abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:24:58 #1
286783 KapiteinLangzaam
Alles op zen tijd
pi_83719380
Ik fietste gister nog even naar school toe om nog wat dingetjes te regelen voor mijn stage komend schooljaar. Toevallig is mountainbiken een hobby van me en heb besloten in plaats van mijn gewone fiets is een keer mijn mountainbike mee te nemen naar school.

Eenmaal onderweg had ik een gemiddelde snelheid van 42 km/h en suisde wat mensen voorbij, met wat enig gezeur uiteraard. "Hey jongeman kun je niet bellen?" hoorde ik een paar nare mannetjes roepen. Waarom zou ik bellen met die snelheid? als ik 200m van te voren bel gaan ze nog niet aan de kant. (Stelletje recreatie fietsers die alleen met 25+ graden op de fiets zitten, en dan gek opkijken dat de echte fietsers voorbij willen )

Het ergste was gisteren nog dat ik 2 van die dikke Tokkies tegenkwam die ook net als mij op een mountainbike zaten fietsend in de eerste versnelling . Ik schoot gelijk in de lach en had hem niet meer en had besloten snel door te karren voordat ze op me gingen zitten (figuurlijk).

Op een mountainbike hoor je een berg te berijden, en niet de berg een mountainbike.

Klacht: Dikke mensen die een mountainbike gebruiken/kopen omdat ze niet zo zwaar willen trappen koop dan een electrische fiets.

Grtz KL
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, schiet en neuk een ander niet.
pi_83719484
Nu de grote vraag: Was de zadel nog te zien?
pi_83719506
Echte tokkies hebben óf een spartamet óf een snorscooter
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:28:32 #4
286783 KapiteinLangzaam
Alles op zen tijd
pi_83719528
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:27 schreef Studiotje het volgende:
Nu de grote vraag: Was de zadel nog te zien?
Nee die zat ergens in hun darmstelsel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, schiet en neuk een ander niet.
pi_83719556
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:28 schreef KapiteinLangzaam het volgende:

[..]

Nee die zat ergens in hun darmstelsel.
pi_83719557
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:24 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Ik fietste gister nog even naar school toe om nog wat dingetjes te regelen voor mijn stage komend schooljaar. Toevallig is mountainbiken een hobby van me en heb besloten in plaats van mijn gewone fiets is een keer mijn mountainbike mee te nemen naar school.


Op een mountainbike hoor je een berg te berijden .


Grtz KL

Staat jou school boven op een berg
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:30:35 #7
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_83719604
Je IP-adres is xx.xx.xxx.xx. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:30:37 #8
286783 KapiteinLangzaam
Alles op zen tijd
pi_83719605
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
Staat jou school boven op een berg
Nee jammer genoeg niet dan kon ik met een rotvaart weer naar beneden Maar zoals ik al zei, ik gebruik de mountainbike normaal nooit om mee naar school te gaan, maar voor deze keer wel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, schiet en neuk een ander niet.
pi_83719661
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:30 schreef KapiteinLangzaam het volgende:

[..]

Nee jammer genoeg niet dan kon ik met een rotvaart weer naar beneden Maar zoals ik al zei, ik gebruik de mountainbike normaal nooit om mee naar school te gaan, maar voor deze keer wel.
misschien die dikke mensen ook wel.
lekker slim om andere te veroordelen voor iets wat je zelf ook doet.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_83719695
42 km/h , zozozozooooooooo kapiteinlangzaam is toch best wel snel hoor.

Kiek m joagen op die fiets.

(Verkapt-kijk-mij-eens-snel-kunnen-fietsen-topic)
pi_83719753
Zo, met die snelheid kan je meedoen met de tour de france.
pi_83719789
Fietsen. Ik gebruik áltijd een raket op wielen.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:35:35 #13
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83719805
Hadden ze toevallig een blauwe pet op?
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 13:35:36 #14
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_83719806
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:24 schreef KapiteinLangzaam het volgende:


Eenmaal onderweg had ik een gemiddelde snelheid van 42 km/h
stoer zeg!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:35:58 #15
286783 KapiteinLangzaam
Alles op zen tijd
pi_83719825
Ga me maar weer bashen om men Username
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, schiet en neuk een ander niet.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:36:12 #16
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_83719835
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:24 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Ik fietste gister nog even naar school toe om nog wat dingetjes te regelen voor mijn stage komend schooljaar. Toevallig is mountainbiken een hobby van me en heb besloten in plaats van mijn gewone fiets is een keer mijn mountainbike mee te nemen naar school.

Eenmaal onderweg had ik een gemiddelde snelheid van 42 km/h en suisde wat mensen voorbij, met wat enig gezeur uiteraard. "Hey jongeman kun je niet bellen?" hoorde ik een paar nare mannetjes roepen. Waarom zou ik bellen met die snelheid? als ik 200m van te voren bel gaan ze nog niet aan de kant. (Stelletje recreatie fietsers die alleen met 25+ graden op de fiets zitten, en dan gek opkijken dat de echte fietsers voorbij willen )

Het ergste was gisteren nog dat ik 2 van die dikke Tokkies tegenkwam die ook net als mij op een mountainbike zaten fietsend in de eerste versnelling . Ik schoot gelijk in de lach en had hem niet meer en had besloten snel door te karren voordat ze op me gingen zitten (figuurlijk).

Op een mountainbike hoor je een berg te berijden, en niet de berg een mountainbike.

Klacht: Dikke mensen die een mountainbike gebruiken/kopen omdat ze niet zo zwaar willen trappen koop dan een electrische fiets.

Grtz KL
Jij reed geen 42km/u gemiddeld. Dat kan ik je zo op een briefje mee geven. Of je had windkracht 6 mee.
Een tijdrit van 10 minuten doen ze op ca 45,5km/u gemiddeld.

Dus met die dikke spekbanden van je mountainbike ga je misschien 28 gemiddeld. Ik denk dat je een nieuwe km-teller nodig hebt.

Met m'n ligte racefiets (en een tyfus hoop bochten op m'n traject) ga ik gemiddeld 31, en dat ook alleen maar door voor bochten vol in de ankers te gaan, en er na weer keihard uit te accelereren naar de 40/u)
Dus...


Maar je klacht is volkomen terrecht. Van die varkens die eens per jaar een stukje fietsen en dan wijdbeens met een pens tussen hun benen, en voeten op 45 graden uit het lood op die fiets zitten. Volledig in een wielrennerstenu. Dat wel weer dan.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:37:52 #17
286783 KapiteinLangzaam
Alles op zen tijd
pi_83719908
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:35 schreef Alicey het volgende:
Hadden ze toevallig een blauwe pet op?
Nee het was geen politie een droeg wel een open pet en zat met zijn blote pens op die fiets met alleen een bezwete rode zwembroek aan
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, schiet en neuk een ander niet.
pi_83719929
Onterechte klacht over dat recreatiefietsers. Niks is zo irritant als wielrenners en ander tuig die denkt meer recht te hebben op het fietspad, ongeduldig bellen en je bijna het pad af beuken als je lekker chill met een peukje in je hand richting het centrum fietst. Stel idioten.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:39:56 #19
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_83719978
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
Onterechte klacht over dat recreatiefietsers. Niks is zo irritant als wielrenners en ander tuig die denkt meer recht te hebben op het fietspad, ongeduldig bellen en je bijna het pad af beuken als je lekker chill met een peukje in je hand richting het centrum fietst. Stel idioten.
Dit dus. Helemaal agressief worden ze als ze er niet langs kunnen.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_83719990
Nog erger, vieze dikke wijven op een scooter waar de achterband er scheef onder staat
Gewoon, omdat het kan.
pi_83720010
mensen die 40 kg te zwaar zijn en denken dat fietsen goed voor ze is met 1 ritje 10 kg kwijt
Interessant he ?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:41:09 #22
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_83720036
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
Onterechte klacht over dat recreatiefietsers. Niks is zo irritant als wielrenners en ander tuig die denkt meer recht te hebben op het fietspad, ongeduldig bellen en je bijna het pad af beuken als je lekker chill met een peukje in je hand richting het centrum fietst. Stel idioten.
Als je niet onnodig het hele fietspad gebruikt, belt een wielrenner niet.
WANT WAT GEBEURT ER NAMELIJK ALS JE WEL BELT ALS WIELRENNER???
Juist dan gaat men omkijken en slingeren waardoor je alsnog kan afremmen.

Een echte wielrennert belt niet maar knalt met 30km/u verschil langs je nog voor je met je ogen kon knipperen.
En heb je er dus ook geen last van gehad, behalve dat je in je ego gekraakt bent omdat je ingehaald bent.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:41:19 #23
286783 KapiteinLangzaam
Alles op zen tijd
pi_83720041
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:36 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Jij reed geen 42km/u gemiddeld. Dat kan ik je zo op een briefje mee geven. Of je had windkracht 6 mee.
Een tijdrit van 10 minuten doen ze op ca 45,5km/u gemiddeld.

Dus met die dikke spekbanden van je mountainbike ga je misschien 28 gemiddeld. Ik denk dat je een nieuwe km-teller nodig hebt.

Met m'n ligte racefiets (en een tyfus hoop bochten op m'n traject) ga ik gemiddeld 31, en dat ook alleen maar door voor bochten vol in de ankers te gaan, en er na weer keihard uit te accelereren naar de 40/u)
Dus...
Ik reed dus daadwerkelijk wel 42 km/h ik mountainbike nu inmiddels al 7 jaar en weet echt de snelheden die ik kan behalen op mijn fiets. Nu beschik ik om eerlijk te zijn echt over een super goede conditie (niet opschepperig bedoeld). Plus ik ben lang en dun en heb super weinig wind weerstand.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, schiet en neuk een ander niet.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:42:00 #24
11043 TheFrankey
Ja. Dat zeg jij wel....
pi_83720077
ik heb echt een hekel aan mensen als TS op de fiets. Kijken nergens naar en voelen zich elite omdat ze zo hard fietsen. De rest doet er niet .

Net als wielrenners verschrikkelijk volk

Daarnaast spreekt hij zichzelf tegen. Je moet met een mountainbike op de berg, terwijl hij er ook op rijdt. Lacht dan anderen uit omdat ze niet behoren tot zijn elite standaard.
Boef!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 6 juli 2010 @ 13:42:28 #25
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_83720099
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:30 schreef KapiteinLangzaam het volgende:

[..]

Nee jammer genoeg niet dan kon ik met een rotvaart weer naar beneden Maar zoals ik al zei, ik gebruik de mountainbike normaal nooit om mee naar school te gaan, maar voor deze keer wel.


Dus eigenlijk wilde je gewoon ff patsen met je crossert.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')