertig dienders was in Oosterwei ?
Ben hem nog wel eens tegen gekomen aan het strand,hoe blij die was weg te wezen uit Gouda .
Dienders liepen niet met hem weg ,discriminatie op de werkvloer ,mwahhh.

Tot slot zonder in details te treden de wijkagenten van Gouda .
Allemaal minimaal 10 tot 25 jaar in actieve dienst ,compleet met nekhernia's ,versleten knieen en obesitas.
Dat moet dan nog achter zo'n ratje aan?
In de tijd dat ik nogal eens strafregels zat te maken op het bureau werd je eruit gelopen of gereden op de fiets door de wijkagent.
Want als die je zag,was je de lul dat had helemaal niks met respect te maken je wist gewoon daar moet je geen problemen mee krijgen .
...en mocht je de dans ontspringen dan zat hij al bij je thuis aan de keukentafel.
Ik weet niet wat beter was ,en zo was het in Moordrecht ook.
Ben je bekend in het Goudse? ,maar de diender met de bijnaam de Pekinees kon alle
Molukse familie's en bij gezeik zat hij er binnen .
Dan heb je het over 1 man,in een flinke gesloten woongemeenschap,maar hij slaagde wel.

(Volgende keer Pretoriaplein,hoezo crimineel )
pi_88610528
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:44 schreef zeeeend het volgende:
Ik geef je de voordeel van de twijfel,ofwel formuleer ik mijn zinsbouw niet goed ,of je leest selektief.
Waarom was die pers in de eerste instantie in Gouda,om de boel is (wederom) zonder aanleiding op te schudden en zo Cornelis te helpen met zijn imagoprobleem wat Gouda uitdraagt of omdat de stenen door de ramen vlogen tijdens een vergadering over het akkefietje op zaterdag?
Om veel kranten te verkopen, en slecht nieuws verkoopt altijd goed. Seriously: bloembollen gooien en chocomel over een glijbaan spuiten is toch geen landelijk nieuws?

quote:
Je kan je natuurlijk ook afvragen waarom het gebeurt,buiten de opvoeding om.
Omdat ze de kans krijgen ,omdat er geen toezicht is,omdat de kaaskop bang is ,omdat de oudere Marokkaan het prima vind zolang het niet voor de camera gebeurd,(meegemaakt 1e hand Markt)

Dus politiepost terug in de Rijkestraat ,en in Goverwelle,het kost je nu een kwartier om van het politiebureau op de Nieuwe Gouwe Oostzijde tot in oosterwei te geraken (als het verkeer mee zit)
en een vaste ploeg liefst Marokkanen (de wijkagenten ).
Gezeik van zo'n onverlaat,mee naar huis en rond de tafel
De sociale controle lijkt me één van de grootste problemen in de wijk, het feit dat moskeegangers blijkbaar niet ingrepen bij het voorval vind ik niet voor niets het meest verontrustende van het hele gebeuren.

Ook in de raad ziet men de politiepost graag terugkeren naar Oosterwei, maar - net zoals bij de wens dat men graag meer politie ziet verschijnen - geld vormt daarbij een groot obstakel.

quote:
Nu krijgen ze een stadmarinier die overkoepelend moet werken ,is dat niet net zoiets als in 2003 met
K. El Yattioui die toen chef over veertig dienders was in Oosterwei ?
Ben hem nog wel eens tegen gekomen aan het strand,hoe blij die was weg te wezen uit Gouda .
Dienders liepen niet met hem weg ,discriminatie op de werkvloer ,mwahhh.
Hier kan ik helaas niet op ingaan, ik ken die casus niet.

quote:
Tot slot zonder in details te treden de wijkagenten van Gouda .
Allemaal minimaal 10 tot 25 jaar in actieve dienst ,compleet met nekhernia's ,versleten knieen en obesitas.
Dat moet dan nog achter zo'n ratje aan?
In de tijd dat ik nogal eens strafregels zat te maken op het bureau werd je eruit gelopen of gereden op de fiets door de wijkagent.
Want als die je zag,was je de lul dat had helemaal niks met respect te maken je wist gewoon daar moet je geen problemen mee krijgen .
...en mocht je de dans ontspringen dan zat hij al bij je thuis aan de keukentafel.
Ik weet niet wat beter was ,en zo was het in Moordrecht ook.
Ben je bekend in het Goudse? ,maar de diender met de bijnaam de Pekinees kon alle
Molukse familie's en bij gezeik zat hij er binnen .
Dan heb je het over 1 man,in een flinke gesloten woongemeenschap,maar hij slaagde wel.

(Volgende keer Pretoriaplein,hoezo crimineel )
Niet zozeer de lichaamsomvang van de agent als wel de omvang van al het papierwerk lijkt een groot probleem. Een agent kan best autoriteit uitstralen in de straat, maar nu besteden agenten veel van hun tijd aan het uittikken van aanhoudingen e.d. Ook dat kwam in het raadsdebat als probleem naar boven, o.a. uit de mond van de lokale politiechef.
Wie dit leest is alfabeet.
pi_88855880
Er hangt al tien minuten een helicopter boven de Goudse Poort...
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  donderdag 18 november 2010 @ 11:32:02 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88856275
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 11:18 schreef Whiskers het volgende:
Er hangt al tien minuten een helicopter boven de Goudse Poort...
Misschien moet ie tanken? :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 18 november 2010 @ 11:41:43 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88856531
Is het jou gelukt vanmorgen rechtstreeks naar DH te komen?
Ik miste op een haar na de intercity van 34, hij reed weg toen ik het perron op kwam en nam dus de stoptrein van .39. Maar we moesten dus terug nog voor we ook maar in de buurt van Zoetermeer waren.
***
  donderdag 18 november 2010 @ 11:48:37 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88856723
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
Is het jou gelukt vanmorgen rechtstreeks naar DH te komen?
Ik miste op een haar na de intercity van 34, hij reed weg toen ik het perron op kwam en nam dus de stoptrein van .39. Maar we moesten dus terug nog voor we ook maar in de buurt van Zoetermeer waren.
Ah, dat bevestigt mijn vermoeden dat mijn reguliere trein (de :34) inderdaad de suïcidale persoon heeft getroffen. Ik was zelf een kwartiertje later en ging voor die van :49, maar die reed dus niet. Hij kwam nog wel binnen maar de mensen werden eruit geschopt. Ik ben toen via R'dam omgereisd en was om 09:00 in Den Haag.

Normaal neem ik dus altijd die van :34. Blij dat ik dat vandaag dus bij toeval niet deed :X.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 18 november 2010 @ 11:51:41 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88856832
Was het een springer? -O- Ze hadden het over een aanrijding bij de overgang bij Z'meer oost. Ik hoopte nog dat het een normale aanrijding was.

Ik weet niet meer precies welke trein ik uiteindelijk uit Gouda had richting DH maar in R'dam dus de trein van 08.46 ri Den Haag. :')
***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')