abonnement Unibet Coolblue
pi_83987145
Dit is de mobiele versie van onze mooie slank-OP.
De meeste mensen in het lijstje zijn afgevallen, de een wat meer dan de ander.
Het lijstje is niet verplicht als je mee wil doen

Laatste post iets over eens met Ladyblack, niet alleen saai dezelfde kleding dragen omdat je billen dan toevallig het mooist uitkomen

[ Bericht 0% gewijzigd door MevrouwPuff op 13-07-2010 08:00:53 ]
pi_83987159
Goeiemorgen!

Probleemzones doe ik niet aan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_83987217
hoi!

ik ben gewoon één grote probleemzone
Ja doei.
pi_83987404
Mooie mobiele OP !
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:33:36 #5
331 Merel
Be here now.
pi_83987440
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_83987479
ik wil vandaag een nieuwe motorbroek kopen. Een stevige doorwaai textielen broek die ik eventueel ook aan mijn (leren) jas kan ritsen... maar ik ben zo bang dat ik een grote maat nodig heb dan ik hoop en eigenlijk weet ik dat wel zeker, dat het wrsch 40 gaat worden (andere broek is 38 en zit net wat te strak). Zelfde geldt voor zomerbroeken. Moet nog 2 lange broeken ofzo hebben, maar ik durf gewoon niet, al moet ik mezelf straks echt naar de stad slepen ! want het is echt nodig.. heb geen goede broek meer aan m'n reet
Ja doei.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:47:36 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83987600
Herkenbaar hoor Mo, ik wil ook niks meer in maat 40 kopen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_83987620
ik heb liever goed zittende broeken dan geen broeken (reden dat ik broeken ga kopen is vooral omdat alles wat ik heb versleten is, en heb nog maar 1 broek die afzakt maar da's linnen en maat 38 ) maar ik zie er nu al tegenop om meerdere maten uit rekjes te pakken..

tactiek wordt gewoon beginnen met de grootste
Ja doei.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 08:56:25 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83987733
Succes MoBlo! .
Niet meer actief op Fok!
pi_83987779
dank heb sowieso al een grafhekel aan winkelen, maar op dinsdagochtend moet 't kunnen, hoop ik.

Zo maar 's douchen en weg
Ja doei.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:18:50 #11
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83988041
Goeiemorgen! Ik ben net wakker geworden. Eens even douchen en een aantal dingen regelen...

Vanmiddag ook maar eens de stad in..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_83988058
Probleemzones

Mooie remix piefert!
What's the name of the game?
pi_83988159
Het zal wel lekker zweterig warm zijn in de pashokjes, dus succes Mo.
En vooral heel veel sterkte.
pi_83988196
Goh, ik heb sinds vorige week een todolist die steeds langer wordt terwijl ik heel weinig afstreep. Hoe irritant is dat

Blijkbaar heb ik er stress van, gisternacht ben ik (bijna letterlijk, het zweet brak me aan alle kanten uit) ontploft van woede omdat een buurman onder mijn raam stond te praten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl ik normaal een heel kalm typje ben
What's the name of the game?
pi_83988223
Meh.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:31:03 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83988243
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:28 schreef -marz- het volgende:
Goh, ik heb sinds vorige week een todolist die steeds langer wordt terwijl ik heel weinig afstreep. Hoe irritant is dat

Blijkbaar heb ik er stress van, gisternacht ben ik (bijna letterlijk, het zweet brak me aan alle kanten uit) ontploft van woede omdat een buurman onder mijn raam stond te praten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl ik normaal een heel kalm typje ben
Ik wilde net gaan googlen op 'todolist' tot het kwartje viel .

voor de stress.
Niet meer actief op Fok!
pi_83988269
Dat is een teken dat je van je vakantie aan het genieten bent Vik

Raar verhaal hoor Syrena... even laten afkeuren, spijt hebben, weer goed laten keuren??
What's the name of the game?
pi_83988320
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wilde net gaan googlen op 'todolist' tot het kwartje viel .

voor de stress.
En bij mij duurde het nog weer even langer voordat ik het doorhad
pi_83988375
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:28 schreef -marz- het volgende:
Goh, ik heb sinds vorige week een todolist die steeds langer wordt terwijl ik heel weinig afstreep. Hoe irritant is dat

Blijkbaar heb ik er stress van, gisternacht ben ik (bijna letterlijk, het zweet brak me aan alle kanten uit) ontploft van woede omdat een buurman onder mijn raam stond te praten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl ik normaal een heel kalm typje ben
Ik heb gisteren een vrachtwagenchauffeur uitgescholden en betoeterd omdat ie snel voor me de weg opdraaide en ik dus moest remmen. Echt WTF man, ik zit op de voorrangsweg en je kon me al van een km ver zien aankomen Hij had zijn raam open en ik ook, dus hij heeft me gehoord, eikel.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:38:55 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83988386
Echt totaal niet logisch, maar op de één of andere manier dacht ik aan voeten en dacht ik dat een todolist een soort wrat was ofzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_83988441
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:32 schreef -marz- het volgende:
Dat is een teken dat je van je vakantie aan het genieten bent Vik

Raar verhaal hoor Syrena... even laten afkeuren, spijt hebben, weer goed laten keuren??
Yup. Bepaald werk niet meer willen en hopen dat je er zo onderuit komt, en oeps, keuren ze je werkplek helemaal af ipv alleen een deel Ze zou nu gaan meedraaien in een project, wegens afgekeurdheid zou ze voorrang krijgen, nu moet ze solliciteren zoals iedereen. En nu wil het lot dat ze mij al gevraagd hadden maar ik nee moest zeggen omdat het niet kon vanwege de bezetting. Ik denk er nu sterk over om me toch aan te melden... want het leek me een leuk project. Vrijdag maar met een collega overleggen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_83988548


Agressieve typjes hier? Komt door het weer joh Oh en ik herken de broekenpasangst van Mo. Ik heb laatst een broek in maat 30 (nee, niet van 30-32-34-36-38-40) moeten kopen, deed een beetje pijn maar hij zit geweldig

Ik heb heerlijk geslapen vannacht, het was lekker koel! En ik heb gister nog een heel actieplan opgesteld hoe ik die achterstand ga inhalen en ga dus met iets meer vertrouwen het gesprek in vanmiddag!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_83988600
zo, lijstje af:

Wandelkaart van Wales
Broeken
Shirtjes
Motorbroek
Thermobroek (oude is echt te groot)
make-up (oogschaduw is op)
make-upweghaalwatjes
bloem voor in m'n haar op de trouwerij
schoenen (heb echt goede gympen nodig)

ik ga mezelf maar 's verwennen en niet me druk maken om maten als 't maar mooi zit
Ja doei.
pi_83988615
gelukkig komt m'n salaris binnen vandaag
Ja doei.
pi_83988616
Hoi!!

Hier ook een lange to do-list (ik typte to-do-liegt oeps! )

Zo ontbijten met havermout, njam!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')