abonnement Unibet Coolblue
pi_84247492
http://www.coolrewards.co(...)ards.co.uk_large.JPG

En dan tegen de spiegel of het raam slaan waardoor er een vieze vlek bleef zitten.
Na 1/2 dag zat dat ding helemaal vol met zand, haren en stof of scheurde dat rondje dat je om je vinger kon doen.
pi_84250934
quote:
Op maandag 19 juli 2010 08:19 schreef female81 het volgende:
(Uit het fotoarchief dat tijdens het opruimen van de troep ontstaan is:)

Het gewraakte spelletje Muizeval, hier overigens best vaak opgebouwd, alleen sloten de diverse onderdelen na verloop van tijd amper meer op elkaar aan:

[ afbeelding ]

Wie herkent dit? (Het spel zelf was al snel weggeflikkerd, de doos heeft er met andere inhoud nog een eeuwigheid gestaan.)

[ afbeelding ]

Een nutteloos object dat ik ooit bij m'n dekbed kado kreeg; draaide je het om, dan begon er een schaap te blaten (en léuk dat ik het vond - voor een paar uurtjes):

[ afbeelding ]

Een of ander mysterieus ding waarvan ik nauwelijks weet wat het voorstelt:

[ afbeelding ]

Zijn er meer mensen zo actief geweest met stukjes rubber, circa 1991? Onderstaand ding moet een zelfgemaakte haarspeld voorstellen.

[ afbeelding ]
Geweldige post, het is allemaal heel herkenbaar. 'N bed vol vlooien heb ik best vaak gespeeld, dat was (op je 6e, althans) behoorlijk verslavend.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:06:22 #153
247160 Just-Lost
will never forget
pi_84275669
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:42 schreef japjaan het volgende:
helden speelgoed waar ik altijd uren lol van had:

[ afbeelding ]
En dan van een plastic zak + touwtjes een parachute maken... Je mannetje zwaarder maken met een steen, zo hoog mogelijk in de lucht gooien, en dan kwam je persoonlijke soldaat door de lucht gevlogen!
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_84276283
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:51 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Dat is gewoon een flexibele PVC buis?
Een soort vuvuzela avant la lettre. Alleen inspannender en met een geluid dat toch stukken minder irritant was.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_84276518
Staat hier ook al dat achterlijke tekending met zand erin?
pi_84276752
Debiel? nee!

Met speelgoed was altijd wel wat creatiefs te verzinnen, mijn broertje had de gewoonte te gaan vroemen met zijn autootjes en ze dan heel diep in de achtertuin te begraven... ook leuk;-)

Gi Joe poppetjes met plakband en rode zakdoeken en draadjes vanuit het zolder raam parachuteren. gaaf

en vooral vuur, plastic smelt zo makkelijk..

oh we hebben ons vermaakt!

Maar blokken en lego waren echt HET... en vooral na vier uur bouwen en kloten ..

"Nucleair oorlogje spelen"

We hebben beiden geen speelgoed meer, maar wel herinneringen aan een bijzonder leuke jeugd:-)
pi_84276851
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:36 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Dank u. Mocht iemand weten hoe ik daarmee mijn geld kan verdienen, dan hoor ik dat graag.

Ontopic:
[ afbeelding ]

Het vliegtuigje van piepschuim. Ze kostten geen drol, maar ze waren dan ook van een waardeloze kwaliteit. Één keer gooien en je was ze kwijt, of er brak wel een stuk van een vleugel af. Ik vraag me af hoeveel van deze vliegtuigjes ik in mijn kinderjaren versleten heb!
die geef ik nog steeds weg aan kindertjes waarvan ik bloed heb geprikt...

Dingen missen altijd iets of zijn kapot
pi_84276889
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:36 schreef Disavowed het volgende:
[ afbeelding ]

Begin jaren 80 waarschijn. Mijn oudere nichtjes hadden ze en om de een of andere manier wilde ik er bij elk bezoek mee spelen .
WTF.. nachtmerries, je kunt dat ding dus indrukken, zodat de "boomhut" een boom word iplv hut..

jezus... wat was dat schrikken die klap op mijn harses omdat ik haar

"gezinnetje" in de war had geschopt, de revange kwam later

de trut is twee keer gescheiden:-))))

ik zou haar graag een dicht geklapte rare boomhut dinges cadeau doen sturen, maar is niet lief dus:

maak nooit geen grappen over speelgoed;) kan gevoelig liggen;)
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:18:26 #159
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_84278503


en

A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
pi_84278698


Wat was dat een nutteloos stuk zooi het ergste is dat je het nog steeds in de winkel ziet liggen
pi_84278731
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:18 schreef Yorout het volgende:
[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]
Spookslot
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:47:43 #162
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_84279814


Meestal stak ik het haar in de fik...
pi_84282849
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:47 schreef Muridae het volgende:
[ afbeelding ]

Meestal stak ik het haar in de fik...
Oeh, toch ook een stuk of 8 van gehad.
Oh en 2 lappen versies.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:27:03 #164
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_84283481
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:22 schreef Ra-z het volgende:
[ afbeelding ]

Wat was dat een nutteloos stuk zooi het ergste is dat je het nog steeds in de winkel ziet liggen
vond die wk beesies van ah er zo onwijs op lijken

ik vond die dingen ook altijd suf, en in de reclame ging het touwtje niet in de knoop bij geweeeeeldige trucs en bij mij wel
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_84285012


Ik vond alleen de gevangenis leuk.
pi_84289060


Dit spel hadden wij op school, en om onduidelijke redenen moest ik dat ook nog eens thuis hebben
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_84295150
Al het speelgoed uit een kindersurpriseei is ook behoorlijk debiel.
It Never Hurts To Help!
pi_84296097
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:39 schreef -Willempie- het volgende:
Al het speelgoed uit een kindersurpriseei is ook behoorlijk debiel.
of dat speelgoed uit een happy meal
pi_84298618
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:18 schreef Yorout het volgende:
[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]
Die heb ik allebei .


Geen speelgoed, maar ik kon er me goed mee bezighouden .


Giftig, maar stoer. Voor een jochie uit groep 2 dan .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  woensdag 21 juli 2010 @ 01:02:15 #170
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_84300373
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:18 schreef Yorout het volgende:
[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]
Wij hadden vroeger een grote kist vol met blokken, die had een vriend van mijn ouders voor ons gemaakt... Die kist was in mijn beleving 2 meter lang en een meter breed en hoog. In werkelijkheid zal die vast wat kleiner zijn geweest. (de helft ofzo...)

Maar die kist was leuker dan de blokken... Dat ding was echt alles een boot, een auto, een vliegtuig, een eiland noem het maar op. Daar hebben we echt heel veel uren mee gespeeld, geen flauw idee waar dat ding gebleven is, ik zou hem graag weer terugzien...
pi_84300457
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:44 schreef BunnyCookii het volgende:
Pim Pam Pet.
pim pam pet is nog steeds te doen.. ik heb nog Suc6 en de nieuwe Triviant/trivial met vragen over het Wim Kok-kabinet. :/
pi_84302160
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 08:52 schreef Berkery het volgende:
Zo'n knikkerbaan heb ik ook gehad, sterker nog, mijn ouders hebben 'm nog, en mijn dochter en nichtjes vonden hem ook nog leuk (tot ze een jaar of drie waren).

Dit was ook zo zinloos

[ afbeelding ]

Deze dingen hebben een levensduur van ongeveer twee uur, dan is er wel iets doorgebrand, maar dat is niet erg want na een half uur was je er al op uitgekeken.
goh, ik heb precies dezelfde gehad, alleen met een teller in het midden. En ja, na een uur was er een brandlucht te ruiken, en kort daarna brande het ding geheel door. Paar keer vervanging gehad van de winkel uiteindelijk hebben mijn ouders hun geld terug gehad, en hebben wat anders gekocht.
pi_84302228
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:06 schreef Just-Lost het volgende:

[..]

En dan van een plastic zak + touwtjes een parachute maken... Je mannetje zwaarder maken met een steen, zo hoog mogelijk in de lucht gooien, en dan kwam je persoonlijke soldaat door de lucht gevlogen!
Precies, dat heb ik dus ook ooit nog wel eens gedaan, met een MASK mannetje. Dat is was echte kerels uit de jaren 80 deden. :-)

Overigens wat MASK speelgoed betreft. Heb het allemaal nog, in perfecte staat. Stond verbluft te kijken toen ik redelijk beschadigde versies van hetzelfde speelgoed in Singapore in een speelgoed museumpje van een speelgoed verkoper zag staan.
pi_84302325
Klappers maken. vouwde je een groot vel papier tot een driehoekachtige vorm, nam het bij de punt beet en maakte een slaande beweging. Vloog de opgevouwen flap eruit en dat gaf een luide klap, vandaar de naam. Papierkeuze was heel belangrijk, want moest luid zijn maar niet te snel scheuren.
pi_84307489
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]

Dit spel hadden wij op school, en om onduidelijke redenen moest ik dat ook nog eens thuis hebben
Stap op is tof, joh. Irritanter dan mens-erger-je-niet.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')