abonnement Unibet Coolblue
pi_85324952
Koning Sjors spreekt zijn volk toe vanaf zijn bordes :D

  maandag 16 augustus 2010 @ 01:30:04 #227
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_85334422
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Koning Sjors spreekt zijn volk toe vanaf zijn bordes :D

[ afbeelding ]
Op een katveilig balkon :)
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_85341108
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Koning Sjors spreekt zijn volk toe vanaf zijn bordes :D

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85341273
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Koning Sjors spreekt zijn volk toe vanaf zijn bordes :D

[ afbeelding ]
Aww, wat een wijs koppie O+
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:13:22 #230
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_85343007
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:21 schreef Hitomi het volgende:
Heb laatst twee hele mooie foto's geschoten van mijn Dexter en DeeDee O+


DeeDee
[ afbeelding ]


Dexter
[ afbeelding ]
O+ lieve poezels !
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_85343245
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Koning Sjors spreekt zijn volk toe vanaf zijn bordes :D

[ afbeelding ]
Om op te vreten! O+
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:28:21 #232
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_85343604


Wabbes, gezellig op schoot O+

En ja, ze gaat vrijwillig zo liggen en ligt daarbij tevreden te snorren :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_85343699
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:28 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]

Wabbes, gezellig op schoot O+

En ja, ze gaat vrijwillig zo liggen en ligt daarbij tevreden te snorren :')
:D O+ Dies net zo min een mager katje als mijn Mina :P
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:42:46 #234
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_85344202
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:30 schreef Laysa het volgende:

[..]

:D O+ Dies net zo min een mager katje als mijn Mina :P
gelukkig niet nee, dit is de poezel die vorig jaar rond deze tijd anderhalve week ziek vermist was, uiteindelijk gevonden is en dankzij lieve FOK!kers weer op de been is geholpen door ons te helpen met de rekening van de DA O+

helemaal vermagerd weer gevonden, dus dat ze nu een ietwat forse poes is, dat boeit niet, volgens de DA is het nog net gezond (maar volgens mij is dat niet helemaal waar :') ) maar goed 14 jaar dan is het net als ouwe mensen, je moet ze niet te veel willen veranderen maar genieten van het feit dat ze er nog zijn O+
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_85344385
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:42 schreef Klonk het volgende:

[..]



gelukkig niet nee, dit is de poezel die vorig jaar rond deze tijd anderhalve week ziek vermist was, uiteindelijk gevonden is en dankzij lieve FOK!kers weer op de been is geholpen door ons te helpen met de rekening van de DA O+

helemaal vermagerd weer gevonden, dus dat ze nu een ietwat forse poes is, dat boeit niet, volgens de DA is het nog net gezond (maar volgens mij is dat niet helemaal waar :') ) maar goed 14 jaar dan is het net als ouwe mensen, je moet ze niet te veel willen veranderen maar genieten van het feit dat ze er nog zijn O+
Wat kan fok toch een fijne gemeenschap zijn O+ Wat fijn dat jouw poezel zo goed weer is opgeknapt :*
En mijn mina is gewoon een kat met aanleg tot molligheid....ze kent geen grenzen qua eten...als je er een bak voer neerzet moet die leeg...Zo was ze al als kitten en ik heb het haar nooit kunnen afleren....ze ziet er niet uit of dat ze dr onder lijdt.... ;)
pi_85346949
Ok ik heb even dringend jullie hulp nodig, want mn vriendin staat op het punt haar kitten weg te doen. Vanwege een probleem wat in mijn ogen opgelost kan worden.
Haar kitten is nu een week of 7 oud. Maar ze vindt elke keer drolletjes overal. Ze is totaal radeloos en weet niet meer wat ze er mee aan moet :{ nu heeft ze het idee om kitten weg te doen..maar dat vind ik zo zonde :{
Kan het er aan liggen dat ze houtkorrels gebruikt, en iedere dag de kattenbak verschoont (echt helemaal he ) ? Ik heb gezegd dat ze beter grind kan gebruiken, en dat de drollen er zsm uithalen ook goed is. En dat ze het beste om de paar dagen de kattenbak kan verschonen. Ik neem zo aan dat als het grind er even in zit de kitten dan de bak sneller associeert met behoefte doen.
Wij hebben hier thuis al 10 jaar katten, we hebben het altijd op deze manier gedaan en nooit problemen gehad.
Ik stel jullie hulp en tips erg op prijs :Y
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_85347636
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:40 schreef DjinN het volgende:
Ok ik heb even dringend jullie hulp nodig, want mn vriendin staat op het punt haar kitten weg te doen. Vanwege een probleem wat in mijn ogen opgelost kan worden.
Haar kitten is nu een week of 7 oud. Maar ze vindt elke keer drolletjes overal. Ze is totaal radeloos en weet niet meer wat ze er mee aan moet :{ nu heeft ze het idee om kitten weg te doen..maar dat vind ik zo zonde :{
Kan het er aan liggen dat ze houtkorrels gebruikt, en iedere dag de kattenbak verschoont (echt helemaal he ) ? Ik heb gezegd dat ze beter grind kan gebruiken, en dat de drollen er zsm uithalen ook goed is. En dat ze het beste om de paar dagen de kattenbak kan verschonen. Ik neem zo aan dat als het grind er even in zit de kitten dan de bak sneller associeert met behoefte doen.
Wij hebben hier thuis al 10 jaar katten, we hebben het altijd op deze manier gedaan en nooit problemen gehad.
Ik stel jullie hulp en tips erg op prijs :Y
Hoe lang heeft je vriendin haar kitten al? Als je hem zindelijk wil maken moet je hem na elke maaltijd even op de bak zitten. Ik ben pleegmama voor kittens en ik gebruik ook houtkorrels voor de kittens omdat die erbij zaten. Ze gaan echter veel liever op mijn eigen kattenbakken met grind. Ze zou iig het grind kunnen proberen. Beetje zonde om nu al zo snel het kitten weg te doen ipv er wat moeite voor te doen zodat het probleem opgelost wordt.
Haar kitten was nog heel jong toen ze bij je vriendin kwam wonen?
pi_85347912
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:57 schreef Oognip het volgende:

[..]

Hoe lang heeft je vriendin haar kitten al? Als je hem zindelijk wil maken moet je hem na elke maaltijd even op de bak zitten. Ik ben pleegmama voor kittens en ik gebruik ook houtkorrels voor de kittens omdat die erbij zaten. Ze gaan echter veel liever op mijn eigen kattenbakken met grind. Ze zou iig het grind kunnen proberen. Beetje zonde om nu al zo snel het kitten weg te doen ipv er wat moeite voor te doen zodat het probleem opgelost wordt.
Haar kitten was nog heel jong toen ze bij je vriendin kwam wonen?
Ja, ik heb ook gezegd dat ze het grind kan proberen. Maar nu zit ze nog steeds met die houtskorrels :{ En ik heb ook gezegd dat ze hem et beste om de zoveel tijd ff op de kattenbak kan zetten. Krijg ook niet echt duidelijk antwoord van haar of ze mijn tips heeft opgevolgd, of op z'n minst geprobeerd heeft. Ik vind het ook erg zonde dat ze hem nu al weg wil doen. Het is dat ik 2 katten hier heb (die elkaar niet verdragen, maar dat is weer een ander verhaal :') ), anders had ik em zo in huis genomen. Tis een prachtig mooi beestje. Zwart katje met witte pootjes en een wit kinnetje O+
Kitten was ongeveer 6 weken toen ze bij haar kwam als ik het goed heb, maar dat lijkt me niet te jong ofzo. Ze heeft hem nu een kleine 2 weken.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:09:04 #239
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_85348074
valeriaandruppels bij de drogisterij kopen en die in de bak druppelen, de gemiddelde kat gaat de bak dan aanbidden als een katholiek de Sint Pieter in Rome.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_85348151
Een kiten van 7(!) weken weg willen doen omdat hij nog niet helemaal zindelijk is?? |:(
Spoort die vriendin van jou wel helemaal?? :(
Sorry hoor maar dat is te belachelijk voor woorden!

Een kitten kun je het best geregeld op de bak zetten, na het spelen, na het slapen, na het eten enzo
En natuurlijk als je ziet dat hij zn behoefte ergens doet, poes optillen en op de bak zetten.
Volgens mij maakt de vulling van de bak niet zozeer uit alleen na elke plasje of zo de bak helemaal schoonmaken lijkt me geen goed idee. Buiten dat er dan niet echt een "eigen" lucht aankomt, krijg je later een heel verwende kat die je geen middag alleen kan laten omdat hij/zij niet op een gebruikte bak wil.

Ik wens jullie veel succes......
pi_85348152
Ik vind 6 weken best jong en het kan dus goed zijn dat het kitten nog niet helemaal zindelijk is.
Vaak zat op de kattenbak zetten.
Ruikt hij/zij wel goed?
pi_85348168
Als je vriendin dat niet wil proberen is ze die kitten niet waard. Desnoods brengt ze hem hier naar toe want dit vind ik echt zielig. Waar woont ze?
pi_85348169
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:09 schreef Klonk het volgende:
valeriaandruppels bij de drogisterij kopen en die in de bak druppelen, de gemiddelde kat gaat de bak dan aanbidden als een katholiek de Sint Pieter in Rome.
Hmm die heb ik nog niet gehoord :) Ga het meteen aan haar doorgeven!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_85349237
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:11 schreef Lotjuh het volgende:
Een kiten van 7(!) weken weg willen doen omdat hij nog niet helemaal zindelijk is?? |:(
Spoort die vriendin van jou wel helemaal?? :(
Sorry hoor maar dat is te belachelijk voor woorden!

Een kitten kun je het best geregeld op de bak zetten, na het spelen, na het slapen, na het eten enzo
En natuurlijk als je ziet dat hij zn behoefte ergens doet, poes optillen en op de bak zetten.
Volgens mij maakt de vulling van de bak niet zozeer uit alleen na elke plasje of zo de bak helemaal schoonmaken lijkt me geen goed idee. Buiten dat er dan niet echt een "eigen" lucht aankomt, krijg je later een heel verwende kat die je geen middag alleen kan laten omdat hij/zij niet op een gebruikte bak wil.

Ik wens jullie veel succes......
Ik geef je helemaal gelijk, ben het totaal met je eens.
Heb haar verteld dat ze niet rationeel denkt, omdat ze het niet meer trekt. Heb haar ook precies de dingen gezegd die jij me nu verteld.
Vraag me alleen af of er dingen zijn die ik ben vergeten. Ze is zo stronteigenwijs :{ Ik zit mezelf echt op te vreten hier :X
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_85350138
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:39 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ik geef je helemaal gelijk, ben het totaal met je eens.
Heb haar verteld dat ze niet rationeel denkt, omdat ze het niet meer trekt. Heb haar ook precies de dingen gezegd die jij me nu verteld.
Vraag me alleen af of er dingen zijn die ik ben vergeten. Ze is zo stronteigenwijs :{ Ik zit mezelf echt op te vreten hier :X
Waar woont zij dan als ik vragen mag? Kun jij die kitten niet in bescherming nemen door wel het goede grind te kopen en zorgen dat ze zindelijk wordt?
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:25:52 #246
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_85351124
inderdaad, als je geen geduld hebt neem je maar geen kitten.

ik zou zelf nl ook wel een kitten willen, bij de kat die ik al heb, maar ben ook niet genoeg thuis om zo'n kleintje op te voeden en heb denk ik ook niet echt het geduld. dus geen kitten. jammer voor mij, maar het gaat niet om mij, zo'n beestje moet een goed huis hebben, dat gaat voor!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_85351401
Als een kitten wat langer bij de moeder blijft is het over het algemeen zindelijk. Vaak neemt indien aanwezig een oudere kat in het gezin de opvoed taak deels over.
Voor mij was altijd de ondankbare taak alle katten in huis weer duidelijk te maken dat ze niet op het aanrecht ed mochten.

Ik het het idee dat dit kittentje iets te jong bij mams is weggehaald en daardoor nog niet alles weet. Er is geen andere kat aanwezig?
pi_85362387
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 01:30 schreef tonja het volgende:

[..]

Op een katveilig balkon :)
Veiligheid boven alles. Overigens hadden ze maar 1 verdieping kunnen vallen, als het net er niet hangt, maar ik wil ze niet kwijt dus dan maar zo. En ze vinden het zo lekker op het balkon, lekker buiten, nu met nog meer plankjes met kunstgras aan de muur kunnen ze lekker klimmen en buiten kijken.

Enne, voor DjinN, denk dat de meeste tips hier wel genoemd zijn, dus die moet je je vriendin zeker laten proberen. En ook heel veel geduld. En wat betreft de houtskorrels die ze nog heeft, daar kan ze vast wel iemand anders blij mee maken, en anders zet ze het maar op marktplaats. Beetje jammer dat dat dan als reden wordt gegeven om maar geen andere korrels te kopen. Lijkt me sterk dat ze voor 1 kitten d'r hele schuur vol heeft liggen.

Ik weet niet of het nog steeds is, maar ik had van het weekend de 2e zak halve prijs, Kitty Friend bij de Boerenbond, heb er maar gelijk 4 gehaald.
pi_85362842
Jezus, wat heb ik een hekel aan mensen die zo met dieren omgaan! Waarom denken sommige mensen niet na over de gevolgen wanneer ze een dier in huis halen...je vriendin verdient dit poesje niet.

Er zijn al verschillende goede tips gegeven en ik hoop dan ook dat je vriendin snel inziet dat ze op het punt staat een onschuldig wezentje de deur uit te schoppen zonder geldige reden. Het klinkt alsof jij wel om dieren geeft dus koop desnoods nieuw grind voor haar of neem het kitten een tijdje in huis om hem/haar zindelijk te maken.


quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:40 schreef DjinN het volgende:
Ok ik heb even dringend jullie hulp nodig, want mn vriendin staat op het punt haar kitten weg te doen. Vanwege een probleem wat in mijn ogen opgelost kan worden.
Haar kitten is nu een week of 7 oud. Maar ze vindt elke keer drolletjes overal. Ze is totaal radeloos en weet niet meer wat ze er mee aan moet :{ nu heeft ze het idee om kitten weg te doen..maar dat vind ik zo zonde :{
Kan het er aan liggen dat ze houtkorrels gebruikt, en iedere dag de kattenbak verschoont (echt helemaal he ) ? Ik heb gezegd dat ze beter grind kan gebruiken, en dat de drollen er zsm uithalen ook goed is. En dat ze het beste om de paar dagen de kattenbak kan verschonen. Ik neem zo aan dat als het grind er even in zit de kitten dan de bak sneller associeert met behoefte doen.
Wij hebben hier thuis al 10 jaar katten, we hebben het altijd op deze manier gedaan en nooit problemen gehad.
Ik stel jullie hulp en tips erg op prijs :Y
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:56:07 #250
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_85364923
Ik krijg donderdag ook 2 terroristjes in huis O+
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')