abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 augustus 2010 @ 17:17:20 #1
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84741385
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!


De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq
Be2
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate


De ervaringsdeskundigen:





Voorgaande delen:

Datingsite ervaringen #22: Waar we gauw op bezet gaan
Datingsite ervaringen #21: zonder tijdslimiet
datingsite ervaring 20: met grof geschut schieten
Datingsite evaringen 19: waar pageviews alles zeggen
Datingsite ervaringen 18: Vrouwen willen lange berichtjes
Datingsite ervaringen 17: Waarin de tieten je knockout slaan
Datingsite ervaringen 16: Komt er een meet aan?
Datingsite ervaringen 15: waar men niet aan kinderen toe is
Datingsite ervaringen 14: waar nepprofielen voor watjes zijn
Datingsite ervaringen #13: Real life vs. online situaties
Datingsite ervaringen #12: Waar men geen Engelse vrouwen wil
Datingsite ervaringen 11: Godvedr, lapo
Datingsite ervaringen 10: Waar thuiswonende dertigers niet w
Datingsite ervaringen 9: Waar werk en liefde niet samen gaan
Datingsite ervaringen #8: Waar op uw spelling wordt gelet
Datingsite ervaringen # 7: Met fotocheats en mormels
Datingsite ervaringen # 6: Stilzitten en mooi wezen
Datingsite ervaringen #5: Battledates tussen fokkers
Datingsite ervaringen #4: Waar WoW een killer is
Datingsite ervaringen #3: Waar men geestelijk gehandicapt is
Datingsite ervaringen #2 Waar mannen kansloos zijn,
Datingsite ervaringen


OP met dank aan GlenSpey
Laatst bijgewerkt op zondag 1 augustus 2010 door ManAtWork
Deze OP kan je hier vinden.


[ Bericht 85% gewijzigd door ManAtWork op 01-08-2010 17:24:14 ]
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_84741404
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:10 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Paiq :')
Ach het kan best leuk zijn, maar af en toe is het ook zo kansloos :P

Je hebt ook van die mensen die je direct verwijderen zodra ze je foto zien.. en anderen doen het iets subtieler.. die gaan offline zodra ze de foto's gezien hebben, en de volgende keer dat je online komt hebben ze, op het moment dat jij niet online bent maar zij wel, je verwijderd :P
  zondag 1 augustus 2010 @ 17:19:16 #3
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84741460
En dit was de laatste post. :)
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:10 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Dat ben ik het helemaal mee eens! Ik zou het dan ook zeker vertellen op een date of in een mail oid (heb dit tot nu toe ook gedaan en dat werd altijd goed ontvangen).

Maar ik ben bang dat ik mezelf gelijk buitenspel zou zetten als ik in mijn profieltekst al gelijk vertel hoe en wat.
Daarvoor moeten we de rest van het profiel beoordelen. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_84741480
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:17 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ach het kan best leuk zijn, maar af en toe is het ook zo kansloos :P

Je hebt ook van die mensen die je direct verwijderen zodra ze je foto zien.. en anderen doen het iets subtieler.. die gaan offline zodra ze de foto's gezien hebben, en de volgende keer dat je online komt hebben ze, op het moment dat jij niet online bent maar zij wel, je verwijderd :P
:Y Ik zeg gewoon, je bent me type niet.. Maar ik heb serieus nog geen 1 normale man gehad daar! Ben al 1.5jaar lid.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_84741507
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:20 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

:Y Ik zeg gewoon, je bent me type niet.. Maar ik heb serieus nog geen 1 normale man gehad daar! Ben al 1.5jaar lid.
Das toch vaak het meest eerlijke antwoord... :)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_84741520
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:20 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Das toch vaak het meest eerlijke antwoord... :)
Komt me keel uit :r
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  Moderator zondag 1 augustus 2010 @ 17:21:35 #7
42184 crew  DaMart
pi_84741524
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:20 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

:Y Ik zeg gewoon, je bent me type niet.. Maar ik heb serieus nog geen 1 normale man gehad daar! Ben al 1.5jaar lid.
Wat voor rare matches kreeg je dan?

En wat is normaal? :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_84741529
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:19 schreef ManAtWork het volgende:
En dit was de laatste post. :)
[..]

Daarvoor moeten we de rest van het profiel beoordelen. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok hier geven we gewoon die nummers door enzo? Nou ja boeit mij het ook :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84741545
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:20 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

:Y Ik zeg gewoon, je bent me type niet.. Maar ik heb serieus nog geen 1 normale man gehad daar! Ben al 1.5jaar lid.
Dan ben ik jou nog niet tegengekomen, want de dames die mij verwijderden deden dat zonder reden :P

Maar je moet er wat geluk bij hebben dat het klikt, want bij andere sites weet je al een beetje van die ander, en op paiq weet je alleen de naam
pi_84741591
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:22 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Dan ben ik jou nog niet tegengekomen, want de dames die mij verwijderden deden dat zonder reden :P

Maar je moet er wat geluk bij hebben dat het klikt, want bij andere sites weet je al een beetje van die ander, en op paiq weet je alleen de naam
Nee.. Die percentages kloppen van geen kant.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_84741618
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 16:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Iemand zin om deze tekst als profiel te beoordelen? Ik probeer een beetje origineel te zijn.

Als het niks is, kraak het gerust af
[..]


Ik heb de tekst een beetje herschreven. Maar... de tekst doet niet terzake :)

Zorg voor een goeie foto! :Y


quote:
Welkom op m'n profiel.

Mocht je je afvragen waar de foto's genomen zijn, dan kan ik je vertellen dat dit de foto's zijn van mijn laatste vakantie naar Griekenland, Rhodos om precies te zijn.

Het was een hele gezellige en relaxte vakantie. Met een goeie vriend van me, dus je kunt je voorstellen dat we veel lol hebben gemaakt.

Deze keer was het met een vriend, volgende keer neem ik jou graag mee!

Doe je het liever rustig aan, een uitstapje dichterbij kan ik ook heel goed waarderen. Ik heb wel een paar ideeën die jij ook vast wel leuk zult vinden.

Stuur me gerust een berichtje als je nieuwsgierig bent.

Ik ben 28 jaar woonachtig in Enschede en geboren in de Achterhoek. Ik ben werkzaam in de IT sector.

Hoewel ik mijn werk helemaal te gek vind en ik met plezier naar mijn werk ga, ben ik blij als ik aan de eind van de dag de knop kan omdraaien en tijd kan vrijmaken voor wat ontspanning.

Ik heb een relaxed karakter en ik zoek iemand die ook zo in het leven staat.
Acht Cola, Acht Bier!
pi_84741619
Paiq is alleen al kut omdat ze geen rekening houden met regio's. Daarbij doe je er 800 jaar over om eens een normaal gesprek te hebben.
pi_84741657
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:21 schreef DaMart het volgende:

[..]

Wat voor rare matches kreeg je dan?

En wat is normaal? :P.
Die me bij zijn gebleven? Een man van 35 die nog studeerde en vegatarisch was. Toen ik zei dat ik het raar vond dat hij nog studeerde was ik ineens een bekrompen vrouw.. right :')

Verder heb ik alleen maar hoogopgeleiden mannen die nooit sporten maar alleen maar voor de tv hangen.. Of mannen van 21-22 die alleen maar sex willen. Het is of het een of het ander.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  Moderator zondag 1 augustus 2010 @ 17:26:31 #14
42184 crew  DaMart
pi_84741685
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:23 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Nee.. Die percentages kloppen van geen kant.
Die percentages zeggen volgens mij alleen wat over in hoeverre je vragen min of meer hetzelfde hebt beantwoord, niet over hoe je echt bent.

quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:24 schreef Godtje het volgende:
Paiq is alleen al kut omdat ze geen rekening houden met regio's. Daarbij doe je er 800 jaar over om eens een normaal gesprek te hebben.
Dat is wel jammer, inderdaad. Ik communiceer daar ook meestal via icebreakers, vragen over wie de match is, die komen wel als we tegelijk online zijn :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_84741746
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:25 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Die me bij zijn gebleven? Een man van 35 die nog studeerde en vegatarisch was. Toen ik zei dat ik het raar vond dat hij nog studeerde was ik ineens een bekrompen vrouw.. right :')

Verder heb ik alleen maar hoogopgeleiden mannen die nooit sporten maar alleen maar voor de tv hangen.. Of mannen van 21-22 die alleen maar sex willen. Het is of het een of het ander.
Edit..

Ik wil gewoon een man die blij is met zijn baan.. en karaktereigenschappen: eerlijk, betrouwbaar, zorgzaam, humor, sportief, ee neigen leven heeft en intelligent is..
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  zondag 1 augustus 2010 @ 17:28:16 #16
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84741750
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:21 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Ok hier geven we gewoon die nummers door enzo? Nou ja boeit mij het ook :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als een romantisch persoon.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  Moderator zondag 1 augustus 2010 @ 17:28:52 #17
42184 crew  DaMart
pi_84741772
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:25 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Die me bij zijn gebleven? Een man van 35 die nog studeerde en vegatarisch was. Toen ik zei dat ik het raar vond dat hij nog studeerde was ik ineens een bekrompen vrouw.. right :')

Verder heb ik alleen maar hoogopgeleiden mannen die nooit sporten maar alleen maar voor de tv hangen.. Of mannen van 21-22 die alleen maar sex willen. Het is of het een of het ander.
Ik heb ook eens iemand kortzichtig genoemd op RP. Ze vroeg waar ik allemaal had gewoond, en ik zei heel eerlijk dat ik al mijn hele leven in dezelfde plaats woon. Haar reactie kwam er op neer dat ik saai was, en niet avontuurlijk, omdat ik nergens anders had gewoond :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zondag 1 augustus 2010 @ 17:29:38 #18
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84741801
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:28 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Edit..

Ik wil gewoon een man die blij is met zijn baan.. en karaktereigenschappen: eerlijk, betrouwbaar, zorgzaam, humor, sportief, ee neigen leven heeft en intelligent is..
Als man kan je natuurlijk niet van jezelf zeggen dat je over die eigenschappen beschikt. O-)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_84741805
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:26 schreef DaMart het volgende:

[..]

Die percentages zeggen volgens mij alleen wat over in hoeverre je vragen min of meer hetzelfde hebt beantwoord, niet over hoe je echt bent.
[..]

Dat is wel jammer, inderdaad. Ik communiceer daar ook meestal via icebreakers, vragen over wie de match is, die komen wel als we tegelijk online zijn :P.
Ik heb het van de week weer aangezet maar ik denk dat ik daar snel weg ben. Echt te traag en niet makkelijk.
Ook dat speeddaten :{ Moet je eerst 15 minuten praten om er achter te komen dat het toch niet je type is. Kan je wel leuk praten maar als je het niet op dr kan houdt het snel op. Op zoek naar vrienden ben je toch niet.
pi_84741819
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:28 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Edit..

Ik wil gewoon een man die blij is met zijn baan.. en karaktereigenschappen: eerlijk, betrouwbaar, zorgzaam, humor, sportief, ee neigen leven heeft en intelligent is..
:W
pi_84741866
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:28 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Edit..

Ik wil gewoon een man die blij is met zijn baan.. en karaktereigenschappen: eerlijk, betrouwbaar, zorgzaam, humor, sportief, ee neigen leven heeft en intelligent is..
Wat lief... het prinsesje wil een prinsje! Op een wit paard, of is een witte BMW ook goed? :')
Acht Cola, Acht Bier!
pi_84741909
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:31 schreef right_turn het volgende:

[..]

Wat lief... het prinsesje wil een prinsje! Op een wit paard, of is een witte BMW ook goed? :')
Mag ook op de fiets of lopend
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_84741933
jezus wat is die summerbreeze hardnekkig :{ *block*
Tap tap tap
pi_84741947
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:28 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik heb ook eens iemand kortzichtig genoemd op RP. Ze vroeg waar ik allemaal had gewoond, en ik zei heel eerlijk dat ik al mijn hele leven in dezelfde plaats woon. Haar reactie kwam er op neer dat ik saai was, en niet avontuurlijk, omdat ik nergens anders had gewoond :').
dus zij ging niet op vakantie maar ze verhuisde ieder jaar? :')
pi_84741952
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:29 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Als man kan je natuurlijk niet van jezelf zeggen dat je over die eigenschappen beschikt. O-)
Zelfkennis en reflectie siert de mens.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')