abonnement Unibet Coolblue
pi_84191137
Vorige topics:
Deel 1|Deel 2|Deel 3|Deel 4|Deel 5|Deel 6|Deel 7|Deel 8|Deel 9|Deel 10| Deel 11|Deel 12|Deel 13|Deel 14|Deel 15|Deel 16|Deel 17|Deel 18|Deel 19|Deel 20 Deel 21|Deel 22|Deel 23|Deel 24|Deel 25|Deel 26|Deel 27|Deel 28|Deel 29|Deel 30 Deel 31|Deel 32|Deel 33|Deel 34|Deel 35|Deel 36|Deel 37|Deel 38|Deel 39|Deel 40 Deel 41|Deel 42|Deel 43|Deel 44|Deel45|Deel 47|Deel 48|Deel 49|Deel 50 |Deel 51|Deel 52|Deel 53|deel 54|deel 55|deel 56|deel 57|Deel 58

Foto's:
Zie hier de foto's van Sugar.
Zie hier de foto's van Brighteyes en stinkie.
Zie hier de foto's van Memmel en Johan.
Zie hier de foto's van Slasher.
Zie hier de foto's van iamredleader en Tinuviel.
Zie hier de foto's van Slaapmeisje.
Zie hier de foto's van cloarie.
Zie hier en hier de foto's van leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van TARAraboemdijee en freecell.
Zie hier de foto's van Bert en Troel.
Zie hier de foto's van ranzige_pad. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Joene.
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman.
Zie hier de foto's van Pluisje en Rickmans.
Zie hier de foto's van Sjimz.
Zie hier en hier de foto's van Fannetje.
Zie hier en hier de foto's van Levitation.
Zie hier de foto's van Patries86 & Kixass.
Zie hier de foto's van J-Net.
Zie hier de foto's van Pure-Poison.
Zie hier de foto's van Rekkie.
Zie hier de foto's van Tessie.
Zie hierde foto's van Hi_flyer.
Zie hier de foto's van Ethereal.
Zie hier en hier en hier de foto's van bigbird.
Zie hier de foto's van Ethereal.
Zie hier de foto's van Rewimo.
Zie hier de foto's van nelisb.
Zie hier de foto's van macrony.
Zie hier de foto's van IJzercookie.
Zie hier de foto's van Vicky.
Zie hier de foto's van Zoeperzazke en wwwer.
Zie hier de foto's van Mickeys.
Zie hier de foto's van aussieaussie.
Zie hier de foto's van avw1982.
Zie hier de foto's van teamlead en droomvrouwtje
Zie hier de foto's van gothic-blackie
ZIe hier de foto's van Bla_Bla_Bla
Zie hier de foto's van avotar
Zie hier de foto's van Innepin

Eerst volgende bruiloft is van: 22-07-2010: motorbloempje

Data in 2010/2011

22-07-2010: motorbloempje
24-07-2010: Mr_Moon
30-07-2010: Razztwizzle & Neusaap
15-09-2010: Sanne & MuadDib
06-05-2011: Raissa & Milanese
11-05-2011: CyclingGirl & cuckold

Trouw linkjes:
9lover.com
anastasi.nl
atelierdiagonal.es
backstage-bakery.nl
blacktie.nl
bridalnetwork.nl
bruidsmode-marieke.nl (tweedehands bruidsmode)
chameleonbride.co.uk
china-eshop.net
conamore.it (voor als je een weddingplanner in Italië nodig hebt)
designyourwedding.nl
gabre.nl
galleries.weddingchannel.com
idoido.nl
ihr-trauring-juwelier.de (betaalbare trouwringen)
hetoriginelekado.nl
kennethpool.com
kleinfeldbridal.com
linearaffaelli.be
lindsayfleming.com (Celtic & Medieval Bridal Designers)
pronovias.com
manuelmota.es
newstyling.nl
perfectetrouwdag.nl
peterlangner.it
rembo-styling.com
rederijthor.nl
sanpatrick.com
sinceritybridal.com
sweetheartgowns.com
theknot.com
theperfectwedding.nl
trendjuwelier.nl
trouweninderegio.nl
trouwpost.nl
verawangonweddings.com
weddingstylemagazine.com
whiteone.es
zaragozatrouwringen.nl

De op in de wiki. Als je een nieuw topic opent, pas dan gelijk even de wiki aan

Post hier je verhalen, foto's, vragen en meer!

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 18-07-2010 20:49:23 ]

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_84191147
en de LAPO:
quote:
Ohh..

we gaan vandaag kijken naar (mijn) favoriete trouwlokatie.
Spannend allemaal!
Ik hoop dat het niet tegenvalt en ik het niet verheerlijkt heb.
Als het wat is meteen goede offertes aanvragen, want de kosten zijn in m'n raming flink fors!
Hopelijk kunnen we daar nog wat aan doen

Ik ben benieuwd!
*spannend!*

ohh.. en alle net getrouwde bruidjes.. gefeliciteerd!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 18 juli 2010 @ 09:58:02 #3
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84191335
quote:
Op zondag 18 juli 2010 09:32 schreef Barretje80 het volgende:
en de LAPO:
[..]


Veel plezier
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84191951
Meldt.

22 September a.s. gaan we trouwen in Argao (de Filipijnen)

Locatie: St. Michael the Archangel Church (Argao, Cebu)



Mijn allerliefste:



pi_84191995
ik ben de volgende!
Ja doei.
pi_84192027
quote:
Op zondag 18 juli 2010 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben de volgende!
Donderdag al
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_84192210
nog 4 nachtjes
Ja doei.
pi_84192214
SPannend !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 18 juli 2010 @ 11:05:54 #9
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_84192234
Wij zijn gewoon al 2 maanden getrouwd!

Veel plezier motorbloemoje! Tis een cliché, maar wel waar: vergeet niet te genieten, tis voorbij voor je het weet
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_84192290
gáát helemaal goed komen.. we zijn zo relaxed! totaal niet zenuwachtig en weten zéker dat alles goed is geregeld.. enige waar we echt op hopen is 'geen kutweer'
Ja doei.
  zondag 18 juli 2010 @ 11:14:38 #11
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_84192389
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
gáát helemaal goed komen.. we zijn zo relaxed! totaal niet zenuwachtig en weten zéker dat alles goed is geregeld.. enige waar we echt op hopen is 'geen kutweer'
Ach, de dag zelf boeit je dat ook niet meer. Wij hadden regen en we hebben volgens mij van alle gasten welngehoord " goh, jammer van het weer he" .... Terwijl het ons echt niet interesseerde op dat moment
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zondag 18 juli 2010 @ 11:27:43 #12
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_84192660
Ja, ik weet dat het onze beurt nog niet was/is, maar wij zijn gisteren voor de wet getrouwd.... Volgende week feest!
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_84193258
Mag ik ook in het lijstje in de OP? Op 30 juli a.s. met Neusaap

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2010 11:55:22 ]
  zondag 18 juli 2010 @ 11:56:52 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_84193312
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:54 schreef Razztwizzle het volgende:
Mag ik ook in het lijstje in de OP? Op 30 juli a.s. met Neusaap
en MuadDib en ik willen er graag in voor 15 september.


[ Bericht 13% gewijzigd door Sanne op 18-07-2010 12:04:45 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_84193508
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:14 schreef teamlead het volgende:

[..]

Ach, de dag zelf boeit je dat ook niet meer. Wij hadden regen en we hebben volgens mij van alle gasten welngehoord " goh, jammer van het weer he" .... Terwijl het ons echt niet interesseerde op dat moment

nou, we gaan barbecue-en en dat doet het meestal net wat beter als 't droog is
Ja doei.
pi_84193560
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:27 schreef Mr_Moon het volgende:
Ja, ik weet dat het onze beurt nog niet was/is, maar wij zijn gisteren voor de wet getrouwd.... Volgende week feest!

stiekem alvast gefeliciteerd dan
Ja doei.
pi_84202089
quote:
Op zondag 18 juli 2010 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben de volgende!
Gefeliciteerd alvast
  zondag 18 juli 2010 @ 17:00:21 #18
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_84202637
quote:
Op zondag 18 juli 2010 16:46 schreef Tahiti het volgende:

[..]

Gefeliciteerd alvast
Ohh Thahiti spannend trouwen in het buitenland!
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken!

Er is hier ook iemand die in Afrika gaat trouwen, toch?

En alvast gefeliciteerd motorbloempje
  zondag 18 juli 2010 @ 17:26:51 #19
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_84203522
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:56 schreef Sanne het volgende:

[..]

en MuadDib en ik willen er graag in voor 15 september.
[ link | afbeelding ]
1 maand en 4 weken Dat schiet op
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_84203710
dank allen! En ook welkom hier Tahiti!

Elvy gaat idd in Afrika trouwen.

en de OP is aangepast
Ja doei.
  zondag 18 juli 2010 @ 17:39:30 #21
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_84203879
Ik ga op vrijdag 10 september trouwen

13:30 in het gemeenthuis
daarna foto's maken in de duinen met de trouwauto (Ferrari )

17:00 bbq-en op het strand

vanaf 20:00 feest in een strandtent
pi_84203914
gefeliciteerd!

En ik zou je ondertitel even aanpassen !
Ja doei.
  zondag 18 juli 2010 @ 17:49:48 #23
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_84204213
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
gefeliciteerd!

En ik zou je ondertitel even aanpassen !
Thanks !

en zal ik idd doen
pi_84207082
Wij trouwen inderdaad in Afrika ( Kenia).
Gisteren de hele dag rondgesjeesd en alternatieve locaties bekeken. Het is vooral even een kwestie van het plaatje dat ik in mijn hoofd had veranderen, want het grote voordeel is dat het hier eigenlijk overál prachtig is. (Ook wel weer eens goed soms om je dat te realiseren!) In geval van nood kunnen we altijd nog gewoon hier thuis trouwen, ook helemaal niets mis mee. Maar eigenlijk willen we iets anders.
De locatie die we nu op het oog hebben zou ook mooi zijn denk ik. En in ieder geval denken ze mee en lijken ze een realistisch beeld te hebben van wat er wel en niet mogelijk is. Nu even de offerte af wachten.

Hier zeker geen huwelijkse voorwaarden, de gemeenschap van goederen is juist de reden om te trouwen. Onze situatie is ongeveer zoals wat Barretje beschreef. Als je in het buitenland woont is het haast onmogelijk gebleken (voor ons althans, maar ook wat we om ons heen zien) om beiden een gelijkwaardige carriere met bijbehorend salaris te hebben. Niet helemaal eerlijk vinden wij dat één van de twee zijn/haar cariere kansen opgeeft zonder daarvoor evt gecompenseerd te worden.

Tahiti en Tha Flash welkom hier en gefeliciteerd, ik ben erg beniewd naar jullie verhalen!

En ik kan even niet meer vinden wie het nu was die alvast getrouwd was maar het feest nog te goed had? In ieder geval van harte gefeliciteerd!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_84208605
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:00 schreef Niara het volgende:Ohh Thahiti spannend trouwen in het buitenland!
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken!
Hehe ja het is nogal een geregel en gedoe, maar het ziet er naar uit dat het gewoon gaat lukken
quote:
Op zondag 18 juli 2010 19:36 schreef elvy het volgende:Tahiti en Tha Flash welkom hier en gefeliciteerd, ik ben erg beniewd naar jullie verhalen!
Ja, het is pas over twee maanden en als er belangstelling is wil ik best mijn ervaringen en avontuur delen over mijn huwelijk (traditioneel Filipijns katholiek) maar first things first, er gaan fokkers eerder trouwen en ik zie deze reeks vandaag pas voor het eerst dus ga eerst even inlezen
pi_84209512
Moblo, misschien kan jij biancavia uit het lijstje halen? Zij zijn al getrouwd zei ze in het vorige topic..
pi_84209991
done
Ja doei.
  zondag 18 juli 2010 @ 21:07:43 #28
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_84210662
quote:
Op zondag 18 juli 2010 19:36 schreef elvy het volgende:

Tahiti en Tha Flash welkom hier en gefeliciteerd, ik ben erg beniewd naar jullie verhalen!

wat wil je weten ?
pi_84211909
quote:
Op zondag 18 juli 2010 19:36 schreef elvy het volgende:
Hier zeker geen huwelijkse voorwaarden, de gemeenschap van goederen is juist de reden om te trouwen. Onze situatie is ongeveer zoals wat Barretje beschreef. Als je in het buitenland woont is het haast onmogelijk gebleken (voor ons althans, maar ook wat we om ons heen zien) om beiden een gelijkwaardige carriere met bijbehorend salaris te hebben. Niet helemaal eerlijk vinden wij dat één van de twee zijn/haar cariere kansen opgeeft zonder daarvoor evt gecompenseerd te worden.

En ik kan even niet meer vinden wie het nu was die alvast getrouwd was maar het feest nog te goed had? In ieder geval van harte gefeliciteerd!
Elvy, veel succes met de voorbereidingen in Kenia.
Ik lees nu dat jij om dezelfde reden zal gaan trouwen als wij afgelopen jaar hebben gedaan. Wij gaan 'expatten' en ik geef mijn baan volledig op. Wij zijn in januari voor de wet getrouwd en hebben in mei een feest in Schotland gegeven.

[sorry, twas al weer heel lang geleden dat ik hier een kijkje had genomen. Aan alle andere bruiden-to-be: veel succes met de voorbereidingen toegewenst en veel genieten op de dag zelf!]
Never assume that loud is strong and quiet is weak.
It’s the lion’s silence that signals danger not his roar.
pi_84211972
quote:
Op zondag 18 juli 2010 21:36 schreef Essebes het volgende:

[..]

Elvy, veel succes met de voorbereidingen in Kenia.
Ik lees nu dat jij om dezelfde reden zal gaan trouwen als wij afgelopen jaar hebben gedaan. Wij gaan 'expatten' en ik geef mijn baan volledig op. Wij zijn in januari voor de wet getrouwd en hebben in mei een feest in Schotland gegeven.

maar hoe hebben jullie dat dan met de huwelijkse voorwaarden geregeld??

Dat je lief je (hopelijk gebeurd het niet) je nog zoveel jaar een vergoeding moet geven omdat je hem achterna gegaan bent??

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_84222845
welke dingen we wilden weten vroegen Tahiti en Tha flash, nou gewoon de dingen die we hier in dit topic zoal bespreken, welke voorbereidingen ben je mee bezig, welke ideeën heb je allemaal, waar loop je zoal tegen aan?

Tot nu toe dachten we eigenlijk altijd dat trouwen niet nodig zou zijn, dat we het ook 'zo' wel zouden kunnen regelen. In Nederland hadden we bijvoorbeeld ook samen een koophuis. Dit is nu de tweede keer dat we in het buitenland wonen samen, en hoewel ik zelf ook een werkvergunning heb en dus niet hoef te trouwen om als 'dependent' hier te mogen zijn, begint het financieel nu een ander verhaal te worden. Wij trouwen eigenlijk vooral met het oog op 'wat als er iets (overlijden) met de kostwinnaar gebeurd.'
Hoewel ik dus wel werk hier stelt mijn salaris (nog?) niet zo veel voor. En om allerlei redenen zijn in de loop van de jaren mijn Nederlandse bankrekeningen allemaal opgezegd, en staat ons spaargeld dus legaal gezien allemaal op mijn lief zijn naam. Stel hij rijdt morgen een ravijn in dan heb ik in principe nergens recht op. terwijl het het spaargeld van ons samen is, bijvoorbeeld van de verkoop van het koophuis dat we dus samen gekocht hadden.
Met contracten en testamenten in zowel Nederland als hier zou het wel mogelijk zijn om alles vast te laten leggen zonder te 'moeten' trouwen, maar dat is een héél geregel, en als je dan naar een ander land verhuisd begint dat weer opnieuw. Uiteindelijk vonden wij trouwen dus toch de meest eenvoudige en duidelijke oplossing.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  maandag 19 juli 2010 @ 08:28:42 #32
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_84223373
quote:
Op maandag 19 juli 2010 07:09 schreef elvy het volgende:
welke dingen we wilden weten vroegen Tahiti en Tha flash, nou gewoon de dingen die we hier in dit topic zoal bespreken, welke voorbereidingen ben je mee bezig, welke ideeën heb je allemaal, waar loop je zoal tegen aan?
Het enige ding waar we nu nog mee bezig zijn is de kaart de lay-out is klaar alleen nog even foto's van ons erop.
De kaart word gemaakt door de zus van mijn lief ( styliste ).

En voor op het feest moet ik nog even geluid regelen, als in speakers en een dubbele cd-drive, gelukkig kan ik dit van mijn buurman lenen die dit professioneel verhuurd.

Wij trouwen niet echt om een specifieke reden maar we vonden de tijd er rijp voor, we wonen nu 8 jaar samen en zijn al 10 jaar bij elkaar.
pi_84224244
quote:
Op zondag 18 juli 2010 21:38 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

maar hoe hebben jullie dat dan met de huwelijkse voorwaarden geregeld??

Dat je lief je (hopelijk gebeurd het niet) je nog zoveel jaar een vergoeding moet geven omdat je hem achterna gegaan bent??
Wij hebben in januari inderdaad huwelijkse voorwaarden geregeld, maar die houden bij ons in: een volledige gemeenschap van goederen. Onze reden voor de huwelijkse voorwaarden was dat wij een specifieke rechtskeuze wilden maken. Wij willen specifiek dat (indien mogelijk) het Nederlands recht wordt toegepast op ons. De enige manier om dit te doen was het vastleggen van huwelijkse voorwaarden.

Noem me misschien naïef, maar we zijn inmiddels 18,5 jaar bij elkaar, en sinds 1995 met een soort van gemeenschap van goederen (via onze toenmalig samenlevingsovereenkomst). De vastleggingen die we nu gedaan hebben zijn dan ook voornamelijk gericht op een mogelijk overlijden.

Ik heb nog steeds goede hoop ook in Kazachstan aan het werk te kunnen, vandaar dat we hier geen specifieke regelingen voor hebben opgenomen.
Never assume that loud is strong and quiet is weak.
It’s the lion’s silence that signals danger not his roar.
pi_84224320
quote:
Op maandag 19 juli 2010 09:25 schreef Essebes het volgende:

[..]

Wij hebben in januari inderdaad huwelijkse voorwaarden geregeld, maar die houden bij ons in: een volledige gemeenschap van goederen. Onze reden voor de huwelijkse voorwaarden was dat wij een specifieke rechtskeuze wilden maken. Wij willen specifiek dat (indien mogelijk) het Nederlands recht wordt toegepast op ons. De enige manier om dit te doen was het vastleggen van huwelijkse voorwaarden.

Noem me misschien naïef, maar we zijn inmiddels 18,5 jaar bij elkaar, en sinds 1995 met een soort van gemeenschap van goederen (via onze toenmalig samenlevingsovereenkomst). De vastleggingen die we nu gedaan hebben zijn dan ook voornamelijk gericht op een mogelijk overlijden.

Ik heb nog steeds goede hoop ook in Kazachstan aan het werk te kunnen, vandaar dat we hier geen specifieke regelingen voor hebben opgenomen.
hmm ik vind 18,5 jaar niet meer naief hoor.!
wij zijn (pas) 2 jaar bij elkaar.. we weten wel dat DIT het is.. maar toch.. hebben allebei in onze vorige relatie een huis moeten verkopen omdat die over ging en dat ging ook niet zonder horten en stoten.. dus vandaar.

en Lees ik het nou goed hierboven, dat als je in "normale" gemeenschap van goederen zou trouwen dat dat niet overal op de wereld hetzelfde is?

Mja.. een langstlevenden contract lijkt mij idd ook erg handig, mocht de kost winnaar komen te overlijden.
Ik zit alleen in m'n maag met de regeling bij een schieding. ( ohhh wat naar als je aan trouwen denkt!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Barretje80 op 19-07-2010 09:41:07 ]

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_84224331
-edit-
geqoute ipv ge-edit

[ Bericht 94% gewijzigd door Barretje80 op 19-07-2010 09:41:39 ]

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 19 juli 2010 @ 10:18:38 #36
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84225297
Denken jullie dat het handig is om iets vast te leggen dat beide partners procentueel bijdragen aan de vaste lasten. Dus stel mijn vriend en ik werken beiden 80 uur waarin we ongeveer evenveel verdienen (dit is vrij aannemelijk dat dat het geval gaat zijn), dan betalen we dus ook ieder 50% van bv de huur. Dus ieder 300 euro. Stel we krijgen kinderen en ik ga daardoor nog maar 20 uur werken, dan draag ik nog maar 1/3e bij aan de vaste lasten en vriendlief 2/3e, dus ik 200 euro en hij 400 euro.

We hebben dit systeem tot nu toe altijd onafgesproken gehad, maar vraag me af of het handig is om vast te leggen. Mocht je in een moddersmijtscheiding verzeilen dat de een de ander niet kan verwijten te hebben geleefd op zijn geld.

En mijn vriend vraagt zich af of het trouwen onder huwelijkse voorwaarden nog voor/ nadelen kan hebben voor het kopen van een huis. Iemand enig idee?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84225481
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:18 schreef Chanty het volgende:
Denken jullie dat het handig is om iets vast te leggen dat beide partners procentueel bijdragen aan de vaste lasten. Dus stel mijn vriend en ik werken beiden 80 uur waarin we ongeveer evenveel verdienen (dit is vrij aannemelijk dat dat het geval gaat zijn), dan betalen we dus ook ieder 50% van bv de huur. Dus ieder 300 euro. Stel we krijgen kinderen en ik ga daardoor nog maar 20 uur werken, dan draag ik nog maar 1/3e bij aan de vaste lasten en vriendlief 2/3e, dus ik 200 euro en hij 400 euro.

We hebben dit systeem tot nu toe altijd onafgesproken gehad, maar vraag me af of het handig is om vast te leggen. Mocht je in een moddersmijtscheiding verzeilen dat de een de ander niet kan verwijten te hebben geleefd op zijn geld.

En mijn vriend vraagt zich af of het trouwen onder huwelijkse voorwaarden nog voor/ nadelen kan hebben voor het kopen van een huis. Iemand enig idee?
Voor mij is dit wat huwelijkse voorwaarden dan weer zo klaar als een klontje.. zolang we samen zijn mag hij prima van mijn geld leven Dat is ook wat een huwelijk is..
Maar als we uit elkaar gaan heeft hij geen recht op het huis wat ik nu ( in mijn eentje) gekocht heb. we gaan er vanuit dat we daar nog 5 jaar wonen en dat we daarna gaan expatten. omdat ik dan de hoofdverdiener ben, los ik het huis af ( nu ook 2/3 ik, 1/3 hij). Tuurlijk krijgt hij alles wat hij wil maar dat huis los IK af.. dus daar krijgt hij niks van..
Mochten we tegen die tijd ook nog een huis of andere dingen samen gekocht hebben dan wordt DAT wel gesplit.

Dus voor mij: om het inkomensverschil te compenseren krijg ik het huidige huis.

Omdat ik degene ben die het meest verdien en de kost winnaar zal zijn heb ik er dus een andere visie op.. ik zou ook graag jullie visie horen van de andere kant ( niet degene zijn die de kost winnaar is) en waarom je er dan voor kiest dat ALLES gedeeld word bij een scheiding.. is dat ter compensatie van het feit dat je niet zelf geld hebt kunnen verdienen??

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_84225864
quote:
Op maandag 19 juli 2010 09:31 schreef Barretje80 het volgende:

[..]
en Lees ik het nou goed hierboven, dat als je in "normale" gemeenschap van goederen zou trouwen dat dat niet overal op de wereld hetzelfde is?

Mja.. een langstlevenden contract lijkt mij idd ook erg handig, mocht de kost winnaar komen te overlijden.
Ik zit alleen in m'n maag met de regeling bij een schieding. ( ohhh wat naar als je aan trouwen denkt!!
inderdaad is het nederlandse gemeenschap van goederen redelijk uniek, zie bijv. deze link met wat halen en ogen::
http://www.gmw.nl/weblog/(...)erlandse-expats.html

wij gaan nu voor 4 jaar naar het buitenland en wilden de rechtskeuze (voor NL) goed vastgelegd hebben, vandaar.
Never assume that loud is strong and quiet is weak.
It’s the lion’s silence that signals danger not his roar.
  maandag 19 juli 2010 @ 10:47:46 #39
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84226078
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:25 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Voor mij is dit wat huwelijkse voorwaarden dan weer zo klaar als een klontje.. zolang we samen zijn mag hij prima van mijn geld leven Dat is ook wat een huwelijk is..
Maar als we uit elkaar gaan heeft hij geen recht op het huis wat ik nu ( in mijn eentje) gekocht heb. we gaan er vanuit dat we daar nog 5 jaar wonen en dat we daarna gaan expatten. omdat ik dan de hoofdverdiener ben, los ik het huis af ( nu ook 2/3 ik, 1/3 hij). Tuurlijk krijgt hij alles wat hij wil maar dat huis los IK af.. dus daar krijgt hij niks van..
Mochten we tegen die tijd ook nog een huis of andere dingen samen gekocht hebben dan wordt DAT wel gesplit.

Dus voor mij: om het inkomensverschil te compenseren krijg ik het huidige huis.

Omdat ik degene ben die het meest verdien en de kost winnaar zal zijn heb ik er dus een andere visie op.. ik zou ook graag jullie visie horen van de andere kant ( niet degene zijn die de kost winnaar is) en waarom je er dan voor kiest dat ALLES gedeeld word bij een scheiding.. is dat ter compensatie van het feit dat je niet zelf geld hebt kunnen verdienen??
Helemaal mee eens, dat is het voor ons ook, zelfs al zonder huwelijk en ik kan me ook haast niet voorstellen dat ik er ooit anders over zal denken (of mijn vriend). Maar je weet het niet. Niemand die gaat trouwen denkt er waarschijnlijk aan dat ze met een hoop gezeik uit elkaar zullen gaan waarin niemand elkaar het licht in de ogen meer gunt. Vandaar dat ik liever zoveel mogelijk moddergooipunten op voorhand uit de weg ruim

Voor de rest kan ik niet antwoorden (weet niet of je vraag specifiek aan ons was gericht) aangezien wij beiden kostwinner zullen zijn, iig tot er kinderen komen. En als die er komen zullen we beiden wat minder gaan werken, ik wel wat meer dan hij.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84226873
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:47 schreef Chanty het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, dat is het voor ons ook, zelfs al zonder huwelijk en ik kan me ook haast niet voorstellen dat ik er ooit anders over zal denken (of mijn vriend). Maar je weet het niet. Niemand die gaat trouwen denkt er waarschijnlijk aan dat ze met een hoop gezeik uit elkaar zullen gaan waarin niemand elkaar het licht in de ogen meer gunt. Vandaar dat ik liever zoveel mogelijk moddergooipunten op voorhand uit de weg ruim

Voor de rest kan ik niet antwoorden (weet niet of je vraag specifiek aan ons was gericht) aangezien wij beiden kostwinner zullen zijn, iig tot er kinderen komen. En als die er komen zullen we beiden wat minder gaan werken, ik wel wat meer dan hij.
Hmm.. zonder huwelijken heb ik al genoeg modder-gooi break-ups gehad.. vandaar dat het nu echt GOED geregeld moet worden..
quote:
Hier zeker geen huwelijkse voorwaarden, de gemeenschap van goederen is juist de reden om te trouwen. Onze situatie is ongeveer zoals wat Barretje beschreef. Als je in het buitenland woont is het haast onmogelijk gebleken (voor ons althans, maar ook wat we om ons heen zien) om beiden een gelijkwaardige carriere met bijbehorend salaris te hebben. Niet helemaal eerlijk vinden wij dat één van de twee zijn/haar cariere kansen opgeeft zonder daarvoor evt gecompenseerd te worden.
Maar hoe ga je dat compenseren dan Elvy??

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_84227847
Wij halen de 18,5 jaar ook nog niet, maar inmiddels wel 12,5, dus hier is het vastleggen van dingen/trouwen ook meer met het oog op overlijden dan op uit elkaar gaan. Hoewel je nooit kunt weten natuurlijk.

Tsja, compenseren kun je waarschijnlijk nooit, maar dat dus in ieder geval ook ná overlijden (en eventueel scheiden) duidelijk is dat, ook al heeft één van de twee wellicht jaren lang minder inkomen gehad, we beiden geinvesteerd hebben in onze spullen en spaargelden. En er dus beiden evenveel recht op hebben. (Hoewel de een dan misschien geinvesteerd heeft door betaald te werken, en de ander door minder/onbetaald dit mogelijk te maken)
Hmm.. ik merk dat ik het moeilijk vind precies uit te leggen, is het toch een beetje duidelijk?
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_84228175
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:43 schreef elvy het volgende:
Wij halen de 18,5 jaar ook nog niet, maar inmiddels wel 12,5, dus hier is het vastleggen van dingen/trouwen ook meer met het oog op overlijden dan op uit elkaar gaan. Hoewel je nooit kunt weten natuurlijk.

Tsja, compenseren kun je waarschijnlijk nooit, maar dat dus in ieder geval ook ná overlijden (en eventueel scheiden) duidelijk is dat, ook al heeft één van de twee wellicht jaren lang minder inkomen gehad, we beiden geinvesteerd hebben in onze spullen en spaargelden. En er dus beiden evenveel recht op hebben. (Hoewel de een dan misschien geinvesteerd heeft door betaald te werken, en de ander door minder/onbetaald dit mogelijk te maken)
Hmm.. ik merk dat ik het moeilijk vind precies uit te leggen, is het toch een beetje duidelijk?
Ik snap wat je probeerd uit te leggen.. Ik vind het alleen wel gevoels matig een lastig iets..
En misschien is het ook wel anders omdat ik een vrouw ben en hij een man.. andersom is het dan "normaler" ( ik ben het er niet mee eens!!) dat een vrouw voor de kinderen gaat zorgen en dus zo inderdaad het steentje bij draagt. Ik zie nog niet in hoe m'n lief dat steentje bij gaat dragen ach.. misschien ook maar eens tijd om het daar over te gaan hebben
Nog een jaar te gaan..

MoBlo.. zou je mij ook in de OP kunnen zetten, voorlopig maar "juni 2011", want de datum staat nog niet vast.. gister naar aanleiding van de omzet garantie toch maar besloten dat het een donderdag wordt

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 19 juli 2010 @ 11:55:12 #43
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84228319
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:51 schreef Barretje80 het volgende:

[..]


MoBlo.. zou je mij ook in de OP kunnen zetten, voorlopig maar "juni 2011", want de datum staat nog niet vast.. gister naar aanleiding van de omzet garantie toch maar besloten dat het een donderdag wordt
Haha bekend verhaal, daarom ook maar voor een maandag gekozen (strandtentjes hanteren zelfs op donderdag al vaak die omzetgarantie)

Zet mij en DirtyHarry er ook maar in, tenzij de gemeente niet kan op maandag 6 juni 2011, gaat die dag gewoon door Kan me niet voorstellen dat het op die datum storm loopt
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84228419
Wat is een omzetgarantie?
pi_84228433
en Progje + Kambing graag op 13 mei 2011
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_84228617
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:58 schreef progje het volgende:
en Progje + Kambing graag op 13 mei 2011
OK.. ik heb de wiki aangepast.. hopelijk klopt het nu iig tijdens het volgende deeltje.. MoBlo kan misschien deze OP nog aanpassen?

en een omzet garantie is dat je aan de uitbater garandeerd dat je minstens voor 4000 ,- (oid) eten en drinken ( en soms ook de huur) zal gebruiken.. zodat zij weten dat ze mienstens 4000,- aan je verdienen

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_84243002
echt, mensen en bruiloften



krijgen we vanochtend een smsje van een vriend van 't motorforum. Of wij het erg vinden dat hij iemand meeneemt achterop..

Nou ja, eigenlijk zaten we daar niet op te wachten, omdat we persoon in kwestie dus niet kennen en zo vlak voor de bruiloft alles al doorgegeven hebben en zulks, én we dus bij niemand van wie we de partner niet kennen deze ook niet uitgenodigd hebben.

Dus eerst 'Ok, dan niet' terug gehad, en nu een heel smsje met daarin hoe belachelijk hij het wel niet vindt, en dat bruiloften ALTIJD MET PARTNER zijn en dat het 'op deze manier niet hoeft' en hij dus niet meer komt

Ja doei.
  maandag 19 juli 2010 @ 18:20:28 #48
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84243178
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
echt, mensen en bruiloften



krijgen we vanochtend een smsje van een vriend van 't motorforum. Of wij het erg vinden dat hij iemand meeneemt achterop..

Nou ja, eigenlijk zaten we daar niet op te wachten, omdat we persoon in kwestie dus niet kennen en zo vlak voor de bruiloft alles al doorgegeven hebben en zulks, én we dus bij niemand van wie we de partner niet kennen deze ook niet uitgenodigd hebben.

Dus eerst 'Ok, dan niet' terug gehad, en nu een heel smsje met daarin hoe belachelijk hij het wel niet vindt, en dat bruiloften ALTIJD MET PARTNER zijn en dat het 'op deze manier niet hoeft' en hij dus niet meer komt


Pffffff ik geef jullie groot gelijk hoor. Zeker omdat hij het zo ontzettend kort voor de bruiloft vraagt. En verder niet meer dan logisch dat je onbekenden niet uitnodigt, dat doen wij ook niet. Zouden hooguit een uitzondering maken als iemand ruim van tevoren vraagt of hij iemand mee mag nemen en als diegene verder ook niet echt iemand kent.

Helaas leer je zo je vrienden kennen...
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84243325
ja, er is één iemand die iemand meeneemt die we niet kennen, maar die heeft dat echt maanden van te voren al gevraagd, of dat een probleem zou zijn. En een neefje en een nichtje nemen hun vriendin en vriend mee en er zijn geloof ik nog 1 of 2 mensen die 'de hint van de enkele naam' niet door hadden maar waarvan we de aanhang op zijn minst wel kennen/gezien hebben en zulks...

maar dat was ook allemaal al ruim van te voren bekend.

in zijn sms stond al zo van 'nou, het lijkt me geen probleem, maar ik vraag het toch maar even'. Nou ja, zo 2 dagen van te voren + iemand die we écht niet kennen.. ik ga me toch niet aan mensen voorstellen op mijn eigen bruiloft, en los daarvan: we mogen toch zelf weten wie we uitnodigen en wie niet én het is super kinderachtig om dan ineens te zeggen dat je maar helemaal niet meer komt.. "hij vond haar belangrijk genoeg om mee te nemen, en hij dacht wel dat we daar blij om zouden zijn, voor hem". Ja, helemaal geweldig dat hij een nieuwe liefde heeft maar die ontmoeten we dan wel een andere keer
Ja doei.
pi_84243915
ah, geweldig, net vernomen dat de bijfotograaf een motorongeluk heeft gehad en een week niet kan/mag lopen
Ja doei.
  maandag 19 juli 2010 @ 18:44:46 #51
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_84243945
MoBlo, ik zit er hetzelfde in als jij. Stellen die wij als stel kennen zijn samen uitgenodigd, maar degenen waar we de partner allebei niet van kennen hebben wij ook niet uitgenodigd. Dat zal ook niet bij iedereen goed vallen. Maar helaas pindakaas, het is ons feest, en wie er op onze voorwaarden geen zin in heeft komt niet.
Nare smsjes sturen zou bij mij ook niet in goede aarde vallen. Zeker niet vlak voor het feest, die extra stress zit je niet op te wachten.

Ik kreeg subtiele hints dat een nicht van mijn moeder hoopt op een uitnodiging. Die nicht is niet zo erg, maar als ze komt komt ze met vijf anderen aanhang. En daar zit ik dan weer niet op te wachten op die extra eters en drinkers. Dus die worden maar niet uitgenodigd. Als ze het niet begrijpen hebben ze pech.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sanne op 19-07-2010 18:51:29 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 19 juli 2010 @ 18:57:11 #52
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84244367
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:44 schreef Sanne het volgende:
MoBlo, ik zit er hetzelfde in als jij. Stellen die wij als stel kennen zijn samen uitgenodigd, maar degenen waar we de partner allebei niet van kennen hebben wij ook niet uitgenodigd. Dat zal ook niet bij iedereen goed vallen. Maar helaas pindakaas, het is ons feest, en wie er op onze voorwaarden geen zin in heeft komt niet.
Nare smsjes sturen zou bij mij ook niet in goede aarde vallen. Zeker niet vlak voor het feest, die extra stress zit je niet op te wachten.

Ik kreeg subtiele hints dat een nicht van mijn moeder hoopt op een uitnodiging. Die nicht is niet zo erg, maar als ze komt komt ze met vijf anderen aanhang. En daar zit ik dan weer niet op te wachten op die extra eters en drinkers. Dus die worden maar niet uitgenodigd. Als ze het niet begrijpen hebben ze pech.
Mja ik ben nu al huiverig voor de reactie van bepaalde tantes, nichten en neven van zowel mijn als mijn vriend zijn kant. Die mensen zie je hooguit eens in de vijf jaar op oma's verjaardag of een begrafenis, dus no way dat ik die ga uitnodigen. Maar best kans dat dat niet begrepen wordt door hen en anderen uit de familie. Mijn vriend had het zelfs nog over dat als hij van zijn moeder hoort dat bepaalde tantes graag willen komen dat hij ze dan nog altijd kan uitnodigen, maar ik zie dat gewoon echt niet zitten

@moblo: niet te druk maken nu de laatste daagjes. Laat die vriend maar in de stront zakken dan. Dat je je niet voor wilt stellen op je eigen bruiloft is niet meer dan logisch en heeft niks te maken met of je nu wel of niet blij bent voor hem en zijn nieuwe liefde.

En de hoofdfotograaf komt wel gewoon neem ik aan? of gaat dit echt problemen opleveren?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84244682
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
echt, mensen en bruiloften



krijgen we vanochtend een smsje van een vriend van 't motorforum. Of wij het erg vinden dat hij iemand meeneemt achterop..

Nou ja, eigenlijk zaten we daar niet op te wachten, omdat we persoon in kwestie dus niet kennen en zo vlak voor de bruiloft alles al doorgegeven hebben en zulks, én we dus bij niemand van wie we de partner niet kennen deze ook niet uitgenodigd hebben.

Dus eerst 'Ok, dan niet' terug gehad, en nu een heel smsje met daarin hoe belachelijk hij het wel niet vindt, en dat bruiloften ALTIJD MET PARTNER zijn en dat het 'op deze manier niet hoeft' en hij dus niet meer komt



dan komt ie toch lekker niet ?

Wij hadden het ook met vrienden die vonden dat ze uitgenodigd moesten worden voor het eten. Terwijl een deel van mijn familie niet eens mee at, en die gaan toch echt wel voor.
Heel gezeur en gedoe, en mn man heeft zich echt moeten lopen verdedigen. Ik hoorde het later en had echt zoiets van: Tja,.. dan toch lekker helemaal niet?
pi_84245423
Of doe gewoon als mij, trouw aan de andere kant van de wereld ben je in een klap van al dat "gasten gezeur" af

Maarre als die gast nu afzegt omdat ie zijn date niet mee mag nemen, moet je misschien maar blij zijn dat ie niet meer komt, lijkt me niet echt een goede vriend.
  maandag 19 juli 2010 @ 19:27:56 #55
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_84245482
Wij hebben ons zelf een beetje "in de vingers gesneden" met alles op één lokatie. Dit houdt automatisch in dat wie bij het trouwen is ook bij het feest is en ook nog moet dineren.
Een vage bekende vroeg heel voorzichtig of hij op de receptie mocht komen. Nou ja dat gaat dus niet, want dat hebben we niet. Het is alles of niks.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_84245486
ja, nee, als 't zo moet, dan liever niet...

blergh, het valt me wel heel erg tegen
Ja doei.
pi_84245545
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:27 schreef Sanne het volgende:
Wij hebben ons zelf een beetje "in de vingers gesneden" met alles op een lokatie. Dit houdt automatisch in dat wie bij het trouwen is ook bij het feest is en ook nog moet dineren.
Een vage bekende vroeg heel voorzichtig of hij op de receptie mocht komen. Nou ja dat gaat dus niet, want dat hebben we niet. Het is alles of niks.

daarom hebben we gewoon een erg goede scheiding gemaakt tussen wie er 's avonds komen en wie er de hele dag zijn. Natuurlijk hadden er meer mensen kunnen komen bij het trouwen zelf, máár we wilden geen mensen wegsturen tussendoor (we zitten erg afgelegen) én we hebben een niet al te groot budget dus dan gewoon maar meer mensen 's avonds, waarmee we nog tot in de vroege uurtjes door kunnen borrelen als men dat wil: want iedereen kon blijven slapen
Ja doei.
pi_84245862
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
ja, nee, als 't zo moet, dan liever niet...

blergh, het valt me wel heel erg tegen
is ook echt niet leuk

en dan ook nog dat gedoe met die fotograaf

dikke knuffel
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_84246079
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:27 schreef Sanne het volgende:
Wij hebben ons zelf een beetje "in de vingers gesneden" met alles op één lokatie. Dit houdt automatisch in dat wie bij het trouwen is ook bij het feest is en ook nog moet dineren.
Een vage bekende vroeg heel voorzichtig of hij op de receptie mocht komen. Nou ja dat gaat dus niet, want dat hebben we niet. Het is alles of niks.
Ja dat is lastig als je zo een hele dag een vol programma hebt. Je kan moeilijk een paar honderd (?) man de hele dag op sleeptouw nemen, wordt een duur geintje zo. Maar mensen moeten ook niet gelijk zo gepikeerd doen als ze er niet de hele dag bij kunnen zijn. lekker gul doneren doen ze vaak ook niet
  maandag 19 juli 2010 @ 21:02:57 #60
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84249237
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]


daarom hebben we gewoon een erg goede scheiding gemaakt tussen wie er 's avonds komen en wie er de hele dag zijn. Natuurlijk hadden er meer mensen kunnen komen bij het trouwen zelf, máár we wilden geen mensen wegsturen tussendoor (we zitten erg afgelegen) én we hebben een niet al te groot budget dus dan gewoon maar meer mensen 's avonds, waarmee we nog tot in de vroege uurtjes door kunnen borrelen als men dat wil: want iedereen kon blijven slapen
Wij houden het ook goed gescheiden. De mensen die alleen voor het feest worden uitgenodigd krijgen denk ik ook alleen een uitnodiging met hoe laat het feest begint, ga om verwarring te voorkomen dus niet erin zetten hoe laat de ceremonie is. De overigen zijn voor de gehele dag uitgenodigd. Hooguit een enkeling zal ik vragen om het eerste deel van de dag te komen (dus ceremonie en borrel met taart), maar dat zijn mensen die qua gezondheid ook geen hele dag vol kunnen houden, of sowieso niet zitten te wachten op een feest waar ze verder niemand kennen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84249433
yup en we hebben een paar motorrijders die alleen de ceremonie en de borrel er zijn, en dus daarna naar huis gaan

we hebben 1 keer een bruiloft gehad waarbij we en veel moesten verplaatsen, en zelf ons eten moesten zoeken (wat we niet raar vonden hoor, dat niet ieder zijn keus!) maar wij wilden dat dus echt wel gewoon 'simpeler' en desnoods zeggen we nóg een keer ja tijdens 't feest als mensen ons graag ja horen zeggen

De DJ belde net, aardige gozer zei Mr.Mo, en die leeft dus nog en komt. Snapte onze muzieksmaak helemaal, draaide wel eens bij Veronica en kon ook bij de database van KinkFM dus komt helemaal goed.

Hier in de kamer staat een krat klaar waar alles in gaat wat we nodig hebben die dag, lijstje op 't whiteboard en de koffer voor de 'envelopjes' staat ook klaar: "Destination : the WORLD" --> voor onze wereldreis .

Zin in! Ondanks wat kleine tegenslagen
Ja doei.
  maandag 19 juli 2010 @ 21:31:45 #62
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84250552
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
yup en we hebben een paar motorrijders die alleen de ceremonie en de borrel er zijn, en dus daarna naar huis gaan

we hebben 1 keer een bruiloft gehad waarbij we en veel moesten verplaatsen, en zelf ons eten moesten zoeken (wat we niet raar vonden hoor, dat niet ieder zijn keus!) maar wij wilden dat dus echt wel gewoon 'simpeler' en desnoods zeggen we nóg een keer ja tijdens 't feest als mensen ons graag ja horen zeggen

De DJ belde net, aardige gozer zei Mr.Mo, en die leeft dus nog en komt. Snapte onze muzieksmaak helemaal, draaide wel eens bij Veronica en kon ook bij de database van KinkFM dus komt helemaal goed.

Hier in de kamer staat een krat klaar waar alles in gaat wat we nodig hebben die dag, lijstje op 't whiteboard en de koffer voor de 'envelopjes' staat ook klaar: "Destination : the WORLD" --> voor onze wereldreis .

Zin in! Ondanks wat kleine tegenslagen
Hahaha gaat goedkomen zo te horen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84262011
aaaaaaaaaaaaaah motorbloempje laat je er niet door uit het veld slaan hoor! Komt allemaal goed!

Wij wilden geen scheiding maken in gasten. Als je bent uitgenodigd dan meteen ook voor de hele dag. We houden het wel heel klein, ongeveer 50 personen.
De volgende dag doen we dan een brunch aan het meer, en dan mag iedereen komen die maar wil, ook allerlei zakenrelaties en bekenden.
In November doen we dan nog een hightea in Nederland voor ooms en tantes enzo. Op die manier dachten we zelf méér dan genoeg gelegenheden gecreerd te hebben om niemand op zijn/haar tenen te trappen, en dat iedereen die dat wil ons toch kan feliciteren. Maar zelfs al vóór de uitnodigingen zijn verstuurd bleken er toch mensen (uit Nederland) die eigenlijk van plan waren naar de bruiloft te komen die dus niet zijn uitgenodigd. Was nog best even lastig....
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_84263148
ahh..
wij zijn nu nog met de gsten lijst bezig..
op dit moment weet nog niemand dat we gaan trouwen dus hebben nog geen last van "zeurende" gasten..

wij doen de ceremonie (+lunch en taart) met 30 personen, daarna een receptie met 75-100 personen. We hebben geen feest en gaan dineren met 12 personen (2x ouders, zusje + vriend, getuigen met partner).
de 30 ceremonie gasten zijn het probleem niet.. de 75 receptie gasten wel

er zijn nogal wat "moetjes" en eigenlijk heb ik helemaal geen zin om die uit te nodigen.. (de 75 zijn zonder moetjes, met familie en andere moetjes komen we uit op 150 )

ach.. we gaan het nog meemaken!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  Licht Ontvlambaar dinsdag 20 juli 2010 @ 10:10:33 #65
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84264438
Moblo, je gaat gewoon trouwen deze week
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_84264846
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:10 schreef Sjeen het volgende:
Moblo, je gaat gewoon trouwen deze week
overmorgen overmorgen overmorgen!!

slaap je nog goed?? of al last van stress??

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_84264865
ja, nog 2 nachtjes

en totaal geen stress behalve dat ik bang ben voor het maken van de trouwfoto's
Ja doei.
pi_84265452
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
ja, nog 2 nachtjes

en totaal geen stress behalve dat ik bang ben voor het maken van de trouwfoto's
gewoon straaaaaalen
dan komt alles goed!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_84267558
Jeutje Mo, wat een flutreactie van die 'vriend'. Niks van aantrekken hoor, 't is jullie feestje!

Ik ben sinds eergisteren verslaafd aan Say Yes to the Dress op Discovery Travel&Living.. wat een leuk programma . Ja, het gaat alleen maar over bruidsjurken, en ja, het is erg girly, maar ik vind het zo leuk! Ik schiet echt vol als er weer een bruid begint te huilen bij de perfecte jurk, en ik lig in een deuk over alle familievetes, afvalperikelen, heksenmoeders en mensen die werkelijk hun héle 18-koppige familie meenemen om te kiezen.. ik zou er gek van worden als verkoper.

Wij hebben vanmorgen de huwelijkse voorwaarden getekend, weer een stapje verder! De notaris was erg in z'n nopjes met onze manier van omgaan met inkomen en eigen/gedeeld geld hij ging die van ons bewaren als nieuw voorbeeld van "zo kan het ook" .

En nu ga ik strijken, ik ga alvast oefenen voor 'vrouw'. Ofzo .

Oh, en vinden jullie het raar dat ik niet de naam aanneem van m'n lief? Ik heb er over gedacht en gepeinsd en gepiekerd, maar ik kan het gewoon niet ik zou het zó raar vinden om m'n naam te veranderen.. maar m'n lief - hoewel hij het geaccepteerd heeft - vindt het nog steeds jammer .
pi_84267863
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeutje Mo, wat een flutreactie van die 'vriend'. Niks van aantrekken hoor, 't is jullie feestje!

Ik ben sinds eergisteren verslaafd aan Say Yes to the Dress op Discovery Travel&Living.. wat een leuk programma . Ja, het gaat alleen maar over bruidsjurken, en ja, het is erg girly, maar ik vind het zo leuk! Ik schiet echt vol als er weer een bruid begint te huilen bij de perfecte jurk, en ik lig in een deuk over alle familievetes, afvalperikelen, heksenmoeders en mensen die werkelijk hun héle 18-koppige familie meenemen om te kiezen.. ik zou er gek van worden als verkoper.

Wij hebben vanmorgen de huwelijkse voorwaarden getekend, weer een stapje verder! De notaris was erg in z'n nopjes met onze manier van omgaan met inkomen en eigen/gedeeld geld hij ging die van ons bewaren als nieuw voorbeeld van "zo kan het ook" .

En nu ga ik strijken, ik ga alvast oefenen voor 'vrouw'. Ofzo .

Oh, en vinden jullie het raar dat ik niet de naam aanneem van m'n lief? Ik heb er over gedacht en gepeinsd en gepiekerd, maar ik kan het gewoon niet ik zou het zó raar vinden om m'n naam te veranderen.. maar m'n lief - hoewel hij het geaccepteerd heeft - vindt het nog steeds jammer .
ohh die serie is inderdaad briljant!! ik ga eens kijken of ie niet stiekem ergens te downloaden is en dan met een grote bak ijs op de bank gaan bekijken..

gefeliciteerd met de huwelijksevoorwaarden.. zoals eerder vermeld.. ik zit er nog mee in m'n maag.. we zullen zien wat het wordt..

en over je naam.. tsja.. mij lijkt het wel leuk om zijn naam te hebben, maar ik vind stiekem ook dat hij dan mijn naam ook moet hebben en DAT wil hij dan weer niet.. dus jah..
maar ratzz.. wil je niet alleen zijn naam of ook niet als "dubbele" achternaam??
dus alleen mevr huppeldepup of mevrouw Ratzz-huppeldepup ( kan nu even niet OOK bij de OP, sorry voor je lief's achternaam )

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_84267946
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:56 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ohh die serie is inderdaad briljant!! ik ga eens kijken of ie niet stiekem ergens te downloaden is en dan met een grote bak ijs op de bank gaan bekijken..

gefeliciteerd met de huwelijksevoorwaarden.. zoals eerder vermeld.. ik zit er nog mee in m'n maag.. we zullen zien wat het wordt..

en over je naam.. tsja.. mij lijkt het wel leuk om zijn naam te hebben, maar ik vind stiekem ook dat hij dan mijn naam ook moet hebben en DAT wil hij dan weer niet.. dus jah..
maar ratzz.. wil je niet alleen zijn naam of ook niet als "dubbele" achternaam??
dus alleen mevr huppeldepup of mevrouw Ratzz-huppeldepup ( kan nu even niet OOK bij de OP, sorry voor je lief's achternaam )
Voor Mevrouw Razz-Huppeldepup maak ik dan nog wel een uitzondering .

Nee.. ik vind zijn naam niet lelijk ofzo, maar het is zijn naam. Niet mijn naam. Dus ik hoef die naam er niet voor, niet tussen en niet achter. Ik trouw met hem, niet met zijn naam.

Het enige wat dan wel weer apart wordt is later met kinderen, dat ze anders heten dan ik. Maar goed, ik heb dan weer die navelstreng-connectie, dus dan mogen ze zijn naam wel hebben, mooi compromis .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2010 11:59:19 ]
pi_84267988
Ik neem wel zijn naam - mijn naam ik verheug me er al op en ga maar eens handtekeningen oefenen

en dus geen huwelijkse voorwaarden, want wij vinden dat niet nodig en 't boeit ons geen flikker of mensen ons daar in willen praten of 'voor willen waarschuwen'. Mochten we uit elkaar gaan, dan zien we dat wel weer, ook samen
Ja doei.
pi_84268182
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
...en 't boeit ons geen flikker of mensen ons daar in willen praten of 'voor willen waarschuwen'. Mochten we uit elkaar gaan, dan zien we dat wel weer, ook samen
Hoe bedoel je dit? Hier of familie ofzo?
pi_84268209
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit? Hier of familie ofzo?

oh, 'in het algemeen'
Ja doei.
pi_84268295
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]


oh, 'in het algemeen'
Hoe diplomatiek !

Nee joh, is toch ook je eigen keuze. Ik ken ons te goed, en als wij al eens ergens ruzie om hebben dan is het over geld, we staan daar gewoon heel verschillend in en dan heb ik het liefst alles zwart op wit. Zodat ik niet hoef te ontploffen als er ineens een Playstation 5 (toekomstvisie hè ) in de woonkamer staat, gekocht van míjn geld.
pi_84268373
oh, dat soort problemen hebben wij niet we hebben zelfs nog nooit ruzie gehad in 4 jaar tijd, echt nog nooit laat staan over geld.

We zijn allebei erg zuinig en bedachtzaam als 't om geld gaat en als een van beide iets graag wil en vaak/vaker gebruikt, dan koopt die dat sowieso al gewoon zelf. Bijvoorbeeld al mijn keuken hebbedingen en kookboeken koop ik zelf

en de rest gaat in overleg, als er al overleg nodig is, want meestal vinden we precies 't zelfde
Ja doei.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:11:17 #77
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_84268502
Damn, zaterdag 75% kans op neerslag... Toch maar even een binnenlocatie voor de fotos zoeken...
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_84268513
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:11 schreef Mr_Moon het volgende:
Damn, zaterdag 75% kans op neerslag... Toch maar even een binnenlocatie voor de fotos zoeken...

ja, bij ons 80% ach, komt goed
Ja doei.
pi_84268951
en we hebben cadeautjes voor de getuigen gevonden:

kleine wereldbolletjes (die ook nog eens een puntenslijper zijn! ) en dan een kaartje er aan met 'Jullie zijn werelds!!!'

Ja doei.
pi_84269756
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
en we hebben cadeautjes voor de getuigen gevonden:

kleine wereldbolletjes (die ook nog eens een puntenslijper zijn! ) en dan een kaartje er aan met 'Jullie zijn werelds!!!'


haha originele tekst er ook bij!!
Hebben jullie ook paraplu's geregeld??

Wij hebben wel elke week een meningsverschilletje.. ook over (toekomstige) playstation 5's.. dat koopt ie dan wel van ZIJN geld.. maar dan heeft ie weer geen geld voor kleren en betaal ik die weer
Verder ben ik nogal opvliegend en zoek snel de confrontatie.. dus een als het mis gaat dan wordt het hier ook echt een (v)echtscheiding !

Maar iedereen weet heus wel hoe ie het aan moet/wil pakken.. ik hoop voor iedereen dat het gewoon helemaal niet nodig is! en inderdaad.. iedereen moet het zelf weten! ( en nu hou ik er over op want het is gewoon niet leuk! )

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_84269812
nee, het gaat niet regenen 's ochtends vinden wij
Ja doei.
pi_84269843
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
nee, het gaat niet regenen 's ochtends vinden wij
Ik zal positieve niet-regen energie naar de achterhoek sturen donderdag ;-).
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:41:53 #83
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84269881
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:11 schreef Mr_Moon het volgende:
Damn, zaterdag 75% kans op neerslag... Toch maar even een binnenlocatie voor de fotos zoeken...
Nee het blijft droog want dan ben ik jarig Jullie hebben de een na beste trouwdatum gekozen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:50:17 #84
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84270247
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeutje Mo, wat een flutreactie van die 'vriend'. Niks van aantrekken hoor, 't is jullie feestje!

Ik ben sinds eergisteren verslaafd aan Say Yes to the Dress op Discovery Travel&Living.. wat een leuk programma . Ja, het gaat alleen maar over bruidsjurken, en ja, het is erg girly, maar ik vind het zo leuk! Ik schiet echt vol als er weer een bruid begint te huilen bij de perfecte jurk, en ik lig in een deuk over alle familievetes, afvalperikelen, heksenmoeders en mensen die werkelijk hun héle 18-koppige familie meenemen om te kiezen.. ik zou er gek van worden als verkoper.

Wij hebben vanmorgen de huwelijkse voorwaarden getekend, weer een stapje verder! De notaris was erg in z'n nopjes met onze manier van omgaan met inkomen en eigen/gedeeld geld hij ging die van ons bewaren als nieuw voorbeeld van "zo kan het ook" .

En nu ga ik strijken, ik ga alvast oefenen voor 'vrouw'. Ofzo .

Oh, en vinden jullie het raar dat ik niet de naam aanneem van m'n lief? Ik heb er over gedacht en gepeinsd en gepiekerd, maar ik kan het gewoon niet ik zou het zó raar vinden om m'n naam te veranderen.. maar m'n lief - hoewel hij het geaccepteerd heeft - vindt het nog steeds jammer .
Wat hebben jullie nu zoals vast laten leggen als ik vragen mag?

En qua naam doen wat je zelf prettig vind. Ik heb besloten om zijn naam aan te nemen met mijn eigen naam erachter, zodat ik gemakkelijker nog terug te vinden ben, maar in het dagelijkse leven zal ik dus als mevrouw DirtyHarry door het leven gaan, geen idee of ik daar ooit aan ga wennen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84270830
Oh voor mij is dat juist door alle jaren heen zowat de enige reden geweest waarom ik wél wilde trouwen, om dan een andere naam te krijgen. Hier wordt het dus de naam van mijn lief, en wat mij betreft ook alléén de naam van mijn lief.
"Mijn" achternaam voelt namelijk helemaal niet als míjn achternaam, maar als die van de vader van mijn vader, en laat ik dáár nou net liever zo min mogelijk mee te maken willen hebben.
Een jaar of 10 geleden kwam ik erachter dat je je achternaam ook kunt laten veranderen, bijvoorbeeld in die van je moeder, daar heb ik toen héél serieus over nagedacht. Maar het uiteindleijk niet gedaan omdat ik al zo'n leeftijd had dat als je dan je naam veranderd iedereen er van uitgaat dat je getrouwd bent. Als dat niet zo is moet je dus steeds uitleggen hoe en wat, en dat wilde ik eigenlijk juist vermijden. Maar ik kan niet wachten tot ik dus een andere naam heb straks!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_84270902
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:50 schreef Chanty het volgende:

[..]

Wat hebben jullie nu zoals vast laten leggen als ik vragen mag?

Zie PM
pi_84273110


"Lieve..., Je bent een wereldgetuige! Liefs, Mr.Mo en Mo"

Ja doei.
pi_84274747
Oh wat lief ! Ik ga zaterdag ook maar eens zoiets zoeken, gewoon iets kleins. En even een leuk cadeautje voor de cameran die komt filmen, die doet 't vrijwillig, is een collega van m'n lief. En voor de ceremoniemeester (ook al wilde ik geen ceremoniemeester , maar toch).

Vanavond op bezoek bij de fotograaf om de boel even door te spreken, zin in!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 14:45:00 #89
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84274872
Vrienden hadden een pen laten graveren, denk dat wij ook zoiets doen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84277693
Hoeveel getuigen is eigenlijk gebruikenlijk per persoon zeg maar.
pi_84277750
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:57 schreef Stansfield het volgende:
Hoeveel getuigen is eigenlijk gebruikenlijk per persoon zeg maar.
Je mag er vier geloof ik, dus 2 p.p.?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:01:31 #92
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84277838
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:57 schreef Stansfield het volgende:
Hoeveel getuigen is eigenlijk gebruikenlijk per persoon zeg maar.
Je moet er iig minimaal 2 en maximaal 4. Wij hebben er 4, kon niet kiezen tussen 2 en mijn partner heeft natuurlijk ook nog iets in de melk te brokkelen, dus ieder twee gekozen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:22:58 #93
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_84287972
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeutje Mo, wat een flutreactie van die 'vriend'. Niks van aantrekken hoor, 't is jullie feestje!

Ik ben sinds eergisteren verslaafd aan Say Yes to the Dress op Discovery Travel&Living.. wat een leuk programma . Ja, het gaat alleen maar over bruidsjurken, en ja, het is erg girly, maar ik vind het zo leuk!
Say yes to the dress is leuk, check ook eens "Bridezillas". Daar ben ik echt helemaal weg van!
Helaas kan ik er maar 4 afleveringen te downloaden van vinden.

Als iemand weet of hier DVD's van te koop zijn hoor ik het graag. Hou me nu zoet met de teasers op YouTube.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:30:59 #94
1762 YPPY
Yppiaans
pi_84288415
Wat spannend moblo, het is bijna zover! En die motorrijder moet niet zeuren. Ik ben al vaker alleen op een bruiloft geweest dan samen. Jullie nodigen lekker uit wie jullie willen. En die wereldbollen zijn leuk, helemaal met jullie reisplannenidee erachter.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_84294531
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:01 schreef Chanty het volgende:

[..]

Je moet er iig minimaal 2 en maximaal 4. Wij hebben er 4, kon niet kiezen tussen 2 en mijn partner heeft natuurlijk ook nog iets in de melk te brokkelen, dus ieder twee gekozen
2 in totaal dus? dus bruid 1 en bruidegom 1? of minimaal 2 per persoon zeg maar?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:48:11 #96
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84295526
http://www.theperfectwedding.nl/De_getuigen.html

Minimaal 2 in totaal (en of je dat verdeelt door ieder een te kiezen of niet dat maakt niet uit naar mijn weten) en maximaal 4 in totaal. http://www.theperfectwedding.nl/De_getuigen.html Staat vaak ook op de websites van gemeenten aangegeven.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84303319
Tnx. Ja ben echt een leek op trouwgebied.
pi_84303478
nog 1 nachtje!!
Ja doei.
  woensdag 21 juli 2010 @ 09:18:25 #99
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84303933
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 08:42 schreef Stansfield het volgende:
Tnx. Ja ben echt een leek op trouwgebied.
Wij allemaal geloof ik Voor mij is het in ieder geval de eerste keer dat ik ga trouwen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 21 juli 2010 @ 09:18:51 #100
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84303941
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
nog 1 nachtje!!
Je kunt nu nog terug he
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84303956
ja, maar da willik heul nie
Ja doei.
pi_84304045
Spannend, MoBlo!! Ik wens jullie alvast een fantastische dag!

Ik las een stukje terug iets over welke mensen je moet uitnodigen. Wij waren op de dag met in totaal 12 man. We wilden het klein houden en zijn om 9.00u (gratis) getrouwd. Daarna thuis champagne met taart en vervolgens foto's en lunch op het strand. Het was perfect! Ik had het niet beter kunnen wensen.

Maar: het heeft wel wat voeten in de aarde gehad. Schoonmoeders vond het nodig om, ondanks dat wij duidelijk hebben doorgegeven dat we het klein zouden houden, haar zus uit te nodigen. Daar waren wij NIET blij mee. Want: als tante komt, moet de rest van de ooms/tantes/neven/nichten/goede vrienden ook komen. En dat is nou juist wat wij niet wilden. Nadat ik mijn schoonmoeder er op had gewezen dat het ONZE bruiloft was en niet die van haar heeft ze 3 maanden geen contact willen hebben. Tsja, her loss. En ondanks het gezeik ben ik erg blij dat mn man en ik hebben door gezet, want we hebben een onvergetelijke dag gehad!
  woensdag 21 juli 2010 @ 09:50:17 #103
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84304617
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar da willik heul nie
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 09:23 schreef Beije het volgende:
Spannend, MoBlo!! Ik wens jullie alvast een fantastische dag!

Ik las een stukje terug iets over welke mensen je moet uitnodigen. Wij waren op de dag met in totaal 12 man. We wilden het klein houden en zijn om 9.00u (gratis) getrouwd. Daarna thuis champagne met taart en vervolgens foto's en lunch op het strand. Het was perfect! Ik had het niet beter kunnen wensen.

Maar: het heeft wel wat voeten in de aarde gehad. Schoonmoeders vond het nodig om, ondanks dat wij duidelijk hebben doorgegeven dat we het klein zouden houden, haar zus uit te nodigen. Daar waren wij NIET blij mee. Want: als tante komt, moet de rest van de ooms/tantes/neven/nichten/goede vrienden ook komen. En dat is nou juist wat wij niet wilden. Nadat ik mijn schoonmoeder er op had gewezen dat het ONZE bruiloft was en niet die van haar heeft ze 3 maanden geen contact willen hebben. Tsja, her loss. En ondanks het gezeik ben ik erg blij dat mn man en ik hebben door gezet, want we hebben een onvergetelijke dag gehad!
Dat meen je niet Echt onvoorstelbaar hoe onbeschaamd sommige mensen zijn. Gelukkig is alles uiteindelijk toch nog zo gegaan als jullie het wilden.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84304749
Motorbloempje, misschien kom ik hier nog wel een keer voor die tijd, maar ik ben bang dat ik het vergeet als ik het nu niet doe, dus bij deze wil ik jullie alvast een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne dag wensen!!
Ik hoop dat het helemaal wordt zoals jullie willen en dat jullie van begin tot eind zullen genieten!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_84304888
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 09:18 schreef Chanty het volgende:

[..]

Wij allemaal geloof ik Voor mij is het in ieder geval de eerste keer dat ik ga trouwen
voor mijn vriend helaas niet.. en dat vind ik stiekem toch wel erg jammer....
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_84304918
Ik volg Elvy haar voorbeeld, ik wil het ook niet vergeten.

Moblo en bijna man (hihi), een geweldigde prachtige dag morgen. Ik hoop dat het precies zo wordt als jullie willen.
En alvast heel veel plezier op jullie huwelijksreis
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_84305094
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
nog 1 nachtje!!
Spannend hoor!
Moblo: geniet van júllie dag morgen! Het gaat vast een mooie dag worden zoals jullie dat willen En niet te veel zenuwen, nergens voor nodig .
  woensdag 21 juli 2010 @ 10:15:12 #108
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84305309
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:00 schreef progje het volgende:

[..]

voor mijn vriend helaas niet.. en dat vind ik stiekem toch wel erg jammer....
Kan me er iets bij voorstellen, als het dan nu maar iig de laatste keer is dat hij trouwt
Ikzelf heb wel zoiets van: ik ga maar 1 keer trouwen. Mocht het ooit op de klippen lopen en ik ontmoet weer iemand dan laat het trouwen dan maar zitten. Zou ik toch gewoon raar vinden om dan weer te trouwen. Maar goed... totdat de dood ons scheidt, dus dat is niet aan de orde
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84307131
Ik heb daarom heel flauw de datum vrijdag 13 mei gekozen

Kijk, de vorige keer is hij niet op een ongeluksdatum getrouwd en toen ging het fout
Dus dan moet het nu wel goed gaan hihi

Ik wilde eigenlijk 1 april, maar dat ging helaas niet helemaal lukken, omdat 1 van de getuigen dan niet in NL was..
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_84307161
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:07 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Spannend hoor!
Moblo: geniet van júllie dag morgen! Het gaat vast een mooie dag worden zoals jullie dat willen En niet te veel zenuwen, nergens voor nodig .
ik ben ook niet zenuwachtig maar dank je
Ja doei.
pi_84307187
en de rest ook bedankt natuurlijk maar zal nog wel even FOK!ken met mn mobiel als de kapster m'n haar aan 't plukken is morgenochtend
Ja doei.
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:15:22 #112
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_84307282
Alvast een fijne dag gewenst morgen, Moblo!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_84307715
Vanuit het zonnige den haag ook nog even een "veel plezier"-tje aan MoBlo!

Lekker genieten!!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:34:06 #114
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84307982
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:11 schreef progje het volgende:
Ik heb daarom heel flauw de datum vrijdag 13 mei gekozen

Kijk, de vorige keer is hij niet op een ongeluksdatum getrouwd en toen ging het fout
Dus dan moet het nu wel goed gaan hihi

Ik wilde eigenlijk 1 april, maar dat ging helaas niet helemaal lukken, omdat 1 van de getuigen dan niet in NL was..
Hahaha geweldig

Op 1 april zou er ook niemand komen OF ze geloven niet dat je echt gaat trouwen, of ze halen een grap met je uit door allemaal een half uur te laat te komen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84325446
Moblo, alvast een heeeeeeeeele fijne, zonnige, mooie dag toegewenst morgen! Geniet ervan!
  woensdag 21 juli 2010 @ 19:39:47 #116
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84325827
MoBlo veel plezier morgen!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84325977
Fijne dag morgen
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 juli 2010 @ 03:48:35 #118
22592 crew  Ole
pi_84343528
fijne dag moblo!

[ Bericht 97% gewijzigd door Ole op 22-07-2010 12:54:17 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_84343775
moggeuh!

dank allen!

zo maar douchen... misschien word ik dan wakker
Ja doei.
pi_84343973
Heel Veel Plezier en Geluk Moblo
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_84344147
Veel plezier vandaag MoBlo! Zet hem op. Je kunt het

Genieten he. Vergeet vooral niet te genieten. Het is echt geweldig

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 22 juli 2010 @ 08:02:44 #123
141482 Q.
JurassiQ
pi_84344216
Geniet er van MoBlo!
For great justice!
  donderdag 22 juli 2010 @ 08:14:48 #124
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84344359
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 07:56 schreef motorbloempje het volgende:
http://m.facebook.com/photo.php?pid=306498&id=1777374007&re14def3c&refid=2

zo zit ik er nu bij dank jullie
Whahaha Beetje kunnen slapen?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 22 juli 2010 @ 08:28:42 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84344517
Ik dacht vanmorgen ineens 'ben ik nu een dag te laat met succes wensen?' maar nee dus.

Heel veel plezier vandaag!
***
  donderdag 22 juli 2010 @ 09:05:40 #126
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_84345063
Geniet van jullie dag MoBlo! Het ziet er zelfs naar uit dat het voorlopig droog blijft
  donderdag 22 juli 2010 @ 09:22:34 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84345405
Heb je trouwens web-cam-broadcast in het stadhuis? Lijkt me wel wat voor jou!
***
pi_84346597
Moblo, ga er van genieten he vandaag

het is jullie dag
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_84346816
Fijne dag vandaag Moblo!
  Licht Ontvlambaar donderdag 22 juli 2010 @ 10:19:12 #130
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84346849
Fijne dag vandaag!!!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_84347288
MoBlo!

Heel veel plezier vandaag.. zo te zien schijnt het zonnetje nog..
En niet vergeten " Ja" te zeggen!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_84348223
Fijne dag Moblo & Wolve
pi_84349425
Vandaag is dé dag Vast veel te laat, maar MoBlo en bijna-echtgenoot, heel veel plezier
pi_84349508
dank jullie! Alles gaat goed tot nu toe! Zijn onderweg naar Doetinchem voor de lunch en schoonouders

en het is idd nog steeds droog, wat zeer fijn is
Ja doei.
pi_84350691
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
dank jullie! Alles gaat goed tot nu toe! Zijn onderweg naar Doetinchem voor de lunch en schoonouders

en het is idd nog steeds droog, wat zeer fijn is
geniet ervan!

Never assume that loud is strong and quiet is weak.
It’s the lion’s silence that signals danger not his roar.
pi_84351702
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
dank jullie! Alles gaat goed tot nu toe! Zijn onderweg naar Doetinchem voor de lunch en schoonouders

en het is idd nog steeds droog, wat zeer fijn is
Geniet ervan Moblo dit is jullie dag !
pi_84355474
Veel geluk en plezier MoBlo!
I had a signature once. It was awful.
pi_84356807
Hallo!

Binnenkort gaan ik en mijn vriend ook trouwen! 10 september 2010 is de grote dag (das al bijna zeg, pffff ). Ik zag dat er nog iemand was die dan trouwt. We zijn nu bezig met de kaartjes en uitnodigingen, ik alleen zo bang dat er straks een stomme spelfout opstaat of dat het niet duidelijk is voor de avondgasten of iets dergelijks....

Ik neem overigens ook de naam van vriendlief over, met die van mezelf erachter. Ik denk wel dat ik de namen door elkaar ga gebruiken, op mijn werk bijvoorbeeld mijn eigen naam.

Groetjes, Fenne
pi_84360236
10 september Mijn eerste trouwdag dit jaar

Veel plezier vandaag, MoBlo!
Tralalalaaa
  donderdag 22 juli 2010 @ 21:39:10 #140
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_84373525
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 14:49 schreef Fenne het volgende:
Hallo!

Binnenkort gaan ik en mijn vriend ook trouwen! 10 september 2010 is de grote dag (das al bijna zeg, pffff ). Ik zag dat er nog iemand was die dan trouwt. We zijn nu bezig met de kaartjes en uitnodigingen, ik alleen zo bang dat er straks een stomme spelfout opstaat of dat het niet duidelijk is voor de avondgasten of iets dergelijks....

Ik neem overigens ook de naam van vriendlief over, met die van mezelf erachter. Ik denk wel dat ik de namen door elkaar ga gebruiken, op mijn werk bijvoorbeeld mijn eigen naam.

Groetjes, Fenne
Topdag !!!!
  donderdag 22 juli 2010 @ 22:50:04 #141
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_84376903
MoBlo, van harte .
KuikenGuppy
pi_84409568
dank voor al jullie gelukswensen! We hebben een heerlijke en onvergetelijke dag gehad.

Álles was relaxed en mooi en goed en vooral heel gezellig! Het weer was geweldig, helemaal perfect: niet te warm, niet te koud, hele dag en avond buiten kunnen zitten.

Begonnen om 7 uur 's ochtends dus met de kapster en toen kon ik om half 10 eindelijk Mr.Mo sms-en dat hij me op mocht komen halen was wel heel benieuwd naar zijn pak

Hij zag er práchtig uit echt zo stijlvol en mooi en toch helemaal Mr.Mo, die nooit pakken draagt
Daarna met z'n drieën (wij en de fotograaf) op pad voor foto's. Ook dat ging allemaal snel en soepel, ondanks 3 locaties! Daarna lekker lunchen met de hele directe familie in Doetinchem bij de ouders van Mr.Mo en nog even wat familieportretjes geschoten!

Om 14.00uur ging de familie naar de trouwlocatie en wij naar de McDonalds
niet om te eten, maar om onze 8-koppige motorescorte op te halen die ons naar de trouwlocatie zouden begeleiden. Ook die waren allemaal op tijd en om 14.45 kwamen we aan in Groenlo onder luid gebrul van de motoren

Trouwen als wel leuk, maar ook wat formeel maar al met al, ondanks wat kleine foutjes was het allemaal prima en hebben we 'ja' mogen zeggen en de ringen om mogen doen.

En daarna, was het alleen nog maar 'chillen' en 'relaxen'.

Geborreld tot 18.00uur, daarna barbecue tot 20.00 en daarna feesten, feesten en feesten! Heerlijke drankjes, hapjes en het belangrijkste: toffe en lieve mensen
De hele dag ging perfect voorbij, met name dankzij uiteraard onze stalen zenuwen, maar zeker ook door de eigenaar van onze trouwlocatie echt alles regelde en ook echt wist wat we wilden en elke keer ook dat nog even met ons besproken

De hele avond was een afwisseling van lekker kletsen en drankjes drinken en springen en hossen op de dansvloer waar de DJ ook echt ontzettend zijn best deed.

Om half 1 ging de muziek uit en hebben we nog tot 3 uur na zitten borrelen met een klein groepje mensen

Geweldig, mooi, prachtig en 'voor herhaling vatbaar' alleen zijn we van plan het toch een eenmalig iets te laten blijven

Wat fotootjes:





Ja doei.
pi_84409718
Wow moblo ! ziet er cool uit !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:32:27 #144
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84409745
Oh wat klinkt dat heerlijk En mr. en mvr. Mo jullie zien er prachtig uit
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  † In Memoriam † vrijdag 23 juli 2010 @ 19:32:49 #145
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84409763
Leuke foto's!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:33:26 #146
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_84409783
moblo nog van harte gefeliciteerd Wat zagen jullie er mooi uit
Be happy with the little things in life
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:33:29 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84409784
Wat zien jullie er mooi uit!
En het klinkt idd als een superdag!
***
pi_84410008
dank jullie

enige wat we vergeten zijn zijn het gastenboek en de camera die we zouden laten rouleren
Maar ach.. we plakken alle kaarten in het gekochte gastenboek en gaan er zelf wat bij schrijven en eventueel foto's bij plakken die we tegenkomen, want er zijn echt heel veel foto's gemaakt door familie en vrienden

oh, en de BBQ was veel te groot, tenminste, de bestelling van het vlees, dus we hebben nu nog een worst of 30, speklep of 30, kipsaté of 40 en een stuk of 30 karbonades in de vriezer liggen...

oh, en een paar kilo beenham binnenkort, na de wereldreis, maar eens een afterparty regelen
Ja doei.
pi_84410059
Wanneer ga je op wereldreis ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_84410083
duurt nog een paar jaar ivm sparen maar we hebben nu iig alle tijd om ons daar op te concentreren
Ja doei.
pi_84410121
Ga je nu al op wereldreis, Mo? Afijn: je was een mooie bruid
pi_84410192
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
duurt nog een paar jaar ivm sparen maar we hebben nu iig alle tijd om ons daar op te concentreren
SuperCool
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:06:59 #153
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_84411037
Mooie foto's Motorbloempje, gefeliciteerd!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_84411462
Wauw Mo, wat zijn jullie mooi ! Gefeliciteerd en het klinkt als een geweldige dag!

Ik zit echt enorm te stressen over het weer op de 30e... Elke keer als ik de voorspellingen check wordt de kans op regen groter, en met een tuinfeest is dat niet handig. Dus: op jacht naar een tweede partytent en tot woensdag niet meer naar de voorspellingen kijken
pi_84419258
wauw Moblo het klinkt geweldig en jullie zijn allebei prachtig O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_84427704
Gefeliciteerd! *O*
  zaterdag 24 juli 2010 @ 08:35:41 #157
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84428050
Vandaag trouwt mr.Moon. Heel veel plezier *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84428175
veeeeeel plezier Mr.Moon! :*
Ja doei.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 09:19:21 #159
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_84428392
Veel plezier Mr Moon! *O*
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_84428971
Veel plezier Mr Moon
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:59:11 #161
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_84431135
Ik ben geslaagd voor mijn bruidslingerie. O+

Een heel mooi corsetje van Poirier. Nu nog wachten tot de kleermaker terug van vakantie is, dan kan de jurk op maat gemaakt worden. :)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_84431498
Mr. Moon, een hele fijne dag gewenst!!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_84435381
Mooie foto's Motorbloempje!

En Mr. Moon, veel plezier vandaag!
pi_84441699
Moblo, nog gefeliciteerd! *O*.
Wat een prachtige jurk heb je aan en Mr Mo's pak is ook top. O+.
Heb je nog meer pics van je jurk? Waar heb je em gekocht?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  zondag 25 juli 2010 @ 13:27:45 #165
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_84465110
^O^ Geweldige dag gehad! Nu de bagage in de auto en vertrekken!

The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_84465275
wauw O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_84465317
Gefeliciteerd Mr_Moon!
pi_84465590
mooi hoor Mr_Moon! Gefeliciteerd!! *O*
Ja doei.
  zondag 25 juli 2010 @ 13:45:34 #169
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84465744
Wow ziet er goed uit ^O^
Goede reis :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84485193
Jeumig, wat een kasteel O+ gaaf! En mooie foto van jullie tweetjes. Fijne huwelijksreis! Waar gaat de reis heen, eigenlijk?

Nog 5 nachtjes slapen en dan ga ik trouwen :% ! In het vorige topic postte ik een to-do list.. eens kijken wat er nu nog moet:

quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:05 schreef Razztwizzle het volgende:


• Een overhemd voor m'n lief en een stropdas. Of niet, want warm. Of toch, want borsthaar ( :') ) Discussie. Is overhemd met stropdas geworden, want niet snikheet. Klaar ^O^ .
• Overleg met de fotograaf en twee cameramannen ( :7 je lief zit in de media of niet hè) over de reportage. Done ^O^ .
• Een boeket voor mij. En voor de auto ( 8)7 ) Of toch allebei niet, want vind ik onnodig. Maar iedereen, mijn meneer incluis, vindt het leuk. Dus misschien wel. Discussie. Done, wel voor mij, niet voor de auto. ^O^ .
• Bedenken wat voor hapjes en drankjes 's avonds neer te zetten, want feestje thuis. Key word: Easy. Is bedacht, morgen en woensdag gaan we inkopen doen. ^O^ .
• Bedenken hoe&wat qua huwelijksceremonie. Geloften? Muziek? Of lekker simpel+snel want op naar de prosecco & taart! Ik ben wel uit de muziek, maar m'n lief nog niet, morgen afmaken.
• Gastenboek. Of niet? Vind ik eigenlijk niet leuk, want we hebben toch foto's en film. Done, we leggen blanco visitekaartjes neer en die stoppen we later allemaal in een grote lijst. Check! ^O^
• Bedankjes? Ik gooi ze altijd weg :@ dus liever niet, maar wederom lief die het leuk vindt.. hmm. Nope. Klaar.
• Gesprek met de BABS, niet zo'n zin in want liefst snel&simpel zonder teveel verhalen over vroeger en ons en ontmoeting en :O bladiebla.. Morgenavond.
• Planning voor de dag maken met meneer ceremoniemeester. Simpel, snel, easy as hell >:) want trouwen/eten op 1 locatie en daarna naar huis. Alleen de vraag - wie zet de hapjes neer en doet alvast de deur open voor de avondgasten. Is geregeld ^O^
• A.s. vrijdag proefeten :9 kijken of ze nog zo lekker kunnen koken als toen wij er voor het eerst aten en meteen verliefd werden op het restaurant. Done :9.
• Huwelijkse voorwaarden - worden as we speak opgesteld , maar krijg net weer een lijst met dingen die niet helemaal duidelijk zijn voor meneer notaris. Pff, hoe duidelijk moet het? Done :7 .

Dus.. deze week nog de ringen ophalen, het pak van m'n lief ophalen want dat is vermaakt en vooral hapjes maken en alvast in de koelkast zetten, en de tuin versieren. En dan O+ feest O+!

Het komt vast goed, ik voel me alleen niet zo Zen want ik zie allemaal beren op de weg (lees, het weer, mijn moeder..)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2010 22:39:19 ]
  zondag 25 juli 2010 @ 22:36:24 #171
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84485820
Wow goed bezig! ^O^
Het weer kun je niet zoveel aan doen, dus maak je daar nog maar even niet te druk om. In 5 dagen kan er nog heel veel veranderen :* Geen idee waar je woont, maar op zich ziet het er volgens weeronline nog best goed uit.

En of je moeder een beer op de weg is, kan ik niet beoordelen, maar het komt echt wel goed allemaal :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84496601
Moblo, wat was je mooi!
Mr_Moon, wat een super gave locatie en wat zagen jullie er prachtig uit!
  maandag 26 juli 2010 @ 12:35:57 #173
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_84499923
quote:
Op zondag 25 juli 2010 13:27 schreef Mr_Moon het volgende:
^O^ Geweldige dag gehad! Nu de bagage in de auto en vertrekken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohhhh foto van jurk graag O+! En ik kom hier meelurken want mijn beste vriendinnetje gaat trouwen en ik ben bruidsmeisje :+. Ideëen opdoen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_84504979
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:36 schreef Chanty het volgende:
Wow goed bezig!
Het weer kun je niet zoveel aan doen, dus maak je daar nog maar even niet te druk om. In 5 dagen kan er nog heel veel veranderen Geen idee waar je woont, maar op zich ziet het er volgens weeronline nog best goed uit.

En of je moeder een beer op de weg is, kan ik niet beoordelen, maar het komt echt wel goed allemaal
Haha, nou ja, ze maakt zich er nogal druk om of het allemaal wel goed zal komen en dat slaat soms ook een beetje over op mij. Dus tot vrijdag vermijd ik het contact maar een beetje, en dan vrijdag is ze er al heel vroeg om te helpen, dus dat is fijn.

Weer ziet er inderdaad OK uit, we hebben voor de zekerheid nog een extra grote parasol geleend en een extra partytent erbij gekocht, mocht het dan toch twijfelachtig zijn dan zijn die zo opgezet. Lampjes erin, en gaan met het feest .

Vanavond gesprek met de ambtenaar, ben benieuwd!
  maandag 26 juli 2010 @ 15:05:30 #175
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84505818
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:43 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Haha, nou ja, ze maakt zich er nogal druk om of het allemaal wel goed zal komen en dat slaat soms ook een beetje over op mij. Dus tot vrijdag vermijd ik het contact maar een beetje, en dan vrijdag is ze er al heel vroeg om te helpen, dus dat is fijn.

Weer ziet er inderdaad OK uit, we hebben voor de zekerheid nog een extra grote parasol geleend en een extra partytent erbij gekocht, mocht het dan toch twijfelachtig zijn dan zijn die zo opgezet. Lampjes erin, en gaan met het feest .

Vanavond gesprek met de ambtenaar, ben benieuwd!
Volgens mij hebben meerdere (schoon)moeders daar last van

Hier net een afspraak gemaakt bij de gemeente om 19 augustus in ondertrouw te gaan
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84505897
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:05 schreef Chanty het volgende:

[..]

Volgens mij hebben meerdere (schoon)moeders daar last van :P

Hier net een afspraak gemaakt bij de gemeente om 19 augustus in ondertrouw te gaan *O*
Leuk! Wanneer trouwen jullie ook alweer, jullie staan niet in de OP?
Wij gaan 6 september in ondertrouw, 1 jaar nadat ik gevraagd ben én op mijn verjaardag. Stom genoeg heb ik er vreselijk veel zin in, voelt als een flinke stap dichterbij ^)
  maandag 26 juli 2010 @ 15:15:50 #177
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84506197
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:07 schreef Raissa het volgende:

[..]

Leuk! Wanneer trouwen jullie ook alweer, jullie staan niet in de OP?
Wij gaan 6 september in ondertrouw, 1 jaar nadat ik gevraagd ben én op mijn verjaardag. Stom genoeg heb ik er vreselijk veel zin in, voelt als een flinke stap dichterbij ^)
6 juni 2011, volgende OP staan we er wel bij ;)
Snap wel wat je bedoelt ja, je legt toch echt officieel de datum vast en het 'waarschijnlijk' is er dan van af. Heb nu altijd tegen mensen gezegd dat we proberen het op 6 juni te plannen, maar straks is het gewoon zeker en dan kan je echt aftellen :D

Wanneer trouwen jullie? Al gezien, een maand eerder :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84508061
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:15 schreef Chanty het volgende:

[..]

6 juni 2011
Wat een eer dat jullie op mijn verjaardag trouwen :Y Als ik het me goed herinner is dat een maandag. Gratis trouwen?
  maandag 26 juli 2010 @ 16:08:11 #179
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84508421
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:59 schreef Beije het volgende:

[..]

Wat een eer dat jullie op mijn verjaardag trouwen :Y Als ik het me goed herinner is dat een maandag. Gratis trouwen?
Ja het is een maandag en nee we trouwen niet gratis maar in een strandtent. De omzetgarantie was ons iets te gortig om op een do t/m zo te trouwen. En de mensen die we uitnodigen zullen het niet erg vinden om een dagje vrij te moeten schrijven. Keuze voor maandag gemaakt omdat die dag direct na het weekend valt en mensen dus dan in ieder geval een lang weekend hebben. En omdat 6-6 makkelijk te onthouden is (mannen schijnen de trouwdag nog eens te vergeten :+)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84509230
Ah oke :) 6-6 is inderdaad goed te onthouden! Zelfs mijn man vergeet dat niet, haha. Wel een beetje jammer dat hij mijn geboortejaar nooit kan onthouden ;)

Wij zijn op een maandag getrouwd (vandaag precies 4 weken geleden, bedenk ik me nu), en wel om 9.00u dus gratis. Vandaar dat ik meteen die link legde. Gaaf dat jullie in een strandtent gaan trouwen! Wij wonen in een badplaats en gaan hopelijk volgend jaar een feestje geven in een strandtent, ter ere van ons 1-jarig 'jubileum' haha. Heerlijk lijkt me dat!
  maandag 26 juli 2010 @ 16:34:06 #181
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84509493
quote:
Op maandag 26 juli 2010 16:28 schreef Beije het volgende:
Ah oke :) 6-6 is inderdaad goed te onthouden! Zelfs mijn man vergeet dat niet, haha. Wel een beetje jammer dat hij mijn geboortejaar nooit kan onthouden ;)

Wij zijn op een maandag getrouwd (vandaag precies 4 weken geleden, bedenk ik me nu), en wel om 9.00u dus gratis. Vandaar dat ik meteen die link legde. Gaaf dat jullie in een strandtent gaan trouwen! Wij wonen in een badplaats en gaan hopelijk volgend jaar een feestje geven in een strandtent, ter ere van ons 1-jarig 'jubileum' haha. Heerlijk lijkt me dat!

Kijk dat bedoel ik, mannen en data's :+ Al heb ik die van mij goed getraind ~O>

Jullie hadden mooie foto's op het strand ja ;) En een feestje aan het strand is altijd goed :) Wij doen de hele dag op een locatie :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84526592
Zo, gesprek met de BABS gehad. Dat doen ze hier dus alleen telefonisch :? maar was wel een heel gezellig, vrolijk en aardig gesprek. Volgens mij moet dat wel goedkomen, ze heeft een half uur met m'n lief en een half uur met mij gepraat.

Maar ik blijf het vreemd vinden dat ze niet langskomen hier, dat staat dus gewoon vast en maken ze geen uitzonderingen voor.

Oh en trouwens, mijn hele familie gaat vrijdagmorgen vroeg naar de kapper behalve ik :'). Mijn krullen zitten erin en ik laat 't gewoon lekker wild&woest opdrogen, want daar houd ik van :6 .

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2010 22:58:31 ]
pi_84536276
Zojuist de cateraar en een menu uitgekozen en gelijk een aanbetaling gedaan, ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen voor 250 man :s)
pi_84562878
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:58 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

_O- Voor Mevrouw Razz-Huppeldepup maak ik dan nog wel een uitzondering oO< .

Nee.. ik vind zijn naam niet lelijk ofzo, maar het is zijn naam. Niet mijn naam. Dus ik hoef die naam er niet voor, niet tussen en niet achter. Ik trouw met hem, niet met zijn naam.

Het enige wat dan wel weer apart wordt is later met kinderen, dat ze anders heten dan ik. Maar goed, ik heb dan weer die navelstreng-connectie, dus dan mogen ze zijn naam wel hebben, mooi compromis :7 .
Mijn moeder heeft ook nog gewoon haar naam en alleen haar naam en ik heb de naam van mij vader. Vind ik zelf heel erg logisch. Ik zou ook mijn naam niet veranderen, veel te veel gedoe ook!
pi_84563908
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:03 schreef P.F. het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft ook nog gewoon haar naam en alleen haar naam en ik heb de naam van mij vader. Vind ik zelf heel erg logisch. Ik zou ook mijn naam niet veranderen, veel te veel gedoe ook!
Kan wel hè, ben het ook gewend bij een vriendin van me, haar moeder heeft niet haar achternaam. Went vanzelf, alleen wat uitlegwerk vroeger op school, bij wijze van "Hallo ik ben Anne de Vries, de moeder van Frederique de Boer" en dan de juf "Oh.. u bent de vriendin van haar vader?".. -O- .

Nog drie nachtjes O+ ik heb er zo'n zin in!
pi_84563961
Mijn moeder heeft nooit wat uit moeten leggen volgens mij :? Ik leek blijkbaar teveel op haar :P
pi_84604405
Zo, vandaag het Grote Inkopen gedaan :7 Van de markt naar de juwelier naar de groothandel naar de drukker naar de pakkenwinkel naar de LIDL naar de AH en weer naar huis ... de hele berging vol eten, drinken, de hele vriezer vol ijsblokjes, de ringen zijn er, het pak zit goed, de menukaartjes zijn gemaakt, de kaartjes die we als gastenboek gebruiken zijn klaar.

De dag is doorgenomen met de ceremoniemeester, de fotograaf is op de hoogte.
Morgen de boel versieren en de hapjes klaarmaken.

't Gaat goéd *O* !
pi_84604659
En het wordt vast mooi weer O+.
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:08:44 #189
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_84606143
Ik heb de wegwerpcamera's voor het feest besteld en de linten voor de trouwauto. 20 wegwerpcamera's moet toch een paar leuke foto's opleveren? Ik heb ze maar van 2 merken besteld voor het geval er eentje van slechte kwaliteit blijkt te zijn.

Over de bruidstaart zijn we het geloof ik eens. Moet nog een klein beetje creatief zijn, maar dat begint vorm te krijgen.

Wat nog steeds niet gelukt is zijn de uitnodigingen te versturen. Nog steeds niet de juiste kaart gevonden en de tijd begint nu echt te dringen. Dit weekend moeten er knopen doorgehakt worden.

Vrijdag gesprek met de ceremoniemeesters...
hoi Re en Bliss :* :W
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_84608082
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:08 schreef Sanne het volgende: 20 wegwerpcamera's moet toch een paar leuke foto's opleveren? Ik heb ze maar van 2 merken besteld voor het geval er eentje van slechte kwaliteit blijkt te zijn.
Wij hadden 10 wegwerpcamera's op 150 gasten (die camera's hebben we tijdens het feest 's avonds neergelegd). Heeft heel veel leuke foto's opgeleverd :Y

En die ene close-up van een naakte voet met hele harige dikke teen...
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:53:15 #191
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_84608470
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wij hadden 10 wegwerpcamera's op 150 gasten (die camera's hebben we tijdens het feest 's avonds neergelegd). Heeft heel veel leuke foto's opgeleverd :Y

En die ene close-up van een naakte voet met hele harige dikke teen...
Haha klinkt goed!
Wij komen op 20 camera's voor 100 gasten dus ze kunnen blijven schieten, of wij nemen die cameraatjes nog lang mee tijdens vakanties en andere activiteiten. :D
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_84608821
Oh, dat moet idd meer dan genoeg zijn :)

Trouwen O+
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:21:43 #193
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_84609843
Hoi san :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_84613063
tvp vanaf de honeymoon :P Ik kan niet slapen :o

Gefeli ieder die nog moet trouwen en ieder die al getrouwd is. Dubrovnik is super, maar die stijle trappen :X

We rijden zondag naar huis en ik ben erg benieuwd naar onze foto's!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 29 juli 2010 @ 17:46:14 #195
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84634758
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo, vandaag het Grote Inkopen gedaan :7 Van de markt naar de juwelier naar de groothandel naar de drukker naar de pakkenwinkel naar de LIDL naar de AH en weer naar huis ... de hele berging vol eten, drinken, de hele vriezer vol ijsblokjes, de ringen zijn er, het pak zit goed, de menukaartjes zijn gemaakt, de kaartjes die we als gastenboek gebruiken zijn klaar.

De dag is doorgenomen met de ceremoniemeester, de fotograaf is op de hoogte.
Morgen de boel versieren en de hapjes klaarmaken.

't Gaat goéd *O* !
En is het nog allemaal gelukt vandaag? Helemaal klaar voor morgen? En al nerveus? :P
Veel plezier alvast, ik duim voor goed weer :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84638528
Weet iemand of de paspoorten van zowel bruid, bruidegom als getuigen geldig moet zijn tot ná de huwelijksdatum of is het voldoende als ze geldig zijn tot na de datum van ondertrouw?

Situatie:
Mijn aankomend echtgenoot ( :o :D ) en ik gaan op 6 september dit jaar in ondertrouw, op 15 oktober verloopt zijn paspoort. Geeft dit geen problemen of moeten we voor 6 september even een nieuw paspoort regelen?
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:45:23 #197
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84638693
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:40 schreef Raissa het volgende:
Weet iemand of de paspoorten van zowel bruid, bruidegom als getuigen geldig moet zijn tot ná de huwelijksdatum of is het voldoende als ze geldig zijn tot na de datum van ondertrouw?

Situatie:
Mijn aankomend echtgenoot ( :o :D ) en ik gaan op 6 september dit jaar in ondertrouw, op 15 oktober verloopt zijn paspoort. Geeft dit geen problemen of moeten we voor 6 september even een nieuw paspoort regelen?
Zolang het paspoort niet verlopen is op de dag dat je in ondertrouw gaat, lijkt het me geen probleem. Zou raar zijn als je paspoort geldig moet zijn tot de trouwdatum. Aangezien je een jaar van tevoren in ondertrouw kunt, zou dat betekenen dat je in het slechtste geval een jaar eerder dan eigenlijk noodzakelijk is een nieuw paspoort zou moeten aanvragen :? Maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet, meer mijn idee vanuit logisch nadenken. Je legitimatie moet gewoon goed zijn zolang deze geldig is op het moment dat je hem laat zien.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_84639081
Ja maar ik zat even te denken in termen als "Voor reizen naar xx dient u in het bezit te zijn van een geldig paspoort of Europese identiteitskaart die nog tenminste 3 maanden na terugkeer in Nederland geldig dient te zijn." :D
  donderdag 29 juli 2010 @ 20:37:35 #199
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84640833
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:55 schreef Raissa het volgende:
Ja maar ik zat even te denken in termen als "Voor reizen naar xx dient u in het bezit te zijn van een geldig paspoort of Europese identiteitskaart die nog tenminste 3 maanden na terugkeer in Nederland geldig dient te zijn." :D
Ik heb het nergens op de gemeentesite vermeld zien staan en er is ons alleen verteld dat we een legitimatiebewijs moeten meenemen, niks over geldigheid. Maar anders bel de gemeente even :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 29 juli 2010 @ 23:15:54 #200
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_84647851
Ik kan me ook niet voorstellen dat je met een paspoort dat in oktober verloopt niet in september mag trouwen. Maar zou toch even een belletje eraan wagen als je twijfelt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_84656697
'MsTinux' en ik zijn 16 juli in ondertrouw gegaan en het paspoort van mijn broertje (getuige) is ook verlopen op onze trouwdatum (17 september). Daar werd niet moeilijk over gedaan (gemeente Utrecht).

Nog 7 weekjes... het begint dichtbij te komen....
Eens een Tinus, altijd een Tinus.(Frollo, 5-2-04)
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:46:24 #202
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_84658277
De doos met Kodak camera's is net bezorgd! Lekker snel. *O*
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 30 juli 2010 @ 16:43:44 #203
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_84671966
Ga vanavond naar het trouwfesstje van Razztwizzle, ben benieuwd :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_84676992
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:15 schreef Sanne het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat je met een paspoort dat in oktober verloopt niet in september mag trouwen. Maar zou toch even een belletje eraan wagen als je twijfelt.
Even opnieuw lezen dan ;) Ik trouw in mei en ga in ondertrouw in september :)

quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:43 schreef Ripley het volgende:
Ga vanavond naar het trouwfesstje van Razztwizzle, ben benieuwd :)
Veel plezier!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 22:59:58 #205
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_84685999
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef Raissa het volgende:

[..]

Even opnieuw lezen dan ;) Ik trouw in mei en ga in ondertrouw in september :)
[..]

Toch maar even bellen dan. :)

Het was een zware bevalling, maar er is eindelijk een kaart ontworpen waar we allebei tevreden mee zijn. Maandag komt de proefdruk en als alles mee zit liggen ze dan nog nét zes weken van te voren op de mat van de genodigden.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_84694258
Getrouwd O+

pi_84695272
Wat zien jullie er mooi uit! Mooie jurk O+
  zaterdag 31 juli 2010 @ 09:34:55 #208
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_84695818
Mooie foto Razztwizzle!! Gefeliciteerd! :*
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 31 juli 2010 @ 10:44:38 #209
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84696740
Heerlijk zo'n kortere trouwjurk O+ En het weer was volgens mij echt perfecht!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 31 juli 2010 @ 11:07:30 #210
141482 Q.
JurassiQ
pi_84697084
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 03:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Getrouwd O+

[ afbeelding ]
Lief! O+!
For great justice!
pi_84698269
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 03:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Getrouwd O+

[ afbeelding ]
O+ prachtig

gefeliciteerd :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_84698664
Ow wat zien jullie er mooi uit!!!
Van harte gefeliciteerd ook, ik hoop dat het een fantastische dag was, en zou het leuk vinden als je er nog een beetje over wilt vertellen!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_84711924
mooie foto!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_84714829
Thx voor de reacties :) we hebben zo'n enorm fijne dag gehad O+. Heerlijk weer en heel veel liefde en gezelligheid, 't was echt precies, of eigenlijk mooier dan we gehoopt hadden.

Een verslagje, zodat ik het zelf ook niet vergeet :D :

's Morgens was ik enorm zenuwachtig, ik was om 6:30 al wakker, terwijl we pas om 1:30 de vorige avond naar bed gingen, want het huis versierd, hapjes gemaakt, druk geweest. 6:30 dus :O .. ik ben maar ballonnen gaan ophangen in de voortuin en heel rustig gaan ontbijten, want ik kreeg geen hap door m'n keel van de zenuwen :% . Alles wat mis kon gaan spookte door m'n hoofd. Maar hey, de eerste zonnestralen vielen de kamer in O+, het leek echt al een prachtige dag te worden, dus langzamerhand kreeg ik er meer zin in.

Om 10:00 m'n moeilijk wakker wordende lief uit bed gehaald, en toen kregen we een telefoontje van de ceremoniemeester dat z'n overhemd zoek was 8)7 en dat hij helemaal om moest rijden via Lelystad om een nieuwe te halen (hij heeft maat XXXL, dat vind je niet overal). Dus - stress bij ceremoniemeester, niet bij m'n lief want hij is meestal aardig Zen, maar natuurlijk wel bij mij.

Gelukkig was hij er nog op tijd, en om 11:00 zijn de heren de bloemen op gaan halen en wat dingetjes bij het restaurant af gaan geven. Mijn ouders waren ondertussen ook gearriveerd met De Jurk, en toen begon het wachten. Om 12:30 waren de auto, de fotograaf en de cameramannen (.....) er, en kon ik mij in De Jurk gaan hijsen, met hulp van m'n moeder. Een echt moeder-dochter momentje met een paar tranen O+, en toen mocht ik naar beneden, want ik werd opgehaald. De deurbel ging, ik deed open, m'n vriend stond me ongeveer zo aan te kijken " :o ", stamelde nog "holy shit" :') ik kreeg de bloemen en we gingen in de auto (een oude Rolls Royce van de baas van m'n vriend B-) , die reed ons ook) op pad om foto's te gaan maken. De hele buurt stond op de stoep O+ zo speciaal!

Foto's gemaakt bij een mooi plekje in de polder. Het was zúlk mooi weer, daar hebben we echt heel erg geluk mee gehad. Donderdag was het grauw, vandaag ook, maar gisteren was het echt zomer! We hebben - zoals ik hierboven al liet zien - alvast een klein voorproefje gekregen van de fotograaf, ik zal er nog wat laten zien:













Om 14:30 vertrokken we naar het restaurant waar de daggasten ons stonden op te wachten. We werden met applaus onthaald, ondertussen kreeg ik de kleerhanger-smile niet meer van m'n gezicht, het is echt zo fijn om iedereen die je dierbaar is daar te zien staan en allemaal blij te zien O+. De ambtenaar heeft even kort met ons gepraat en vertrok toen met m'n aanstaande naar de zaal. Samen met m'n vader stond ik op de gang te wachten tot de muziek begon. Hij liep met me naar voren toe, gaf me nog een kus en toen begon de ceremonie.

Het was een fijne ceremonie, kort, vrolijk, luchtig, en ik moest pas huilen toen m'n moeder me met een betraand gezicht feliciteerde :'). Toen naar buiten voor de taart (gemaakt door DevilsAndDust, prachtig en heerlijk!):



Lekker getoast, in de zon gezeten op de steiger aan de Noorderplassen, met iedereen gepraat, cadeautjes gekregen, gelachen, met m'n voeten in het water gezeten O+ en wat groepsfoto's gemaakt. Op een steiger, dus best lastig voor de fotograaf, want die moest er in een erg wiebelig bootje voorlangs varen om de foto's te kunnen maken :o hoop dat ze zijn gelukt ;).

Om 17:30 gingen we eten, het menu had ik hier al eens gepost. Het was heerlijk :9 en iedereen vond het lekker. Ook tussendoor eens bij wat andere mensen aangeschoven, want ik wilde niet drie gangen aan de familietafel zitten ;), het was zo gezellig dat dat ook prima kon. De bediening was alleen wat langzaam, en om 18:45 was het voorgerecht pas op, wat inhield dat de ceremoniemeester na het hoofdgerecht gauw naar huis moest om daar alvast de boel klaar te zetten :{, dat was jammer, maar hij wilde het graag doen dus geen stress voor ons en rustig aan, heel fijn!

Om 20:00 zijn de daggasten toen naar ons huis vertrokken, wij wachtten nog even zodat iedereen er zou zijn als we thuis aankwamen. Thuis een heerlijk feest gehad in een tuin vol lampjes en fakkels, nog verrast met een enorm gaaf cadeau van het werk van m'n lief :o O+ :9~ en een heleboel felicitaties en kaartjes van collega's, vrienden, familie en kennissen. Om 3:00 gingen de laatste gasten weg en heb ik met mijn man de kaartjes opengemaakt, alles gelezen, met de iPad gespeeld en om 5:00 gingen we naar bed.

Ik ben er nóg vol van, het was zo heerlijk en precies zo als we het wilden O+ onvergetelijk!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2010 20:51:33 ]
  zaterdag 31 juli 2010 @ 21:23:20 #215
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_84716219
Klinkt inderdaad perfect O+ O+ Ook erg mooie foto's ^O^
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:06:31 #216
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_84787641
De uitnodigingen zijn eindelijk de deur uit. Woensdag (keurig 6 weken voor datum) liggen ze op de stoep. Althans bij diegenen waar we het adres van hadden.

Zucht van verlichting slaakt. :D
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 11:01:10 #217
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_84805368
Feestje van Razztwizzle en neusaap was erg leuk, lief en intiem :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_84809511
Wij hebben gister de foto's van de fotograaf gekregen en die zijn awesome *O*

Van 't weekend ook de trouwzuil dvd gehad en we gaan beide vanaaf bekijken bij mijn ouders. Bij ons thuis werkte de dvd niet goed, kijken of het bij hun beter werkt. :S
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_84811148
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:17 schreef _aurum_ het volgende:
Wij hebben gister de foto's van de fotograaf gekregen en die zijn awesome *O*

Van 't weekend ook de trouwzuil dvd gehad en we gaan beide vanaaf bekijken bij mijn ouders. Bij ons thuis werkte de dvd niet goed, kijken of het bij hun beter werkt. :S
hier natuurlijk ook een beetje showen?? ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:11:50 #220
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_84828199
Zijn wij nu de volgende die trouwen, of zit er toch nog iemand tussen die niet in de OP staat?

Hier beginnen de zenuwen toe te slaan. :')
Ik dacht dat die weg zouden vallen als de kaarten maar de deur uit waren, maar het werkt niet, het wordt erger.

Bedenk nu dat ik toch een wedding planner had moeten hebben maar dat zes weken van tevoren is ook weer zo'n onzin. We moeten nu doorzetten.

Mijn pc is gecrashed en gelukkig hebben we de foto's nog, maar helaas ben ik wel alle mail van de afgelopen twee jaar kwijt. Dus ook de afspraken met catering en de offertes die nog ter beoordeling lagen. Niet zo slim. Kopieer nu standaard iedere mail die maar naar bruiloft riekt naar webmail en man's account, het zal me niet nog een keer gebeuren.

Notaris nog even gemaild met alle opmerkingen over de huwelijkse voorwaarden, daar hoop ik snel wat op te horen. Kleermaker is nog steeds op vakantie, als die volgende week niet terug is ga ik een andere zoeken want het wordt wel krap anders met de jurk. Mini Bridezilla's mama vanavond gebeld dat het niet zo'n goed idee lijkt om het bruidsmeisje de hele dag om ons heen te hebben. Dat gesprek zag ik erg tegen op maar ik geloof wel dat ze begrijpt dat wij allebei geen kinderen gewend zijn en dit dus ook echt niet gaan trekken op een dag dat we zelf al op van de zenuwen zijn.

Alleen MissBliss en de kapper wil ik hier zien, voor de rest is dit pand oorlogsgebied en mep ik iedereen er uit die zich er tussen wringt. (meneer Dib slaapt elders.)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_84829041
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:11 schreef Sanne het volgende:
meneer Dib slaapt elders.
Puur uit zelfbescherming 8-)
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:27:40 #222
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_84829079
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Puur uit zelfbescherming 8-)
ik dacht die bloody mary bij het ontbijt. :D

veel succes, neem oordopjes mee (voor hem!)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:21:10 #223
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_84845449
Oh San wat een drama van je pc -O-! Lekker van dat extra gedoe wat je niet kan gebruiken.
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:27 schreef Sanne het volgende:

[..]

ik dacht die bloody mary bij het ontbijt. :D

veel succes, neem oordopjes mee (voor hem!)
_O-
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 12:47:49 #224
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_84971528
Op naar de kapper voor mijn 2 proefkapsels en proef make up *O*
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_84973385
Vandaag de voorlopige uitnodiging ontvangen, incl alle namen die betrokken zullen zijn bij de ceremonie.

• Principal Sponsors: (getuigen) 14 (7 koppels)
• Best Man: 1
• Matron of honor: 1
• Bridesmaids: 7
• Groomsmen: 7
• Junior Bridesmaid: 1
• Junior Groomsmen: 1
• Secondary Sponsors: 9
• Flower Girls: 6

Dat zijn er dus al 47, maarja een hoop geregel en gedoe, maar wel erg spannend allemaal :o
pi_84983811
Spannend Sanne, maar wel ook leuk denk ik?

Tahiti, ik snap het niet helemaal. Jij hebt de uitnodiging ontvangen? Maar jij bent toch degene die gaat trouwen? En wat een enorme lijst aan 'bruidspersoneel' zeg! Wat doet zo'n secondary sponsor dan bijvoorbeeld?

WIj zitten hier (letterlijk) midden in de uitnodigingen. Het was nog een heel gedoe om a) een beetje leuk papier te vinden en b) de uitnodigingen geprint te krijgen. Ben er uiteindelijk deze week 3 keer voor op en neer naar nairobi gereden (hier 2 uur vandaan). En het in elkaar zetten is toch ook nog behoorlijk wat werk. Maar wij zijn er wel blij mee. Ben erg benieuwd naar de reacties!
Ze zullen, zeker bij de mensen in Europa, wel aardig laat op de mat vallen, maar we konden niet eerder versturen dan dat we zeker wisten of de nieuwe locatie rond was, daar lijkt het nu wel op. En de gasten uit Europa hadden al een 'Save the date' gehad, dus dan lijkt het mij iets minder erg als het niet helemaal 6 weken van te voren meer is.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_84998725
Oh ontvangen via email zij is in de Filippijnen en ik nog in het zonnige Nederland, het was het ontwerp, de definitieve uitnodiging gaat deze week gedrukt worden.

Ja een behoorlijke waslijst aan mensen en gelukkig ken ik de meeste. De rest ken ik wellicht van gezicht of zal ik voor het eerst zien zoals een van de getuigen de burgemeester en zijn vrouw en nog wat hoogwaardigheidsbekleders.

Secondary sponsors zijn er alleen voor de kerkelijke rituelen in ons geval 3 koppels en 3 kleine neefjes en nichtje die de ringen dragen en een bijbel, kaars, munten (13), sluier, koord.

Het is voor mij ook voor het eerst om sowieso een huwelijk in een kerk mee te maken. Dus ik benieuwd en hoop dat ik niet tijdens de ceremonie in de lach schiet want het is daar wat serieuzer dan hier. :X
  zondag 8 augustus 2010 @ 10:12:00 #228
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_84999987
Morgen om 11:30 gaan we in ondertrouw ^)
pi_85000039
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:12 schreef Tha_Flash het volgende:
Morgen om 11:30 gaan we in ondertrouw ^)
ohh spannend!!

Doen jullie ( en andere topic posters..) nog iets speciaals met de ondertrouw??
of gewoon naar stadhuis en daarna weer werken??

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 8 augustus 2010 @ 11:23:53 #230
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_85001627
Wij niet, het is eigenlijk niet meer dan bij de gemeente vastleggen dat je op die datum gaat trouwen he :P
Maar het is wel leuk omdat het dan echt vaststaat die dag :D Hier nog 1,5 weekjes wachten.

@Tahiti: jij hebt al bijna meer "personeel" dan wij gasten hebben voor de hele dag en feest bij elkaar :+
Maar klinkt wel tof, je krijgt wel een erg bijzondere bruiloft. Trouw je alleen voor haar voor de kerk of ben je zelf wel gelovig?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_85002924
Ja het aantal "personeelsleden" vind ik zelf eigenlijk al wel genoeg voor die dag, maar er komen ook nog iets van plus of min 200 gasten die ook allemaal blijven eten 's avonds :o

Nee ik ben zelf niet gelovig of gedoopt dus het is puur voor haar (en om eerlijk te zijn vind ik het ook wel iets hebben) Alleen dat ik "toestemming" moet vragen aan de lokale parochie hier in Nederland heb ik wel wat moeite mee. En ik kijk ook zeker uit naar de gesprekken die we daar gaan hebben met de priester voorafgaand aan het huwelijk, want we zijn allebei natuurlijk nog wel maagd enzo :')
  zondag 8 augustus 2010 @ 12:49:08 #232
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_85004027
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:12 schreef Tahiti het volgende:
Ja het aantal "personeelsleden" vind ik zelf eigenlijk al wel genoeg voor die dag, maar er komen ook nog iets van plus of min 200 gasten die ook allemaal blijven eten 's avonds :o

Nee ik ben zelf niet gelovig of gedoopt dus het is puur voor haar (en om eerlijk te zijn vind ik het ook wel iets hebben) Alleen dat ik "toestemming" moet vragen aan de lokale parochie hier in Nederland heb ik wel wat moeite mee. En ik kijk ook zeker uit naar de gesprekken die we daar gaan hebben met de priester voorafgaand aan het huwelijk, want we zijn allebei natuurlijk nog wel maagd enzo :')
hahahaha _O_ ik vind het wel mooi dat je dat voor haar over hebt. Zou ik ook doen voor mijn partner daar niet van, maar bij jou houdt het allemaal toch wat meer in dan hier, dus vind het toch bijzonder :)

En direct het huwelijk in met een leugen dus :+

Waarom moet je hier toestemming vragen dan?? :o
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_85005221
Nouja toestemming het is meer dat er vanuit de kerk hier er geen bezwaar is tegen het huwelijk. Komt er eigenlijk op neer dat ik nog steeds een briefje moet typen en dat laten ondertekenen door de pastoor of iets dergelijks hier. Maar ik stel het al maanden uit maar ga het deze week nu echt doen :@
pi_85042189
Als ik mensen iets aan mag raden: Bruiloftszuil.

het kost wat :P Maar de filmpjes zijn zó leuk!! O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85047568
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:07 schreef eelectrify.me het volgende:
hmmm trouwen is zooo 2005... :P
*)
pi_85047576
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef _aurum_ het volgende:
Als ik mensen iets aan mag raden: Bruiloftszuil.

het kost wat :P Maar de filmpjes zijn zó leuk!! O+
Hebben wij ook gehad op onze bruiloft, inderdaad een aanrader :Y

Wij hebben hem hier besteld: http://www.devideozuil.nl/index.html.
pi_85052286
wij hadden 'm hier vandaan: http://bruiloftzuil.nl

Scheelt toch weer qua prijs :) misschien dat het ook in de OP gezet kan worden? Of allebei zodat mensen kunnen kiezen :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85058864
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 10:13 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ohh spannend!!

Doen jullie ( en andere topic posters..) nog iets speciaals met de ondertrouw??
of gewoon naar stadhuis en daarna weer werken??
Wij gaan vrijdag in ondertrouw..

Trouwen volgend jaar op 13 mei, ook vrijdag de 13de, dus gaan we ook vrijdag de dertiende in ondertrouw :P

We gaan daarna wel 5 dagen naar Spanje, maar dat is meer toevallig dat dat zo uitkwam :)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:05:28 #240
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_85060876
Mijn kapsel was goed zaterdag. Achteraf was ze met dat ene kapsel en twee keer make up wel meer dan twee uur bezig, dus aan een tweede kapsel zijn we niet meer begonnen. Het was goed dus die wordt het.

De make up was ik minder over te spreken. Wat zij over the top noemt vind ik naturel. Daarnaast had ze merkloze cheap ass make up. Dus het opmaken mag ze straks met mijn MAC proberen en als ze weg is maak ik het af. :)

Mijn getuige en de kapster vonden groen niet mooi, maar dat was niet mooi omdat het gewoon geen groen was. Dus willen ze paars. Ik weet het echter nog niet en ga nog maar vijf weken en twee dagen oefenen om te kijken of ik niet toch liever groen heb. ;)

Mijn wenkbrauwen ben ik ook niet kapot van, dus daarvoor ga ik weer terug naar de turkse kapper, met een touwtje is het resultaat gewoon veel mooier.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sanne op 09-08-2010 19:14:53 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_85062135
huwelijksreis was tof O+
Ja doei.
pi_85064047
Wij zijn nu aan het kijken voor een huwelijksdagverzekering.. Iemand ervaring met zo'n verzekering? Waar moet ik op letten?
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:19:11 #243
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_85067433
:W Raissa .. leuk je hier eens te zien weer!
Ik vind het eerlijk gezegd geldklopperij :X

Ik zou het pas overwegen als er een situatie in de familie is, die het zou kunnen overschaduwen..
Een ernstig ziek familielid, die opeens hard achteruit gaat ofzo..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:22:21 #244
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_85067620
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:07 schreef eelectrify.me het volgende:
hmmm trouwen is zooo 2001... :P
ok, hele slechte tvp dit
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:27:22 #245
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_85067914
vandaag in ondertrouw gegaan !! het komt nu echt dichterbij ^)
pi_85068477
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
:W Raissa .. leuk je hier eens te zien weer!
Ik vind het eerlijk gezegd geldklopperij :X

Ik zou het pas overwegen als er een situatie in de familie is, die het zou kunnen overschaduwen..
Een ernstig ziek familielid, die opeens hard achteruit gaat ofzo..
:W Rijstebuiltje

De bedoeling was de verzekering af te sluiten omdat ikzelf chronisch ziek ben, maar ik zie dat dat bij de meeste verzekeraars wordt uitgesloten -O- Nou snap ik best dat het risico dat ik ziek word veel groter is dan bij een gezond iemand maar ik vind het maar gemeen..
Grrrr
pi_85089664
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:05 schreef Sanne het volgende:
Mijn kapsel was goed zaterdag. Achteraf was ze met dat ene kapsel en twee keer make up wel meer dan twee uur bezig, dus aan een tweede kapsel zijn we niet meer begonnen. Het was goed dus die wordt het.

De make up was ik minder over te spreken. Wat zij over the top noemt vind ik naturel. Daarnaast had ze merkloze cheap ass make up. Dus het opmaken mag ze straks met mijn MAC proberen en als ze weg is maak ik het af. :)

Mijn getuige en de kapster vonden groen niet mooi, maar dat was niet mooi omdat het gewoon geen groen was. Dus willen ze paars. Ik weet het echter nog niet en ga nog maar vijf weken en twee dagen oefenen om te kijken of ik niet toch liever groen heb. ;)

Mijn wenkbrauwen ben ik ook niet kapot van, dus daarvoor ga ik weer terug naar de turkse kapper, met een touwtje is het resultaat gewoon veel mooier.
waarom zou je dan niet gewoon jezelf opmaken? imo zonde om iemand te betalen als de diensten die geleverd worden niet 100% naar wens zijn :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85089714
de wondjes in mn hoofd van m'n trouwkapsel zijn ook bijna weg :@ :')

ik dacht dat 't strak zat en losser zou gaan zitten naar mate de dag vorderde... de dag erna had ik echter wat wonden/wondjes in mn hoofd van speldjes :X niet zo fijn.. :') vooral niet met een helm op je hoofd de hele dag tijdens je vakantie :')
Ja doei.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:54:21 #249
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_85090286
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_85090298
nou, niet zoveel me dunkt :X :X
Ja doei.
pi_85090387
Wondjes :o jeumig Mo, dat hoort toch niet?

Ik heb haar & make-up zelf gedaan, omdat ik 't simpel wilde houden en gewoon niemand met m'n haar en hoofd vertrouw :'). En inderdaad een paar keer geoefend met de make-up.

Er staan weer wat foto's online op de site van de fotograaf! Eind van de week is alles klaar en krijgen we ze op DVD.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:02:59 #252
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_85090612
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
nou, niet zoveel me dunkt :X :X
Ik vind het inderdaad wel erg apart ja :{ Je zou verwachten dat een kapster weet hoe ze haar pijnloos moet opsteken :{

Ik wil wel mijn haar laten doen want zul je net zien dat ik een dag heb waarop ik niks met mijn haar gedaan krijg :') Make-up doe ik zelf, er is nog nooit iemand geweest die mij naar tevredenheid heeft kunnen opmaken. Voel me dan net een clown.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:28:20 #253
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_85112778
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ohhhh foto van jurk graag O+! En ik kom hier meelurken want mijn beste vriendinnetje gaat trouwen en ik ben bruidsmeisje :+. Ideëen opdoen!


en haar schoenen:
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_85114735
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:28 schreef Mr_Moon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

en haar schoenen:
[ afbeelding ]
Prachtig O+ De bruid, haar jurk, en haar schoenen O+
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:45:34 #255
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_85116952
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:28 schreef Mr_Moon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

en haar schoenen:
[ afbeelding ]
Wauw. Wauw wauw wauw wat is ze mooooooi. En dan bedoel ik de bruid, jurk EN schoenen. Louboutins?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:54:59 #256
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_85117416
Erg gave schoenen O+ Ik zou er geen seconde op kunnen lopen alleen, heeft ze daar de hele dag op rondgewandeld? :o
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:12:06 #257
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_85118195
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wauw. Wauw wauw wauw wat is ze mooooooi. En dan bedoel ik de bruid, jurk EN schoenen. Louboutins?
:Y Louboutins it is... En de jurk van Oscar De La Renta.... en zij? een beetje van mij, nu O+ ^)
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:12:26 #258
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_85118206
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:54 schreef Chanty het volgende:
Erg gave schoenen O+ Ik zou er geen seconde op kunnen lopen alleen, heeft ze daar de hele dag op rondgewandeld? :o
:Y
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  woensdag 11 augustus 2010 @ 08:09:07 #259
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_85127711
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:12 schreef Mr_Moon het volgende:

[..]

:Y Louboutins it is... En de jurk van Oscar De La Renta.... en zij? een beetje van mij, nu O+ ^)
E nooit meer teruggeven *;.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_85129703
Mooie meid, mooie jurk en mooie schoenen. Kan niet beter :P

Zijn er nog foto's van jou? Of heb ik die gemist? :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 11 augustus 2010 @ 10:48:57 #261
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_85131304
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:52 schreef _aurum_ het volgende:
Mooie meid, mooie jurk en mooie schoenen. Kan niet beter :P

Zijn er nog foto's van jou? Of heb ik die gemist? :)
Eentje van ons samen, bij het aansnijden van de taart:
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_85137293
ziet er goed uit!

En zie ik nou dezelfde bloemetjes op de taart als op de jurk? ^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:33:43 #263
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_85137696
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 10:48 schreef Mr_Moon het volgende:

[..]

Eentje van ons samen, bij het aansnijden van de taart:
[ afbeelding ]
Lievvv *;. En haar haar is zo mooi!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_85139101
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wauw. Wauw wauw wauw wat is ze mooooooi. En dan bedoel ik de bruid, jurk EN schoenen. Louboutins?
inderdaad O+ O+ O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:59:41 #265
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_85141399
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:23 schreef _aurum_ het volgende:
ziet er goed uit!

En zie ik nou dezelfde bloemetjes op de taart als op de jurk? ^O^
:Y
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:21:07 #266
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_85174085
Jullie zien er allebei prachtig uit Mr_Moon! O+
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_85174125
Mooi koppel en de fotograaf mag er ook zijn :Y
pi_85179845
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Wondjes :o jeumig Mo, dat hoort toch niet?

Ik heb haar & make-up zelf gedaan, omdat ik 't simpel wilde houden en gewoon niemand met m'n haar en hoofd vertrouw :'). En inderdaad een paar keer geoefend met de make-up.

Er staan weer wat foto's online op de site van de fotograaf! Eind van de week is alles klaar en krijgen we ze op DVD.
Wat een mooie foto's! O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_85187718
Trouwen *;

Als ik wat tips mag geven:

Hou je niet van de doorsnee trouwjurk; dan kan je het goedkoop houden door een tweedehandstrouwjurk aan te passen naar jou stijl.

Make-up & kapper hoeven niet duur; ¤ 60 per keer is gemiddelde prijs geloof ik.

Leuke give-away vond ik fortune cookies, wel binnen een jaar opeten, daarna zijn ze niet te vreten :')

Zorg dat niemand de sleutel van je huis heeft...
pi_85192961
hmm.. het is wel stil nu er weer wat fok!ers getrouwd zijn! :o

wij gaan binnenkort ( volgend weekend) naar "onze" trouwlokatie voor een offerte gesprek.
Ik wil de volgende dingen gaan bespreken:
- de kosten voor de dag zoals we die in gedachten hebben
- de mogelijkheid om zelf bv champagne bij de taart te kopen ( of andere eet/drinkwaren)
- de mogelijkheid om zelf de kleuren van de bloemen te bepalen ( lokatie heeft iedere dag verse bloemen in huis.. heb ik nog wat te zeggen over die kleur?? )
- de mogelijkheid om buiten een soort prieeltje neer te zetten om DAAR te kunnen trouwen
- de mogelijkheid om te versieren buiten ( lokatie wordt tot 12 uur gebruikt waarna wij er in mogen..(tot 8 uur 's avonds.. daarna geen andere partij)

we weten al wat de omzet garantie is en dat de gewenste datum vrij is..

iemand nog goede tips??
* Barretje80 wil goed beslagen te ijs komen!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_85201029
als ik je een tip mag geven. Laat die bloemen lekker voor wat ze zijn. Wellicht dat je een vinger in de pap kan hebben qua wat voor soort bloemen/kleur etc. Maar het kost klauwen vol met geld en het is niet iets wat direct je gasten bij zal blijven....

Geef het geld liever aan iets anders uit :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85213202
* Moody gaat trouwen op 1 oktober

Daarna lekker 3 weken Maleisië :)

Alles is geregeld, alleen mijn pak nog. Iets te veel keus misschien? :{
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:03:32 #273
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_85272467
Vandaag met jurk naar kleermaker. Help me hopen dat hij ook trouwjurken vermaakt, ik wil niet naar een andere kleermaker dan mijn eigen, maar heb er nog nooit een trouwjurk tussen zien hangen. :')
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 14:42:41 #274
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_85279193
Mijn kleermaker is O+
Volgende week klaar en de kosten vielen me erg mee! *O*

Kan ik me nu weer op de rest van het circus storten.
Maandag praten met de eigenaar van de trouwlokatie. We neigen er inmiddels naar om hem ook de catering maar in handen te geven, hoeven wij daar niet meer aan te denken.

Vrijdag naar MAC voor mijn proefvisagie.

Huwelijkse voorwaarden nog niet ontvangen maar notaris heeft gemaild dat ze er mee aan de gang gaat.
Bedankjes zijn bezorgd, dat is allemaal klaar.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_85279279
da's fijn!

Ik zit er aan te denken mn trouwjurk (de rok dus) in te laten korten zodat ik 'm als cocktailjurk aan kan :@ ben alleen benieuwd of dat kan / leuk staat en of dat niet zonde is.. wat denken jullie? :)
Ja doei.
pi_85279458
Dat is juist niet zonde, dan kun je hem nog vaker aan! *O*

Wat een sprookje O+ mr_moon O+
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:10:56 #277
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_85279962
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
da's fijn!

Ik zit er aan te denken mn trouwjurk (de rok dus) in te laten korten zodat ik 'm als cocktailjurk aan kan :@ ben alleen benieuwd of dat kan / leuk staat en of dat niet zonde is.. wat denken jullie? :)
Als het te doen is en je kan er dan nog een paar keer van genieten zou ik het zeker doen!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:56:28 #278
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_85288255
Dinsdag de foto's ophalen bij de fotograaf! Ben benieuwd naar het resultaat...
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  maandag 16 augustus 2010 @ 07:12:33 #279
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_85337401
Wij zijn eergisteren getrouwd ^)

echt, ik kan het iedereen aanraden om te doen, was een superleuke dag, ik plaats wel eens wat foto's

alles is sûpergoed meegavallen, heel vlot verlopen, een regenvlaag, mar toen was het net even pauze en waren er nog geen gasten, het eten en de zaal waren super

Het enige was de DJ. We hadden iemand die we kenden en die heel goed was, maar die brak de dag ervoor zijn teen en kon dus niet afkomen. Hij had zelf om ons wat te besparen voor een vervangDJ gezorgd, maar die draaide echt compleet de andere muziek dan die we gevraagd hebben. Nu hebben de gasten de hele avond gedanst en zat de sfeer er dik in, dus was dat niet eens zo erg :D


voor de vele mensen die nu nog in de voorbereiding zitten hier, succes, begin maar al te zwijmelen...

[ Bericht 61% gewijzigd door Beregd op 16-08-2010 07:19:31 ]
  maandag 16 augustus 2010 @ 08:11:47 #280
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_85337722
Zwijmelen? Dat is een stadium wat ik nog niet ken nu ik in de voorbereidingen zit. :')


mental note: playlist afronden voor in geval er met de DJ wat gebeurd is.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 16 augustus 2010 @ 08:57:43 #281
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_85338128
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 08:11 schreef Sanne het volgende:
Zwijmelen? Dat is een stadium wat ik nog niet ken nu ik in de voorbereidingen zit. :')


mental note: playlist afronden voor in geval er met de DJ wat gebeurd is.
NIet? :o Ik zwijmel al sinds ik het plan vatte om een aanzoek te doen :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_85338321
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 08:57 schreef Chanty het volgende:

[..]

NIet? :o Ik zwijmel al sinds ik het plan vatte om een aanzoek te doen :+
ik zwijmel af en aan..
Als ik me af en toe niet lekker in m'n vel voel dan pak ik de magazines er weer eens bij en ga jurken kijken ( heb die van mij nog niet uitgezocht dus dat scheelt)
as Zondag naar de lokatie voor het offerte gesprek.. ben benieuwd!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_85341548
Gisteren de mooie uitnodiging van Sanne en MuadDib ontvangen :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:05:15 #284
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_85362379
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:32 schreef Ripley het volgende:
Gisteren de mooie uitnodiging van Sanne en MuadDib ontvangen :)
Gisteren pas? Dan is hij lang onderweg geweest. Of was je op vakantie?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:52:24 #285
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_85367818
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 08:57 schreef Chanty het volgende:

[..]

NIet? :o Ik zwijmel al sinds ik het plan vatte om een aanzoek te doen :+
het aanzoek is dan ook het leukste moment van de voorbereiding, de rest van de voorbereiding was nu niet echt zo leuk bij ons vond ik, maar het was het allemaal waard.
  maandag 16 augustus 2010 @ 22:15:50 #286
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_85369158
Ik verheug me op het zwarte gat erna als ik heel eerlijk moet zijn. :D
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_85369282
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:52 schreef Beregd het volgende:

[..]

het aanzoek is dan ook het leukste moment van de voorbereiding, de rest van de voorbereiding was nu niet echt zo leuk bij ons vond ik, maar het was het allemaal waard.
heus? Op het samenstellen van de gastenlijst na was 't allemaal een eitje en super leuk hier *O* zou 't zo weer doen. Vooral omdat het allemaal een eitje was, we totaal niet kritisch zijn en we uiteindelijk zelf nog dingen fout hebben laten lopen (geen gastenboek neergelegd bijvoorbeeld :') ), maargoed, ook daar waren we niet echt van onder de indruk, onder het mom van "gelukkig hebben we de foto's nog!"

*)
Ja doei.
  maandag 16 augustus 2010 @ 22:29:17 #288
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_85369925
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 21:52 schreef Beregd het volgende:

[..]

het aanzoek is dan ook het leukste moment van de voorbereiding, de rest van de voorbereiding was nu niet echt zo leuk bij ons vond ik, maar het was het allemaal waard.
Niet? Het zoeken naar een jurk O+ Zoeken van je droomlocatie O+ Uitnodigingen bedenken O+ Brainstormen over de hele dagindeling en van die leuke kleine dingetjes, vind dat echt heerlijk om te doen ^)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 16 augustus 2010 @ 22:29:22 #289
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_85369934
... wij hadden zelfs de ringen in de auto laten liggen....
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_85371482
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 22:15 schreef Sanne het volgende:
Ik verheug me op het zwarte gat erna als ik heel eerlijk moet zijn. :D
Valt best mee. Leven gaat gewoon door.

(goh, hoe bevalt het nou, getrouwd zijn? Nou, het enige wat veranderd is, is dat iedereen diezelfde stomme vraag stelt).
  maandag 16 augustus 2010 @ 23:13:25 #291
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_85372284
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 22:58 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Valt best mee. Leven gaat gewoon door.

(goh, hoe bevalt het nou, getrouwd zijn? Nou, het enige wat veranderd is, is dat iedereen diezelfde stomme vraag stelt).
Ze zijn iig gestopt met vragen of je al nerveus bent voor de grote dag :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_85374243
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 10:48 schreef Mr_Moon het volgende:

[..]

Eentje van ons samen, bij het aansnijden van de taart:
[ afbeelding ]
Oh my god O+ wat is zij knap! En die jurk O+ O+ en die schoenen! :9~ *; Over de taart nog niet te spreken.. _O_

Zo'n bruiloft wil ik O+!!!
pi_85374909
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 23:52 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Oh my god O+ wat is zij knap! En die jurk O+ O+ en die schoenen! :9~ *; Over de taart nog niet te spreken.. _O_

Zo'n bruiloft wil ik O+!!!
Ksstt. Je vindt die bruid alleen knap, omdat ze op jou lijkt, he? :{w
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_85375201
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 00:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ksstt. Je vindt die bruid alleen knap, omdat ze op jou lijkt, he? :{w
Ze lijkt helemaal niet op mij man :D misschien haar haren, maar that's it.
pi_85380646
ik geloof dat ik er een beetje tussen in zit qua leuk vinden van de voorbereidingen. Het is zeker niet iets waar ik van 'zwijmel' of zelfs niet echt van geniet, maar ook zeker niet dat ik er een hekel aan heb of zo. Het is gewoon een boel dat geregeld moet worden, en dat zijn we aan het doen.
Misschien komt dat deels door dat ik nooit wilde trouwen, en dus ook nooit 'gedroomd' heb van de perfecte jurk of locatie of taart?
Nu gaat het hier ook allemaal niet zo vanzelf, maar ik geloof niet dat dat qua gevoel uitmaakt, als het wel makkelijker was gegaan allemaal dan was het alleen sneller klaar geweest, maar niet anders qua gevoel denk ik.
Dat ik (nog steeds) zo nuchter er onder ben verbaasd wel iedereen, en mezelf misschien nog wel het meest. Maar stiekem vind ik het ook wel grappig. Misschien dat ik dan toch een beetje van d ekeniaanse mentaliteit begin over te nemen zo langzamerhand?

Stand van zaken:
Uitnodigingen zijn klaar, en de meeste verstuurd/uitgedeeld. Heeft nog heel wat voeten in aarde gehad, maar uiteindelijk gelukt. De reacties zijn héél enthousiast!
Nieuwe locatie is geregeld (vandaar dat de uitnodigingen ook gemaakt konden worden)
Het aanpassen van mijn jurk is definitief op niets uitgelopen, ik ga hem nu laten kopieren, heb daar iemand voor gevonden ook, en heb er voorlopig vertrouwen in dat dat gaat lukken.
De ring voor mijn lief schijnt klaar te zijn, nu die van mij nog
Gisteren de datum definitief vastgelegd. De kosten zijn een stuk hoger dan we verwacht hadden, maar het belangrijkste is nu dus geregeld!

Belangrijke dingen die nog moeten:
uitnodigingen maken en uitdelen voor de 'receptie' op zondag
dj regelen
afhankelijk van aantal gasten eventueel extra tenten regelen

En verder nog een hoop minder belangrijke dingen als het lukt, doorspreken en proeven van menu, vrij maken (van planten) van de ceremonie plek, maken van decoratie, regelen van sieraden, etc.

De tijd vliegt, ben benieuwd of het allemaal gaat lukken. Eerst vertrek ik straks 10 dagen naar Nederland, en als ik dan terug kom dan moet er even hard aan gewerkt worden nog!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_85380901
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 06:16 schreef elvy het volgende:
ik geloof dat ik er een beetje tussen in zit qua leuk vinden van de voorbereidingen. Het is zeker niet iets waar ik van 'zwijmel' of zelfs niet echt van geniet, maar ook zeker niet dat ik er een hekel aan heb of zo. Het is gewoon een boel dat geregeld moet worden, en dat zijn we aan het doen.
Misschien komt dat deels door dat ik nooit wilde trouwen, en dus ook nooit 'gedroomd' heb van de perfecte jurk of locatie of taart?
Nu gaat het hier ook allemaal niet zo vanzelf, maar ik geloof niet dat dat qua gevoel uitmaakt, als het wel makkelijker was gegaan allemaal dan was het alleen sneller klaar geweest, maar niet anders qua gevoel denk ik.
Dat ik (nog steeds) zo nuchter er onder ben verbaasd wel iedereen, en mezelf misschien nog wel het meest. Maar stiekem vind ik het ook wel grappig. Misschien dat ik dan toch een beetje van d ekeniaanse mentaliteit begin over te nemen zo langzamerhand?
Grappig en herkenbaar om dit zo te lezen, want zo ging het bij onze trouwerij ook. Het speelt blijkbaar toch mee, dat het trouwen wat rationelere gronden heeft dan het 'sprookje' wat het volgens sommigen moet zijn. Belangrijkste is dat jij en je aanstaande de dingen doen zoals JULLIE het willen doen. (en niet zoals anderen denken dat het zou moeten).

En een stukje karaktertrek zal ook meespelen in de beleving (eigen ervaring!) O-)

Geniet van alles en laat je niks aanpraten (maar volgens mij komt dat helemaal goed!)
Never assume that loud is strong and quiet is weak.
It’s the lion’s silence that signals danger not his roar.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:22:48 #297
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_85381258
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 22:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]


heus? Op het samenstellen van de gastenlijst na was 't allemaal een eitje en super leuk hier *O* zou 't zo weer doen. Vooral omdat het allemaal een eitje was, we totaal niet kritisch zijn en we uiteindelijk zelf nog dingen fout hebben laten lopen (geen gastenboek neergelegd bijvoorbeeld :') ), maargoed, ook daar waren we niet echt van onder de indruk, onder het mom van "gelukkig hebben we de foto's nog!"

*)
Met ons twee was alles perfect in devoorbereiding, maar de ouders deden moeilijk.

En het duurde ook veel te lang 14 maand op voorhand gepland eig)

maar achteraf wa het het alemaal waard :P en we hebben de trouw kunnen doen die we wilden

en bepaalde dingen waren ook wel leuk, zoals mijn trouwkostuum gaan passen, en tara en de vrouwen die lmee waren hebben ook kostlkijk genoten van het trouwkleed te gaan halen. en de viering voorbereiden onder elkaar was ook echt leuk.

[ Bericht 7% gewijzigd door Beregd op 17-08-2010 08:28:46 ]
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:37:00 #298
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_85411691
Op dit moment de meer dan 1000 foto's van de fotograaf aan het bekijken.... en ze zijn geweldig!
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:54:37 #299
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_85412638
Zal nog welke enkele dagen met de site bezig zijn, maar hier alvast een voorproefje:
















^)
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:03:19 #300
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_85413098
Mooie foto's vooral die laatste O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_85414180
Wat een gave foto´s ^O^

hier verder *O*

[ Bericht 42% gewijzigd door Tahiti op 17-08-2010 22:48:10 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')