abonnement Unibet Coolblue
pi_84380910
Had het artikel gelezen idd Yankee, best herkenbaar
Eins, zwei, hoeplakai.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:03:14 #152
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_84380968
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:01 schreef jakkop het volgende:
Had het artikel gelezen idd Yankee, best herkenbaar
ja best grappig
.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:18:18 #153
175950 Marurk
Baggeraar
pi_84381613
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:01 schreef jakkop het volgende:
Had het artikel gelezen idd Yankee, best herkenbaar
Dat wat betreft het scheren van je benen zeker?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:19:00 #154
175950 Marurk
Baggeraar
pi_84381645
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:42 schreef Littlecreep het volgende:

[..]

Is volkomen normaal. De kransjes moeten zich even zetten, zoals mijn FM dat altijd zo mooi zegt. Na een tijdje komt dat wel goed
OK, thanks! Dan weet ik in ieder geval dat ik geen dingen aan het verrekken ben.
pi_84381678
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:18 schreef Marurk het volgende:

[..]

Dat wat betreft het scheren van je benen zeker?
Onder andere ja.

(Geen zin om de discussie weer aan te zwengelen, maar zag er het nut niet zo van in. Ik word toch niet gemasseerd.)
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_84381714
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:18 schreef Marurk het volgende:

[..]

Dat wat betreft het scheren van je benen zeker?
Jij je benen nog niet geschoren??
pi_84382136
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:55 schreef Yankee het volgende:
Wielrenners doen een moord om ‘gesoigneerd’ te zijn. Dat woord is de overtreffende trap van ijdel, narcistisch en spiegelgeil. Maar ook van perfect. Een renner die aan alle wielermodewetten voldoet (gladgeschoren bruine kuiten, sokken op de juiste hoogte, gebeeldhouwde zit, bril met spiegelende glazen), krijgt van zijn collega’s het mooiste compliment wat hij kan krijgen: ‘Ziet er gesoigneerd uit.’ Daar kan geen klassieke zege of Tourrit tegenop.

Je kunt thuis voor de spiegel nog zo lang prutsen aan je sokken, de stand van je bril en de coupe soleil in je haren: in de etalageruit is het altijd anders. Etalageruiten liegen niet.

Drie types

Er zijn drie types etalagestaarders.
Categorie 1: die van de renners in topvorm. Die grijpen iedere ruit aan om zichzelf uitgebreid te bekijken en de motivatie nog verder op te krikken. Als ze zichzelf hebben begluurd, hunkeren naar de volgende ruit. (Onder deze categorie vallen trouwens ook alle Italianen. Maar die kijken in iedere etalageruit omdat dat moet als je uit Italië komt).

Categorie 2: de renners in redelijke vorm. In deze categorie valt het vrijwel het hele peloton. Er ontbreekt hier en daar het nodige aan het gesoigneerde beeld (sokken te hoog, kuiten te wit, shirt flubbert een beetje), maar het is geen verloren zaak. Ze kijken in de etalage en denken: mwah, dat kan er mee door – morgen is er weer een dag.

Categorie 3: de renners zonder moraal, verlangen en ambitie. Deze mannen durven niet meer in de etalageruit te kijken. Ze willen niet geconfronteerd worden met het gebroken hoopje mens dat als een nat doekje over zijn fiets hangt. Ze willen hun eigen losseflodder-kuiten, het snot op hun bakkes en hun zwoegende houding niet zien. Ze kijken niet naar links of rechts, ze staren rechtdoor en hopen dat het snel over is. De etappe, de Tour, hun carrière.

http://www.nusport.nl/thi(...)niet-in-spiegel.html
Ik ben categorie 2.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 23 juli 2010 @ 01:06:47 #158
175950 Marurk
Baggeraar
pi_84383104
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:20 schreef 045represent het volgende:

[..]

Jij je benen nog niet geschoren??
Nee. Ben het voorlopig ook niet van plan eerlijk gezegd.
pi_84383674
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 01:06 schreef Marurk het volgende:

[..]

Nee. Ben het voorlopig ook niet van plan eerlijk gezegd.
Ik ben het ook heel lang niet van plan geweest, maar sinds 1 week moet mijn beenhaar er toch echt aan geloven
  FOK!fotograaf vrijdag 23 juli 2010 @ 04:45:37 #160
73911 ultra_ivo
pi_84385914
De uitgebreide lijst waaraan de wielrenner moet voldoen:
quote:
********* -THE OFFICIAL EURO CYCLIST CODE OF CONDUCT- *********

Created by Dom Guiver and Mike Flavell


1. Image and style shall be your primary concern. When suffering, one must focus first on maintaining a cool, even composure, and second on performance. Winning races is an added talent, and only counts if said euro cyclist wins with appropriate style.

2. Training is based solely on feel, while racing is to be guided by sensations and instinct. The Euro Cyclist will never accept tried or tested scientific training methods.

3. You shall NEVER, under any circumstances, wear plain black spandex bibs (shorts, regardless of colour are BANNED) or any team kit containing non-prominent Logo's. Shorts will extend 55-60% of the way down the upper leg. IN NO CONDITION shall it extend any further.

4. Legs will be SHAVED year-round. ABSOLUTELY NO EXCEPTIONS. Certain hair removal creams are endorsed only on a case-by-case basis. One shall never show up to a race (large or small) with ANY AMOUNT of stubble visible on legs.

5. A prominent line where your kit ends and where your tan begins is essential to your image. Artificial tanning is BANNED. The tan SHALL reflect the level of training commitment.

6. The Socks must extend no less than 2cm below the main bulge of your calf muscle, and shall never extend further than 1cm past the primary calf muscle bulge. All socks SHALL BE WHITE in colour with prominent logo placement.

7. Cycling shoes must contain at least 80% white!
The following exceptions apply…
i) Colours combinations such as world cup stripes, or Olympic gold where title has been EARNED.
ii) Shoes which are custom-made for specific riders by companies endorsed by this group. These shoes will be accessible to the particular cyclist only, and shall follow the preceding rules.

8. If white cycling shoes are not available where you reside, white booties with prominent logos shall always be worn. When booties are worn, socks should protrude approximately 7 centimetres above the ankle, and shall always protrude at least 1.5cm from any booties worn.

9. Your bike frame must contain 2-4 colours IN ADDITION TO WHITE. All colours are acceptable as long as they combine tastefully. In addition to this, wheel selection must also match frame and fork.

10. You shall race only on Bora’s or Lightweights. Fulcrum Racing One, Corima Aero+ or Zipp (404’s or 202’s) wheelsets are considered stylish enough to be used as training wheels ONLY. Regardless, Ceramic bearings shall be used at all times on both training and race bikes.

11. ALL wheels shall be equipped with tubulars, regardless of your ability in gluing them.

12. Ridiculously stylish eye wear (see endorsed products list) is to be worn at all time without exception.

13. Hair shall be kept neatly short, and matching helmet shall be worn (again with prominent logo placement). Under NO CIRCUMSTANCES shall a clashing helmet colour be worn with your euro kit.

14. In RARE cases, it has been deemed acceptable to have long hair. In this event, hair shall be neatly slicked back in maximum euro-styling, and helmet SHALL NOT be worn. It is IMPERATIVE rule 12 is followed in these special cases.

15. When riding, sans helmet (with short hair), a team issue cycling cap (white in colour), shall be worn. The bill shall remain in the downward position at all times. Cycling cap can be worn forwards or backwards to coincide with specifics of current hairstyle. During spring training, cycling toques WILL be worn at all time in place of caps.

16. Kits will always be freshly washed, and one shall ALWAYS have applied a subtle quantity of eau de toilette (cologne). It is, AT ALL TIMES, FORBIDDEN to ride in an unwashed kit, as it is extremely detrimental to your image.

17. Saddles shall be white in colour only and will be manufactured in Italy or France. Exceptions shall be made in the following cases…
i) Saddles containing WorldCup Stripes or Olympic Gold when EARNED
ii) Italian Flag colour combo when rider is ITALIAN (born in Italy)

18. Handlebar tape is required to be cork as well as being WHITE IN COLOUR. Bar tape will be kept in pristine white condition. This state shall be achieved either through daily cleansing or frequent replacement. These jobs will NEVER be performed by the cyclist as you must maintain your image.

19. All stems must be a minimum of 120mm and a rise of no higher than -10 degrees. Stems shall be positioned no more than 0.5cm above the top of the headtube. ALL stems shall ALWAYS be oversized, made out of ALUMINUM, and airbrushed in kit/frame colours.

20. A rider will ALWAYS have liniment applied to his legs before appearing in public.

21. Facial hair will be restricted to (at maximum) a goatee, and even this is discouraged. Moustaches, beards, or any combination thereof are EXPRESSLY PROHIBITED in all instances. Stubble is, however, advisable in virtually ALL euro-situations. It is important to note: this DOES NOT apply to the legs!

22. Campagnolo shall be THE ONLY acceptable componentry and is hereby deemed superior to ANY Shimano product in ALL circumstances. You are expected to have nothing less than an ENTIRE campy grouppo. Crank substitutions are NOT permitted. There is a case by case exception for SRAM RED.

23. You shall NEVER, under any circumstances, acknowledge the presence of a cyclist riding a bike costing less than ¤2000 in a public place. This could be severely detrimental to your image.

24. You shall NEVER, UNDER ANY CIRCUMSTANCE, associate with triathletes. It is FORBIDDEN to have any number inked onto your body before a race.

25. Any physical activity, other than cycling, is STRONGLY FROWNED UPON. This includes any form of running or swimming and their derivatives (this includes walking). The ONLY TWO other sports with a recognized degree of euro are Cross Country skiing, and long track speed skating.

26. MTB gloves are FORBIDDEN in all instances. Cycling gloves will be slick, white (in accordance with kit), and have minimal padding. Padding will be beige or white in colour. Wearing NO GLOVES is entirely acceptable and encouraged. In the case where said euro cyclist is wearing a leader’s jersey, special gloves will be made to match the colour of the jersey while blending the team kit colours simultaneously.

27. In a circumstance where any cyclist (or triathlete) ever displays aggression or disrespect towards you, you are required to ride up uncomfortably close and slap them in the face with your team issue gloves.

28. In the event a motorist disturbs your ride, you shall proceed to ride up beside the car, form a clenched fist and bang the boot of the car while doing your best attempt to sound irritated in Italian. Wild arm/head movements are strongly encouraged to enhance the apparent rage.

29. you shall NEVER rearrange your package while riding. Adjustments regarding seating/hanging comfort are to be done in private in order to preserve image.

30. ABSOLUTELY NO FORM of seatbag, frame pump, mud guard or mirror shall come within 2 meters of your bike.

31. Gearing is restricted to a titanium Campy Record 11-23 cassette with a ABSOLUTE MINIMUM of 42-53 up front. You shall never be seen pedaling at a cadence over 90rpm in case it detracts from your calm/smooth factor. The use of 25t cog is acceptable in special training circumstances.

32. ALL BIKES shall feature personalized nameplates next to your home country’s flag located on the top-tube within 10 cm seat-tube ON ONE SIDE ONLY.

33. Pedals MUST be either Look or Time. No other pedals are to be considered. (as always, ANY form of Shimano product is STRICTLY FORBIDDEN).

34. Coffee is a necessity and as such must be consumed strong (ie. espresso) on a patio in Italy in full kit, it shall be drunk black. Sugar is STRONGLY FROWNED UPON. The only milk present shall appear frothed on top (if at all).

35. All podium shots (pictures) shall be taken while wearing your team kit and appropriately matching casual euro shoes (such as puma's). Socks shall remain within the guidelines above. You are expected to display an appropriate degree of bulge while receiving kisses/trophy.

36. All pre and post-race activity will be conducted under a gazebo (this includes massage, interviews, and looking fantastic) leaving you in reasonable distance of the Euro-sun to top up your enviable tanlines or pose for photo’s.

37. Post-race, you shall be tied to their mobile phone, receiving endless calls from your attractive euro-girlfriend or important ad executives concerning modeling contracts. This will be done under the protection of the post race gazebo.

38. Team bikes will be built up so that they violate the UCI weight limit, in order that weights might be attached to the frame to demonstrate its superiority and lightness.

39. Motivational music during training shall consist of late 90s house or deep-trance hard-style German techno hereby known as 'euro beats'. NO EXCEPTIONS.

40. Naked black ALL CARBON water bottle cages (manufactured by ELITE CAGES) will be used on ALL BIKES. Exceptions include….
i) Special edition 24k gold cages are acceptable in certain cases such as photo shoots, prologues or where colour coordination dictates. Ex. Gold Cage with Olympic Gold/white team kit.

41. Water Bottles shall be referred to solely as "Bidon's" and shall have a volume NOT EXCEEDING 500ml. Bidon's will always be matching of team/kit colours. It is NOT ACCEPTABLE in ANY CIRCUMSTANCE to leave bidon's on bike more than 10 minutes post ride OR while transporting bikes via bike rack.

42. A gold pendant on a very long, thin chain bearing some form of religious icon is STRONGLY recommended for mountain races.

43. While soloing in for a victory, you will ensure your jersey is FULLY ZIPPED and ALLIGNED, so all title sponsors are clearly visible. You shall then smile and flex your arms while pointing skywards. The projection of ones fatigue is EXPLICITLY FORBIDDEN IN ALL CIRCUMSTANCES.

44. When appearing in a photo spread for sponsor’s products, you have the option of appearing fully nude, in your team kit, or in full Brioni 3 piece suits (nothing else). Smiling is prohibited in these instances.

45. When appearing in documentaries, you must be seen walking around the hotel in your kit at all times. It is also recommended that you constantly be eating something in front of the cameras.

46. When asked "how are you?" while riding you must proceed with one of the following...
-Complain about coming off a sickness.
- Explain you're peaking for bigger races later in the season
- Mention that this is a "recovery ride"
-That you are on the tail end of your daily 6 hour training ride

47. If you feel the urge to relieve yourself during a race, you shall gracefully meander to the back of the pack, seat yourself sideways on his saddle, and pee into the sunflowers. It is your duty to ensure that no camera crew catches the act, for it could be detrimental to your image. Under no circumstances shall you dismount from his bike to urinate.

48. When climbing anything with a gradient above 20% and lasting over 8 kilometers, you are required to fully unzip your jersey and let it flutter freely in the wind.

49. When dropping out of a race, you shall avoid the embarrassment of entering the official broomwagon and will instead wait for the team vehicle. When asked the reason for dropping out, you shall cite mechanical problems or oncoming sickness as the reason to avoid any bad speculation in relation to your fitness.

50. If in doubt, the euro cyclist shall mention in an interview that his pollen allergies are acting up, and that he’s not sure that he’ll win the Giro this year. In this situation, remember to note that the sensations are otherwise good, and that eventually you’ll win a beautiful stage.

51. Team-building motivational camps will be held annually in the off-season. These are to place team members in as ridiculous a setting as possible. Photos will be widely reproduced to demonstrate team cohesion.

52. During the pre-race medical checks, star riders of each team are STRONGLY ADVISED to play doctor with each other while shirtless. Photos taken must strive to be as HOMEROTIC AS POSSIBLE.

53. In order to avoid the harsh European winter, you shall:
i)flee to the warmer climes of Mallorca/South Africa/Canary Islands/etc.
ii)“train the mind, body and soul” with Kreitler brand rollers

54. In the event of a crash, no matter how badly you have injured yourself, you shall proceed to mummify yourself with fishnet gauze. The act of gauzing oneself is looked upon with respect by other Euro Cyclists because it
is a statement of commitment and strength of character to continue racing when injured. White Gauze is the norm, but world cup striped gauze and or national colors may be worn on select occasions depending on the rider.
pi_84386854
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 04:45 schreef ultra_ivo het volgende:
De uitgebreide lijst waaraan de wielrenner moet voldoen:
[..]
Eins, zwei, hoeplakai.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 09:13:24 #162
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_84387773
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:30 schreef Oksel het volgende:

[..]

Zou ik niet doen..
Ok, je had het weerbericht gezien. van Vianen tot aan Rhenen had ik de buien achter mij. Mooi gezicht. helaas was de wind gedraaid. In plaats van de verwachte mee had ik hem 40km lang tegen. Toen bij Rhenen maar weer omhoog gegaan en zo'n 30 minuten in hevige regen gefietst. Spoelde nog net niet van de fiets! Gelukkig was het niet koud en was ik mooi op tijd thuis. 21:15 met 100km op de teller, 100,14 om precies te zijn. Nog 900km in 9 dagen en dan heb ik 2000km deze maand gedaan. Weet niet of mij dat gaat lukken. Morgen rondje Rijk van Nijmegen gepland (160+). Zondag maar een kort rondje van 100 doen. Dinsdag, donderdag en dan weer zaterdag. Misschien net te doen.
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 04:45 schreef ultra_ivo het volgende:
De uitgebreide lijst waaraan de wielrenner moet voldoen:
[..]


geniaal! Ben het wel met een aantal dingen eens

Ow, ik was categorie 1 met mijn mooie lichte helm. Maar nu met mijn oude helm behoor ik weer tot categorie 2. Ook wil ik niet echt bruin worden, ben absoluut niet wit maar echt mooi bruin, nee.
Superhero to the rescue!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 09:16:11 #163
58560 Oksel
Gezellig.
pi_84387817
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:32 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik ben categorie 2.
Ik ook.

Als ik echt gespierde benen heb ga ik ze scheren. Tot nu toe zijn ze gewoon heel groot, maar niet zo droog dat je echt de spieren ziet lopen.. als dat moment aanbreekt, gaat het mes er over.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 09:22:25 #164
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_84387928
Ik voel me in de laatste kilometers nog vaak cat 3, maar streef naar 2 voor de toekomst
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_84388624
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 00:32 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik ben categorie 2.
Categorie 1 LOL
Haters gonna hate.
pi_84388670
Ik vind dat geschoren benen bij renners horen. Gisteren op de club kwamen er een paar met van die super harige benen. Ik vind het gewoon niet staan. Het kan ook gewenning zijn hoor
Haters gonna hate.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 09:56:26 #167
58560 Oksel
Gezellig.
pi_84388742
MIjn vriendin vind het lelijk.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 09:58:43 #168
130803 Gripper
Get a grip
pi_84388815
Geweldige lijst

Ik voel me ook categorie 2, en ik check elke etalageruit. Ik heb alleen veel te weinig wit in mn fiets, kleding, en schoenen om ooit naar categorie 1 te gaan...

Superhero, helaas lukte het gisteren niet. We hadden een belangrijke klant op bezoek die om half 5 kwam, en om half 7 weer wegging... Veel vragen, veel uitpluizen, maar met een beetje geluk betaalt het zich terug, en horen we vanmiddag om 4 uur of we de order van iets meer dan 2 ton krijgen.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_84389089
wat een onzin dit allemaal stelletje ijdeltuiten,lijken wel soapsterretjes uit OMT met dit gedrag.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:22:35 #170
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_84389364
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 09:58 schreef Gripper het volgende:
Geweldige lijst

Ik voel me ook categorie 2, en ik check elke etalageruit. Ik heb alleen veel te weinig wit in mn fiets, kleding, en schoenen om ooit naar categorie 1 te gaan...

Superhero, helaas lukte het gisteren niet. We hadden een belangrijke klant op bezoek die om half 5 kwam, en om half 7 weer wegging... Veel vragen, veel uitpluizen, maar met een beetje geluk betaalt het zich terug, en horen we vanmiddag om 4 uur of we de order van iets meer dan 2 ton krijgen.
Geen probleem. Volgende week ben ik van plan om dit weer te doen. Misschien dan wat afspreken? Het zou kunnen op Maandag, Woensdag of Donderdag.

Succes met de order!
Superhero to the rescue!
pi_84389372
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 09:56 schreef Oksel het volgende:
MIjn vriendin vind het lelijk.
Herkenbaar Plus dat ik er psychologisch ook niet aan toe ben
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_84390329
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:11 schreef rubje het volgende:
wat een onzin dit allemaal stelletje ijdeltuiten,lijken wel soapsterretjes uit OMT met dit gedrag.
Zo goed?

  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:11:07 #173
58560 Oksel
Gezellig.
pi_84390756
Ziet er aardig CAT1 uit ja..
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:11:23 #174
58560 Oksel
Gezellig.
pi_84390765
Wel wat weinig wit / kleur in je fiets.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:16:27 #175
130803 Gripper
Get a grip
pi_84390935
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:23 schreef FJD het volgende:

[..]

Herkenbaar Plus dat ik er psychologisch ook niet aan toe ben
Hopelijk helpt onderstaande je over de streep, stel dat je op gegeven moment er psychologisch wel aan toe bent.


Scheertutorial voor wielrenners vanaf categorie 2 en hoger

Je gaat scheren, maar hoe pak je dat aan? Mannenbenen hebben over het algemeen een hoop haar, en je weet uit ervaring dat een lange baard scheren moeilijker gaat dan korte stoppeltjes van 2 dagen. Al na een paar cm raken de mesjes verstopt, en zo wordt het een langdurie sessie.

Reken voor de eerste keer scheren zeker een uur. Je bent tenslotte een man, en scheren (anders dan je baard) is niet zo'n dagelijkse bezigheid als het voor vrouwen is.
Als je een tondeuse, of mechanisch scheerapparaat hebt: eerst alles afmaaien tot stoppeltjes van een paar mm. De voorkant van je scheenbeen, knieën, zijkant kuitspier, en achterkant kuitspier zijn niet zo moeilijk, dat zijn grote platte vlakken. De knieholte is al moeilijker, met de pezen die daar lopen. Daarvoor ga je natuurlijk staan. De achterkant van je dijbeen is het moeilijkste, je slaat altijd per ongeluk stukjes over. En rondom de knobbel van je enkels is het ook altijd even puzzelen.

na de tondeuse sessie eerst lekker douchen om alles soepel te maken, daarna met een goed scherp scheermesje, voldoende schuim en veel heet water alles glad maken. Dan komt de vraag, maak ik me er makkelijk vanaf, of wil ik er wat moeite voor doen? Scheer je alleen de zichtbare stukken been, en heb je dus net boven de rand van je broekje een "bermuda van haar" zoals Sander lantinga ooit aan Michael Boogerd vroeg, of scheer je tot aan je liezen?
En je sokken? Als je hoge fietssokken draagt, waarom zou je dan het haar op je enkels weghalen?
Je ziet het, een wielrenner heeft heel wat om zich druk over te maken, en dan zit je nog niet eens op de fiets.

Bereid je op dag 2-4 na je eerste scheerbeurt voor op veel jeuk, je zult jezelf vervloeken waarom je je ooit zoiets stoms in je hoofd hebt gehaald. Mocht je zo stom zijn geweest om ook je zitvlak te scheren: de jeuk daar is het ergste De jeuk verdwijnt gelukkig uiteindelijk wel, de stoppels zijn weer terug, en vanaf dan moet je óf met ijzeren discipline de boel bijhouden, en dus om de 4-5 dagen scheren. Of je zweert, "dit nooit meer" en laat het hele pak sjek weer teruggroeien. Na een maandje heb je je mooie vacht alweer terug, dus als je het verschrikkelijk vind om kale benen te hebben: de schaamte hoeft niet lang te duren
De kans is veel groter dat het in het begin zo sexy aanvoelt dat je de hele dag je eigen benen zit te aaien, totdat het collega's opvalt
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:17:24 #176
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_84390976
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:56 schreef Wielracer het volgende:

[..]

Zo goed?

[ afbeelding ]
Laat me raden, dit was het einde van je 6 uur durende training, je bent terug aan het komen van een griepje.
Superhero to the rescue!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:22:18 #177
130803 Gripper
Get a grip
pi_84391177
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:56 schreef Wielracer het volgende:

[..]

Zo goed?

[ afbeelding ]
Je shirt puilt een beetje uit, zie ik daar een klein buikje? En duim opsteken is natuurlijk NOT DONE. Je houdt je handen TEN ALLEN TIJDE aan het stuur, om de indruk te wekken dat de klim je zwaar valt. En ik zie een bidon openstaan. Dat geeft weerstand door de rijwind. Bidons moeten ALTIJD gesloten zijn, en zo te zien is dit model ook wel meer dan 500 ml
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:22:51 #178
175950 Marurk
Baggeraar
pi_84391195
Net een boek besteld bij bol.com over fietsonderhoud en wielrennen. Heb ik wat te lezen voor als ik niet aan het fietsen ben.
Zometeen dan maar eens mijn zadeltasje + km-teller gaan ophalen en dan ga ik vanmiddag of morgen nog voor een helm en dan ben ik helemaal klaar (voorlopig).
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:23:51 #179
175950 Marurk
Baggeraar
pi_84391234
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:22 schreef Gripper het volgende:

[..]

Je shirt puilt een beetje uit, zie ik daar een klein buikje? En duim opsteken is natuurlijk NOT DONE. Je houdt je handen TEN ALLEN TIJDE aan het stuur, om de indruk te wekken dat de klim je zwaar valt. En ik zie een bidon openstaan. Dat geeft weerstand door de rijwind. Bidons moeten ALTIJD gesloten zijn, en zo te zien is dit model ook wel meer dan 500 ml

Bovendien mogen bidons max 10 minuten worden meegedragen.
pi_84393228
lol ja die bidons.
Haters gonna hate.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:26:30 #181
58560 Oksel
Gezellig.
pi_84393532


Goede topicwending.

Ja, dat is het moeilijkst.. waar stop je met scheren?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:30:03 #182
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_84393662
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:23 schreef Marurk het volgende:

[..]


Bovendien mogen bidons max 10 minuten worden meegedragen.
nou, 10 minuten na je rit dan moeten ze er af zijn. Mis ook een regel hoe en wanneer je bidons weg te gooien. Ben wel benieuwd naar de voorschriften hiervoor. Moet je iemand raken en krijg je punten hiervoo? Is er nog verschil met punten?
Superhero to the rescue!
pi_84393693
Gele trui is bonuspunten mits Spanjaard
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:56:15 #184
130803 Gripper
Get a grip
pi_84394596
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:26 schreef Oksel het volgende:


Goede topicwending.

Ja, dat is het moeilijkst.. waar stop je met scheren?
Laat ik het zo stellen, ik kom ook wel eens in een sauna, en als je dan vanaf halverwege je bovenbeen een haarbermuda aan hebt ziet dat er raar uit. Dus dan maar alles, achterkant inclusief. Jeuken de eerste keer, ik wist niet meer hoe ik het had.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:57:12 #185
58560 Oksel
Gezellig.
pi_84394634
Bedankt Gripper, bedankt..

Zal ik anders jullie vertellen (inclusief een foto verslag) over die bultjes die ik heb door het fietsen?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:02:38 #186
130803 Gripper
Get a grip
pi_84394798
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:57 schreef Oksel het volgende:
Bedankt Gripper, bedankt..

Zal ik anders jullie vertellen (inclusief een foto verslag) over die bultjes die ik heb door het fietsen?
Eigenlijk heb jij geen aanmoediging nodig voor een beetje exhibitionisme, maar vooruit: gewoon doen, maakt de vrijdagmiddag weer wat lolliger
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:03:00 #187
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_84394811
Uhh...moet dat? Bij het begrip haar bermuda kan ik de lunch nog binnen houden, bij bultjes wordt het moeilijk
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:03:59 #188
58560 Oksel
Gezellig.
pi_84394858
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:02 schreef Gripper het volgende:

[..]

Eigenlijk heb jij geen aanmoediging nodig voor een beetje exhibitionisme, maar vooruit: gewoon doen, maakt de vrijdagmiddag weer wat lolliger


Wist je nog? Die ene keer? Toen we samen..?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:08:58 #189
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_84395051
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:03 schreef Oksel het volgende:

[..]



Wist je nog? Die ene keer? Toen we samen..?
Hmm, nou weet ik niet of ik wel nog eens met Gripper alleen durf te fietsen
Superhero to the rescue!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:11:16 #190
175950 Marurk
Baggeraar
pi_84395137
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:03 schreef Oksel het volgende:

[..]



Wist je nog? Die ene keer? Toen we samen..?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:12:14 #191
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_84395169
Die met begint in een ander licht te staan nu...afsluiten met een zelfgebouwde zweethut sessie misschien?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_84395220
Vreemde topic wending
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:15:37 #193
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_84395278
Ik wist dat Oksel daar goed in was, wist niet dat Gripper ook die kwaliteit had
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:18:36 #194
130803 Gripper
Get a grip
pi_84395368
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik wist dat Oksel daar goed in was, wist niet dat Gripper ook die kwaliteit had
you ain't seen nothing yet..

Die ene keer samen met Oksel zaten we allebei nog ruimschoots in categorie 3.
Ik schoor toen nog niet eens, dit seizoen is mn maiden trip
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_84395392
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:17 schreef Superher0 het volgende:

[..]

Laat me raden, dit was het einde van je 6 uur durende training, je bent terug aan het komen van een griepje.
Nee was op de Alp tijdens de Marmotte van dit jaar.

Shirtje was gewoon los, want het was tijdens de beklimming 34+.
Duim omhoog was als teken dat er goud aan zat te komen bij de finish
Bidon was open ivm het makkelijker water gieten.

Nog meer?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:39:07 #196
58560 Oksel
Gezellig.
pi_84396107
Wielracer; Superher0 reactie op jouw was nav die 60 regels..
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:39:55 #197
58560 Oksel
Gezellig.
pi_84396142
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:18 schreef Gripper het volgende:

[..]

Die ene keer samen met Oksel zaten we allebei nog ruimschoots in categorie 3.
Ik schoor toen nog niet eens, dit seizoen is mn maiden trip
We moeten anders dit seizoen nog maar eens een tochtje samen fietsen. Mn conditie is toch alweer stukje beter nu..
pi_84396222
Ik heb ook bultjes maar die willen jullie vast ook niet zien. Wat dat betreft is fietsen geen goede sport.
Haters gonna hate.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:43:30 #199
130803 Gripper
Get a grip
pi_84396299
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:39 schreef Oksel het volgende:

[..]

We moeten anders dit seizoen nog maar eens een tochtje samen fietsen. Mn conditie is toch alweer stukje beter nu..
We kunnen samen de meet-route gaan rijden? dan ben je er toch een beetje bij !
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:43:46 #200
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_84396313
Zweethut meet kan ook een keer natuurlijk. eerst fietsen dan nog even na roosteren.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')