abonnement Unibet Coolblue
pi_83877213
Vandaag hebben we natuurlijk weer drie kandidaten voor jullie. Pas op! De beschrijvingen kunnen SPOILERS bevatten!

Radec (Killzone 2)
Vorig jaar kwam Killzone 2 van het Nederlandse Guerrilla uit. Als grote eindbaas had de game kolonel Radec waardoor vele gamers met het handen in hun haar zullen hebben gezeten. Na eerst een hele hoop Hellghast tegen te zijn gekomen zul je het één op één tegen Radec op moeten nemen. Hij kan zichzelf namelijk onzichtbaar maken en zich teleporteren waarna hij je te lijf gaat met een machinegeweer en een mes

Darth Malak (Star Wars: Knights of the Old Republick)
Als apprentice van Darth Raven is Mallak een Sith om rekening mee te houden. Door het verlies van zijn onderkaak in een gevecht ziet hij er nog gevaarlijker uit dan hij al is. Aan het einde van KOTOR zal hij op je wachten en gebruikt hij levens van andere Jedi om zijn eigen health op peil te houden. Enige manier om hem te verslaan is het doden van deze Jedi waardoor het gevecht een donker tintje krijgt.

Razorbeard (Rayman-serie)
Grote vijand van onze held zonder armen, Rayman, is ongetwijfeld Razorbeard. Deze kapitein van een piratenschip maakt het Rayman gedurende verschillende games knap lastig. Hij is de leider van een piratenleger dat volledig bestaat uit robotten die iedereen in het heelal willen gebruiken als slaven. Rayman weet hem verschillende keren te verslaan maar omdat hij er steeds weer vandoor gaat zullen we hem ongetwijfeld in de toekomst nog wel eens tegenkomen.



Wie van bovenstaande deelnemers vinden jullie het tofst? Laat het weten in dit topic. Deze poll loopt tot morgen middag 12:00 waarna we de uitslag bekendmaken op FOK!games en dan zal het volgende gevecht gaan plaatsvinden.

Poll: Wie is de tofste baas?
  • Radec
  • Darth Malak
  • Razorbeard
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier

    [ Bericht 0% gewijzigd door lizardtattoo op 10-07-2010 20:05:15 ]
  • Twitter: KoosyNL
    Mail: koosynl@fok.nl
    pi_83878381
    Darth Malak is de enige eindbaas die ik een keertje goed kont heb geschopt dus ik ga voor hem.
    pi_83878432
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 12:03 schreef Cruise.Elroy het volgende:
    Darth Malak is de enige eindbaas die ik een keertje goed kont heb geschopt dus ik ga voor hem.
    Hij wist mij ook wel eens goed kont te schoppen toen ik nog niet begreep hoe ik hem moest verslaan Daarna ging het wel prima. Maar zeker toffe boss
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
    pi_83878478
    Lastig, maar Malak is wel echt een harde baas.
    No resentment ever evened out a weaker hand
    pi_83878525
    Is er trouwens ook een overzichtelijk schema van alle deelnemende karakters zoals voorheen altijd? Een mooi centraal topic met een volledig overzicht enzo.
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
    pi_83878586
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 12:09 schreef Morthill het volgende:
    Is er trouwens ook een overzichtelijk schema van alle deelnemende karakters zoals voorheen altijd? Een mooi centraal topic met een volledig overzicht enzo.
    Een paar jaar terug was er een sidekick toernooi dat echt een geweldige chart had
      zaterdag 10 juli 2010 @ 12:13:28 #7
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_83878626
    Wat een matige bazen zeg, gister ook al...
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_83878665
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 12:11 schreef Cruise.Elroy het volgende:

    [..]

    Een paar jaar terug was er een sidekick toernooi dat echt een geweldige chart had
    Dat was echt awesome inderdaad
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
    pi_83879081
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Wat een matige bazen zeg, gister ook al...
    Ik vind ze juist erg tof deze keer.
    No resentment ever evened out a weaker hand
      zaterdag 10 juli 2010 @ 12:40:21 #10
    165251 Noorseviking
    Tergende Viking 2.0
    pi_83879314
    Darth Malak zonder te aarzelen
      zaterdag 10 juli 2010 @ 13:45:24 #11
    237906 Chocolatebear
    Tikkeltje narcistisch
    pi_83881204
    quote:
    Als apprentice van Darth Raven Revan
    The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
    Only a fool would take anything posted here as fact.
      zaterdag 10 juli 2010 @ 19:16:10 #12
    270524 Flodder450
    99% slechtheid, 1% plankton
    pi_83890154
    Razorbeard
    pi_83890638
    hmm...toch raar dat ik zo weinig bazen tegen kom die ik ken, terwijl ik me toch de pleuris game af en toe.
    waar blijven de echt bekende?
    pi_83894980
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 19:33 schreef Donderkonijn het volgende:
    hmm...toch raar dat ik zo weinig bazen tegen kom die ik ken, terwijl ik me toch de pleuris game af en toe.
    waar blijven de echt bekende?
    dit zijn bekende, je bent gewoon te jong
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
    pi_83907196
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 12:09 schreef Morthill het volgende:
    Is er trouwens ook een overzichtelijk schema van alle deelnemende karakters zoals voorheen altijd? Een mooi centraal topic met een volledig overzicht enzo.


    Zijn we mee bezig
    Twitter: KoosyNL
    Mail: koosynl@fok.nl
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')