abonnement Unibet Coolblue
pi_84892310
Hele gave filmpjes!

Ben nu bezig met The New op bass aan het leren, vrij vervelend nummer om te spelen maar wat een meesterwerk, sowieso heel TOTBL _O_
pi_84893876
Carlos ziet er een beetje ehh eng uit in die filmpjes..
pi_84893954
Ja, het is grappig om te zien dat die voordat Interpol bekend was er ook al zo bij liep. wat een aparte jonge.
Hij speelt wel als een beest (die baspartij van Hands Away is gaaf, jammer dat die niet zo op het album staat)
pi_84894256
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:40 schreef CeesDelarge het volgende:
Hele gave filmpjes!

Ben nu bezig met The New op bass aan het leren, vrij vervelend nummer om te spelen maar wat een meesterwerk, sowieso heel TOTBL _O_
The New is supertof om op bass te spelen, zeker de moeite waard om het onder de knie te krijgen. Al lukt het mij na die omslag ook nog steeds niet helemaal :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:32:48 #30
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_84894327
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:22 schreef CeesDelarge het volgende:
Ja, het is grappig om te zien dat die voordat Interpol bekend was er ook al zo bij liep. wat een aparte jonge.
Hij speelt wel als een beest (die baspartij van Hands Away is gaaf, jammer dat die niet zo op het album staat)
Maar ik heb ergens een keer gelezen dat niet Carlos zelf de bassriffs schrijft, maar Daniel. Ik kan die link niet meer vinden ;(

quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:22 schreef CeesDelarge het volgende:
Ja, het is grappig om te zien dat die voordat Interpol bekend was er ook al zo bij liep. wat een aparte jonge.
Hij speelt wel als een beest (die baspartij van Hands Away is gaaf, jammer dat die niet zo op het album staat)
Ja, in de laatste Oor schreef iemand ook dat hij meer persoonlijkheid in z'n oorlel heeft dan Paul Banks in z'n hele lichaam, zit wat in. ;) Het is in ieder geval een opvallende verschijning. Maar zie vooral hoe hij er hier bij loopt:

Ik wou nou niet meteen een vergelijking gaan maken.......

Carlos D met machosnor is dan wel weer heel baas! :D


[ Bericht 55% gewijzigd door Haunter op 05-08-2010 14:40:16 ]
pi_84895480
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:31 schreef Sautor het volgende:

[..]

The New is supertof om op bass te spelen, zeker de moeite waard om het onder de knie te krijgen. Al lukt het mij na die omslag ook nog steeds niet helemaal :')
Ja het stuk tussen het eerste harde stuk en het tweede harde stuk is lastig, dat ritme vooral. De rest van TOTBL gaat me prima af dus ik denk dat het maar gewoon een kwestie van ouderwets oefenen word.leuk!


En ja Carlos was wel een heel opvallende persoonlijkheid, al kon je duidelijk zien dat hij er aan het eind van de OLTA tour er echt geen zin meer in had, hij stond helemaal achterin bij zen versterkers stokstijf zen basspartijen perfect te spelen maar bewegen en dansen zoals die vroeger deed ho maar ;(

Maar ja of die ze geschreven heeft of niet, om ze zo uit te kunnen voeren moet je toch wel een goede bassist zijn en het schrijven ervan kan je doen achter de computer met guitar pro of iets dergeljks:P
maar Daniel is ook een baas uiteraard.
pi_84898584
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:32 schreef Haunter het volgende:

Ik wou nou niet meteen een vergelijking gaan maken.......

Die rooie plak op zijn arm doet het hem. Dat weer daar trouwens :D
pi_84898783
Wat vinden we van David Pajo de vervanger van Carlos?

hij speelt minstens net zo goed als Carlos, maar hij mist helaas de presence maar ach ik vind dat die het prima doet
pi_84900035
Geen flauw idee, ken hem verder niet. Van het nieuwe album heb ik alleen nog maar Lights en Barricade gehoord.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:32:05 #35
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_84932836
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:11 schreef Sautor het volgende:
Geen flauw idee, ken hem verder niet. Van het nieuwe album heb ik alleen nog maar Lights en Barricade gehoord.
En die heeft Carlos nog gewoon ingespeeld.

David Pajo is ook niet dé nieuwe bassist van Interpol, en treedt daarom nog niet zo op de voorgrond. Voorlopig is hij (net als Brandon Curtis op keyboard) een live-member. Als ze weer de studio ingaan zal hij misschien wel een vaste member worden, maar voorlopig bestaat Interpol uit Paul, Daniel en Sam.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 13:04:05 #36
230788 n8n
Pragmatisch
pi_84934070
Ik ga ze ein-de-lijk live zien, hoe groot schatten jullie de kans dat er nog iets van het debuutalbum gespeeld wordt? Vind ik toch nog de beste plaat maar begrijp dat ze nieuwer werk te promoten hebben. Heb onlangs trouwens het Belgische Customs live gezien, kende ze verder nog niet maar de leadzanger heeft hetzelfde stemgeluid als die van Interpol, freaky.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_84934152
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 13:04 schreef n8n het volgende:
Ik ga ze ein-de-lijk live zien, hoe groot schatten jullie de kans dat er nog iets van het debuutalbum gespeeld wordt? Vind ik toch nog de beste plaat maar begrijp dat ze nieuwer werk te promoten hebben. Heb onlangs trouwens het Belgische Customs live gezien, kende ze verder nog niet maar de leadzanger heeft hetzelfde stemgeluid als die van Interpol, freaky.
mwah, niet precies hetzelfde.. maar wel een goede rip-off ja :Y
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_84934315
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 13:04 schreef n8n het volgende:
Ik ga ze ein-de-lijk live zien, hoe groot schatten jullie de kans dat er nog iets van het debuutalbum gespeeld wordt?
Om en nabij de 100%.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 13:12:54 #39
230788 n8n
Pragmatisch
pi_84934388
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 13:06 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

mwah, niet precies hetzelfde.. maar wel een goede rip-off ja :Y
Nooit exact uiteraard, er waren stukken waar de gelijkenissen treffend waren, qua sound hadden ze imo meer weg van the Editors. Ze hadden verder Transmission nog gecovered, daar werd dan weer het hardst bij gejuigd op het eind :D :') Wel een aanrader (voor het geld zeker).
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 13:13:23 #40
230788 n8n
Pragmatisch
pi_84934411
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 13:10 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Om en nabij de 100%.
_O_
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_84934473
Sowieso, PDA en Obstacle 1
pi_84934528
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 13:12 schreef n8n het volgende:

[..]

Nooit exact uiteraard, er waren stukken waar de gelijkenissen treffend waren, qua sound hadden ze imo meer weg van the Editors. Ze hadden verder Transmission nog gecovered, daar werd dan weer het hardst bij gejuigd op het eind :D :') Wel een aanrader (voor het geld zeker).
zit allemaal een beetje in hetzelfde hoekje ;) toen ik ze live zag speelde ze een cover van Joy Division, ook toen werd daar het hardst gebruild :)
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 13:17:51 #43
230788 n8n
Pragmatisch
pi_84934598
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 13:16 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

zit allemaal een beetje in hetzelfde hoekje ;) toen ik ze live zag speelde ze een cover van Joy Division, ook toen werd daar het hardst gebruild :)
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_84936540
Ik hoor altijd weinig Joy Division in Interpol...
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:44:11 #45
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_84938444
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 13:04 schreef n8n het volgende:
Ik ga ze ein-de-lijk live zien, hoe groot schatten jullie de kans dat er nog iets van het debuutalbum gespeeld wordt? Vind ik toch nog de beste plaat maar begrijp dat ze nieuwer werk te promoten hebben. Heb onlangs trouwens het Belgische Customs live gezien, kende ze verder nog niet maar de leadzanger heeft hetzelfde stemgeluid als die van Interpol, freaky.
Heel veel kans. Einde vorige maand in New Jersey hebben ze op 1 avond bijvoorbeeld Say Hello to the Angels, NYC, PDA, Leif Erikson, Stella en Obstacle 1 gespeeld. ^O^
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 15:24:54 #46
230788 n8n
Pragmatisch
pi_84940203
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 14:44 schreef Haunter het volgende:

[..]

Heel veel kans. Einde vorige maand in New Jersey hebben ze op 1 avond bijvoorbeeld Say Hello to the Angels, NYC, PDA, Leif Erikson, Stella en Obstacle 1 gespeeld. ^O^
Enthousiast² *O*
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_84941122
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 14:44 schreef Haunter het volgende:

[..]

Heel veel kans. Einde vorige maand in New Jersey hebben ze op 1 avond bijvoorbeeld Say Hello to the Angels, NYC, PDA, Leif Erikson, Stella en Obstacle 1 gespeeld. ^O^
Maar om even de pret te verderven, Nu is het nieuwe album nog niet uit, ik neem aan dat wanneer dat wel zo is er ook meer nieuw materiaal gespeeld zal worden...
Of ze gooien OLTA-nummers uit de setlist, dat kan natuurlijk ook :P
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:14:02 #48
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_84942215
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:46 schreef CeesDelarge het volgende:

[..]

Maar om even de pret te verderven, Nu is het nieuwe album nog niet uit, ik neem aan dat wanneer dat wel zo is er ook meer nieuw materiaal gespeeld zal worden...
Of ze gooien OLTA-nummers uit de setlist, dat kan natuurlijk ook :P
Ach, we zien wel joh :)

Ik vind het nog wel knap van mezelf dat ik die beroerde web-rip versie van de plaat nog niet geluisterd hebt. Ik wil echt wachten op een goede release of gewoon als hij uitkomt. Kan er ook niet tegen dat mensen het album beoordelen op die kutkwaliteit-rip :')
pi_84943910
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:14 schreef Haunter het volgende:

[..]

Ach, we zien wel joh :)

Ik vind het nog wel knap van mezelf dat ik die beroerde web-rip versie van de plaat nog niet geluisterd hebt. Ik wil echt wachten op een goede release of gewoon als hij uitkomt. Kan er ook niet tegen dat mensen het album beoordelen op die kutkwaliteit-rip :')
Ik heb m dus wel geluisterd, maar buiten de echt vervelende kwaliteit klinkt het allemaal veel belovend. maar eigelijk kan je helemaal niks met die leak.

maar respect dat je je kan inhouden
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:01:38 #50
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_84944661
Btw, telkens als ik Sam zie (vooral in de TOTBL-periode) moet ik denken aan:

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')