abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_97240649
Iemand bekend met Queen Experience want zal plaatsvinden op 18 november in het Gelredome?
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_97252715
Ik gok dat het een imitator zal zijn in een geel pak die de hele tijd gaat deedoppen.
Bleuh.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:59:30 #103
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_97253056
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:51 schreef PimD het volgende:
Ik gok dat het een imitator zal zijn in een geel pak die de hele tijd gaat deedoppen.
Wel mooi dat alle media zijn eigen persbericht ook overnemen :')

quote:
Groots eerbetoon aan Freddie Mercury in Gelredome
Op vrijdag 18 november a.s. wordt in Nederland ongetwijfeld het grootste eerbetoon ooit gebracht aan Freddie Mercury. Twintig jaar na zijn overlijden, in het jaar dat Mercury zijn 65ste verjaardag zou vieren, wordt in het Gelredome in Arnhem de spectaculaire show The Queen Experience, The Most Spectacular Freddie Mercury & Queen Tribute Ever gepresenteerd. Waar 34.000 mensen nog eenmaal kunnen genieten van de talloze hits van de zanger en de legendarische popgroep Queen.
In het groots opgezette, twee uur durende, muzikale en visuele spektakel passeren vele hits van Freddie Mercury & Queen de revue. Van 'Don't Stop Me Now', 'Somebody To Love', 'We Are The Champions', 'Radio Ga Ga', 'I Want To Break Free' tot 'Bohemian Rhapsody', het nummer dat reeds tien keer de eerste plek wist te behalen in de Top 2000 en door de BBC in Engeland werd uitgeroepen tot 'Beste Popsong Aller Tijden'. Maar ook het prachtige, bombastische duet 'Barcelona' van Mercury en opera zangeres Montserrat Caballé wordt op deze avond uitgevoerd. Dit zal worden aangevuld met een groot koor en 150-koppig symfonieorkest.
Leadzanger van ‘The Queen Experience’ en ster van de show is de in Zuid-Afrika wonende de en van oorsprong AmerikaanseJoseph Clark. Zeven jaar geleden startte Clark met touren door heel de wereld met het repertoire van Queen en nam zelfs een album op met stukken van de legendarische rockformatie. Joseph, die wat betreft zang een verbluffende gelijkenis vertoont met Freddie Mercury, weet op sublieme wijze samen met zijn band, de sfeer op te roepen van de Queen concerten van weleer met Brian May, John Deacon en Roger Taylor. De beroemde krant The Times noemde zijn prestaties op het podium fenomenaal!
De eenmalige show op 18 november in het Gelredome staat, naast de muzikale hoogstandjes, bol van de overweldigende lichteffecten, videowalls, lasershows, vuurwerk en andere special effects. Patrick Kramer, bekend van de concertreeksen ‘Symphonica in Rosso’ en de ‘Wit Licht’-concerten van Marco Borsato, is verantwoordelijk voor licht, laser, podium, special effects en decorontwerp.
Ik sla iig een rondje over :s)

-edit-
En niet alleen vanwege de prijzen! *slik*
quote:
Rangindeling
Golden Cirkel (veldplaatsen) E 87,50
1e rang staanplaatsen (veldplaatsen) E 77,50
1e rang zitplaatsen E 77,50
2e rang zitplaatsen E 67,50
3e rang zitplaatsen E 57,50
4e rang zitplaatsen E 47,50
5e rang zitplaatsen E 37,50
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_97283800
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:51 schreef PimD het volgende:
Ik gok dat het een imitator zal zijn in een geel pak die de hele tijd gaat deedoppen.
_O-

wanneer een persbericht zo vol staat van de superlatieven, weet je al genoeg..
:')
pi_97286774
Ghehe, als ik het zo lees en de prijzen zie, geloof ik het wel. Mij zul je niet aan treffen in het Gelredome. Denk nog wel even terug aan the Royal Albert Hall eerder deze maand! ^O^
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  woensdag 25 mei 2011 @ 18:41:12 #106
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_97304722
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:20 schreef Headlong het volgende:
Ghehe, als ik het zo lees en de prijzen zie, geloof ik het wel. Mij zul je niet aan treffen in het Gelredome. Denk nog wel even terug aan the Royal Albert Hall eerder deze maand! ^O^
Kerry Ellis?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_97326643
Als je de filmpjes bekijkt op youtube valt die Queen Experience best wel tegen. Hoe ze denken een Gelredome te vullen is mij een raadsel.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_97327788
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:41 schreef qu63 het volgende:

[..]

Kerry Ellis?
Jupz, en de Dr. himself natuurlijk!
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_97328634
Wel grappig dat ie in de credits van Lady Gaga's nieuwe album voorbij komt als Dr. Brian May :D
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  vrijdag 27 mei 2011 @ 01:18:48 #110
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_97368746
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 09:54 schreef Headlong het volgende:

[..]

Jupz, en de Dr. himself natuurlijk!
Gaaf! Zou haar ( :9) ook wel willen zien en horen eigenlijk!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 27 mei 2011 @ 06:38:57 #111
258706 QuincydeKoster
Gamer in CPU en RAMgeheugen :D
pi_97370216
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:22 schreef Megalomaniac het volgende:
Wel grappig dat ie in de credits van Lady Gaga's nieuwe album voorbij komt als Dr. Brian May :D
Het is dan ook een doctor he :P
Dit is mijn signature.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 06:40:10 #112
258706 QuincydeKoster
Gamer in CPU en RAMgeheugen :D
pi_97370219
Ik mis telkens net de kans om BriMay live te kunnen zien :'( Had naar die awarduitreiking kunnen gaan, ga net een maand te laat naar London (WWRY), 2 dagen te laat naar het Beatrix theater etc :'(
Dit is mijn signature.
pi_97371890
Zondag en maandag a.s. wordt een een Queen Documentaire uitgezonden genaamd "Days Of Our Lives" op BBC2.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_97373390
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 01:18 schreef qu63 het volgende:

[..]

Gaaf! Zou haar ( :9) ook wel willen zien en horen eigenlijk!
Het was ook echt super, wat kan zij zingen zeg, tering! De locatie van de Royal Albert Hall is natuurlijk heel bijzonder en dan ook nog een heel orkest erbij, plus koor. Schitterend!
Brian was in topvorm die avond en Ms. Ellis heeft me meerdere keren kippenvel bezorgt. Mocht er nog internationale tour volgens (zeer kleine kans) en ze doen NL en ben ik er zeker weer bij..!
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:13:25 #115
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_97387334
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:20 schreef Headlong het volgende:

[..]

Het was ook echt super, wat kan zij zingen zeg, tering! De locatie van de Royal Albert Hall is natuurlijk heel bijzonder en dan ook nog een heel orkest erbij, plus koor. Schitterend!
Brian was in topvorm die avond en Ms. Ellis heeft me meerdere keren kippenvel bezorgt. Mocht er nog internationale tour volgens (zeer kleine kans) en ze doen NL en ben ik er zeker weer bij..!
Ik ben er dan ook zéker bij!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zondag 29 mei 2011 @ 23:29:55 #116
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_97479366
Ohja, er is nu al een half uur een docu bezig op BBC2 ;)

Morgen deel 2!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_97480971
Geweldig! Veel nieuwe beelden gezien. Beelden uit de studio tijdens opname van WATC vond ik vooral indrukwekkend. Zin in morgenavond! :)
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_97487906
Dit was zeker een mooie documentaire! Ik kan dan ook niet wachten op deel 2 van vanavond. :9~
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  maandag 30 mei 2011 @ 10:37:50 #119
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_97488305
Wat een heldenband is het ook, he :D

Die studio-opnames van Champions, ge-wel-dig. Met z'n vieren in 1 ruimte de backing track opnemen _O_ Roger die nog even 1 paft voor het zingen :D



_O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 30 mei 2011 @ 11:01:25 #120
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_97488961
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 10:23 schreef Headlong het volgende:
Dit was zeker een mooie documentaire! Ik kan dan ook niet wachten op deel 2 van vanavond. :9~
Ik ook niet! :9

En daarna nog een optreden uit '75!

Hier nog een interview met een van de makers van de docu..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_97491480
Het Hammersmith Christmas concert laat ik maar even schieten vanacht denk ik. Morgen weer gewoon een werkdag tenslotte...:P

Interview is inderdaad ook erg vermakelijk om te lezen. Ze zijn goed bezig de laatste tijd op QOL.
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  maandag 30 mei 2011 @ 12:48:58 #122
134538 chansadres
Black & White
pi_97492223
Ik hoop dat mijn ouders deel 1 hebben opgenomen. Wij hebben BBC2 niet meer op de analoog zitten :(
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  maandag 30 mei 2011 @ 13:19:12 #123
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_97493131
quote:
9s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:48 schreef chansadres het volgende:
Ik hoop dat mijn ouders deel 1 hebben opgenomen. Wij hebben BBC2 niet meer op de analoog zitten :(
DIT!!! :{
  maandag 30 mei 2011 @ 13:19:32 #124
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_97493136
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 12:23 schreef Headlong het volgende:
Het Hammersmith Christmas concert laat ik maar even schieten vanacht denk ik. Morgen weer gewoon een werkdag tenslotte...:P
De DVR snort bij mij lekker door ;)
quote:
Interview is inderdaad ook erg vermakelijk om te lezen. Ze zijn goed bezig de laatste tijd op QOL.
Op twitter zijn ze ook goed bezig trouwens: http://twitter.com/#!/queenwillrock Veel nieuwtjes maar ook links naar (fan)video's! Dus je eigen youtubefilmpjes kunnen genoemd worden door dat account :P
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_97502545
Kan een moderator de naam SvdV weghalen uit dit bericht. Meneer is me aan het PM'en dat ik z'n naam moet verwijderen, maar dat kan uiteraard niet meer bij postings van een maand oud :')
Bleuh.
  maandag 30 mei 2011 @ 17:26:03 #126
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_97502696
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:22 schreef PimD het volgende:
Kan een moderator de naam SvdV weghalen uit dit bericht. Meneer is me aan het PM'en dat ik z'n naam moet verwijderen, maar dat kan uiteraard niet meer bij postings van een maand oud :')
Dat mag dan ook in mijn bericht denk ik :P
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 30 mei 2011 @ 22:50:48 #127
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_97519575
Reminder!

Over 10 minuten deel 2 van Days Of Our Lives!
Al geeft de tvgids iets anders aan..

[ Bericht 1% gewijzigd door qu63 op 30-05-2011 23:07:19 ]
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 30 mei 2011 @ 23:49:35 #128
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_97522889
Wauw, die close-ups (in kleur) van Freddie's gezicht tijdens de opnames van TATDOOL... :'(
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_97524257
Deel 1 vond ik supergaaf, deel 2 was ook gaaf maar toch wel heel erg kort door de bocht af en toe. De jaren na de Magic Tour werden in 5 minuten even behandeld, en het was net alsof de makers zoeits hadden van 'zie je wel, zonder Fredje was het over voor de rest'.

Ik had geen uur verwacht over de jaren na 1991 - maar toch op z'n minst een uitgebreid stuk over MiH en de Paul Rodgers-toernee(s). Hopelijk komt zoiets op een DVD-release ofzo wel aan de orde.
Bleuh.
pi_97525509
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:22 schreef PimD het volgende:
Kan een moderator de naam SvdV weghalen uit dit bericht. Meneer is me aan het PM'en dat ik z'n naam moet verwijderen, maar dat kan uiteraard niet meer bij postings van een maand oud :')
Mods...?
Bleuh.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 00:58:46 #131
258706 QuincydeKoster
Gamer in CPU en RAMgeheugen :D
pi_97525606
1e deel niet gezien (Wist nie dat ie op TV was) 2e deel was meh, concert viel sterk tegen.
Dit is mijn signature.
pi_97525722
Concert viel sterk tegen :D :D :D

Zeker meer iemand die vooral van dingen als Break Free, Kind of Magic en Radio Ga Ga houdt?
Bleuh.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 07:54:48 #133
134538 chansadres
Black & White
pi_97528983
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef PimD het volgende:
Ik had geen uur verwacht over de jaren na 1991 - maar toch op z'n minst een uitgebreid stuk over MiH en de Paul Rodgers-toernee(s). Hopelijk komt zoiets op een DVD-release ofzo wel aan de orde.
Dat had ik niet verwacht. Mensen die kijken zijn daar het minst in geďnteresseerd. Daarnaast heeft Brian vaak genoeg aangegeven dat het Paul Rodgers hoofdstuk afgesloten is en liever ook niet meer over heeft.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_97529032
Als je 40 jaar Queen viert moet je ook 40 jaar belichten, en niet 20 en net doen alsof er de afgelopen 20 jaar niks gebeurd is.
Bleuh.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:24:41 #135
134538 chansadres
Black & White
pi_97529288
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 08:00 schreef PimD het volgende:
Als je 40 jaar Queen viert moet je ook 40 jaar belichten, en niet 20 en net doen alsof er de afgelopen 20 jaar niks gebeurd is.
Dan mag hij ook wat meer praten over die wereldberoemde feestjes van hun. Dat doen ze ook niet ;) Vergeet niet, deze docu is een lange Tell Sell reclame om die remasters aan de man te brengen. Na 91 is er niks uitgekomen (van enig niveau) dus dat belichten ze niet.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_97529358
Ach man, ze hebben het gewoon over die dwergen met coke gehad, foto's van die topless modellen tijdens de Jazz-release party, Freddie die vuistdiep (letterlijk en figuurlijk :')) in de clubscene van Munchen/New York dook etc.

En mensen die roepen dat er na 1991 niks van enig niveau is uitgekomen hebben gewoon oogkleppen op. Made In Heaven en Cosmos Rocks zijn prima albums, en de QPR tournees zaten verdomd goed in elkaar.
Bleuh.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:35:48 #137
134538 chansadres
Black & White
pi_97529406
Hebben ze het in de docu gehad over de feestjes :D Dat had ik niet verwacht want in dat interview enkele weken geleden wilden ze het er niet over hebben.

Made in Heaven is mijn één na favoriete album. Dus die ben ik vergeten mee te nemen. Maar Cosmos Rocks vond ik wanstaltig. Totaal niet Queenwaardig (paar liedjes als uitzondering). En dan bedoel ik niet dat Paul Rodgers slecht is. Tijdens de concerten klonk hij fantastisch. Maar het geschreven materiaal was qua kwaliteit stukken lager. Dat album speel ik zelfs minder als Hot Space en breek me daar mijn bek niet van open :')
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:24:07 #138
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_97531412
Nu maar hopen op een mooie DVD release met vele extra's die niet in de docu zitten. Maar ja, Queen-kennende zal dat wel heel lang duren :') :D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:41:38 #139
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_97531906
Queen: Days Of Our Lives, a two-part documentary
featuring Roger and Brian May, BBC2

As the celebrations for the 40th anniversary of Queen get underway, drummer Roger Taylor tells how, despite personal setbacks, the band is still a major force

THERE’S a running joke in Roger Taylor’s house. Ask the Queen drummer a question, any question, and the response is always the same. “Half-past seven is my standard reply,” he says with a smile. “It doesn’t matter whether they’ve asked me what I want to drink, watch on TV or where I want to go on holiday.”

Behind this private joke lies the uncomfortable truth that one of the greatest drummers in the history of rock music has suffered dramatic hearing loss. Talking for the first time about his secret struggle to hear, Taylor revealed that he has joined the ranks of Who guitarist Pete Townshend and former Genesis drummer Phil Collins as the latest casualty of mega-volume stadium concerts.

“I guess it was inevitable and hardly surprising given what I’ve been doing for the past 40 years but at least I’m in good company,” says Roger sitting at a desk in the office at his Surrey home. “The sound levels on stage were so loud with all that constant banging and smash, smash, smash; it did untold damage to the fine nerve endings in the inner ear, though it is worse in the left, which is the side of my snare drum and the monitor.”

It was Roger’s wife Sarina, whom he married last October, who noticed the adroit drummer had a problem.

“She was the one who kept pointing out that the TV volume was up too loud, though I could only just hear it. Then I kept missing out on dialogue in films and at dinner parties and social gatherings I couldn’t understand what people were saying. It felt strange and frustrating to a point where I was starting to lip-read. I realised my hearing wasn’t what it should be.”

Tests at the Harley Street Hearing Clinic in London showed that Roger has hearing loss in both ears due to prolonged exposure to loud noise.

“Now I’m wearing hearing aids in both ears,” he says pointing at said ears which are no longer covered by the trademark blonde mane that was back-lit on Queen’s album covers.

“When hearing aids were first mentioned, I pictured myself as that old geezer at the back of the church with the whistling ear trumpet but you can’t see these Phonak hearing aids and people don’t realise you’ve got them in.”

So hearing loss hasn’t made Roger any less of a rocker?

“No, but I am an older rocker now,” he insists, though at 61, subtly-tanned and dressed in a smart white shirt and navy trousers, he is still the looker with the drumsticks whose falsetto highnotes (his voice spans three and a half octaves) characterised many of Queen’s songs; he wrote several more classics for the band, including Radio Ga Ga and It’s A Kind Of Magic.

“Hearing loss has not affected my vocal range. I can still pitch perfectly but without the hearing aids I don’t hear the intricate high parts of the actual spectrum. It goes all ‘wooferly’.”

Still being able to hit the high notes at this time in his life is reassuring for Roger, who has made four solo albums and after a 12-year gap plans to release a fifth next year.

As he says: “It’s already been three years in the making. I work on it only when it comes to me.” Yet it’s probably wise for Roger to hold back, as this year the attention is on Queen celebrating their 40th anniversary, made all the more remarkable by the fact that the band officially “broke up” in 1993, yet have seemingly never ceased to exist.

The enduring legacy of the late Freddie Mercury, the ongoing success of the stage musical We Will Rock You and the Queen reunion in 2004 and subsequent tours with Paul Rodgers of Bad Company are part of the continuing history of a band that sold in excess of 300 million albums worldwide. To mark the anniversary Island Records is reissuing five of Queen’s greatest albums from the years 1977 to 1982, which must make Roger feel very proud. “Some of it does,” he says pensively.

“There are bits where you think I wouldn’t have done that now but a lot of it makes me realise how much work we put into our music. The idea behind reissuing the albums is to get people to reassess their perception of the band as there is a view that we were just a singles band. Now we can introduce the albums to a new audience technologically enhanced so that the bass is more defined and the sound is crisper. Freddie would have loved the remastering.”

Roger and the then-Freddie Bulsara were particularly close from the moment they met in 1971 when the latter joined Smile, the band formed by Brian May which at art student Freddie’s behest was renamed Queen. Roger, who had abandoned his dentistry studies, traipsed around London clubs with Freddie to see Jimi Hendrix, Led Zeppelin and David Bowie, who all came to influence the band’s sound.

“I was thinking about all that the other day and then it hit me that Freddie will have been dead for 20 years in November.” says Roger bowing his head. “I was staggered because it doesn’t seem possible that all that time has passed and I still miss him. He was my best friend, my best man. We shared so much and I owe so much to him.”

WITH SUCH treasured memories of Freddie and periodic contact with his mother, Jer, and sister, Kashmira, one might assume that Roger would have mixed feelings about the forthcoming bio-pic starring Sacha Baron-Cohen, of Ali G and Borat fame, as the idolised front man but both he and Brian couldn’t be happier.

“The casting is inspired and we have a lot of faith in Sacha because he is an incredibly clever artist who runs a lot deeper than most people realise. He is much taller than Freddie but I think he might really surprise people with this performance, though I haven’t seen him do any scenes. We haven’t yet got to that stage but we have given lots of material to help Peter Morgan (Frost/Nixon, The Queen) fashion the script so that he could recreate the dynamic and the dialogue that went on between us.”

As to which handsome blond actor will be playing Roger is yet to be revealed. “I don’t want to be involved in that,” he retorts with a grin. “Brian May and I will just supervise the music.”

The interview is interrupted briefly by a text from Roger’s daughter Rory. “She says that Dragon Attack (writtenby Brian) is a great track and has had it on repeat on her iPod,” he laughs, adding: “She’s a junior doctor.” Roger has five children, aged from 31 to 11.

He is delighted, however, that his son Rufus took to the drums without any persuasion or pushing from him and is now on the We Will Rock You tour.

“He is a brilliant drummer and will be joining Brian when he performs with Kerry Ellis.”

With his solo album bubbling on a low-heat, Roger has been busy watching rushes for a BBC2 documentary on the band to be shown tonight and tomorrow.

“Our story is in two halves as the band’s career up to Freddie’s death was 20 years and 20 years later, our music is as popular as it was then. It’s a sort of everlasting...income.”

So what does he think he’s worth? “7.30pm,” says Roger, with a smile.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_97538458
Gaaf!, jammer dat ik geen BBC heb, die Close-Up beelden van TATDOOL Freddie ken ik(helaas) al.
pi_97540892
Eerste deel zijn al torrents van ;)
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_97542223
wow, "Don`t bother coming cuz he is gone"
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:45:34 #143
134538 chansadres
Black & White
pi_97543149
Deel 2 ook gedownload in 720p. Vanavond 2 uur genieten!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 31 mei 2011 @ 19:07:25 #144
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_97551818
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:03 schreef Braddie het volgende:
Gaaf!, jammer dat ik geen BBC heb, die Close-Up beelden van TATDOOL Freddie ken ik(helaas) al.
Ook in kleur en behind the scenes? Voor mij waren ze nieuw, en ik heb toch al aardig wat gezien!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 31 mei 2011 @ 19:07:49 #145
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_97551833
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:27 schreef Braddie het volgende:
wow, "Don`t bother coming cuz he is gone"
En dat op 400 yard van z'n huis.. *slik*
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:33:58 #146
258706 QuincydeKoster
Gamer in CPU en RAMgeheugen :D
pi_97555796
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:02 schreef PimD het volgende:
Concert viel sterk tegen :D :D :D

Zeker meer iemand die vooral van dingen als Break Free, Kind of Magic en Radio Ga Ga houdt?
Nah ik had op z'n minst Seven Seas of Rhye verwacht :\\
Dit is mijn signature.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:44:05 #147
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_97556398
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:33 schreef QuincydeKoster het volgende:

[..]

Nah ik had op z'n minst Seven Seas of Rhye verwacht :\\
Van dat nummer bestaan waarschijnlijk geen beelden van dat concert. De crew pakte hun spullen in na de rock 'n' roll-medley. Vervolgens speelde Queen nog Seven Seas Of Rhye en See What A Fool I've Been. Freddie zegt ook: 'A number we forgot to do in the set'
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:01:55 #148
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_97557445
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:44 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Van dat nummer bestaan waarschijnlijk geen beelden van dat concert. De crew pakte hun spullen in na de rock 'n' roll-medley. Vervolgens speelde Queen nog Seven Seas Of Rhye en See What A Fool I've Been. Freddie zegt ook: 'A number we forgot to do in the set'
De bootleg (audio) heeft em wel :Y http://www.queenconcerts.(...)odeon-london-uk.html
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:08:03 #149
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_97557790
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:01 schreef qu63 het volgende:

[..]

De bootleg (audio) heeft em wel :Y http://www.queenconcerts.(...)odeon-london-uk.html
Uiteraard. Qua audio is het concert compleet te krijgen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_97558252
quote:
one might assume that Roger would have mixed feelings about the forthcoming bio-pic starring Sacha Baron-Cohen, of Ali G and Borat fame, as the idolised front man but both he and Brian couldn’t be happier
Dat wist ik niet eens.. lijkt me wel apart om hem in een serieuze rol te zien. :P

Even een torrentje zoeken van die docu.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')