abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:04:18 #226
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87101653
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Misschien als ze eenmaal weerwolf zijn dat hetzelfde geldt..?
Kweeniej. Aah, altijd lastig bij al die series. Ik kijk en lees ongeveer alles wat met het bovennatuurlijke te maken heeft, maar het is altijd weer anders. Bij Buffy doen dode vampieren poef, bij True Blood :r, bij Twilight lijken ze wel van glas/diamant en bij Vampire Diaries gaan ze dood en zit je met het lijk. :P Heel leuk dat ze allemaal hun eigen theorie bedenken bij al die series, maar ik raak de draad kwijt zo.
pi_87101795
En wat gebeurt er als je als mens een bijt van een weerwolf overleefd?

Vragen mensen, vragen!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:09:54 #228
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87101879
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:07 schreef Ticootje het volgende:
En wat gebeurt er als je als mens een bijt van een weerwolf overleefd?

Vragen mensen, vragen!
Hmz. Ze zeiden alleen dat het dodelijk was voor een vampier. Dus er gebeurt niks denk ik. Misschien loop je een infectie op. :P
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:11:12 #229
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_87101941
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:09 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Hmz. Ze zeiden alleen dat het dodelijk was voor een vampier. Dus er gebeurt niks denk ik. Misschien loop je een infectie op. :P
Of je krijgt ook het weerwolf-gen, wat dan pas weer geactiveerd wordt op het moment dat je zelf iemand doodt. Ben benieuwd wanneer Mason zijn tanden in iemand gaat zetten :P
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_87102006
Nog een theorie: Kathrine is terug nu de burgemeester dood is en is ook opzoek naar de maansteen. Zij en Mason hebben een gezamenlijke agenda... Maar eenmaal in mystic falls wordt ze afgeleid door Stephan. Zij kon van tevoren niet weten dat Stephan ook terug was gegaan naar Mystic Falls. Hun wederzien is meer toeval dan geplant, omdat als het wel geplant was, waarom dan nu... Na 150 jaar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87102055
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:11 schreef dutch-treat het volgende:

[..]

Of je krijgt ook het weerwolf-gen, wat dan pas weer geactiveerd wordt op het moment dat je zelf iemand doodt. Ben benieuwd wanneer Mason zijn tanden in iemand gaat zetten :P
Hij mag mij best bijten hoor... Als ie maar zachtjes doet. :9~
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 16:15:13 #232
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_87102137
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 16:12 schreef Ticootje het volgende:
Nog een theorie: Kathrine is terug nu de burgemeester dood is en is ook opzoek naar de maansteen. Zij en Mason hebben een gezamenlijke agenda... Maar eenmaal in mystic falls wordt ze afgeleid door Stephan. Zij kon van tevoren niet weten dat Stephan ook terug was gegaan naar Mystic Falls. Hun wederzien is meer toeval dan geplant, omdat als het wel geplant was, waarom dan nu... Na 150 jaar.
Ze wist toch -gezien dat hele Isobel verhaal- wel dat Stefan in Mystic Falls was. Ik denk alleen niet dat hij dé reden was dat ze terug is, maar dat ze toen ze 'm eenmaal ontmoet had wel merkte dat ze nog gevoelens voor 'm had.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_87102266
Oh ja ze wist wel dat hij er was. Maar ik blijf er ook bij, hij is niet de reden van haar terugkeer.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:19:22 #234
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_87107993
Ben erg benieuwd. Vond het een redelijke aflevering. Hoop op weer wat spannenders.

Damon & Elena vuurwerk bijvoorbeeld ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_87115090
Ik ben op vakantie geweest, dus ik moet nog 3 afleveringen inhalen O+
  zondag 3 oktober 2010 @ 01:39:00 #236
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_87121859
Die afleveringen met die tijdssprongen 1864/2010 zijn altijd wel tof *O* *O*.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 3 oktober 2010 @ 13:10:19 #237
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87129547
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 01:39 schreef PirE het volgende:
Die afleveringen met die tijdssprongen 1864/2010 zijn altijd wel tof *O* *O*.
Dat vind ik dus juist niet :{
Geef me maar gewoon 1 relevante flashback. De hele tijd dat geswitch vond ik vrij onnodig.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_87130253
Vond de flashbacks eigenlijk allemaal wel relevant. Tis beter dan wat ze nu met Fringe doen, ene aflevering in deze dimensie, volgende aflevering weer in andere en zo verder.
pi_87158797
Zo weer bij met het kijken van deze goede serie. Ben benieuwd naar het verhaal van die maansteen en natuurlijk de relatie met Katherine. Ook wil ik wel eens weten wat het verband is tussen Elena en Katherine.
pi_87158897
Wat een vragen idd. Kunnen er niet 2 of 3 afleveringen per week komen....??
pi_87159065
Er zijn inderdaad veel vragen en weinig antwoorden. Ik hoop dat ze wel met antwoorden komen.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 06:51:46 #242
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_87312187
Heel vroeg gekeken :D Ben toch vrij vandaag en werd wakker om half vijf, kon niet meer slapen en heb de aflevering dus maar gedownload ... OMFG! :o

* LOL! Ze hebben in Mystic Falls echt elke week wel een feest, oid :P
* Stefan & Damon O+ Zo blij dat ze zo voor elkaar opkomen
* Jeremy! :)
* Caroline.Kicks.Ass. _O_
* Damon & Liz "You're my friend." O+
* Stefan doet waarschijnlijk precies wat Katherine gepland heeft: "fake" fighting met Elena, bloed drinken - he's slipping! :Y *is #TeamDamon* :)
* Dus inderdaad Katherine en Mason :o
* Alweer geen Bonnie *O*
* Damon :*

Ik denk nu (pure speculatie) dat Katherine Masons gen heeft geactiveerd door zijn vriend te 'compellen' omdat ze d'r eigen afgerichte wolf wilde :? Die maansteen is waarschijnlijk niet om de transformatie naar een weerwolf tegen te houden, maar om deze op elk moment te laten gebeuren - zelfs als er geen volle maan is.

Promo voor over twee weken (volgende aflevering is pas op 21-10 :( ):



[ Bericht 0% gewijzigd door dutch-treat op 08-10-2010 07:02:50 ]
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_87312571
Wat een kutbaan heeft die Nina :D ze mag gewoon met alle hotties zoenen en het bed delen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87326518
Damon O+ O+ O+ O+
Ik vond het een leuke aflevering *O*
pi_87328444
Te lang niet meer gekeken.. Wel trouw gedownload.

Is het nog leuk/goed genoeg om te kijken?
pi_87328820
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:10 schreef DJKoster het volgende:
Te lang niet meer gekeken.. Wel trouw gedownload.

Is het nog leuk/goed genoeg om te kijken?
:o

Uiteraard :Y
pi_87334997
De biatch!

Had wel een vermoeden dat die gast gecompelled was, omdat ie echt zo bleef drammen en Mason echt zoiets had van WTF? Maar dat Katherine er toch achter zat _O_

En idd wat een vervelende baan heeft die Nina. Wel echt major kudos voor d'r acteerwerk, had echt het idee dat ik naar een totaal ander persoon zat te kijken in die auto. ^O^

Ah Damon was weer lieve schattige Damon O+

Ow en ook weer Vampire Caroline _O_ _O_ Ze maakt dat hele eerste seizoen helemaal goed :P

Maar goed weer een zooi vragen beantwoord (hoe werd Mason wolfie etc.) en we hebben weer nieuwe, zoals weet Mason dat Katherine vampie is. Ik heb toch wel vaag het vermoeden van niet, alhoewel ie wel tolerant was tegen Damon voor het mesincident....dus mss ook weer wel.

Wat loopt die Stefan trouwens iedere keer zielig te doen met dat bloed zeg. Tis niet alsof Damon en Caroline iedere keer off the deep end gaan als ze wat mensenbloed drinken. En tis zakjes bloed, who cares.
pi_87344031
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:28 schreef Jill-RMC het volgende:

Wat loopt die Stefan trouwens iedere keer zielig te doen met dat bloed zeg. Tis niet alsof Damon en Caroline iedere keer off the deep end gaan als ze wat mensenbloed drinken. En tis zakjes bloed, who cares.
Voor hem is dierenbloed weed en mensenbloed coke... hij trekt het niet...
Be brave. Be kind.
pi_87344188
gister begonnen met het nieuwe seizeon van vampire diares

bij aflevering 1 en 2 dacht ik ok t gaat wel
vanavond 3 en 4 gezien

en wow ben weer helemaal into the vampire diares

waren 2 geweldige episodes 3 en 4!!!
pi_87349748
Maar wat moet katrine toch met die weerwolven? Mason wist zelf niet eens van het gen, zij wel.
Oh en ze is duidelijk niet terug voor Damon en stephan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')