wss vanaf dat ze geboren warenquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:54 schreef themauster het volgende:
Andre van Duin en Ferry de Groot net op Nederland 1
Wen er maar aan in het ''volwassen'' leven moet je dat mischien wel elke dagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:29 schreef Pino112 het volgende:
Fijn. Kom er net achter dat ik maandag om 7.30 moet werken.
Ja, maar we worden niet elke dag wereldkampioen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Wen er maar aan in het ''volwassen'' leven moet je dat mischien wel elke dag
Das waar,ik ben blij dat ik dan nog een week vakantie heb ,mischien dat ik wel helemaal vanuit de kop van de Provincie Groningen naar de huldiging in Amsterdam gaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar we worden niet elke dag wereldkampioen.
ik 7:00quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:29 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik 7:00ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik maar werk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:29 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik 7:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach maar.![]()
![]()
verdient wss mider dan zijn uitkeringquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je mag het wel overnemen hoor.
Slagerij van C1000
Yup. En niet passend werk, dus ik hoef het niet te accepterenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
verdient wss mider dan zijn uitkering
Ik las laatst dat ze dat bij het UWV gaan veranderen, mensen die al lang thuis zitten moeten werk beneden hun niveau accepteren anders krijgen ze geen uitkering meer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. En niet passend werk, dus ik hoef het niet te accepteren.
Geloof ik graag jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
verdient wss mider dan zijn uitkering
Dat kunnen ze wel wilen, maar dan ben ik snel daarna weer werkloos... Dan blijf je nooit lang op je nieuwe plek zitten en het maakt de arbeidsmarkt er niet beter op.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik las laatst dat ze dat bij het UWV gaan veranderen, mensen die al lang thuis zitten moeten werk beneden hun niveau accepteren anders krijgen ze geen uitkering meer.
Weet niet of dat ook voor jou geldt natuurlijk![]()
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel wilen, maar dan ben ik snel daarna weer werkloos... Dan blijf je nooit lang op je nieuwe plek zitten en het maakt de arbeidsmarkt er niet beter op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |