abonnement Unibet Coolblue
pi_84533490
Ey, aangezien er voor Kpop (Of Koreaanse Pop) nog geen topic is, maak ik hem bij deze.

wat vinden jullie van kpop?
en wat zijn jou favo Bands/Zangers(essen)?

De mijne MBLAQ, Davichi & December.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 07:10:19 #2
137556 L.no
Midlife crisis
pi_84535929
Boa vind ik wel tof. :)
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_86643187
Super Junior is mijn favorite band :)

Go check gokpop.com ! O+
pi_86657125
Normaal houd ik helemaal niet van KPop, maar Genie van SNSD is wel pakkend. Zowel de originele als Japanse versie. De Nederlandse vind ik eigenlijk maar een slechte rip-off. Oppervlakkige lyrics en voor de rest schaamteloos gekopieerd. Niet dat de lyrics van Genie zo diep zijn ofzo...
pi_89636157
Gummy, 2NE1, PSY, BoA, BEAST vind ik allemaal wel goed.

En verder zijn SE7EN, 4MINUTE, Secret, T-ara en KARA ook niet slecht.

Favoriete nummer momenteel:
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_89664629
Bigbang afgelopen zaterdag nog gezien bij het YG Family Concert 2010 :)

Edit: zojuist de CDs van Gummy (Loveless) en PSY (PSYFIVE) gehaald bij de Kyobo Bookstore :D

[ Bericht 37% gewijzigd door MoneyTalks op 08-12-2010 12:39:56 ]
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_89677030
Kyobo, daar ging ik altijd helemaal los met het kopen van die stationary crap :P
pi_89823415
4Minute's 'HUH' en 'Why are you being like this' van T-ARA *O*

Begin kpop steeds meer te waarderen :)
pi_89824609
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 01:58 schreef Melochan het volgende:
4Minute's 'HUH' en 'Why are you being like this' van T-ARA *O*

Begin kpop steeds meer te waarderen :)
Die laatste vind ik idd ook een goeie
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_100117217
2NE1 fans hier?
tevens enorme kutkick :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_100134635
Van 2NE1 heb ik toevallig een paar dagen geleden een aantal nummers doorgestuurd gekregen om te luisteren. Vond er echt geen bal aan. Neem al het slechte van typische TMF/MTV feestjesmuziek, vermenigvuldig het met factor 10, en je krijgt 2NE1.

Maar je mag het goed vinden, zolang je niet m'n buurman bent. ;)

Seo Taiji staat wat mij betreft nog steeds bovenaan. BoA met haar goede nummers (want ze heeft ook een boel bagger) kan ik ook nog waarderen. Verder nog een paar bandjes maar die kan je niet meer bij de typische "kpop" term stoppen.
pi_100137829
Ben wel benieuwd welke bandjes dan?

Zelf vind ik bijvoorbeeld Slow 6 erg leuk, en zou nog wel meer van dat soort bandjes willen ontdekken. Is alleen ook niet echt Kpop, meer Koreaanse folk-pop.

pi_100148672
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:12 schreef Desunoto het volgende:
Van 2NE1 heb ik toevallig een paar dagen geleden een aantal nummers doorgestuurd gekregen om te luisteren. Vond er echt geen bal aan. Neem al het slechte van typische TMF/MTV feestjesmuziek, vermenigvuldig het met factor 10, en je krijgt 2NE1.

Maar je mag het goed vinden, zolang je niet m'n buurman bent. ;)

Seo Taiji staat wat mij betreft nog steeds bovenaan. BoA met haar goede nummers (want ze heeft ook een boel bagger) kan ik ook nog waarderen. Verder nog een paar bandjes maar die kan je niet meer bij de typische "kpop" term stoppen.
ik deel je mening niet zo
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 31 juli 2011 @ 12:07:17 #15
304703 heggeschaarbarbaar
knipt de kantjes er van af!
pi_100152263
hmmm Lonely van 2NE1 is nog wel luisterbaar, maar de fans zullen dat vast wel weer het minste nummer vinden :') De rest is niet aan mij besteedt, inderdaad TMF/MTV meuk :P Net zoals veel van die andere Kpop bandjes...

Epik High heeft wel een paar leuke nummers (Map the soul, Pieces of You).

Verder: Cherry Filter O+ Clazziquai O+
your effort to remain who you are is what is limiting you
yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
pi_100152470
Cherry Filter! O+

Verder The Rocktigers, toffe band. Heeft een behoorlijk hoog popgehalte dus kan je net wel onder "kpop" plaatsen, denk ik, maar heeft wat rock 'n roll en rockabilly. Kijk, dan wordt het leuk.



[ Bericht 0% gewijzigd door Desunoto op 31-07-2011 12:20:52 ]
  zondag 31 juli 2011 @ 12:47:51 #17
304703 heggeschaarbarbaar
knipt de kantjes er van af!
pi_100153287
The Rocktigers, wel aardig maar niet mijn ding.

Hier is een lijstje met wat Koreaanse rockbands, moet ik maar eens wat van proberen.

(en zo kom ik op youtube bij Black Hole terecht, heavy metal band)

Moeten we het hier trouwens alleen over 'echte' KPop hebben, of gewoon over alle Koreaanse muziek?

[ Bericht 30% gewijzigd door heggeschaarbarbaar op 31-07-2011 12:54:26 ]
your effort to remain who you are is what is limiting you
yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
pi_100242725
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:47 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
The Rocktigers, wel aardig maar niet mijn ding.

Hier is een lijstje met wat Koreaanse rockbands, moet ik maar eens wat van proberen.

(en zo kom ik op youtube bij Black Hole terecht, heavy metal band)

Moeten we het hier trouwens alleen over 'echte' KPop hebben, of gewoon over alle Koreaanse muziek?
In dat geval kan ik ook wel met Pyongyang hardcore resistance aankomen :P

Wie is jullie favoriete SNSD lid? :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_100376339
Wat vinden jullie van de nieuwe groep Chocolat?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 13:14:14 #20
304703 heggeschaarbarbaar
knipt de kantjes er van af!
pi_100388706
Op basis van de teaser die ik gezien heb, lijkt het weer zo'n typisch kpop groepje te zijn, niks bijzonders.
your effort to remain who you are is what is limiting you
yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
pi_100388867
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 13:14 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
Op basis van de teaser die ik gezien heb, lijkt het weer zo'n typisch kpop groepje te zijn, niks bijzonders.
Ik was zelf ook niet onder de indruk van Tia's dansmoves. En ze is nog maar 14 :{
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:00:27 #22
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_100458453
Seung Ri, Taeyang, G-Dragon, T.O.P., BIGBANG, Girls Generation, f (x), MBLAQ, 2NE1, Super Junior en Super Junior M vind ik heel erg tof :D. Heb het allemaal ontdekt toen ik voor het eerst naar China ging. Naast Mandopop is K-Pop ook groot daar.

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 08-08-2011 13:03:01 ]
Feyenoord Rotterdam
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:00:54 #23
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_100458468


[ Bericht 100% gewijzigd door o.us op 08-08-2011 13:01:49 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_100463595
quote:
17s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:00 schreef o.us het volgende:
Seung Ri, Taeyang, G-Dragon, T.O.P., BIGBANG, Girls Generation, f (x), MBLAQ, 2NE1, Super Junior en Super Junior M vind ik heel erg tof :D. Heb het allemaal ontdekt toen ik voor het eerst naar China ging. Naast Mandopop is K-Pop ook groot daar.
Niet verwacht van jou :P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_102924631
schopje, comebacktijd nu
Sistar, BEG, SNSD en meer
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_102924893
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:04 schreef Beach het volgende:
schopje, comebacktijd nu
Paar dagen geleden I Am the Best gevonden, wat een nummer _O_
Nu gelijk andere dingen van 2NE1 checken, zit wel wat bij ^O^
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  maandag 10 oktober 2011 @ 19:11:03 #27
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_102924948
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:09 schreef Thas het volgende:

[..]

Paar dagen geleden I Am the Best gevonden, wat een nummer _O_
Nu gelijk andere dingen van 2NE1 checken, zit wel wat bij ^O^
Don't Stop The Music is ook wel awesome :D.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 10 oktober 2011 @ 19:18:14 #28
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_102925271
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2010 01:55 schreef Slipknot4ever het volgende:
Ey, aangezien er voor Kpop (Of Koreaanse Pop) nog geen topic is, maak ik hem bij deze.
Jawel hoor! Het is niet specifiek op Kpop gericht, maar past daar prima lijkt me :) Of verwacht je een stormloopreeks? ;)

edit: Ik quote een OP uit 2010 :')
AFC AJAX
pi_102925389
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:11 schreef o.us het volgende:

[..]

Don't Stop The Music is ook wel awesome :D.
Bedankt, zeker downloadwaardig :)
Alleen een beetje heavy on the autotune, maar ik merk dat dat wel een terugkerend thema is bij 2NE1 :P


_O_
Youtube-kwaliteit :') ;( :'(
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_103242130

Deze man heeft het hele album staan, wel matige youtube kwaliteit natuurlijk
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_103246775
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:00 schreef Thas het volgende:

Deze man heeft het hele album staan, wel matige youtube kwaliteit natuurlijk
Een echte fan koopt het gewoon natuurlijk. Inc. poster en blikken doos.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_103246853
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef Beach het volgende:

[..]

Een echte fan koopt het gewoon natuurlijk. Inc. poster en blikken doos.
Het is vandaag nog de 18e bij ons en volgens mij komt hij internationaal pas de 19e uit dus dan heb je hem ook sowieso nog niet liggen :P
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_103434102
en wie gaan er naar parijs 9-8 februari ?
pi_103435055
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:07 schreef pancharlie het volgende:
en wie gaan er naar parijs 9-8 februari ?
Heb een exam op de 9e en ik ga niet puur voor SNSD (de andere 7 die komen heb ik vrij weinig mee, jammer dat het weer alleen SM groepen zijn (toch?)) een herkansing doen :{ Nouja, denk ik.. :')
Als 2NE1 nou ook kwam..
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_103436794
SNSD, 2PM, BEAST, SHINee, 4minute, T-ara, U-Kiss, and Sistar

SNSD en Shinee alleen van SM, en mja als ik ga is nr 1 reden wel SNSD maar shinee 4minute t-ara en sistar wil ik ook zien ! :D

en dan ook nog in december united cube concert in london met weer 4minute maar ook g.na ! hopen dat het allemaal goed uitkomt allemaal !
pi_103437260
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 00:07 schreef pancharlie het volgende:
SNSD, 2PM, BEAST, SHINee, 4minute, T-ara, U-Kiss, and Sistar

SNSD en Shinee alleen van SM, en mja als ik ga is nr 1 reden wel SNSD maar shinee 4minute t-ara en sistar wil ik ook zien ! :D

en dan ook nog in december united cube concert in london met weer 4minute maar ook g.na ! hopen dat het allemaal goed uitkomt allemaal !
G.NA ^O^
Beetje jammer dat er geen concert is met n SNSD n G.NA.
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_107059226
kickje maar
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:56:18 #38
354073 Charlea
te hipster voor die stringz.
pi_107805187
Lees ik dus net de stars -vraag me niet waarom, ik had niks te doen- staat er een groot artikel in dat K-pop z 2012 is. In Nederland? Wat? Sinds wanneer? :')
Ik hoop zo dat ze nou niet net zo hard hier worden uitgemolken als in Korea...
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:01:09 #39
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_107805423
kpop populair? jpop aantal jaar terug misschien..

Ik ben alleen vliefd op suzy van miss a :@

pi_107806238
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:56 schreef Charlea het volgende:
Lees ik dus net de stars -vraag me niet waarom, ik had niks te doen- staat er een groot artikel in dat K-pop z 2012 is. In Nederland? Wat? Sinds wanneer? :')
Ik hoop zo dat ze nou niet net zo hard hier worden uitgemolken als in Korea...
wat is de Stars? zeker een blad voor tienermeisjes
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_107807936
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:56 schreef Charlea het volgende:
Lees ik dus net de stars -vraag me niet waarom, ik had niks te doen- staat er een groot artikel in dat K-pop z 2012 is. In Nederland? Wat? Sinds wanneer? :')
Ik hoop zo dat ze nou niet net zo hard hier worden uitgemolken als in Korea...
Oh god. Nee inderdaad...

Scan trouwens? Ben nu wel benieuwd naar het artikel eigenlijk...
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:18:22 #42
354073 Charlea
te hipster voor die stringz.
pi_107809822
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef R4ven het volgende:

[..]

Oh god. Nee inderdaad...

Scan trouwens? Ben nu wel benieuwd naar het artikel eigenlijk...
Ik kan nu even niet scannen maar even plaatje voor het idee;

Slechte kwaliteit webcampic, sorry. Als er meer interesse is kan ik wel alle pagina's 'fotograferen' voor hoeverre dat gaat.

quote:
6s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:18 schreef Beach het volgende:

[..]

wat is de Stars? zeker een blad voor tienermeisjes
Om eerlijk te zijn weet ik niet voor welke doelgroep het is bedoeld; een vriendin van mijn moeder was zo aardig haar een kadootje voor mij te geven zonder reden :'D dus ik denk dan lees ik het maar. Het idd zoiets, veel sterren bashen en eindeloos veel foto's van celebrities die ik niet ken en waar ik ook niks om geef die geen makeup dragen o.i.d. maar goed.
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:18:43 #43
354073 Charlea
te hipster voor die stringz.
pi_107809845
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Charlea op 09-02-2012 22:19:36 (faal van mezelf, sorry) ]
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:36:09 #44
354073 Charlea
te hipster voor die stringz.
pi_107810748
'K-pop, we kunnen e niet meer omheen. In Azi en in de USA is Koreaanse popmuziek razendpopulair wat maar binnen Europa is dit genre bijna alleen nog maar bekend bij een select groepje trendsetters. De trendy en uitgesproken looks en de verschillende muziekstijlen maken deze girl- en boybands helemaal hot. Watch out, want K-pop is about to rule the world!'
De inleiding. Waar komt dit ineens vandaan? :')

Omschrijvingen van muzieksoorten;

T-ara: 'De vlotte popliedjes van T-ara vallen bij jong en oud in de smaak'
Big Bang:'Vlotte hip-hop met R&B-invloeden'
Super Junior: 'Super Junior varieert qua sound per song. Van bubblegum pop tot synthpop, ze proberen alles. Dans -en dan vooral de synchrone danspasjes-, speelt een grote rol bij hun optredens´
2NE1: 'Hiphop meets R&B'
BEAST:'In 2010 zorgde hun hit Shock voor de opleving van Rocktronic; de combi van rock en electronische muziek sloeg in als een bom. Maar, de band kan ook heel goed uit de voeten met hiphop-vibes, R&B en zelfs klassieke orkesten'
SHINee ´Stoere R&B en dancemuziek, maar ook electropop´
GG/SNSD'De muziek van Girls Generation heeft zo'n vrolijke sound dat de stijl ook wel als bubblegum pop wordt omschreven'

Zo. Heb ik iets gemist? Dit is maar een kleine greep uit alle info die ineens in een willekeurig Nederlands maandelijks 'sterren'blaadje staat. Sinds wanneer is Kpop populair genoeg er zo'n artikel aan te wijden? Of hebben ze geen inspiratie meer?
pi_107811156
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:36 schreef Charlea het volgende:
...
Kpop begint net naam te maken in de VS. Allemaal overdreven natuurlijk.

Probleem is natuurlijk dat een groot deel van de mensen het toch wel zal afkraken. En op een gegeven moment vinden ze het dan toch wel leuk en dan zijn ze opeens al jaren fan ervan. Wedden?
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:52:05 #46
354073 Charlea
te hipster voor die stringz.
pi_107811422
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:45 schreef R4ven het volgende:

[..]

Kpop begint net naam te maken in de VS. Allemaal overdreven natuurlijk.

Probleem is natuurlijk dat een groot deel van de mensen het toch wel zal afkraken. En op een gegeven moment vinden ze het dan toch wel leuk en dan zijn ze opeens al jaren fan ervan. Wedden?
Net als is gebeurd met dubstep. -niet dat ik daar fan van ben- en 'indie' muziek, oh god indiemuziek.. Nooit fan van geweest, maar wat nu indie wordt genoemd is voor mij gewoon een paar willekeurige akkoorden aanslaan op een akoestische gitaar, gevolgd door compleet onzinnige en 'diepe' teksten. En dan krijg je figuren als Birdy en Lana del Rey, de ene gaat Bon Iver coveren en de ander verbouwt haar gezicht terwijl ze het ontkent, wat allemaal indie/hipster-rellen uitlokt. Ik kende het eerst, nee ik, nee ik was al fan, bla, bla, bla. En dan blijkt dat Lana niet live kan zingen en dus met haar gezicht heeft geknoeid en een rijke vader heeft en dan is geen enkele 'originele fan' meer fan. Zo zielig.

Sorry, even de hedendaagse scenario's, hopen dat dat niet gebeurt.
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:54:06 #47
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_107811506
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:36 schreef Charlea het volgende:
'K-pop, we kunnen e niet meer omheen. In Azi en in de USA is Koreaanse popmuziek razendpopulair wat maar binnen Europa is dit genre bijna alleen nog maar bekend bij een select groepje trendsetters. De trendy en uitgesproken looks en de verschillende muziekstijlen maken deze girl- en boybands helemaal hot. Watch out, want K-pop is about to rule the world!'
De inleiding. Waar komt dit ineens vandaan? :')

Omschrijvingen van muzieksoorten;

T-ara: 'De vlotte popliedjes van T-ara vallen bij jong en oud in de smaak'
Big Bang:'Vlotte hip-hop met R&B-invloeden'
Super Junior: 'Super Junior varieert qua sound per song. Van bubblegum pop tot synthpop, ze proberen alles. Dans -en dan vooral de synchrone danspasjes-, speelt een grote rol bij hun optredens´
2NE1: 'Hiphop meets R&B'
BEAST:'In 2010 zorgde hun hit Shock voor de opleving van Rocktronic; de combi van rock en electronische muziek sloeg in als een bom. Maar, de band kan ook heel goed uit de voeten met hiphop-vibes, R&B en zelfs klassieke orkesten'
SHINee ´Stoere R&B en dancemuziek, maar ook electropop´
GG/SNSD'De muziek van Girls Generation heeft zo'n vrolijke sound dat de stijl ook wel als bubblegum pop wordt omschreven'

Zo. Heb ik iets gemist? Dit is maar een kleine greep uit alle info die ineens in een willekeurig Nederlands maandelijks 'sterren'blaadje staat. Sinds wanneer is Kpop populair genoeg er zo'n artikel aan te wijden? Of hebben ze geen inspiratie meer?
Meid, dat is nou marketing, niet wachtent tot het populair is en dan wat publiceren, gewoon publiceren en doen alsof het populair; ken je het niet dan hoor je er niet bij. Eens zien hoe snel iedereen kpop op gaat zoeken
pi_107811607
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:52 schreef Charlea het volgende:

[..]

Net als is gebeurd met dubstep. -niet dat ik daar fan van ben- en 'indie' muziek, oh god indiemuziek.. Nooit fan van geweest, maar wat nu indie wordt genoemd is voor mij gewoon een paar willekeurige akkoorden aanslaan op een akoestische gitaar, gevolgd door compleet onzinnige en 'diepe' teksten. En dan krijg je figuren als Birdy en Lana del Rey, de ene gaat Bon Iver coveren en de ander verbouwt haar gezicht terwijl ze het ontkent, wat allemaal indie/hipster-rellen uitlokt. Ik kende het eerst, nee ik, nee ik was al fan, bla, bla, bla. En dan blijkt dat Lana niet live kan zingen en dus met haar gezicht heeft geknoeid en een rijke vader heeft en dan is geen enkele 'originele fan' meer fan. Zo zielig.

Sorry, even de hedendaagse scenario's, hopen dat dat niet gebeurt.
Inderdaad. Belachelijk hoe die kneusjes zich in bochten wringen om maar anders te zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:54 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Meid, dat is nou marketing, niet wachtent tot het populair is en dan wat publiceren, gewoon publiceren en doen alsof het populair; ken je het niet dan hoor je er niet bij. Eens zien hoe snel iedereen kpop op gaat zoeken
En dan kennen ze net Gee, I am the best en BONAMANA.
pi_107811792
Was fucking vet gister _O_
"Kpop groot in Nederland", ohja daarom heb ik gister misschien 10 andere Nederlanders gezien in waarschijnlijk het Kpop concert met de grootste namen van het jaar in Europa :')

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:36 schreef Charlea het volgende:
Omschrijvingen van muzieksoorten;

2NE1: 'Hiphop meets R&B'
WTF? Het hele artikel slaat natuurlijk nergens op, maar deze typering is toch wel het ergst :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Thas op 09-02-2012 23:38:30 ]
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_107817377
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:00 schreef Thas het volgende:
Was fucking vet gister _O_
"Kpop groot in Nederland", ohja daarom heb ik gister misschien 10 andere Nederlanders gezien in waarschijnlijk het Kpop concert met de grootste namen van het jaar in Europa :')

[..]

WTF? Het hele artikel slaat natuurlijk nergens op, maar deze typering is toch wel het ergst :')
Music Banku in Parijs? omg jaloersssssssss
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_107826628
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 08:44 schreef Beach het volgende:

[..]

Music Banku in Parijs? omg jaloersssssssss
Jaja :P
Erg chill dat je over alle 15 jarige meisjes heenkijkt ook en op een paar meter afstand kon staan :)
En het moment waarop je keihard "SooYoung" schreeuwt en ze een minuut daarna 3 seconden precies kijkt naar waar jij staat :@
Alleen jammer dat Onew er niet was en dat SNSD Mr Taxi deed, maar ach..
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_107926620
2PM Rocked that night though!!
Wij gingen helemaal LOSSSSS!!!!

Ik ben van mening dat de manier dat Korea met zijn artiesten omgaat niet juist is maar de shows, en verplichtingen zorgen wel voor dat een artiest meer in de spotlight staat. Nederlandse artiesten zie je nooit -_- .....

Ook missen wij de bekende videoclip zender... MTV noem ik geen echte muziek zender meer....

K-POP Come to Holland!!! Of een land waar ze de concert niet merendeel frans doen -_- .....

Overigens ken ik voor de fans hier een winkel die o.a. K-pop cd's verkoopt. (Hier in Nederland gewoon)
pi_107933445
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:56 schreef Seria1337 het volgende:
2PM Rocked that night though!!
Wij gingen helemaal LOSSSSS!!!!

Ik ben van mening dat de manier dat Korea met zijn artiesten omgaat niet juist is maar de shows, en verplichtingen zorgen wel voor dat een artiest meer in de spotlight staat. Nederlandse artiesten zie je nooit -_- .....

Ook missen wij de bekende videoclip zender... MTV noem ik geen echte muziek zender meer....

K-POP Come to Holland!!! Of een land waar ze de concert niet merendeel frans doen -_- .....

Overigens ken ik voor de fans hier een winkel die o.a. K-pop cd's verkoopt. (Hier in Nederland gewoon)
Waar ligt die winkel dan?
pi_107936241
Het is een webwinkel. Hij staat vaak op beurzen en conventie's enzo in NL en BE.

www.ani-maniacs.nl
pi_107936888
Die prijzen :') ik haal het wel bij yes-asia of ebay.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_107947251
Inderdaad. Yesasia en Ebay zijn stukken goedkoper. En hebben een groter aanbod.
pi_107956086
Music bank in Paris was dus echt wel nice ! :D
2.5 uur in de rij gestaan maar was het waard. er stond al een enorme rij toen we aankwamen rond 3 uur, maar we zijn eerst maar wat gaan eten en wachten tot 6 uur want toen gingen de deuren open.
Toen ongeveer achteraan de rij zijn aangesloten dus nog 2.5 uur wachten XD, maar eenmaal binnen WAUWW !! Wat heb ik genoten, Sistar, T-ara, 4Minute, SNSD, en 2PM toppie ! voornamelijk t-ara Sistar en 2PM waren erg goed vond ik. Hoewel SNSD mn favo is vond ik hun wat minder dan de rest weinig interactie met het publiek eigenlijk :( maar ooh ooh wat waren ze mooi ! :D

En qua nederlanders, verbazingwekkend veel. onderweg toen we naar de rij liepen, liepen er 2 nederlanders achter ons en in de rij ook nog. En tijdens het concert meerdere Nederlanders gezien. Niet mee gesproken trouwens, veelste geconcentreerd op het concert :p

1 foto trouwens van hyomin (T-ara) die erg goed gelukt was :D
pi_108106377
wauw jaloers dat je er geweest bent! Ik luister veel 4minute, snsd, de oude tvxq, super junior, 2ne1, bigbang, boa m, t-ara, kara, brown eyed girls.. beetje van alles dus :)
pi_108108373
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 00:42 schreef pancharlie het volgende:
Music bank in Paris was dus echt wel nice ! :D
2.5 uur in de rij gestaan maar was het waard. er stond al een enorme rij toen we aankwamen rond 3 uur, maar we zijn eerst maar wat gaan eten en wachten tot 6 uur want toen gingen de deuren open.
Toen ongeveer achteraan de rij zijn aangesloten dus nog 2.5 uur wachten XD, maar eenmaal binnen WAUWW !! Wat heb ik genoten, Sistar, T-ara, 4Minute, SNSD, en 2PM toppie ! voornamelijk t-ara Sistar en 2PM waren erg goed vond ik. Hoewel SNSD mn favo is vond ik hun wat minder dan de rest weinig interactie met het publiek eigenlijk :( maar ooh ooh wat waren ze mooi ! :D

En qua nederlanders, verbazingwekkend veel. onderweg toen we naar de rij liepen, liepen er 2 nederlanders achter ons en in de rij ook nog. En tijdens het concert meerdere Nederlanders gezien. Niet mee gesproken trouwens, veelste geconcentreerd op het concert :p

1 foto trouwens van hyomin (T-ara) die erg goed gelukt was :D
[ afbeelding ]
Hoezo stond je zo lang in de rij dan :P?
Ik stond misschien 45 minuten in de rij, van 17:45 tot 18:30 ofzo en uiteindelijk stonden we alsnog echt heel erg dichtbij de artiesten (in het midden dan he). Het viel me erg mee dat je zo dichtbij kon staan, dat had ik eigenlijk niet verwacht. Hoewel het wel helpt als je 1.84m bent en er voor de rest vooral meisjes van 1.55m zijn :P

2PM was baas, Hands Up, zieke bass ook _O_
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_108110428
wat betaalde je voor een kaartje dan
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_108117252
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 10:52 schreef Beach het volgende:
wat betaalde je voor een kaartje dan
88 eu
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_108118892
wij stonden van 18.00 tot net voor het begin in de rij XD.
pi_111270992
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_111301044
quote:
Dat is wel gaaf. Hoewel ik wel moet zeggen dat des te vaker ik Twinkle luister, des te minder ik het nummer ik begin te vinden...
pi_111301577
Liever niet juist, straks gaan anderen het leuk vinden en ga ik het kut vinden door noobs.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_111302316
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:32 schreef Beach het volgende:
Liever niet juist, straks gaan anderen het leuk vinden en ga ik het kut vinden door noobs.
Hipster.
pi_112279399
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_112324848
quote:
Bah. Kutnummer.

Ik heb eerlijk waar een absolute en volkomen grafhekel aan dat nummer.
pi_112327678
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:40 schreef R4ven het volgende:

[..]

Bah. Kutnummer.

Ik heb eerlijk waar een absolute en volkomen grafhekel aan dat nummer.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:52:31 #71
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_112328354
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:40 schreef R4ven het volgende:

[..]

Bah. Kutnummer.

Ik heb eerlijk waar een absolute en volkomen grafhekel aan dat nummer.
Vind het ook niets.
pi_112344384
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:40 schreef Beach het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
Voor mij werd het nummer pas goed in combinatie met de performances/choreo (die echt geweldig is) en nadat ik dat eenmaal had gezien vond ik ook het nummer op zichzelf goed.

De Engelse versie daarentegen :') :') :') klinkt zo kut, de lyrics, hoe ze het zingen, alles. Zo tragisch dat die faal Amerikanen dan ook nog meer zo'n Engelse versie gaan luisteren dan de originele..
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_112345136
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 14:20 schreef Thas het volgende:

[..]

_O_
Voor mij werd het nummer pas goed in combinatie met de performances/choreo (die echt geweldig is) en nadat ik dat eenmaal had gezien vond ik ook het nummer op zichzelf goed.

De Engelse versie daarentegen :') :') :') klinkt zo kut, de lyrics, hoe ze het zingen, alles. Zo tragisch dat die faal Amerikanen dan ook nog meer zo'n Engelse versie gaan luisteren dan de originele..
Volledig mee eens; de Engelse versie is nou niet echt geweldig.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_112460908
Omg een KPop-forum O+

ben het meest fan van BIGBANG, gewoon obsessed eigelijk...
BEAST vind ik ook echt heel goed
en verder vind ik een paar nummers goed: Ailee - Heaven, 2NE1 - Lonely, JJ Project - Bounce, Girls Generation - Twinkle, Super Junior - It's you
Maar ik ben een KPop newbie
pi_112460945
oh en mn zusje hoorde Pixie Lott ft. GD&TOP - Dancing on my Own in de H&M... Het is dan wel een engels nummer, maar toch, het zijn wel GD&TOP
pi_112506488
BIGBANG <3 wie is je favoriete member?
pi_112506736
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 01:52 schreef Melochan het volgende:
BIGBANG <3 wie is je favoriete member?
Ik ben heel erg verliefd op Taeyang en daarna TOP O+ en die van jou?
pi_112506784
oh en ik ben nu best wel verslaafd aan dit nummertje


love it O+
pi_112509803
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 02:10 schreef nerdylittlesecrets het volgende:

[..]

Ik ben heel erg verliefd op Taeyang en daarna TOP O+ en die van jou?
Daesung, GD op nummer 2 :) mijn favoriete nr is op dit moment nog steeds Fantastic Baby (van BB dus), maar Venus van Shinhwa vind ik ook goed :D
pi_112542561
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:47 schreef Melochan het volgende:

[..]

Daesung, GD op nummer 2 :) mijn favoriete nr is op dit moment nog steeds Fantastic Baby (van BB dus), maar Venus van Shinhwa vind ik ook goed :D
ja echt fantastic baby blijft gewoon goed! heb je monster al gecheckt? echt een vette mv is dat joh
pi_112543260
BIGBANG komt dit jaar naar Europa, waar is nog niet bekend, wie gaat???
pi_112551203
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:04 schreef nerdylittlesecrets het volgende:

[..]

ja echt fantastic baby blijft gewoon goed! heb je monster al gecheckt? echt een vette mv is dat joh
Kvind Monster juist niet zo, komt misschien nog wel :P

En ik ga (als ik kaartjes kan krijgen of course) zeker naar een van de concerten in Europa! Jij ook, neem ik aan? :P
pi_112552695
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:06 schreef Melochan het volgende:

[..]

Kvind Monster juist niet zo, komt misschien nog wel :P

En ik ga (als ik kaartjes kan krijgen of course) zeker naar een van de concerten in Europa! Jij ook, neem ik aan? :P
ik vind monster wel leuk, Bingle Bingle ook wauww echt een leuk nummer vind ik dat haha.
Jaaa sowieso dat ik ga, moet wel alvast sparen, want dat concert is vast niet in Nederland
pi_112621388
Dat zoiets ooit in Nederland komt kan je wel vergeten.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_112621783
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:28 schreef Beach het volgende:
Dat zoiets ooit in Nederland komt kan je wel vergeten.
ja i know right, best wel jammer..
pi_112626906
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:43 schreef Megablast het volgende:
Dit zijn zowat de enige Kpop liedjes die ken :X
als je wat suggesties wil, moet je het zeggen! of neus hier gewoon rond..
pi_112658266
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 19:12 schreef nerdylittlesecrets het volgende:

[..]

als je wat suggesties wil, moet je het zeggen! of neus hier gewoon rond..
Ja, graag :Y
Wat vind je van dat liedje van Rain eigenlijk? Mij een beetje aan de cheesy kant maar zijn lichaam :9~
pi_112659360
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:58 schreef Megablast het volgende:

[..]

Ja, graag :Y
Wat vind je van dat liedje van Rain eigenlijk? Mij een beetje aan de cheesy kant maar zijn lichaam :9~
ik vind dat liedje van Rain niet zo haha, maar idd dat lichaam!!!
Je vindt dat liedje van Taeyang leuk dus misschien vind je deze ook leuk:

En Taeyang zit in de groep BIGBANG en zij zijn echt leuk, ben echt heel erg fan:






Super Junior, favoriete nummer van hun:

Beast, ook een leuke groep:




oke oke zijn er een beetje veel geworden, maar ik weet nog niet echt van welke richting je soort van houdt :P dus zeg maar welke je leuk vindt en welke niet, dan kan ik beetje soortgelijke zoeken voor je
pi_112660299
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:

[..]

oh wauw, i remember is echt een heel leuk nummertje, die kende ik nog niet! thanks
Vond ik ook al ja :)
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_112660648
Ik kan nog wel meer neerzetten maar dan wordt het een enorme lijst.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_112662210
genieten jullie ook niet altijd van die mv's? altijd zo'n leuk verhaaltje of heel zielig enz, echt te leuk
pi_112663581
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:51 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
genieten jullie ook niet altijd van die mv's? altijd zo'n leuk verhaaltje of heel zielig enz, echt te leuk
Lang niet altijd. Ik heb het wel gehad met SM entertainment en hun slomo cam.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_112665334
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 17:36 schreef Beach het volgende:

[..]

Lang niet altijd. Ik heb het wel gehad met SM entertainment en hun slomo cam.
oke niet altijd, maar die clip die jij postte van i remember wauwww wat een mv!
Haru Haru vind ik ook leuk
& deze O+:
pi_113897017
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_113914966
quote:
95% van het "nieuws" over Noord-Korea, waaronder dit weer :')
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_114032573
Wat vinden jullie van Suju's comeback?
Sexy, free & single ready to bingo! Loving the song O+
pi_114032921
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:14 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Wat vinden jullie van Suju's comeback?
Sexy, free & single ready to bingo! Loving the song O+
Redelijk oke, niet erg origineel. 7/10
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_114035436
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:20 schreef Beach het volgende:

[..]

Redelijk oke, niet erg origineel. 7/10
Ik vind het wel een lekker nummertje! Maar ze waren vroeger wel leuker, in hun sorry sorry bonamana tijd zeg maar
pi_114065607
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:02 schreef nerdylittlesecrets het volgende:

[..]

Ik vind het wel een lekker nummertje! Maar ze waren vroeger wel leuker, in hun sorry sorry bonamana tijd zeg maar
Redelijk mee eens, geef dit een 6.5. Sorry Sorry, Bonamana, It's You, Perfection, dat zijn de nummers _O_
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_114074667
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:55 schreef Thas het volgende:

[..]

Redelijk mee eens, geef dit een 6.5. Sorry Sorry, Bonamana, It's You, Perfection, dat zijn de nummers _O_
die en mr simple! die nummers luister ik echt nog steeds bijna elke dag, ik kan ze gewoon niet skippen
pi_114074701
Because I naughty naughty
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_114075106
quote:
12s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:00 schreef Beach het volgende:
Because I naughty naughty
blow your miiiiind
pi_114106320
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_114107894
quote:
die beat is wel nice & dat stukje van baby baby giiirl eh eh eh
maar come one, i'm a hot boy :') seriously?
pi_114115421
quote:
:')
Hoop dat dit dus echt keihard faalt, hoewel ik daar niet zeker van ben gezien JJ Project - Bounce nog wel redelijk wat bekendheid kreeg..
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_114123343
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:57 schreef Thas het volgende:

[..]

:')
Hoop dat dit dus echt keihard faalt, hoewel ik daar niet zeker van ben gezien JJ Project - Bounce nog wel redelijk wat bekendheid kreeg..
ik vind JJ project - bounce echt wel een leuk nummer.... Alleen dit.... dit gaat gewoon te ver
pi_114126140
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 20:12 schreef nerdylittlesecrets het volgende:

[..]

ik vind JJ project - bounce echt wel een leuk nummer.... Alleen dit.... dit gaat gewoon te ver
Eens.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_114167373
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:14 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Wat vinden jullie van Suju's comeback?
Sexy, free & single ready to bingo! Loving the song O+
Ik vind hem leuk O+ De rest van het album ook wel trouwens, vooral From U, Rockstar en Butterfly :)

quote:
Het begon op zich niet slecht, maar 'I'm a hot boy'... :')
pi_114168503
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:40 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Ik vind hem leuk O+ De rest van het album ook wel trouwens, vooral From U, Rockstar en Butterfly :)

[..]

Het begon op zich niet slecht, maar 'I'm a hot boy'... :')
Rockstar vind ik niet zo, maar From U en Butterfly O+ Er staan trouwens ook echt supermooie ballads op hun album, love it
pi_114245369
En, zijn er ook b2uties in dit topic? Want BEAST is back met een nieuw nummer Midnight


& de teaser van hun theme mv:

pi_114248293
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:28 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
En, zijn er ook b2uties in dit topic? Want BEAST is back met een nieuw nummer Midnight


& de teaser van hun theme mv:

Wel ge uhm kocht maar nog niet beluisterd.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_114252036
quote:
7s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:16 schreef Beach het volgende:

[..]

Wel ge uhm kocht maar nog niet beluisterd.
haha seriously? hoeeee dan? xD
pi_114253356
Normaal ben ik niet zo'n fan van 2NE1, maar hun nieuwe nummer bevalt me wel.

pi_114256576
B2st met back to you O+
pi_114268217
Boom :') laat hem maar gewoon presenteren ipv dit/
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_114273525
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:28 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
En, zijn er ook b2uties in dit topic? Want BEAST is back met een nieuw nummer Midnight


& de teaser van hun theme mv:

Vind dit niet zo'n succes.. Shock en Fiction vind ik wel vet :)
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_114280025
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:59 schreef Thas het volgende:

[..]

Vind dit niet zo'n succes.. Shock en Fiction vind ik wel vet :)
Idk ik vind het nummer wel leuk, alleen... wat hebben ze met hun haar gedaan :{
pi_114280109
quote:
7s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:04 schreef Beach het volgende:
Boom :') laat hem maar gewoon presenteren ipv dit/
I got the boom and you got the boom? :')

Trouwens, bij die reacties van i'm a i'm a hot boy staat telkens hoe goed ze dat nummer vinden :{ en het heeft ook best veel likes... Ik snap het echt niet!
pi_114280172
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:38 schreef nerdylittlesecrets het volgende:

[..]

I got the boom and you got the boom? :')

Trouwens, bij die reacties van i'm a i'm a hot boy staat telkens hoe goed ze dat nummer vinden :{ en het heeft ook best veel likes... Ik snap het echt niet!
Niet iedereen vind hetzelfde leuk :)
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_114280204
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:39 schreef Thas het volgende:

[..]

Niet iedereen vind hetzelfde leuk :)
ja i know, ik had ook wel gedacht dat er mensen zouden zijn die het leuk zouden vinden... Maar dit zijn er toch wel veeel meer dan verwacht!
pi_114505082
B2ST - It's a beautiful night O+
Vandaag uit, love the song

pi_114511082
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:46 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
B2ST - It's a beautiful night O+
Vandaag uit, love the song

Normaal houd ik niet van dit soort nummers, maar in dit geval, geniaal, heerlijke zomerhit ^O^

Je bent wel snel met posten zeg, wilde m ook posten :'(
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_114511189
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 22:16 schreef Thas het volgende:

[..]

Normaal houd ik niet van dit soort nummers, maar in dit geval, geniaal, heerlijke zomerhit ^O^

Je bent wel snel met posten zeg, wilde m ook posten :'(
Ja echt awesome right?

Hihi sorry, geabonneerd op beastofficial, dus ik zag hem op mn homepage verschijnen!

Die fanwars slaan trouwens echt nergens op... :') Maar ik ga best wel stuk om die 'ruzies' :P
pi_114513484
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:46 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
B2ST - It's a beautiful night O+
Vandaag uit, love the song

Leuk!

En de nieuwe van B.A.P:
Vind de MV niet zo heel boeiend, maar het is wel weer een lekker nummer imo :)
pi_114513698
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 23:15 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Leuk!

En de nieuwe van B.A.P:
Vind de MV niet zo heel boeiend, maar het is wel weer een lekker nummer imo :)
Hmm, vind het niet in de buurt komen van Warrior ( _O_ ) en ook wat minder dan Power. "What The Hell" vind ik beter (wel beetje oud al).

zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_114525049
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_114562855
Wow. Fantastic baby *O*
pi_114687366
quote:
Goed dat ze weer oldschool Boa doen.
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_114839586
Ennn T-ara is over. :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_114911028
Bedrijven die T-ara bij de campagne hadden gaan hun contract niet meer verlengen. :')
pi_114911483
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:10 schreef Snowbells het volgende:
Bedrijven die T-ara bij de campagne hadden gaan hun contract niet meer verlengen. :')
tregte zaak wel
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_114911585
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:16 schreef Beach het volgende:

[..]

tregte zaak wel
Ik vind het zielig voor T-ara, hun hebben dadelijk niks meer.
pi_114918390
Ik niet, zij hebben het er zelf naar gemaakt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 31 juli 2012 @ 22:04:58 #137
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114918511
wuds met tara?
pi_114962474
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:04 schreef Life2.0 het volgende:
wuds met tara?
Heel debakel. Teveel om uit te leggen, lees hier waar het in principe om draait: Klik!
pi_114962485
--EDIT-- (verkeerde knop)
pi_114969917
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:04 schreef Life2.0 het volgende:
wuds met tara?
korte samenvatting: hwayoung is eruit gekickt. Voor alle drama en roddels erom heen kun je die site checken die je net is toegestuurd
pi_115008644
Hwayoung paste er toch nooit echt bij. :{w
pi_115009364
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:20 schreef R4ven het volgende:

[..]

Heel debakel. Teveel om uit te leggen, lees hier waar het in principe om draait: Klik!
Allkpop is normaal echt een baggersite, maar voor het eerst leggen ze iets degelijk uit.
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:16 schreef Beach het volgende:

[..]

tregte zaak wel
Eens. KKS en CCM _O-
Bedrijf moet eens op de fles, Davichi kan ergens anders wel aan de bak komen.
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_115017308
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 18:39 schreef Thas het volgende:
Allkpop is normaal echt een baggersite, maar voor het eerst leggen ze iets degelijk uit.
Yep. Vandaar mijn link. Anders had ik wel ergens anders gezocht.
pi_115018449
Er zijn gelukkig betere sites ja.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_115063196
Sistar is best goed, tenminste Alone. Hyorin is best een talent.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 19:06:06 ]
pi_115112326
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:05 schreef Snowbells het volgende:
Sistar is best goed, tenminste Alone. Hyorin is best een talent.
Ma Boy is ook goed (Alleen Bora en Hyorin maar toch)
pi_115501013

Goh ik ben helemaal gek op Narsha man.
pi_115687355

haha damn you Ryeowook with your killerlegs!
pi_115687371
Wat vinden jullie van EvoL?
pi_115714316
Ik houd niet zo van meidengroepen...
pi_115715915
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:21 schreef Snowbells het volgende:
Wat vinden jullie van EvoL?
niet bijzonder
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_115720247

Al een paar maandjes oud maar kom ze nu pas tegen ^^
pi_115720264
nu pas? omg nu pas Dal Shabet tegenkomen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_115720283
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:11 schreef Beach het volgende:
nu pas? omg nu pas Dal Shabet tegenkomen
Ja weet ik ik schaam me ook diep :@
pi_115720435
;) het geeft niet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_115720801
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:18 schreef Beach het volgende:
;) het geeft niet
:D
Ze bevallen me wel
pi_115740060

Grimmige vampierenshit, maar bovenal een lekker nummertje.
pi_115749470
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 10:34 schreef Kerftminister het volgende:

Grimmige vampierenshit, maar bovenal een lekker nummertje.
Echt zo'n oostblokdance nummer, die trompetten, bah.

4minute is dan ook ongeveer m'n minst favoriete damesgroep..

Kwam dit laatst tegen, ook erg Westers nummer, maar vind het wel leuk:



[ Bericht 21% gewijzigd door Thas op 19-08-2012 16:56:53 ]
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_115761513
O ik vind ze wel nice hoor, vind het trouwens wel apart dat Hyuna zonder makeup op knapper is dan met.
pi_115761900
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 22:19 schreef Kerftminister het volgende:
O ik vind ze wel nice hoor, vind het trouwens wel apart dat Hyuna zonder makeup op knapper is dan met.
net zoals bij mij
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_115762738
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2012 22:27 schreef Beach het volgende:

[..]

net zoals bij mij
ik moest lachen xD
pi_115762843
Ik vond 'm ook leuk.
pi_115937236
Haten op 4MINUTE :')

Trouwens wel leuk dat ik PSY - Gangnam Style gisteren hoorde op Radio 538 :D
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_115937649
Gayoon O+ talent dat.
Hyuna verpest de groep nu, waar is de stoere rapper gebleven? ;(
pi_115940395
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 01:20 schreef MoneyTalks het volgende:
Haten op 4MINUTE :')

Trouwens wel leuk dat ik PSY - Gangnam Style gisteren hoorde op Radio 538 :D
hij zit ook in een rtl5 reclame hoorde ik!
pi_115962038
GD is back:


De meningen zijn nogal verdeeld geloof ik, maar ik vind hem wel nice :P
pi_115962220
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:49 schreef sinaasappelsapje het volgende:
GD is back:


De meningen zijn nogal verdeeld geloof ik, maar ik vind hem wel nice :P
ik niet zo
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_115973400
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:49 schreef sinaasappelsapje het volgende:
GD is back:


De meningen zijn nogal verdeeld geloof ik, maar ik vind hem wel nice :P
ik vind em ook wel nice! en zn haar is raar, maar het staat hem wel haha. Maar Taeyang aub go back to the mohawk!
pi_116110974
Ben zelf pas net begonnen dus op zoek naar nummertjes, moet wel meidengroepen hebben of dingen als Epik High want al die boybands walg ik van. Iemand nog aanraders? Het standaard spul heb ik al zoals Gee, Hoot, Genie, Mister, Volume Up, I Go Crazy Because of You, HUH en nog wel wat. En van de Brown Eyed Girls heb ik vrijwel alles.
pi_116111245
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:25 schreef Kerftminister het volgende:
Ben zelf pas net begonnen dus op zoek naar nummertjes, moet wel meidengroepen hebben of dingen als Epik High want al die boybands walg ik van. Iemand nog aanraders? Het standaard spul heb ik al zoals Gee, Hoot, Genie, Mister, Volume Up, I Go Crazy Because of You, HUH en nog wel wat. En van de Brown Eyed Girls heb ik vrijwel alles.
Dynamic Duo
Girl's Day
Tiger JK
S.E.S. maar dat is iets ouder al :P
Verder is Sunny Hill erg leuk
En vergeet ook niet IU
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_116111257
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:25 schreef Kerftminister het volgende:
Ben zelf pas net begonnen dus op zoek naar nummertjes, moet wel meidengroepen hebben of dingen als Epik High want al die boybands walg ik van. Iemand nog aanraders? Het standaard spul heb ik al zoals Gee, Hoot, Genie, Mister, Volume Up, I Go Crazy Because of You, HUH en nog wel wat. En van de Brown Eyed Girls heb ik vrijwel alles.
I my me mine, Why are you being like this, alles van 2ne1, lupin, run devil run, mr taxi,
pi_116113847
Ik luister vrij weinig naar vrouwelijke artiesten, maar dit liedje is echt awesome:

J-Min - Stand Up
pi_116114376
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:25 schreef Kerftminister het volgende:
Ben zelf pas net begonnen dus op zoek naar nummertjes, moet wel meidengroepen hebben of dingen als Epik High want al die boybands walg ik van. Iemand nog aanraders? Het standaard spul heb ik al zoals Gee, Hoot, Genie, Mister, Volume Up, I Go Crazy Because of You, HUH en nog wel wat. En van de Brown Eyed Girls heb ik vrijwel alles.
Secret: Moving in Secret
G.NA: Black & White
pi_116152124
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_116156044
quote:
zo anders, but melikey! en een te leuke video
pi_116170151
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:47 schreef nerdylittlesecrets het volgende:

[..]

zo anders, but melikey! en een te leuke video
Is er ook wel eens een nummer die je niet leuk vindt :P?
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_116173390
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:20 schreef Thas het volgende:

[..]

Is er ook wel eens een nummer die je niet leuk vindt :P?
ja zeker, best veel die ik niet leuk vind. Exo-k vind ik niet leuk, bijna alle meidengroepen vind ik niet leuk.. Ik vind nog meer niet leuk, maar daar kan ik ff niet op komen... Maar die worden hier bijna niet gepost :P
pi_116175695
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:29 schreef nerdylittlesecrets het volgende:

[..]

ja zeker, best veel die ik niet leuk vind. Exo-k vind ik niet leuk, bijna alle meidengroepen vind ik niet leuk.. Ik vind nog meer niet leuk, maar daar kan ik ff niet op komen... Maar die worden hier bijna niet gepost :P
Ahh ok, dus toeval een beetje dat het zo lijkt hier :P

Ik ben tegenwoordig wel fan van K-FM, Franse zender, draait eigenlijk enkel nummers die ik leuk vind n best goede geluidskwaliteit.
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_116175894
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 02:08 schreef Thas het volgende:

[..]

Ahh ok, dus toeval een beetje dat het zo lijkt hier :P

Ik ben tegenwoordig wel fan van K-FM, Franse zender, draait eigenlijk enkel nummers die ik leuk vind n best goede geluidskwaliteit.
Het is best oke, daarnet wel echt veeeel liedjes die ik niet leuk vind achter mekaar, maar nu draaien ze wel liedjes die ik leuk vind!

[ Bericht 3% gewijzigd door nerdylittlesecrets op 30-08-2012 02:38:41 ]
pi_116176431
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 02:31 schreef nerdylittlesecrets het volgende:

[..]

Het is best oke, daarnet wel echt veeeel liedjes die ik niet leuk vind achter mekaar, maar nu draaien ze wel liedjes die ik leuk vind!
Tsja ze proberen natuurlijk wel een beetje een redelijke balans te doen tussen de boy bands en de girl groups en als je van die laatste de meerderheid al niks vind zit er natuurlijk veel tussen wat je niet zoveel vindt :P
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_116176468
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 03:34 schreef Thas het volgende:

[..]

Tsja ze proberen natuurlijk wel een beetje een redelijke balans te doen tussen de boy bands en de girl groups en als je van die laatste de meerderheid al niks vind zit er natuurlijk veel tussen wat je niet zoveel vindt :P
Ja i know... Maar het waren er zo veel achter mekaar :P Maar opzich wel een leuke radio, wel veel liedjes die ik leuk vind, tot nu toe dan
pi_116239551

de nieuwe GD babyyyy! Ik hoopte op porno, omdat het rated r was, maar het waren maar een paar scheldwoorden, wat ook wel te verwachten was.
pi_116263966

Nieuwe groep, weet nog niet wat ik ervan moet vinden, denk dat het wel een grower is. Wel een hele vreemde vid.
pi_116359998
Okeehhh, ben nieuw hier op het forum ^^ aangezien ik mede-kpop lovers zoek om toch wat mee bij te kletsen :)

Ben een VIP en een KISSme ^^ (BigBang en U-Kiss all the way <3) en nu misschien 1,5 jaar ofzo echt fan (luister al langer naar k-pop.. nu zo'n 3 -4 jaar?)

naam is kelly en kben 21 ~ ^^
pi_116360109
hoi Kelly en welkom
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_116360193
jij mag Beach oppa zeggen trouwens
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_116360217
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:42 schreef ChiTuraegon het volgende:
Okeehhh, ben nieuw hier op het forum ^^ aangezien ik mede-kpop lovers zoek om toch wat mee bij te kletsen :)

Ben een VIP en een KISSme ^^ (BigBang en U-Kiss all the way <3) en nu misschien 1,5 jaar ofzo echt fan (luister al langer naar k-pop.. nu zo'n 3 -4 jaar?)

naam is kelly en kben 21 ~ ^^
Hi! Ik ben Widia & ben 18! En ook een VIP!
pi_116360514
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 20:45 schreef Beach het volgende:
jij mag Beach oppa zeggen trouwens
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:45 schreef nerdylittlesecrets het volgende:

[..]

Hi! Ik ben Widia & ben 18! En ook een VIP!
Hihi ^^ Annyong Haseyo?
Oh vergeten te zeggen! ik studeer koreaans :) (though, pas begonnen.. )
pi_116361022
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:50 schreef ChiTuraegon het volgende:

[..]

[..]

Hihi ^^ Annyong Haseyo?
Oh vergeten te zeggen! ik studeer koreaans :) (though, pas begonnen.. )
Annyeong ook enzo.
Studeer je echt aan een uni? (Leiden kon dat dacht ik) of gewoon zelf thuis?
En leuk om eens iemand van net meer mijn leeftijd te zien, ik ben 26.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_116361400
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:50 schreef ChiTuraegon het volgende:

[..]

[..]

Hihi ^^ Annyong Haseyo?
Oh vergeten te zeggen! ik studeer koreaans :) (though, pas begonnen.. )
annyeong haseyooo! Chincha daebak!!!! En daar stopt mijn koreaans ongeveer haha :P
maar awesome dat je dat studeert! maar ja inderdaad waar studeer je dat?
pi_116364727
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 20:58 schreef Beach het volgende:

[..]

Annyeong ook enzo.
Studeer je echt aan een uni? (Leiden kon dat dacht ik) of gewoon zelf thuis?
En leuk om eens iemand van net meer mijn leeftijd te zien, ik ben 26.
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:04 schreef nerdylittlesecrets het volgende:

[..]

annyeong haseyooo! Chincha daebak!!!! En daar stopt mijn koreaans ongeveer haha :P
maar awesome dat je dat studeert! maar ja inderdaad waar studeer je dat?
Ik heb zo'n thuis studie gekocht bij studieplan ^^ krijg er ook een certificaat voor en moet geloof ik ook examen doen aan het einde van mn studie o_O komt met audio en online hulp enzo >_<
pi_116379741
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:03 schreef ChiTuraegon het volgende:

[..]

[..]

Ik heb zo'n thuis studie gekocht bij studieplan ^^ krijg er ook een certificaat voor en moet geloof ik ook examen doen aan het einde van mn studie o_O komt met audio en online hulp enzo >_<
Klinkt niet slecht. Ik heb thuis ook twee studieboeken, maar het schiet niet zo op, ik mis wat discipline :') Heb nog overwogen om naast m'n studie ook wat vakken Koreaans in Leiden te doen, maar ivm die fijne langstudeerboete toch maar besloten dat dat niet zo'n goed idee is... Helaas.
pi_116380898
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:39 schreef Kerftminister het volgende:

Nieuwe groep, weet nog niet wat ik ervan moet vinden, denk dat het wel een grower is. Wel een hele vreemde vid.
Even op terugkomen, ik vind hem fantastisch nu. Ik wil meer materiaal. Staat al dagen op replay nu.
pi_116389095
Wat vinden jullie trouwens de beste nieuwssite?
Allkpop en consorten is niet eens het lezen waard meestal.
En ook als je die reacties ziet van netizens :')

Ik vind de artikelen van http://seoulbeats.com/ altijd wel leesbaar en tenminste inhoudelijk ook prima.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 4 september 2012 @ 21:32:33 #195
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_116398533
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:42 schreef Beach het volgende:
Wat vinden jullie trouwens de beste nieuwssite?
Allkpop en consorten is niet eens het lezen waard meestal.
En ook als je die reacties ziet van netizens :')

Ik vind de artikelen van http://seoulbeats.com/ altijd wel leesbaar en tenminste inhoudelijk ook prima.
Ik lees meestal ook seoulbeats en soompi
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_116466726
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2012 17:42 schreef Beach het volgende:
Wat vinden jullie trouwens de beste nieuwssite?
Allkpop en consorten is niet eens het lezen waard meestal.
En ook als je die reacties ziet van netizens :')

Ik vind de artikelen van http://seoulbeats.com/ altijd wel leesbaar en tenminste inhoudelijk ook prima.
Netizens :r
Alleen de term al :r
pi_116692465
Bang Yong Guk houdt van Nederland jongensss. Hij kan zelfs 'ik houd van je' zeggen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116829469
Secret's nieuwe single is uit :D

pi_116842307
Wel een typisch Secret nummer, maar wel erg veel herhaling. Vond Madonna beter.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_116903421
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_117187579
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_117188723
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_117531607
Claudia de Breij die zegt "De eerste keer dat ik Gangnam Style zag dacht ik van "wat slecht"" :')
Negeren dat PSY al heel populair was in Korea vr Gangnam Style :')
Gelukkig hebben ze het woord K-Pop niet in de mond genomen, daarvoor ben ik ze dankbaar. Maar goed, dit is dus waarom ik nooit DWDD kijk.

quote:
Hmm, vind hem na een paar keer best aardig. Maar het blijft toch wat weinig met zn 2tjes.
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_117535064
Claudia de Breij :') :r
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_117536229
Even DWDD aan het terugkijken. Wt een jeuk krijg ik van dat mens :X
pi_117810017
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:06 schreef Thas het volgende:
Claudia de Breij die zegt "De eerste keer dat ik Gangnam Style zag dacht ik van "wat slecht"" :')
Negeren dat PSY al heel populair was in Korea vr Gangnam Style :')
Gelukkig hebben ze het woord K-Pop niet in de mond genomen, daarvoor ben ik ze dankbaar. Maar goed, dit is dus waarom ik nooit DWDD kijk.

[..]

Hmm, vind hem na een paar keer best aardig. Maar het blijft toch wat weinig met zn 2tjes.
Idd, in 2010 heb ik PSY live gezien by YG Family Concert *O*

Heb zijn 5e album PSYFIVE toen ook gekocht :D
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_117810108
Wat vinden we van de nieuwe Ga-In?
pi_117812426
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 12:37 schreef Kerftminister het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe Ga-In?
sexyyyy
pi_117966232
Eunhyuk is in Amsterdam people
pi_117982717
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:01 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Eunhyuk is in Amsterdam people
Ja sst. Er zijn mensen met handtekeningen en ik zat hier thuis omdat ik niet naar Amsterdam kon verdorie. En morgenochtend gaat ie alweer weg als de geruchten kloppen. :'(
pi_117983111
quote:
9s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:03 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Ja sst. Er zijn mensen met handtekeningen en ik zat hier thuis omdat ik niet naar Amsterdam kon verdorie. En morgenochtend gaat ie alweer weg als de geruchten kloppen. :'(
Same here... Ik kon ook niet gaan :( Gaat ie morgenochtend al weg????
Maar ik hoor ook dat ie met zn familie is, dus misschien is het wel beter
pi_117986352
Hij was gewoon bij mij om de hoek?! :D wat doe ie hier?
pi_117992554
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:14 schreef nerdylittlesecrets het volgende:

[..]

Same here... Ik kon ook niet gaan :( Gaat ie morgenochtend al weg????
Maar ik hoor ook dat ie met zn familie is, dus misschien is het wel beter
Geen idee waar ie nu is, heb niks meer gehoord. Maar idd, ik gun hem ook wel een rustige vakantie zonder fangirls, vooral als ie met z'n familie is. Ben benieuwd wat ie van Amsterdam vond.

Nog een leuk gerucht: Blijkbaar is ie naar de RAI geweest om te kijken of het een geschikte concert venue is. Yeah right. :')

Oh, hij tweet net 'bye Amsterdam' :P Dus helaas, hij is (zo) alweer weg.
pi_117992941
Wat vinden jullie eigenlijk van Sexy Love?
pi_117993704
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:28 schreef Snowbells het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Sexy Love?
Stom

http://sunyul.tumblr.com/(...)single-cheap-creeper
preview van SNSD's Engelse single
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_117997636
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:48 schreef Beach het volgende:

[..]

Stom

http://sunyul.tumblr.com/(...)single-cheap-creeper
preview van SNSD's Engelse single
Jij vond hem leuk ;(
pi_118019451
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:28 schreef Snowbells het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Sexy Love?
Leuk.
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:48 schreef Beach het volgende:

[..]

Stom

http://sunyul.tumblr.com/(...)single-cheap-creeper
preview van SNSD's Engelse single
Engels :')
Enige goede Engelse K-Pop nummer blijft voor mij Always en daar gaat deze geen verandering in brengen. Ben ook geen fan van Tiffany's stem en die zal hier wel heel veel in zitten.
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_118030395
Tiffany :r
pi_118031526
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:49 schreef Snowbells het volgende:
Tiffany O+
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_118039473
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:49 schreef Snowbells het volgende:
Tiffany :r
Ik deel jouw sentiment.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:06:17 #224
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118039500
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:49 schreef Snowbells het volgende:
Tiffany :r
Jij :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_118047425
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:49 schreef Snowbells het volgende:
Tiffany :r
Heel SNSD :r
Bijna alle meisjesgroepen :r
pi_118106134
Sodemieters wat zijn de nummers van T-ara en Kara toch ziek verslavend. Lekkere bass, catchy hooks, zit vreselijk goed in elkaar. Blijf het na wat Indie Rock bandjes toch het meest luisteren.

quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:28 schreef Snowbells het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Sexy Love?
Eerste 3 vond ik het maar vaag en kut, maar hij wordt na elke listen beter en beter. Kan nu zelfs dat rapstukje erg waarderen. UP AND DOWN, UP AND DOWN.

[ Bericht 61% gewijzigd door Kerftminister op 17-10-2012 23:23:47 ]
pi_118107891
T-ara O+ roly poly, yayaya, sexy love, I go crazy because of you, why are you being like this O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2012 00:01:14 ]
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:57:39 #229
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_118108256
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:51 schreef Snowbells het volgende:
T-ar O+ roly poly, yayaya, sexy love, I go crazy because of you, why are you being like this O+
Roly poly in copacabana vind ik wel de beste versie
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_118108326
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:51 schreef Snowbells het volgende:
T-ar O+ roly poly, yayaya, sexy love, I go crazy because of you, why are you being like this O+
Vergeet Day by Day niet.
pi_118108473
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:58 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Vergeet Day by Day niet.
Die luister ik minder dan de rest :@. Like the first time is ook wel mooi.
pi_118108488
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Roly poly in copacabana vind ik wel de beste versie
Die vind ik helemaal niks :@
pi_118111715
Luistert hier niemand naar block b? :o
pi_118183538
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:28 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Luistert hier niemand naar block b? :o
Heb eigenlijk nog nooit echt aandacht aan ze besteed, maar Nillili Mambo is nice zeg O+ Echt een verslavend nummer.
pi_118190842
Heb een gruwelijke hekel aan boy bands maar zelfs ik vind het wel een aardig nummertje. Zegt genoeg dus. :+

Overigens nieuwe Miss A voor het eerst live. Begint al een grower te worden. Verder zijn Suzy en Fei echt ziek heet in dit optreden:



[ Bericht 60% gewijzigd door Kerftminister op 20-10-2012 00:54:12 ]
pi_118214741
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:54 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Heb eigenlijk nog nooit echt aandacht aan ze besteed, maar Nillili Mambo is nice zeg O+ Echt een verslavend nummer.
ikr! Block B is echt leuk hoor, ze zijn anders dan de meeste jongensgroepen

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:14 schreef Kerftminister het volgende:
Heb een gruwelijke hekel aan boy bands maar zelfs ik vind het wel een aardig nummertje. Zegt genoeg dus. :+

Overigens nieuwe Miss A voor het eerst live. Begint al een grower te worden. Verder zijn Suzy en Fei echt ziek heet in dit optreden:

Woow inderdaad, die outfits O+
pi_118222826
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:58 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Vergeet Day by Day niet.
Day by Day van SNSD is ook leuk O+
A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
pi_118237080
‎[BIGBANG ALIVE GALAXY TOUR 2012]
BIG NEWS!!! “WEMBLEY IS NOW OPEN!!” for BIGBANG ALIVE GALAXY TOUR 2012 in London, UK!
▶ Date: December 15, 2012 (SAT) @ 7:30PM
▶ Venue: Wembley Arena
▶ Ticket Open: October 26, 2012 (FRI)
▶ Ticket Link: www.ticketmaster.co.uk or www.livenation.co.uk

Ik wil gaan. Maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren, want heb m'n geld eigenlijk hard nodig voor andere dingen :'(
pi_118246788
quote:
9s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:33 schreef sinaasappelsapje het volgende:
‎[BIGBANG ALIVE GALAXY TOUR 2012]
BIG NEWS!!! “WEMBLEY IS NOW OPEN!!” for BIGBANG ALIVE GALAXY TOUR 2012 in London, UK!
▶ Date: December 15, 2012 (SAT) @ 7:30PM
▶ Venue: Wembley Arena
▶ Ticket Open: October 26, 2012 (FRI)
▶ Ticket Link: www.ticketmaster.co.uk or www.livenation.co.uk

Ik wil gaan. Maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren, want heb m'n geld eigenlijk hard nodig voor andere dingen :'(
Mweh same here, laten we hopen dat ze ook nog dichterbij komen. Mother of Kpop hear our prayers!
pi_118296978
De nieuwe MV van Hyuna is er, jammer genoeg. Wat een bagger.


En wat heeft Batman hiermee te maken? (1:42 ongeveer)
pi_118309171
Het is dat Hyuna knap is want anders had ik deze vid niet eens afgekeken. Inderdaad forse bagger.
pi_118316231
B.A.P's comeback! Okay ze zijn nooit echt weggeweest haha


[ Bericht 12% gewijzigd door nerdylittlesecrets op 23-10-2012 06:27:53 ]
pi_118518411
Vraagje voor de kenners:

Ik vind uptempo catchy Kpop het leukste maar ben bang dat ik zowat alles wel ervan gehad heb. Dus misschien dat jullie nog suggesties hebben. Het liefste T-ara of Kara want die maken de fijnste muziek vind ik. Mijn favoriete nummers als vergelijkingsmateriaal:

T-ara - Sexy Love
T-ara - Why Are you Being Like This
T-ara - Roly Poly
Kara - Step
Kara - Mister
Kara - Pandora
Secret - Madonna
After School - Bang
Brown Eyed Girls - Abracadabra
SNSD - Gee
SNSD - Hoot

Iemand nog wat vergelijkbaars? Alvast bedankt. :D
pi_118519239
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 00:32 schreef Kerftminister het volgende:
Vraagje voor de kenners:

Ik vind uptempo catchy Kpop het leukste maar ben bang dat ik zowat alles wel ervan gehad heb. Dus misschien dat jullie nog suggesties hebben. Het liefste T-ara of Kara want die maken de fijnste muziek vind ik. Mijn favoriete nummers als vergelijkingsmateriaal:

T-ara - Sexy Love
T-ara - Why Are you Being Like This
T-ara - Roly Poly
Kara - Step
Kara - Mister
Kara - Pandora
Secret - Madonna
After School - Bang
Brown Eyed Girls - Abracadabra
SNSD - Gee
SNSD - Hoot

Iemand nog wat vergelijkbaars? Alvast bedankt. :D
Girl's Day - Hug me Once
Girl's Day - Don't Forget Me
Secret - Love is Move
Secret - Shy Boy
pi_118523623
5 Dolls - like this or that
ChoColat - Syndrome
Co-Ed - Bbiribbom Bberibbom
Dal Shabet - bling bling
Gang Kiz - Honey Honey
JQT - PeeKaBoo
Miss A - Bad Girl, Good Girl
Nine Muses - Figaro
Orange Caramel- One Love
Nep - DoRaDoRa
She'z - UU
Sistar - So Cool
SunnyHill - The Grasshopper Song

Artiesten die je al kent mag je zelf gaan opzoeken verder, ik ga niet meer Kara/SNSD aanraden.
Ik weet nog wel veel meer maar geen zin om nu na te denken verder.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_118532320
sue me maar ondanks dat gangnam style zo populair is vind ik het nog steeds een van de leukste kpop nummers :@. Had er een paar maanden geleden pas van gehoord toen ik het in een game hoorde _O-
There are only 151 Pokmon.
pi_118533057
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:09 schreef Eenskijken het volgende:
sue me maar ondanks dat gangnam style zo populair is vind ik het nog steeds een van de leukste kpop nummers :@. Had er een paar maanden geleden pas van gehoord toen ik het in een game hoorde _O-
Ik werd fan van PSY in 2010 toen zijn nummer RIGHT NOW een hit was in Korea.

Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_118779680
Nieuwe Japanse SNSD single uit, erg slecht geschreven tekst. Het vloeit niet echt, beetje random Engelse woorden in het refrein.

Vid is wel mooi trouwens en een stel zien er zeer goed uit. Sunny hebben ze wel verneukt trouwens.
pi_118779890
Flower power toch?
pi_119024278
3x raden wie weer werken aan een nieuw album

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119069502
Het gerucht gaat dat IU een relatie heeft met een of ander gast uit Super Junior. Gelijk ontploft heel Korea, komt een openbaar excuus van LOEN en zijn de "netizens" ( :r ) in rep en roer.

Oorspronkelijk bericht
Statement

Ik snap dat Korea anders in mekaar zit dan wij, maar dit is zelfs voor hun overdreven.
pi_119069577
Gwn jaloers dat Kyuhyun IU aan kan douwen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_119085240
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:33 schreef Beach het volgende:
Gwn jaloers dat Kyuhyun IU aan kan douwen.
Eunhyuk :P Maar idd, wat een gedoe zeg. Dat excuus van LOEN ook, zij was ziek en hij was gewoon op bezoek. Zonder shirt :')

Artiesten zijn ook maar gewoon mensen, hoe populair ze ook zijn... Is gewoon belachelijk dat zoiets echt als schandaal wordt gezien.
pi_119086173
ZOMG DIT IS NIET TE GELOVEN
Ja.
pi_119110648
De reactie van SMEnt is wel geweldig:

“We don’t have anything particular to say”
pi_119116356

wat :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_119173799
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_119192426
Damn ik zag laatst een foto van Dasom en wist niet dat zij zo nice was hehe. Viel me nooit eerder op eigenlijk.

Dat van IU is echt hilarisch ja, zag op fora al fanboys die posters doormidden scheurden, cd's kapot maken. Gvd dan heb je echt niks anders in je leven.
pi_119244576
quote:
Is wel Kpop
pi_119333963
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:18 schreef R4ven het volgende:

[..]

Is wel Kpop
Ure right.. Lol
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_119547387
Gebeurt niet zoveel meer heb ik het gevoel. Fiestar comeback was er nog, maar die valt tegen. Zonde, want ik vond Vista echt ziek fijn. Staat gewoon 7e in mijn all time last.fm tracks. Niet normaal hoe vaak ik die luisterde.
pi_119548569
Wat?! Gebeurt zoveel.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_119551734
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:25 schreef Beach het volgende:
Wat?! Gebeurt zoveel.
Nja na Hyuna en Girl's Day geen grote releases meer toch, of zie ik dat verkeerd?
pi_119645012
Sunggy's solo album, Yoseob's solo album...
Nouja Boyfriend is dan al wat 'ouder' en C Clown ook...
En de nieuwe SHINee:
pi_119652992
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:43 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Nja na Hyuna en Girl's Day geen grote releases meer toch, of zie ik dat verkeerd?
SNSD overmorgen met een nieuw japans album
Secret 4 december met een nieuwe single

Is toch genoeg in mijn ogen.
pi_119654493

meest gekeken youtube filmpje ooit nu *O* _O_
There are only 151 Pokmon.
pi_119710932
Ugh bigbang heeft the final tourdates bekend gemaakt, dat betekent dus geen ander land dan de UK waar ze heen gaan...
Gaat er iemand naar Londen om ze te zien?
pi_119728610
Nieuwe album is uit van SNSD. A-ma-zing, maarja een japanse release, die zijn altijd al beter geweest IMO.
pi_119887907
Nieuw Kara album uit met solosingles van alle vijf de meiden. Heb ze nog niet allemaal gehoord maar die van Jiyoung en vooral Seungyeon zijn heerlijk. _O_

pi_119938194

Nieuwe Secret :D Heerlijk nummer weer!
pi_119960293
Verwachtte er niks van, maar zeer verslavend. Fijn nummertje.
pi_120202331
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:45 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ugh bigbang heeft the final tourdates bekend gemaakt, dat betekent dus geen ander land dan de UK waar ze heen gaan...
Gaat er iemand naar Londen om ze te zien?
Ik ga! Zaterdag *O* Meer mensen?
pi_120827523
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:34 schreef R4ven het volgende:
Nieuwe album is uit van SNSD. A-ma-zing, maarja een japanse release, die zijn altijd al beter geweest IMO.
En volgende week woensdag een nieuw Koreaans album van SNSD *O* . Jammer dat de eerste single een remake van Duffy is, en ook qua video is het niet veel nieuws -O- .
A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
pi_120828983
Ik herkende het al ja, maar nu weet ik weer dat het dus van Duffy was.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_120830708
quote:
7s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:20 schreef Pietepietje het volgende:

[..]

En volgende week woensdag een nieuw Koreaans album van SNSD *O* . Jammer dat de eerste single een remake van Duffy is, en ook qua video is het niet veel nieuws -O- .
Nja het is wel leuk om weer eens een clip van 4 jaar terug te zien. Sunny met lang, bruin haar, oldschool Yuri, Hyoyeon en Sooyoung O+
pi_120836179
Orange Caramel (gisteren pas ontdekt). Soort koreaanse K3 zeg maar. Ik ben geen echte volger van kpop. Maar ik kijk laatste tijd wel regelmatig naar live stream van koreaans StarCraft 2 pro-speler 'Dragon'. Hij is o.a. bekend om zijn 'troll' games. En dan luister ik ook naar zijn playlist terwijl hij zitten te gamen/beta-testen.

Iets te zoetsappig maar wel grappig.



[ Bericht 13% gewijzigd door Guyver2 op 28-12-2012 12:14:54 (aanvulling) ]
To see or not to see. That's my answer.
pi_120869769
OC vergelijken met K3 :') damn....
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_120871848
Haha, je hebt gelijk, totaal scheve vergelijking. Maar het is gewoon wat ik als eerste aan denk toen ik ze voor het eerst zag. Waarschijnlijk heeft OC veel groter en breder publiek en totaal ander achtergrond en talentvoller.
To see or not to see. That's my answer.
pi_120879735
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:05 schreef Guyver2 het volgende:
Haha, je hebt gelijk, totaal scheve vergelijking. Maar het is gewoon wat ik als eerste aan denk toen ik ze voor het eerst zag. Waarschijnlijk heeft OC veel groter en breder publiek en totaal ander achtergrond en talentvoller.
Mwah ach.. Zo talentvol vind ik ze niet :P
En zo populair zijn ze relatief ook niet. Wel bekend, maar mwah.

Het is trouwens een subgroup (subunit) van de grotere en bekendere group After School.

quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:10 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuw Kara album uit met solosingles van alle vijf de meiden. Heb ze nog niet allemaal gehoord maar die van Jiyoung en vooral Seungyeon zijn heerlijk. _O_

Zelfde smaak ^O^

Jiyoung _O_ _O_
Seungyeon _O_
Dasom _O_
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  dinsdag 1 januari 2013 @ 09:54:43 #282
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_121031550
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_121033364
quote:
Ik weet niet welk nummer erger is, deze of The Boys. Serieus, tien keer niks. Totaal geen samenhang in het nummer, het refrein is irritant om het zacht uit te drukken en de clip is ook niet dat je zegt wow.
pi_121035894
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:40 schreef Thas het volgende:

[..]

Mwah ach.. Zo talentvol vind ik ze niet :P
En zo populair zijn ze relatief ook niet. Wel bekend, maar mwah.

Het is trouwens een subgroup (subunit) van de grotere en bekendere group After School.

[..]

Zelfde smaak ^O^

Jiyoung _O_ _O_
Seungyeon _O_
Dasom _O_
Dasom is sws top 5. :D
pi_121042172
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:49 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Dasom is sws top 5. :D
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_121042403
Plebs
Niet Minzy op 1 hebben
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_121044605
Lekkere chicks altijd he :9~
pi_121049407
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 18:46 schreef Beach het volgende:
Plebs
Niet Minzy op 1 hebben
2NE1
Looks

pick one

Bomi, NaEun, Jiyoung, Seungyeon, Hara, Yoona, Yuri, Dasom, Krystal, Luna, Sulli, Min Soa, Juliane, Minhee O+
zil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_121055006
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 12:47 schreef R4ven het volgende:

[..]

Ik weet niet welk nummer erger is, deze of The Boys. Serieus, tien keer niks. Totaal geen samenhang in het nummer, het refrein is irritant om het zacht uit te drukken en de clip is ook niet dat je zegt wow.
Ok.
Ja.
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:55:08 #290
366479 hoarse
slechte muziek :'(
pi_121091544
Echt wtf te geniaal, I Got a Boy, volgens mij heb ik dat nummer al honderd keer gedraaid gisteren en vandaag. Ik snap dat het bij de eerste twee luisterbeurten misschien een beetje een chaotisch gebeuren lijkt, maar daar ben je toch zo overheen? Het is zo geniaal geconstrueerd, niet normaal gewoon. Ik kan er echt niet over uit hoe propvol dat nummer zit met de meest geniale momentjes. Echt alle stukjes zijn heerlijk, en serieus Taeyeon :9~ en Jessica :9~ Clipje vind ik ook fantastisch overigens. Direct mijn favoriete GG-song, no fucking doubt. Ik lees en hoor hier en daar wel wat negatieve geluiden (allemaal van de strekking chaotisch en onsamenhangend, maar nogmaals, da's een kwestie van twee keer luisteren en dan vanzelf merken hoe briljant het in elkaar zit) maar verder is iedereen toch overwegend positief, incluis mijn zusje, partner in GG-liefhebberij-crime - we zijn er allebei helemaal wild van *O* Kan nu helemaal niet wachten tot ik m'n CD's ( O+ Taeyeon en Jessica covers O+ ) binnen heb. *O*



*smelt*
senzuri champion
pi_121094199
Ik vind het nummer I Got a Boy niet zo goed -O- Te veel wisselingen tussen de muziek en iets te hiphop. Ook op het album heb ik geen nummers die ik heel goed vind. Maar Hyoyeons haar is wel tof :D
A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
pi_121095541
Ik vind het wel leuk. Jessica is zo mooi O+ Yuri veel in beeld. Alleen Sooyoung zie je amper..

Ben ik trouwens de enige die een hekel heeft aan kleurlenzen :')
pi_121112600
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:55 schreef hoarse het volgende:
Echt wtf te geniaal, I Got a Boy, volgens mij heb ik dat nummer al honderd keer gedraaid gisteren en vandaag. Ik snap dat het bij de eerste twee luisterbeurten misschien een beetje een chaotisch gebeuren lijkt, maar daar ben je toch zo overheen? Het is zo geniaal geconstrueerd, niet normaal gewoon. Ik kan er echt niet over uit hoe propvol dat nummer zit met de meest geniale momentjes. Echt alle stukjes zijn heerlijk, en serieus Taeyeon :9~ en Jessica :9~ Clipje vind ik ook fantastisch overigens. Direct mijn favoriete GG-song, no fucking doubt. Ik lees en hoor hier en daar wel wat negatieve geluiden (allemaal van de strekking chaotisch en onsamenhangend, maar nogmaals, da's een kwestie van twee keer luisteren en dan vanzelf merken hoe briljant het in elkaar zit) maar verder is iedereen toch overwegend positief, incluis mijn zusje, partner in GG-liefhebberij-crime - we zijn er allebei helemaal wild van *O* Kan nu helemaal niet wachten tot ik m'n CD's ( O+ Taeyeon en Jessica covers O+ ) binnen heb. *O*

[ afbeelding ]

*smelt*
Waar heb je de individuele covers gevonden? Overal waar ik gekeken heb zie je alleen maar een random cover...

quote:
15s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:48 schreef Pietepietje het volgende:
Ik vind het nummer I Got a Boy niet zo goed -O- Te veel wisselingen tussen de muziek en iets te hiphop. Ook op het album heb ik geen nummers die ik heel goed vind. Maar Hyoyeons haar is wel tof :D
[ afbeelding ]
Dit vind ik het enige goede aan het nummer om eerlijk te zijn... Zij is de enige die echt goed bij deze stijl past (vind ik dan). De rest van het album is gelukkig een stuk beter :D
  donderdag 3 januari 2013 @ 16:19:28 #294
366479 hoarse
slechte muziek :'(
pi_121115666
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:09 schreef R4ven het volgende:

[..]

Waar heb je de individuele covers gevonden? Overal waar ik gekeken heb zie je alleen maar een random cover...
Om te kopen of te zien bedoel je? Om te kopen via kpoptown of eBay (heb Taeyeon op kpoptown besteld en Jessica op eBay), meeste sites bieden alleen random covers aan maar kpoptown en een paar verkopers op eBay ook de mogelijkheid om te kiezen. Foto's van de individuele covers kun je ook gemakkelijk via eBay vinden (en op het halve internet natuurlijk ;) ). :)

[ Bericht 3% gewijzigd door hoarse op 03-01-2013 16:29:57 ]
senzuri champion
  donderdag 3 januari 2013 @ 16:30:41 #295
366479 hoarse
slechte muziek :'(
pi_121116228
quote:
15s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:48 schreef Pietepietje het volgende:
Ik vind het nummer I Got a Boy niet zo goed -O- Te veel wisselingen tussen de muziek en iets te hiphop. Ook op het album heb ik geen nummers die ik heel goed vind. Maar Hyoyeons haar is wel tof :D
[ afbeelding ]
Ze is gewoon bijna mooi hier, ik vind het maar vreemd :')
senzuri champion
pi_121116263
Ik vind Hyoyeon altijd een beetje arrogant ofzo overkomen :')
pi_121118672
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:30 schreef hoarse het volgende:

[..]

Ze is gewoon bijna mooi hier, ik vind het maar vreemd :')
Bijna mooi? Hyo is altijd knap geweest op haar eigen manier. Ik snap alle haat niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:19 schreef hoarse het volgende:

[..]

Om te kopen of te zien bedoel je? Om te kopen via kpoptown of eBay (heb Taeyeon op kpoptown besteld en Jessica op eBay), meeste sites bieden alleen random covers aan maar kpoptown en een paar verkopers op eBay ook de mogelijkheid om te kiezen. Foto's van de individuele covers kun je ook gemakkelijk via eBay vinden (en op het halve internet natuurlijk ;) ). :)
Hopelijk verkopen ze de poster los. Wil er wel een van Hyo mocht de poster mooi zijn.
  donderdag 3 januari 2013 @ 18:01:25 #298
366479 hoarse
slechte muziek :'(
pi_121119744
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:34 schreef R4ven het volgende:

[..]

Bijna mooi? Hyo is altijd knap geweest op haar eigen manier. Ik snap alle haat niet.
Tja, no offence verder, maar ik vind er niet zo veel aan, leuke meid verder, maar knap...

quote:
Hopelijk verkopen ze de poster los. Wil er wel een van Hyo mocht de poster mooi zijn.
Als ik het goed begrijp is er maar n poster; kpoptown bood ook de optie om alle verschillende covers in n keer te kopen ($155 ofzo) maar daarbij zat nog steeds maar n poster, dus volgens mij zijn er niet voor iedereen verschillende (helaas). De optie om de poster los te kopen nog niet tegengekomen trouwens, maar er zullen er op eBay tzt vast wel wat voorbij komen.

/edit/

Specifieker: had nog niet gezocht naar de losse posters - staan wel degelijk al op eBay voor $10 shipped. Inderdaad een groepsposter:



[ Bericht 7% gewijzigd door hoarse op 03-01-2013 18:06:42 ]
senzuri champion
pi_121120799
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:01 schreef hoarse het volgende:

[..]

Tja, no offence verder, maar ik vind er niet zo veel aan, leuke meid verder, maar knap...

[..]

Als ik het goed begrijp is er maar n poster; kpoptown bood ook de optie om alle verschillende covers in n keer te kopen ($155 ofzo) maar daarbij zat nog steeds maar n poster, dus volgens mij zijn er niet voor iedereen verschillende (helaas). De optie om de poster los te kopen nog niet tegengekomen trouwens, maar er zullen er op eBay tzt vast wel wat voorbij komen.

/edit/

Specifieker: had nog niet gezocht naar de losse posters - staan wel degelijk al op eBay voor $10 shipped. Inderdaad een groepsposter:

[ afbeelding ]
Ieder zn eigen smaak natuurlijk. Ik persoonlijk vind niks aan Tiffany terwijl anderen er lyrisch over zijn. Ik kan dus best begrijpen dat mensen Hyoyeon niks vinden.

Bedankt voor de info over die poster. Had gehoopt dat ze ook individuele hadden gemaakt...
pi_121121509
Sowieso vind ik SNSD niet zo leuk meer als een jaar geleden.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_121121568
lapo
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')