abonnement Unibet Coolblue
pi_84104504


Herman den Blijker heeft de afgelopen maanden heel wat nieuwe formats uitgeprobeerd op RTL 4, maar ze haalden het toch allemaal niet bij Herrie in de keuken. Dat programma komt terug bij de zender, mèt sidekick Dhr. Reimers. Nu de crisis zijn sporen nalaat in Nederland, merken ook restaurants dat het allemaal niet meer vanzelf gaat.

nou, een herhaling van zetten en eigenlijk uit nood geboren omdat de grote sponsors met Herrie ..op het schip,hotel etc,allemaal niet meer verder wilden en aangezien de kachel toch moet branden is het weer terug naar af om toch nog inkomsten te genereren.
Herman kan beter Herrie in zijn eigen keukens eens toepassen met zijn miniscule porties en abnormale prijzen

[ Bericht 0% gewijzigd door rubje op 15-07-2010 20:17:41 ]
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_88290060
Niemand die kijkt?

Ik vind het een leuk programma in ieder geval. Heb het nog niet eerder gezien, dat scheelt wrs.
pi_88291250
Ik kreeg bij het stel gisteren het idee dat ze net besloten hadden om uit elkaar te gaan, voordat den Blijker langskwam.
Ze zagen er samen doodongelukkig uit.
Hij wilde liever in de stad wonen (en had daar nog een huis). Zij wilde lekker in Brabant werken.
ik zie ze het niet samen gaan redden.
pi_88293571
Moet zeggen dat ik Herman Den Blijkers programma's altijd wel leuk vind, alleen wel jammer dat elke aflevering van Herrie in de keuken grotendeels op elkaar lijkt. Komt toch vaak neer op een kleinere menukaart en een likje verf voor het restaurant.
pi_88309656
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:25 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik kreeg bij het stel gisteren het idee dat ze net besloten hadden om uit elkaar te gaan, voordat den Blijker langskwam.
Ze zagen er samen doodongelukkig uit.
Hij wilde liever in de stad wonen (en had daar nog een huis). Zij wilde lekker in Brabant werken.
ik zie ze het niet samen gaan redden.
Hoop wel dat ze het redden. Het bleef maar duren eer je bij haar een beetje levenszin kreeg. Aan de andere kant deden ze wel aan alles mee. Ik geloof niet dat ik ooit een derde nodig zal hebben om elkaar aankijken etc. Gewoon hup, schouders eronder en werken want het is wel je brood op de plank. Zelfs al zou een relatie even niet lekker lopen. Het was ook juist niet zo dat ze elkaar de tent uitvochten. Ze leken dodelijk vermoeid, op het apatische af.

quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:27 schreef Marquito het volgende:
Moet zeggen dat ik Herman Den Blijkers programma's altijd wel leuk vind, alleen wel jammer dat elke aflevering van Herrie in de keuken grotendeels op elkaar lijkt. Komt toch vaak neer op een kleinere menukaart en een likje verf voor het restaurant.
Ik zit vanavond de uitzendingen uit het eerste seizoen te kijken. Vind het echt een heel leuke kerel en hij kaart ook echt alles aan waar ik me zo aan kan ergeren. Ongastvrijheid, slecht eten, verkeerde ambiance noem maar op.

Denk wel dat je gelijk hebt trouwens. Maar het is ook echt zo dat je vaak een te grote menukaart tegenkomt en dat komt waarschijnlijk omdat een chefkok wil laten zien wat hij of zij allemaal kan.
Dat is echt een valkuil die veelvuldig voorkomt.
pi_88529457
Vanavond.

Alleen weet ik niet hoe laat. Gidsje kwijt.
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:56:31 #7
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88534375
Ik had er niks gegeten na die keuken te hebben gezien.
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:57:50 #8
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_88534453
Brr, dit is echt mijn nachtmerrie qua chinese restaurants... Die smerigheid... Bah.
pi_88534625
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 21:57 schreef egeltje1985 het volgende:
Brr, dit is echt mijn nachtmerrie qua chinese restaurants... Die smerigheid... Bah.
Wel een beetje beeld bevestigend deze Chinese keuken :')
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:07:17 #10
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_88534959
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:01 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Wel een beetje beeld bevestigend deze Chinese keuken :')
Haha, ja. Straks blijkt dat de peking-eend geen eend was maar kat. :P
pi_88534991
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:01 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Wel een beetje beeld bevestigend deze Chinese keuken :')
Verschrikkelijk maar waar.

Als ik een Chinees zou zijn dan zou ik een open keuken neerzetten, zodat de gasten weten waar hun voer vandaan komt.
pi_88535658
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 22:07 schreef Stali het volgende:

[..]

Verschrikkelijk maar waar.

Als ik een Chinees zou zijn dan zou ik een open keuken neerzetten, zodat de gasten weten waar hun voer vandaan komt.
Ja dat zie je ook steeds meer gebeuren. Maar heb met deze Chineze man wel te doen ;)
pi_88536141
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:20 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Ja dat zie je ook steeds meer gebeuren. Maar heb met deze Chineze man wel te doen ;)
Ik ook. Hoop van harte dat hij het gaat redden.
pi_88542171
Ik las net ergens bij een lokaal bericht over deze aflevering dat deze Chinees over de kop zou zijn, en de inboedel verkocht wordt. Schijnt in de DvhN te staan van vandaag (dinsdag). Ik kan het helaas niet nagaan, hier wordt deze krant niet bezorgd.

Tot een aantal jaren geleden kwam ik wel eens bij deze Chinees. De weekenden was het altijd gezellig vol, en het eten was prima. Nooit ziek geweest, of klachten over de smaak gehad. Triest dat er dit van gekomen is, ik had inderdaad wel met hem te doen en gunde hem beter.
pi_88542355
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 00:51 schreef LeXX het volgende:
Ik las net ergens bij een lokaal bericht over deze aflevering dat deze Chinees over de kop zou zijn, en de inboedel verkocht wordt. Schijnt in de DvhN te staan van vandaag (dinsdag). Ik kan het helaas niet nagaan, hier wordt deze krant niet bezorgd.

Tot een aantal jaren geleden kwam ik wel eens bij deze Chinees. De weekenden was het altijd gezellig vol, en het eten was prima. Nooit ziek geweest, of klachten over de smaak gehad. Triest dat er dit van gekomen is, ik had inderdaad wel met hem te doen en gunde hem beter.
Het is niet echt een baasje he? Die rotzooi pik je ook niet van je werknemers, lijkt me.

Weet jij hoe het restaurant heet? Iets met happy family heb ik onthouden.

De kijker is er kennelijk klaar mee maar ik heb die programma's pas net ontdekt en afgelopen week heel wat uitzendingen bekeken op gemist. Ook nagezocht op resultaten, het is niet allemaal een succes geweest maar het overgrote deel roeleert nog steeds. Ik heb wel echt bewondering voor Herman den Blijker gekregen. Herrie in het Hotel met Reimers is helemaal briljant. Ik heb er echt van genoten en het werkt wel.
  woensdag 10 november 2010 @ 02:19:54 #16
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_88543142
Ik vind dit een complete ripoff van Gordon Ramsey maar deze keer was Den Blijker wel leuk om te zien.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 10 november 2010 @ 02:21:53 #17
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_88543158
Ze hadden de website wel mogen updaten http://happy-family.biz/wsfoto.htm
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_88543187
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 02:19 schreef Stefan het volgende:
Ik vind dit een complete ripoff van Gordon Ramsey maar deze keer was Den Blijker wel leuk om te zien.
Het oorspronkelijke idee (concept) is ook op deze manier ingekocht he. Herman moest ook de Gordon Ramsey uit gaan hangen. Ben blij dat hij dit niet gedaan heeft trouwens.

Enfin, Herman heeft daar zijn eigen invulling aangegeven en is gaan uitbouwen met al zijn programma's. Succesvol ook. Alleen kom ik er weer es vijf later achter. :').
  woensdag 10 november 2010 @ 02:31:07 #19
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_88543194
Ik vind Herman veel te soft. Dat is zijn charme misschien maar heb niet het idee dat de mensen naar hem luisteren
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_88543231
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 02:31 schreef Stefan het volgende:
Ik vind Herman veel te soft. Dat is zijn charme misschien maar heb niet het idee dat de mensen naar hem luisteren
Ik ben dol op hem juist om die reden. Het is echt een ondernemer in hart en nieren. Het lijkt mij echt een fijn persoon om mee om te gaan. Dan luistert men toch lekker niet? Hij zegt het intussen namelijk allemaal wel.

Daarom is hij ook niet te vergelijken met die agressieve act van Ramsey. En dat was oorspronkelijk wel het ingekochte programma.
pi_88694099
De aflevering bij Eerst Eten in Oosterhout kwam echt heel positief op me over. Bij de Engelse Pub en de Chinees had ik niet direct iets van : 'ja, dat is een hele verbetering en dat blijft vast goed gaan...'. Maar bij Eerst Eten had ik dat wel. Een toprestaurant volgens mij! Ik ga er zeker een keertje eten....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_88798554
Vraag me af of dit gered kan worden met een wat meer donkere sfeer, andere ingang en kleinere kaart. (Laatste is wel erg groot weer.)

Vrees dat die dorpelingen gewoon op hun centen zitten.
Misschien meer grotere evenementen met eten uiteraard.
pi_88798613
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:29 schreef Tezz het volgende:
De aflevering bij Eerst Eten in Oosterhout kwam echt heel positief op me over. Bij de Engelse Pub en de Chinees had ik niet direct iets van : 'ja, dat is een hele verbetering en dat blijft vast goed gaan...'. Maar bij Eerst Eten had ik dat wel. Een toprestaurant volgens mij! Ik ga er zeker een keertje eten....
Tezz, wil je laten weten als je er geweest bent en wat je ervan vond?
Ervaringen van FOK!kers zijn leuk om te lezen. :Y .
pi_88799598
Arm jochie mocht niet met zijn lepel beitelen in zijn glas. :D!

Die chocolade is zo klote. Heb die fout een keer met Kerst gemaakt.
Godver, binnen no time keihard en het zelfgemaakte ijs was niet meer te eten. Toen maar Irish coffee gemaakt.

Best fout, van Hermpie om dit zo op tafel te zetten. Chocoladesaus moet je ook zelf maken he? o|O .
pi_88800256
quote:
5s.gif Op woensdag 10 november 2010 01:02 schreef Stali het volgende:
De kijker is er kennelijk klaar mee maar ik heb die programma's pas net ontdekt en afgelopen week heel wat uitzendingen bekeken op gemist. Ook nagezocht op resultaten, het is niet allemaal een succes geweest maar het overgrote deel roeleert nog steeds. Ik heb wel echt bewondering voor Herman den Blijker gekregen. Herrie in het Hotel met Reimers is helemaal briljant. Ik heb er echt van genoten en het werkt wel.
Ik houd ook echt van dit soort programma's. Ramsey maar Herman zeker. Hij doet het totaal anders en ik vind het rustige van hem een verademing tegenover het gebrul van Ramsey.

Dit vond ik net over het chinese restaurant van vorige week:

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=96156
pi_88801576
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:22 schreef lily het volgende:

[..]



Ik houd ook echt van dit soort programma's. Ramsey maar Herman zeker. Hij doet het totaal anders en ik vind het rustige van hem een verademing tegenover het gebrul van Ramsey.

Dit vond ik net over het chinese restaurant van vorige week:

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=96156
Afgelopen zondag heb ik Ramsey gekeken. Hells Kitchen, kan dat?
Ik kan er echt niet tegen. Fucking dit, fucking dat en alle mensen in de keuken zitten op eigen eilandje, nergens een team. Wilde daar nog een topic over openen trouwens.

Herman probeert het beste uit mensen te halen in plaats van ze te blokkeren. Dat gevoel geeft hij me in ieder geval. Die rust inderdaad. Zit echt in de vrije uurtjes een inhaalslag te maken van vijf jaar. Zag zijn programma's nooit dus allemaal nieuw en ik vind het leuk en steek er af en toe nog wat van op ook.

Maar dit vond ik echt geen beste aflevering. Ben ook benieuwd hoe het met Roddels zal verlopen.
Overigens heb ik moeite met de naam "Roddels".
Negatieve associatie. Blijkbaar was het al positief gevestigd onder de dorpsbewoners.
Maar de naam past niet bij hetgeen ze bieden.

Even linkje van je kijken. ;). En dan Ramsay.
pi_88808054
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:41 schreef Stali het volgende:

[..]



Afgelopen zondag heb ik Ramsey gekeken. Hells Kitchen, kan dat?
Ik kan er echt niet tegen. Fucking dit, fucking dat en alle mensen in de keuken zitten op eigen eilandje, nergens een team. Wilde daar nog een topic over openen trouwens.
Ja, ik kijk ook naar Hell's Kitchen. Daar is Ramsey echt heel erg en afgelopen zondag zei ik nog tegen echtgenoot dat ik dat echt niet zou trekken.
Hij schreeuwt de longen uit zijn lijf tegen je, beledigt je en maakt je emotioneel kapot. Voor mij zou dat niet werken. Ik kruip soms al ineen op de bank.
En toch kijk ik altijd ;) maar ik zou het geen dag uithouden in die keuken.
Ik vind het eigenlijk wel logisch dat er weinig teamwork is. Volgens mij denk je alleen maar; laat hem in godsnaam tegen een ander gaan schreeuwen en hoopt dan zowat dat een ander de mist in gaat.

In "oorlog in de keuken" vind ik hem weer iets gematiger. Hij kraakt eerst wel alles af maar hij helpt wel. En als je zijn hulp accepteert dan loopt het allemaal wel.
De aflevering van gisteren vond ik ook niet geweldig. Ik vond het restaurant niks en de eigenaar ook niet.

Hoe dan ook, doe mij Herman maar :7 die heeft een lieve uitstraling en opbouwende kritiek. Hij straalt rust uit en net zo goed kracht en kennis. Ik houd niet zo van schreeuwen. Maar als anderen dan wel prima vinden dan kijk ik wel graag :P
  dinsdag 23 november 2010 @ 22:02:18 #28
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_89072113
wat een getrut met dat vlees van dat mens :')
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  dinsdag 23 november 2010 @ 22:17:03 #29
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_89072938
Over een paar jaar Herman in de frietkraam bij Stali? :o @ lily &stali, kijk ook eens the f-word van Gordon Ramsex, echt totaal ander concept zonder al te veel gescheld en gevloek ;)
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_89073113
ik vind die vrouw niet echt sympathiek overkomen
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 23 november 2010 @ 22:27:25 #31
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_89073558
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 22:20 schreef roos85 het volgende:
ik vind die vrouw niet echt sympathiek overkomen
een beetje 'autistisch' ofzo, dooie doos :') en dan dat onzekere getrut.... brrr
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_89073730
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

een beetje 'autistisch' ofzo, dooie doos :') en dan dat onzekere getrut.... brrr
dat ja :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_89078656
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

een beetje 'autistisch' ofzo, dooie doos :') en dan dat onzekere getrut.... brrr
Ik vond die Hanneke wel aardig maar veel te onzeker terwijl ze het wel kon. Tof hoe Hermpie dat uit haar leek te krijgen juist door het even te laten bungelen. Hij helpt altijd en zeker wanneer hij er geen vertrouwen in heeft.

Verder vond ik de aflevering weer echt leuk om te kijken. Herman leek er zelf ook echt weer veel plezier in te hebben. Dat miste ik de laatste twee afleveringen echt. Leek een beetje uitgeblust en nu helemaal niet.
pi_89078986
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:17 schreef SeaOfLove het volgende:
Over een paar jaar Herman in de frietkraam bij Stali? :o @ lily &stali, kijk ook eens the f-word van Gordon Ramsex, echt totaal ander concept zonder al te veel gescheld en gevloek ;)
Ik zou zo graag een dag veel van hem willen leren over voedsel.
.
Welk programma bedoel je van Gordon? Heb vanavond wel Oorlog in de Keuken! gekeken.
Maar behalve dat het op de emoties speelde miste ik de echte ontwikkeling van dat restaurant.
Veel gejank, agressie binnen familie en medewerkers. Teveel gedoe en Gordon was inderdaad mild.

Misschien hou ik te veel van de Hollandse nuchterheid. Daar je keukentje, daar een paar stoeltjes. No nonsense en kijken naar de mechaniek van een zaak en wat je eraan kunt verbeteren.
  woensdag 24 november 2010 @ 00:19:25 #35
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_89079338
ik bedoel dus 'the f-word' van gordon zoals ik in de post al zei :P voor 'oorlog in de keuken' van hem zou ik je aanraden om de engelse afleveringen te kijken :Y De amerikaanse zijn wat mij betreft niet te pruimen, alles te gemaakt, precies volgens een draaiboek en zo ook gemonteerd.
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_89079543
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2010 00:19 schreef SeaOfLove het volgende:
ik bedoel dus 'the f-word' van gordon zoals ik in de post al zei :P voor 'oorlog in de keuken' van hem zou ik je aanraden om de engelse afleveringen te kijken :Y De amerikaanse zijn wat mij betreft niet te pruimen, alles te gemaakt, precies volgens een draaiboek en zo ook gemonteerd.
Ah, ja precies hetgeen ik ook niet trek van Oorlog in de Keuken! in Amerika inderdaad.
Bedankt voor de tip.
  woensdag 24 november 2010 @ 00:28:53 #37
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_89079735
quote:
Op woensdag 24 november 2010 00:02 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik vond die Hanneke wel aardig maar veel te onzeker terwijl ze het wel kon. Tof hoe Hermpie dat uit haar leek te krijgen juist door het even te laten bungelen. Hij helpt altijd en zeker wanneer hij er geen vertrouwen in heeft.

Verder vond ik de aflevering weer echt leuk om te kijken. Herman leek er zelf ook echt weer veel plezier in te hebben. Dat miste ik de laatste twee afleveringen echt. Leek een beetje uitgeblust en nu helemaal niet.
ik vond het een doos eerste klas, den tering zeg, dat lam wordt al voor haar geslacht enzo, kan ze dat beest dan nieteens fatsoenlijk aan stukken snijden _O- en bij het braden durfde ze in 1ste instantie dat stuk vlees niet met haar handen om te draaien :') aan proeven deed ze ook al niet :D serieus, blijf dan weg uit de keuken. En over al het andere gemiep met die veranderingen maar te zwijgen :P maar hulde voor herman en zijn engelengeduld :Y Ik vind zijn programma's btw ook leuk om naar te kijken, maar ook hier gaat elke afl weer op elkaar lijken :)
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  woensdag 24 november 2010 @ 00:33:51 #38
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_89079902
quote:
Op woensdag 24 november 2010 00:24 schreef Stali het volgende:

[..]

Ah, ja precies hetgeen ik ook niet trek van Oorlog in de Keuken! in Amerika inderdaad.
Bedankt voor de tip.
vind het wel jammer hoor, want het zijn allemaal als fantastische concepten begonnen, maar als ze naar amerika gaan is het minder en dan doel ik bijv ook op wife swap of secret millionaire.
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_89081228
Hoe verzinnen mensen toch dat ze een hotel willen openen in the middle of F nowhere, Enfonvelle - Dorpje heeft echt 6 straten maar ofzo :')

http://goo.gl/maps/2xtk

[hier nog trouwens afgelopen aflevering]

[ Bericht 18% gewijzigd door Type-R op 24-11-2010 14:57:41 ]
¯ _(ツ)_/¯
pi_89083520
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2010 00:19 schreef SeaOfLove het volgende:
ik bedoel dus 'the f-word' van gordon zoals ik in de post al zei :P voor 'oorlog in de keuken' van hem zou ik je aanraden om de engelse afleveringen te kijken :Y De amerikaanse zijn wat mij betreft niet te pruimen, alles te gemaakt, precies volgens een draaiboek en zo ook gemonteerd.
De Amerikaanse afleveringen hebben allemaal hetzelfde verloop.

1. Eigenaren blij dat GR komt
2. GR gaat proeven en kraakt al het eten af (eventueel eten van een ondergewaardeerd hulpje is geweldig)
3. Eigenaren boos op GR, wie denkt hij wel niet dat hij is.
4. Eigenaren zien het licht en willen zijn adviezen opvolgen
5. Restaurant krijgt een mini make over (vaak niet eens echt de moeite waard vind ik) en vaak nieuwe (gesponsorde) keukenapparatuur
6. Reopening dreigt in het water te lopen door miscommunicatie in de keuken, maar uiteindelijk herpakt de keuken zich en wordt het een succes.
7. GR gelooft erin dat het restaurant een succes zal worden
pi_89123608
Meer dan de helft van de restaurants waar Ramsay geweest is zijn inmiddels dicht. Eén van de restaurant-chefs heeft zelfs zelfmoord gepleegd afgelopen september. Gaat lekker.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_89123688
Hermpie doet het dan heel veel beter.
pi_89124643
Ik woon in een klein huisie. Je loopt naar buiten en ziet de koeien in de wei.
Ja hoor. Vier kogelbiefstukkies van de Aldi. Tof bruin bakken, rosé vanbinnen maar toch zo taai als een schoenzool

Nog drie te gaan, leuk hondenvoer. Mensen die al niet van rood vlees houden schuwen het nu nog meer. Het is waar wat Hermpie zegt, je ziet het ook. De hele structuur van het vlees is kapot gevroren.
  vrijdag 26 november 2010 @ 01:37:18 #44
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_89164907
quote:
Op woensdag 24 november 2010 09:19 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

De Amerikaanse afleveringen hebben allemaal hetzelfde verloop.

1. Eigenaren blij dat GR komt
2. GR gaat proeven en kraakt al het eten af (eventueel eten van een ondergewaardeerd hulpje is geweldig)
3. Eigenaren boos op GR, wie denkt hij wel niet dat hij is.
4. Eigenaren zien het licht en willen zijn adviezen opvolgen
5. Restaurant krijgt een mini make over (vaak niet eens echt de moeite waard vind ik) en vaak nieuwe (gesponsorde) keukenapparatuur
6. Reopening dreigt in het water te lopen door miscommunicatie in de keuken, maar uiteindelijk herpakt de keuken zich en wordt het een succes.
7. GR gelooft erin dat het restaurant een succes zal worden
heel mooi omschreven ^O^ :D
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  vrijdag 26 november 2010 @ 01:40:24 #45
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_89164948
quote:
Op donderdag 25 november 2010 01:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Meer dan de helft van de restaurants waar Ramsay geweest is zijn inmiddels dicht. Eén van de restaurant-chefs heeft zelfs zelfmoord gepleegd afgelopen september. Gaat lekker.
bron? Mijn Ramsex wat doe je -O-
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_89165058
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2010 01:40 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

bron? Mijn Ramsex wat doe je -O-
Ik weet niet of die cijfers kloppen maar ik weet wel dat Ramsey niet het beste uit mensen weet te krijgen. Hermpie wel.
  vrijdag 26 november 2010 @ 01:59:49 #47
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_89165124
over de deelnemers aan herrie in de keuken lees ik anders ook nooit meer iets meer over. eigenlijk boeit me het verder ook niet :P Hebben hier in delft wel nog 1 tent zitten van herman die mee hebben gedaan van dat je een restaurant kon winnen. Zij werden toen tweede.
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_89365781
Ik vond het echt een leuke aflevering weer.
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:08:15 #49
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_89366248
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 22:59 schreef Stali het volgende:
Ik vond het echt een leuke aflevering weer.
ik heb niet gekeken, was er zo erg van overtuigd dat het donderdag was, zo voelde het echt :') heb zelfs desperate housewives niet gekeken voor het eerst in jaren :') Dit gaat nog een lange week worden :P
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_89385395
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:59 schreef Stali het volgende:
Ik vond het echt een leuke aflevering weer.
Ja, ik ook

die zoon/eigenaar verloor wel ff zijn geduld op het laatste in de keuken :D
  woensdag 1 december 2010 @ 15:31:08 #51
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_89387899
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 november 2010 01:59 schreef SeaOfLove het volgende:
over de deelnemers aan herrie in de keuken lees ik anders ook nooit meer iets meer over. eigenlijk boeit me het verder ook niet :P Hebben hier in delft wel nog 1 tent zitten van herman die mee hebben gedaan van dat je een restaurant kon winnen. Zij werden toen tweede.
Ja, en op weg naar de bioscoop kom ik er langs, maar ik ben er nog nooit geweest. :P Jij wel?
  woensdag 1 december 2010 @ 16:07:36 #52
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_89389380
quote:
Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ja, en op weg naar de bioscoop kom ik er langs, maar ik ben er nog nooit geweest. :P Jij wel?
ja en ook gelijk weer weggegaan, wilden een soepke, maar konden alleen van de lunchkaart bestellen. Was vorige winter, net zulk weer als het nu is en om een uur of 3 's middags.
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_89390050
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ja en ook gelijk weer weggegaan, wilden een soepke, maar konden alleen van de lunchkaart bestellen. Was vorige winter, net zulk weer als het nu is en om een uur of 3 's middags.
Dat is ook sullig. Met dit weer zorg je toch sowieso dat je soep op je lunchkaart hebt staan?
pi_89390125
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:33 schreef lily het volgende:

[..]

Ja, ik ook

die zoon/eigenaar verloor wel ff zijn geduld op het laatste in de keuken :D
Flinke stress inderdaad.
  woensdag 1 december 2010 @ 16:59:18 #55
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_89391852
quote:
Op woensdag 1 december 2010 16:23 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat is ook sullig. Met dit weer zorg je toch sowieso dat je soep op je lunchkaart hebt staan?
dat zou je denken, gelukkig genoeg andere horeca in Delft ;)
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_89394203
Uitzending van gister:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)Den_Blijker_Herr.mp4

Maar gewaagde make-over. Kwalitatief zag het er goed uit.
¯ _(ツ)_/¯
pi_89416529
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2010 01:40 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

bron? Mijn Ramsex wat doe je -O-
quote:

More than half of the eateries the Scottish celebrity chef aimed to save through Ramsay's Kitchen Nightmares and its American equivalent have closed or been sold, The Herald can reveal.
Bron: http://www.heraldscotland(...)a-nightmare-1.904616

quote:
Of the 20 restaurants that were featured on the US version of KN, 10 are now closed; 12 out of the 22 UK establishments faced the same grim fate.
Bron: http://www.yumsugar.com/R(...)urants-Close-2905263

quote:
It's pretty unbelievable but listed on the Kitchen Nightmares fansite it shows only 8 of the 22 restaurants visited in the UK series are still open under the same owners.
The break down;
Season1: 1 Restaurant still open
Season2: 1 Restaurant still open
Season3: 0 Restaurants still open
Season4: 3 Restaurant still open
Season5: 4 Restaurant still open
Bron: http://www.fanpop.com/spo(...)ightmares-still-open
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:09:29 #58
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_89653563
wat een suf wief weer vanavond :')
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_89653920
Goede tactiek: huilen als je niet mee naar Italie mag.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_89654333
Ze zitten heel erg moeilijk qua lokatie. Topografie mensen.
Dit is echt niet makkelijk.
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:28:31 #61
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_89654740
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 22:22 schreef Stali het volgende:
Ze zitten heel erg moeilijk qua lokatie. Topografie mensen.
Dit is echt niet makkelijk.
gaat mij erom dat t mens een italiaans restaurant runt en geen kaas en wijn lust :+ dat vind ik suf :P
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_89654819
website is offline 8)7
pi_89655833
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:28 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

gaat mij erom dat t mens een italiaans restaurant runt en geen kaas en wijn lust :+ dat vind ik suf :P
Snap ik. Maar dan nog kun je het proeven en beoordelen.

Maar dit is de allereerste aflevering waarbij ik echt mijn grote twijfels heb.
Ik geloof er dit keer echt niet in en dat heeft niets met Hermpie te maken.
De eigenaren zijn geen Zeeuwen en hun inkomsten zijn seizoensgebonden want de lokalen blijven weg.

Niet alleen de geschiedenis van Zeeland maakt ook dat men wantrouwig is naar bovenrivierse randstedelingen. Zeeland moet het zgn. Florida van Nederland worden. Zeeuwen willen dit helemaal niet.

Ik geloof er dit keer echt niet in. Zou ze zelf advies geven om zo commercieel mogelijk uit de wel toeristische maanden te halen. Dat uitmelken om daarmee een bonenwinter te houden.
pi_89656862
iemand hier oorlog in de keuken aan het kijken?

die David :X
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:01:23 #65
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_89656904
@stali: klopt, dat ze dan nog kan proeven en beoordelen maar dat deed zij nou niet echt. Pas in italië :) Verder heb ik niet echt een mening over wat ze wel zouden moeten doen: of doorgaan op herman zijn manier of jouw optie. * SeaOfLove hangt inmiddels na het nodige kookgeweld in mijn eigenste keuken met haar gat boven het aanrecht Gordon te kijken en heeft bijna medelijden met degene die hier vrijdag komt eten :+
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_89686154
Apart volk. Eigenaren komen uit regio Utrecht is zit met zowat tegenzin in Zeeland. Plus dat de eigenaresse nooit wijn heeft geproefd en kaas niet lust (En dat als chef?!). Niet echt een goede fundering om een Italiaans restaurant te runnen.
¯ _(ツ)_/¯
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:36:45 #68
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_89935791
Herrie in Vlissingen.

Zo, deze vrouw is moeder en staat er alleen voor. Zap net in.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:40:54 #69
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_89936003
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:01 schreef SeaOfLove het volgende:
* SeaOfLove hangt inmiddels na het nodige kookgeweld in mijn eigenste keuken met haar gat boven het aanrecht Gordon te kijken en heeft bijna medelijden met degene die hier vrijdag komt eten :+
Nou lijkt me vreselijk, 1 en al gastvrijheid en hele tafel vol lekker eten. ;).
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_89937115
Tjonge de zoveelste herhaling
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:05:06 #71
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_89937444
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:59 schreef TUFKAL het volgende:
Tjonge de zoveelste herhaling
Van zetten inderdaad. Ben dat met je eens. Verdorie, kan inmiddels zelf wel vertellen wat er aan moet gebeuren. :').

Maar zou het deze vrouw zo gunnen. Lijkt me niet mals wat ze doet. Met alle respect naar Hermpie, een beetje publiciteit is vaak het grootste wonder voor die restaurants.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_89937641
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 22:05 schreef Staal het volgende:

[..]

Van zetten inderdaad. Ben dat met je eens. Verdorie, kan inmiddels zelf wel vertellen wat er aan moet gebeuren. :').

Maar zou het deze vrouw zo gunnen. Lijkt me niet mals wat ze doet. Met alle respect naar Hermpie, een beetje publiciteit is vaak het grootste wonder voor die restaurants.
Nee bedoel dat deze al een keer of 3 is geweest.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:13:44 #73
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_89937983
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:07 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Nee bedoel dat deze al een keer of 3 is geweest.
Voor mij is het nieuw. :{.

Bij Net5 flikten ze dat van de week ook al met een andere serie.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:38:38 #74
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_89939518
Weet niet hoe oud deze aflevering was en dus ook niet of dit over vorige eigenaren gaat:

http://www.curatoren.nl/fo/verslag_faillprofiel.php?id=75365

Het klinkt iig niet best. Hermpie was iig nog dik tijdens de opnamen van deze aflevering.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_89947554
Weer een aardige aflevering gisteren. Ik had hem nog niet eerder gezien.

1 ding stoort me echter mateloos:
Ik was gisteravond in een boek van Herman aan het lezen en daarna Herrie in de keuken aan het kijken. Hij is er hier constant op aan het hameren hoe belangrijk smaak en goede bereiding is.

Vervolgens loopt hij het restaurant uit en steekt zijn sigaar aan een olielamp aan!! Schijnbaar interesseert de smaak daarvan helemaal niks
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  woensdag 15 december 2010 @ 11:48:25 #76
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_89952069
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 08:55 schreef gianni61 het volgende:
Weer een aardige aflevering gisteren. Ik had hem nog niet eerder gezien.

1 ding stoort me echter mateloos:
Ik was gisteravond in een boek van Herman aan het lezen en daarna Herrie in de keuken aan het kijken. Hij is er hier constant op aan het hameren hoe belangrijk smaak en goede bereiding is.

Vervolgens loopt hij het restaurant uit en steekt zijn sigaar aan een olielamp aan!! Schijnbaar interesseert de smaak daarvan helemaal niks
Het was me niet opgevallen maar daar heb je wel gelijk in!

Welk boek ben jij aan het lezen van Herman? En is het leuk?
Kerst staat voor de deur en ik zou best een kookboek van hem willen hebben.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_90034055
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)Den_Blijker_Herr.mp4

Als ik zo naar google maps kijk zit er weer een andere zaak in, kansloos. En die oude vriend/ chef was er ook eruit gebonjourd
¯ _(ツ)_/¯
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:28:46 #78
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_90259595
Kerst, zonder Herrie.

Geweldig. Moet het nog even opnieuw kijken want heb slechts de eerste twintig minuten gezien en toen biggelden de tranen letterlijk over mijn wangen van het lachen.

Leukste herrie ooit. _O_ .
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:41:56 #79
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_90260417
Tis af voor dit jaar.
Ik hoop dat Hermpie terugkomt in 2011. Krijg door dit topic niet de indruk dat het nog veel gekeken wordt. Zonde, ik vind het echt de leukst en meest sympathieke Chef op televisie.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_90265590
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:41 schreef Staal het volgende:
Tis af voor dit jaar.
Ik hoop dat Hermpie terugkomt in 2011. Krijg door dit topic niet de indruk dat het nog veel gekeken wordt. Zonde, ik vind het echt de leukst en meest sympathieke Chef op televisie.
Dat is hij zeker, met best wel leuke programma's.

Maar van vanavond was gewoon een grote reclamesport. Zeker na zijn ode over paddestoelen. En die verschikkelijke illy koffiemachines.
  woensdag 22 december 2010 @ 00:54:51 #81
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_90268322
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 00:06 schreef Remzz het volgende:

[..]

Dat is hij zeker, met best wel leuke programma's.

Maar van vanavond was gewoon een grote reclamesport. Zeker na zijn ode over paddestoelen. En die verschikkelijke illy koffiemachines.
Vond het nog niet zo storend als die opgelegde Beemsterkaas en Dolce koffie in eerdere Herries. Herrie in huis, daar haakte ik na twee uitzendingen op af. Dat Hermpie zijn pannen slijt, daar kan ik mee kijken maar zulke agressieve reclame. Dat is echt wel kut aan werken bij een commerciele zender inderdaad en vooral voor de kijker. Die is niet helemaal gek natuurlijk en zo gaan ze er wel mee om.

Ben het met je eens. Maar ik heb me tranen gelachen wat mensen allemaal sjouwen in hun keukentje. Het enthousiasme en zoveel gepruts. Zelfs al zou dat niet echt zijn ik vond het tof om naar te kijken. Zonde dat er maar 1 aflevering van is.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_90269783
Was een leuke uitzending, met inderdaad redelijk wat sluikreclame.
  dinsdag 28 december 2010 @ 01:17:51 #84
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_90521695
Vanavond was het ein-de-lijk Felderhof van de buis afzwaaien.
Zag nog wel een leuk fragmentje van 30-12-2009, een uitzending met Erica Terpstra en Herman den Blijker in de villa.

Via reguliere wegen niet te vinden en verwijderd van uitzendinggemist.nl.
Gelukkig heb ik de FTD nog en ja, mooi kunnen kijken. Een schat van een vrouw en een heerlijke man. Tof om gezien te hebben, jammer dat Hermpie, behalve dat hij enorm liefdevol over zijn vrouw en zoontje sprak altijd zakelijk bezig is en het achterste van zijn tong nooit zal laten zien.

Hoe dan ook, een leuke aflevering.
Meen begrepen te hebben dat er in februari weer een nieuwe reeks start, de leukste trouwens: "Herrie in het hotel". Reimpie doet ook weer mee. Ik ga kijken. :).
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_95091843
Herrie in hotel nu. Waarom adverteren die mensen in de regio? Als je fietsers wil in Zeeland...
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:38:19 #86
30646 Type-R
Cowabunga.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')