abonnement Unibet Coolblue
pi_84363359
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!


Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!


De datingsites:


Relatieplanet (RP)
Paiq
Be2
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
Yellowdate


De ervaringsdeskundigen:





Voorgaande delen:


Datingsite ervaringen #13: Real life vs. online situaties
Datingsite ervaringen #12: Waar men geen Engelse vrouwen wil
Datingsite ervaringen 11: Godvedr, lapo
Datingsite ervaringen 10: Waar thuiswonende dertigers niet w
Datingsite ervaringen 9: Waar werk en liefde niet samen gaan
Datingsite ervaringen #8: Waar op uw spelling wordt gelet
Datingsite ervaringen # 7: Met fotocheats en mormels
Datingsite ervaringen # 6: Stilzitten en mooi wezen
Datingsite ervaringen #5: Battledates tussen fokkers
Datingsite ervaringen #4: Waar WoW een killer is
Datingsite ervaringen #3: Waar men geestelijk gehandicapt is
Datingsite ervaringen #2 Waar mannen kansloos zijn,
Datingsite ervaringen


OP met dank aan GlenSpey
Deze OP kan je hier vinden.

Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/Dating"
Sarcasme. Herken het.
pi_84363437
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:18 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Zullen we daten? Bij jou thuis met je sterke drank?!
Mijn oog ziet bijzonder weinig file dus ik zie je over 3 kwartier op mijn bank
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 22 juli 2010 @ 17:26:48 #3
247160 Just-Lost
will never forget
pi_84363465
haha je was me voor met een nieuwe... Had ik zo'n leuke topictitel in gedachten

Maaaar:
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:16 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar je doet net alsof zij dat wel vindt. Niemand vindt dat normaal dat is een dooddoener. Maar daar gaat het ook niet om. Zij voelt zich aangevallen door zn opmerking en wordt gelijk als labiel weggezet omdat ze zich wat snel aangevallen voelt. Dat is gewoon verkeerd, als je zo iedereen beoordeelt kun je wel inpakken.

Los van dat zij wat snel op dr teentjes is getrapt had hij ook gewoon niet door moeten gaan toen hij merkte dat het nogal gevoelig bij haar viel. Dan begin je toch over iets anders ofzo? Categorie wrongggg subject, move on! Maar in plaats daarvan wordt je dan beoordeelt als labiel.

Ach who cares die meid valt bij hem toch niet in goede aarde en zij moet hem nu ook echt niet meer hoor.
Ik gaf m'n mening voordat ik uberhaupt wist dat haar zus alleenstaand moeder was..
Labiel is dan misschien niet het juiste woord, maar de ervaring leert echt dat veel van de meiden die zo reageren niet zo snugger zijn..

Op naar de volgende
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_84363494
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:26 schreef Just-Lost het volgende:
haha je was me voor met een nieuwe... Had ik zo'n leuke topictitel in gedachten

Duurde weer veel te lang

Sarcasme. Herken het.
pi_84363544
Deeltje 14 mist in de OP.
pi_84363547
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:26 schreef Just-Lost het volgende:
haha je was me voor met een nieuwe... Had ik zo'n leuke topictitel in gedachten

Maaaar:
[..]

Ik gaf m'n mening voordat ik uberhaupt wist dat haar zus alleenstaand moeder was..
Labiel is dan misschien niet het juiste woord, maar de ervaring leert echt dat veel van de meiden die zo reageren niet zo snugger zijn..

Op naar de volgende
Met zo'n nuancering kan ik leven. Labiel vond ik alleen echt wat te overtrokken.
pi_84363655
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:26 schreef Just-Lost het volgende:
haha je was me voor met een nieuwe... Had ik zo'n leuke topictitel in gedachten
Vertel
pi_84363685
tvp
Lambo of Rekt
pi_84363750
Ah weer een topic.

Ik vind het inderdaad wat te ver een vrouw labiel te noemen. Mag ik wel een klootzaaak zijn, vrouwen apatisch noemen, gehandicapt enzo maar labiel neem ik nooit in de mond.

Wat wel zo is, is dat meid aangeeft slecht tegen kritiek te kunnen maar dat is bij alle vrouwen zo. Als je tegen een vrouwelijk standpunt ingaat bij zo een gesprek dan weet je dat je daar nooit een vruchtbare discussie over kan voeren want voor je het weet vat ze een opmerking van je op als belediging.

Er zijn maar heel weinig vrouwen diplomaten en dat is eigenlijk meteen mijn grootste verwijt. Ze kunnen alles beter met vrede en zo want mannen zijn barbaren maar vrouwen praten meestal iets niet echt uit.

Eigenlijk zijn vrouwen kattekoppen en niet zo lief.
UITGESCHREVEN
pi_84363807
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:33 schreef picardmike het volgende:
Ah weer een topic.

Ik vind het inderdaad wat te ver een vrouw labiel te noemen. Mag ik wel een klootzaaak zijn, vrouwen apatisch noemen, gehandicapt enzo maar labiel neem ik nooit in de mond.

Wat wel zo is, is dat meid aangeeft slecht tegen kritiek te kunnen maar dat is bij alle vrouwen zo. Als je tegen een vrouwelijk standpunt ingaat bij zo een gesprek dan weet je dat je daar nooit een vruchtbare discussie over kan voeren want voor je het weet vat ze een opmerking van je op als belediging.

Er zijn maar heel weinig vrouwen diplomaten en dat is eigenlijk meteen mijn grootste verwijt. Ze kunnen alles beter met vrede en zo want mannen zijn barbaren maar vrouwen praten meestal iets niet echt uit.

Ben ik wel met je eens ja maar als iets toch gevoelig ligt kun je toch vaak slecht tegen kritiek? Dat is volgens mij niet toebedeeld aan 1 sekse.
pi_84363854
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:33 schreef picardmike het volgende:
Eigenlijk zijn vrouwen kattekoppen en niet zo lief.
Ach als je liever hokt met een man kun je dat hier gewoon zeggen hoor begrijpen we best
pi_84363885
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:26 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Mijn oog ziet bijzonder weinig file dus ik zie je over 3 kwartier op mijn bank
pm je adres maar
  Moderator donderdag 22 juli 2010 @ 17:37:12 #13
9859 crew  Karina
Woman
pi_84363925
Oh nieuw topic alweer! Helaas nog steeds geen leuke date. Volgens mij zijn al die mannen gewoon ontzettend snel op hun pik getrapt, 1 fout woordje in een mail en ze zijn foetsie, wat een watjes.

Interesse van vandaag bijvoorbeeld, heen en weer gemaild, ik zeg zoiets als "een mooi hoofd is niet alles" en iets over "niet achter iemand aanlopen" boem geen respons meer Meneer ZEI dat hij een vrouw zocht die niet soft was, nou dat was gelogen dus.

Haha ik had de post van PM nog niet gezien toen ik dat hierboven typte
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84363955
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:34 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens ja maar als iets toch gevoelig ligt kun je toch vaak slecht tegen kritiek? Dat is volgens mij niet toebedeeld aan 1 sekse.
Je moet je dan überhaupt niet op een datingsite laten verleiden tot het voeren van dergelijke discussies die je niet kunt voeren omdat het onderwerp te gevoelig voor je is.
Iets met zelfkennis e.d.
pi_84364007
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:37 schreef Karina het volgende:
Oh nieuw topic alweer! Helaas nog steeds geen leuke date. Volgens mij zijn al die mannen gewoon ontzettend snel op hun pik getrapt, 1 fout woordje in een mail en ze zijn foetsie, wat een watjes.

Interesse van vandaag bijvoorbeeld, heen en weer gemaild, ik zeg zoiets als "een mooi hoofd is niet alles" en iets over "niet achter iemand aanlopen" boem geen respons meer Meneer ZEI dat hij een vrouw zocht die niet soft was, nou dat was gelogen dus.
Een mooi hoofd zegt niet alles nee.. Maar ben er wel achter gekomen dat ik wat oppervlakkiger ben dan ik eigenlijk in eerste instantie dacht. Een leuke pretbek is wel een echte must vind ik eigenlijk Tis toch het eerste wat je ziet en waar je iedere keer tegenaan moet kijken
pi_84364070
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:34 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens ja maar als iets toch gevoelig ligt kun je toch vaak slecht tegen kritiek? Dat is volgens mij niet toebedeeld aan 1 sekse.
In princiepe niet nee maar je ziet bij mannen meestal nog wel dat ze kunnen leven met 1 of 2 meningen anders dan het zijne, omdat ze er van overtuigd zijn dat ze de ander nog kunnen overhalen.

Vrouwen hebben daar doorgaans toch wat meer moeite mee.


Ik zeg altijd maar mannen vechten met elkaar om nog iets te bereiken. Vrouwen vechten met elkaar als ze niks bereikt hebben.
quote:
Ach als je liever hokt met een man kun je dat hier gewoon zeggen hoor begrijpen we best
Kijk dat bedoel ik. Kom ik met een mening word er meteen een kutmening mijn kant opgeslingerd

Maar ik houd er over op ik weet al langer hoe mijn ouwe moer in elkaar zit

Ik bedoelde ook niet dat een vrouw niet lief kan zijn, maar zijn als geslacht niet zo lief dat een door vrouwen gedomineerde wereld een utopia zou zijn.

[ Bericht 13% gewijzigd door picardmike op 22-07-2010 17:50:21 ]
UITGESCHREVEN
  donderdag 22 juli 2010 @ 17:40:55 #17
247160 Just-Lost
will never forget
pi_84364083
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:28 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Met zo'n nuancering kan ik leven. Labiel vond ik alleen echt wat te overtrokken.
haha mooizo!

Datingsite ervaringen 15: waar niet alle zusjes van alleenstaande moeders labiel blijken te zijn..

Maar nadat ik gezegd heb dat hij leuk was.. is hij natuurlijk half niet zo leuk als dat ik in gedachten had
Dat is hetzelfde als een grap 2 keer moeten vertellen...
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_84364150
Zit ik de tour te kijken zitten we al weer in een nieuw topic
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_84364154
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Je moet je dan überhaupt niet op een datingsite laten verleiden tot het voeren van dergelijke discussies die je niet kunt voeren omdat het onderwerp te gevoelig voor je is.
Iets met zelfkennis e.d.
Jaaa jaa. Het eeuwige alles ligt aan de vrouw-riedeltje. Zij moet zich niet laten verleiden tot discussies (die hij waarschijnlijk begonnen is aan de post te lezen) maar zodra hij merkt dat het gevoelig bij haar ligt mag hij wel over haar heen walsen met nog meer van zn ongevraagde mening. Mooie ben jij .

Tegenwoordig wordt een vrouw met een beetje pit gewoon vrijwel niet meer op waarde geschat maar direct als loslopend wild verbaal afgeschoten. Dat is het hele probleem.

Maar ach ik ben ook nog steeds single dus wat heb ik erover te zeggen
pi_84364215
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:40 schreef Just-Lost het volgende:

[..]

haha mooizo!

Datingsite ervaringen 15: waar niet alle zusjes van alleenstaande moeders labiel blijken te zijn..

Maar nadat ik gezegd heb dat hij leuk was.. is hij natuurlijk half niet zo leuk als dat ik in gedachten had
Dat is hetzelfde als een grap 2 keer moeten vertellen...
Briljant
pi_84364225
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:42 schreef Jolene22 het volgende:

Tegenwoordig wordt een vrouw met een beetje pit gewoon vrijwel niet meer op waarde geschat maar direct als loslopend wild verbaal afgeschoten. Dat is het hele probleem.
Een vrouw met een beetje pit werkt anders verdomd goed in het huishouden!
  donderdag 22 juli 2010 @ 17:45:21 #22
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84364256
hmm, volslank meiske plaatst steeds lelijker foto's .. ik begin te twijfelen over onze date tijdnes de vierdaagsefeesten .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 22 juli 2010 @ 17:45:42 #23
247160 Just-Lost
will never forget
pi_84364268
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:42 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Jaaa jaa. Het eeuwige alles ligt aan de vrouw-riedeltje. Zij moet zich niet laten verleiden tot discussies (die hij waarschijnlijk begonnen is aan de post te lezen) maar zodra hij merkt dat het gevoelig bij haar ligt mag hij wel over haar heen walsen met nog meer van zn ongevraagde mening. Mooie ben jij .

Tegenwoordig wordt een vrouw met een beetje pit gewoon vrijwel niet meer op waarde geschat maar direct als loslopend wild verbaal afgeschoten. Dat is het hele probleem.
Als ze het nou allemaal eens zo 'normaal' zouden brengen als dat jij doet... gewoon met argumenten.. Dan is er geen probleeeeeem!

Ohhh wat zou ik je graag een berichtje sturen op RP Ik ben ook gek op kinderen wist je dat ?
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_84364297
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:45 schreef Maanvis het volgende:
hmm, volslank meiske plaatst steeds lelijker foto's .. ik begin te twijfelen over onze date tijdnes de vierdaagsefeesten .
Flink zuipen joh wordt ze vast wel weer een stuk mooier als op de fotos.
pi_84364313
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 17:45 schreef Maanvis het volgende:
hmm, volslank meiske plaatst steeds lelijker foto's .. ik begin te twijfelen over onze date tijdnes de vierdaagsefeesten .
Misschien komt het van de stress dat ze zich helemaal vol aan het eten is..
Maar als het niets is, op die feesten kan je dan toch prima bier drinken.. Met een bierbril op wordt alles mooi!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')