abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:06:57 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84020247


Hallo fans. Dit is alweer deel 19 van dit topic voor slechte zelfbedachte grappen. De vorige delen staan hier:
- slechte zelfbedachte grappen
- slechte zelfbedachte grappen, deel 2
- slechte zelfbedachte grappen, deel 3
- slechte zelfbedachte grappen, deel 4
- slechte zelfbedachte grappen, deel 5
- slechte zelfbedachte grappen, deel 6
- slechte zelfbedachte grappen, deel 7
- slechte zelfbedachte grappen, deel 8
- slechte zelfbedachte grappen, deel 9
- slechte zelfbedachte grappen, deel 10
- slechte zelfbedachte grappen, deel 11
- slechte zelfbedachte grappen, deel 12
- slechte zelfbedachte grappen, deel 13
- slechte zelfbedachte grappen, deel 14
- slechte zelfbedachte grappen, deel 15
- slechte zelfbedachte grappen, deel 16
- slechte zelfbedachte grappen, deel 17
- slechte zelfbedachte grappen, deel 18


DOCUMENT MET AL MIJN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN TOT 15 FEBRUARI 2010
Voor de fans een document met al mijn slechte zelfbedachte grappen (tot 15 februari 2010): http://www.box.net/shared/tmkkbhu4vk, met veel dank aan nightcowboy (die er maar even een .doc van heeft gemaakt want blijkbaar kan Word geen odt.-bestanden openen) voor de samenstelling


HIERBIJ EEN PAAR POLLS
Poll: Wat vind je van de grappen van Federer-fan?
  • Zwak
  • Slecht
  • Teleurstellend
  • Rotzooi
  • Waardeloos
  • Bagger
  • Zonde van m'n tijd
  • Slaan op mijn longen
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier

    Poll: Moet Federer-fan worden gehuldigd als we bij deel 20 zijn?
  • Ja
  • Nee, wat een overdreven gedoe zeg
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier


    HIERBIJ WAT GOEDE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN VAN ANDEREN DAN MEZELF UIT HET VORIGE DEEL (op alfabetische volgorde van username van de bedenker):

    Van Aron7120
    Hoe heet een komkommer die dood gaat?

    Een
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Van chewbacca_maatschappij
    Springt een olifant in het water..
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Van Daywalk3r
    Een forum-user wil zo een grap maken van 1 zin maar zo'n andere forum-user wijst steeds iedereen erop dat de grap leuker wordt als je de laatste zin weg laat.
    Dus die forum-user maakt een grap zonder die laatste zin en heeft ineens geen grap meer.


    Van droomoord
    Komt een vrouw bij de dokter,
    dokter: Kleed u zich maar uit
    vrouw: Waarom, dokter?
    dokter: Geen idee, maar ik kon het toch proberen?
    vrouw: Dat is waar...

    Komt een man bij de dokter:
    Dokter: Wat scheelt eraan?
    Man: Ik hoor de laatste tijd erg slecht, dokter.
    Dokter: Wat?
    Man: Ik hoor de laatste tijd erg sl... Shit...
    Dokter: Haha, ik had je


    Van Ekfar
    Komt een man bij Leenbakker en vraagt "mag ik een brood lenen?"


    Van Gijs-H
    Jantje, een rustig jongetje van 8 komt de bibliotheek binnen en vraagt waar de actie boeken staan. De bibliotheekassistent wijst hem heel netjes het rek met kinderboeken en Jantje gaat daar rustig zitten en een boek zitten lezen. Dit herhaalt zich 4 dagen lang en op een gegeven moment zegt de bibliotheekassistent: "Ga je dat boek nou nog kopen of niet?"


    Van najazeg
    Jantje gaat voor het eerst met zijn arabische oom Rahim naar Iran op vakantie. Eenmaal daar bezoeken ze een moskee. Rahim vertelt hem dat ze daar dan bidden en dat een zogeheten muezzin dan Allah-u Ackbar zingt.
    Jantje heeft het alleen niet goed gehoord, dus bij de moskee aangekomen vraagt hij:
    "pardon, waar is hier de Allahu Snackbar?"

    Een voetballer maakt hands en moet daarvoor een kaart krijgen. De scheidsrechter trekt zijn rode kaart.
    De voetballer is boos. "Wat krijgen we nou dan? Hier hoor je geel voor te geven hoor!"
    De scheidsrechter: "Ja daarom krijg je die ook."
    De voetballer: "Nee, je hebt nu die rode kaart omhoog gehouden!"
    Zegt de scheidsrechter: "Zit je me belachelijk te maken hier? Een beetje doen alsof ik kleurenblind ben?"
    Zegt de voetballer: "Nee, echt. Je hebt echt je rode kaart omhooggehouden!"
    Zegt de scheidsrechter: "Nou ga het veld maar af dan. Ik ben je inmiddels toch al helemaal zat!"

    Op een dag gaat een vrouw bij haar buurman langs, die haar had uitgenodigd voor een kop koffie.
    "Hoi buurman, alles goed? Staat de koffie klaar?"
    "Nou nee" zegt de buurman, "ik heb helaas geen koffiezetapparaat."

    Fritsje is op een dag ziek geworden. Zijn broer komt later die dag zijn kamer binnen met vers fruit.
    "Hee wat lekker!" zegt Frits watertandend. Heb je die speciaal voor mij meegenomen?"
    "Niks!" zegt die broer. "Ik had gewoon trek in fruit en kwam toevallig kijken of ik hier mijn boek had laten liggen."


    Van Runselpink
    '' Mama '', roept Kees naar de andere kant van de kamer. Kees zijn moeder antwoordt: '' Ja? ''
    Kees: '' Mag ik op paardrijden? ''
    Kees zijn moeder vindt het maar een rare vraag, ze denkt even na en vraagt aan Kees: '' Waarom wil je op paardrijden, Kees? Je vindt voetbal toch zo leuk? ''
    Kees: '' Ik zit op tennis, Ma. ''


    Van sjoemie1985
    twee vrouwen die net bij organon in oss zijn komen werken vragen in het pand de weg aan iemand en die gene zegt zo:
    Nou dan stuur ik u eerst hier de laan uit en dan moet u de 3e deur links hebben.


    Van tochweerhenk
    Een octopus in een Duits park, weet alle wedstrijden van het WK goed te voorspellen. een nieuwsgierige verslaggever, vraagt aan een van de verzorgers: ''hoe weet dat beest wie er gaat winnen, hij kan toch geen gave hebben?'' Die verzorger: ''geluk''.


    Van Trommeldaris
    Er komt een man bij de dokter.
    Dokter: "Zo meneer, ik heb wel eerst een kopie van uw zorgverzekeringspas nodig."
    Man: "Ai, die heb ik niet bij me, werkt een kopie van mijn paspoort ook?"
    De dokter zegt dat dat wel werkt, en terwijl hij een kopie staat te maken zegt hij: "Meneer, ik heb slecht nieuws. U heeft nog maar een half jaar."
    De man rent compleet in paniek de kamer uit. Uren later komt hij terug.
    Man: "Sorry dat ik ineens vertrok. Dit is nieuws wat niemand wilt horen. Ik heb gelijk ontslag genomen bij mijn baan, en ga morgen op wereldreis. Als ik het loodje leg wil ik toch wel in een tropisch land zitten. Maar vertel mij eens. Wat heb ik precies?"
    "Oh u heeft waarschijnlijk een lichte allergie."
    "Maar dat half jaar dan?" vraagt de man.
    "Nee dat gaat over de geldigheid van uw paspoort."



    HIERBIJ MIJN EIGEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN UIT HET VORIGE DEEL:

    Dus er is een vrouw die echt meervoudig multimiljonair is. Op een gegeven moment heeft ze een bespreking met een mannelijke collega en en cliënt. Die client overhandigt die vrouw een cheque van duizend dollar. Als die cliënt weg is, rolt de vrouw de cheque lachend op en begint ze hem op te roken. Als de man thuiskomt, vertelt hij het hele verhaal aan zijn vrouw.
    Zegt die vrouw: "Ik vind dat nooit zo charmant hoor, een vrouw die cheque rookt."

    Het is Nederland-Uruguay. Op een gegeven moment maakt Van der Vaart hands en moet daarvoor een kaart krijgen. De scheidsrechter trekt zijn gele kaart.
    Zegt de scheidsrechter: "Je krijgt van mij de rode kaart!"
    Van der Vaart zegt van: "Maar je hebt nu die gele kaart omhoog gehouden! "
    Zegt de scheidsrechter: "Ja, duh, die rode kaart heb ik net al aan Sneijder gegeven voor dat natrappen."

    Dus een man is naar een bedrijfsfeestje geweest. De volgende dag vertelt hij een vriendin erover. Hij vertelt trost dat hij meer complimenten over zijn kleding kreeg dan zijn collega terwijl die een heel chic maatpak en een stijlvol overhemd en das aanhad.
    Zegt hij zo: "En ik had gewoon een pak en een overhemd aan van C&A en een vrolijke das."
    Zegt die vriendin: "Dan had je zeker die das om van Mickey Duck."

    Dus een man haalt zijn vrouw ertoe over om mee te gaan naar een mentalist. De vrouw kampt met wat overgezicht want ze weegt 150 kilo. De vrouw was er in eerste instantie op tegen want ze denkt dat het onzin is. maar besluit haar man een plezier te doen, omdat die denkt dat de mentalist haar misschien kan helpen.
    Dus ze komen binnen en gaan zitten en dan zegt die mentalist van: "Het is prachtig zomerweer maar u ziet een beetje bleek. U durft niet naar het strand te gaan om te zonnen omdat u bang bent dat mensen anders de kustwacht bellen omdat ze denken dat er een potvis is aangespoeld. U wilt graag afvallen."
    Vervolgens zegt de mentalist met een soort Paul Haenen-achtig stemmetje: "Maar ja, denkt u dan, de kinderen hè, daar heb ik het te druk mee om naar de sportschool te gaan maar volgende week ga ik echt beginnen."
    Dus die vrouw kijkt haar man een beetje overrompeld aan en zegt: "Dit is gewoon eng joh."

    Twee vrouwen van een jaar of veertig die allebei bij Organon in Oss werken lopen vanuit hun werk naar een koffiezaakje in de buurt.
    Zegt de serveerster van: "Wat mag het zijn?"
    Zegt een van die vrouwen: "Doe mij maar een warme chocomel."
    Zegt die andere vrouw: "Oh, dat vind ik ook wel lekker ja."
    Zegt die serveerster: "Wilt u er een beetje ontslagroom op?"

    Zegt een jongen tegen een meisje op zijn werk waar hij een grondige hekel aan heeft: "Ik heb je naam op mijn arm laten tatoeren."
    Zegt dat meisje van "Oh, wat romantisch, laat eens zien."
    Dus hij laat zijn tatoeage zien en zij zegt dus zo van: "Mooi hoor, maar waarom staat er een groot kruis doorheen?"
    Zegt hij: "Het is een hatoeage."

    Dus een vrouw loopt de kamer binnen van een mannelijke collega en vraagt: "Ik moet even naar buiten maar het regent. Heb jij misschien een paraplu die ik kan lenen?"
    Dus die man zegt "Ja hoor, 'tuurlijk" en hij pakt uit z'n bureaula zo'n parapluutje die weleens op ijsjes zitten.
    Zegt die vrouw geïrriteerd: "Haha, leuk hoor."
    Zegt die man, ook een beetje geïrriteerd: "Nou, zo hard regent het niet hoor."

    Een man ligt in het ziekenhuis en heeft een zware operatie gehad. Dus een collega belt hem op en vraagt wat hij wil hebben. De man zegt dat hij graag en fruitmand wil hebben. Dus zo gezegd zo gedaan en die collega komt met wat andere collega's aan en overhandigt de man de fruitmand. Het is een mooie, handgemaakte fruitmand, waar alleen geen fruit in zit.
    Zegt die man: "Oh, maar ik hoopte juist dat er wat lekker fruit in zat."
    Zegt die collega met ingehouden irritatie: "Het is niet gauw goed bij jou hè."


    DEZE IS UIT DEEL 6, MAAR IK VIND DAT HIJ OOK HIER NIET MAG ONTBREKEN:
    Een ballonverkoper van een jaar of 50 staat op een druk plein in Amsterdam met helium gevulde balonnen te verkopen. Opeens komen er vijf jongens aan, die proberen de balonnen kapot te maken, wat ze voor een deel ook lukt.
    Zegt die ballonverkoper: "Jongens, willen jullie daar weleens mee ophouden?"
    Zoals verwacht krijgt hij een paar rake klappen voor die vermanende opmerking. Maar hij laat dat niet op zich zitten en met schitterende martial artstechnieken stelt hij alle jongens buiten gevecht.
    Een man is erg onder de indruk van de vechtkunst van de ballonverkoper en hij vraagt hem vol bewondering: "Waar heeft u dat geleerd?"
    Die ballonverkoper pakt een ballon, laat hem voor de helft leeglopen in zijn mond en zegt vervolgens met een gek stemmetje: "In Thailand meneer."


    DIT IS MIJN EERSTE EN TOT NU TOE ENIGE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP VOOR GEVORDERDEN:
    Een man belt een vriend van hem op. Maar in plaats van die vriend krijgt hij diens zesjarige zoontje aan de telefoon.
    Zegt die man: "Hallo, met Klaas van der Hoek. Ik ben een vriend van je vader. Is hij thuis?"
    Zegt dat zoontje: "Nee, hij is er niet. Heeft u hem al mobiel geprobeerd?"
    Zegt die man: "Ja, maar ik kreeg hem niet te pakken."
    Zegt dat zoontje: "Dan denk ik dat hij geen bereik heeft waar hij nu is. Hij zei iets over een carpale tunnel."
    Zegt die man: "Oh, haha, nee, dat is RSI. Je vader heeft RSI."
    Zegt dat zoontje: "Verbaast me niks. Die man zit dag in dag uit achter de computer."


    EN NATUURLIJK NIET TE VERGETEN MIJN SLECHTSTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN:
    Een wetenschapper besluit om in een wetenschappelijk experiment een hond en een kat met elkaar te kruisen. Dus hij zet een hond op een standaard met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij een kat op een standaard met een glazan kap eroverheen. Ten slotte zet hij een lege standaard neer, ook met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij allerlei laserstralen aan en drukt hij knoppen in op zijn grote computer. Plotseling is er een flits. Hij kijkt op de derde standaard en ziet dat daar een kat staat, terwijl de hond en de kat die hij zelf had neergezet gewoon nog staan waar ze stonden. Dus hij kijkt naar die kat op de derde standaard, die een beetje verbaasd kijkt. Zegt die kat "Woef woef."


    MIJN DEFINITIE VAN EEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP:
    Een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat is (dus niet gaat over seks, vloeken, alcohol et cetera, want dat vind ik te makkelijk: als je iets plats zegt lachen mensen vaak sowieso al) en die geen pure bagger is.


    EN LAST BUT NOT LEAST, DE WAT MIJ BETREFT ULTIEME, MET AFSTAND ALLERBESTE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN (voorheen: uit “alle delen tot nu toe” maar dat vind ik veel te weinig eer):

    Van diamondstor2
    Komt een smurf bij de bakker.
    (die bakker helemaal smurfen fan, witte muts blauw shirt etc.)
    begint ie meteen helemaal te zingen: WELKOM IN SMURFENLAND!!!!!!!
    die smurf egt zo ik was op zoek naar de bakker.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 13-07-2010 22:51:19 ]
  • [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 13 juli 2010 @ 22:17:55 #2
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_84020806
    Federer-fan .
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      dinsdag 13 juli 2010 @ 22:29:57 #3
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84021453
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 22:17 schreef Runselpink het volgende:
    Federer-fan .
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 13 juli 2010 @ 22:37:14 #4
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84021820
    Een man vertelt aan een vriend van hem over zijn nieuwe hobby: via internet wedden op sportwedstrijden.
    Dus hij zegt: "Ik heb nu al een weddenschap geplaatst voor wie dit jaar de finale wint van de US Open. Ik heb het wel handig gespeeld. Ik weet echt zeker dat of Nadal of Federer wint. Als Nadal het toernooi onverhoopt niet wint, verlies ik honderd euro, maar als Federer het toernooi niet wint, verlies ik maar twintig cent."
    Zegt die vriend: "Waar slaat dat nou op. Je verliest dus sowieso. Da's toch een stomme weddenschap van ej dan? Zelfs als Federer het toernooi niet wint, verlies je dus twintig cent."
    Zegt die man: "Man, wat is nou twintig cent."
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_84023632
    een rapper komt ergens in een 1 of andere bar en daar doen ze blijkbaar aan rap battles dus hij vraagt of hij mee mag doen.
    En het mag.
    dus hij begint zo te rappen.
    op een gegeven moment zegt zo'n andere, je klinkt wel als een 1 of ander goed koop rappertje, als ik vragen mag heet je soms 50cent?
    die rapper zo, nee maar ik kan blijkbaar gewoon niet zo heel goed rappen en jullie dissen.
    I'm no longer a slave of fear.
    I am a child of God
    God is not dead.
    pi_84024124
    (van vrienden dus niet zelf verzonnen maar wel slecht)

    de treinen rijden niet dus denk dat ik naar schiphol
    ik vertelde een grap maar george snapte de clooney
    ik ga vanavond matt demon uit
    denk dat ik met tom cruise
    vind jij ook niet dat hij op justin timberlake
    zij is de gene die bij brad pitt

    --- ҉ ---
      dinsdag 13 juli 2010 @ 23:28:55 #7
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84024927
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 23:15 schreef Wells.p het volgende:
    (van vrienden dus niet zelf verzonnen maar wel slecht)

    de treinen rijden niet dus denk dat ik naar schiphol
    ik vertelde een grap maar george snapte de clooney
    ik ga vanavond matt demon uit
    denk dat ik met tom cruise
    vind jij ook niet dat hij op justin timberlake
    zij is de gene die bij brad pitt


    Eh, zelfbedacht is de bedoeling. En ook je vrienden hebben die vermoedelijk niet bedacht want ze bestaan al tien jaar.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
      dinsdag 13 juli 2010 @ 23:29:55 #8
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_84024984
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 22:17 schreef Runselpink het volgende:
    Federer-fan .
    Kom op zeg.
    hallo dus dit noemen ze nou twitter
    pi_84025481
    Komt een man een cafe binnen vraagt ie aan de man achter de bar
    "Is zwart een kleur?"
    De bartender bevestigd de vraag
    De man loopt even cafe uit en komt daarna weer terug en
    vraagt dit keer: "is wit een kleur?"
    De bartender antwoord daar nog maal ja op.
    De vrouw van de man komt binnen
    de man zegt: "zie je wel schatje we hebben toch wel een kleuren tv"
    There is a time of cumming and going.
    pi_84025506
    zit een knap meisje op internet..
      dinsdag 13 juli 2010 @ 23:44:01 #11
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84025814
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 23:38 schreef linpunt het volgende:
    zit een knap meisje op internet..
    Je wilt zeggen dat die niet bestaan? Weleens van kwiwi gehoord?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_84025917
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 23:44 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]

    Je wilt zeggen dat die niet bestaan? Weleens van kwiwi gehoord?
    Slijmbal
    There is a time of cumming and going.
      dinsdag 13 juli 2010 @ 23:46:26 #13
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84025944
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 23:45 schreef Oceanview het volgende:

    [..]

    Slijmbal
    Hoezo?
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_84026179
    Gooit een man een brief in de bus.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_84026244
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 23:50 schreef Starman89 het volgende:
    Gooit een man een brief in de bus.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

    i loled.
    pi_84026649
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 23:50 schreef Starman89 het volgende:
    Gooit een man een brief in de bus.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

    Kende hem al maar blijft goed

    slechte bijdrage;

    Een oude man komt een dinosaurus tegen.
    Hij vraagt: Ben jij een Triceratops?
    Ja, zegt de dino met een zware stem.
    Maar ik dacht dat jullie uitgestorven waren?! vraagt de man in alle verbazing
    Dat waren we ook. Zegt de Triceratops

      woensdag 14 juli 2010 @ 00:01:05 #17
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_84026692
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 23:50 schreef Starman89 het volgende:
    Gooit een man een brief in de bus.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

    Wat snap je niet aan zelfbedacht? !
    hallo dus dit noemen ze nou twitter
      woensdag 14 juli 2010 @ 07:17:28 #18
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_84031181
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 23:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
    een rapper komt ergens in een 1 of andere bar en daar doen ze blijkbaar aan rap battles dus hij vraagt of hij mee mag doen.
    En het mag.
    dus hij begint zo te rappen.
    op een gegeven moment zegt zo'n andere, je klinkt wel als een 1 of ander goed koop rappertje, als ik vragen mag heet je soms 50cent?
    die rapper zo, nee maar ik kan blijkbaar gewoon niet zo heel goed rappen en jullie dissen.


    een man van de straat heeft op een dag besloten dat hij een rapper wil worden. Hij is helemaal trots op zichzelf en loopt zelfverzekerd een cafe binnen. Hij zet op zijn ghettoblaster een beat op en begint:
    "This is a rap song, do you want to hear it?"
    Loopt iedereen spontaan het cafe uit!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      woensdag 14 juli 2010 @ 08:50:20 #19
    265048 banapples
    Appelig banaantje
    pi_84031943
    Waar is het "volg dit topic" knopje?

    -edit-
    Hij stond ergens halverwege de pagina
    Sometimes you see knopjes
      woensdag 14 juli 2010 @ 09:29:47 #20
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_84032725
    drie fokkers, een KLB user, een OUD user en een ONZ user zitten op een dag in dezelfde straat, als opeens een klein jongetje van vier de theelepels van zijn moedertje voor vijftig cent per stuk komt verkopen.

    Dus dat jongetje komt zo bij die KLB user: "Mooie theelepels, vijftig cent voor een mooie theelepel!"
    Zegt die KLB user zo van: "Sodemieter op, kutkind, met je !#!@@! theelepels" en hij geeft het jongetje een flinke schop na.

    Jongetje natuurlijk huilen, komt ie bij die OUD user. Die helemaal zo van "Aaaaaah lief jongetje wat is er dan en oooh wat een mooie theelepeltjes! Nou ik wil er wel eentje hebben en dan krijg jij van mij een euro en een kusje en een knuffeltje!"

    Jongetje helemaal blij. Komt ie bij de ONZ user, die in een goede bui is.
    Die zegt zo van "Euh knulletje, ik weet een goeie deal. Als je mij die euro geeft en al je theelepeltjes, krijg je van mij dit biljetje van honderd euro!"
    Dus dat jongetje bedenkt zich geen moment en geeft die euro en al die theelepels, en die ONZ user geeft dat jongetje een monopoly briefje van 100 euro.
    Dat jongetje kijkt twijfelend naar dat briefje, omdat ie het er maar raar uit ziet vinden.
    Zegt die ONZ user lachend: Hahaha, ik heb je gepwnd!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      woensdag 14 juli 2010 @ 09:30:08 #21
    179992 Mopst3r
    Believe...
    pi_84032735
    Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
      woensdag 14 juli 2010 @ 09:33:54 #22
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_84032830
    Sjaak en Piet gaan dus knikkeren op straat. Piet is overduidelijk beter en wint de hele tijd van Sjaak. Op een gegeven moment pakt Sjaak de enige knikker die hij nog over heeft. Het is zijn mooiste knikker ooit. Hij vraagt om een alles of niets, dat als hij nu wint, hij zijn knikkers terugwint. Piet vind het best.
    Dus Sjaak probeert de knikker in het potje te schieten maar de knikker rolt weg en beland een stukje verder op in de put.
    Zegt Piet: Tja, nu ben je de sjaak!
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
      woensdag 14 juli 2010 @ 10:08:33 #23
    138510 Federer-fan
    Heet eigenlijk Haainado
    pi_84033699
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 09:33 schreef najazeg het volgende:
    Sjaak en Piet gaan dus knikkeren op straat. Piet is overduidelijk beter en wint de hele tijd van Sjaak. Op een gegeven moment pakt Sjaak de enige knikker die hij nog over heeft. Het is zijn mooiste knikker ooit. Hij vraagt om een alles of niets, dat als hij nu wint, hij zijn knikkers terugwint. Piet vind het best.
    Dus Sjaak probeert de knikker in het potje te schieten maar de knikker rolt weg en beland een stukje verder op in de put.
    Zegt Piet: Tja, nu ben je de sjaak!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
    [b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
    pi_84035048
    Rijdt een motorrijder tegen de vangrail. Zegt de man: "Ga eens aan de kant joh, kut vangrail".
    Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
    7e minuut Robben eraf met spierblessure.
      woensdag 14 juli 2010 @ 11:20:05 #25
    276374 najazeg
    dit kan toch niet?
    pi_84036377
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2010 10:08 schreef Federer-fan het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    "najazeg heeft geen abonnement"
    Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
    ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')