abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:54:53 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83758312
Hier verder .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:56:01 #2
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_83758373
een schaamteloze tvp
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_83758385
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:21 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, uiteraard. Maar een leuk smoeltje dat bijvoorbeeld alleen shoppen en soaps kijken als hobby's heeft gaat hem niet worden.
Ja natuurlijk. Maar daar kom je later achter. Een uiterlijk zegt binnen enkele secondes heel erg veel.

Al vind ik dit al te offtopic aangezien het niet over sites gaat. Ik ben dus wel weer weg.
pi_83758626
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:56 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Maar daar kom je later achter. Een uiterlijk zegt binnen enkele secondes heel erg veel.

Al vind ik dit al te offtopic aangezien het niet over sites gaat. Ik ben dus wel weer weg.
Maar het is net zo gezellig hier met je

Wat betekent tvp overigens?!
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:03:04 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83758681
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar het is net zo gezellig hier met je

Wat betekent tvp overigens?!
Terugvindpost, zodat dit topic in je My AT belandt, maar dat mag niet meer sinds de volg topic-knop .
Niet meer actief op Fok!
pi_83758696
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar het is net zo gezellig hier met je

Wat betekent tvp overigens?!
Het is geen SC. Anders is dit topic volgende week dicht.

Alle afkortingen:
Het Officiële FOK!woordenboek
pi_83758865
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:03 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het is geen SC. Anders is dit topic volgende week dicht.

Alle afkortingen:
Het Officiële FOK!woordenboek
ik maak van alle topics SC

Overigens blijft deze gast het flink volhouden zeg...
quote:
Hey XXX

Ik had je toegevoegd als favoriet maar dat kan jij niet zien natuurlijk, of wel?!!

Als je een interesse stuurt krijg je van mij iets leuks mijn hotmail...deal or no deal?

Ok mon ami??

Daarna vertel ik wat over mezelf.

gr.

XXX.
Sarcasme. Herken het.
pi_83759000
Wat is eigenlijk de beste tactiek op zo'n datingsite? Een algemeen bericht in elkaar flansen en dat al copy/pastend naar 5000 vrouwen in de doelgroep versturen? Of een leuk meisje eruit filteren, profiel lezen en een redelijk persoonlijk bericht opstellen? Het enige dat ik van vriendinnen op die sites hoor is dat ze zo moe worden van die onpersoonlijke algemene berichten. Maar werkt dat dan wel, uitgebreide persoonlijke reacties?

Waar moet de gemiddelde man het van hebben? (let wel, de gemiddelde man, ik begrijp dat een knappe man bij hobby's neer kan zetten dat hij graag poep vreet en alsnog reacties binnen zal krijgen)
Ja, ik generaliseer.
pi_83759166
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Overigens blijft deze gast het flink volhouden zeg...
[..]

Geen interesse knop of bericht en dan blokkeren opgelost !
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_83759215
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:09 schreef Northside het volgende:
Wat is eigenlijk de beste tactiek op zo'n datingsite? Een algemeen bericht in elkaar flansen en dat al copy/pastend naar 5000 vrouwen in de doelgroep versturen? Of een leuk meisje eruit filteren, profiel lezen en een redelijk persoonlijk bericht opstellen? Het enige dat ik van vriendinnen op die sites hoor is dat ze zo moe worden van die onpersoonlijke algemene berichten. Maar werkt dat dan wel, uitgebreide persoonlijke reacties?

Waar moet de gemiddelde man het van hebben? (let wel, de gemiddelde man, ik begrijp dat een knappe man bij hobby's neer kan zetten dat hij graag poep vreet en alsnog reacties binnen zal krijgen)
Mijn persoonlijke advies (kan dus goed zijn dat anderen er heel anders over denken)

Zorgen dat je een leuke foto neer zet (let wel: leuk, dus niet een suffe pasfoto of een foto met een graspol op je hoofd of een megazonnebril of een foto waar je ex nog half op staat). Iemand beoordeelt je toch eerst op je foto.

Geen heel lulverhaal in je profiel, maar meer dan 2 regels is een pré.

Berichtjes doen het beter dan "winks", maar 1 standaard berichtje naar 100 vrouwen sturen is not done. Stuur een persoonlijk berichtje van een paar regels en stuur dat naar vrouwen die je interessant vindt. Waarom zou je met iemand willen daten die je niet eens leuk vindt, puur omdat ze toevallig "je doelgroep" is?!
Sarcasme. Herken het.
pi_83759249
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:13 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Geen interesse knop of bericht en dan blokkeren opgelost !


Ik doe uit principe niet aan "geen interesse"
Sarcasme. Herken het.
pi_83759256
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, die lezen niet goed .
Goed punt. Snap niet dat ik überhaupt verwachtte dat ze je profiel lezen
"The problem with common sense is that most people are morons."
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 12:17:00 #13
9859 crew  Karina
Woman
pi_83759346
@Viking84: ik snap niet helemaal hoe mannen op jouw profiel terechtkomen. Jij hebt toch ingevuld "ik ben een vrouw en zoek een vrouw"? Dan komen mannen toch automatisch niet bij jou uit?

En jij automatisch niet bij mannen?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83759660
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]



Ik doe uit principe niet aan "geen interesse"
Dan alleen blokkeren, krijg jij geen berichten meer van hem en hij kan zien dat je hem geblokkeerd hebt.

Oh nee ik was even vergeten dat je natuurlijk wel materiaal nodig hebt om hier te kunnen plaatsen
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_83759759
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:24 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Dan alleen blokkeren, krijg jij geen berichten meer van hem en hij kan zien dat je hem geblokkeerd hebt.

Oh nee ik was even vergeten dat je natuurlijk wel materiaal nodig hebt om hier te kunnen plaatsen
Precies, want anders wordt het weer slowchat en dat schijnt niet te mogen

Nah, ik weet eigenlijk niet waarom, maar ik heb er een hekel aan om mensen te blokkeren dus doe het alleen als ze echt heel irritant worden... Blokkeer jij altijd meteen iedereen in wie je geen interesse hebt?
Sarcasme. Herken het.
pi_83759781
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
Overigens blijft deze gast het flink volhouden zeg...

Ongetwijfeld in het kader van "de aanhouder wint..."
pi_83760102
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:09 schreef Northside het volgende:
Wat is eigenlijk de beste tactiek op zo'n datingsite? Een algemeen bericht in elkaar flansen en dat al copy/pastend naar 5000 vrouwen in de doelgroep versturen? Of een leuk meisje eruit filteren, profiel lezen en een redelijk persoonlijk bericht opstellen?
Zelf zit ik alleen op datingsites met hoger opgeleiden (al kun je overige datingsites zo instellen dat enkel hoger opgeleiden uit de bus komen), dus een standaardberichtje zou bij mij bij voorbaat kansloos zijn. Daarnaast wil ik ook alleen maar interessante dames ontmoeten, niet willekeurig elke vrouw. En voor die vrouwen doe ik maar al te graag even wat moeite voor.

Als je puur voor het neuken gaat (wat ik dus niet doe) is een andere strategie vast succesvoller.
pi_83760126
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:17 schreef Karina het volgende:
@Viking84: ik snap niet helemaal hoe mannen op jouw profiel terechtkomen. Jij hebt toch ingevuld "ik ben een vrouw en zoek een vrouw"? Dan komen mannen toch automatisch niet bij jou uit?

En jij automatisch niet bij mannen?
Ik benhet wel eens tegen gekomen dat er een tussendoor glipt
A mind with a heart of it's own
pi_83760282
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:37 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik benhet wel eens tegen gekomen dat er een tussendoor glipt
Heb je daar al aangifte van gedaan?
pi_83760457
foto = qualifier
tekst = orderwinner

.

'k Date nog maar nauwelijks via internet... Heb er op de een of andere manier steeds minder zin in om in de trein te springen etc. Laat ze maar naar mij toe komen .
pi_83761024
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:41 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Heb je daar al aangifte van gedaan?
Uiteraard als rechtgeaarde RP NSB'er is dat volk direct aangegeven en voor eeuwig geblokkeerd van het internet

Heb overigens ooit gereageerd op een meid die in het profiel had staan dat ze op zoek was naar een man of vrouw. Kreeg ik een kwaaie reactie terug dat ze echt niet op zoek was naar een man. Pas dan je profiel aan denk ik dan
A mind with a heart of it's own
pi_83761106
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:26 schreef Spirit82 het volgende:

[..]


Nah, ik weet eigenlijk niet waarom, maar ik heb er een hekel aan om mensen te blokkeren dus doe het alleen als ze echt heel irritant worden... Blokkeer jij altijd meteen iedereen in wie je geen interesse hebt?
Ik hoef helemaal niemand te blokkeren want ik krijg nooit mail, geen interesse en mail met afwijzingen niet meegerekend.

Je wil geen "geen interesse"berichten sturen en ook niet blokkeren dus vindt je het volgens mij wel leuk om berichten te blijven ontvangen ook al weet jij dat het niets wordt. Moet ook wel een heerlijk gevoel zijn steeds berichten te krijgen van mannen waarvan je kunt denken "de sukkel, hij blijft het proberen"

Ik stuur overigens na een week als ik niets gehoord heb ook nog een mail. Hoor ik daarna ook niets dan denk ik gewoon jammer. Voor haar een gemiste kans
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_83761107
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:44 schreef DennisMoore het volgende:
foto = qualifier
tekst = orderwinner
Ik kijk ook altijd eerst naar de foto, dan scroll ik naar beneden naar de muzieksmaak. Alsdaar iets staat van hardstyle ofzo dan haak ik alsnog af, als er dan bij sport/hobby's iets van paardrijden staat dan valt ze in de meeste gevallen ook af. Dan ga ik eens lezen wat er als profieltekst staat
A mind with a heart of it's own
pi_83761115
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:09 schreef Northside het volgende:
Wat is eigenlijk de beste tactiek op zo'n datingsite? Een algemeen bericht in elkaar flansen en dat al copy/pastend naar 5000 vrouwen in de doelgroep versturen? Of een leuk meisje eruit filteren, profiel lezen en een redelijk persoonlijk bericht opstellen? Het enige dat ik van vriendinnen op die sites hoor is dat ze zo moe worden van die onpersoonlijke algemene berichten. Maar werkt dat dan wel, uitgebreide persoonlijke reacties?

Waar moet de gemiddelde man het van hebben? (let wel, de gemiddelde man, ik begrijp dat een knappe man bij hobby's neer kan zetten dat hij graag poep vreet en alsnog reacties binnen zal krijgen)
Ben het grotendeels met Spirit82 eens. Wat mij persoonlijk in een profiel aanspreekt zijn humor die bij mij past, brede interesse en iemand die redelijk zeker overkomt. Maar dat zal voor iedereen verschillen.

Waar ik op afknap bij profielen:
- Mannen die op zoek zijn naar een vrouw die "lekker spontaan" is. Het woord 'spontaan' heb ik nu zó vaak voorbij zien komen dat het voor mij alle betekenis verloren heeft.
- Mannen die houden van leuke dingen doen (écht, dat vind je leuk?!).
- Foto's waarbij ook maar enigzins te zien is dat er een vrouw van afgeknipt is.
- Profielen waarin staat "ik kan hier wel een heel verhaal schrijven, maar als je iets wilt weten dan vraag je maar gewoon"
- Mannen die "niet echt op zoek" zijn. Volgens mij vindt iedereen het leuk om iemand tegen te komen waarmee het klikt (tenzij je écht niet op zoek bent, maar dan sta je er niet op) en hoef je daar niet zo krampachtig over te doen.

Als je bovenstaande niet doet dan ben je wat mij betreft al een heel eind

Een berichtje hoeft niet lang te zijn, als het maar echt voor haar geschreven is. Sommige mannen kunnen door één zin of vraag mijn interesse al wekken. Maar ook daarbij geldt dat de foto veel bepaalt.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_83761312
En dan lekker in een chat aftastend en intelligentie prikkelend met wat humor om elkaar heen draaien .

Interviews zijn zóó kansloos .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')