abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:31:06 #176
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_88048155
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:24 schreef Breuls het volgende:
Hauers personage is door Lucius Fox ontslagen in BB. Hij vertegenwoordigde Waynes afwezigheid (figuurlijk gezien bedoel ik, in het verhaal), en aangezien die inmiddels terug is, is er geen reden hem terug te laten keren. :)
Nou ja... hoe veel villains bestaan er in de filmwereld doordat de 'held' hen ontslagen of iets anders aangedaan heeft?
Volgens mij heel veel...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 27 oktober 2010 @ 23:35:19 #177
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_88048368
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 23:31 schreef Patch het volgende:

[..]


Nou ja... hoe veel villains bestaan er in de filmwereld doordat de 'held' hen ontslagen of iets anders aangedaan heeft?
Volgens mij heel veel...
Daarom zou het wel logisch zijn maar wie zou Rutger Hauer geloofwaardige kunnen neerzetten Pinguïn :') ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:39:00 #178
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_88048534
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Daarom zou het wel logisch zijn maar wie zou Rutger Hauer geloofwaardige kunnen neerzetten Pinguïn :') ?
Geen bestaande andere villain dan, lijkt me.
Tenzij zijn broer misschien Penguin is ofzo...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  woensdag 27 oktober 2010 @ 23:59:48 #179
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88049503
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 21:52 schreef Raqualad het volgende:

[..]



Riddler is, net als The Joker, voor mijn gevoel een veel grotere naam dan Poison Ivy. Misschien ligt het aan mij.

Clay-face is ook wel tof trouwens. Maar die zal dan meer CGI worden dan 'echt' een acteur.

Dus ik ben even op Wikipedia aan het kijken (of er nog toffe vijanden zijn die ik vergeten ben in de loop der tijd) en ik lees iets over ene Victor Zsasz, een moordenaar die erg slim is en allerlei mensen ombrengt omdat het leven zinloos is. Deze vijand zat ook in Batman Begins en The Dark Night. Misschien komt hij terug in deel drie? Ik ken deze Victor Zsasz niet. Is het een beetje een toffe villain?
Victor Zsasz is verslaafd aan het vermoorden van vrouwen omdat hij ze dan wil laten inzien dat het leven zinloos is. (of iets in die richting) Voor elke vrouw die hij vermoord kreft hij een streepje op zijn lichaam. Hij zit in BB 2seconde en in TDK nog minder volgens mij.

quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nolan heeft het zelfs gepresteerd om Two Face realistisch neer te zetten dan kan Killer Croc toch ook wel :P
Twoface is nog wel realistisch te doen. Het is gewoon iemand waarvan de ene kan van mij gezicht verbrand is.

Killer Croc is een ander verhaal. Als je hem zo maakt dat hij in de verhalen van Nolan past blijft er weinig meer van hem over dan een domme kracht die krokodillenvechter is.

Mijn voorkeur heeft Hush. Met een siderol voor Catwoman ofzo.
Dan sla je een aantal slagen in eens. Hush (Thomas Elliot) zit ook in Bruce's prive leven, net als Catwoman (Selina Kyle). Je zou daar best wat moois van kunnen maken zodat dit allemaal met elkaar gaat conflicteren.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:19:04 #180
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88050556
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Daarom zou het wel logisch zijn maar wie zou Rutger Hauer geloofwaardige kunnen neerzetten Pinguïn :') ?
Wat ik gelezen heb, zou Black Mask (met een iets andere achtergrond) wel kunnen. Stel dat hij na zijn ontslag is aangenomen bij een ander bedrijf, etc.
Misschien wat ver gezocht, maar een mogelijkheid.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 28 oktober 2010 @ 00:30:03 #181
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_88051122
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 00:19 schreef Tanin het volgende:

[..]



Wat ik gelezen heb, zou Black Mask (met een iets andere achtergrond) wel kunnen. Stel dat hij na zijn ontslag is aangenomen bij een ander bedrijf, etc.
Misschien wat ver gezocht, maar een mogelijkheid.
Nooit van gehoord maar ben naar aanleiding van je post even gaan zoeken op wiki en dat is inderdaad een toffe villian . Ben alleen bang dat mensen dan in de war raken met de villian in de film Captain Amerika .
Maar dat zou wel een toffe keus zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:34:11 #182
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_88051303
Ik hoop op Dr Doom

lol

:P
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:34:56 #183
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88051334
Ik weet het verder ook niet. Ik had een beetje rondgespookt op IMDB, en daar werd ie veel genoemd. Ik vind Hush ook erg vet klinken (was iemand hier die dat voorstelde) maar die zie ik daar niet genoemd worden.
Toch denk ik dat die twee het meest waarschijnlijke zijn...
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_88051537
Zit net te lezen over Calendar Man..die klinkt ook tof zeg :)

Calendar Man (Julian Day) is known for committing crimes that correspond with holidays and significant dates (hence his alias). He often wears costumes to correlate with the date of the designated crime. His best-known latter day appearance is in the miniseries Batman: The Long Halloween, where he is portrayed as a Hannibal Lecter-like figure, offering insight in Batman's search for Holiday, a vigilante who uses holidays as his modus operandi. Like Hannibal Lecter in The Silence of the Lambs, Calendar Man knows that Alberto Falcone is the Holiday Killer and keeps this information to himself, as he decides to taunt the heroes with cryptic clues instead.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:56:57 #185
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88052141
Wat ik heb gezien van Calender Man is die altijd redelijk lame neergezet. Maar hij heeft inderdaad zeker potentie, als het meer een Se7en-like figuur wordt, kan het best vet zijn.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:16:18 #186
231633 Xummon
of toch niet?
pi_88054101
Om een of andere reden denk ik dat het Killer Croc word en dat ook Robin zijn intrede doet, echter niet de orginele Robin (Dick Grayson) maar de 2e Robin (Jason Todd),

Joseph Gordon-Levitt zal deze dan naar mijn mening gaan vertolken, omdat hij in verband werd gebracht met Batman 3, maar destijds als de rol van the Riddler
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 28 oktober 2010 @ 02:22:10 #187
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88054180
*Als* Nolan ergens over gelogen heeft, dan is dat dat het niet The Riddler wordt. Ik weiger te geloven dat hij over Robin gelogen heeft toen ie zei dat die er niet in kwam.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  Admin donderdag 28 oktober 2010 @ 11:23:50 #188
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_88059324
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:16 schreef Xummon het volgende:
Om een of andere reden denk ik dat het Killer Croc word en dat ook Robin zijn intrede doet, echter niet de orginele Robin (Dick Grayson) maar de 2e Robin (Jason Todd),

Joseph Gordon-Levitt zal deze dan naar mijn mening gaan vertolken, omdat hij in verband werd gebracht met Batman 3, maar destijds als de rol van the Riddler
Het zou wel origineler zijn als hij Jason of Tim neemt, omdat filmkijkers Dick al wel gezien hebben. Nog gedurfder zou het zijn om Damian als Robin te nemen, maar dat is waarschijnlijk te complex. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 11:34:33 #189
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_88059663
Eigenlijk verwacht ik 'gewoon' Hush.
The Most Incredible, Baby
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:39:39 #190
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88064386
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 02:16 schreef Xummon het volgende:
Om een of andere reden denk ik dat het Killer Croc word en dat ook Robin zijn intrede doet, echter niet de orginele Robin (Dick Grayson) maar de 2e Robin (Jason Todd),

Joseph Gordon-Levitt zal deze dan naar mijn mening gaan vertolken, omdat hij in verband werd gebracht met Batman 3, maar destijds als de rol van the Riddler


Ik denk niet dat hij zich aan Robin durft te wagen. De kans dat het fout gaat en lachwekkend wordt is te groot. Daarnaast past hij niet in de wereld van Nolan.

Ik heb geen idee wie het wordt, maar ik ben er wel van overtuigt dat het goed uitgewerkt gaat worden :)
Hush heeft absoluut mijn voorkeur. :)
Het verhaal van Hush is in de comics (lees de batman reeks "Hush") al best wel gaaf uitgewerkt. Daar heeft hij een mooi handvat.

Als je een keer een Batman comic wilt lezen is trouwens Hush wel een geniaal verhaal. Wel allemaal in het engels dus....

[ Bericht 5% gewijzigd door Komakie op 28-10-2010 13:53:20 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:49:18 #191
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88064741
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 11:23 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het zou wel origineler zijn als hij Jason of Tim neemt, omdat filmkijkers Dick al wel gezien hebben. Nog gedurfder zou het zijn om Damian als Robin te nemen, maar dat is waarschijnlijk te complex. :)
Dat gaat denk ik niet.
Damian komt voort uit de dochter van Ra's Al Guhl (Talia) en Batman. Talia kan niet kiezen tussen haar vader en haar liefde voor Batman. Daarom is ze niet met Batman samen. Ondertussen is Damian er nog wel.

Maar aangezien Talia altijd tussen Batman en haar vader staat en aangezien haar vader er niet meer is (gedood in BB), zal Talia er ook niet echt zijn en dus is Damian ook niet mogelijk.

Tim Drake zou denk ik niet passen in de wereld van Nolan. Hij is veel te positief.
Jason Todd zou wel kunnen. Gedreven door woede wordt hij Robin en uiteindelijk komt hij ook aan zijn einde om die reden.

Van mij hoeft Robin niet. Batman is een alleen staand figuur. Zeker in de wereld van Nolan. Aan de andere kant ben ik altijd een beetje anti Robin geweest. In de comics is het nog wel aardig allemaal, maar zelfs dan heb ik het gevoel dat hij soms voor een komische noot moet zorgen en voor een beetje aanspraak bij Batman.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Admin donderdag 28 oktober 2010 @ 13:59:32 #192
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_88065162
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat gaat denk ik niet.
Damian komt voort uit de dochter van Ra's Al Guhl (Talia) en Batman. Talia kan niet kiezen tussen haar vader en haar liefde voor Batman. Daarom is ze niet met Batman samen. Ondertussen is Damian er nog wel.

Maar aangezien Talia altijd tussen Batman en haar vader staat en aangezien haar vader er niet meer is (gedood in BB), zal Talia er ook niet echt zijn en dus is Damian ook niet mogelijk.
Dat bedoelde ik dus met 'te complex'. ;)
quote:
Tim Drake zou denk ik niet passen in de wereld van Nolan. Hij is veel te positief.
Jason Todd zou wel kunnen. Gedreven door woede wordt hij Robin en uiteindelijk komt hij ook aan zijn einde om die reden.

Van mij hoeft Robin niet. Batman is een alleen staand figuur. Zeker in de wereld van Nolan. Aan de andere kant ben ik altijd een beetje anti Robin geweest. In de comics is het nog wel aardig allemaal, maar zelfs dan heb ik het gevoel dat hij soms voor een komische noot moet zorgen en voor een beetje aanspraak bij Batman.
Mee eens. Ik zou Nolan liever geen Robin zien doen, mede omdat daar dan weer een origin story bij moet en daar heb ik persoonlijk geen zin in. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 28 oktober 2010 @ 14:00:24 #193
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_88065200
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:39 schreef Komakie het volgende:

Als je een keer een Batman comic wilt lezen is trouwens Hush wel een geniaal verhaal. Wel allemaal in het engels dus....
Ik zou het niet anders willen lezen. Stel je eens voor dat 't allemaal in het Nederlands is.. verschrikkelijk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_88065305
Hij is wel een behoorlijk nieuwe slechterik, ik zou er toch graag een 'klassieke' schurk bij zien.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 15:01:12 #195
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88067495
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 13:59 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik dus met 'te complex'. ;)
[..]
Ja ok, ik legde het ook een beetje uit voor iemand die het misschien niet begrijpt ;)

quote:
Mee eens. Ik zou Nolan liever geen Robin zien doen, mede omdat daar dan weer een origin story bij moet en daar heb ik persoonlijk geen zin in. :)
Zeker niet het verhaal van Dick, wat zo uitgekauwd is.
Maar de verhalen van Jason en Tim zijn daar natuurlijk wel weer een beetje aan gelinkt. Aangezien er al een Robin voor hun was.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 28 oktober 2010 @ 15:12:33 #196
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88067893
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 14:00 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik zou het niet anders willen lezen. Stel je eens voor dat 't allemaal in het Nederlands is.. verschrikkelijk.
Dat heb ik ook, maar er zijn genoeg mensen die het dan te lastig vinden. Het is een waarschuwing ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Admin donderdag 28 oktober 2010 @ 15:27:46 #197
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_88068478
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 15:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ja ok, ik legde het ook een beetje uit voor iemand die het misschien niet begrijpt ;)
[..]

Zeker niet het verhaal van Dick, wat zo uitgekauwd is.
Maar de verhalen van Jason en Tim zijn daar natuurlijk wel weer een beetje aan gelinkt. Aangezien er al een Robin voor hun was.
Dat is waar, maar Nolan hoeft zich niet aan de chronologie uit de comics te houden. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 15:58:44 #198
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_88069623
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:59 schreef Breuls het volgende:
Mee eens. Ik zou Nolan liever geen Robin zien doen, mede omdat daar dan weer een origin story bij moet en daar heb ik persoonlijk geen zin in. :)
Ik zou het gedurfd vinden indien eens iemand het superhero genre aanpakte zonder origin story, gewoon ergens een korte flashback-sequence van 5 à 10 minuten en gedaan ermee.

Het is geen toeval dat bij veel van die franchises deel 2 veel beter wordt gewaardeerd dan deel 1, want geen voorspelbare ontdekkingstocht meer van de doorgaans saaie held, maar wel leuke verhalen of boeiende bad guys.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Admin donderdag 28 oktober 2010 @ 16:19:48 #199
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_88070394
Ik hoop dat Nolan/Goyer/Snyders Superman-film het verhaal oppakt zonder origin. En met oppakt bedoel ik niet perse het vervolgen van de Donner/Singer verhaallijn, maar gewoon *boem* in Supermans leven beginnen. Ik zie Nolan/Goyer er wel voor aan er een dergelijke visie op na te houden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_88070899
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:00 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik zou het niet anders willen lezen. Stel je eens voor dat 't allemaal in het Nederlands is.. verschrikkelijk.
De Nieuwe Avonturen van Vleermuisman!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')