Dit dacht ik ookquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:35 schreef -Hans- het volgende:
Heb geen zin om een nieuw topic te openen, dus dat moet iemand anders maar even doen
Rijkelijk laat als je 't mij vraagt. Ze kwamen er pas mee toen de eerste buien allang gevallen waren.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:45 schreef Pino112 het volgende:
Damn, weeralarm voor Midden-Nederland
http://knmi.nl/
Toen waren ze nog niet zo zwaar. Is lastig te voorspellen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rijkelijk laat als je 't mij vraagt. Ze kwamen er pas mee toen de eerste buien allang gevallen waren.
We gaan kapot!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:45 schreef Pino112 het volgende:
Damn, weeralarm voor Midden-Nederland
http://knmi.nl/
Ej ! heb laatst een capture van jou gevonden ! weet je nog dat je te gast was @ MetMichiel? Heb een capture van jou terwijl je in de studio een foto maakt van het mengpaneel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
Gaat flink tekeer hier. Leve Wireless
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu weten we ook waarom het is gaan regenen
Hier nog niets en er zal volgens mij ook weinig vallen.. De buien verdwijnen telkens als ze in de buurt van Groningen komen. Maar ja, misschien straks nog wat actie in de tentquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
Ergste onweer voorbij.
Kut, mijn raam open laten staan (dakraam)
ben benieuwd of alles nu zeiknat is
Heej, da's vet! Mocht je m nog kunnen vinden hou ik me aanbevolenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej ! heb laatst een capture van jou gevonden ! weet je nog dat je te gast was @ MetMichiel? Heb een capture van jou terwijl je in de studio een foto maakt van het mengpaneel.
Heb 'm volgens mij gevondenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Heej, da's vet! Mocht je m nog kunnen vinden hou ik me aanbevolen
Nope, het is nog droog en in de verte flitst het heel af en toe maar het is zo ver weg dat ik verder geen gerommel hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:37 schreef FlorentijnH het volgende:
gaat echt los nu hier, bij jou inmiddels ook Hans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |