abonnement Unibet Coolblue
pi_84402623
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Die heb ik even terug bij de Kruidvat gehaald, van de Leontien-lijn. Fijne dingen zijn dat (geloof dat ik er maar liefst 2,50 voor heb betaald ).

Vandaag hele stapel speeltjes voor de kinderen van mijn werk gehaald. Voor wedstrijdjes hebben we een kadootjesdoos, dan proberen we zoveel mogelijk dingen te vinden die minder dan een euro kosten. En dan is Action dus heeel handig! . Voor mezelf heb ik het rustig gehouden: Keukenpapier en een pakje pennen
jaa klopt! ik had ze net bij de action gekocht, balen dat ze geen roze hebben, staan ze een week later in de kruidvat in het roze!!

maar idd wel duurder
~ Bonito La Risa ~
pi_84402666
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 18:38 schreef Poppejans het volgende:
Mijn waterverstuiver gaat gelukkig al een een aantal weken mee, en ik gebruik hem veel hoor. Heerlijk ding!
En dat voor maar 1,35!

Vandaag dit ding van L' oreal gekocht voor maar 3,79
[ afbeelding ]
die wil ik ook! ga zo gelijk kijken of ze em nog hebben!
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:08 schreef Amnistia het volgende:
Sokken bij de action zijn ook geniaal!
Van die kniekous dingen voor in de winter... gister 2 paar gehaald
jaah ik koop altijd leggings! ook heerlijke dingen voor nog geen 2 euro
~ Bonito La Risa ~
pi_84407998
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:57 schreef Alicey het volgende:
Action is uiteindelijk best duur. Je komt er om voor een paar euro iets te kopen wat je nodig hebt en je loopt met 100 euro aan impulsaankopen naar buiten..
Oplossing: niet met je pinpas naar binnen gaan maar met een paar euro, kan je ook niet meer uitgeven dan je bij je hebt
  vrijdag 23 juli 2010 @ 18:56:54 #54
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_84408311
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 18:47 schreef Fleppensteyn het volgende:

[..]

Oplossing: niet met je pinpas naar binnen gaan maar met een paar euro, kan je ook niet meer uitgeven dan je bij je hebt
dat is 1 voordeel wat ik heb dat ik in belgië ga, waar ze geen nederlandse pin accepeteren (ookal ligt t 3km van NL af, en vind ik het eigenljk heel irritant) ik kan niet meer uitgeven dan wat ik op dat moment op zak heb voordeel wel is dat de aanbiedingen in belgië al op donderdag ingaan

vanmiddag trouwens echt een half uur staan twijfelen bij die sporttassen, ga ik voor leger print of zwart met bloemetjes.... uiteindelijk toch die met legerprint meegenomen... nog even getwijfeld over bijpassende rugzak, maar eigenlijk gebruik ik zoiets toch nooit
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:30:33 #55
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_84411961
ik zie toch net pas die sporttas staan op de site, heb ik gister helemaal niet gezien?!?!?!!?
die zwarte met bloemen is mooi!!
Arme kindertjes die em hebben moeten maken.. anders kan ie nooit maar 3.29 kosten.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zaterdag 24 juli 2010 @ 10:36:39 #56
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_84429468
Die tassen zijn idd erg leuk!

En ik moet straks nog even naar de Action *)
pi_84429611
Weet iemand dit?
Er staat op de site iets bij de weekaanbiedingen.Nu staat erbij dat het vanaf morgen (zondag) voor die prijs te koop is. Is het dat dan vandaag ook al? Of krijg je het echt pas morgen voor die prijs? Of hier dan maandag, Omdat morgen niets open is?

Ik moet zo weg en als ik naar Action moet moet ik een behoorlijk eind omlopen!
pi_84429654
Die aanbiedingen gaan pas morgen in.
pi_84429668
Oké dan ga ik maandag wel kijken! Bij kruidvat liggen de aanbiedingen van dinsdag ook al maandag in de schappen dus ik dacht, je weet het nooit! Bedankt voor het antwoord!
pi_84430744
Kruidvat is een verhaal apart. Soms krijg je het wel voor de actieprijs mee op maandag, soms zeggen ze: het staat pas morgen in de kassa. Maar bij de Action gaat het niet om 'nieuwe' actieproducten, het is eerder te vergelijken met supermarktaanbiedingen.
pi_84434101
Action _O_
Briljante winkel, haal altijd mn tandpasta en shampoo en dvd's daar ^O^
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_84434841
Komende week even wat simpele zooi voor de keuken halen :Y
Ben benieuwd wat er verder in de aanbieding is dan :9
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 14:19:15 #63
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_84435097
ben net weer geweest :')
de sporttas hadden ze niet meer met bloemen, die wilde ik juist
en van de geurstokjes met olie alleen sandelhout. die heb ik wel genomen..
er liggen ook leuke 'denim' leggings. ik heb een zachtgele genomen.
zijn hetzelfde als de tregging, met zakjes achterop en van heel fijn stof.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zaterdag 24 juli 2010 @ 16:37:35 #64
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_84439102
Ik ben ook net geweest om die sporttas te halen. Mijn neefje gaat op voetbal, dus zou die mooi van pas komen voor hem. Helemaal uitverkocht. ;(
Ik ben thuisgekomen met twee flessen wasverzachter van Robijn, witwasmiddel van Omo en twee kop en schotels van Lilly of the valley.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 24 juli 2010 @ 17:15:18 #65
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_84440515
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:37 schreef mazaru het volgende:
Ik ben ook net geweest om die sporttas te halen. Mijn neefje gaat op voetbal, dus zou die mooi van pas komen voor hem. Helemaal uitverkocht. ;(
Ik ben thuisgekomen met twee flessen wasverzachter van Robijn, witwasmiddel van Omo en twee kop en schotels van Lilly of the valley.


maar als die actie toch pas maandag in gaat, neem ik aan dat ze wel weer genoeg voorraad krijgen? ;)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 18:11:26 #66
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_84442492
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:15 schreef sproetjes het volgende:

[..]

maar als die actie toch pas maandag in gaat, neem ik aan dat ze wel weer genoeg voorraad krijgen? ;)
Daar heb je helemaal gelijk in! :P
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_84451211
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:15 schreef sproetjes het volgende:

[..]

maar als die actie toch pas maandag in gaat, neem ik aan dat ze wel weer genoeg voorraad krijgen? ;)
Op hun site staat "sterk wisselend aanbod" en besides als je het de mensen die daar werken vraagt zeggen ze toch: "voor ons is elke lading ook een verrassing..." dus je hebt kans om teleur gesteld te worden :N
pi_84452327
Hebben ze bij Action ook hondenartikelen?
zoals halsbandje, riem etc...
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:04:14 #69
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_84452634
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:56 schreef Miam het volgende:
Hebben ze bij Action ook hondenartikelen?
zoals halsbandje, riem etc...
Wel voerbakjes, stok om bal ver weg te gooien :9 , kauwstaafjes, speelgoed e.d.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:05:28 #70
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_84452677
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:15 schreef sproetjes het volgende:

[..]

maar als die actie toch pas maandag in gaat, neem ik aan dat ze wel weer genoeg voorraad krijgen? ;)
Ohhh, daar zou het wel eens aan kunnen liggen. Ik dacht dat het al in de aanbieding was. Geen probleem, dan ga ik maandag gewoon weer kijken. *O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_84452798
Okeej, maandag maar even langs. :)
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_84462531
toevallig gisteren parfum van esprit gekocht voor nog geen vijf euro die prima ruikt. :') ideale verjaardagscadeautjes . :')
www.beautyfreak.nl
Wanneer je half bezopen bent, heb je echt een gebrek aan doorzettingsvermogen.
  zondag 25 juli 2010 @ 12:04:57 #73
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84462795
Ik vond die sporttas echt gigantisch! Dacht dat het meer formaat weekendtas zou zijn, heb hem dus maar lekker laten liggen! Hier (Wageningen) lagen er nog heel veel vrijdag trouwens.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_84501663
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:45 schreef Mylene het volgende:
Neem ik mijn man een keer mee naar Action. Valt zijn oog op een grote doos bij de autospullen. Hij haalt er vervolgens een ding uit wat een zonnescherm voor dus de auto blijkt te zijn. Een niet zo maar een zonnescherm. Maar eentje van Ed Hardy met een grote tattoo print. Ik dacht nog snel bij mezelf 'afschuwelijk Lucas, god, laat hem dat ding niet nemen, zeg nou maar niets, ga de strijd niet aan, het draait uit op ruzie. Hij zei tegen mij 'zal ik hem nemen mop?' en ik vervolgens 'ja leuk joh en voor dat geld kun je hem niet laten staan'.
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 26 juli 2010 @ 13:22:27 #75
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84501735
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:45 schreef Mylene het volgende:
Neem ik mijn man een keer mee naar Action. Valt zijn oog op een grote doos bij de autospullen. Hij haalt er vervolgens een ding uit wat een zonnescherm voor dus de auto blijkt te zijn. Een niet zo maar een zonnescherm. Maar eentje van Ed Hardy met een grote tattoo print. Ik dacht nog snel bij mezelf 'afschuwelijk Lucas, god, laat hem dat ding niet nemen, zeg nou maar niets, ga de strijd niet aan, het draait uit op ruzie. Hij zei tegen mij 'zal ik hem nemen mop?' en ik vervolgens 'ja leuk joh en voor dat geld kun je hem niet laten staan'.
_O-
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')