quote:
Van de dagprogrammering alleen Bartquote:Op zondag 25 juli 2010 23:54 schreef Sirolf het volgende:
Hoeveel programma's waren er dit weekend eigenlijk met de normale DJ? Niet veel volgens mij...
Tja zomer he morgen tot 12 uur ook alleen maar invallers al kun je morgenochtend 3FM wel omdopen tot NPS FMquote:Op zondag 25 juli 2010 23:54 schreef Sirolf het volgende:
Hoeveel programma's waren er dit weekend eigenlijk met de normale DJ? Niet veel volgens mij...
Domien ,Sander en Bartquote:Op zondag 25 juli 2010 23:54 schreef Sirolf het volgende:
?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:39 schreef gerbenp het volgende:
Wat een rare gevoelens heb ik de laatste tijd zeg..
haha puberliefdequote:Op maandag 26 juli 2010 00:47 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Iets metzegt me al genoeg lijkt me..
Eerste keerquote:
Kan er zelfs niet van in slaap komen, errog hè. Zit helemaal in de wolkenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:53 schreef themauster het volgende:
[..]
haha puberliefdedat is lang geleden voor mij zeg en dat te bedenken dat ik inmiddels getrouwd ben
Ja maar sommige DJ's ken je al van andere zenders. Deze ken ik totaal niet.quote:
Hij komt van kink fm, belooft wat goeds?quote:Op maandag 26 juli 2010 01:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja maar sommige DJ's ken je al van andere zenders. Deze ken ik totaal niet.
hij zit bij kinkquote:Op maandag 26 juli 2010 01:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja maar sommige DJ's ken je al van andere zenders. Deze ken ik totaal niet.
3FM nacht prog worden zelden tot nooit vermeld.quote:Op maandag 26 juli 2010 01:32 schreef gerbenp het volgende:
Now playing klopt ook niet. die zegt dat Venema nu giel doet en het is nog geen 6 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |