abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 augustus 2010 @ 12:33:46 #101
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_85684034
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 01:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je moet je kont ook eerst eens ontspannen. En beginnen met een vinger, dan zn lul en misschien tenslotte een dildo...
Ik was ook ontspannen, maar het deed gewoon pijn. Is toch mogelijk? =.=
Beter te veel dan te weinig
  woensdag 25 augustus 2010 @ 12:36:39 #102
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_85684153
glijmiddel
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_85684544
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:33 schreef Tussendoortje het volgende:

[..]

Ik was ook ontspannen, maar het deed gewoon pijn. Is toch mogelijk? =.=
Misschien heeft zijn geslachtsdeel een ietswat rare vorm. Te dik, te lang, te spits, misschien was jullie houding niet helemaal goed..
En misschien wil het ook wel niet bij jou. Heb je ipv vaginisme analisme ;) ...
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 12:58:56 #104
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_85684966
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:48 schreef maxmit het volgende:

[..]

Misschien heeft zijn geslachtsdeel een ietswat rare vorm. Te dik, te lang, te spits, misschien was jullie houding niet helemaal goed..
En misschien wil het ook wel niet bij jou. Heb je ipv vaginisme analisme ;) ...
Nou sowieso dik en lang. Maar ik heb het geprobeerd, en ik wil het nu nooit weer. Dus weer een ervaring rijker.
Beter te veel dan te weinig
pi_85685257
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:58 schreef Tussendoortje het volgende:

[..]

Nou sowieso dik en lang. Maar ik heb het geprobeerd, en ik wil het nu nooit weer. Dus weer een ervaring rijker.
Het schijnt dat die van mij ook iets te 'spits' is. Voorste stuk wil wel, maar verder schijnt niet prettig te zijn. Vanuit meerdere bronnen vernomen, dus lag niet aan haar..enigzins. :{
Maar goed, beter zo dan dat ze 'm niet eens voelen :')
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_85728384
Heeft TS het nog overleefd?
pi_85735705
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:41 schreef maxson het volgende:
Heeft TS het nog overleefd?
Als TS nu een scheet laat hoor je een oceaan briesje!
pi_85735770
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:05 schreef Markster het volgende:

[..]

hoezo :? Het lijkt mij ook niet al te fijn hoor. Als het eigenlijk bijna niet past, maar met veel pijn en moeite, en veel glijmiddel hem erin moet schuiven.
Je moet ook eerst met vingers beginnen...en een 'buttplug' wil ook nog wel eens helpen.
pi_85794126
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:43 schreef Tem het volgende:

[..]

Als TS nu een scheet laat hoor je een oceaan briesje!
_O-
.
Je kan drie keer vallen, zolang je maar vier keer opstaat!
pi_85797304
hij wil gewoon geen poep aan zen leuter, snap dat dan gewoon joh -O-
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:57:44 #111
312172 koenandringa
pen is sterker als zwaard.
pi_85803753
Op dit forum ben ik ook te vinden bij een uitwisseling van ideeen over she-males en transexuelen. Ik schrijf daar ook over een relatie die ik tien jaar geleden probeerde te beginnen, dus ben ik ook gekon(t)fronteerd geweest met anale sex. Een hard of middelhard voorwerp in je anus is nog niet zo gemakkelijk voor elkaar te krijgen. Het leek mij heel opwindend, o|O maar bij mij deed het ook te veel pijn en toen heb ik het maar weer opgegeven. Bovendien verdween die she-male weer uit mijn leven en na die ervaring vondt ik het ook steeds minder een opwindend idee.

;) Om de humor er een beetje in te houden:"Ik denk dat man en vrouw er samen aan moeten werken. Na een goed en eerlijk gesprek komen jullie er samen wel uit. Wees eerlijk tegen elkaar. Kijk elkaar oprecht in de ogen en kijk ook oprecht in de spiegel, (dat zie je je eige steeds meer in een dildo verandere). Zoek het binnenste van je partner."

Wie kent er nog meer psychologische relatieterapie-zinnetjes? Nou reageren jullie natuurlijk dat ik een terapeut (8> (8> nodig heb. En dat terapeuten eens flink hard met een strapon verkracht zouden moeten worden, ~O> Dat zal ze leren. Daar zijn jullie het zeker ROEREND mee eens, nietwaar?
Jullie kunnen 21 filmpjes van mij zien op Youtube. Als je het woord "beeldvorming" invoert en dan een getal tussen 1 en 21. In het eerste filmpje vertel ik over mezelf en mijn beeldhouwwerk. Vanaf het tweede filmpje gaat het over de UFO-gelover. Ik l
pi_85839010
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:57 schreef koenandringa het volgende:
Wie kent er nog meer psychologische relatieterapie-zinnetjes? Nou reageren jullie natuurlijk dat ik een terapeut (8> (8> nodig heb. En dat terapeuten eens flink hard met een strapon verkracht zouden moeten worden, ~O> Dat zal ze leren. Daar zijn jullie het zeker ROEREND mee eens, nietwaar?
wtf :')
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  zondag 29 augustus 2010 @ 17:30:11 #113
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_85839073
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:57 schreef koenandringa het volgende:
Op dit forum ben ik ook te vinden bij een uitwisseling van ideeen over she-males en transexuelen. Ik schrijf daar ook over een relatie die ik tien jaar geleden probeerde te beginnen, dus ben ik ook gekon(t)fronteerd geweest met anale sex. Een hard of middelhard voorwerp in je anus is nog niet zo gemakkelijk voor elkaar te krijgen. Het leek mij heel opwindend, o|O maar bij mij deed het ook te veel pijn en toen heb ik het maar weer opgegeven. Bovendien verdween die she-male weer uit mijn leven en na die ervaring vondt ik het ook steeds minder een opwindend idee.

;) Om de humor er een beetje in te houden:"Ik denk dat man en vrouw er samen aan moeten werken. Na een goed en eerlijk gesprek komen jullie er samen wel uit. Wees eerlijk tegen elkaar. Kijk elkaar oprecht in de ogen en kijk ook oprecht in de spiegel, (dat zie je je eige steeds meer in een dildo verandere). Zoek het binnenste van je partner."

Wie kent er nog meer psychologische relatieterapie-zinnetjes? Nou reageren jullie natuurlijk dat ik een terapeut (8> (8> nodig heb. En dat terapeuten eens flink hard met een strapon verkracht zouden moeten worden, ~O> Dat zal ze leren. Daar zijn jullie het zeker ROEREND mee eens, nietwaar?
Wat d'neuk gozer.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_85839557
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:58 schreef Tussendoortje het volgende:

[..]

Nou sowieso dik en lang. Maar ik heb het geprobeerd, en ik wil het nu nooit weer. Dus weer een ervaring rijker.
Let me guess: doggystyle anaal geprobeerd? :7 Dat is vragen om pijn schijnbaar 8)7

Heb zelf keertje of 3 anale sex gehad met m'n toenmalige vriendin. Wouden 't toch alletwee proberen dus ahjah heh?
Zij op d'r buik liggen en ik d'r een massage geven (full nude, ofcourse :D ) En ook vanuit die positie, half zittend op haar dus paar keer gedaan. Werkte prima, mits genoeg glijmiddel en niet in 1x doorschieten :W

Paar manden later dachten we 't eens doggy te doen... We schrokken allebei :D
Ik 'm er zo voorzichtig mogelijk induwen, zodra die d'r echt goed in ''plopte'' DUIKT ze ineens naar voren, draait zich om, trekt een extreem geschrokken gezicht met gigantische ogen: ''WTF deed je? :{ ''
Schijnbaar was 't zo'n enorme pijnscheut dat dat 'r normale schrik reactie was ;(


Oftewel: probeer 't eens op een andere manier ^O^
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:23:22 #115
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_85840851
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:48 schreef maxmit het volgende:

[..]

Misschien heeft zijn geslachtsdeel een ietswat rare vorm. Te dik, te lang, te spits, misschien was jullie houding niet helemaal goed..
En misschien wil het ook wel niet bij jou. Heb je ipv vaginisme analisme ;) ...
_O- _O- _O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_85847522
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:48 schreef maxmit het volgende:

[..]

Misschien heeft zijn geslachtsdeel een ietswat rare vorm. Te dik, te lang, te spits, misschien was jullie houding niet helemaal goed..
En misschien wil het ook wel niet bij jou. Heb je ipv vaginisme analisme ;) ...
Of uit schrik maakt ze dezelfde beweging die je doet als je flink aan 't schijten bent en je ineens af moet knijpen :D :D :D

... das pas strak..
pi_85861955
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:02 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Of uit schrik maakt ze dezelfde beweging die je doet als je flink aan 't schijten bent en je ineens af moet knijpen :D :D :D

... das pas strak..
:')
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_85887505
Je zal trouwens homofiel zijn en je vriend zal dan niet anaal willen! :o

Dan heb je een saai seksleven ;(
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_85892413
is de TS nu al eens lekker in der kontje geneukt?
pi_85895014
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:56 schreef dalonia het volgende:
is de TS nu al eens lekker in der kontje geneukt?
Dat dus. Wel een vraag posten, maar niet het resultaat van de tips hier posten... :{
:N
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_86227585
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:56 schreef dalonia het volgende:
is de TS nu al eens lekker in der kontje geneukt?
nee

een paar zinnen van hem hebben me weer afgeschrikt om erover te beginnen.. maar ik waag binnenkort wel weer een poging ;) gewoon bij mezelf doen tijdens de seks ofzo.. als er een verandering is, meld ik het, maar tot nu toe dus niks boeiends hiero :(
pi_86227662
euh zoek een gewillig kontje?
dus
pi_86252079
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:22 schreef Evie het volgende:
euh zoek een gewillig kontje?
Gevonden :P
pi_86253424
Tiefstraal toch op met je anaal.
Is dat helemaal hip ofzo?

Ik snap niet hoe je dat in godsnaam als vrouw zijnde lekker kunt vinden.
Beetje zo'n vetkadet in je arie douwen, no thank you.
pi_86253707
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:05 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
Tiefstraal toch op met je anaal.
Is dat helemaal hip ofzo?

Ik snap niet hoe je dat in godsnaam als vrouw zijnde lekker kunt vinden.
Beetje zo'n vetkadet in je arie douwen, no thank you.
Hééé, kalm jij! Je komt pas net kijken joh :6
pi_86253950
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:11 schreef Jullie het volgende:
Hééé, kalm jij! Je komt pas net kijken joh :6
Maakt niet uit, vind het smerig. :(
pi_86254015
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:17 schreef Rowdy_Rocker het volgende:

[..]

Maakt niet uit, vind het smerig. :(
Dat kan oO<
  donderdag 9 september 2010 @ 22:31:43 #128
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_86260463
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:05 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
Tiefstraal toch op met je anaal.
Is dat helemaal hip ofzo?

Ik snap niet hoe je dat in godsnaam als vrouw zijnde lekker kunt vinden.
Beetje zo'n vetkadet in je arie douwen, no thank you.
_O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_86276953
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:45 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Let me guess: doggystyle anaal geprobeerd? :7 Dat is vragen om pijn schijnbaar 8)7

Lukt prima hoor, mits rustigjes aan :)
maar het is inderdaad niet het meest handige standje daarvoor nee
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_86278068
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 01:28 schreef noksala het volgende:
Schat ik heb toch gezegt dat ik geen anaal wil! Dit topic gaat me echt niet overtuigen hoor. We zijn godverdomme 20 jaar getrouwd, maar elke nacht zit je achter de computer op fok. Nu ben ik het echt helemaal zat, je maakt maar een keus. Of fok of ik :(
Je zal nog schrikken wat voor keuze sommige mannen zullen maken!!!
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:15:15 #131
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_87117618
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:17 schreef Rowdy_Rocker het volgende:

[..]

Maakt niet uit, vind het smerig. :(
Ok. Bedankt.

:')
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_87120934
Paar keer gedaan met m'n vriendin,

Soms ging het vrij makkelijk, andere momenten zei ze al op het moment dat ik hem er tegenaan drukte van stop maar dit word niets, tis leuk om paar keer uit te proberen, maar het is zeker geen goede vervanging voor gewone seks, en het hoeft er van mij ook niet bij, Heel af en toe wil ze het zelf een keer proberen (paar keer per jaar) en dat vind ik best.

blijft toch een dirty hole :')
pi_87121998
Gewoon het dobbelstenen spel spelen en hopen dat er een keer anaal neuken langs komt
  zondag 3 oktober 2010 @ 02:22:05 #134
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_87122535
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:29 schreef Adolecens het volgende:
Je zal trouwens homofiel zijn en je vriend zal dan niet anaal willen! :o

Dan heb je een saai seksleven ;(
Er zijn behoorlijk wat homo's die niet aan anale seks doen en nee, dat is niet saai. Dat hetero's nou niet verder komen dan "NEUKEN!" en zonder neuken ineens helemaal verloren zijn, wil niet zeggen dat iedereen dat is :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:32:41 #135
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_87133934
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 02:22 schreef wonderer het volgende:

[..]

Er zijn behoorlijk wat homo's die niet aan anale seks doen en nee, dat is niet saai. Dat hetero's nou niet verder komen dan "NEUKEN!" en zonder neuken ineens helemaal verloren zijn, wil niet zeggen dat iedereen dat is :')
Hoezo niet verder komen dan neuken. Neuken is neuken en daar heb je een gat voor nodig.
Natuurlijk doe je pijpen, beffen rukken, schuren enz.
Wat doet een gay nog meer dan? Je draait de zaken om (misschien wist je het nog niet, maar anale sex is geen must voor hetero's, dus duh.... ze missen geen gat.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 3 oktober 2010 @ 16:55:23 #136
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_87136660
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:58 schreef pointillisme het volgende:
Ik heb nog nooit anale seks gehad en ik wil het eigenlijk wel graag een keer proberen. Toen ik erover begon tegen mijn vriend bleek hij er echter niks van te willen weten en dit vind ik eigenlijk heel jammer. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij er wat positiever tegenover staat en het misschien wel een keer wil proberen?

En ik maar denken dat alle mannen dat graag wilden :X

Zijn argumenten waren:
- Ik wil je geen pijn doen
- Dan word je helemaal opgerekt (en dat is lelijk)
- Je kut is al nauw genoeg, ik hoef niet in iets te neuken dat nog nauwer is
- Ik vind het niet echt een smakelijk idee
- Onze seks is toch goed zo?

Serieuze reacties graag :)
ik ken wel een voetbal team die je daarbij kan helpen ;)
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:41:33 #137
264953 Ploertendoder
Doodt Ploerten!
pi_87138152
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 16:55 schreef pirlo444 het volgende:

[..]

ik ken wel een voetbal team die je daarbij kan helpen ;)
Ze vroeg om een normale reactie. Geef dat dan ook of zout anders op.

Beste TS:
Ik weet dat er nog een beetje een taboe is op anale seks, maar dat wordt steeds minder. Ik heb dat regelmatig ook met een dame. Heleboel mensen denken dat de man dan stront aan zijn zwans krijgt, maar ik heb dat anders nog nooit meegemaakt. En al zou het gebeuren... daar is een douche toch voor om het schoon te maken? Ik neem aan dat je in een serieuze relatie niet vies van elkaar bent.

Maar als je vriend het pertinent niet wil, dan kan je waarschijnlijk niets anders doen dan het te accepteren. veel succes :)
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_87158317
Dacht dat het eerst om een homostelletje ging, maar dat de vriend in een heterostelletje niet wil vind ik net wat verbazingwekkender.
  maandag 4 oktober 2010 @ 09:02:06 #139
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_87159418
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 06:08 schreef Friek_ het volgende:
Dacht dat het eerst om een homostelletje ging, maar dat de vriend in een heterostelletje niet wil vind ik net wat verbazingwekkender.
Omdat?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_87159465
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 06:08 schreef Friek_ het volgende:
Dacht dat het eerst om een homostelletje ging, maar dat de vriend in een heterostelletje niet wil vind ik net wat verbazingwekkender.
Hoezo dat? :')

Mij lijkt anaal ook niks hoor, ben ook niet van plan om t te proberen.
pi_87169337
zeg hem gewoon dat het bij 1 keer proberen blijft, dat je vanzelf weer "ontrekt" wordt en dat als het echt pijn doet je ook verwacht dat hij gewoon stopt...
pi_87172062
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:02 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Omdat?
Nou, ik dacht dat de gemiddelde vent daar wel flink zin in had maar de vrouw niet. Maar blijkbaar zijn er toch nog wat mannen die die voorkeur niet delen. :')
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:02:41 #143
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_87172398
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:54 schreef Friek_ het volgende:

[..]


Nou, ik dacht dat de gemiddelde vent daar wel flink zin in had maar de vrouw niet. Maar blijkbaar zijn er toch nog wat mannen die die voorkeur niet delen. :')
Mannen hebben iets met "hem in een gat stoppen" echter er zijn genoeg mannen die bedanken, omdat ze het niet nodig vinden, of niet fris vinden, .... er zullen nog meer redenen zijn. Het is natuurlijk een smerige hobby en niet de normale sexvoorkeuren.
Er zijn in kpd genoeg mannen die het doen, maar dat is toch een bepaald type man, homo's en bi-mannen natuurlijk. :Y)
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_87172627
dus het feit dat je als man anale seks hebt met je vriendin, is meteen een niet normale seksvoorkeur en allee voor homo/bi mannen?

dat lijkt me toch wel een beetje belachelijk :)
..non est vivere sed valere vita est ..
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:45:16 #145
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_87174054
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 09:02 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Omdat?
Omdat een beetje vent geil en mans genoeg is om dat meisje gewoon effe in d'r kont te neuken.
Intelligent, but fucked up.
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:48:30 #146
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_87180706
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:45 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Omdat een beetje vent geil en mans genoeg is om dat meisje gewoon effe in d'r kont te neuken.
Als ik het zo zie staan, dan is dat precies wat ik bedoel. Als een vrouw het zelf wil, dan zeg ik by all means, maar anders vind ik h et denigrerend, vooral omdat "in je kont nemen" meestal wordt gebruikt als je iemand niet zo goed gezind bent (figuurlik).

Je hebt nou eenmaal billenmaatjes die een klein gaatje en het pulserende wel lekker vinden, of gewoon met de waan van de dag meegaan. Of, wat ik al eerder gescheven heb, met een riool van het lichaam weinig moeite hebben. De een doet het omdat ie erg geil is en een beetje pervers. De een doet dat, de ander stopt hem in een kip ofzo. _O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:02:18 #147
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_87181294
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
dus het feit dat je als man anale seks hebt met je vriendin, is meteen een niet normale seksvoorkeur en allee voor homo/bi mannen?

dat lijkt me toch wel een beetje belachelijk :)
Dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf weten. Als beiden ermee kunnen leven/het willen, is het natuurlijk geen probleem.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:43:39 #148
319877 BzP
Devildriver_
pi_87220223
voor mn 20ste was ik ook enorm vies van anale sex en lachtte mn oudere collega's kostelijk uit.
Het enige wat ze tegen mij zeiden was, wacht maar....
Ben nu 26 en heb sommige van hun die ik in de loop van de jaren (na mn werkervaring bij dat bedrijf) nog tegen ben gekomen toch stilletjes hun gelijk gegeven.

eerste keer was rond mn 20ste en ik met mn toenmalig vriendinnetje hadden het nog nooit gedaan maar waren toch wel nieuwschierig.
dus hoppa zij doggy, ik een rubber om, flink wat spuug op mn paal en hem langzaam erin proberen de ploppen.
Meteen een krijs en terug getrokken had ze, nooit meer zei ze.
2 jaar later had ik een vriendin die 2 jaar ouder dan me was, na enkele maanden samen te zijn met redelijk veel sex
zat ze een keer bovenop me te rijden, stak ze hem gewoon brutaal in dr kont en zei dat ze vaak heerlijk anaal kon komen.
Ik had echt ff zoiets van??!!!???!!! ~O> O~) ~O> O-) O~) ~O> O-) ~:) o|O *O*

Ok dan!!!!


Vanaf dat moment echt heerlijke bedplezier beleefd met haar al wou ze t niet altijd anaal, als het soms een beetje pijn deed dan hoefde het ook niet van haar.
En als je het doggy wilt doen moet je eerst missionaris beginnen om alles los te maken, zodra zij goed begint te genieten kun je alle kanten op :)

aan alle mensen die het hetero aarsneuken enigzins associeren met gayness zijn in mijn ogen narrow minded losers, of kinderen die de wereld nog moeten ontdekken....
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:54:48 #149
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_87220764
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:43 schreef BzP het volgende:
voor mn 20ste was ik ook enorm vies van anale sex en lachtte mn oudere collega's kostelijk uit.
Het enige wat ze tegen mij zeiden was, wacht maar....
Ben nu 26 en heb sommige van hun die ik in de loop van de jaren (na mn werkervaring bij dat bedrijf) nog tegen ben gekomen toch stilletjes hun gelijk gegeven.

eerste keer was rond mn 20ste en ik met mn toenmalig vriendinnetje hadden het nog nooit gedaan maar waren toch wel nieuwschierig.
dus hoppa zij doggy, ik een rubber om, flink wat spuug op mn paal en hem langzaam erin proberen de ploppen.
Meteen een krijs en terug getrokken had ze, nooit meer zei ze.
2 jaar later had ik een vriendin die 2 jaar ouder dan me was, na enkele maanden samen te zijn met redelijk veel sex
zat ze een keer bovenop me te rijden, stak ze hem gewoon brutaal in dr kont en zei dat ze vaak heerlijk anaal kon komen.
Ik had echt ff zoiets van??!!!???!!! ~O> O~) ~O> O-) O~) ~O> O-) ~:) o|O *O*

Ok dan!!!!

"go your gang". _O-


Vanaf dat moment echt heerlijke bedplezier beleefd met haar al wou ze t niet altijd anaal, als het soms een beetje pijn deed dan hoefde het ook niet van haar.
En als je het doggy wilt doen moet je eerst missionaris beginnen om alles los te maken, zodra zij goed begint te genieten kun je alle kanten op :)

aan alle mensen die het hetero aarsneuken enigzins associeren met gayness zijn in mijn ogen narrow minded losers, of kinderen die de wereld nog moeten ontdekken....
"go your gang". _O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_87221765
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:45 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Omdat een beetje vent geil en mans genoeg is om dat meisje gewoon effe in d'r kont te neuken.
Een beetje vent neukt z'n meisje gewoon in het gat dat er voor bedoeld is.
pi_87223173
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:02 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf weten. Als beiden ermee kunnen leven/het willen, is het natuurlijk geen probleem.
klinkt alsof je zelf er niet zo'n zin in hebt :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:58:12 #152
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_87226938
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

klinkt alsof je zelf er niet zo'n zin in hebt :')
Jij wel dan?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_87229643
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:58 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Jij wel dan?
heel af en toe...

maar het lijkt lekkerder soms dan het is..

De dag na anale sex heb je soms het gevoel dat je lul in een bankschroef vast zat :{
maar gelukkig is niet iedereen zo strak...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:56:24 #154
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_87229832
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

heel af en toe...

maar het lijkt lekkerder soms dan het is..

De dag na anale sex heb je soms het gevoel dat je lul in een bankschroef vast zat :{
maar gelukkig is niet iedereen zo strak...
_O- Dat is wel heel erg strak.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_87230515
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:56 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

_O- Dat is wel heel erg strak.
Of mn lul is te dik...

Kip of het ei, wie zal het zeggen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_87232788
Heb je je vriend wel eens anaal gestimuleerd? Misschien als hij het zelf kan waarderen, dat hij er ook open voor staat om jou te verwennen.
pi_87232921
Of je zou het gewoon los kunnen laten en accepteren dat je vriend het niet wil? Wat heeft iedereen toch met elkaars darmen..
pi_87258853
Wij doen het wel, maar met ruime tussenpozen ; ontzettend lkkr en anders, maar niet voor elke week. Na ruim een half jaar met elkaar, waren we op zoek naar sexuele variatie, standjes en zo, daarbij ook naar andere gevoelige plekken bij elkaar - bij hem prostaat massage (die kan je makkelijk vinden met een vinger in zijn anus) - bij mij op en in mijn anus, en dan vooral in combinatie met g-spot (elk een vinger, 1 hand).
Tot nu toe vier keer gedaan. Eerste keer ging helemaal niet, tweede keer pas nadat hij me opgerekt had met z'n vingers (baby olie), kwam toen niet verder erin dan zijn eikel, dieper was au!, geen succes.
Maar derde en vierde keer waren fantastisch. We waren er beter op ingespeeld, beide keren supergeil, na drankje en geil gesprek in bed gedoken, allicht gedouched en ge-cleaned. Hij nam veel tijd om me op te rekken (weer die baby olie).Ik kwam die derde keer omdat hij gelijktijdig mijn anus en g-spot te masseerde, en hij ging erin net op dat moment, waardoor ik ook geen pijn voelde. Hij zat niet dieper dan de helft van zijn penis, voor hem was dat ook genoeg, hij kwam heel stevig klaar (voelt lkkr ! als mannetje zo klaar komt) ; dieper had mssch pijn gedaan. Dit vergt wel beneersing,vooral ook omdat hij me dubbel gevouwen had, mijn kuiten langs zijn gezicht, hij had best dieper gekund, dus niet doggy, dan moet je elkaar kunnen vertrouwen. Was ook vooral fijn omdat we zo samen klaar kwamen, ik tweede keer. Ik zelf merk dat ik er heel anders, wel heel intens, van klaar kom.

[ Bericht 4% gewijzigd door quirigua op 06-10-2010 22:51:17 ]
pi_87280598
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:14 schreef Supersoep het volgende:
Aan je posthistorie te zien loop je wel veel topics over hem te maken trouwens. Als je echt zo ontevreden bent en als hij, zoals het overkomt, totaal niks wil proberen wat jij wel wil, dan zoek je toch gewoon een ander? Hij komt nogal egoïstisch over.
Hij heeft wel een punt. Je ben 18, dus opzich niet zo vreemd dat in alles een probleem te zien is, maar er lopen nog genoeg andere leuke jongens rond. Jij bepaalt, niet hij.

edit: wist niet dat dit topic al zo oud was. zit niet op te letten
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:49:14 #160
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_87281386
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Een beetje vent neukt z'n meisje gewoon in het gat dat er voor bedoeld is.
Een beetje gereformeerd christen ja. En voor het ander gaatje heeft ie de koorknaapjes, toch?

Een saaie lulhannes ben je lijk je me.
Intelligent, but fucked up.
pi_87303220
Nieuw vriendje zoeken, want deze is duidelijk te preuts voor je
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:12:23 #162
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_87304571
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Een beetje gereformeerd christen ja. En voor het ander gaatje heeft ie de koorknaapjes, toch?

Een saaie lulhannes ben je lijk je me.
Nee, een echte vent neukt in het gat dat ervoor bedoeld is. :P _O- Die verstaat zijn werk.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_87309310
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Een beetje gereformeerd christen ja. En voor het ander gaatje heeft ie de koorknaapjes, toch?

Een saaie lulhannes ben je lijk je me.
Ik denk dat dat de meerderheid van de mannen die anaal neukt dat doet om er bij te horen. Jij bent volgens mij ook zo iemand.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:30:12 #164
319877 BzP
Devildriver_
pi_87327035
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee, een echte vent neukt in het gat dat ervoor bedoeld is. :P _O- Die verstaat zijn werk.
dat gat is bedoeld om kinderen te verwekken.... als we toch al op die tour gaan.....


een mond istoch bedoelt om te eten/praten...

Waarom wordt er dan gepijpt/gekust?


Hypocriet gedoe van sommige..

Gewoon lekker IN DE REET NAAIEN!!!
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:58:25 #165
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_87333710
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:30 schreef BzP het volgende:

[..]

dat gat is bedoeld om kinderen te verwekken.... als we toch al op die tour gaan.....


een mond istoch bedoelt om te eten/praten...

Waarom wordt er dan gepijpt/gekust?


Hypocriet gedoe van sommige..

Gewoon lekker IN DE REET NAAIEN!!!
What goes in must come out. Wat is dat voor domme redenering. Om kindjes te kunnen maken kun je het zeker niet worden door " Gewoon lekker IN DE REET NAAIEN!!! "
Dat je dat lekker vindt, soeda, er zijn ook mensen die graag kippen in hun kont naaien. :+

Maar deze discussie gaan we niet nog een keer voeren.
Zie: Is anale seks 'normaal' aan het worden? #2 en deel 1 kun je hier vinden Is anale seks 'normaal' aan het worden?

Niets let je om een deel III te starten. c_/
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:34:28 #166
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87338251
En gelijk heeft ie.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  One tough cookie zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:46:22 #167
169210 liesje1979
pi_87368432
Er mist wat bagger, maar vooral veel SC.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:29:32 #168
317680 GoWithIt
Just like that
pi_87369701
Ik zie het probleem niet:P
Hij wil niet anaal, nou en?
Als verder alles goed is moet je niet zeuren :{w
Dus. Dat.
pi_87426493
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Een beetje vent neukt z'n meisje gewoon in het gat dat er voor bedoeld is.
Als je dan toch zo'n punt ervan maakt alleen dingen te doen waar ze voor bedoeld zijn, dan neem ik aan dat je alleen sex hebt om een kind te krijgen. Daar is sex voor bedoeld namelijk.
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:22:34 #170
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87426575
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:20 schreef Sisko het volgende:

[..]

Als je dan toch zo'n punt ervan maakt alleen dingen te doen waar ze voor bedoeld zijn, dan neem ik aan dat je alleen sex hebt om een kind te krijgen. Daar is sex voor bedoeld namelijk.
Oh god, krijgen we deze discussie weer. :')
Tevens, anaal. :') :')
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_87426603
Ik wil wel anaal hoor TS, maar dat vind Brennie denk ik niet goed.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_87426618
Ofja, niet met jou dan, dat bedoel ik :s)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:24:25 #173
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87426640
Ik snap echt niet waarom mensen zo into anaal zijn, het is toch een zeer onsmakelijk idee, of ben ik dan onverlicht?
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_87426789
Hoeveel posts ga je nog gebruiken om je standpunt daarover duidelijk te maken? :O.
pi_87426838
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:24 schreef Zero17 het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen zo into anaal zijn, het is toch een zeer onsmakelijk idee, of ben ik dan onverlicht?
Jij beft ook niet?

Dat is toch een onsmakelijk idee? Vrouwen plassen uit hun kut :o
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:39:21 #176
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_87427214
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:29 schreef vosss het volgende:

[..]

Jij beft ook niet?

Dat is toch een onsmakelijk idee? Vrouwen plassen uit hun kut :o
8)7

en mannen uit hun lul. Wat wil je daarmee zeggen?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:54:50 #177
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87427766
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:29 schreef vosss het volgende:

[..]

Jij beft ook niet?

Dat is toch een onsmakelijk idee? Vrouwen plassen uit hun kut :o
Uit hun urinebuis, niet uit hun kut.
Anyways, je weet dat plas veel 'onschuldiger' op mensen overkomt omdat dat plas ook volledig steriel is hè? Dat is één van de onderbewuste redenen waarom veel mensen niet anaal doen maar wel beffen.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:59:23 #178
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_87427966
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:54 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Uit hun urinebuis, niet uit hun kut.
Anyways, je weet dat plas veel 'onschuldiger' op mensen overkomt omdat dat plas ook volledig steriel is hè? Dat is één van de onderbewuste redenen waarom veel mensen niet anaal doen maar wel beffen.
Dit is het antwoord op zijn reactie op mijn bericht. Ik wachtte nog even met hem erin koppen.
Ik heb er overigens nog een klaarliggen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:02:11 #179
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87428072
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:59 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dit is het antwoord op zijn reactie op mijn bericht. Ik wachtte nog even met hem erin koppen.
Ik heb er overigens nog een klaarliggen.
Thunderbitch. O+
Wij hebben zij aan zij wat afgediscussieerd tegen andere over dit onderwerp of niet? :P
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_87428810
Maar we gaan helemaal offtopic. Of jullie pro-anaal zijn of niet, is het goedgekomen met TS? Heeft ze hem de bruine ster laten zien? Of zoekt ze nu een andere bilridder?

Of was dit gewoon een troll-topic? :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:30:56 #181
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87429457
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:17 schreef Godshand het volgende:
Maar we gaan helemaal offtopic. Of jullie pro-anaal zijn of niet, is het goedgekomen met TS? Heeft ze hem de bruine ster laten zien? Of zoekt ze nu een andere bilridder?

Of was dit gewoon een troll-topic? :{
Oh ik heb geloof ik de OP niet eens gelezen. :') :@
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  One tough cookie maandag 11 oktober 2010 @ 19:33:24 #182
169210 liesje1979
pi_87429577
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:30 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Oh ik heb geloof ik de OP niet eens gelezen. :') :@
Ik ben zo klaar met al dat offtopic.
Klaar nu.
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:34:02 #183
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_87429605
-nee-

[ Bericht 99% gewijzigd door liesje1979 op 11-10-2010 19:34:37 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:36:37 #184
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_87429724
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:33 schreef liesje1979 het volgende:

[..]




Ik ben zo klaar met al dat offtopic.
Klaar nu.
Tsss, had je bericht niet gezien. Maar goed, soms moet je incasseren. Dus ThunderBitch zegt toch sorry! :*

Edit:
Achteraf vraag ik me toch af wat er offtopic aan is.

[ Bericht 26% gewijzigd door ThunderBitch op 11-10-2010 19:50:24 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')