abonnement Unibet Coolblue
pi_84498459
Vandaag hebben we natuurlijk weer drie kandidaten voor jullie. Pas op! De beschrijvingen kunnen SPOILERS bevatten!

Shredder (Turtles)
Shredder is de aartsvijand van de Turtles. Zijn echte naam is Oroku Saki en hij is het jongere broertje van Oroku Nagi. Nagi en Hamato Yoshi (de eigenaar van Splinter) waren verliefd op dezelfde vrouw, wat natuurlijk altijd voor ruzie zorgt. Tijdens deze vete liet Nagi het leven en vluchtte Yoshi naar New york. Saki (Shredder) was uit op wraak en sloot zich aan bij de Foot Clan om een volwaardig ninja te worden. Uiteindelijk werd hij de leider van de Amerikaanse tak van de Foot. Hij doodde Yoshi en zijn geliefde, Splinter, wist te ontkomen. De rat kwam in aanraking met de ooze en muteerde in de meester die alle Turtle-fans kennen. Hij trainde de vier Turtles om de strijd aan te gaan met Shredder en zijn meester te wreken.

Seven Force (Gunstar Heroes)
X7, ook wel Seven Force genoemd, is de grote baas in Gunstar Heroes. Deze baas bestaat uit maar liefst zeven stadia waarbij de robot verandert in een rennende man, krab, tijger, adelaar, slang, pistool en een zee egel. Elke baas heeft zijn eigen aanvallen en manier om ze te verslaan waardoor het een echte uitdaging is.

Andross (Star Fox)
Oorspronkelijk was Andross een wetenschapper met zuivere intenties. Zijn onderzoek heeft bijgedragen aan Corneria en het Lylat Systeem. Op een gegeven moment begon hij een lust naar macht te ontwikkelen die hem uiteindelijk tot waanzin heeft gedreven. De plannen van Andross om de wereld over te nemen met zijn experimenten werd ontdekt en Fox McCloud, Flaco Lombardi, Peppy Hare en Slippy Toad werden er in Arwings op afgestuurd om zijn plannen tegen te houden.



Wie van bovenstaande deelnemers vinden jullie het tofst? Laat het weten in dit topic. Deze poll loopt tot morgenmiddag 12.00 uur waarna we de uitslag bekendmaken op FOK!games en dan zal het volgende gevecht gaan plaatsvinden.

Poll: Welke baas is het tofst?
Shredder
Seven Force
Andross
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 0% gewijzigd door lizardtattoo op 26-07-2010 13:25:06 ]
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_84498907
Nee, dit meen je niet. Gisteren LeChuck, Bowser en The End, 3 absolute toppers en nu deze 3 nobodies. Shredder is best aardig, maar de grootste populariteit komt toch echt van de tekenfilms en stripboeken.

De andere 2 zijn echte niemendalletjes uit lang vergane spellen. Gunstar Heroes staat me wel iets van bij, maar die andere heb ik zelfs van het spel nooit gehoord.

Okee, random is random, maar voor een volgende keer zou enigszins iets aan seeding toch niet misstaan.
pi_84499149
ken geen van deze bazen dus ik ga ook niet stemmen
pi_84499493
Welke shredder? die van de Snes?
Die was goed
pi_84499551
Kunnen jullie niet wat gelijkwaardigere battles doen.
Gisteren the end, er zomaar uitgeknikkerd. Vaak als 1 van de beste bazen ooit gezien en dan zetten jullie hem tegenover misschien wel de grootste baas ooit :N En nu dit :')
Ik ken alleen Shredder. Van de andere games heb ik uberhaupt nog nooit gehoord.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_84500779
Andross ftw !

Maar inderdaad, het is een mindere ronde vergeleken bij gisteren of de ronde waar Robotnik er uit vloog.
  maandag 26 juli 2010 @ 13:18:40 #7
258885 Solique
I Kill You !
pi_84501571
Shredder :)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_84503016
Andross
  maandag 26 juli 2010 @ 15:21:36 #9
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84506446
Shredder maar.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 26 juli 2010 @ 17:29:19 #10
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_84511843
Andross!
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
pi_84525254
quote:
Hij doodde Yoshi en zijn geliefde, Splinter, wist te ontkomen.
Zoals het er nu staat neukte Yoshi zijn rat _O-
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 26 juli 2010 @ 22:41:17 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84525818
Wat een suf verhaal bij Shredder :? Stem ook niet op hem trouwens omdat het niet echt een game-baas is. Wel een tof personage verder. Mijn stem gaat deze ronde naar Andross. Want Nintendo.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')