abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 31 juli 2010 @ 22:31:51 #51
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_84719249
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 21:03 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Waarom, kun jij het niet meer aanpassen?
Nope, een OP kun je na een uur ofzo al niet meer aanpassen ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 1 augustus 2010 @ 09:08:30 #52
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84729421
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nope, een OP kun je na een uur ofzo al niet meer aanpassen ;)
Dat is niet zo hoor. Kijk maar naar dit topic: slechte zelfbedachte grappen, deel 20 Ik heb het geopend op de 30e om 21.24 u. en zelfs op de 31e om 19.47 u. (dus bijna 24 uur later) nog aangepast en het is ook nu nog gewoon aanpasbaar.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_84733609
Hey klik op die hele mooi uitroepteken of zoek het FB topic van FF en vraag het aan!
Is pas 100 jaar zo dat je de OP maar 24 tot 48 uur zelf kan aanpassen.
pi_84881773
Zijn jullie vogels ook zo chagrijnig en bijterig als het wat later op de avond is? :') Dak maakt net zulke geluiden als Ruiz (boos gekwaak/gekwetter) als je hem 's avonds nog even in zn nekje wil kriebelen door je vinger tussen de tralies te wurmen :P Meteen daarna begint ie met bijten, niet dat het zeer doet, maartoch :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 8 augustus 2010 @ 20:00:11 #55
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_85019462
Heuj, Dak kwam vandaag voor het eerst uit zichzelf even op mn schouder zitten *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:55:05 #56
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85025024
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn jullie vogels ook zo chagrijnig en bijterig als het wat later op de avond is? :') Dak maakt net zulke geluiden als Ruiz (boos gekwaak/gekwetter) als je hem 's avonds nog even in zn nekje wil kriebelen door je vinger tussen de tralies te wurmen :P Meteen daarna begint ie met bijten, niet dat het zeer doet, maartoch :')
Ja, dat zijn de mijne ook.

De mijn hebben al ee paar dagen geen zin om te vliegen. Ze komen wel uit de kooi maar normaal gesproken vliegen zeeen paar keer heen en weer en nu niet.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Moderator zondag 8 augustus 2010 @ 23:22:50 #57
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_85029528
Lol _O- Ik kijk nog eens heel goed naar de neus van Dak, blijkt dat er nu ineens witte ringen om de neusgaten zitten, de rest van de neusdop is blauw... ist nou een mannetje of een jonge pop? :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_85033188
Ach van Sky vragen we ons ook nog steeds af of hij nou echt een hij is :P
Ene keer is het blauw blauw andere keer zit er een paarse tot lichtroze gloed overheen _O-

Wel stil zo in huis (Sky @ oppas) maar op logeeradres zitten ze bij elkaar in de kooi..
Fijn.. Dat hadden wij juist expres vermeden toen ze met ze tweeën hier waren -O-

Bang dat we die straks echt niet meer tam of rustig krijgen.. :{
pi_85452410
Ik heb vandaag twee parkieten gered. Ze komen bij een oude man vandaan, die zelf toegaf er niet goed voor te zorgen en dat het voor hem teveel werk is. Nu zijn mijn vriend en ik maandagavond eerst wezen kijken, niet wetende hoe we de parkietjes zouden aantreffen, namelijk in een zeer vervuilde kooi met niks anders dan twee zitstokken. Ze zijn vrij schuchter, totaal niet handtam.

Wij hebben dus (gezien mijn schoonouders de twee niet wilden nemen) besloten dat ik ze maar moest nemen. Hoewel het hier ook niet de ideale situatie is, moesten de beestjes daar echt weg. Na een nieuwe kooi, inclusief alle toebehoren, schommel, speeltje etc. te hebben gekocht, hebben we vanavond de beestjes opgehaald. De man wilde wel graag de kooi terug (dus die heb ik net schoongemaakt :r).

En dan nu de hoofdvraag in dit verhaal (al is het natuurlijk sowieso wel een O+-verhaal ;))... de parkietjes zitten nu hier in hun nieuwe kooi, maar zijn redelijk kortademig. Het is nu al wel iets gezakt, denk dat de stress niet meehielp, maar je ziet nog steeds dat ze ademhalingsprobleempjes hebben. Ik heb wat nagezocht, en heb gezien dat voedseldeficientie, zonlicht-tekort en een rokerige omgeving ook voor kortademigheid kan zorgen (deze dingen zijn van toepassing). Heeft een van de parkietliefhebbers hier een idee of dit nog minder zal worden of dat hier een DA aan te pas moet komen? (Ik hoop het niet, want deze goede daad heeft me al een zakje geld gekost en ook voor de niet zo stressbestendige beestjes natuurlijk).

De twee parkietjes zijn Jantje (pop, blauw) en Jaapie (mannetje, groen) gedoopt :D Foto van nu (niet al te beste kwaliteit maar ja)...
jack/dansen/sushi/netflix
"fuck that shit" is a perfectly acceptable replacement for "no"
pi_85454294
Tering, wat was die kooi smerig zeg! Niet normaal. Ik denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat er drie cm prut op de bodem lag, en dan heb ik het nog niet over de schimmel op de stokken :X
pi_85454814
Zielig voor die vogels..
Was het huis van die kerel wel wat beter offe ook :X
pi_85454879
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:51 schreef lynda het volgende:
Zielig voor die vogels..
Was het huis van die kerel wel wat beter offe ook :X
Dat viel op het eerste oog wel mee, buiten de rookwalm die je tegemoet kwam ;) Die longetjes zullen ook wel geasfalteerd zijn...
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:54:07 #63
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85454923
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:45 schreef Chickert het volgende:
Ik heb vandaag twee parkieten gered. Ze komen bij een oude man vandaan, die zelf toegaf er niet goed voor te zorgen en dat het voor hem teveel werk is. Nu zijn mijn vriend en ik maandagavond eerst wezen kijken, niet wetende hoe we de parkietjes zouden aantreffen, namelijk in een zeer vervuilde kooi met niks anders dan twee zitstokken. Ze zijn vrij schuchter, totaal niet handtam.

Wij hebben dus (gezien mijn schoonouders de twee niet wilden nemen) besloten dat ik ze maar moest nemen. Hoewel het hier ook niet de ideale situatie is, moesten de beestjes daar echt weg. Na een nieuwe kooi, inclusief alle toebehoren, schommel, speeltje etc. te hebben gekocht, hebben we vanavond de beestjes opgehaald. De man wilde wel graag de kooi terug (dus die heb ik net schoongemaakt :r).

En dan nu de hoofdvraag in dit verhaal (al is het natuurlijk sowieso wel een O+-verhaal ;))... de parkietjes zitten nu hier in hun nieuwe kooi, maar zijn redelijk kortademig. Het is nu al wel iets gezakt, denk dat de stress niet meehielp, maar je ziet nog steeds dat ze ademhalingsprobleempjes hebben. Ik heb wat nagezocht, en heb gezien dat voedseldeficientie, zonlicht-tekort en een rokerige omgeving ook voor kortademigheid kan zorgen (deze dingen zijn van toepassing). Heeft een van de parkietliefhebbers hier een idee of dit nog minder zal worden of dat hier een DA aan te pas moet komen? (Ik hoop het niet, want deze goede daad heeft me al een zakje geld gekost en ook voor de niet zo stressbestendige beestjes natuurlijk).

De twee parkietjes zijn Jantje (pop, blauw) en Jaapie (mannetje, groen) gedoopt :D Foto van nu (niet al te beste kwaliteit maar ja)...
[ afbeelding ]
Ik raad je in elk geval aan die zitstokken te vervangen door dikkere, die niet van plastic zijn. Deze zijn goed: http://www.happybird.nl/?page=slijtstokken&artikel=55006. Ze hebben een thermisch effect, dat hun voetjes warm houdt en hun nageltjes slijten erdoor, waardoor je ze in principe niet meer hoeft te (laten) knippen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85497466
TVP! Ik ga morgen misschien een gouden vogelkooi ophalen :D Dan wil ik in de nabije toekomst, als ik alle spulletjes bij elkaar heb verzameld ook een parkietje nemen O+
I will take the sun in my mouth
  Moderator vrijdag 20 augustus 2010 @ 01:02:10 #65
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_85498163
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 00:41 schreef warrel het volgende:
TVP! Ik ga morgen misschien een gouden vogelkooi ophalen :D Dan wil ik in de nabije toekomst, als ik alle spulletjes bij elkaar heb verzameld ook een parkietje nemen O+
Er valt weinig te verzamelen hoor :D Wat stokjes, een speeltje of 2 a 3, zand op de bodem en zaadjes, kun je bij elke dierenzaak halen :P

De parkiet zelf zou ik wel bij een kweker/fokker halen, daar kosten ze tussen de 5 en 10 ero terwijl je in een winkel dik 25 tot zelfs 40 neertelt ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_85503774
Vergeet ook niet een sephia en een mineralenblok. Een badje is ook leuk :)
pi_85503812
Even een update:

Jantje & Japie maken het goed *O* . Hebben de eerste nacht te trosgierst en het snoepzaad ontdekt :P En sinds vanochtend ook het eten. Verder zijn het vrolijke beestjes en kan ik nu zonder problemen gewoon in de buurt van de kooi komen zonder dat ze schrikken.

Ow, ook positief (voor mij dan): ze vinden de stofzuiger niet eng :P

Nog wel een vraagje... ik heb een open keuken. Moet ik nu J&J op de gang zetten als ik ga bakken (ivm de teflon-damp) of kan het niet zo'n kwaad gezien ze helemaal aan de andere kant staan?

Edit; ik heb ook een open keukengeiser... :{ Wat moet ik hiermee? ;(
jack/dansen/sushi/netflix
"fuck that shit" is a perfectly acceptable replacement for "no"
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:48:33 #68
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85504403
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:25 schreef Chickert het volgende:
Even een update:

Jantje & Japie maken het goed *O* . Hebben de eerste nacht te trosgierst en het snoepzaad ontdekt :P En sinds vanochtend ook het eten. Verder zijn het vrolijke beestjes en kan ik nu zonder problemen gewoon in de buurt van de kooi komen zonder dat ze schrikken.

Ow, ook positief (voor mij dan): ze vinden de stofzuiger niet eng :P
Goed nieuws allemaal. *O*
quote:
Nog wel een vraagje... ik heb een open keuken. Moet ik nu J&J op de gang zetten als ik ga bakken (ivm de teflon-damp) of kan het niet zo'n kwaad gezien ze helemaal aan de andere kant staan?
Heb je een afzuigkap? Dan lijkt het me geen probleem.
quote:
Edit; ik heb ook een open keukengeiser... :{ Wat moet ik hiermee? ;(
Je bedoelt met zo'n kleine opening met een waakvlam?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85504735
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:48 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Goed nieuws allemaal. *O*
[..]

Heb je een afzuigkap? Dan lijkt het me geen probleem.
[..]

Je bedoelt met zo'n kleine opening met een waakvlam?
Ik heb geen afzuigkap, wel een centraal afzuigsysteem dat dezelfde werking zou moeten hebben. De opening van die afzuiging zit ook boven het gasstel... dus afzuiging aan en gewoon koken? :) (doe sowieso ook altijd wel mijn raam een stukje open)

En jup, ouderwets open keukengeisertje... kleine opening met waakvlam en van boven issie natuurlijk ook open... Met afwassen geeft het geen probleem, heb ik namelijk al gedaan. Maar het (wat langer) douchen denk ik wel. Vooral als de kamerdeur dicht is wil het na het douchen wat naar gas ruiken hier...
jack/dansen/sushi/netflix
"fuck that shit" is a perfectly acceptable replacement for "no"
  Designer vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:25:22 #70
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_85509731
wij hebben hier ook zo'n soort geiser, en Napoleon leeft hier al een jaar.

Als je je huis gewoon goed ventileert is er niets aan de hand. ^O^
🐙
  Designer vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:47:27 #71
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_85510653
Oh, en bij normaal gebruik van je pannen is teflon niet zo'n issue, die damp komt alleen vrij als je je pannen te heet maakt (door hem te lang leeg op je vlam te laten staan om op te warmen bijvoorbeeld). Dat effect treed op bij 200 graden celcius en dat is meer dan je pan wordt (hoop ik voor je, anders gaan je pannen ook niet heel lang mee, bij 260 graden begint je teflon af te bladderen :P ) De olie in je pan begint te roken bij die temperaturen! Dus als je met beleid kookt en gewoon normaal ventileert is er niets aan de hand.

Parkieten zijn nu eenmaal gevoeliger voor luchtvervullling dan wij, omdat hun longen de lucht als het ware twee keer inademen (luchtzakjes pompen de lucht bij het inademen en het uitademen langs de longen).

lang verhaal kort: laat je pan niet leeg op het vuur staan en dingen als gourmetstellen en grills met anti aanbak laag in een andere kamer dan de parkiet doen.
🐙
pi_85534327
Weet iemand van jullie een goede kweker in de buurt van Delft of Den Haag? Ik heb vandaag namelijk een kooi gekocht *O*
I will take the sun in my mouth
pi_85537853
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 01:35 schreef warrel het volgende:
Weet iemand van jullie een goede kweker in de buurt van Delft of Den Haag? Ik heb vandaag namelijk een kooi gekocht *O*
Die weet ik niet, maar ik heb gisteren in de dierenwinkel op winkelcentrum Mariahoeve in Den Haag wel een schattig albinoparkietje zien zitten. Helemaal alleen. Was wel lekker geluidjes aan het maken. Ik wilde hem wel meenemen, maar Chickert en ik kunnen hem toch niet plaatsen. Misschien wat voor jou? :D
pi_85540818
Eigenlijk wil ik ook wel een beetje keuze hebben :@ Wil natuurlijk wel het liefste beestje van de hele wereld O+
I will take the sun in my mouth
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:26:24 #75
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85541439
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 10:18 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Die weet ik niet, maar ik heb gisteren in de dierenwinkel op winkelcentrum Mariahoeve in Den Haag wel een schattig albinoparkietje zien zitten. Helemaal alleen. Was wel lekker geluidjes aan het maken. Ik wilde hem wel meenemen, maar Chickert en ik kunnen hem toch niet plaatsen. Misschien wat voor jou? :D
Ik zou een parkiet bij voorkeur niet bij een dierenwinkel kopen. Ik zeg niet dat dieren bij een dierenwinkel per definitie niet goed zijn, maar wel dat het rsico groter is dat er iets mee is, omdat veel kwekers, oneerbiedig gezegd, hun B-keus verkopen aan dierenwinkels en de goede vogels zelf houden. En doordat dieren van verschillende kwekers vaak bij elkaar zitten in een dierenwinkel is de kans ook groter dat ze ziektes overdragen aan elkaar dan bij een kweker.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85543569
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:26 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik zou een parkiet bij voorkeur niet bij een dierenwinkel kopen. Ik zeg niet dat dieren bij een dierenwinkel per definitie niet goed zijn, maar wel dat het rsico groter is dat er iets mee is, omdat veel kwekers, oneerbiedig gezegd, hun B-keus verkopen aan dierenwinkels en de goede vogels zelf houden. En doordat dieren van verschillende kwekers vaak bij elkaar zitten in een dierenwinkel is de kans ook groter dat ze ziektes overdragen aan elkaar dan bij een kweker.
Dat begrijp ik :) Moet er wel bij zeggen dat ik zelf nog nooit problemen heb gehad met een beestje uit een dierenwinkel, maar ik ken de risico's wel.
pi_85543591
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:52 schreef warrel het volgende:
Eigenlijk wil ik ook wel een beetje keuze hebben :@ Wil natuurlijk wel het liefste beestje van de hele wereld O+
Lief was hij wel hoor :D
pi_85545703
Ohjee, ik heb Koes.. Was nog niet van plan om al met een parkietje naar huis te gaan vandaag, maar nadat ik 'm had gevoerd en een half uur nog met 'm in m'n handen stond O+ ...
Hij is 4 weken en nog heel lelijk en krijgt liever geen kusjes :D O+
I will take the sun in my mouth
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:27:51 #79
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85547142
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 16:27 schreef warrel het volgende:
Ohjee, ik heb Koes.. Was nog niet van plan om al met een parkietje naar huis te gaan vandaag, maar nadat ik 'm had gevoerd en een half uur nog met 'm in m'n handen stond O+ ...
Hij is 4 weken en nog heel lelijk en krijgt liever geen kusjes :D O+
Vier weken? Maar dan moet je ze nog met de hand voeren toch. Is wat jong. Normaal gesproken zijn ze rond de acht weken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85547753
De albino is niet meer te koop, want mijn ouders hebben 'm gehaald :D Hij of zij (we weten het nog niet, en misschien wel nooit...) heet Puck!
  Designer zaterdag 21 augustus 2010 @ 18:55:37 #81
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_85549086
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 16:27 schreef warrel het volgende:
Ohjee, ik heb Koes.. Was nog niet van plan om al met een parkietje naar huis te gaan vandaag, maar nadat ik 'm had gevoerd en een half uur nog met 'm in m'n handen stond O+ ...
Hij is 4 weken en nog heel lelijk en krijgt liever geen kusjes :D O+
we can haz photos?
🐙
  Designer zaterdag 21 augustus 2010 @ 18:56:09 #82
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_85549095
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:54 schreef UncleFunk het volgende:
De albino is niet meer te koop, want mijn ouders hebben 'm gehaald :D Hij of zij (we weten het nog niet, en misschien wel nooit...) heet Puck!
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 18:55 schreef DeZwabber het volgende:

we can haz photos?
🐙
pi_85552080
Goed nieuws :D na een verblijf bij m'n ouders is Bambi ineens superlief O+ bijt niet meer, wil de hele dag bij me zitten!
pi_85552122
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
Goed nieuws :D na een verblijf bij m'n ouders is Bambi ineens superlief O+ bijt niet meer, wil de hele dag bij me zitten!
:o hoe kan dat?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  Designer zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:58:12 #85
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_85552189
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:55 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

:o hoe kan dat?
d'r ouders waren zo erg dat hij haar ging missen?
🐙
pi_85552229
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:58 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

d'r ouders waren zo erg dat hij haar ging missen?
I dunno, maar ik dacht dat het niet zo snel kan gaan? Wist niet of ze gevoelens voor hadden :)

[ Bericht 2% gewijzigd door CantFazeMe op 21-08-2010 21:09:19 ]
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_85552415
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 18:56 schreef DeZwabber het volgende:

[..]


[..]


Heb ik helaas nog niet gemaakt. Ben er waarschijnlijk volgende week, dus dan kan ik wel even een paar plaatjes schieten ;)
pi_85552427
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:55 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

:o hoe kan dat?
Dat weet niemand :') maar groetjes van Bambi in ieder geval:

pi_85552466
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:07 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Dat weet niemand :') maar groetjes van Bambi in ieder geval:

[ afbeelding ]
O+ *O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  Designer zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:28:01 #90
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_85553055
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:59 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

I dunno, maar ik dacht dat het niet zo snel kan gaan? Wist niet of ze gevoelens voor hadden :)
just kidding
🐙
  Designer zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:28:18 #91
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_85553063
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:07 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Dat weet niemand :') maar groetjes van Bambi in ieder geval:

[ afbeelding ]
:D
🐙
pi_85561937
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:27 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Vier weken? Maar dan moet je ze nog met de hand voeren toch. Is wat jong. Normaal gesproken zijn ze rond de acht weken.
Jep, hij heeft net z'n maaltje van voor mij na het werk, en voor hem voor deel 2 van z'n nacht gehad.
Omdat ik 'm niet in z'n eentje wilde laten in een stil huis, had ik m'n Goldfrapp playlist van 4 uur aangezet. Dacht ik. 1 liedje op repeat voor 8 uur. Arme Koes :')

Maar hij is ook al geïnteresseerd in de trosgierst in z'n kooi, en ook de zaadjes tussen het schelpenzand gaan er al wel in. Maar zolang hij zelf nog niet uitvliegt, voer ik 'm zeker bij. Lekker knoeien met de bambix O+
I will take the sun in my mouth
pi_85579162
Bambi krijgt het voor elkaar op een nep tak (sticker) te zitten :') (wtf!?):

  Designer zondag 22 augustus 2010 @ 20:32:18 #94
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_85581131
_O-, Nappie hangt soms ook wel eens aan de muur, ze blijven met de nageltjes zitten in de structuur van de muur / behang
🐙
pi_85581418
Bambi heeft trouwens z'n ene gekortwiekte vleugeltje weer terug en z'n nieuwe hobby is KEIhard door m'n kamer vliegen :') dolle pret.
  Moderator maandag 23 augustus 2010 @ 00:59:39 #96
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_85593328
Dak zit nu heel geinig te riedelen, miepen en tsjilpen :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_85608792
Jantje & Japie update:

ze eten trosgierst uit mijn hand, in de kooi komt Japie heel af en toe met een pootje (lekker aarzelend) op het puntje van mijn vinger zitten. Jantje durft meer maar volgt het voorbeeld van Japie (en dat zuigt want hij is een schijterd :P)

Ze zijn gister en vandaag zelfs uit de kooi geweest! Jantje als eerste, semi-perongeluk ontsnapt uit mijn vriend zijn handen (door heel hard te bijten :')). Zij wist de weg naar de kooi vrij snel terug te vinden. Toen zij weer in de kooi zat (is ze zelf ingeklommen na eerst de kooi 4 keer aan de buitenkant rond te zijn gegaan) hebben we Japie er uitgehaald... wat een doos is dat beest :') Totaal geen idee van hoe of wat of waar hij moet en kan landen _O- In de plant gezeten, in de gordijnen gehangen en in de hoek achter een krukje beland... Uiteindelijk gaf hij het op toen hij voor de derde ergens in een hoekje was beland en kon mijn vriend hem op zijn vinger terug naar de kooi brengen. Al die tijd dat Japie uit de kooi was zat Jantje in de kooi te roepen en te doen. Die wilde eruit om haar vriendje bij te staan O+

Vandaag ging het wel beter :D Allebei tegelijk eruit. Nog steeds onwennig, zeker voor Japie. Hij landde steeds op de grond haha! Uiteindelijk ging het wel iets beter met op een fotolijstje/laptop/kastje landen. Maar hij heeft wel bij zowel mijn vriend als bij mij vrijwillig op de vinger gezeten. Jantje wilde er op een gegeven moment ook bij, maar daar was geen plek voor helaas. Ze zijn wel allebei vrijwillig hun kooi weer ingegaan (ze weten tenminste waar ze heen moeten :)).

Foto's van de birdies:






jack/dansen/sushi/netflix
"fuck that shit" is a perfectly acceptable replacement for "no"
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:06:54 #98
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85609123
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:59 schreef Chickert het volgende:
Jantje & Japie update:

[...]

Foto's van de birdies:

[...]
Bedankt voor je leuke verhaal. Schattige dieren. O+ Die laatste foto ook echt, op de blender. _O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85610116
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:06 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Bedankt voor je leuke verhaal. Schattige dieren. O+ Die laatste foto ook echt, op de blender. _O-
Haha, ze hebben ook samen op de blender gezeten, en op het keukenkastje, op het gasstel, de plant, de lamp, de stoel, de tafel... Japie op de prullenbak (hij fladderde alle kanten op en wist niet hoe hij moest landen waardoor hij een de zak die uitstak hing en er toen maar op is geklommen :'))

Ja, die twee hebben in korte tijd het halve huis gehad :P :D
jack/dansen/sushi/netflix
"fuck that shit" is a perfectly acceptable replacement for "no"
pi_85610520
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dak zit nu heel geinig te riedelen, miepen en tsjilpen :D
Koes is ook een kletserd! En een knuffelkont, hij heeft gisteravond zo lang bij me op de bank gezeten, zo lekker tegen me aan O+
I will take the sun in my mouth
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')