abonnement Unibet Coolblue
pi_105281634
Net klaar met seizoen 4. Zoals eerder gezegd, de season arc is niet zo geweldig; the initiative is niet zo interessant en bijna een karikatuur van een militaire organisatie. En hoewel Adam vast wel gevaarlijk was, hij leek erg weinig te doen om zijn status als Big Bad te verdienen. Vond eigenlijk alleen zijn laaste scene goed, als hij merkt dat hij toch niet tegen Buffy en co is opgewassen. "Interesting. Very... interesting"
Maar de individuele afleveringen zijn een stuk leuker, net Living Conditions, Beer Bad en Where the Wild Things Are zijn niet zo boeiend. Al heeft die laaste wel 1 geweldig stukje, als Giles gitaar speelt en zingt :P
Verder hebben zo'n beetje alle afleveringen wel mooie stukken en goede karakter ontwikkelingen. Restless is ook een geniaal einde. "I wear the cheese, it does not wear me." _O-

Eerste seizoen van Angel was... ok. Meeste afleveringen zijn best goed, en wil daarna ook wel verder kijken. Maar ik mis de samenhang nog een beetje. Inruilen van Doyle voor Wesley (en later Gunn voor de street cred) is wel een goede ontwikkeling, en neerzetten van Wolfram & Hart als big bad voor de hele serie is ook mooi. Maar misschien had de serie iets meer samenhang gehad als er ook een big bad voor de eerste paar seizoenen was.

Op een andere site had iemand wel een goede opmerking trouwens; Volgens de prophecy kan Angel weer mens worden, en daar werkt hij dan ook naar toe. Maar wil hij dat eigenlijk wel? In I Will Remember You is hij mens, en na een dag draait hij het alweer terug. Goed, hij voelde zich nutteloos en misschien dacht hij stiekem dat hij het nog niet verdiend had. Misschien dat dat na het volbrengen van de voorspellingen dat anders is. Maar zoals hij zelf ook tegen Faith zegt, ze kunnen de score nooit gelijk zetten.

PS: Ook Buffy vs Dracula al gekeken, kon me niet inhouden :P
Mooie aflevering, dubbel gelegen om Xander. "Like any of that is enough to fight the Dark Master.... bater" _O-
pi_105282768
Ik vond het juist maar stom dat Doyle weg ging ;(.

Ik moet de laatste twee seizoenen van Angel nog kijken, allemaal nog nieuw voor me :9.
  woensdag 7 december 2011 @ 09:36:32 #203
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_105284827
Blijf vooral posten naarmate je verder komt met de rewatch! Erg leuk om weer allemaal kleine dingetjes te lezen _O_

Ik vind ook dat het eerste seizoen van Angel nog een beetje zoekende is. Maar dat is op zich logisch aangezien het een nieuwe omgeving en een (deels) nieuwe cast is, met Angel als full-time hoofdrolspeler in de serie. Daardoor is seizoen 1 niet mega boeiend en heeft het meer een 'freak of the week' aanpak en nog niet al teveel aandacht voor het grote verhaal. Maar hoe verder de serie komt, hoe beter het wordt eigenlijk :9

Wesley is daar een goed voorbeeld van. Sowieso vond ik hem al een verbetering t.o.v. Doyle, maar in het begin was hij nog zijn suffe, sullige Buffy-karakter met zijn "rogue demon hunter" en strakke leren broek :') Maar vanaf seizoen 3 en vooral in seizoen 4 wordt Wesley de grootste bad-ass van de serie zo onderhand _O_
pi_105310401
Ik denk dat ik het eens ben met Riley... hij heeft toch stiekem wel een heel sterk punt als hij en Buffy lijnrecht tegenover elkaar staan en Buffy de "ik ben een vrouw dus altijd het slachtoffer"-kaart probeert te spelen.

Overigens vind ik Xander een stuk beter dan de eerste keer dat ik de serie zag. Xander was en is het pispaaltje, en dat is best sneu, maar als je ziet hoe Buffy en Willow en zelfs Giles hem behandelen, dan is heeft hij maar bar weinig vrienden. Hij krijgt weinig tot geen respect, en van alle Scoobies is hij de enige die geen superspeciale gaven heeft. Beetje sneu, maar hij heeft wel hart voor de zaak, is eigenlijk een stuk stabieler dan de rest. Xander is de enige echte figuur in de hele serie tot nu toe.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  Admin woensdag 7 december 2011 @ 21:03:42 #205
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105312010
Hij is wel leader of the troops in season 8. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_105326368
Xander lijkt er inderdaad op het eerste gezicht wel wat karig vanaf te komen. In eerste instantie was zijn karakter ook bedoeld als comic relief, en pas later heeft hij een wat belangrijkere rol gekregen. Dat hij geen respect krijgt valt wel mee geloof ik. In de eerste seizoenen loopt hij vaak meer in de weg als dat hij behulpzaam is, maar hij groeit ook wel. Alleen omdat hij geen superkrachten heeft valt het minder op.
Maar als je de twee Xander afleveringen, The Zeppo en The Replacement, bekijkt dan zie je toch wel duidelijk dat hij groeit. Zijn rol is alleen wat minder spectaculair dan die van de anderen. Hij past op Dawn als Buffy weg moet, hij brengt Riley spullen wanneer hij ondergedoken zit, hij haalt donuts en andere boodschappen wanneer er iets moet gebeuren, zet een nieuw raam wanneer er voor de zoveelste keer weer een bad guy doorheen is gevlogen, en vecht in de achterhoede (al is het soms maar als afleiding :P )
Zeker minder spectaculair dan de anderen, en het zou ook door iemand anders gedaan kunnen worden, maar het moet wel gebeuren. En zoals PhalanX al zegt, hij is een stuk stabieler dan de anderen.
  donderdag 8 december 2011 @ 07:17:00 #207
296917 Abby79
Being myself!
pi_105327362
Xander is ook de persoon waar de groep de meeste steun aan haalt, denk aan de speeches die hij aan meerdere mensen geeft (bv Buffy in 4.1 (wanneer ze moeite heeft met college) & 5.10 (na de ruzie met Riley), Willow in 6.22 (lijkt me duidelijk), Dawn in 7.12 (nadat ze ontdekt dat ze toch geen potential is)), hij wordt in Restless (4.22) getoont als het hart van de groep en ik denk dat die rol goed bij hem past. Ook in zijn rol als leider in seizoen 8.

They'll never know how tough it is, Dawnie, to be the one who isn't chosen. To live so near to the spotlight and never step in it. But I know. I see more than anybody realizes because nobody's watching me. I saw you last night. I see you working here today. You're not special. You're extraordinary.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_105349471
Tot Fool for Love en Guise will be Guise gekeken, zitten een paar mooie afleveringen tussen.
Aan de Angel kant oa Are You Now or Have You Ever Been, die laat wel mooi zien dat Angel niet de afgelopen honderd jaar als zwerver heeft rondgelopen, maar dat hij ook nog niet de voorvechter van het goede was die hij nu is. Toch wel mooi gedaan om te zien hoe ver hij eigenlijk gekomen is sindsdien. En in Guise will be Guise zie je Wesley wat meer zelfvertrouwen krijgen, ook mooi.

Bij Buffy ook leuke afleveringen. Introductie van Dawn (al komen we/Buffy er nogal snel achter wat ze nou eigenlijk is vind ik), introductie Glory, Giles die de Magic Shop koopt en weer eens wat te doen heeft na een seizoen lanterfanten, Riley (en zijn relatie met Buffy) die begint af te takellen, en een leuke Xander aflevering, The Replacement. En Fool for Love, waarin we Spike beter leren kennen, prachtige aflevering. Dat stukje met die Chaos demon _O-
Alleen Family... opzich een aardige aflevering, maar er wordt iets te hard geprobeert om Tara in de groep te duwen. Tis wel een lieve meid, maar echt boeiend vind ik haar niet.
  maandag 12 december 2011 @ 12:20:06 #209
296917 Abby79
Being myself!
pi_105488522
Afgelopen paar dagen ziek geweest, dus (weer) veel te veel Buffy gekeken O-) Ben van "Superstar" (4.17) tot "Intervention" (5.18) gekomen; BuffyBot! :P

Ook maar weer eens "Where The Wild Things Are" gekeken, ondanks dat ik de aflevering echt niet leuk vind. Verbazingwekkend hoeveel leuke quotes er in die aflevering zitten!

Twilight-serie omschrijving: "Okay, you get Fang, I'll get Horny. I mean..."

Het gesprek in de Bronze met Anya en Spike die hun krachten missen, Giles aan het zingen in The Espresso Pump, Anya die Spike naar het Initiative huis brengt voor het feest :P

Spike: "I know I'm not the first choice for heroics, and Buffy's tried to kill me more than once. And I don't fancy a single one of you at all. But... Actually, all that sounds pretty convincing. I wonder if Asian House is open..."

Xander: "Could we go back to the haunted house? Because this is creeping me out."
Tara: "Does he do this a lot?"
Xander: "Sure. Every day the Earth rotates backward and the skies turn orange."
Willow: "Now I remember why I used to have such a crush on him."
Tara: "Well, he is pretty good."
Anya: "His voice is... pleasant."
Xander: "What?"
Willow: "Come on. He is kinda sexy."
Xander: "I'm fighting total mental breakdown here, Will. No more fuel on the fire, please."

En later

Riley: "I can't believe it really happened."
Buffy: "I just had no idea. It's so creepy. He was really singing?"

Toch knap dat ze de aflevering dan nog weten te verpesten voor me (ik vind het "Buffy en Riley hebben teveel sex gehad dus er zijn evil spirits" verhaal te slecht)

"Restless" blijft ook een fantastische aflevering, er wordt stiekem zoveel in verteld terwijl er niets gezegd wordt, knap!

Seizoen 5 is voor mij toch het beste seizoen, ik vind Glory leuk als Big Bad, de seizoensstart met Dracula en een aflevering later Harmony blijven ook mooi.

Buffy: (giggling uncontrollably) "Harmony has minions?"
Xander: "Yeah, that was pretty much my reaction."
Buffy: "I'm sorry, I'm sorry, it's just...Harmony has minions!"
Xander: "And ruffles have ridges. Buffy, there's actually a more serious side to all this."
Buffy: "I sure hope so, 'cause I'm having trouble breathing."

"Fool for Love" en "Triangle" zijn ook leuke, hoewel ik in Olaf (de troll) uit Triangle nog altijd Kubiac zie uit Parker Lewis *jeugdherrinneringen* :P

Daarna natuurlijk weer mee moeten janken met de dood van Joyce, ook zeker in "Forever", als Buffy en Dawn op het einde samen huilend in elkaar zakken.

En nu moet ik me opmaken voor de volgende huilsessie, ik kom "The Gift" ook echt niet zonder tranen door :'(
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_105644422
Tot Intervention en Belonging gekomen. Een paar heel mooie afleveringen bij zowel Buffy als Angel.

Laat ik bij Buffy beginnen. Ten eerste nemen we afscheid van Riley, mooi, zal hem niet missen. Ok, Buffy had gewoon behoefte aan een relatief normaal vriendje, maar ik vond hem maar een beetje een saaie donder. Komt misschien deels omdat hij soldaat was, en zo van nature meer een volger is dan iemand met een eigen motivatie. Nadat hij weg is bij the Initiative heeft hij ook niet echt een doel meer, dat vind ik wel mooi neergezet. Hoewel zn zoektocht naar een wat duisterdere kant een beetje knullig gedaan was, al pas dat ook wel weer bij hem misschien. Snap eigenlijk niet waarom Buffy achter hem aan gaat na Xanders speech in Into the Woods. Misschien dat hun relatie wel had kunnen werken, maar dan had Riley een beetje Xanders rol overgenomen denk ik. Hij zou dan wat meer de stabiele factor moeten worden, die misschien wel mee vecht in de achterhoede, Maar Buffy zoekt toch wat meer een man waarmee ze side by side kan vechten denk ik, dus meer een Angel of Spike.

Tweede belangrijke ontwikkeling is natuurlijk Joyce. Eerst haar ziekte en daarna haar plotselinge dood. Heel mooi gedaan allemaal, eerst al met die cliffhanger aan het einde van een verder niet erg bijzondere aflevering, erg blij dat ik daarna geen week moest wachten :P En daarna natuurijk The Body. Geweldig serieuze aflevering, zeker voor een toch wat 'lighthearted' serie. Alles is een stuk stiller en rauwer gedaan. Zelfs de enige vampier die er in zit, deze zag er echt uit als een weer tot leven gekomen lijk, en ook een tikje beestachtiger dan de normale vampiers. Hulde!

Daar naast de ontwikkelingen met Spike. Hoewel ik hem graag in de serie zie en zijn uiteindelijke overgang naar de good guys mooi vind, weet ik niet of ik zijn liefde voor Buffy helemaal geloof. Dat ze een obsessie voor hem kan worden geloof ik best, maar hij blijft uiteindelijk toch een zielloze vampier. Dat laatste laten ze dan wel goed naar voren komen, hij blijft grotendeels een egoïst en een tikkeltje psychopaat (buffybot laten bouwen, denken dat hij gewoon op kan duiken en vriendjes worden met iedereen). Maar ik geloof niet dat het liefde is.

Buffy die wat meer gaat trainen tov vorige seizoen en opzoek gaat naar wat de slayer zijn nou eigenlijk inhoud is ook wel fijn. Ze krijgt wat meer zelfvertrouwen lijkt het, en uiteindelijk ook de Watchers Council achter zich. Wat ik me nou afvraag over hen; doen zij eigenlijk iets behalve Slayers begeleiden? Ze hebben wel een wetwork team, maar waarvoor? Zo nu en dan een vampier of demoon aanpakken? Of hebben ze nog wat meer krijgers met mystieke krachten?

En tot slot dan de season arc met Glory. Op zich nog niet zo spannend, maar dat komt denk ik deels doordat de inzet nog niet zo hoog is. Behalve dat we weten dat ze Dawn ergens voor wil gebruiken (toegegeven, dat zal waarschijnlijk dodelijk zijn voor Dawn), weten we nog niet zoveel van wat ze wil doen. Ze is zelf ook niet zo gevaarlijk, in een gevecht lijkt ze niet te verslaan, maar haar invloed daar buiten is niet zo groot lijkt het. Dit wordt in de laatste paar afleveringen wel recht getrokken geloof ik.

Bij Angel ook een aantal mooie ontwikkelingen. Angel die door de komst van Darla van zijn pad wordt getrokken en een stuk duisterder wordt. Laat ook mooi zien dat hij dan wel een ziel heeft, net als gewone mensen kan hij ook een klootzak zijn. Zijn verleden en vampier wezen helpt ook een handje. Gelukkig komt hij toch weer terug op het goede pad, al is niet alles meteen koek en ei. Post-Epiphany Angel is ook een stuk grappiger lijkt het :) Maar waarom gaat hij nu 'voor' het team werken? Een gelijk partnerschap leek me logischer, al had de groep dat misschien niet genoeg gevonden om terug te komen. Maar dan nog, Wesley als leider? Lorne's omschrijving van hem als dirigent is misschien wat beter, maar zover ontwikkeld leek hij me nog niet eigenlijk.

Twee terugkerende karakters gaan de serie uit, Kate en Lindsey. Kate was wel een mooi voorbeeld van iemand die kennis krijgt van de supernatural kant van de wereld, en er eigenlijk niet mee om kan gaan. In tegenstelling tot bijna alle andere karakters in beide series. Maar het maakte haar ook behoorlijk irritant, zal haar niet zo missen.
Lindsey was echt een 'guy you love to hate', een moreel wat grijs figuur die vaak de (vanuit ons standpunt) verkeerde beslissingen neemt, maar niet puur evil is. Zijn ontwikkeling is mooi gedaan, inclusief het feit dat hij zelf beslist eruit te stappen. Gelukkig komt hij terug in seizoen 5, en blijkt hij meer in de supernatural wereld gedoken te zijn.

Is een lang verhaal geworden, sluit ik af met dat ik het jammer vind dat er eigenlijk geen crossovers tussen de series zijn. Ik snap dat de series op eigen benen moeten staan, maar toch. Ze zitten vrij dicht bij elkaar, in dezelfde staat nog, dan kunnen ze elkaar toch best eens te hulp schieten/opzoeken? Ik bedenk maar wat; Xander en Anya die eens naar LA gaan, Wesley die een boek van Giles nodig heeft, Buffy/Willow/Dawn die voor studie/school naar LA gaan, Cordelia die haar ouders opzoekt in Sunnydale, opties genoeg.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gordian op 16-12-2011 02:10:35 ]
  vrijdag 16 december 2011 @ 08:51:49 #211
296917 Abby79
Being myself!
pi_105646651
Laatst gevonden via Whedonesque.com: Mark Watches Buffy the Vampire Slayer.

Best gaaf om verslagen van afleveringen te lezen van iemand die gewoon niets van Buffy weet :D Hij is nu bij aflevering 4. (ben benieuwd wat ie schrijft als ie de aflevering 'Angel' gezien heeft :P)

(Ow, en het was inderdaad weer tranen, bij zowel "The Gift" als "Bargaining" als Buffy op die toren staat :'()

That'll put marzipan in you pie plate, bingo!
We-want-her-to-be-exactly-she'll-never-be-exactly-I-know-the-only-really-real-Buffy-is-really-Buffy-and-she's-gone who?
O+ BuffyBot
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  vrijdag 16 december 2011 @ 09:53:22 #212
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_105647798
Geweldig stuk weer Gordian, met veel plezier gelezen :Y As always, kriebels om weer te gaan kijken nu! Ik heb wel van de week OMWF gekeken O+ Voor het eerst in een aantal jaar dat ik een aflevering van BtVS gezien heb en ik verbaasde me eigenlijk vooral over hoe jong Michelle Trachtenberg daar nog is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 02:04 schreef Gordian het volgende:
Is een lang verhaal geworden, sluit ik af met dat ik het jammer vind dat er eigenlijk geen crossovers tussen de series zijn. Ik snap dat de series op eigen benen moeten staan, maar toch. Ze zitten vrij dicht bij elkaar, in dezelfde staat nog, dan kunnen ze elkaar toch best eens te hulp schieten/opzoeken? Ik bedenk maar wat; Xander en Anya die eens naar LA gaan, Wesley die een boek van Giles nodig heeft, Buffy/Willow/Dawn die voor studie/school naar LA gaan, Cordelia die haar ouders opzoekt in Sunnydale, opties genoeg.
Het is jammer dat er geen grote cross-overs zijn inderdaad. We moesten het vooral doen met kleine cadeautjes zoals een telefoontje die in beide series voorkwam, Willow die Angel komt vertellen dat Buffy overleden is (en gelijk helpt met wat magic shizzle), Angel die (natuurlijk) bij de series finale van BtVS opduikt. Volgens mij was het vooral te wijten aan het feit dat Angel bij een andere omroep belandde. In seizoen 1 van Angel (seizoen 4 van Buffy) had je namelijk veel vaker dat ze cross-overs hadden.
  Admin vrijdag 16 december 2011 @ 09:56:09 #213
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105647862
Nou, belandde.. Angel bleef bij The WB en Buffy ging naar UPN in de laatste twee seizoenen.

Maar of dat veel uit had gemaakt weet je nooit. Je hebt als producent twee series die met elkaar te maken hebben, maar die je ook gewoon hun eigen serie wil laten zijn, natuurlijk. Dus je gaat ze niet constant lopen vermengen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 16 december 2011 @ 10:06:44 #214
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_105648116
Whoops, door elkaar gehaald dan ;) Je hebt ook gelijk dat de series ook zichzelf moeten kunnen dragen zonder gastrollen van acteurs uit de andere serie. Maar het feit dat ze niet meer op dezelfde omroep zaten maakte het voor zover ik me kan herinneren wel iets ingewikkelder.

Wat ik vroeger trouwens ook altijd wel leuk vond, was om op het (later door TV.com opgeslokte) TVTome de reviews / recaps te lezen van Angel en BtVS, die jarenlang door dezelfde persoon geschreven werden. Dat was indertijd nog vrij uniek aangezien Internet lang niet zo ingeburgerd was als nu. Ik weet nog dat de recap daar van de allerlaatste aflevering van BtVS heel emotioneel (van de kant van de schrijfster) was. Nog anderen die daar misschien toevallig ook lazen?
pi_106644941
Hoi. Heb net seizoen een van Buffy teruggekeken, wat een slechte series was het toen. Ik zou het nooit verder hebben gekeken als het nu zo begon. Seizoen twee het begin is al een stuk beter :).
  dinsdag 10 januari 2012 @ 16:26:34 #216
296917 Abby79
Being myself!
pi_106645690
Ik zou hem niet slecht noemen, ja hij is ontzettend fout 90s, maar met afleveringen als The Wish (macho macho man, I want to be a macho man...), Angel, The Puppet Show (geen idee waarom, maar die puppet O+) en Prophecy Girl en geen enkele aflevering slechter dan Go Fish uit seizoen 2, ach, 't is niet slecht, het is eerder oud :P

Natuurlijk, qua karakters is er nog amper ontwikkeling, maar als Whedon dat had gedaan zoals in andere seizoenen, dan denk ik dat The WB er al vroeg de stekker uit had getrokken. Amerikaans publiek, zeker toen, was episodic series gewend, geen complete verhalen in een serie...

Ikzelf heb een tijdje terug seizoen 7 (weer) afgerond, ben nu even van Buffy op TV afgestapt :P Ben wel bij met de S9 comics (gedownload), en heb Death's Daughter van Amber Benson gelezen, en deel 2 besteld, maar da's niet echt Buffy ;)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  Admin dinsdag 10 januari 2012 @ 16:40:32 #217
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106646259
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 10:06 schreef Xurk het volgende:
Whoops, door elkaar gehaald dan ;) Je hebt ook gelijk dat de series ook zichzelf moeten kunnen dragen zonder gastrollen van acteurs uit de andere serie. Maar het feit dat ze niet meer op dezelfde omroep zaten maakte het voor zover ik me kan herinneren wel iets ingewikkelder.

Wat ik vroeger trouwens ook altijd wel leuk vond, was om op het (later door TV.com opgeslokte) TVTome de reviews / recaps te lezen van Angel en BtVS, die jarenlang door dezelfde persoon geschreven werden. Dat was indertijd nog vrij uniek aangezien Internet lang niet zo ingeburgerd was als nu. Ik weet nog dat de recap daar van de allerlaatste aflevering van BtVS heel emotioneel (van de kant van de schrijfster) was. Nog anderen die daar misschien toevallig ook lazen?
Ik heb heel veel series op tv.com gelezen (ik heb tvtome nooit meegemaakt). Later ben ik overgegaan naar Wikipedia, waar met name Buffy en Angel erg uitgebreid (soms iets te uitgebreid) zijn omschreven.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 16:44:06 #218
88233 Steve
Still the best.
pi_106646389
Er was een andere hele handige Buffy/Angel site die alle afleveringen helemaal uitploos met ontzettend veel achtergrondinformatie, en verwijzingen waarnaar in de serie gerefereerd werd. Maar die was op een dag ineens offline helaas.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_106712627
Wat is Go Fish toch een geweldige ep :D. Conchata Ferrell, Shane West en Wentworth Miller in een ep :o . Plus ik zag Christopher Gorham nog voorbij komen een ep eerder in I Only Have Eyes for You. Tot nu toe vind ik I, Robot... You, Jane een slechtere ep dan Go Fish hoor :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 12-01-2012 11:43:50 ]
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:14:08 #220
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_106714031
"I Robot, You Jane" is dan ook een perfect voorbeeld van hoe er toentertijd tegen computers en het Internet aangekeken werden. Iedereen die "tech savvy" was, was meteen een ontzettende nerd. En het was vooral :o gevaarlijk :o online want er waren alleen maar pyscho's! Om naar niet te beginnen over het 'virus' :D
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:23:14 #221
296917 Abby79
Being myself!
pi_106714179
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 03:09 schreef Tegan het volgende:
Wat is Gone Fishing toch een geweldige ep :D. Conchata Ferrell, Shane West en Wentworth Miller in een ep :o . Plus ik zag Christopher Gorham nog voorbij komen een ep eerder in I Only Have Eyes for You. Tot nu toe vind ik I, Robot... You, Jane een slechtere ep dan Gone Fishing hoor :P.
Ik kan een aflevering niet geweldig vinden vanwege guest appearances :P (zeker als ik er geen van naam ken en na opzoeken alleen Conchata Ferrell herken, maar haar echt niet leuk vind ;))

Ik houd ook niet zo van die amerikaanse "school spirit" afleveringen, daar heb ik niet zoveel mee.

Dus voor mij is Go Fish echt slechter als I Robot, You Jane ;) (ik vind de nostalgie in I Robot, You Jane wel lollig, hij is zo erg verouderd dat het weer leuk word)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_106716548
Nouja, alle plots tot nu toe zitten een hoop gaten en 'goedgelovigheid' in, Ik vind Go Fish daarin niet slechter dan een andere ep. Itt dus I, Robot... You, Jane. Daar moet je wel heel veel voor geloven :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 12-01-2012 11:42:34 ]
  donderdag 12 januari 2012 @ 15:10:55 #223
296917 Abby79
Being myself!
pi_106723907
Holy crap...

Dat einde van comic 5 van seizoen 9 :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 08:58:26 #224
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_106751760
Must... not... read... spoiler :X Ik heb #5 nog niet ;(

In die "Mark Watches" recaps kwam ik zojuist in de reacties op aflevering s2e10 deze afbeelding :o

  Admin vrijdag 13 januari 2012 @ 08:59:49 #225
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_106751777
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:10 schreef Abby79 het volgende:
Holy crap...

Dat einde van comic 5 van seizoen 9 :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Ik blader vaak even door comics als ik ze net binnen heb, en die pagina zag ik toen zonder dat ik het verhaal gelezen heb. Ik ben soms een vervelende spoiler voor mezelf. :{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')