abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 31 juli 2010 @ 02:14:07 #276
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_84693405
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:53 schreef Duderella het volgende:
Oh, Quote van de Dag:

In de trein terug naar huis vanavond (laat). Zij zitten op het bankje achter mij, ik doe mijn ogen even tien minuutjes dicht. Plots van achter mij, tussen de stoelen door aaiende handjes over mijn wang, een strelend vingertje door mijn haren. Héél zachtjes fluisterend:

-Ze slaapt.
Ooooh ja, ze slaapt.
-Gelukkig, want ze is heeeeel moe.
Ze heeft vandaag heel veel gespeeld, ze moet op tijd naar bed.
-Ja, als we thuiskomen meteen tandenpoetsen en 'dahaaag goegenach!' en meteen het lampje uit.

O+ ^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  zaterdag 31 juli 2010 @ 02:24:21 #277
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_84693548
Lief O+
Confidence through competence
  zaterdag 31 juli 2010 @ 07:56:19 #278
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_84695224
Wat een lief stel meiden zo samen O+
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 31 juli 2010 @ 08:39:14 #279
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_84695403
Och, wat lief O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_84695407
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:53 schreef Duderella het volgende:
Oh, Quote van de Dag:

In de trein terug naar huis vanavond (laat). Zij zitten op het bankje achter mij, ik doe mijn ogen even tien minuutjes dicht. Plots van achter mij, tussen de stoelen door aaiende handjes over mijn wang, een strelend vingertje door mijn haren. Héél zachtjes fluisterend:

-Ze slaapt.
Ooooh ja, ze slaapt.
-Gelukkig, want ze is heeeeel moe.
Ze heeft vandaag heel veel gespeeld, ze moet op tijd naar bed.
-Ja, als we thuiskomen meteen tandenpoetsen en 'dahaaag goegenach!' en meteen het lampje uit.

Ah gos O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 09:20:17 #281
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_84695698
En nog een post met een O+.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_84696006
Ik heb een paar van die 11.000 views voor mijn rekening genomen, vind het erg leuk om te lezen hoe iemand zonder kinderen instinctief (?) op de goede manier met kinderen van die leeftijd omgaat.

Veel plezier nog tijdens dit laatste weekje, ze zullen hier vast nog vaak aan terugdenken !
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_84696927
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 01:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Ben ik tenminste niet de enige :@
:N
O+
pi_84696958
[quote]Op zaterdag 31 juli 2010 00:53 schreef Duderella het volgende:
Oh, Quote van de Dag:

In de trein terug naar huis vanavond (laat). Zij zitten op het bankje achter mij, ik doe mijn ogen even tien minuutjes dicht. Plots van achter mij, tussen de stoelen door aaiende handjes over mijn wang, een strelend vingertje door mijn haren. Héél zachtjes fluisterend:

-Ze slaapt.
Ooooh ja, ze slaapt.
-Gelukkig, want ze is heeeeel moe.
Ze heeft vandaag heel veel gespeeld, ze moet op tijd naar bed.
-Ja, als we thuiskomen meteen tandenpoetsen en 'dahaaag goegenach!' en meteen het lampje uit.

[/quote

iets zegt me dat je eens moet denken aan een verzamel bundeltje
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_84697339
Ik zie net dit topic, heb alle drie de delen doorgelezen en ben er helemaal emo van. ;( O+ ^O^
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 21:57:58 #286
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_84717646
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:53 schreef Duderella het volgende:
Oh, Quote van de Dag:

In de trein terug naar huis vanavond (laat). Zij zitten op het bankje achter mij, ik doe mijn ogen even tien minuutjes dicht. Plots van achter mij, tussen de stoelen door aaiende handjes over mijn wang, een strelend vingertje door mijn haren. Héél zachtjes fluisterend:

-Ze slaapt.
Ooooh ja, ze slaapt.
-Gelukkig, want ze is heeeeel moe.
Ze heeft vandaag heel veel gespeeld, ze moet op tijd naar bed.
-Ja, als we thuiskomen meteen tandenpoetsen en 'dahaaag goegenach!' en meteen het lampje uit.

Lol, dat is lief! :)

Dat is iets voor in het album misschien?
be nice or go away
pi_84717973
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:53 schreef Duderella het volgende:
Oh, Quote van de Dag:

In de trein terug naar huis vanavond (laat). Zij zitten op het bankje achter mij, ik doe mijn ogen even tien minuutjes dicht. Plots van achter mij, tussen de stoelen door aaiende handjes over mijn wang, een strelend vingertje door mijn haren. Héél zachtjes fluisterend:

-Ze slaapt.
Ooooh ja, ze slaapt.
-Gelukkig, want ze is heeeeel moe.
Ze heeft vandaag heel veel gespeeld, ze moet op tijd naar bed.
-Ja, als we thuiskomen meteen tandenpoetsen en 'dahaaag goegenach!' en meteen het lampje uit.

O+ wat lief! O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:08:14 #288
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84718098
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 21:57 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Lol, dat is lief! :)

Dat is iets voor in het album misschien?
Dank voor je mooie pakketje aan de deur, dat wilde ik hier ook nog even gezegd hebben. Ik ga er hun albums prachtig mee versieren. :*


Ik denk dat ik in hun albums juist niet dit soort dingen ga citeren, want die albums zijn echt voor hén (en niet voor hun ouders). Zij vinden het denk ik niet leuk dat ik ze stiekem heb horen praten en ze begrijpen van andere gesprekjes de lol denk ik ook niet. Zij menen alles immers bloedserieus! }:| ;)

quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 11:22 schreef Biancavia het volgende:
Ik zie net dit topic, heb alle drie de delen doorgelezen en ben er helemaal emo van. ;( O+ ^O^
Mevrouw Conflict! :W :* En doet u er ook eentje aan uw echtgenoot?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:15:48 #289
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_84718484
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:08 schreef Duderella het volgende:

[..]

Dank voor je mooie pakketje aan de deur, dat wilde ik hier ook nog even gezegd hebben. Ik ga er hun albums prachtig mee versieren. :*
:* Had niet gehoeven hoor. ;) Ik weet dat het goed terecht komt, het lag stuk voor stuk al ik weet niet hoe lang in mijn knutselkoffer dus ik ben blij dat het nu eens gebruikt wordt.

quote:
Ik denk dat ik in hun albums juist niet dit soort dingen ga citeren, want die albums zijn echt voor hén (en niet voor hun ouders). Zij vinden het denk ik niet leuk dat ik ze stiekem heb horen praten en ze begrijpen van andere gesprekjes de lol denk ik ook niet. Zij menen alles immers bloedserieus! }:| ;)
Lol, dat is waar, dan hebben ze misschien het 'betrapt' gevoel. Maar ik vond het wel serieus lief. ;)
be nice or go away
  zaterdag 31 juli 2010 @ 23:16:36 #290
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84721138
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:15 schreef kahaarin het volgende:

[..]

:* Had niet gehoeven hoor. ;) Ik weet dat het goed terecht komt, het lag stuk voor stuk al ik weet niet hoe lang in mijn knutselkoffer dus ik ben blij dat het nu eens gebruikt wordt.
[..]

Lol, dat is waar, dan hebben ze misschien het 'betrapt' gevoel. Maar ik vond het wel serieus lief. ;)
Was ook lief. :Y
En die herinneringen zijn voor ons en vast weer héle andere voor hen. Daar ben ik wel benieuwd naar. Hoe het door hun ogen bekeken allemaal is geweest, straks.

Vandaag hadden we een bijeenkomst van alle vakantiekinderen van deze 'shift'. Niet alleen Franse, maar ook uit Bosnië, Engeland, Nederland en Duitsland.
De meiden hadden totaal geen belangstelling voor hun zusters en broeders. :') Als ze maar samen en bij ons zijn, dan kan de rest doodvallen.

Morgen gaan we met de boot naar Schier en even bezien of we er gaan fietsen (de weersvoorspelling is erg onvriendelijk voor de meiden). Anders met de bus maar wat zien te ondernemen daar. Er is helaas geen Juttersmuseum (vind ik zelf zo leuk op eilanden), maar wel een schelpenmuseum. Nou ach, we zien wel. Ik vermoed dat de boot het hoogtepunt is, en het eiland slechts een hinderlijk intermezzo, wat de dames betreft (als we niet gaan fietsen tenminste).

Inmiddels tel ik wel erg de dagen af. Ik ben moe, wil mijn huis terug en op vakantie (ja, dat klinkt wat tegenstrijdig :P ). Nog een paar dagen doorpakken en dan zwiepen we ze weer de bus in.

En de organisatie wil graag dat ik er coördinator word voor de regio, maar na kort doch rijp beraad met Arty ga ik daar volgend jaar in elk geval nog niet aan beginnen. Het is veel werk (gezinnen bezoeken, zowel hier als in Frankrijk, alles regelen/voorbereiden, én tijdens de vakantie de spin in het web zijn) en je loopt zo maar de kans dat je tijdens het bezoek van de meiden allerlei problemen moet oplossen bij andere gezinnen. Ik kan me nu niet voorstellen hoe ik dat zou kunnen combineren. Wanneer haal ik dan precies adem eigenlijk? :?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 23:25:46 #291
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84721516
zo'n coordinatorfunctie zou eigenlijk beter zijn zonder zelf kinderen op te vangen lijkt mij. Da's toch veel te veel van het goede?
Wel een toffe functie zeg! met reisjes naar Frankrijk en alles. Maar snap zeer goed dat je dat n.u nog even niet wilt. en misschien wel helemaal niet. Kan natuurljk ook hè. Veel plezier op Schier. En nog even volhouden. Het is ook wel een heksentoer, zo twee van die meisjes. :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 23:34:58 #292
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84721925
Dude, je moet gewoon ambassadrice worden, je kan zo mooi verwoorden waarom dit goed is om te doen O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_84721946
Vertellen jullie eigenlijk van te voren wat de plannen zijn bij een uitje ?

Veel plezier op Schier.
Slecht weer waait - minder leuk - wel weer over.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 23:40:33 #294
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84722189
Een heksentoer is het. Ik sla ook een beetje door in de zorgmodus. Zitten we in de speeltuin, schenk ik drie bekertjes limonade in. Netjes op een rij. Eén voor meisje 1, één voor meisje 2 en één voor het jongetje.
- Mijn man dus. Die heul geen limonade in vrolijke prinsessenbekertjes wil, maar een goede kop koffie. Nog even en hij moet tandenpoetsen en zijn pyama aan om half negen. 8)7
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 23:41:23 #295
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84722227
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef Duderella het volgende:
Een heksentoer is het. Ik sla ook een beetje door in de zorgmodus. Zitten we in de speeltuin, schenk ik drie bekertjes limonade in. Netjes op een rij. Eén voor meisje 1, één voor meisje 2 en één voor het jongetje.
- Mijn man dus. Die heul geen limonade in vrolijke prinsessenbekertjes wil, maar een goede kop koffie. Nog even en hij moet tandenpoetsen en zijn pyama aan om half negen. 8)7
OMG ik ga stuk hier _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_84722294
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef Duderella het volgende:
Een heksentoer is het. Ik sla ook een beetje door in de zorgmodus. Zitten we in de speeltuin, schenk ik drie bekertjes limonade in. Netjes op een rij. Eén voor meisje 1, één voor meisje 2 en één voor het jongetje.
- Mijn man dus. Die heul geen limonade in vrolijke prinsessenbekertjes wil, maar een goede kop koffie. Nog even en hij moet tandenpoetsen en zijn pyama aan om half negen. 8)7
:D
Denk erom dat je je letters niet gaat verwisselen he }:|
  zaterdag 31 juli 2010 @ 23:46:18 #297
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84722435
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef Duderella het volgende:
Een heksentoer is het. Ik sla ook een beetje door in de zorgmodus. Zitten we in de speeltuin, schenk ik drie bekertjes limonade in. Netjes op een rij. Eén voor meisje 1, één voor meisje 2 en één voor het jongetje.
- Mijn man dus. Die heul geen limonade in vrolijke prinsessenbekertjes wil, maar een goede kop koffie. Nog even en hij moet tandenpoetsen en zijn pyama aan om half negen. 8)7
:D _O-

Maar guilty :@ ik moet ook altijd een soort van gegeneerd lachen om die reklame die ooit was, van die mevrouw die de neus afveegt van die man bij de bushalte. :@ Het zou me soms zo maar kunnen gebeuren.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 23:50:36 #298
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84722607
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:43 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:D
Denk erom dat je je letters niet gaat verwisselen he }:|
Het gaat steeds meer richting MILF, volgens mij. Even steer vragen.

(Dat van die letters is een grapje uit de CUL SC, voor de meelezers die denken: waar gááát het over).
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 31 juli 2010 @ 23:54:15 #299
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84722753
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef Duderella het volgende:
Een heksentoer is het. Ik sla ook een beetje door in de zorgmodus. Zitten we in de speeltuin, schenk ik drie bekertjes limonade in. Netjes op een rij. Eén voor meisje 1, één voor meisje 2 en één voor het jongetje.
- Mijn man dus. Die heul geen limonade in vrolijke prinsessenbekertjes wil, maar een goede kop koffie. Nog even en hij moet tandenpoetsen en zijn pyama aan om half negen. 8)7
:D
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 1 augustus 2010 @ 00:07:06 #300
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84723241
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:46 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

:D _O-

Maar guilty :@ ik moet ook altijd een soort van gegeneerd lachen om die reklame die ooit was, van die mevrouw die de neus afveegt van die man bij de bushalte. :@ Het zou me soms zo maar kunnen gebeuren.
Nou, dat is wel mijn grootste ergernis aan ouders (moeders) denk ik: dat ze zo debiliseren dat ze niet meer normaal doen tegen hun vriend/man. Niet aan jouw adres hoor, want de 'vergissing' snap ik dus inmiddels wel. _O- Maar het gaat soms zo verrekte ver.

Een paar huizen verderop hebben we zo'n buurvrouw. We luisteren op zonnige dagen in de tuin wel eens mee hoe de gesprekken daar gaan (flesje rosé erbij, wat te knabbelen, je kent het wel). De moeder zit in een soort infantiele rol zodra de kinderen erbij zijn en zet ook permanent een kinderlijke stem op.
Laatst sloeg haar zoontje haar kennelijk met een schepje of zo.

"Jij mag mij niet slaan met je schepje niet hè? Nee damagniehè? Wat hadden wij afgesproken? Ik vinnutnieleuk. Ik ga het aan pappa doorvertellen." (- Hier stak ze vást haar tong uit)
Ze loopt naar de keukendeur en we horen haar 'Pappa, kom eens' roepen. En dan:

"Pappaaaa? Pietje slaat mij!" *huilgeluiden*

En dan moet je even denken aan pa hè, die in de keuken een biertje inschenkt en dit op de drempel aantreft. De vrouw die hij ooit in de disco versierde en van wie hij dacht: goeie tieten!

Franse vakantiemeiden, IV

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderella op 01-08-2010 00:34:06 ]
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')