Ouders.. die hebben onder leen-reclames waarschuwingen nodig als "PAS OP! LENEN KOST GELD!"quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:59 schreef Ciccone het volgende:
Ligt meer aan de ouders dan de kinderen...
Als de ouders er niet heen gaan zullen de kinderen er later ook niet heen gaan...
Dat noem je iets aan leren van je ouder!
Bullshitquote:Op donderdag 22 juli 2010 02:59 schreef Ciccone het volgende:
Ligt meer aan de ouders dan de kinderen...
Als de ouders er niet heen gaan zullen de kinderen er later ook niet heen gaan...
Dat noem je iets aan leren van je ouder!
Hoezo MI-AUW...quote:Op donderdag 22 juli 2010 03:02 schreef DrDentz het volgende:
Hoezo, hebben ze in Friesland ook al een McDonalds dan
Friezen zijn allemaal lange mensen met blond haar en blauwe ogen. Daar heb je geen dikke mensen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 03:02 schreef DrDentz het volgende:
Hoezo, hebben ze in Friesland ook al een McDonalds dan
Niet al mijn vrienden hebben blond haar maar de meesten hebben wel indd blauwe ogen!quote:Op donderdag 22 juli 2010 03:05 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Friezen zijn allemaal lange mensen met blond haar en blauwe ogen. Daar heb je geen dikke mensen.
Pics ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 03:06 schreef Ciccone het volgende:
[..]
Niet al mijn vrienden hebben blond haar maar de meesten hebben wel indd blauwe ogen!
Ik ook.quote:Op donderdag 22 juli 2010 03:06 schreef Ciccone het volgende:
[..]
Niet al mijn vrienden hebben blond haar maar de meesten hebben wel indd blauwe ogen!
White Trash zijn arme boeren uit het zuiden(van the states)...quote:Op donderdag 22 juli 2010 03:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil die jongen influisteren dat wanneer een meisje niet met je wil vissen, voetballen, skateboarden, pijltjes schieten, crossen en niet eens onder de indruk is van je zorropak maar alleen bij McDonalds wil vreten je white trash aan de haak geslagen hebt.
Neger wat?quote:Op donderdag 22 juli 2010 03:12 schreef Ciccone het volgende:
[..]
White Trash zijn arme boeren uit het zuiden(van the states)...![]()
Ook niet al mijn vrienden hebben blond haar.quote:
Ben je ook Fries?quote:Op donderdag 22 juli 2010 03:13 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ook niet al mijn vrienden hebben blond haar.
Italianen vreten drie keer per dag warmquote:Op donderdag 22 juli 2010 03:14 schreef Ciccone het volgende:
[..]
Italian my friend!
MAar nog steeds een FRIES!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |