Maar waarom dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:15 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Dat zegt bijna iedere arabier die buiten het midden oosten woont (is ook zo ik zeg altijd michael jackson is niet dood die kan je op elke hoek van libanon vinden).
Het punt is zij word gezien als een voorbeeld...ze is mooi (kan totaal niet zingen en zou waarschijnlijk worden afgemaakt als ze ooit aan idols mee zou doen) en ouders (mijn moeder stiekem ook) willen dat hun dochters op haar lijken.
Hmm, ja, ben er bang voor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:27 schreef Kwalberto het volgende:
Je had beter een wat verkaptere TT kunnen kiezen nu krijgen we getroll
Het Silverlady topic was ook best serieusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:26 schreef Penisbaard het volgende:
Toch gek dat er rond dit tijdstip altijd leukere discussies zijn dan 's middags
Dit ging over eten, toen over foto's van nicolesoufie, toen over de leeftijd waarop meisjes in verschillende landen trouwen en zwanger worden en daarna over plastische chirurgiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:26 schreef stevenmac26 het volgende:
wait whut, dit gaat over eten??
Waar is de klacht??
Zet het lekker in CUL dan.
Daar lopen blanke zatte mannen verkleed als frikandel rond?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:26 schreef Dubby het volgende:
Het straatbeeld zo'n beetje daar, om je een idee te geven:
[ afbeelding ]
OP gaat duidelijk over eten!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit ging over eten, toen over foto's van nicolesoufie, toen over de leeftijd waarop meisjes in verschillende landen trouwen en zwanger worden en daarna over plastische chirurgie
Je zal nu lievere mensen aantreffen dan 's ochtend hoor. Morgen staat dit topic waarschijnlijk vol met xenofoob geschreeuw richting alles wat Arabisch isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hmm, ja, ben er bang voor.
Misschien maar goed ook gezien het tijdstip.
Ous slot het wel!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je zal nu lievere mensen aantreffen dan 's ochtend hoor. Morgen staat dit topic waarschijnlijk vol met xenofoob geschreeuw richting alles wat Arabisch is
Dat is waar... maar aangezien ik er morgenvroeg weer rond 8 uur uitmoet...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je zal nu lievere mensen aantreffen dan 's ochtend hoor. Morgen staat dit topic waarschijnlijk vol met xenofoob geschreeuw richting alles wat Arabisch is
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah right, dat ben jijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:31 schreef nicolesoufi het volgende:
Trouwens voor de dames, want iedereen heeft het over libanese vrouwen...zaterdagavond ik en hij in het wit:
Tja ga helaas niet met hem trouwen, want hij heeft ook besloten met een plastische travo te trouwen maar goed ga zeker weten op de foto met hem
Ik ook, het zijn de topics met nicolesoufi die mij steeds wakker houdenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is waar... maar aangezien ik er morgenvroeg weer rond 8 uur uitmoet...
Zou slapen ook geen verkeerd idee zijn.
huh? DAT IS HAIFA WEHBE! Ik heb het erover dat ik Ramy de schat in het wit zaterdagavond op zijn bruiloft ga zien! Kan niet geloven dat die gaat trouwen! Zal foto's hier plaatsen!quote:
Wat heeft hij raar haar...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 03:31 schreef nicolesoufi het volgende:
Trouwens voor de dames, want iedereen heeft het over libanese vrouwen...zaterdagavond ik en hij in het wit:
Tja ga helaas niet met hem trouwen, want hij heeft ook besloten met een plastische travo te trouwen maar goed ga zeker weten op de foto met hem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |