abonnement Unibet Coolblue
pi_84285233
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Jeetje, hoe doen zij dat met de communicatie
zigeuners praten voor mij geen probleem maar voor iemand anders niet allerdaags
daar zal vast voeten en handen werk in zitten. lijkt me echt moeilijk.


Duderella wat geweldig zeg. zo een onvergetelijke vakantie zal het worden voor ze.
mama van 3 kids!
pi_84287386
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:18 schreef Duderella het volgende:

Momenteel ligt de overloop vol poppen op kussentjes, die omringd zijn door playmobil, terwijl in hun kamer de een een liedje zingt dat de ander dan nazingt terwijl ze de poppen allemaal omdraait. De logica ontgaat me, en mogelijk is het een satanisch ritueel, maar ze zijn mooi even zoet, dus ik bemoei me er niet mee.




Het klinkt alsof die meiden echt de tijd van hun leven bij jullie hebben. Ik kan me zo voorstellen dat het ook enorm energie geeft om die twee zo lekker bezig te zien!

Ik neem even aan dat je naar Emmen gaat? Nog een tipje dan : reserveer online voor een paar euro korting en zorg dat je op tijd bent voor het tijger-meets-spijkerbroek-spektakel! ( klik)!
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:12:47 #253
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84287483
Er komen al jaren met groot succes Bosnische, Russische of Poolse kinderen naar Nederland. Kennelijk is het, als je er allemaal (gastgezin en kind) op bent ingesteld, voldoende om met handen en voeten te 'praten'. En kinderen onderling spreken sowieso Esperanto, zo lijkt het.
Kan me voorstellen dat je een Bosnisch kind niet alleen bij twee kinderlozen zet. Maar in een gezin gaat dat prima. Althans, die reizen uit voormalig Oost-Europa bestaan al jaar en dag.

Overigens is er dan wel een tolk mee, maar die logeert bij de organisatie en is er alleen in de bus bij en wanneer er iets ergs aan de hand zou zijn (ziekenhuisopname od.). Die gaat dus niet bij de families langs of zo.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:17:04 #254
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84287675
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:10 schreef Etoile het volgende:

[..]



Het klinkt alsof die meiden echt de tijd van hun leven bij jullie hebben. Ik kan me zo voorstellen dat het ook enorm energie geeft om die twee zo lekker bezig te zien!

Ik neem even aan dat je naar Emmen gaat? Nog een tipje dan : reserveer online voor een paar euro korting en zorg dat je op tijd bent voor het tijger-meets-spijkerbroek-spektakel! ( klik)!
He verdeurie, de printer weigert dienst hier, dus dat red ik helaas niet meer voor morgenochtend. Je kan wel zien hoe goed ik me van te voren verdiep in de plannen.
De buurvrouw wees me er gisteren op dat ik een gratis dagkaart kon krijgen voor de bus (mogen twee kinderen op mee), en die heb ik binnen, dus nou ja, in elk geval toch nog ergens korting.

Maar dank voor de tip zeg en dat van die spijkerbroeken is gaaf!

Edit: de buurvrouw heeft de tickets voor me uitgeprint! Reuze dank voor de tip!!

[ Bericht 5% gewijzigd door Duderella op 20-07-2010 22:56:21 ]
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:18:11 #255
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84287733
Oh wat leuk, met het OV met de dametjes naar de dierentuin!
Neem je ook broodjes en drinken mee?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:01:43 #256
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_84289950
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hmmm....ik weet wat ik mee ga nemen als ik bij Dude langs ga
De action heeft nu van die oppompgeweren liggen voor weinig.
be nice or go away
pi_84290038
Een voor jullie. Zo te horen hebben die meiden heerlijke weekjes bij jullie!

Mijn buren hadden vroeger om de 2 jaar een roemeens meisje uit logeren. Dat ging prima met handen/voeten en een basislijst op papier. Ik kon een paar woordjes frans met haar praten, zeg allebei op 1e klas nivo..
En zei pikte snel NL woorden op, en wij de roemeense.

Dat meisje kwam uit een kindertehuis en je zag haar, en de andere logeerkinderen na 2 weken goed voedsel echt groeien. Letterlijk soms cm-ers groter en kleur op de wangen. Dan merkte je ook hoe slecht ze het daar hadden.
pi_84290080
doe je ze de groeten van me Dude?

voordelige tips voor de d-tuin heb ik niet echt. je moet echt donders je best doen om korting bij ons te krijgen

oh, en begin in het centrum, we hebben ook een deel op de Es, maar ze zouden niet de eersten zijn die er moeite mee hebben om uit de overdekte (koele!) speeltuin te komen Daar is trouwens ook wat water bij, dus mensen nemen nogal is wat extra kleding mee.

[ Bericht 69% gewijzigd door LieLie op 20-07-2010 21:10:44 ]
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:23:05 #259
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84291061
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:18 schreef Duderella het volgende:


de bloemen op mijn jurk (golfer! )
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:00:33 #260
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84296073
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:04 schreef LieLie het volgende:
doe je ze de groeten van me Dude?

voordelige tips voor de d-tuin heb ik niet echt. je moet echt donders je best doen om korting bij ons te krijgen

oh, en begin in het centrum, we hebben ook een deel op de Es, maar ze zouden niet de eersten zijn die er moeite mee hebben om uit de overdekte (koele!) speeltuin te komen Daar is trouwens ook wat water bij, dus mensen nemen nogal is wat extra kleding mee.
Oeh extra kleren. Jaaaa, die ga ik wel nodig hebben dan, schat ik zo. Dank voor je tips en ik zal ze de groeten doen van LieLie.

En ik neem inderdaad broodjes en drinken mee.
En een boek.
Voor als ze drie uur lang in dat speelparadijs verkeren.

Vanavond hadden ze trouwens nog een nieuw spelletje: een toneelvoorstelling maken die uit het leven gegrepen is. Vanavond was Arty met collega's/vrienden op zijn wekelijkse avondje uit-eten en dat vonden de meiden toch wel wat apart. Dus was het hoog tijd mij een spiegel voor te houden. In een drie minuten-durende voorstelling op hun kamer (ik, als publiek, gezeten op de bioscoopstoelen die daar staan natuurlijk) kreeg ik dus mooi even te zien wat Arty zo'n hele avond uitspookt hè?

Al-maar Fanta bestellen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Duderella op 20-07-2010 23:59:50 ]
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  woensdag 21 juli 2010 @ 07:37:15 #261
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_84302696
Zolang 't Fanta light is lijkt me dat geen probleem
  woensdag 21 juli 2010 @ 08:41:04 #262
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_84303293
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:00 schreef Duderella het volgende:

[..]

Oeh extra kleren. Jaaaa, die ga ik wel nodig hebben dan, schat ik zo. Dank voor je tips en ik zal ze de groeten doen van LieLie.

En ik neem inderdaad broodjes en drinken mee.
En een boek.
Voor als ze drie uur lang in dat speelparadijs verkeren.

Vanavond hadden ze trouwens nog een nieuw spelletje: een toneelvoorstelling maken die uit het leven gegrepen is. Vanavond was Arty met collega's/vrienden op zijn wekelijkse avondje uit-eten en dat vonden de meiden toch wel wat apart. Dus was het hoog tijd mij een spiegel voor te houden. In een drie minuten-durende voorstelling op hun kamer (ik, als publiek, gezeten op de bioscoopstoelen die daar staan natuurlijk) kreeg ik dus mooi even te zien wat Arty zo'n hele avond uitspookt hè?

Al-maar Fanta bestellen.
Geweldig!! .

Jouw verhalen brengen zelfs een bewust kinderloze uit zijn evenwicht, maar weer even gauw een paar zeiktopics in OUD doorlezen om de boel hersteld te krijgen. .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  woensdag 21 juli 2010 @ 08:43:45 #263
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84303341
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:00 schreef Duderella het volgende:

[..]

Oeh extra kleren. Jaaaa, die ga ik wel nodig hebben dan, schat ik zo. Dank voor je tips en ik zal ze de groeten doen van LieLie.

En ik neem inderdaad broodjes en drinken mee.
En een boek.
Voor als ze drie uur lang in dat speelparadijs verkeren.

Vanavond hadden ze trouwens nog een nieuw spelletje: een toneelvoorstelling maken die uit het leven gegrepen is. Vanavond was Arty met collega's/vrienden op zijn wekelijkse avondje uit-eten en dat vonden de meiden toch wel wat apart. Dus was het hoog tijd mij een spiegel voor te houden. In een drie minuten-durende voorstelling op hun kamer (ik, als publiek, gezeten op de bioscoopstoelen die daar staan natuurlijk) kreeg ik dus mooi even te zien wat Arty zo'n hele avond uitspookt hè?

Al-maar Fanta bestellen.

OMG, dat kan toch ook gewoon geen toegang zijn dat een stel als jullie zo een stel kinderen te logeren krijgt?
Kudos voor de matchmaker bij die stichting zeg
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 21 juli 2010 @ 08:44:11 #264
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84303349
Oh, en veel plezier in de dierentuin dr mee
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 21 juli 2010 @ 09:18:00 #265
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84303923
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 08:41 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Geweldig!! .

Jouw verhalen brengen zelfs een bewust kinderloze uit zijn evenwicht, maar weer even gauw een paar zeiktopics in OUD doorlezen om de boel hersteld te krijgen. .
Deze bewust kinderloze heeft nergens last van hoor!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84304116
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 09:18 schreef Duderella het volgende:

[..]

Deze bewust kinderloze heeft nergens last van hoor!


Veel plezier in de zoo
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84308533
Die voorstelling
Die bioscoopbankjes haalt het het beste in ze boven
pi_84310066
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:12 schreef Duderella het volgende:
Er komen al jaren met groot succes Bosnische, Russische of Poolse kinderen naar Nederland. Kennelijk is het, als je er allemaal (gastgezin en kind) op bent ingesteld, voldoende om met handen en voeten te 'praten'. En kinderen onderling spreken sowieso Esperanto, zo lijkt het.
Kan me voorstellen dat je een Bosnisch kind niet alleen bij twee kinderlozen zet. Maar in een gezin gaat dat prima. Althans, die reizen uit voormalig Oost-Europa bestaan al jaar en dag.
Precies. Bij ons kwam er vroeger een meisje via Pax Christi en communicatie is nooit een probleem geweest. Kinderen vinden wel een manier om met elkaar te communiceren en de ouders hobbelen er achteraan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84319724
Khad maandag een meisje in de winkel dat al 4 jaar bij hetzelfde gezin komt, meisje uit Polen, lullen Duits/Nederlands/Pools samen. Zo vertrouwd zag dat er uit.
pi_84323193
Leuk dat veel mensen wel ervaring hebben met een draken projekt.

Zeg Dude, ben je al thuis en heb je je boek uit?
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:52:25 #271
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84328918
Daar zijn we weer!

Drie bladzijden gelezen in mijn boek. Dat gaat een lange studie worden.
Maar het was enig! Ik heb ze al op bed gegooid, want de term overprikkeling is wel op zijn plek hier. Vooral alle speeltuinen deden het goed. De dieren zijn er volgens mij vooral voor de ouders (en Duderella's).

Ik merk wel dat ik normaliter in een DINKY-bubbel leef. Mijn god, wat een verzameling tokkies kom je tegen op plaatsen waar veel ouders bijeenkomen. Rokend door het apenverblijf met je baby op de arm, lekker schreeuwen omdat je niet van je reet wilt komen om je kind uit de speeltuin te plukken, boeren en vloeken en je zoon een homo noemen als hij niet bovenop het speeltoestel durft. Ik maar denken dat het ouderschap een hele verantwoordelijkheid is, maar sommigen doen het er gewoon een beetje bij hoor.

Wat dat betreft vind ik het niet erg om over drie weken gewoon weer in mijn tokkieloze beschavingsbubbel terug te keren.

O niet dat alle ouders zo zijn hè! Laat dat duidelijk zijn. Maar de leuke, lieve ouders vallen nu eenmaal niet zo op. En ik kom gewoon nauwelijks andere mensen tegen dan de mensen die ik zelf uit kies. (Ook niet helemaal goed misschien, maar wel fijn )
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:58:47 #272
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84329192
Welkom in de wondere wereld van het ouderschap.

En ja, ik zou er wat voor geven om alleen mensen tegen te komen die ik zelf uitkies Maar ja, dat zien de boys echt anders.

Maar fijn dat het leuk was! Slapen ze wel of stuitert het nog even verder?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:05:00 #273
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84329454
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Welkom in de wondere wereld van het ouderschap.

En ja, ik zou er wat voor geven om alleen mensen tegen te komen die ik zelf uitkies Maar ja, dat zien de boys echt anders.

Maar fijn dat het leuk was! Slapen ze wel of stuitert het nog even verder?
Ze fluisterslapen.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  † In Memoriam † woensdag 21 juli 2010 @ 21:07:52 #274
37843 lady-wrb
kortaf
pi_84329580
wat schattig
breken ze de tent al af?
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:11:32 #275
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84329712
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:07 schreef lady-wrb het volgende:
wat schattig
breken ze de tent al af?
De schade tot nu toe: één lamp (kortsluiting meteen ook, dat was lachen! Alles donker!), één Digi-ding voor telebankieren (want na drie keer rare getallen intoetsen, blokkeert die. En hij lag op tafel. Tja. ), wat glazen drinken over het parket boven en op henzelf slechts vijf Harry Potter-pleisters tot nu toe (maar die moeten ook op muggebulten. In Frankrijk. Zeggen ze. ).
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')