abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84104955
Mensen!

Ik en mijn lief zijn al enige tijd op zoek naar een appartement. VAndaag heb ik het perfecte appartement gezien, maar: er is geen apart toilet. Dat was er vroeger wel, maar dan was de badkamer ieniemienie.

Het huis is verder eigenlijk prima, helemaal af, en we kunnen er zo in. Maar, ik ben bang dat ik het niet makkelijk kan verkopen vanwege het feit dat er geen separaat toilet in zit. Voor ons maakt het niet uit...

Wat denken jullie?
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
  donderdag 15 juli 2010 @ 20:20:40 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_84105106
Ik zou er minder blij van worden
pi_84105146
Tja.. om je nou bij koop al druk te gaan maken over eventuele verkoop, terwijl het het perfecte appartement voor jullie is.. Geen apart toilet is over het algemeen een minpunt, maar er zijn ook mensen die het niet zoveel uitmaakt en ook van de mensen die het wel een minpunt vinden zal een deel zich er overheen kunnen zetten. En verder valt er weinig over te zeggen, de ligging en de rest van het appartement spelen ook mee, in hartje Amsterdam hebben mensen minder hoge eisen dan ergens in noordoost Groningen..
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_84105173

[ Bericht 100% gewijzigd door Naamah op 15-07-2010 20:22:20 ]
pi_84105234
Als jij het koopt, omdat het geen probleem voor jou is, zullen er nog wel meer mensen rondlopen waarvoor het geen probleem is toch?
Kom je hier vaker, of loop je stage?
pi_84105267
Je mag het mijne kopen ! Met separaat toilet
pi_84105355
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:21 schreef Naamah het volgende:
Tja.. om je nou bij koop al druk te gaan maken over eventuele verkoop, terwijl het het perfecte appartement voor jullie is.. Geen apart toilet is over het algemeen een minpunt, maar er zijn ook mensen die het niet zoveel uitmaakt en ook van de mensen die het wel een minpunt vinden zal een deel zich er overheen kunnen zetten. En verder valt er weinig over te zeggen, de ligging en de rest van het appartement spelen ook mee, in hartje Amsterdam hebben mensen minder hoge eisen dan ergens in noordoost Groningen..
Ik weet het, ik zit nu al over de verkoop na te denken maar dat komt ook omdat ik zo vaak hoor dat mensen lang met hun huis blijven zitten.... het is gewoon kut dat dat appartement onwijs mooi is, prachtig afgewerkt, en dan dit minpuntje. Niet voor mij, maar voor 'later'...
pi_84105566
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:25 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Ik weet het, ik zit nu al over de verkoop na te denken maar dat komt ook omdat ik zo vaak hoor dat mensen lang met hun huis blijven zitten.... het is gewoon kut dat dat appartement onwijs mooi is, prachtig afgewerkt, en dan dit minpuntje. Niet voor mij, maar voor 'later'...
Elk huis/appartement heeft wel ergens een minputje.. Een ander huis heeft geen bad, of geen tuin, of geen lift, of geen open haard of wat dan ook. Echt, als dit het enige is zou ik me daar niet druk om maken.
  donderdag 15 juli 2010 @ 20:30:06 #9
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_84105646
Is wel makkelijk schoonmaken - je zet gewoon de douche erop
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_84105825
pi_84106615
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:28 schreef Naamah het volgende:

[..]

Elk huis/appartement heeft wel ergens een minputje.. Een ander huis heeft geen bad, of geen tuin, of geen lift, of geen open haard of wat dan ook. Echt, als dit het enige is zou ik me daar niet druk om maken.
Dit dus. Ons appartement staat nu ook al een tijdje te koop, vandaar het aanbod
Dat van ons is lekker ruim voor A'dam, maar het ligt wel aan een grotere weg. Het maakte ons toen niet uit, wij hebben toen ook wel gedacht over de verkoop, maar niet iedereen vindt dat een probleem, je moet maar de juiste koper treffen. En hoe 'af' je huis ook is de verkoop kan altijd mee- of tegenvallen.
Als je verder echt helemaal weg bent van het huis (en de prijs) zou ik het doen; het gaat immers om je eigen woongenot, niet om dat van degene die er na jou woont.
pi_84107333
is er plek voor een separaat toilet? Dan kan je later een sani-broyeur plaatsen toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')